Octavia 2, Vrs Tdi
![]() ![]() |
Octavia 2, Vrs Tdi
C a t a l i n |
![]()
Post
#301
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
speedman |
![]()
Post
#302
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
zi mi te rog, care este cel de al patrulea...
p.s. rs ul nu il pun la socoteala.... |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#303
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Laurin & Klement.
Dar nu-i bai, tu ai versiunea de top. ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#304
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(speedman @ 3 Jan 2014, 21:35) Am condus si eu un Golf 7 1.2 TSI si pot sa spun ca motorul este extraordinar. Pe mine m-a impresionat. Obisnuit fiind cu motoare pe benzina de capacitati mici si aspirate (1.2, 1.4, 1.6) TSI-ul mi s-a parut foarte placut si foarte economic. Sofia-Craiova cand am condus-o eu (autostrada, munti, ploaie, fara mers economic) - consum de 5.3%. De asemenea m-a surprins faptul ca in treapta a cincea turatia era destul de scazuta, nu mai retin exact cat dar mult mai mica decat la aspirate de 1.4-1.6 ce am mai condus. |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
speedman |
![]()
Post
#305
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
da, avand 6 trepte la 140 am aproximativ 3000 rpm
Cataline.. stii tu ceva, da nu prea... momentan nu este disponibila varianta de care spui tu http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_...;!/?MGN=500 |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#306
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Te astept la PBN să te mai documentezi cum e cu echiparile si cu masinile full fara piele și suspensie independenta.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
speedman |
![]()
Post
#307
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
sa presupunem ca ai avea dreptate... la momentul achizitiei nu exista nici RS si nici L&K, iar dupa cum vezi pe configurator nu apare L&K, motiv pentru care nu vad de ce as continua discutia pe tema asta...
legat de piele, ai uitat de trapa, navi... din cele 3 echipari este cea mai dotata ![]() p.s. daca mai bati campi, iti sterg posturile ![]() ![]() This post has been edited by speedman: 3 Jan 2014, 23:06 |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
centurion |
![]()
Post
#308
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 18:54) Cum măi, fabuloasa asta mașină, echiparea de top, după cum ziceai mai la începuturile topicului, te nemulțumește? (apropo, Octavia full trece de 30.000 euro, deci nicidecum 17.000 euro) Iar, pentru că este echipată cu polizorul de 1.2, are suspensie semirigida spate, nu-i așa? Tind sa cred ca Octavia asta cu 1.2 TSI 105 CP ofera performante mai bune decat Civic de 1.8 atmosferic. Megane din semnatura ofera performante mai bune decat acelasi Civic de 1.8 atmosferic, la un pret mult mai mic. De ce sa cumpar Civic cu 1.8? Mai nou, si Honda va trece cat de curand la motoare turbo (mai) mici. Din pacate, Honda sunt depasiti la capitolul motoare (si cutii). Si asta o spun eu, un fan Honda si Alfa Romeo. Astept cu interes Civic break, cu portbagaj mai mare decat Octavia break, pentru a face un drive test si cu gandul ca voi fi un posesor de asa ceva peste cativa ani. Dar doar cu motor turbo mai mic. Scuze pentru off-topic. Am 2 prieteni cu Octavia 1.4 TSI 122CP si sunt foarte multumiti de masini, chiar si cu ceva mici probleme ce pot aparea la orice marca/model. @Speedman, Sa te bucuri de ea in continuare! This post has been edited by centurion: 4 Jan 2014, 11:01 |
--------------------
-
-
-
|
|
argon |
![]()
Post
#309
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(centurion @ 4 Jan 2014, 12:00) Tind sa cred ca Octavia asta cu 1.2 TSI 105 CP ofera performante mai bune decat Civic de 1.8 atmosferic. Megane din semnatura ofera performante mai bune decat acelasi Civic de 1.8 atmosferic, la un pret mult mai mic. Inteleg multe, dar la acelasi cuplu sa zici ca la 105 de cai sunt mai buni ca 140, e nasol. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
zanzie |
![]()
Post
#310
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
centurion |
![]()
Post
#311
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(argon @ 4 Jan 2014, 12:10) Uite de ce spun asta (m-am uitat acum): Octavia 1.2 TSI: 105 CP la 4500 tr/mn 175 Nm la 1400 tr/mn 196 km/h 10,3 s : 0 - 100 km/h Civic 1.8 MT: 142 CP la 6500 tr/mn 174 Nm la 4300 tr/mn 200 km/h 9,4 s : 0 - 100 km/h Nu ti se pare ca unul dintre cele 2 motoare este cam depasit? Poate nici exprimarea mea nu a fost cea mai buna. |
--------------------
-
-
-
|
|
corbex |
![]()
Post
#312
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Cataline, Centurionul zice de rau de Honda!
Dom' Centurion! Din postarea Dv. am putea deduce ca cuplul polizorului scade dramatic la turatii mari. This post has been edited by corbex: 4 Jan 2014, 11:25 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
centurion |
![]()
Post
#313
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Zic de rau, dar tot intorc capul pe strada cand vad un Accord break.
![]() Cei de aici stiu cum e treaba cu cuplul unui benzinar turbo, deci nimeni nu va deduce ceea ce nu trebuie. This post has been edited by centurion: 4 Jan 2014, 11:28 |
--------------------
-
-
-
|
|
cdadan |
![]()
Post
#314
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Centurioane, pune 0-100 pentru 1.8 AT. Aproape 11 secunde, daca nu ma insel.
![]() |
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
centurion |
![]()
Post
#315
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Da, "aproape". 11,2.s
|
--------------------
-
-
-
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#316
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
speedman |
![]()
Post
#317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
La turatii mari normal ca va scadea cuplul la polizor, ai impresia ca la celelalte creste dramatic nu, aici cred ca te inseli..., dupa ce este atins va scadea treptat. te poti uita pe un grafic de putere.
polizorul il mentine constant intre acele turatii, plus ca puterea maxima o obtine tot in turatii ridicate centurion - multumesc de urari si sa o stapanesti sanatos si fara probleme ![]() |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#318
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(speedman @ 3 Jan 2014, 20:35) Dane - imi spunea cineva pe forumul anterior mentionat citez "pai ce pretentii ai la 17-18000 e, vroiai vreun s classe sau a8", ...tb sa fiu cu capu sa dau 20000 pe skoda, dar majoritatea celor care si au luat, au platit mai mult decat mine Stai calm, au dat altii atat pe o dacie doar cu roti mai mari. Atunci ai probleme cu capul. This post has been edited by IRONICK: 4 Jan 2014, 12:03 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
centurion |
![]()
Post
#319
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Dar poate acei oameni chiar locuiesc pe camp, prin paduri cu drumuri neamenajate, in varf de munte etc. si atunci au nevoie de 4x4.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#320
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
O daaa, toti romanii au case de vacanta la munte. Si pana s-a inventat dacia cu roti mai mari, nu puteau sa se bucure de ele.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
balanel |
![]()
Post
#321
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
QUOTE(centurion @ 4 Jan 2014, 11:25) Cei de aici stiu cum e treaba cu cuplul unui benzinar turbo, deci nimeni nu va deduce ceea ce nu trebuie. Pai daca se stiu lucrurile astea, cred ca se face si diferenta ca intre cele 2 motoare, avand acelasi cuplu, respectivul cuplu trece apoi prin cutii de viteze diferite. La motorul turbo intotdeauna va fi cutia mai lunga, pentru a tine motorul in zona de turatii joase, acolo unde are respectivul motor cuplul maxim. Insa e clar ca la motorul aspirat, acelasi cuplu trecut printr-o cutie mai scurta, va rezulta un cuplu mult mai mare la roata. Eu cred ca la un test de reprize, facut in aceeasi treapta a cutiei, si la aceeasi viteza, NU la aceeasi turatie (!), Civicul se va comporta mai bine. Din punctul meu de vedere, nu imi voi mai cumpara niciodata motor cu turbina. Aspirat sau cu compresor, asa cum au contructorii care se respecta: Jaguar, Chevrolet (Corvette), Nissan (Note), etc. Iar daca nu vor mai exista astfel de motoare, voi prefera direct unul electric. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
ritter |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(cdadan @ 2 Jan 2014, 16:50) Ce roti ai, pe 16? Verifica presiunea, daca e mai mare, scutura. Cauta de imprumut niste roti pe 15, cu 195/65 si vezi cum se comporta. E interesant ce zici, Golful 7 e tot pe mqb si pare o masina molicica si comoda. Cam asa e prezentata in teste. Asa este, doar la denivelarile scurte/sacadate simti ceva mai dur. QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 17:54) Cum măi, fabuloasa asta mașină, echiparea de top, după cum ziceai mai la începuturile topicului, te nemulțumește? (apropo, Octavia full trece de 30.000 euro, deci nicidecum 17.000 euro) Mori de ciuda posesorule de Reno' ? Iar, pentru că este echipată cu polizorul de 1.2, are suspensie semirigida spate, nu-i așa? Polizorul de 1.2 e motor prietene. Altul "individios". QUOTE(pishky @ 3 Jan 2014, 21:18) Cine vorbea, posesorul de Solenza ? Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri. Roman get-beget ! ![]() QUOTE(corbex @ 4 Jan 2014, 11:23) Cataline, Centurionul zice de rau de Honda! Dom' Centurion! Din postarea Dv. am putea deduce ca cuplul polizorului scade dramatic la turatii mari. Cuplul polizorului este constant de jos pana sus, senzatia este de putere livrata constant. Nu stiu de ce va aia pe voi cu "polizorul", care face suta in 10.3 sec raportat la un 2.0 TDI 140 CP care face suta in 9.6 sec.... Toti producatorii fac "polizoare" acum, unele celebre si de cilindree mai mica. Cand aveati cilindree mari diesel, nu aveati puterea de la marimea motorului ci de la turbine, nu uitati !.....Pentru ca diesel functioneaza la turatii mici, la turbine trebuia adaugata o cilindree pe masura. Contrar, la benzina functioneaza la turatii mari si nu trebuie o cilindree foarte mare lipita de turbine. Aici este secretul .... "polizoarelor", domnilor cu Renoaiele de 1.6... This post has been edited by ritter: 5 Jan 2014, 09:49 |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
corbex |
![]()
Post
#323
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
As putea adapta polizorul asta pe solniza mea? Chiar m-ai facut invidios.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#324
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Care-i motivul pentru care VW a renunțat la suspensie independentă spate în cazul motorizărilor tip polizor?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
corbex |
![]()
Post
#325
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Ameteau caii in curba.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cdadan |
![]()
Post
#326
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Reduceri de costuri. Pret mai rezon de vanzare pentru variantele cu motoare "mici".
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
pishky |
![]()
Post
#327
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
corbex |
![]()
Post
#328
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Saracu-le! Te uiti lung la strugurii din via altuia.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
zanzie |
![]()
Post
#329
|
![]() Aspirant de Trabant Group: Members Posts: 1.241 Joined: 30 April 08 From: Pădure ![]() |
|
--------------------
gard viu din spini,
cu flori la poarta
si rinoceri in curte
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#330
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
pishky, relax, e "decat" ritter.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 17:30 |