Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
Codrin |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Mazda
.
.
|
|||
AlezzDWC |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 19 April 05 From: Bucuresti,o zona rau famata. ![]() |
|
--------------------
Daewoo
Cielo E-TEC 2
- B-81-RGE
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#243
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
QUOTE(Codrin @ 24 Dec 2005, 23:47) ceva nu-mi da mie bine. consumul nu creste, noxele ies, puterea si cuplul mai mari, de ce nu a face rino un soft ca asta? prea toate-s bune si frumoase, undeva tre sa fie un clenci. |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
AlezzDWC |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 19 April 05 From: Bucuresti,o zona rau famata. ![]() |
Aici ai dreptate daaaar daca cipul intra de la 3000rpm in sus si schimba pana in 3000 nu se modifica mai nimic la consum...
|
--------------------
Daewoo
Cielo E-TEC 2
- B-81-RGE
|
|
TDK |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 December 05 ![]() |
Resoftarea asta pentru moaterele pe benzina la logan dupa parerea mea e fix...ciuciu daca nu ai si o turbina...deci ca sa simti cu adevarat ceva cand bagi picioru in ea acceleratie pui tata o turbina motorului dar iara nu faci nimic daca nu schimbi si cutia de viteza .... dupa care trebuie sa schimbi si franele cu altele mai bune...dupa care suspensia....ei si dupa toatea astea poti sa spui ca ai o masina tunata si te poti mandri cu ea...poti concura cu un W, Skoda,Opel ... si altele , bine acu depinde si de sofer...parerea mea! dar mananci fasole de te cracanezi!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
- XX xx XXX
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#246
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
TDK se pare ca nu ai fost duminica la legal racing...
codrin nu are ce discuta cu opel.... a! si inca ceva... nu vreau masina de formula 1 (am mai spus asta cateva posturi mai devreme)... vreau doar sa se infiga putin mai bine... ca daca vroiam turbo si discuri si cutie de viteze la cati bani bagam in logan imi luam m5... @ scorpio : noxele cresc dar se pastreaza in limite, consumul creste(dar nu si la mersul normal) This post has been edited by ga!nusha: 25 Dec 2005, 20:24 |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
AlezzDWC |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 19 April 05 From: Bucuresti,o zona rau famata. ![]() |
Vrei sa se infinga mai bine???chip tuning si filtru de aer sport,iar daca mai ai putina rabdare iti arat peste 2 luni dupa ce ii pun filtrul.
Asa ca fa un drum la Dim Sport!!!ca in eventualitatea in care masina o ia razna se va resofta din nou fara dureri da cap si chipuri scoase si inlocuite pe banda rulanta. |
--------------------
Daewoo
Cielo E-TEC 2
- B-81-RGE
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#248
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
pai tocmai din cauza asta nu imi surade dezlipirea....
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
razvant |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 22 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AlezzDWC @ 25 Dec 2005, 23:22) Vrei sa se infinga mai bine???chip tuning si filtru de aer sport,iar daca mai ai putina rabdare iti arat peste 2 luni dupa ce ii pun filtrul. Asa ca fa un drum la Dim Sport!!!ca in eventualitatea in care masina o ia razna se va resofta din nou fara dureri da cap si chipuri scoase si inlocuite pe banda rulanta. O adresa pt Dim sport ?Si eventual un pret! Multam! |
--------------------
dacia
logan preference
- B28YWU
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#250
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
Citeste putin mai sus:
www.dimsport.ro 150 euro schimbatul softului fara dezlipire cip si 50 euro resoftarea(softu de reno daca te mai intereseaza) poate ne intalnim si mergem impreuna |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
razvant |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 22 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
logan preference
- B28YWU
|
|
narcist |
![]() ![]()
Post
#252
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 21 May 05 ![]() |
Eu am fost la cei de la DIMSPORT.Am facut un "flash" si se simte.Motorul a prins viata.Impinge mai bine.Pare chiar un pic mai silentios ca inainte.Din cate au spus baietii se castiga cam 8 cp si cam 10-15Nm.Ma costat 150 de euro.Dureaza cam 20 de minute operatiunea.Eu unul sunt foarte multumit!
|
--------------------
LOGAN 1.4 LAUREATE
LOGAN 1.4 LAUREATE
- B - 99 - P I N
|
|
mario_vladys |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 13 February 05 From: Buzau ![]() |
QUOTE(narcist @ 3 Jan 2006, 21:31) Eu am fost la cei de la DIMSPORT.Am facut un "flash" si se simte.Motorul a prins viata.Impinge mai bine.Pare chiar un pic mai silentios ca inainte.Din cate au spus baietii se castiga cam 8 cp si cam 10-15Nm.Ma costat 150 de euro.Dureaza cam 20 de minute operatiunea.Eu unul sunt foarte multumit! ce parere aveti de UNICHIP-ul celor de la Master?Ei spun ca SCADE consumul nu CRESTE... ciudat.. sau nu? Si-a montat cineva, da mai mult de 10 cai? |
--------------------
DACIA
LOGAN LAUREATE 1.4
- BUZAU Uneori vulturii pot zbura mai jos decat gainile.....
Dar gainile nu se pot inalta niciodata pana la nori.... |
|
Ice_2k |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
in general este posibil ca la unele tipuri de motoare cu anumite versiuni de chip consumul sa scada... la celelalte ramane la fel, de crescut nu creste daca chip-ul e facut cu cap. EVIDENT VORBIM DE CAZURILE CAND SE MERGE CU MASINA LA FEL. DACA O VETI CALCA SI VETI FOLOSI PUTEREA IN PLUS NON-STOP E CLAR CA VA CRESTE CONSUMUL. Explicatia pt scaderea consumului dupa chip a fost (cel putin pt masina mea) ca producatorul seteaza anumiti parametrii ai injectiei pt noxe minime... acest lucru se face sacrificand un pic valoarea consumului. chip-ul scoate chestia asta.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#255
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
QUOTE(narcist @ 3 Jan 2006, 21:31) Eu am fost la cei de la DIMSPORT.Am facut un "flash" si se simte.Motorul a prins viata.Impinge mai bine.Pare chiar un pic mai silentios ca inainte.Din cate au spus baietii se castiga cam 8 cp si cam 10-15Nm.Ma costat 150 de euro.Dureaza cam 20 de minute operatiunea.Eu unul sunt foarte multumit! Cand ai fost ca mie mi-au zis ca abia azi incep sa lucreze... |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
naturall |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 23 June 04 From: IIIrd World ![]() |
150 de iuro mi se pare mult, foarte mult. Dar poate ca s-a lucrat mult...teste etc...
|
--------------------
Dacia
Logan
1900 toamna
- B69XXX It's more DACIA than Renault
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#257
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
QUOTE(Ice_2k @ 4 Jan 2006, 09:05) Explicatia pt scaderea consumului dupa chip a fost (cel putin pt masina mea) ca producatorul seteaza anumiti parametrii ai injectiei pt noxe minime... acest lucru se face sacrificand un pic valoarea consumului. chip-ul scoate chestia asta. pai daca-i asa e cu doua taisuri, acu cat motorul este nou inca se incadreaza in normele de noxe, dar cand o mai interveni si uzura sa te vad cum treci de ITP. |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#258
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
QUOTE(naturall @ 4 Jan 2006, 10:54) Am fost si io azi... Nu se lucreaza mult... 20 minute cu tot cu plata ![]() Mie nu mi se pare mult...tinand cont ca in alte parti e 200-300 euro... Si se simte bine diferenta ![]() Si se schimba si sunetul motorului...parca ii place sa fie turat ![]() acum astept sa vad consumul...dar nu prea pot sa merg la fel ca inainte... Pana acum nu imi pare rau e banii dati... poate imi pare putin rau ca nu i-am folosit ca sa fac si io rost de program si de harti... ![]() |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
kodrix |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
@Codrin: Mai trebuie schimbat filtrul de aer la 15000km in cazul filtrului de aer cumparat de tine?
|
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(kodrix @ 4 Jan 2006, 22:51) Nu se schimba. Exista o solutie cu care se spala odata la 15-20.000 km ... eu mi l-am spalat la 20.000 km ... dar data viitoare sigur il spal la vreo 15. Solutia e cam 15-20 de euri si este suficienta pentru cel putin 10 spalari. |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Eu unu am vazut ca prinde viata motorul de 1.4 dupa logan dabia dupa 5000 km , pana in 5000 ..... berlina mi se pare mai sprintena in primele 3 trepte
![]() This post has been edited by rtrd_dud: 12 Jan 2006, 02:41 |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
ender644 |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 14 September 05 From: Tecuci ![]() |
QUOTE Cu dieselu cipat ai sanse sa atingi 180 , acum nu stiu daca poti sa ii pui filtru sport. Am si eu o intrebare: Daca iti faci chip tuning, creste si turatia maxima a motorului?? Nu cred, nu?? Deci viteza maxima o fi tot pe acolo, numai ca ai putere mai mare, deci ai demaraj mai mare. Atata timp cat nu modifici turatia maxima a motorului sau cutia de viteze nu ai cum sa maresti viteza maxima. Sper sa nu gresesc, mi se pare o chestie de mecanica elementara - mai vazusem pe un topic pe cineva care spunea ca daca imbunatatesti aerodinamica loganului o sa mearga mai repede ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Ambiance
- gl xx xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#263
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cineva ala are dreptate. Tu la viteza maxima ai si turatie maxima cumva?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
strem |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 6 May 05 From: Bucuresti ![]() |
parerea mea:
Viteza maxima este direct proportionala cu turatia motorului in treapata 5 (Presupunand ca nu patineaza ambreaju). Si totusi, daca cresti puterea motorului obtii o viteza maxima mai mare. Asta din cauza ca in treapta a 5 de viteza, daca nu ai putere suficienta in motor, nu ajungi la turatie maxima. Si cred ca 90 CP nu sunt de ajuns pentru a duce loganu la 6500 - 7000 rpm in treapta a 5. Eu cel putin nu am reusit. Probabil ca daca ajungi la 120-130 CP poti sa ajungi la viteza maxima posibila cu transmisia de fabrica. Dupa aia.. schimbi cutia. (Era sa zic schimbi si diferentialul ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2005
- 1.6 Laureate
|
|
Codrin |
![]()
Post
#265
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
1. Nu l-a dus la 6500-7000. A spus cred. Macar citeste tot inainte sa raspunzi.
2. Limitarea o scoti daca vrei. 3. In cadere libera poate 200. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
AL |
![]()
Post
#266
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Va rog sa va limitati STRICT la tuning, modificari etc. ... Daca mai vad discutii despe liniute si "turatii la care se schimba treapta de viteza" si alte asemenea, pe langa stergerea mesajelor, voi da si avertismente! AL
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
ThomasMan |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 January 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
- cj-09-ngf
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Se simte diferenta.
Poate sa-ti spuna Codrin care e diferenta ca a mers cu mine si stie cum fuge si a lui (al lui e de 1.6). |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
Codrin |
![]()
Post
#269
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ThomasMan @ 20 Jan 2006, 14:38) Se simte. Aici e tabelul complet de pe dyno de la motorul meu. dyno8vz.th.jpg Ca diferenta, Darkyro77 are limitarea mutata mai sus, serpisorii mariti binisor si catalizatorul scos parca. This post has been edited by Codrin: 20 Jan 2006, 15:21 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ICET |
![]()
Post
#270
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si e vreo diferenta intre ele sau sunt la fel? |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 20:57 |