Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
PaulT |
![]()
Post
#2011
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2012
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La unele masini chip-tuningul are ca rezultat modificarea informatiei de turatie transmisa bordului si ca rezultat indirect un consum mai mic afisat de calculatorul de bord.
Si astfel clientul e fericit, demaraj mai bun, consum afisat mai mic. In realitate de fapt consumul nu e mai mic... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#2013
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
"tru" dar cand clientul e multumit e PRICELESS
![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#2014
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
S-a mai discutat tot pe acest forum de efectul placebo al resoftarii ... sau mai stiu eu unii care si-au pus o toba mai galagioasa si au impresia ca masina trage muuuuult mai bine ca inainte.
Problema imbatarii cu apa chioara ... |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
4x4 |
![]()
Post
#2015
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
prea multa vorba. dyno test si se rezolva dilema pentru totdeauna.
Unul standard, si altul dupa o resoftare de asta minunata. (cum spunea unul de aici pe forum "fapte nu vorbe") |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#2016
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Darkyro77 @ 2 Apr 2010, 08:32) S-a mai discutat tot pe acest forum de efectul placebo al resoftarii ... sau mai stiu eu unii care si-au pus o toba mai galagioasa si au impresia ca masina trage muuuuult mai bine ca inainte. Problema imbatarii cu apa chioara ... pe 400m e diferenta intre stock si resoftat ,si daca acolo este nu vad de ce nu s-ar simti la mers normal . Deci parerea ta este ca din resoftare nu se obtine absolut nimic ? |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#2017
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Comparativ cu ce a facut Darkyro77 pe masina lui, hai sa zicem nu absolut nimic ci mai nimic, probabil de aceea are parerea asta.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#2018
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
nu am spus ca nu se obtine nimic ... se obtin 2-3 cai ... iar efectul este mult mai bine resimtit pe reprize ... insa pe 400m cu start diferentele se vad sus in ture pe final de a II-a si a III-a.
daca vrei ceva mai mult trebuie umblat pe la admisie, evacuare ... cine vrea si mai mult ... axa(e), luat putin din chiulasa ... sau next level turbina / compresor (recomandat e compresorul ca da puterea mult mai liniar si boostul e mai mic - comparabil cu turbina - si pentru un 0.3-0.4 poti merge linistit si cu internele stock). resoftare + admisie + evacuare e ok, dar sincer nu stiu daca merita sa se investeasca mai mult decat atat ... eu am vazut pe pielea mea |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#2019
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
corect ,si sa stii ca nici cu axa ,galerii de evacuare etc nu obtii mare lucru .Pentru ca e un motor aspirat , poate pe final o sa ai un maxim de 20 cp,conteaza foarte mult si pozitionarea lor pe plaja aia de turatie ,nu neaparat cati is la numar
![]() Nu am testat niciodata un castig de cp dupa resoftare,plus ca nu are nici o relevanta daca nu e facut pe acelasi dyno in acelasi conditii ,important e sa simti masina , si sincer am avut de foarte multe ori ocazie sa pun softul de fabrica si am simtit de fiecare data diferenta ,masina mergea mult mai prost ,cateva sute de metri ,ca dup-aia incepi sa te obisnuiesti cu senzatia si gata .Este un logan de 1.4 care a obtinut din alezare 0.5 ,galerie+traseu final+axa+ soft corespunzator aproape de 110 cp daca tot vb de valori pe dyno =)), eu sunt mai rezervat in privinta cailor dar va spun ce s-a scos pe un dyno .Ce pot sa spun,decat ca la banii astia se merita din plin resoftare,obtii cel mai simtitor castig pe cati bani dai . O evacuare cu tot cu galerii nu scapi fara 500 euro pt 6 cai frumosh , O admisie fara 1-2 mil traseul + 2 mil un filtru de doamne ajuta pt 2 cai anemici , o alezare de chiulasa 1 mil +3-4 mil manopera si consumabile... This post has been edited by cristi_xp: 3 Apr 2010, 14:10 |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#2020
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
asa este treaba cu axa, trebuie sa o alegi cu grija. de exemplu cea pe care o aveam eu pe masina lucra peste 4000 rpm si tragea liniar pana la 7000, insa sub 3000 de rpm era mai varza decat stock.
cat despre dyno nu am ce sa comentez, dyno doar face o estimare a puterii, nu este ceva exact, si este influentat de conditiile de masurare (in principiu temperatura) ... oricum cel mai bine o simti tu dupa fiecare modificare adusa masinii. sunt convins ca sunt multi pe acest forum care vor face decat o simpla resoftare, eventual un filtru sport, iar cei care se vor arunca sa schimbe axe / serpisori / alezarea chiulasei putem sa-i numaram pe degete ... pentru ca implica niste costuri destul de mari pentru sa zicem 20 de cai (eu zic max 10 pentru 1.4 si 1.6) si nu stiu daca merita o asemenea investitie cine vrea senzatii tari ... go turbo |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#2021
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
As mai mentiona si eu ca dyno depinde si de cine masoara si ce interese are...
Dar ma opresc aici cu mentionatul. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#2022
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
daca vreti sa vedeti daca v-a crescut puterea sau nu, faceti o "liniuta" DIN MERS cu alt logan cu aceeasi motorizare. 2-3 reprize in paralel in treptele 2,3 si chiar 4 sunt suficiente pentru a vedea diferenta. de ce din mers? pentru ca se elimina din ecuatie "care sofer ia startul mai bine", nu mai omorati ambreiajul, planetarele si cauciucurile, etc
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
klax |
![]()
Post
#2023
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 1 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Facut joi Bucuresti - Bacau. Din punct de vedere al consumului nicio diferenta. se incadreaza in aceleasi valori ca si inainte de resoftare, iar conditiile de drum au fost cam aceleasi ca de fiecare data cand am parcurs acest drum.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / 1.6 16v
- BC-85-BSL www.depanarecalculatoare.ro
|
|
klaus |
![]()
Post
#2024
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Fa consumul in oras. Cu masuratoare la pompa, nu pe CB.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
GOLAN 91 |
![]()
Post
#2025
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 13 April 06 ![]() |
Na mai tunat nimeni vrun 1,4??
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- B 42 ZIF
|
|
iulian_florian |
![]()
Post
#2026
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 February 08 From: Constanta ![]() |
ce sa tunezi mestere? inafara de soft, eventual un ciorap pus pe admisie ca sa mai aspiri un magar pe acolo, pe criza asta, cand astia taie din cascaval, tuningul este un vis, doar noaptea mai visez logan 1.4 mp3 care are la roata 130 de cai de zici ca are sub capota vre un motor TFSI
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
2007
- CT-07-XIH
|
|
slider2 |
![]()
Post
#2027
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
ce este ala 1.4 mp3?? si vezi ca motoare otto turbo mai exista si altele in afara de tsi...
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
GOLAN 91 |
![]()
Post
#2028
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 13 April 06 ![]() |
Incercati un corp clapeta ceva mai mare,original clapeta de deschidere este de 44mm,momentan am un corp pe 50,trage mai bine jos,pana in 4.000ture.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- B 42 ZIF
|
|
iulian_florian |
![]()
Post
#2029
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 February 08 From: Constanta ![]() |
"1.4 mp3" este ca zic asa un alint.
Vorbind de 1.4 MPI, este un motor modest, cel mai eftin il tunezi resoftandul, ce vrei sa faci peste asta costa scump, daca treci de acest prag deja e vorba de pasiune. Pe mine unul ma incanta ideea unui corp clapeta de 50, se mai potriveste la carcasa filtrului stoc? sau trebuie adaptata o tubulatura cu filtru sport? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4
2007
- CT-07-XIH
|
|
Doc |
![]()
Post
#2030
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Un Logan de 1.4MPI putin tunat:
Attached thumbnail(s) logan_14_ax_manifold_decat_soft.jpg ( Size: 139.33k ) Number of downloads: 1014 |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#2031
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
Ceva detali? Eu unu nu prea inteleg din diagnoza aia sau ce o fi ea
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#2032
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Citește legenda.
|
--------------------
.
.
.
|
|
razvan_3asy |
![]()
Post
#2033
|
![]() membru cu permis :D Group: Members Posts: 569 Joined: 3 August 06 ![]() |
134 nm? de la 112, pai asta suna bine
![]() ps:asta am inteles :/ |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Laureate 1.4 benzina :X B-50-HCR
|
|
slider2 |
![]()
Post
#2034
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu am inteles asa:
logan 1.4 8v supus testarii de 2 ori - prima data soft initial (nu cred ca original tinand cont de turatia la care se atinge momentul motor) + filtru aer (presupun sport) - rezultate obtinute: 76,5cp/5412rpm si 115,6nm/4385rpm - a doua oara soft dimsport + custom tr5 (cred ca pinion de dci pe treapta a 5a) + ax, exhaust manifold, decat, admisie... (aici e cam vaga treaba, dar presupun ca astea sunt modificate) - rezultate 109.2cp/6262rpm si 134.3nm/4490rpm rezultatele sunt asa si asa. cresterea de cp este consistenta (un pic peste 40%), dar cea de nm nu foarte (sub 20%). eu unul as prefera o idee mai putini cp, dar mai mult cuplu, caci de acesta ne folosim mai tot timpul... This post has been edited by slider2: 3 Jun 2010, 20:58 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
GOLAN 91 |
![]()
Post
#2035
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 13 April 06 ![]() |
In momentu de fata masina merge si mai bine decat ce se vede in grafic....
Intrebare,dupa marirea corpului clapeta la 50,se cere si o resoftare neaparat??fiind mai mult aer masina va sesiza un amestec sarac,dar va face corectile necesare?? |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- B 42 ZIF
|
|
al!n |
![]()
Post
#2036
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 30 November 08 ![]() |
Si eu lafel am corpu pe 50mm, sub 4000rpm merge f bine insa in ture mari cel putin pe a3a dupa 5200rpm se cam pune in nas.De la ce ar fi?.
This post has been edited by al!n: 4 Jun 2010, 00:12 |
--------------------
Dacia
Logan -
1.4MPI
- AG 16 Y M A
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#2037
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
de oriunde numai din soft nu este problema. probabil se comporta acum ca si unul stock fara filtru (compensezi pierderea de putere din filtru). cresterea de cuplu este mare fara filtru (aproape 10nm parca), dar faci praf motorul. cred ca corpul clapeta mai mare nu iti da decat ceva cuplu.Golan91, de unde ai acel corp clapeta? daca da cuplu ma intereseaza. vreau 1.4 dci, sa fuga bine in oras. zici ca se pierde pe turele mari?
![]() This post has been edited by razvanamza: 6 Jun 2010, 15:16 |
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2038
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.582 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei cuplu bun la ture joase, ai nevoie de un corp clapeta mai mic nu mai mare.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
GOLAN 91 |
![]()
Post
#2039
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 13 April 06 ![]() |
Nu te contrazic,dar la mine dupa montarea corpului nou pe 50 imbunatatiri vizibile sunt pana in 4.500 ture,dupa prea putin sesizabil,probabil si din cauza softului,nam ideie.Una peste alta pe treapta a 3 trage mult mai bine,de la viteze mici,30km/h....
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- B 42 ZIF
|
|
anecula_08 |
![]()
Post
#2040
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.871 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
@GOLAN 91 de unde ai luat acel corp clapeta?Ms
|
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 03:30 |