DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

74 Pages « < 66 67 68 69 70 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?

PaulT
post 1 Apr 2010, 16:28
Post #2011


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Klax- Nu e o impresie ca trage mai bine. Chiar are un demaraj mai bun. Adica ajungi mai repede decat inainte la o anumita viteza, dar la aceeasi turatie.



--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Apr 2010, 18:46
Post #2012


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




La unele masini chip-tuningul are ca rezultat modificarea informatiei de turatie transmisa bordului si ca rezultat indirect un consum mai mic afisat de calculatorul de bord.
Si astfel clientul e fericit, demaraj mai bun, consum afisat mai mic. In realitate de fapt consumul nu e mai mic...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 1 Apr 2010, 18:52
Post #2013


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




"tru" dar cand clientul e multumit e PRICELESS sleep.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Darkyro77
post 2 Apr 2010, 08:32
Post #2014


Membru fara Dacie


Group: Members
Posts: 275
Joined: 15 January 05
From: Slobozia




S-a mai discutat tot pe acest forum de efectul placebo al resoftarii ... sau mai stiu eu unii care si-au pus o toba mai galagioasa si au impresia ca masina trage muuuuult mai bine ca inainte.
Problema imbatarii cu apa chioara ...


--------------------
Renault Megane R26 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4x4
post 2 Apr 2010, 16:39
Post #2015


Übermensch


Group: Members
Posts: 3.394
Joined: 24 March 07




prea multa vorba. dyno test si se rezolva dilema pentru totdeauna.

Unul standard, si altul dupa o resoftare de asta minunata.

(cum spunea unul de aici pe forum "fapte nu vorbe")


--------------------
W S S
Attere Dominatum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 2 Apr 2010, 19:46
Post #2016


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




QUOTE(Darkyro77 @ 2 Apr 2010, 08:32)
S-a mai discutat tot pe acest forum de efectul placebo al resoftarii ... sau mai stiu eu unii care si-au pus o toba mai galagioasa si au impresia ca masina trage muuuuult mai bine ca inainte.
Problema imbatarii cu apa chioara ...
*


pe 400m e diferenta intre stock si resoftat ,si daca acolo este nu vad de ce nu s-ar simti la mers normal .
Deci parerea ta este ca din resoftare nu se obtine absolut nimic ?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 2 Apr 2010, 20:44
Post #2017


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Comparativ cu ce a facut Darkyro77 pe masina lui, hai sa zicem nu absolut nimic ci mai nimic, probabil de aceea are parerea asta.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Darkyro77
post 3 Apr 2010, 12:43
Post #2018


Membru fara Dacie


Group: Members
Posts: 275
Joined: 15 January 05
From: Slobozia




nu am spus ca nu se obtine nimic ... se obtin 2-3 cai ... iar efectul este mult mai bine resimtit pe reprize ... insa pe 400m cu start diferentele se vad sus in ture pe final de a II-a si a III-a.
daca vrei ceva mai mult trebuie umblat pe la admisie, evacuare ... cine vrea si mai mult ... axa(e), luat putin din chiulasa ... sau next level turbina / compresor (recomandat e compresorul ca da puterea mult mai liniar si boostul e mai mic - comparabil cu turbina - si pentru un 0.3-0.4 poti merge linistit si cu internele stock).
resoftare + admisie + evacuare e ok, dar sincer nu stiu daca merita sa se investeasca mai mult decat atat ... eu am vazut pe pielea mea


--------------------
Renault Megane R26 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_xp
post 3 Apr 2010, 12:52
Post #2019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 500
Joined: 8 July 04
From: Timisoara




corect ,si sa stii ca nici cu axa ,galerii de evacuare etc nu obtii mare lucru .Pentru ca e un motor aspirat , poate pe final o sa ai un maxim de 20 cp,conteaza foarte mult si pozitionarea lor pe plaja aia de turatie ,nu neaparat cati is la numar smile.gif
Nu am testat niciodata un castig de cp dupa resoftare,plus ca nu are nici o relevanta daca nu e facut pe acelasi dyno in acelasi conditii ,important e sa simti masina , si sincer am avut de foarte multe ori ocazie sa pun softul de fabrica si am simtit de fiecare data diferenta ,masina mergea mult mai prost ,cateva sute de metri ,ca dup-aia incepi sa te obisnuiesti cu senzatia si gata .Este un logan de 1.4 care a obtinut din alezare 0.5 ,galerie+traseu final+axa+ soft corespunzator aproape de 110 cp daca tot vb de valori pe dyno =)), eu sunt mai rezervat in privinta cailor dar va spun ce s-a scos pe un dyno .Ce pot sa spun,decat ca la banii astia se merita din plin resoftare,obtii cel mai simtitor castig pe cati bani dai . O evacuare cu tot cu galerii nu scapi fara 500 euro pt 6 cai frumosh , O admisie fara 1-2 mil traseul + 2 mil un filtru de doamne ajuta pt 2 cai anemici , o alezare de chiulasa 1 mil +3-4 mil manopera si consumabile...

This post has been edited by cristi_xp: 3 Apr 2010, 14:10


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2005 - Neinmatriculata
Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Darkyro77
post 3 Apr 2010, 15:20
Post #2020


Membru fara Dacie


Group: Members
Posts: 275
Joined: 15 January 05
From: Slobozia




asa este treaba cu axa, trebuie sa o alegi cu grija. de exemplu cea pe care o aveam eu pe masina lucra peste 4000 rpm si tragea liniar pana la 7000, insa sub 3000 de rpm era mai varza decat stock.
cat despre dyno nu am ce sa comentez, dyno doar face o estimare a puterii, nu este ceva exact, si este influentat de conditiile de masurare (in principiu temperatura) ... oricum cel mai bine o simti tu dupa fiecare modificare adusa masinii.
sunt convins ca sunt multi pe acest forum care vor face decat o simpla resoftare, eventual un filtru sport, iar cei care se vor arunca sa schimbe axe / serpisori / alezarea chiulasei putem sa-i numaram pe degete ... pentru ca implica niste costuri destul de mari pentru sa zicem 20 de cai (eu zic max 10 pentru 1.4 si 1.6) si nu stiu daca merita o asemenea investitie
cine vrea senzatii tari ... go turbo


--------------------
Renault Megane R26 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Apr 2010, 16:48
Post #2021


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




As mai mentiona si eu ca dyno depinde si de cine masoara si ce interese are...
Dar ma opresc aici cu mentionatul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 3 Apr 2010, 16:57
Post #2022


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




daca vreti sa vedeti daca v-a crescut puterea sau nu, faceti o "liniuta" DIN MERS cu alt logan cu aceeasi motorizare. 2-3 reprize in paralel in treptele 2,3 si chiar 4 sunt suficiente pentru a vedea diferenta. de ce din mers? pentru ca se elimina din ecuatie "care sofer ia startul mai bine", nu mai omorati ambreiajul, planetarele si cauciucurile, etc tongue.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klax
post 3 Apr 2010, 17:58
Post #2023


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 1 April 08
From: Bucuresti




Facut joi Bucuresti - Bacau. Din punct de vedere al consumului nicio diferenta. se incadreaza in aceleasi valori ca si inainte de resoftare, iar conditiile de drum au fost cam aceleasi ca de fiecare data cand am parcurs acest drum.


--------------------
Dacia Logan 2007 / 1.6 16v - BC-85-BSL
www.depanarecalculatoare.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Apr 2010, 18:00
Post #2024


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fa consumul in oras. Cu masuratoare la pompa, nu pe CB.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 1 Jun 2010, 23:42
Post #2025


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Na mai tunat nimeni vrun 1,4??


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_florian
post 2 Jun 2010, 20:07
Post #2026


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 February 08
From: Constanta




ce sa tunezi mestere? inafara de soft, eventual un ciorap pus pe admisie ca sa mai aspiri un magar pe acolo, pe criza asta, cand astia taie din cascaval, tuningul este un vis, doar noaptea mai visez logan 1.4 mp3 care are la roata 130 de cai de zici ca are sub capota vre un motor TFSI smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 2007 - CT-07-XIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 2 Jun 2010, 20:18
Post #2027


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




ce este ala 1.4 mp3?? si vezi ca motoare otto turbo mai exista si altele in afara de tsi...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 3 Jun 2010, 00:38
Post #2028


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Incercati un corp clapeta ceva mai mare,original clapeta de deschidere este de 44mm,momentan am un corp pe 50,trage mai bine jos,pana in 4.000ture.


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_florian
post 3 Jun 2010, 11:35
Post #2029


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 February 08
From: Constanta




"1.4 mp3" este ca zic asa un alint.

Vorbind de 1.4 MPI, este un motor modest, cel mai eftin il tunezi resoftandul, ce vrei sa faci peste asta costa scump, daca treci de acest prag deja e vorba de pasiune.
Pe mine unul ma incanta ideea unui corp clapeta de 50, se mai potriveste la carcasa filtrului stoc? sau trebuie adaptata o tubulatura cu filtru sport?


--------------------
Dacia Logan 1.4 2007 - CT-07-XIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 3 Jun 2010, 18:49
Post #2030


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Un Logan de 1.4MPI putin tunat:



Attached thumbnail(s)
logan_14_ax_manifold_decat_soft.jpg ( Size: 139.33k ) Number of downloads: 1014


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 3 Jun 2010, 20:28
Post #2031


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




Ceva detali? Eu unu nu prea inteleg din diagnoza aia sau ce o fi ea smile.gif.


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 3 Jun 2010, 20:31
Post #2032


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Citește legenda.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan_3asy
post 3 Jun 2010, 20:39
Post #2033


membru cu permis :D


Group: Members
Posts: 569
Joined: 3 August 06




134 nm? de la 112, pai asta suna bine smile.gif

ps:asta am inteles :/


--------------------
Dacia Logan 2008 Laureate 1.4 benzina :X
B-50-HCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Jun 2010, 20:46
Post #2034


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




eu am inteles asa:
logan 1.4 8v supus testarii de 2 ori
- prima data soft initial (nu cred ca original tinand cont de turatia la care se atinge momentul motor) + filtru aer (presupun sport) - rezultate obtinute:
76,5cp/5412rpm si 115,6nm/4385rpm
- a doua oara soft dimsport + custom tr5 (cred ca pinion de dci pe treapta a 5a) + ax, exhaust manifold, decat, admisie... (aici e cam vaga treaba, dar presupun ca astea sunt modificate) - rezultate
109.2cp/6262rpm si 134.3nm/4490rpm

rezultatele sunt asa si asa. cresterea de cp este consistenta (un pic peste 40%), dar cea de nm nu foarte (sub 20%). eu unul as prefera o idee mai putini cp, dar mai mult cuplu, caci de acesta ne folosim mai tot timpul...

This post has been edited by slider2: 3 Jun 2010, 20:58


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 3 Jun 2010, 22:46
Post #2035


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




In momentu de fata masina merge si mai bine decat ce se vede in grafic....
Intrebare,dupa marirea corpului clapeta la 50,se cere si o resoftare neaparat??fiind mai mult aer masina va sesiza un amestec sarac,dar va face corectile necesare??


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al!n
post 4 Jun 2010, 00:11
Post #2036


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 30 November 08




Si eu lafel am corpu pe 50mm, sub 4000rpm merge f bine insa in ture mari cel putin pe a3a dupa 5200rpm se cam pune in nas.De la ce ar fi?.

This post has been edited by al!n: 4 Jun 2010, 00:12


--------------------
Dacia Logan - 1.4MPI - AG 16 Y M A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 6 Jun 2010, 15:14
Post #2037


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




de oriunde numai din soft nu este problema. probabil se comporta acum ca si unul stock fara filtru (compensezi pierderea de putere din filtru). cresterea de cuplu este mare fara filtru (aproape 10nm parca), dar faci praf motorul. cred ca corpul clapeta mai mare nu iti da decat ceva cuplu.Golan91, de unde ai acel corp clapeta? daca da cuplu ma intereseaza. vreau 1.4 dci, sa fuga bine in oras. zici ca se pierde pe turele mari? biggrin.gif

This post has been edited by razvanamza: 6 Jun 2010, 15:16


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 Jun 2010, 18:51
Post #2038


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.582
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daca vrei cuplu bun la ture joase, ai nevoie de un corp clapeta mai mic nu mai mare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GOLAN 91
post 6 Jun 2010, 22:46
Post #2039


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 13 April 06




Nu te contrazic,dar la mine dupa montarea corpului nou pe 50 imbunatatiri vizibile sunt pana in 4.500 ture,dupa prea putin sesizabil,probabil si din cauza softului,nam ideie.Una peste alta pe treapta a 3 trage mult mai bine,de la viteze mici,30km/h....


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - B 42 ZIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 6 Jun 2010, 22:52
Post #2040


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.871
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




@GOLAN 91 de unde ai luat acel corp clapeta?Ms


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74 Pages « < 66 67 68 69 70 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 03:30
Forum Renault