DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion

hitman1234
post 12 Apr 2011, 14:42
Post #151


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




va tot luati de rasnita omului,dar cum in curand cica baga 0.8T asta o sa para un fel de muscle car...nu stiu cum o fi un 1.2 pe asa o caroserie,cred ca nu-ti ofera decat varianta mers legal, tin minte cum era sa-mi dea motorul peste cap pe transfagaras la clio sau cum eram cu piciorul in podea pe autostrada si cand am prins un pod n-a vrut sa urce peste 160..abia la coborare a atins viteza maxima..alea vremuri laugh.gif


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 14:43
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(Andy_ACS @ 12 Apr 2011, 13:11)
@LOVENDAL - felicitari pentru masina, foarte frumoasa. Eu am logan de 1.6 8V, dar in ultima vreme merg foarte linistit, mai ales ca merg de obicei de placere nu grabit sa rezolv vreo treaba. Eu cred ca m-as descurca foarte bine si cu 1.2, deci din punctul meu de vedere alegerea ta e buna, mai ales daca il folosesti preponderent in oras.
In ceea ce priveste culoarea (chestie de preferinta) eu as fi luat ceva metalizat, s-a dovedit ca la Dacia culorile nemetalizate se matuiesc destul de urat ion timp si sunt mai sensibile.
Eu te sfatuiesc sa iti automoderezi topicul. Cred ca ai posibilitatea asta la jurnal de bord. Sterge posturile aiurea, editeaza off-topicul, posteaza in legatura cu masinuta ta si te asigur ca nu vor mai aparea altii cu tot felul de discutii colaterale.
Tonul il dai tu. Daca tu deviezi e de asteptat ca si ceilalti sa faca la fel. Depinde de tine ce jurnal vrei sa ai - elegant si la obiect, despre masina ta, ori un amestec trist de off-topic, jigniri si comparatii care nu se poate numi jurnal.

Bafta!
*



Multumesc de urari. Stiu de moderare, dar prefer ca discutiile sa fie libere, chiar cu o mica deviere de la subiect, pentru a a fi un topic dinamic si interesant.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 15:45
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(cdadan @ 12 Apr 2011, 15:41)

L@u 6+1 nu este automat egal cu cutie scurta.
*



Si golful si passatul au 6+1 asa ca nu mai comentez biggrin.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 12 Apr 2011, 15:54
Post #154


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(LOVENDAL @ 12 Apr 2011, 15:43)
Multumesc de urari. Stiu de moderare, dar prefer ca discutiile sa fie libere, chiar cu o mica deviere de la subiect, pentru a a fi un topic dinamic si interesant.
*



Tu de fapt ce urmaresti cu topicul asta?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 12 Apr 2011, 16:02
Post #155


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




De ce nu citesti atent?

QUOTE(LOVENDAL @ 11 Apr 2011, 22:21)
Am de gand ca in topicul acesta, in 2-3 luni, sa-l intrec pe argon la nr. de posturi la topicul sau cu cele 3 limuzine.
*



Eu sper sa-si vopseasca jantele in roz.

This post has been edited by bucatzel: 12 Apr 2011, 16:03


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmwh548
post 12 Apr 2011, 16:04
Post #156


Membru cu insomnii


Group: Members
Posts: 1.943
Joined: 27 March 08
From: Iasi




Mai are multe de invatat sa il ajunga pe argon. Topicul cu limo avea 18 pagini intr-o saptamana, nu 6.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 12 Apr 2011, 16:08
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Da ma , dar si initiator pe masura radmasa.gif


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 12 Apr 2011, 16:25
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(bucatzel @ 12 Apr 2011, 16:02)
De ce nu citesti atent?
Eu sper sa-si vopseasca jantele in roz.
*


Nu, multumesc. Prefer sa le vopsesc in verde crud.


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 12 Apr 2011, 17:19
Post #159


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 16:45)
Si golful si passatul au 6+1 asa ca nu mai comentez  biggrin.gif
*


Ne intelegem ca mutu' cu surdu'. Uite ca am gasit un filmulet, sa vezi despre ce vorbesc:


Intre noi fie vorba, cutia mi se pare etajata destul de apropiat de 2.0T-ul din semnatura. Care in nici un caz nu are o cutie scurta.
Cutie scurta e aia care ajuta motorul, cu 100 la ora in 3000 de ture, ultima treapta. Daca etajau asa, sa vezi atunci ce bine alerga. Dar au pus o cutie destul de lunga. Ca motorasul poate. wink.gif

Ia zi, avf-ul stie 140 in a 3-a si 180 in a 4-a? Nu stie. Atunci care are cutia mai scurta?

This post has been edited by cdadan: 12 Apr 2011, 17:20


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 13 Apr 2011, 03:33
Post #160


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava




la asta ma holbam si eu acuma, cretin de lunga cutia.

dar probabil s-au gandit mai mult la consum


--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Apr 2011, 08:56
Post #161


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




A scos Fiat motor 0.9T cu 2 cilindrii:
0.9 TwinAir 875 cc (0.875 L; 53.4 cu in) I2 turbo 85 PS (63 kW; 84 hp)@5500 145 N·m (107 lb·ft) @1900 11.0 173 km/h (107 mph) 95 with Dualogic gearbox 92 g/km
Nu-i rau deloc!
Oare cum ar merge un Logan dotat cu asa ceva?

This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2011, 09:03

Attached thumbnail(s)
655_467_Fiat_TwinAir_engine.jpg ( Size: 72.79k ) Number of downloads: 716


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Apr 2011, 10:09
Post #162


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dar cel de Smart ce exista de ani de zile, cu 698 cc si 82 de cai ce are? Macar e in 3 cilindri, ca in 2 e de motociclete.

This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 10:10


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Apr 2011, 10:21
Post #163


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Nu are 4 locuri, nu e frumos ca un Fiat 500, si e scump ca naiba.
Prefer un FIAT 500 oricand in fata unui smart.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Apr 2011, 10:23
Post #164


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu vorbeamd e motor, ca si tine de altfel, pus pe Logan, la o capacitate mai mica, o putere mai mare / litru ca ala al tau.

De frumos e discutabil , mie mi se pare destul de frumos, si l-as alege oricand cu cele 2 locuri cu tot, in locul Fiatului, ale carui locuri spate oricum nu pot fi folosite fiind de forma.

This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 10:26

Attached thumbnail(s)
Smart_Roadster_Coupe.jpg ( Size: 21.79k ) Number of downloads: 683


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Apr 2011, 10:26
Post #165


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Mai Gigi Contra, daca mie imi place ala, ce ai tu cu mine?
smartul mic mi se pare o broasca iar "coupe-ul" mi se pare o broasca storcita.
Singurul decent mi se pare ala cu 4 usi.

This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2011, 10:42


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Apr 2011, 11:27
Post #166


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ala are un motor banal de 1100, cel mai mic pe benzina , aici vorbeam de motoarele lor ipotetic puse pe Logan, nu de masina in sine.

This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 11:29


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nalodaniel
post 13 Apr 2011, 16:19
Post #167


a3a oara scriu corect


Group: Members
Posts: 361
Joined: 24 March 08
From: suceava






--------------------
dacia 1310 1986 - -- -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 13 Apr 2011, 16:31
Post #168


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Dap, D4FT ar fi o solutie eleganta pe Logan, Sandero, chiar si pe Duster. Dar probabil nu prea curand.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 13 Apr 2011, 16:44
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.175
Joined: 13 October 06




D4FT probabil nu o sa-l mai vedem la noi , are deja o varsta si cred ca va fii inlocuit de noile TCE cu injectie directa de 0.9 si 1.2 din 2012.

Cutia aceea de viteze de la Golf 1.2tsi pare decent etajata, spre comparatie 1.4tsi atinge vmax la 4500 rpm.

Daca vrei o cutie scurta ia-ti megane, si la 1.4, ai 105kmh la 3000 rpm intr-a sasea


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Apr 2011, 16:49
Post #170


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu o sa ajunga motoare de genul asta pe Dacia, o sa ajunga cele antice si depasite la Renault, ca n'ar fi lowcost aka Dacia altfel.

This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 16:50


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 13 Apr 2011, 17:23
Post #171


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(mircea_aq @ 13 Apr 2011, 17:44)
Cutia aceea de viteze de la Golf 1.2tsi pare decent etajata, spre comparatie 1.4tsi atinge vmax la 4500 rpm.
*


Viteza maxima si ultima treapta sunt lucruri usor diferite.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 14 Apr 2011, 17:13
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




Astazi mi-am inmatriculat Loganul cu nume preferentiale definitive. In 2 ore s-a rezolvat treaba (neasteptat de repede). Voi primi certificatul de inmatriculare peste cateva zile prin posta.

P.S. Tot azi a fost o zi ingrozitor de ploioasa in Iasi. Dezaburirea si-a facut cu brio treaba la Logan (la Matiz, intotdeauna mai aveam urme de aburi, pe geamurile din spate, mai ales). Totusi, n-am putut sa nu remarc o multime de masini in oras (si Loganuri, dar si alte masini, si mai noi si mai vechi) care mergeau cu toate geamurile aburite (cu exceptia parbrizului). N-am decat doua explicatii: ori soferii nu stiu sa foloseasca comenzile de dezaburire/reciclare a aerului la masini, ori au probleme cu sistemul. Totusi, e periculos sa umbli in oras cu toate geamurile aburite si sa nu vezi decat prin parbriz. Daca schimbi banda, ce faci? Te duci la ghici?


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 14 Apr 2011, 17:24
Post #173


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




In termeni stiintifici, manevra se numeste "Schimbarea benzii de circulatie dupa ureche".

Metodica:
Incepi sa tragi de volan in directia dorita. (semnalizarea e optionala).
Daca se aud frane si un claxon prelung, se aprind scurt avariile.
Daca se aud frane urmate de o bufnitura, faci o cruce, te rogi sa te fi lovit in spate, nu in lateral, pregatesti arsenalul de injuraturi, incepi sa urli, si te dai jos la nenorocit (urli in continuare), in modul cel mai amenintator posibil. Se continua cu scandal.
Daca nu se aude nimic, inseamna ca manevra a fost un succes din toate punctele de vedere.

E extrem de populara printre soferii de dube. Mult mai putin populara printre conducatorii de limuzine coreene.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Apr 2011, 17:25
Post #174


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Intrucat nu se poate seta sa vina aerul concomitent la parbriz si la gurile de aerisire din bord, automat ti se vor aburi ori geamurile laterale ori parbrizul. Solutia pentru dezaburire completa am observat este ca ori ori pornesc AC-ul ori dau caldura blana (si nici aici nu dezabureste tot timpul). Cum eu nu suport caldura mare si pe timp de iarna merg cu treapta II pana se incalzeste motorul apoi comut pe I, iar AC-ul in folosesc doar vara, ca n-am chef sa-mi ia din putere aiurea, rezulta ca in majoritarea cazurilor cand e frig/ploua am geamurile laterale aburite.

Pana imi iau masina mai desteapta, c'est la vie.

This post has been edited by AmunDei: 14 Apr 2011, 17:27


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Apr 2011, 17:40
Post #175


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 18:13)
P.S. Tot azi a fost o zi ingrozitor de ploioasa in Iasi. Dezaburirea si-a facut cu brio treaba la Logan (la Matiz, intotdeauna mai aveam urme de aburi, pe geamurile din spate, mai ales). Totusi, n-am putut sa nu remarc o multime de masini in oras (si Loganuri, dar si alte masini, si mai noi si mai vechi) care mergeau cu toate geamurile aburite (cu exceptia parbrizului). N-am decat doua explicatii: ori soferii nu stiu sa foloseasca comenzile de dezaburire/reciclare a aerului la masini, ori au probleme cu sistemul. Totusi, e periculos sa umbli in oras cu toate geamurile aburite si sa nu vezi decat prin parbriz. Daca schimbi  banda, ce faci? Te duci la ghici?
*



Vad ca esti expert si in dezaburire.

Cum dezaburesti geamurile laterala la un logan cu motor de 1.2?

Care sunt comenzile de dezaburire a aerului la masini?


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Apr 2011, 17:55
Post #176


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de obicei daca recirculi aerul in habitaclu geamurile se aburesc repede pentru o dezaburire eficienta se pune pe admisie aer exterior si eventual pornirea AC

Attached thumbnail(s)
dacia_logan_mcv_facelift_5.jpg ( Size: 13.16k ) Number of downloads: 440
dacia_logan_pick_up_3_460x0w.jpg ( Size: 26.72k ) Number of downloads: 453


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LOVENDAL
post 14 Apr 2011, 17:56
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 January 05




QUOTE(tribunul @ 14 Apr 2011, 17:40)
Vad ca esti expert si in dezaburire.

Cum dezaburesti geamurile laterala la un logan cu motor de 1.2?

Care sunt comenzile de dezaburire a aerului la masini?
*



Tu ai citit vreodata manualul de la Dacia? Asa, de curiozitate intreb. Ai acolo toate explicatiile. Eu l-am citit si am aplicat exact ce scrie acolo si n-am nicio urma de aburi.

14 Apr 2011, 18:02:
QUOTE(AmunDei @ 14 Apr 2011, 17:25)
Intrucat nu se poate seta sa vina aerul concomitent la parbriz si la gurile de aerisire din bord, automat ti se vor aburi ori geamurile laterale ori parbrizul. Solutia pentru dezaburire completa am observat este ca ori ori pornesc AC-ul ori dau caldura blana (si nici aici nu dezabureste tot timpul). Cum eu nu suport caldura mare si pe timp de iarna merg cu treapta II pana se incalzeste motorul apoi comut pe I, iar AC-ul in folosesc doar vara, ca n-am chef sa-mi ia din putere aiurea, rezulta ca in majoritarea cazurilor cand e frig/ploua am geamurile laterale aburite.

Pana imi iau masina mai desteapta, c'est la vie.
*



AmunDei, butonul repartizare aer are si o pozitie in care aerul vine concomitent catre parbriz, dezaburizatoarele geamurilor laterale fata si picioarele pasagerilor. Si DA, cea mai mare eficienta sa scapi de aburi rapid e sa dai drumul la aerul conditionat.

This post has been edited by LOVENDAL: 14 Apr 2011, 18:02


--------------------
Renault / Dacia Renault Megane 2 - IS-XX-DWB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Apr 2011, 18:10
Post #178


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 18:56)
AmunDei, butonul repartizare aer are si o pozitie in care aerul vine concomitent catre parbriz, dezaburizatoarele geamurilor laterale fata si picioarele pasagerilor. Si DA, cea mai mare eficienta sa scapi de aburi rapid e sa dai drumul la aerul conditionat.
*


Te-ai gandit vreo secunda ca poate masinile pe care le-ai vazut tu cu geamurile aburite nu au ac?

Eu n-am citit manualul, poate imi explici tu, ca te vad asa priceput, asa mai invat si eu ceva.

AmunDei fara ac pornit nu dezaburisti nici parbrizul.

Si inca un lucru, una e sa fii singur in masina, si alta-i sa fie 3-4 insi.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 14 Apr 2011, 18:21
Post #179


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 17:56)
AmunDei, butonul repartizare aer are si o pozitie in care aerul vine concomitent catre parbriz, dezaburizatoarele geamurilor laterale fata si picioarele pasagerilor.


Daca poti, fa o poza. Eu in toate cazurile am vazut ca pozitia pt parbriz este opusa pozitiei aeratoarelor centrale pe selector.

Edit: uite ce am gasit

249286434_119002_700_700.jpg ( Size: 60.25k ) Number of downloads: 445


Eu stiam ca bucata dintre cele doua pozitii este 'blocata' si trebuie sa rotesti pana in capatul celelalt. Au schimbat cumva chestia asta?

This post has been edited by AmunDei: 14 Apr 2011, 18:26


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 14 Apr 2011, 18:31
Post #180


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Loganu de 1.2 are.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 06:45
Forum Renault