Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion
![]() ![]() |
Un Logan rosu de 1.2, Jurnalul de bord al unui Laureate PH2 rouge passion
hitman1234 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|||
LOVENDAL |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 12 Apr 2011, 13:11) @LOVENDAL - felicitari pentru masina, foarte frumoasa. Eu am logan de 1.6 8V, dar in ultima vreme merg foarte linistit, mai ales ca merg de obicei de placere nu grabit sa rezolv vreo treaba. Eu cred ca m-as descurca foarte bine si cu 1.2, deci din punctul meu de vedere alegerea ta e buna, mai ales daca il folosesti preponderent in oras. In ceea ce priveste culoarea (chestie de preferinta) eu as fi luat ceva metalizat, s-a dovedit ca la Dacia culorile nemetalizate se matuiesc destul de urat ion timp si sunt mai sensibile. Eu te sfatuiesc sa iti automoderezi topicul. Cred ca ai posibilitatea asta la jurnal de bord. Sterge posturile aiurea, editeaza off-topicul, posteaza in legatura cu masinuta ta si te asigur ca nu vor mai aparea altii cu tot felul de discutii colaterale. Tonul il dai tu. Daca tu deviezi e de asteptat ca si ceilalti sa faca la fel. Depinde de tine ce jurnal vrei sa ai - elegant si la obiect, despre masina ta, ori un amestec trist de off-topic, jigniri si comparatii care nu se poate numi jurnal. Bafta! Multumesc de urari. Stiu de moderare, dar prefer ca discutiile sa fie libere, chiar cu o mica deviere de la subiect, pentru a a fi un topic dinamic si interesant. |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
l@u |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
tribunul |
![]()
Post
#154
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bucatzel |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
bmwh548 |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru cu insomnii Group: Members Posts: 1.943 Joined: 27 March 08 From: Iasi ![]() |
Mai are multe de invatat sa il ajunga pe argon. Topicul cu limo avea 18 pagini intr-o saptamana, nu 6.
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
l@u |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Da ma , dar si initiator pe masura
![]() |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
|
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
cdadan |
![]()
Post
#159
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(l@u @ 12 Apr 2011, 16:45) Ne intelegem ca mutu' cu surdu'. Uite ca am gasit un filmulet, sa vezi despre ce vorbesc: Intre noi fie vorba, cutia mi se pare etajata destul de apropiat de 2.0T-ul din semnatura. Care in nici un caz nu are o cutie scurta. Cutie scurta e aia care ajuta motorul, cu 100 la ora in 3000 de ture, ultima treapta. Daca etajau asa, sa vezi atunci ce bine alerga. Dar au pus o cutie destul de lunga. Ca motorasul poate. ![]() Ia zi, avf-ul stie 140 in a 3-a si 180 in a 4-a? Nu stie. Atunci care are cutia mai scurta? This post has been edited by cdadan: 12 Apr 2011, 17:20 |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#160
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
la asta ma holbam si eu acuma, cretin de lunga cutia.
dar probabil s-au gandit mai mult la consum |
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
dizzy |
![]()
Post
#161
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
A scos Fiat motor 0.9T cu 2 cilindrii:
0.9 TwinAir 875 cc (0.875 L; 53.4 cu in) I2 turbo 85 PS (63 kW; 84 hp)@5500 145 N·m (107 lb·ft) @1900 11.0 173 km/h (107 mph) 95 with Dualogic gearbox 92 g/km Nu-i rau deloc! Oare cum ar merge un Logan dotat cu asa ceva? This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2011, 09:03 Attached thumbnail(s) 655_467_Fiat_TwinAir_engine.jpg ( Size: 72.79k ) Number of downloads: 716 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
argon |
![]()
Post
#162
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dar cel de Smart ce exista de ani de zile, cu 698 cc si 82 de cai ce are? Macar e in 3 cilindri, ca in 2 e de motociclete.
This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 10:10 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#163
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Nu are 4 locuri, nu e frumos ca un Fiat 500, si e scump ca naiba.
Prefer un FIAT 500 oricand in fata unui smart. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
argon |
![]()
Post
#164
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu vorbeamd e motor, ca si tine de altfel, pus pe Logan, la o capacitate mai mica, o putere mai mare / litru ca ala al tau.
De frumos e discutabil , mie mi se pare destul de frumos, si l-as alege oricand cu cele 2 locuri cu tot, in locul Fiatului, ale carui locuri spate oricum nu pot fi folosite fiind de forma. This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 10:26 Attached thumbnail(s) Smart_Roadster_Coupe.jpg ( Size: 21.79k ) Number of downloads: 683 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dizzy |
![]()
Post
#165
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Mai Gigi Contra, daca mie imi place ala, ce ai tu cu mine?
smartul mic mi se pare o broasca iar "coupe-ul" mi se pare o broasca storcita. Singurul decent mi se pare ala cu 4 usi. This post has been edited by dizzy: 13 Apr 2011, 10:42 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
argon |
![]()
Post
#166
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ala are un motor banal de 1100, cel mai mic pe benzina , aici vorbeam de motoarele lor ipotetic puse pe Logan, nu de masina in sine.
This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 11:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nalodaniel |
![]()
Post
#167
|
![]() a3a oara scriu corect Group: Members Posts: 361 Joined: 24 March 08 From: suceava ![]() |
sau, si mai simplu, si mai frumos: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_D-Type_engine#D4FT
|
--------------------
dacia
1310
1986
- -- -- ---
|
|
dizzy |
![]()
Post
#168
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.079 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dap, D4FT ar fi o solutie eleganta pe Logan, Sandero, chiar si pe Duster. Dar probabil nu prea curand.
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.175 Joined: 13 October 06 ![]() |
D4FT probabil nu o sa-l mai vedem la noi , are deja o varsta si cred ca va fii inlocuit de noile TCE cu injectie directa de 0.9 si 1.2 din 2012.
Cutia aceea de viteze de la Golf 1.2tsi pare decent etajata, spre comparatie 1.4tsi atinge vmax la 4500 rpm. Daca vrei o cutie scurta ia-ti megane, si la 1.4, ai 105kmh la 3000 rpm intr-a sasea |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
argon |
![]()
Post
#170
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu o sa ajunga motoare de genul asta pe Dacia, o sa ajunga cele antice si depasite la Renault, ca n'ar fi lowcost aka Dacia altfel.
This post has been edited by argon: 13 Apr 2011, 16:50 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cdadan |
![]()
Post
#171
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
Astazi mi-am inmatriculat Loganul cu nume preferentiale definitive. In 2 ore s-a rezolvat treaba (neasteptat de repede). Voi primi certificatul de inmatriculare peste cateva zile prin posta.
P.S. Tot azi a fost o zi ingrozitor de ploioasa in Iasi. Dezaburirea si-a facut cu brio treaba la Logan (la Matiz, intotdeauna mai aveam urme de aburi, pe geamurile din spate, mai ales). Totusi, n-am putut sa nu remarc o multime de masini in oras (si Loganuri, dar si alte masini, si mai noi si mai vechi) care mergeau cu toate geamurile aburite (cu exceptia parbrizului). N-am decat doua explicatii: ori soferii nu stiu sa foloseasca comenzile de dezaburire/reciclare a aerului la masini, ori au probleme cu sistemul. Totusi, e periculos sa umbli in oras cu toate geamurile aburite si sa nu vezi decat prin parbriz. Daca schimbi banda, ce faci? Te duci la ghici? |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
In termeni stiintifici, manevra se numeste "Schimbarea benzii de circulatie dupa ureche".
Metodica: Incepi sa tragi de volan in directia dorita. (semnalizarea e optionala). Daca se aud frane si un claxon prelung, se aprind scurt avariile. Daca se aud frane urmate de o bufnitura, faci o cruce, te rogi sa te fi lovit in spate, nu in lateral, pregatesti arsenalul de injuraturi, incepi sa urli, si te dai jos la nenorocit (urli in continuare), in modul cel mai amenintator posibil. Se continua cu scandal. Daca nu se aude nimic, inseamna ca manevra a fost un succes din toate punctele de vedere. E extrem de populara printre soferii de dube. Mult mai putin populara printre conducatorii de limuzine coreene. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#174
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Intrucat nu se poate seta sa vina aerul concomitent la parbriz si la gurile de aerisire din bord, automat ti se vor aburi ori geamurile laterale ori parbrizul. Solutia pentru dezaburire completa am observat este ca ori ori pornesc AC-ul ori dau caldura blana (si nici aici nu dezabureste tot timpul). Cum eu nu suport caldura mare si pe timp de iarna merg cu treapta II pana se incalzeste motorul apoi comut pe I, iar AC-ul in folosesc doar vara, ca n-am chef sa-mi ia din putere aiurea, rezulta ca in majoritarea cazurilor cand e frig/ploua am geamurile laterale aburite.
Pana imi iau masina mai desteapta, c'est la vie. This post has been edited by AmunDei: 14 Apr 2011, 17:27 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
tribunul |
![]()
Post
#175
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 18:13) P.S. Tot azi a fost o zi ingrozitor de ploioasa in Iasi. Dezaburirea si-a facut cu brio treaba la Logan (la Matiz, intotdeauna mai aveam urme de aburi, pe geamurile din spate, mai ales). Totusi, n-am putut sa nu remarc o multime de masini in oras (si Loganuri, dar si alte masini, si mai noi si mai vechi) care mergeau cu toate geamurile aburite (cu exceptia parbrizului). N-am decat doua explicatii: ori soferii nu stiu sa foloseasca comenzile de dezaburire/reciclare a aerului la masini, ori au probleme cu sistemul. Totusi, e periculos sa umbli in oras cu toate geamurile aburite si sa nu vezi decat prin parbriz. Daca schimbi banda, ce faci? Te duci la ghici? Vad ca esti expert si in dezaburire. Cum dezaburesti geamurile laterala la un logan cu motor de 1.2? Care sunt comenzile de dezaburire a aerului la masini? |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de obicei daca recirculi aerul in habitaclu geamurile se aburesc repede pentru o dezaburire eficienta se pune pe admisie aer exterior si eventual pornirea AC
Attached thumbnail(s) dacia_logan_mcv_facelift_5.jpg ( Size: 13.16k ) Number of downloads: 440 dacia_logan_pick_up_3_460x0w.jpg ( Size: 26.72k ) Number of downloads: 453 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
LOVENDAL |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(tribunul @ 14 Apr 2011, 17:40) Vad ca esti expert si in dezaburire. Cum dezaburesti geamurile laterala la un logan cu motor de 1.2? Care sunt comenzile de dezaburire a aerului la masini? Tu ai citit vreodata manualul de la Dacia? Asa, de curiozitate intreb. Ai acolo toate explicatiile. Eu l-am citit si am aplicat exact ce scrie acolo si n-am nicio urma de aburi. 14 Apr 2011, 18:02: QUOTE(AmunDei @ 14 Apr 2011, 17:25) Intrucat nu se poate seta sa vina aerul concomitent la parbriz si la gurile de aerisire din bord, automat ti se vor aburi ori geamurile laterale ori parbrizul. Solutia pentru dezaburire completa am observat este ca ori ori pornesc AC-ul ori dau caldura blana (si nici aici nu dezabureste tot timpul). Cum eu nu suport caldura mare si pe timp de iarna merg cu treapta II pana se incalzeste motorul apoi comut pe I, iar AC-ul in folosesc doar vara, ca n-am chef sa-mi ia din putere aiurea, rezulta ca in majoritarea cazurilor cand e frig/ploua am geamurile laterale aburite. Pana imi iau masina mai desteapta, c'est la vie. AmunDei, butonul repartizare aer are si o pozitie in care aerul vine concomitent catre parbriz, dezaburizatoarele geamurilor laterale fata si picioarele pasagerilor. Si DA, cea mai mare eficienta sa scapi de aburi rapid e sa dai drumul la aerul conditionat. This post has been edited by LOVENDAL: 14 Apr 2011, 18:02 |
--------------------
Renault / Dacia
Renault Megane 2
- IS-XX-DWB
|
|
tribunul |
![]()
Post
#178
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 18:56) AmunDei, butonul repartizare aer are si o pozitie in care aerul vine concomitent catre parbriz, dezaburizatoarele geamurilor laterale fata si picioarele pasagerilor. Si DA, cea mai mare eficienta sa scapi de aburi rapid e sa dai drumul la aerul conditionat. Te-ai gandit vreo secunda ca poate masinile pe care le-ai vazut tu cu geamurile aburite nu au ac? Eu n-am citit manualul, poate imi explici tu, ca te vad asa priceput, asa mai invat si eu ceva. AmunDei fara ac pornit nu dezaburisti nici parbrizul. Si inca un lucru, una e sa fii singur in masina, si alta-i sa fie 3-4 insi. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
AmunDei |
![]()
Post
#179
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
QUOTE(LOVENDAL @ 14 Apr 2011, 17:56) AmunDei, butonul repartizare aer are si o pozitie in care aerul vine concomitent catre parbriz, dezaburizatoarele geamurilor laterale fata si picioarele pasagerilor. Daca poti, fa o poza. Eu in toate cazurile am vazut ca pozitia pt parbriz este opusa pozitiei aeratoarelor centrale pe selector. Edit: uite ce am gasit 249286434_119002_700_700.jpg ( Size: 60.25k ) Number of downloads: 445 Eu stiam ca bucata dintre cele doua pozitii este 'blocata' si trebuie sa rotesti pana in capatul celelalt. Au schimbat cumva chestia asta? This post has been edited by AmunDei: 14 Apr 2011, 18:26 |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
tribunul |
![]()
Post
#180
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Loganu de 1.2 are.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 06:45 |