Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
![]() ![]() ![]() |
Tuning motor 1.4/1.6 MPi, se poate imbunatati performanta Logan-ului?
rtrd_dud |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|||
Codrin |
![]()
Post
#272
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ICET |
![]()
Post
#273
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Una e pe stand si alta e in realitate,dar daca zici ca nu prea se mai simte diferenta,inseamna ca se poate face mult mai mult si dintr-un motor de 1.6,nu? |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
Codrin |
![]()
Post
#274
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar mai fi catalizatorul, serpisorii si o versiune mai agresiva de soft. Nu e mult mai mult, dar e ceva.
Masinile nu au fost 'testate' amandoua, dar am fost placut impresionat de a lui Darkyro77, de aceea am spus ca nu se prea mai simte. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Cati cai are a lui darkyro77 cu toate modificarile facute?
|
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#276
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Nu stiu. O sa o pun pe banc si atunci o sa pun si graficele.
|
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
soprano2005 |
![]()
Post
#277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 February 05 ![]() |
am citit cu atentie ce ati spus mai devreme.....am un logan dci si asi vrea sa stiu daca poate cineva sa imi spuna cat de mult imi creste puterea daca pun un cip...si unde trebuie sa ma duc.....daca a facut-o cineva pana acum vreau sa stiu cum este.....
|
--------------------
dacia
logan dci laureate
- B-78-BNP
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
Momentan nu exista posibilitatea de chiptuning pentru modelul diesel. Mai asteapta putin.
|
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
DFA |
![]()
Post
#279
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(soprano2005 @ 25 Jan 2006, 09:43) am citit cu atentie ce ati spus mai devreme.....am un logan dci si asi vrea sa stiu daca poate cineva sa imi spuna cat de mult imi creste puterea daca pun un cip...si unde trebuie sa ma duc.....daca a facut-o cineva pana acum vreau sa stiu cum este..... Teoretic ar trebui să ajungi la aceiași putere la care ajunge și Renault, adică de la 65 la 80cp, numai că ei, pe lângă schimbarea tabelelor de injecție, mai adaugă și un schimbător de căldură (intercooler), lucru care implică niște setări mai puțin agresive la tabelele de injecție, pentru că intercooler-ul ajută la mărirea randamentului și implicit al puterii doar prin existența lui. Dacă îți schimbi doar tabelele de injecție (fără intercooler) cu setări mai agresive poți obține (în teorie) până la 87-89cp, dar în realitate va fi mai puțin. Dacă adaugi intercooler mai poți câștiga vreo 5cp. Problema este că niște tabele agresive vor modifica consumul, care, deși ți se va spune că poate scade, la fel de posibil este ca el să mai crească. Nivelul de poluare al motorului s-ar putea mări pentru că catalizatorul de obicei nu se schimbă la chiptuning, ca să iasă mai ieftin. Sfatul meu este ca atunci când vei face tuning-ul (cu, sau fără intercooler - preferabil cu el) să alegi o setare medie, nu prea agresivă, adică o creștere modică a puterii. Și să cauți un tuning de motor prin software, pe portul de diagnosticare, și nu prin schimbarea de chip-uri din ECU, adică prin intervenție asupra electronicii din ECU. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
Codrin |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#282
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
eu mi-am facut prin OBD
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#283
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai mastertuner parca au si un ECU piggy-back programabil. Cea mai buna metoda asta e, ai forta daca ai nevoie, nu pierzi garantia. Vazusem pe undeva si un ECU piggy-back cu telecomanda, ca sa nu desfaci mufe
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
STI |
![]()
Post
#284
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 May 05 ![]() |
Logan 1.6 .....catalizator exmatriculat....vizita la DimSport = se misca bine bine !!! Concluzia Merita !Mai urmeaza niste arcuri si discuri de frana dar asta maine.In curand voi pune si poze
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#285
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(ga!nusha @ 25 Jan 2006, 19:56) Cati cai ai tu acum ga!nusha dupa resoftare la a ta ca am inteles ca la Dimsport ai facut si e mai bine ca la Aspad, si cam pe la cati km poti sa ii faci chiptuning sau se poate si cand are masina 300 km la bord? This post has been edited by rtrd_dud: 27 Jan 2006, 20:36 |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
Codrin |
![]()
Post
#286
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Masina nu a fost pusa pe tester inca.
Se recomanda macar depasirea rodajului inainte de resoftare. |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#287
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
QUOTE(rtrd_dud @ 27 Jan 2006, 20:35) Cati cai ai tu acum ga!nusha dupa resoftare la a ta ca am inteles ca la Dimsport ai facut si e mai bine ca la Aspad, si cam pe la cati km poti sa ii faci chiptuning sau se poate si cand are masina 300 km la bord? eu am 4000 km acum am facut la 3000 km(atunci am avut banii...) parerea mea e ca poti sa faci oricand...dar e bine sa nu abuzezi in primi km(ai masinii nu ai flashului)... |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
cata28 |
![]()
Post
#288
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 August 05 ![]() |
Pe mine kurupt m-a convins. Nu eram eu adeptul tuningului pe logan, dar acum m-a convins ca nu merita
|
--------------------
dacia
logan laureate 1.4
- B 48 LDF
|
|
kurupt |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Observ acelasi problema la toti, ati facut ciptuning fara sa masurati puterea inainte si dupa [de preferat pe acelasi aparat] resoftare!
Chiar sunt curios cati cai putere ai in plus la un amarat motor de 1.4 sau 1.6 fara alte modificari in motor? |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
Codrin |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai prin Martie vom vedea cat au pe acelasi banc 2 de 1.6 modificate si un 1.4 inainte/dupa.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#291
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
QUOTE(kurupt @ 29 Jan 2006, 16:15) Observ acelasi problema la toti, ati facut ciptuning fara sa masurati puterea inainte si dupa [de preferat pe acelasi aparat] resoftare! Chiar sunt curios cati cai putere ai in plus la un amarat motor de 1.4 sau 1.6 fara alte modificari in motor? pe mine nu ma intereseaza cati cai putere am acum...deci nu e o problema...pe mine ma intereseaza sa traga putin mai bine...lucru obtinut... |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#292
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu sunt interesat de un chip-tuning , dar nu as da chiar 250 E pe el . ( adica 10 mil ) . Eu nu cred ca va da mai mult de 3-4 CP , iar economia de 5% fata de consumul normal va dati seama cat se putin inseamna ? Inainte de chip parca ar pune totusi un filtru sport ( dar tot in carcasa veche ) si as incerca sa-l scot cat mai frontal pentru o auto-presiune la viteza . A facut pana la urma vreunul cu motor de 1.4 ? A testat si pe dyno treaba ? Eu am facut la masina dynotest inainte sa o iau , deci il am pe acela ca baza de comparatie .
Pana la urma eu am inteles ca sunt mai multe feluri de chip-tuning : 1. iti rescrie parametii , dar nu-ti modifica nimic la ECU ( iti scoate pe al tau , il modifica si ti-l pune tot pe ala ) 2. iti inlocuieste chipul cu al lor si pe al tau il ai rezerva 3. se adauga pe langa ce ai tu un Power-chip ( adica inca o componenta suplimentara ) Voi de care ati mai auzit ? Ce firma e ieftina si buna ? P.S. Se pote pune motor de Renault 1.4 / 1.6 16V pe Logan/Solenza ??? Trebuiesc modificate multe ? This post has been edited by marius80_eugen: 31 Jan 2006, 12:37 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
DOGY |
![]()
Post
#293
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 05 From: Constanta ![]() |
Salut baieti..am cautat ceva detalii despre un tuning legat de motoru` de 1.5 dci...si din pacate nu am gasit ceva concret...detaliat. Stiu de existenta functie search...dar nu functioneaza asa bine...sau nu e precisa
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 Dci
- CT-83-DGY
|
|
Codrin |
![]()
Post
#294
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Citeste acest topic ca sa-ti raspunzi la intrebari.
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
cosming |
![]()
Post
#295
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 2 November 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut.
As avea si eu o intrebare: Tuningul prin rescrierea flash-ului (indiferent de metoda) dupa ce numar de km parcursi este recomandat ? Acum eu ma apropii de 4000km cu masina si ma gandesc sa fac un flash/chip tuning prin interfata OBD. PS. Parerea mea ca cei ce efectueaza tuningu prin OBD ar trebui sa aiba un pret maxim de 50E, presupun ca acum profita de piata, pentru ca sunt putini care au dispozitivul de interfatarea cu OBD-ul... deci fratilor aveti rabdare intr-un an o sa ajunga la preturi mai mici ![]() ![]() |
--------------------
Logan
Ambiance 1.4 MPI
2006 cosming
|
|
Codrin |
![]()
Post
#296
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Mazda
.
.
|
|
cosming |
![]()
Post
#297
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 2 November 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Logan
Ambiance 1.4 MPI
2006 cosming
|
|
TDK |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 December 05 ![]() |
Un catalizator mai mare se gaseste ? sa-l inlocuiesti...nu stiu care de pe forum avea o chestie data de fabrica cu avantajele si dezavantajele loganului si la dezavantaje : in legatura cu puterea motorului spunea ca e catalizatorul mic, acu daca pui unul mai mare...ai mai castiga ceva caluti? ca daca-l scoti de tot e naspa la rar sau la revizia tehnica...ma rog...daca cunosti pe cineva...am fost odata in service ca-mi balanganea nu stiu ce prin fata dreapta si mi-a suito pe rampa erau doua suruburi la scut slabite si balanganea....si vazui catalizatorul e cam nasol de scos era dintr-o bucata cu evacuarea care vine de la motor si continua spre toba intermadiara si finala...deci sa-l scoti e cam naspa...
This post has been edited by TDK: 1 Feb 2006, 19:59 |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
- XX xx XXX
|
|
rtrd_dud |
![]()
Post
#299
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 30 July 04 From: bucuresti ![]() |
Dar nu se pot scoate tobele cu catalizator cu tot direct din serpisorii de la motor si pusa alta evacuare directa, si asa iti poti pastra toba originala a masinii pe care o pui cand te duci la itp sau revizie .
![]() |
--------------------
citroen
xsara
2004 2.0 hdi
|
|
TDK |
![]()
Post
#300
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 December 05 ![]() |
Multa munca...un catalizator mai mare cred e bine...se simte ...ca accelerezi ... urca in turatii motorul...dar se chinuie saracu sa traga...is curios la SLZ sau SN cum e catalizatorul
|
--------------------
Dacia
Logan 1.6 MPI
- XX xx XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 00:33 |