DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chevrolet Kalos, O comparatie Kalos - Logan

Sony
post 1 Sep 2005, 14:35
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(satori @ 1 Sep 2005, 15:32)
(se descurca bine idiotii de la Reno cand vine vorba de comercializare).
*


E clar cat esti de obiectiv! laugh.gif

This post has been edited by Sony: 1 Sep 2005, 14:36


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 1 Sep 2005, 14:38
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Ia gata !

1. satori : Nu am nimic cu tine , am vazut ca esti o persoana rationala si nu te ti de glume proaste . Singurul lucru care as putea sa ti-l reprosez este mentalitatea "E DACIE" .. care e mai mult o prejudecata ; aceasta masina fiind deja pe drumul cel bun odata cu introducerea Loganului. Logan nu este o Dacie , ci un Renault facut de cei de la Renault PENTRU Romania/Estul europei si aparent si VESTUL. Spunand "e Dacie" este o prejudecata ieftina bazata pur pe dezgustul fata de modelele precedente ale uzinei din pitesti.

2. andu cu mertanu : Tu pur si simplu te rastesti la orice posesor de Logan care spune ca e multumit de masina lui . Ai impresia ca daca scrie pe ea Dacia , e mai proasta decat ABSOLUT orice alta masina de pe planeta? Nu toti posesorii de logan au impresia ca se afla in nu stiu ce Bentley , iar noi de aici nu suntem ca cei pe care ii descrii tu ca se uita de sus la toata lumea doar pt ca ei au logan etc.

In incheiere : Nu disputa nimeni faptul ca , Chevrolet Kalos este ceva mai bine pus la punct decat Logan. Insa nu trebuie uitat ca acest Kalos este in sine o masina la un pret CIP asemanator cu cel al Logan-ului insa umflata de acele taxe de aproape 50% !! Este RIDICOL sa spui ca merita ! Ar fi acelasi lucru daca si Logan ar avea 45% taxe in plus! Ce ? Nu merita? In leasing merita! (replica proprietarilor Kalos). Pai sa stiti ca nu toata lumea cumpara masini in leasing. Leasing-ul este o forma secundara de achizitie dupa RATE - credit , sau hai sa zicem si dupa CASH. Ceea ce reprezinta Chevrolet Kalos este o injustitie in sine , faptul ca ea costa atat de mult cu taxele vamale insa valoreaza doar UN PIC mai mult decat Logan . Nu e asa de greu de inteles! Marea majoritatea a posesorilor Kalos sunt fosti posesori/fani DAEWOO. Unde-i rationamentul? Masina e tot Daewoo , hai s-o luam pt ca Cielo ne-a slujit atatia ani , da-o in colo de taxa vamala !

Satori , te rog considera-ma ca un pieton si caut sa-mi cumpar o masina - clasa mica pana in 10.500 DDP. Optiunile mele sunt Logan , Kalos , Accent , Albea , Clio , C3 , Corsa , Fiesta , Fabia , Ibiza. Spune-mi DE CE mi-as lua eu acest Kalos care in sine este o masina MAI IEFTINA ergo mai slab pusa la punct decat majoritatea acestor exemplare (Fabia , Fiesta , Corsa , Ibiza , C3) dar este la acelasi pret cu ele DOAR DIN CAUZA TAXELOR VAMALE!

Sper ca m-am facut inteles!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 1 Sep 2005, 14:39
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Satori, intrebarea era "Prin ce EXCELEAZA ?".


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 14:41
Post #364


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Nu sunt de acord cu politica de marketing fara acoperire a celor de la Renault. Nici cu Bill si ce face cu Microsoft. Asta nu inseamna ca nu ii admir si nu imi doresc sa fac la fel de bine ce fac ei.

Auzi? Ce ti-ar trebui sa iti amintesti ca aici analizam doua masini si nu pe mine? Mai bea o cafea!


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 1 Sep 2005, 14:42
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Verificam cat de pertinenta este analiza. biggrin.gif


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 1 Sep 2005, 14:43
Post #366


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




satori , astept replica la post-ul meu ph34r.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Sep 2005, 14:45
Post #367


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




si cine are onoarea sa inchida topicu ? a iesit victorios carnatu dintre feliile de paine ! biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 14:55
Post #368


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(AND @ 1 Sep 2005, 16:38)
... un pret CIP asemanator cu cel al Logan-ului insa umflata de acele taxe de aproape 50% !! Este RIDICOL sa spui ca merita ! Ar fi acelasi lucru daca si Logan ar avea 45% taxe in plus! Ce ? Nu merita? In leasing merita! (replica proprietarilor Kalos). Pai sa stiti ca nu toata lumea cumpara masini in leasing. Leasing-ul este o forma secundara de achizitie dupa RATE - credit , sau hai sa zicem si dupa CASH. Ceea ce reprezinta Chevrolet Kalos este o injustitie in sine , faptul ca ea costa atat de mult cu taxele vamale insa valoreaza doar UN PIC mai mult decat Logan . Nu e asa de greu de inteles! Marea majoritatea a posesorilor Kalos sunt fosti posesori/fani DAEWOO. Unde-i rationamentul? Masina e tot Daewoo , hai s-o luam pt ca Cielo ne-a slujit atatia ani , da-o in colo de taxa vamala !
*



50%? Ramai mai la ceea ce te pricepi. De unde ai scos 50%??? Stii vorba cu "daca taceai, intelept ramaneai!"?
Sa stabilim inca o data pentru cine are chef de ANDUISME, pe viitor: taxele vamale sunt 6,66% daca masina este cumparata in leasing. Daca nu luam masina in leasing, o luam in rate, chiar daca ar fi fost vorba despre un Logan.

QUOTE(AND @ 1 Sep 2005, 16:38)
Satori , te rog considera-ma ca un pieton si caut sa-mi cumpar o masina - clasa mica pana in 10.500 DDP. Optiunile mele sunt Logan , Kalos , Accent , Albea , Clio , C3 , Corsa , Fiesta , Fabia , Ibiza.  Spune-mi DE CE mi-as lua eu acest Kalos care in sine este o masina MAI IEFTINA ergo mai slab pusa la punct decat majoritatea acestor exemplare (Fabia , Fiesta , Corsa , Ibiza , C3) dar este la acelasi pret cu ele DOAR DIN CAUZA TAXELOR VAMALE!
*



La momentul respectiv, daca voiam Fabia o luam fara manere de viraj in banii de Kalos. Erau optionale. La fel sunt si la Fiesta. Mai vrei?
Ca idee: masinile asiatice sunt putin mai ieftine decat cele din europa. In cel mai bun caz. Diferenta de pret poate fi justificata astfel.
Tot ca idee: stii diferenta intre spatiu in Kalos si in Fiesta? Nu. ERGO taci pana cand o sa stii ce este Kalos si cu ce se mananca.




--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 14:56
Post #369


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(cosmin_m @ 1 Sep 2005, 16:39)
Satori, intrebarea era "Prin ce EXCELEAZA ?".
*



Dupa parere mea, cu nimic. Celalate exceleaza cu ceva? Mai exista masini care sa exceleze prin ceva sub 20.000EUR?


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 1 Sep 2005, 14:58
Post #370


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Kalos e mai bun ca Loganul la faptul ca e mai scump si mai mic . Logan rulllz.


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 1 Sep 2005, 14:58
Post #371


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Si daca o iau in rate, taxele nu se calculeaza la valoarea TOTALA a masinii, in loc de valoarea reziduala la leasing? adica vreo 500 E?


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 1 Sep 2005, 15:00
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Auzi , la faza asta incepi sa o iei pe aratura. Ti-am zis sa lasi la o parte leasing-ul! E vorba de taxe 19% + 30% ! Daca vroiai Fabia iti venea fara manere de viraj? EXTRAORDINAR ..le puneai optionale. Cat te costa? 30 euro? Te asigur Kalos nu e nici peste Fabia , nici peste Fiesta , nici peste Corsa . Doar ca i-au sudat un portbagaj crezi ca e mai mare decat astea 3? Eh sa sti ca nu este! Cine nu-si vede lungul nasului acum? Ce este Kalos si cu ce se mananca... te auzi macar? rolleyes.gif De odata Kalos este ceva mai avantajos decat orice alta masina din clasa ei.... bai ce chestie!

PS : Sunt o gramada de masini care sa exceleze prin ceva sub 20.000 euro


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 15:02
Post #373


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Buna intrebarea! smile.gif Nu stiu exact cum se calculeaza. Cred ca am platit 480EUR.

Sunt atatea prostii in postul de mai sus, AND, ca nu are rost sa ma apuc sa ti le scriu. Te las in lumea ta. (Un mic exemplu inainte sa iti dau ignore: daca nu avea manere de viraj, desteptule, cate crezi ca ii mai lipseau? 30USD manerele + 50USD capitonare portbagaj + xxxxxx. Ma doare in ... cat de buna e masina aia daca am mai putin spatiu la volan decat in Kalos si ma costa cu 2000Euro mai mult la aceleasi optiuni. Oricum, Skoda este overrated dupa parerea mea.)

This post has been edited by satori: 1 Sep 2005, 15:07


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 1 Sep 2005, 15:07
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(Codrin @ 1 Sep 2005, 15:58)
Si daca o iau in rate, taxele nu se calculeaza la valoarea TOTALA a masinii, in loc de  valoarea reziduala la leasing? adica vreo 500 E?
*


QUOTE(satori @ 1 Sep 2005, 16:02)
Buna intrebarea! smile.gif Nu stiu exact cum se calculeaza. Cred ca am platit 480EUR.
*



Eu asa stiu ca e.

In situatia asta, la preturi CIP apropriate, ce stie Kalos de vreo 500 E in plus ?

Cam scump platita senzatia de ''n-am Logan ca restu' ''


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Sep 2005, 15:07
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(big2003 @ 1 Sep 2005, 14:58)
Kalos e mai bun ca Loganul la faptul ca e mai scump si mai mic . Logan rulllz.
*



Nu ai deschis linkul ala pe care l-am postat mai devreme...

Si-uite asa...o sa mai vina altii si altii....care n-au citit tot si se reiau discutiile...si o sa innebunim ca discutam aceleasi lucruri de N ori...
http://www.auto2.hu/cikk.php?id=175&pg=3
Deci trecusem de faza ce are loganu in plus sau in minus fata de kalos si care e mai bun...se discutau altele acum...

Parca vorbesti de o echipa de fotbal...nu conteaza daca pierde sau castiga, tu faci galerie in continuare laugh.gif

QUOTE(Codrin @ 1 Sep 2005, 15:07)
In situatia asta, la preturi CIP apropriate, ce stie Kalos de vreo 500 E in plus ?
*



Asta incerc si eu sa aflu...ce inseamna toate alea cu + ca sigur alea fac diferenta de pret...

This post has been edited by andu911: 1 Sep 2005, 15:10


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 15:09
Post #376


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Codrin @ 1 Sep 2005, 17:07)
Cam scump platita senzatia de ''n-am Logan ca restu' ''
*



Daca tu reusesti sa te minti ca asta e motivatia a unui cumparator de Kalos, te felicit! Esti un om fericit.

This post has been edited by satori: 1 Sep 2005, 15:09


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 1 Sep 2005, 15:10
Post #377


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




andu, ce aduce nou aici faptul ca Logan are 10 + si Kalos 13 cand au preturi diferite (nu neglijabil), mai ales cand NU STII la ce se refera + si - ??

satori, au fost specimene d'astea.

merci, sunt fericit cu masina mea biggrin.gif

ma retrag



This post has been edited by Codrin: 1 Sep 2005, 15:12


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 1 Sep 2005, 15:11
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(satori @ 1 Sep 2005, 13:13)
si nu voiam o masina care s-ar fi putut numi si COMPROMIS (ar fi reprezentat-o cel mai bine).
*



QUOTE(Cosmin)
Prin ce exceleaza Kalos-ul ?


QUOTE(satori @ 1 Sep 2005, 14:56)
Dupa parere mea, cu nimic.
*



Ma bucur ca gandim la fel. Toate masinile, mai putin varfurile de gama de la fiecare producator sunt mai mult sau mai putin un compromis. Asta la modul general.

In clasa ei, eu stiu ca albeea exceleaza la finisajele interioare, accent la dinamica si sportivitate, logan la spatiu interior si pret, clio la motorizari ,kalos la siguranta activa (4 air-bag-uri, parca si centuri cu pretensionare).

Toate masinile astea sunt un compromis, cat mai aproape de limita maxima la care poti duce un compromis. Sper sa nu fie un soc pentru tine. tongue.gif

Nu inteleg nici sa ma pici cu ceara de ce trebuie, pentru a preamari masina proprie, sa ne **** pe restul.
Personal, cu am mai spus, masinile mi se par cam tot pe acolo. Pentru mine, Kalos si Clio au iesit din cursa din start din cauza design-ului. M-am gandit foarte mult la Accent, dar la bani aia ma apropiam de Octavia 1 si n-as fi stat prea mult pe ganduri.
Din pacate, mai am si alte obligatii...


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 15:12
Post #379


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Cel din comparatia ungureasca este Daewoo Kalos. Sincer, nu cred ca are aceleasi dotari cu cele de la noi, asa ca respectiva comparatie nu e demna de luata in considerare.

cosmin_m, nu cred ca ai vazut Albeea cu atentie! smile.gif
Aha, pai daca asta inseamna A EXCELA, hai azi la intalnirea DaewooClub sa iti arat cu ce sonorizare vine Kalos, ce tapiterie am pe scaune si sa iti arat nitica sportivitate wink.gif

This post has been edited by satori: 1 Sep 2005, 15:15


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Sep 2005, 15:12
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Codrin @ 1 Sep 2005, 15:10)
andu, ce aduce nou aici faptul ca Logan are 10 + si Kalos 13 cand au preturi diferite (nu neglijabil), si mai ales cand NU STII la ce se refera + si - ??
*



pai atunci sa aflam mai intai si dupa aia sa ne dam cu parerea...spre exemplu...nu se merita 1000 euro in plus doar daca are geamuri electrice...(e un exemplu)...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 1 Sep 2005, 15:16
Post #381


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Unii oameni vor sa fie proprietarii unei masini ..nu sa traiasca cu gandul ca daca nu reusesc o plata sau doua pa-pa automobil! Leasing-ul nu are VALOARE in comparatia a doua masini , ceea ce conteaza este pretul in sine al masinii.
Dotari asemanatoare :
Logan Ambition 8450 euro DDP
Kalos 8149 CIP + toate taxele 12.660 euro DDP

Masinile astea au aceleasi dotari ! Lasa-ma odata in pace cu leasing-ul tau . Daca nu am mai adauga taxele de 30% la Kalos , acelasi model ar valora 9600 euro DDP . Asa mai merge! Asa ar merita sa consideri daca sa dai 1000 euro in plus acolo pentru Kalos fata de Logan.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 1 Sep 2005, 15:26
Post #382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(satori @ 1 Sep 2005, 15:12)
cosmin_m, nu cred ca ai vazut Albeea cu atentie! smile.gif
*



Ba da. Cel pe care l-am vazut era superb. Din pacate albeea sta nasol rau cu consumul si dinamica.

QUOTE(satori @ 1 Sep 2005, 15:12)
Aha, pai daca asta inseamna A EXCELA, hai azi la intalnirea DaewooClub sa iti arat cu ce sonorizare vine Kalos, ce tapiterie am pe scaune si sa iti arat nitica sportivitate wink.gif
*



Special ti-am dat 3 categorii in care sa-l incadrezi. Eu spuneam prin ce exceleaza fiecare in comparatia luata in discutie.

O sa trec odata pe la voi ca imi sunteti simpatici, dar am condus Kalos (cel care a avut cutia de directie busita, e al unui bun prieten). Nu sedan-ul, care m-ar fi interesat pe mine, ci celalalt. Ar trebui sa incerci un Accent insa ca sa intelegi de ce m-am gandit atata la ea.
Adevarul e ca sonorizarea mi-a atras atentia, dar nu sunt inebunit dupa muzica data tare in masina, ca atare asta nu a fost un criteriu cand am studiat piata. Sunt multumit de ce are actuala, desi as fi preferat un MP3 in loc de cdplayer.
In rest, sorry, la dimensiunile mele Kalos e mic, plus ca nu-mi place ioc ... prea feminin smile.gif

This post has been edited by cosmin_m: 1 Sep 2005, 15:28


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos
post 1 Sep 2005, 15:34
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 17 August 04
From: Galati




Dom'lori,
mai usor... E bere pt. toata lumea, ce drak!

Nu cred ca intereseaza pe nimeni lucrurile evidente (de ex. Logan, fiind de'al nostru, poate avea bube la asamblare repere, chiar daca acestea ar fi de cal. I - sunt dif. mari in conceptul de munca pt. un korean si pt. un roman, OK?; sau CASCO rel. ieftin pe Logan; sau o retea de serviceuri extinsa; sau ca taxele la productia interna sunt reduse, sau...) adica care in mod practic pun lucrurile intr'o lumina sau alta.
Eu, cand a fost sa-mi iau masina, m-am uitat si la alte oferte, cum ar fi Clio (scumpa) sau Panda (potbagaj mic, facuta-n Polonia). O masina romaneasca are avantaje, precum si dezavantaje - pana una-alta eu (inca) prefer o "made in Romania" (si nu pot spune ca nu am avut probleme cu a mea). Insa lucrurile se pot schimba, daca trendu' ascendent in pretu' masinilor de prod. interna continua si apar oferte mai bune pe piata - prefer sa am mintea deschisa, nu sa ma blochez intr-o masina, DACA am posibilitatea sa o schimb cu ceva mai bun.

In concluzie va rog sa reveniti in subiect, multumesc.

This post has been edited by Dragos: 1 Sep 2005, 15:36


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI Clima - ...
Posesor de Solenza...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 15:38
Post #384


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Slabeste! (asa imi zic si eu si nu funtioneaza!! smile.gif )
Nu e vorba de volum, e vorba de claritate. Nici eu nu le am cu volumul, desi nici de asta nu duce lipsa.

Albea soferilor nostri, 1,2 Fire, consuma decent. E adevarat ca sunt cam batraniori si nu le calca afara iar in oras merg subturat si fac parte din cei ce de abia pleaca de la semafor. smile.gif

Uite, am un prieten cu Accent si o sa il incerc. Motivele pentru care nu m-am interesat erau ca:
- e marca Tiriac Grup
- auzisem de 'bine' despre service
- designul coreean, lipsit de personalitate
- Kalos avea mai multe dotari.

Am eu o buba cum ca adaugarile ulterioare la o masina nu au cum sa fie mai bune din toate punctele de vedere decat cele standard. De aceea, singurul lucru pe care l-am pus pe Kalos a fost o cotiera, si aia originala. smile.gif



--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lecar
post 1 Sep 2005, 15:56
Post #385


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 10 June 05
From: Leeds, UK




Hai ca-mi dau si eu cu parerea ca am fost in situatia de a-mi lua o masina dintre astea discutate pe acest topic. Variantele mele erau Logan, Accent, Kalos, Clio Symbol sau Albea. Mai mult de 10k Euro am decis ca nu avea sens sa dau acum pe masina.

Cred ca mi-as fi luat Clio Symbol daca mi-ar fi placut macar un pic designul exterior. Accentul mi s-a parut putin mic, nu foarte frumos si un pic cam scump. Kalosul nu m-a prea impresionat, desi cred ca e o masina buna. Hatchbackul mai e cum e, dar mie sedanul chiar nu-mi place cum arata (si vroiam sedan). Chestie de gust.

Logan mi-as fi luat (chiar sunt fan Dacia Logan), dar mi-a fost putin frica. Nefiind utilizatorul principal al masinii (fiind plecat), nu am vrut sa apara micile probleme enervante de care am tot auzit (nu detaliez ca sunt multe exemple pe forum). Plus ca nu mi-a prea placut confortul interior (si pe locurile din fata, dar mai ales in spate).

In final am decis sa iau Fiat Albea. Nu ca ar fi neaparat cea mai buna, dar mie asta mi s-a potrivit cel mai bine. Sper ca trecerea timpului sa nu ma contrazica. Am luat-o desi ma asteptam ca sa aiba un consum cam mare si sa fie cam lenesa (asta din ce am citit pe diverse forumuri).

Sa va spun ce am obtinut eu: am facut un traseu de 1563 km (aer conditionat aproape non-stop ca erau calduri foarte mari) cu 99.73 litri de benzina Petrom Euro 3. Asta inseamna un consum mediu de 6.38 l/100km, ceea ce mi se pare foarte rezonabil.

Traseul a fost facut pe ruta Cluj - Alba Iulia - Sibiu - Transfagarasan - Curtea de Alges - Ramnicu Valcea - Sibiu - Fagaras - Brasov - Bran - Sinaia - Brasov - Sfantul Gheorghe - Miercurea Ciuc - Odorheiul Secuiesc - Sovata - Targu Mures - Cluj - Turda - Cluj - Gherla - Cluj. Din astia 1563 km vreo 300 au fost facut in oras (Cluj, Sibiu, Brasov). Cam 1000 km am fost 5 persoane in masina, iar restul am fost doar 2 persoane. Schimburi de viteza la maxim 3500 rot/min (de vreo 2-3 ori poate ca am atins 4000), iar viteza maxima vreo 130 km/h (care se atinge la circa 3100-3200 rot/min). Viteza "de croaziera" in afara localitatilor a fost cam 110 km/h. Pe ultima parte a traseului, adica ruta Cluj-Turda-Cluj-Gherla-Cluj (140 km) plus inca vreo 90 de km prin oras in Cluj consumul a fost de 5.85 l/100 km (doar doua persone in masina si aer conditionat in circa 66% din totalul km rulati).

A fost o surpriza placuta ca ma steptam la un consum foarte mare. Sa nu ma intelegeti gresit: are si Albea defectele ei, dar deocamdata eu cred ca am luat ce mi se potrivea mie mai bine. Asa cum de altfel va doresc si voua.


--------------------
Fiat Coupe 16v Turbo 195CP - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 1 Sep 2005, 16:12
Post #386


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




Tocmai asta e ideea...ai subliniat foarte bine prin faptul ca ti-ai luat exact ce ti s-a potrivit. La fel si eu, si multi ca mine au optat pentru masina pe care o au, si nu cred ca la sfatul prietenilor
Personal eu mi-am luat ce mi-am permis finaciar si ce mi-a placut la valoarea banilor pe care ii aveam. Cu toate astea nu incerc sa conving pe nimeni, nici macar pe mine, ca am facut cea mai buna algere si ca loganul este TZA KAR. Totusi mai sunt unii care fac comparatii si nu inteleg ca sunt doar masini, cit se poate de ieftine tocmai pentru a fi achizitionate si de cei cu mai putini bani. Sunt convins ca daca Loganul, sau Kalosul ar fi costat 2k de euro, numarul masinilor vandute ar fi fost dublu poate triplu.
Vreau sa scot in evidenta ca la nivel de performante intre logan si kalos nu poate fi vorba, daca se poate zice asa, decit de pret. In rest sunt doua masini ieftine.


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
saruman
post 1 Sep 2005, 16:14
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 303
Joined: 24 September 04




Eh, pana la urma am hotarat sa-i iau un Kalos sotiei. Asa ca, avand in vedere ca o sa-l luam in cca 2 saptamani, voi putea face o foarte obiectiva comparatie intre cele doua masini... cam prin ianuarie anul viitor 04.gif


--------------------
Mercedes C 180 Kompressor 2006 Elegance
De multe ori drumul este mai important decat destinatia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 1 Sep 2005, 16:18
Post #388


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Da il iei sotiei, ai putea sa iei in considerare si pe cel in 3 usi. Arata bine! smile.gif (inca imi mai plac asemenea masini, desi nu mi-as mai lua una)


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 1 Sep 2005, 16:26
Post #389


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




lecar, perfect de acord cu tine. Fiecare sa-si cumpere ce masina i se pare lui mai potrivita. Argumentele de genul celor din categoria "bagat in ceata" gen "e coreeana" sau "e romaneasca" sau altele n-au ce cauta aici mai ales ca vorbim despre masini care se produc acum, sunt noi (nu sunt SH) si au costuri si veleitati similare.

Pana la urma o masina inseamna bani si efort. Daca iti cumperi o masina mai scumpa probabil speri sa castigi pe termen lung cu mai putine piese schimbate, mai putine batai de cap eventual (desi din ce vad la toti amicii mei bataile de cap exista la orice marca indiferent de pret si masina) care tot in timp si/sau bani se transforma. Alt aspect care intereseaza este si valoarea de revanzare, adica tot bani si mai este aspectul securitate la care nu cred ca vreuna din masinile cu pret sub 10000 exceleaza in mod special.

Avand in vedere ca sunt masini relativ noi pe piata iarasi, nu poti spune nimic despre ce urmeaza sa se intample. Defectele de orice tip pot aparea la orice masina si nimeni nu poate garanta perfectiunea iar faptul ca exista exemplare cu anumite probleme la un anumit model de masina asta nu inseamna ca toate masinile din acel model sunt la fel de proaste. Cel mult poti face o statistica care sa-ti spuna in procente ce sansa ai sa o incurci cand iti cumperi o anumita masina. Greu de facut asa ceva cu o masina nou aparuta. Fiabilitatea se demonstreaza in timp.

O masina mai scumpa inseamna asigurare mai scumpa, piese de schimb mai scumpe si in general presupune si o lipsa acuta de "nea. Gica mecanicul" care sa stie ce face acolo. De bine de rau, autohtona noastra are service-uri autorizate care au cel putin tendinta de a fi mai bune recent. Din punctul asta de vedere, pur economic ma simt mai bine cu alegerea care am facut-o (Logan). Din punctul de vedere al gusturilor imi place mai mult Logan decat Kalos sau Albea sau Clio sau orice masina sub 10000 euro noua. Deci pentru mine a fost foarte simplu sa aleg Logan si destul de dificil sa aleg Kalos sau altceva. Prefer sa fac alegerile dupa lucruri logice, pe care le vad decat pe idei de genul "e coreeana" pentru ca pur si simplu nu ma incalzesc cu nimic. Tot o masina noua e si tot nu stiu de la ce sa ma astept de la ea in timp in afara de diferenta de costuri.

Cat despre problemele lui Logan care au aparut pe forum se observa ca s-au mai linistit. N-am mai noutati la capitolul probleme iar topicurile cu probleme desi sunt pline de mesaje, multe mesaje sunt scrise de membri care n-au problema deci e irelevant volumul de mesaje. Eu zic ca peste 1 - 2 ani abia vom intra in normalitate iar Logan va primi concurenta pe care o merita de la ceilalti producatori pentru ca asta e singurul lucru care ma deranjeaza la Logan, nu are concurenta si nu-i bine.

P.S.: Inca nu pot sa nu pocnesc de ras cand imi amintesc ce-au facut din coreene baietii veseli de la TopGear. Masina aia facuta din masini de spalat a fost super criminala si cu aluzie directa la concernele coreene care fac de toate sub acelasi nume.

This post has been edited by DigitalScribe: 1 Sep 2005, 16:46


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_m
post 1 Sep 2005, 16:38
Post #390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 27 October 04
From: Bucuresti




Cel in 3 usi vine manusa unei doamne. Felicitari !

Sfat: sa-i pui un scut la motor wink.gif


--------------------
Lada / Logan 1200 / 1.6 8v ABS - B-NN-MMM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
18 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 04:41
Forum Renault