DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chevrolet Kalos, O comparatie Kalos - Logan

AND
post 16 Aug 2005, 13:13
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Pozitia la volan e chiar demna de un MPV mic.. inca nu m-am obisnuit in totalitate.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 16 Aug 2005, 13:29
Post #242


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




@ jorj Daca plateam masina cu banii jos ma ducea cu vre-o mie ci ceva de euro mai mult decat luata in leasing .
Deci asa e mai convenabil!
Mda si dupa rationamentul asta te uiti de sus si la un ferrari !
Mie iarasi o alta chestie care nu mi-a placut la Kalos este pozitia inalta care o ai la volan( chestie de gusturi), dealtfel asa , daca nu mai rau e la Logan.
Din acest punct de vedere imi placea mai mult vechiul Cielo!
Fiecare masina are puncte forte , iar pentru mine cel mai mult a contat calitatea si fiabilitatea pe care oricum ai lua-o e mai buna la Kalos decat la Logan ( de altfel a fost dovedita de Daewoo prin modelele pe care le-au fabricat).
Dacia mai are muuuult pana sa dovedeasca chestia asta si cu toate ca o sa se supere posesorii de Logan , nu prezenta masina e dovada fiabilitatii !
Bafta


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 16 Aug 2005, 13:39
Post #243


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




De necontestat argumentul tau!! datorita fiabilatatii masinilor Daewoa a rezistat pe piatza si firma si a dat faliment! Hai sa fim seriosi putin si realisti. In general marca Daewoo nu a a avut prindere la public, si in consecinta au fost eliminati de pe piata. Nu degeaba, probabil din acelasi motiv al fiabilitatii, fabricuta de la Craiova nu a fost preluata odata cu prealuarea Daewoo.
Ambele, atat logan si Kalos, sunt masini ieftine cu priza la patura mai putin bogata. Cu siguranta cine are bani nu isi pierde timpul cu comparatii de acest gen ...se duce ,da banul si nici in paisphe nu-l mai doare daca a facut o alegere buna.

This post has been edited by see: 16 Aug 2005, 13:41


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 16 Aug 2005, 13:51
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




QUOTE(see @ 16 Aug 2005, 13:39)
...
Cu siguranta cine are bani nu isi pierde timpul cu comparatii de acest gen ...se duce ,da banul si nici in paisphe nu-l mai doare daca a facut o alegere buna.

... decat daca il lasa-n drum. wink.gif

Faptul ca Daewoo a dat falimet nu a stat in lipsa fiabilitatii. Au existat alte criterii care au dus la acea lipsa de priza, cum mentionai: de design, consum, confort, nume (brand), marketing...
Sa luam exemplul Loganului - chiar credeti ca are cel mai bun raport pret-calitate? Eu unu' zic ca nu, si cea mai buna masina la acest raport a fost o masina cu viata scurta, dar fiind reusita (cel putin mecanic), redenumita ulterior spre perfectionare si pierdere de calitati motrice: Dacia SRN. Nu are bord de Logan, sau mai ploua in ea, dar la EUR4400 (modelul de varf, Clima pe atunci) ar da si azi clasa in chestiunea raportului mentionat...


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chucki21
post 16 Aug 2005, 13:58
Post #245


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 26 October 04




Doar atat.....inca rad...

Attached thumbnail(s)
logan3.jpg ( Size: 131.64k ) Number of downloads: 105


--------------------
Berlina 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 16 Aug 2005, 17:30
Post #246


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(chucki21 @ 16 Aug 2005, 13:58)
Doar atat.....inca rad...
*


L.O.L. !

Si ce legatura are Kalosul sau comparatia cu Kalos poza asta ? Sau vrei sa zici ca nu poti face asa ceva cu Kalos ? Nu-i suficient de mare si lata capota la Kalos sau ce ? Nu pricep logica ta.


Ah... de fapt pricep: Hai sa radem de Logan din cauza ca proprietarul e nastrusnic nu ? Tocmai din cauza asta sunt certurile de pe forum din cauza celor ca tine care fac bascalie.

This post has been edited by DigitalScribe: 16 Aug 2005, 17:33


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 17 Aug 2005, 06:49
Post #247


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




QUOTE(see @ 16 Aug 2005, 14:39)
De necontestat argumentul tau!! datorita fiabilatatii masinilor Daewoa a rezistat pe piatza si firma si a dat faliment! Hai sa fim seriosi putin si realisti. In general marca Daewoo nu a a avut prindere la public, si in consecinta au fost eliminati de pe piata. Nu degeaba, probabil din acelasi motiv al fiabilitatii, fabricuta de la Craiova nu a fost preluata odata cu prealuarea Daewoo.
Ambele, atat logan si Kalos, sunt masini ieftine cu priza la patura mai putin bogata. Cu siguranta cine are bani nu isi pierde timpul cu comparatii de acest gen ...se duce ,da banul si nici in paisphe nu-l mai doare daca a facut o alegere buna.
*


Daewoo a dat faliment nu datorita produselor ci datorita faptului ca s-a intins mai mult decat isi putea permite prin prisma beneficiilor realizate si datorita "ingineriilor financiare" ale tatucului firmei !Citeste si tu putin ca nu strica.
Si ca idee fabrica de la Craiova este mult mai moderna decat cea de la Colibasi !
La Craiova lucreaza in principal Nea Robotu si la Pitesti Nea Vasile.

This post has been edited by body: 17 Aug 2005, 06:50


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chucki21
post 17 Aug 2005, 08:32
Post #248


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 26 October 04




QUOTE(DigitalScribe @ 16 Aug 2005, 17:30)
L.O.L. !

Si ce legatura are Kalosul sau comparatia cu Kalos poza asta ? Sau vrei sa zici ca nu poti face asa ceva cu Kalos ? Nu-i suficient de mare si lata capota la Kalos sau ce ? Nu pricep logica ta.
Ah... de fapt pricep: Hai sa radem de Logan din cauza ca proprietarul e nastrusnic nu ? Tocmai din cauza asta sunt certurile de pe forum din cauza celor ca tine care fac bascalie.
*



V-am oferit o poza luata tot de aici, o poza care sa inveseleasca putin atmosfera.referitor ca nu are nici o legatura cu Kalos si Logan...pai citeste tu toate postarile si spune-mi cata legatura au unele din ele cu subiectul topicului?
Pur si simplu este o poza si atata nu cauta logica acolo unde nu s-a dorit a exista logica smile.gif smile man....

P.S. si cu un Kalos poti face asha ceva...numai ca iti trebuie cort 2 persoane.(tot gluma a fost si asta)

This post has been edited by chucki21: 17 Aug 2005, 08:33


--------------------
Berlina 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 17 Aug 2005, 10:30
Post #249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Vai domnu' ce glume bune faceti !... 182.gif nu mai pot de ras.


Mai ontopic... mie chiar a inceput sa-mi placa Kalosu'. Daca e sedan si e negru si ii schimbi si rotile si ii mai si cobori un pic garda la sol, e chiar frumos. Cum eu nu mai sunt adeptul ratelor/leasingului, nu ma atrage deloc cand vine vorba de pret. Asta e. Nu e pentru mine.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 17 Aug 2005, 12:07
Post #250


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(body @ 16 Aug 2005, 13:37)
...
Si intr-adevar platesti 6% care sincer nu e o suma !
..
*



Da, nu e o suma. E o diferenta. De vreo 500 Eur. Daca era un E-klasse nici nu mai conta.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 17 Aug 2005, 12:12
Post #251


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Mai precis 460 , da' merita ca doar e koreana , nu turceasca ! biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 17 Aug 2005, 12:20
Post #252


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Pentru Kalos, kitul de coborare garda costa cam 10 milioane. Cel de praguri si presuri costa cam 15 milioane. (preturi cu tot felul de taxe, nu am intrebat in romania dar pe astea le-am gasit in cehia)


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 19 Aug 2005, 12:25
Post #253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(body @ 17 Aug 2005, 07:49)
La Craiova lucreaza in principal Nea Robotu si la Pitesti Nea Vasile.
*


Numai ca Nea Robotu va trece in somaj in curand, iar fabrica aia, care ziceti voi ca e moderna probabil va fi vanduta la fier vechi!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 19 Aug 2005, 13:04
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




De 10 milioane iei niste arcuri mai tari si scurte cu 3-4cm ca sa stea masina mai bine ca si Kalos e inaltutza si rotile alea mi se par ridicol de mici. Macar un 15/16 si diametru mai mare. In rest mi se pare destul de clar peste Golan.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 19 Aug 2005, 14:18
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Deoarece pe forumul asta vizibilitatea problemelor loganului e destul de mare va sugerez sa vizitati belele Kalos-ului expuse de aceeasi colegi ai nostri pe forumul lor:

Consum -ul bu-i chiar mic.
Rezultate tot de 3 stele la NCAP (ma rog, echivalente cf. Satori). Bineinteles, de data asta fiind un succes. Fiabilul Kalos mai si troncane, AC-ul cateodata e zgomotos, tremura cateodata de la benzina, se cam clatina de la anvelope, si mai are cateodata volanul stramb.

In plus, luati in calcul ca baza de useri care posteaza la Logan este mult mai mare decat cei care posteaza la Kalos. Am un bun prieten care cu toate insistentele mele nu a vrut sa se implice pe forumul lor, insa a stat cu masina aproape 1 luna in service. A avut niste probleme pe la cutia de directie, mai multe nu stiu ca tipul e complet atehnic. A avut si belele serioase cu aia prin service.

Parerea mea personala este ca masinile sunt cam tot pe acolo, cu un + major dpdv. propriu pentru Kalos pt. airbag-urile laterale si un + major pentru Logan pentru reteaua de service-uri si magazine de piese.
Mie unul imi displace profund design-ul si lipsa scutului la Kalos.

Ce ma amuza teribil este "fiabilitatea dovedita a Kalos-ului". Masina probabil ca a aparut in tara pe inceput de 2004, deci are 9 luni avans in fata Logan-ului, cu mult mai putine unitati vandute (nici nu vreau sa-mi imaginez raportul), dar are fiabilitatea DEMONSTRATA.

wacko.gif

This post has been edited by cosmin_m: 19 Aug 2005, 14:28


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad35
post 19 Aug 2005, 14:40
Post #256


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 15 August 05




Kalos-ul a aparut in Ro la SIAB 2003 dar se vindea prin alte parti din 2002 deci e cam cu doi ani mai batran decat Loganul


--------------------
Chevrolet Kalos - B xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 19 Aug 2005, 14:50
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




O fi aparut la SIAB, dar de vandut am inteles ca abia pe nov-dec 2003 au inceput sa se dea.

http://66.249.93.104/search?q=cache:2aKKsv...uto+kalos&hl=en
http://www.masini.ro/stiri-detalii,765,2,L...litate-pret.htm

Cat despre faptul ca se comercializeaza in state de mai de mult, noi de ce discutam aici ? Daca discutam de masina intreaga, discutam de cand a aparut in tara.
Daca discutam de cele din state putem vb. de fiabilitatea motorului in principal, ca ma indoiesc ca aia au gropanele pe care le avem noi, nu cred ca iarna dau cu sare pe sosea s.a.m.d. Daca vb. de motoare cele de pe logan cred ca sunt mai batrane -> ergo au fiabilitatea dovedita.

Si apropo de procent, se pare ca sunt 47 de Loganuri la 1 chevrolet pe primul trimestru al acestui an.
http://www.gsp.ro/index.php?a=19043&shift=1


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Como
post 19 Aug 2005, 14:51
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 679
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Intereseaza pe cineva comparativul din ams? Acolo a iesit pe locul intai Albea, iar pe doi Logan. Bine, vorbind strict despre Logan si Kalos, fara sa discutam despre celelalte masini.

This post has been edited by thecagero: 19 Aug 2005, 14:53


--------------------
Ford Focus 1.6 Ti-VCT, Ex-Logan
“In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad35
post 19 Aug 2005, 15:12
Post #259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 15 August 05




"Cat despre faptul ca se comercializeaza in state de mai de mult, noi de ce discutam aici ? Daca discutam de masina intreaga, discutam de cand a aparut in tara."

Tu poti sa discuti despre ce vrei ... au discut despre faptul ca, Kalos-ul a aparut pe piata cu doi ani inaintea Loganului. Daca vrei sa stii nu piata americana a fost prima (ba chiar cred ca a fost ultima).
Inaintea ei au fost cele asiatice, australiene, sudafricane, europene. Pe unele chiar cu motoarele din Ro deci aceeasi masina, ma rog cu cele enspe denumiri pe care le poarta.
Eu am cumparat-o in februarie 2004 si am gasit pe net, in prealabil, destule teste, articole, comentarii, etc.
Si inca ceva, eu nu am comentat fiabilitatea motoarelor Renault ci fiabilitatea masinilor coreene vs. fiabilitatea masinilor romanesti.
Daca tu gasesti asta ca fiind un discurs teribil de amuzant ... please enjoy.


--------------------
Chevrolet Kalos - B xxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 19 Aug 2005, 15:59
Post #260


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Dacia Logan nu este o masina romaneasca rolleyes.gif ..de cate ori trebuie repetata faza asta? Mai e mult pana cand putem sa facem noi o masina romaneasca fara s-o gandeasca mai intai cei de la Renault!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ice cube
post 19 Aug 2005, 16:11
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 13 November 04
From: Tg-Jiu




QUOTE(vlad35 @ 19 Aug 2005, 15:12)
Si inca ceva, eu nu am comentat fiabilitatea motoarelor Renault ci fiabilitatea masinilor coreene vs. fiabilitatea masinilor romanesti.
Daca tu gasesti asta ca fiind un discurs teribil de amuzant ... please enjoy.
*


Daca tu esti supermultumit de Kalos, e O.K. Daca eu sunt supermultumit de Logan, pentru mine iar e O.K. Pai atunci, care e problema? Vrei sa-mi demonstrezi ca multumirea ta e mai mare ca a mea?


--------------------
dacia logan ambition - Gj-03-XYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 19 Aug 2005, 16:14
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Probabil vrea sa-ti demonstreze ca n-ai de ce sa fi multumit , pentru ca alegerea lui e mai buna! rolleyes.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ice cube
post 19 Aug 2005, 16:20
Post #263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 13 November 04
From: Tg-Jiu




Pai daca eu sunt multumit, presupunand ca sunt normal si am discernamant, nu ma intereseaza parerea lui. Cred ca de fapt asta-l enerveaza.


--------------------
dacia logan ambition - Gj-03-XYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 19 Aug 2005, 16:48
Post #264


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(cosmin_m @ 19 Aug 2005, 16:18)
Deoarece pe forumul asta vizibilitatea problemelor loganului e destul de mare va sugerez sa vizitati belele Kalos-ului expuse de aceeasi colegi ai nostri pe forumul lor:
*



Pai cum naiba sa nu troncane cand mi-au lasat 3,0 in pneuri? De unde sa stiu ca asa se face la romani?Am mers cateva mii de km cu presiunea asta si am reusit sa imi f.u.t multe la ea asa.
Cum naiba sa nu fie volanul stramb cand atunci cand am platit geometria ei mi-au geometrit-o wacko.gif
Eh, oricum, ideea este ca daca dai doar titlurile si nu citesti continutul repsectivelor posturi iti faci o parere tare gresita. Daca as face asta cu Logan, nici macar oglinzile nu le-ai mai putea sa le dai inapoi dupa ce le rabatezi. Get the picture?

Bai, important este ca suntem multumiti. Sper sa fie si ala care alege in urma posturilor noastre.
Singura problema serioasa cu Kalos a fost cea a lui vb (depunere de calamina pe supape - se pare). Dar nu il stiti, nu stiti cum conduce asa ca... wink.gif


PS: mai lasati-o moarte cu 1/47 si alte asemenea. Excuse me, daca sunt doar 50 masini super sport in romania, inseamna ca nu sunt bune? As mai putea sa du exemple din punct de vedere al banilor, inteligentei, pus bot la marketing....

This post has been edited by satori: 19 Aug 2005, 16:50


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 19 Aug 2005, 16:58
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Cand vb. de fiabilitate dovedita vorbesti de masini care sunt de cel putin 3-5 ani pe piata, iesite din garantie. Vorbesti de octavia, de passat s.a.m.d. (e.g. tico )
Inca nu exista Kalos-uri iesite din garantie, chiar si dupa datele tale. Cum poti vorbi de fiabilitate dovedita in acest caz ? Da, de acord ca e mai "batrana" masina, dar de aici pana la "fiabilitate dovedita" eu zic ca mai e cale lunga.

Voi de unde va luati datele privitoare la fiabilitate? Cumva din tari d-astea fara apa calda cu cratere in loc de drumuri ? N-as crede, mai degraba de pe site-uri de genul WhatCar (2 stele kalos) si forumuri americane de profil. Cele mai multe linkuri din zona asta le-am vazut. Iar in state din ce am citit eu prin 2003 ce a inceput sa se vanda. Probabil ca n-am citit unde trebuie, poate imi oferi niste link-uri.

[later edit] Satori, 1/47 era raportul adus ca argument in incidenta problemelor la Kalos vs. incidenta problemelor la Logan. Am citit multe din topicurile voastre incercand sa-l ajut pe amicul mai sus mentionat.

This post has been edited by cosmin_m: 19 Aug 2005, 17:20


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 19 Aug 2005, 17:57
Post #266


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Nu are rost, problema s-a rezolvat imediat dupa ce a fost schimbat serviceul. Este ciudat cum si toate problemele mele au incetat cu aceiasi ocazie smile.gif Si cu toate asta sunt cei mai mari. mad.gif Aici mai avem de lucrat. Oricum, orice masina ti-ai lua - cu foarte mici exceptii, cand te duci in service, in majoritatea cazurilor, te intampina un roman care este ba carunt (fost mecanicul blocului de Dacia/Oltcit), ba novice.

Asta e, cat traieste, omul invata. Nu aveam sprijinul forumul cand mi-am luat masina si am cam distrus cauciucurile si caseta de directie.

Datele despre fiabilitate le luam de pe forumurile americane, atat daewootech.com cat si forumurile mai neprofesioniste. Chiar si la noi, am vorbit cu taximetristi din Constanta si Timisoara si zic ca sunt sunt foarte multumiti de agregat. Majoritatea avusasera pe mana Cielo coreean, cred ca e o boala.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pao
post 19 Aug 2005, 19:10
Post #267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 August 05




Sal, sunt proaspatul cumparator al unui Kalos 4u 1,4 16V full si as vrea sa va impartasesc cateva din aventurile pe care le-am patit, cu speranta ca nici o persoana din cele care citesc acest post sa nu mai fie tzepuite.
Am fost la dealerul autorizat (si pe langa si renumit) Di Bas din Bucuresti si dupa ce am ales modelul pe care il doream, agenti de vazari mi-au spus ca masina ajunge in 3 saptamani maxim si eu am fost de acord. Binenteles am optat pentru varianta leasingului fiind mult mai avantajoasa. Am optat pentru BCR Leasing (super seriosi) cand am cerut factura proforma de la dealer mi s-a eliberat o factura proforma dar pe care nu era specificat nici seria motorului si nici seria sasiului Practic eu plateam o masina care nu exista, si aceasta este o metoda a dealerului de a agata clienti cu japca promitand masini care nici nu exista si in momentul in care ai incheiat contractul de leasing si ai achitat avansul (stiind ca masina vine in 2-3 sap) nu prea mai poti sa dai inapoi, atunci incepe abureala, ca masina mai intarzie, ca sunt probleme in Ungaria cu stocul, bla bla bla .......... si te tine pana gasesc ei o masina libera, asta insemnand poate chiar 2-3 luni. Va sfatuiesc sa fiti foarte atenti cu MAGARI astia. Eu personal am fost la RADACINI si mi-au dat in 5 min factura proforma cu i nr de la sasiu si de la motor. Nu incerc sa fac vreo reclama buna sau proasta doar incerc sa numai pateasca nimeni ce era sa patesc eu.


--------------------
Chevrolet Kalos - b-09-KGW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oli_h
post 19 Aug 2005, 20:54
Post #268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 28 May 05
From: Timisoara




va tot c ertati aici cu kalosu ca e cu 2 ani mai vechi ca si loganu ca iesit sau nu din garantie ca e mai fiabila... Si ce.
cand vorbiti de fiabilitate vorbiti alta data in nr de km nu in ani ca si eu pot sa tin loganu 10 ani in garaj fac 5000km cu ea si zicc dupa aia ca e mai fiabila ca si tancu'.

ps oricum argumentele astea cak alosul meu e mai tare ca loganu vostruu sau loganu nostru e mai bun ca si kalosu nu se vor termina niciodata si oricum nu se va ajunge la nici un consens.
Daca posesorii de kalos sunt mandri de masina lo si noi suntem mandrii de masina noastra asa ca daca nu le convine sa se intoarca pe clubul lor si gata.



--------------------
Dacia Logan - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Anakin
post 19 Aug 2005, 23:02
Post #269


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti/Vitan




QUOTE(satori @ 19 Aug 2005, 17:48)
Pai cum naiba sa nu troncane cand mi-au lasat 3,0 in pneuri? De unde sa stiu ca asa se face la romani?Am mers cateva mii de km cu presiunea asta si am reusit sa imi f.u.t multe la ea asa.
*


Eu unul zic ca nu asta e problema!Cu presiune asta vin toate masinile de la producator,deci nu se face asa la romani.Mai e un pic si face un an masina si 20 mii km,cu presiune asta in pneuri si nu troncane nimic sau sa se fi stricat ceva pe la directie.Am incercat sa las presiunea la cit e normal si recomandat de producator,dar mi sa parut ca merge greu directia si nu mai e ca inainte,asa ca am revenit urgent la 3.0,ca vad ca ii prieste.De curind un vecin a luat si el un kalos cu 1.4/16v,ocazie cu care m-am apropiat mai mult si am studiat masina mai de aproape.Sincer nu sunt mari diferente,poate un + mic pt kalos la interior si anume la calitatea plasticului,dar in rest la design exterior mi se pare destul de inalta si ingusta(cam tot aceasi garda cred ca are,cel putin ochiometric)un sifoner(cum zic unii la logan)mai ingust 04.gif roti mai mici('14)dar cu ceva dotari mai putine decit varianta full la logan.Masina e inca noua(nu are 1000 km)dar voi vedea in timp diferenta intre cele doua(poate o sa am ocazia sa merg in ea sa vad pe viu ce si cum cu zgomotele/trosnituri)si fiabilitate/consum.
ps..l-am intrebat si pe el cum e cu presiune din pneuri si a ramas surprins sa vada ca are 3.0!Daca faceam pariu cu el pierdea....... biggrin.gif

This post has been edited by Anakin: 19 Aug 2005, 23:04


--------------------
Dacia Logan cameleon - B 51 ATO
Forta sa fie cu voi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 19 Aug 2005, 23:15
Post #270


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(oli_h @ 19 Aug 2005, 22:54)
va  tot c ertati  aici cu  kalosu  ca e cu 2 ani mai vechi ca si loganu  ca  iesit sau nu din garantie  ca e mai fiabila... Si ce.
cand vorbiti de fiabilitate  vorbiti alta data in  nr  de km nu in  ani ca si eu pot sa tin loganu 10 ani in garaj fac 5000km  cu  ea si zicc dupa aia ca e mai fiabila ca si tancu'.

ps  oricum  argumentele astea  cak alosul  meu  e mai tare ca loganu  vostruu  sau loganu nostru e mai bun  ca si kalosu nu se vor  termina  niciodata si oricum  nu se va ajunge la nici un consens.
Daca posesorii de kalos sunt mandri de masina lo si noi suntem mandrii de masina noastra asa  ca daca nu le convine sa se intoarca pe  clubul  lor si gata.
*



ar fi inutil sa iti spun ca americanii au deja 60k mile cu masina, in medie, si nu au probleme, nu ar trece de mandria ta, nu? wacko.gif restul postului tau se comenteaza de la sine.


QUOTE(Anakin @ 20 Aug 2005, 01:02)
...dar cu ceva dotari mai putine decit varianta full la logan...
*



bravo lui. putea sa isi ia full si aveai si tu cum sa spui: cu ceva mai multe dotari decat logan.

cred ca sifonier se refera la patratosenia Loganului, nu la spatiu interior. daca e a doua varianta (eu nu am inteles niciodata comparatia asta) atunci, da, si kalos e sifonier.
parerea mea este sa scazi presiunea in pneuri. nu o sa mergi numai pe drumuri uscate si cu asfalt perfect.


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 04:42
Forum Renault