DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 120 121 122 123 124 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

freeman30
post 5 Feb 2008, 21:12
Post #3631


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Salut
Aceiasi problema o am si eu ,merge perfect la relanti si rece dar cald are o mica ezitare.Numai ca eu am aprinderea cea simpla fara senzor montata dupa cum se vede in poza pe un ford fiesta mk1 de 957cc.Poate fi o incompatibilitate cu sistemul meu de aprindere? Am montat aprinderea conform instructiunilor (deoarece am mai avut odata una identica pe o dacia nova si mi-a placut modul de pornire la rece pe GPL ,iarna chiar si pe gpl pornea la prima cheie).


Attached thumbnail(s)
20122007_008_.jpg ( Size: 653.32k ) Number of downloads: 244


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 5 Feb 2008, 21:16
Post #3632


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(argon @ 5 Feb 2008, 20:05)
Sa-l dau mai mare in sensul sa intaresc arcul, sa mearga mai greu?  Nu vad sensul, eu as zice sa-l inmoi...Nu am stiu niciodata cum trebuie sa fie, asa la tras cu gura..ce forta e necesara pentru a misca platoul..

Nu am neetanseitati.
Cand scot vacumaticul in timpul mersului la ralanti, turatia scade, cand astup gaurica cu el bransat, turatia creste...daca ajuta la ceva informatia..
*



Scuza-ma Argon!!!!! Am gresit!! Da, sa slabesti arcul. Eu am schimbat capsula vacumatica cu una de la decoul de 1100 tocmai ca avea arcul mai slab. Incerca sa cumperi supapa de sens de la bordurile de cn . Vezi ca s-a mai discutata aici!
QUOTE(argon @ 5 Feb 2008, 20:29)
sa fie jetul de la cioc prea gros? 


Este posibil sa fie debitul de benzina prea mare. Daca si supapa cu bila din carburator da un volum mai mare de combustibil, cu ciocul care nu pulverizeaza benzina cum trebuie, nu e raspunsul pe care il astepti al accelerare!!

This post has been edited by autom: 5 Feb 2008, 21:18


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marist
post 5 Feb 2008, 21:20
Post #3633


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 12 January 08




cool.gif Niciodată nu-i târziu pentru un LA MULȚI ANI!. Au fost mai mult decât utile explicațiile celor de mai sus. Ma-ți convins să-mi montez o AT011 și o recomand tuturor celor care m-ai simt ceva pentru bătrâna dacie.


--------------------
Dacia 1310 Tx berlina 1997 - B 27 DMV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 Feb 2008, 21:50
Post #3634


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(argon @ 5 Feb 2008, 20:05)
Cand scot vacumaticul in timpul mersului la ralanti, turatia scade, cand astup gaurica cu el bransat, turatia creste...daca ajuta la ceva informatia..
*



@argon Mai vezi daca cu senzor ai cursa completa a vacumaticului. Sa nu se opreasca papucul care pleaca cu firul spre iesire in suportul de plastic ce tine lamela de arc presata. Rive mi-a semnalat ca la delcoul lui ar fi asa ceva. Solutia: incearca sa "roluiesti" mai bine lamela pe senzor, astfel castigi in lungime. Am luat masuri pe viitor si il roluiesc mai strans, astfel cu senzorul montat, ramane cca 1.2 mm intre papuc si suportul izolator.( Revin cu o poza )

QUOTE(freeman30 @ 5 Feb 2008, 21:12)
Salut
Aceiasi problema o am si eu ,merge perfect la relanti si rece dar cald are o mica ezitare.Numai ca eu am aprinderea cea simpla fara senzor montata dupa cum se vede in poza pe un ford fiesta mk1 de 957cc.Poate fi o incompatibilitate cu sistemul meu de aprindere? Am montat aprinderea conform instructiunilor (deoarece am mai avut odata una identica pe o dacia nova si mi-a placut modul de pornire la rece pe GPL ,iarna chiar si pe gpl pornea la prima cheie).
*



@freeman30 Nu este nici o incompatibilitate cu sistemul de aprindere, numai vezi daca nu cumva pe +bobina de inductie sa nu fie o tensiune mai mica decat cea de pe acumulator. In general masinile straine mai au o rezistenta aditionala undeva prin bord. Astfel aprinderea nu se alimenteaza la 12 (14Vcc), si in anumite conditii poate chiar nu mai merge. Am patit-o cu unul cu o Skoda 120 care a venit cu o falca-n cer si una-n pamant, ca el a montat aprinderea in service si dupa cca 5 min ii trepideaza motorul. Cand am vazut, i-am zis ca nu a fost bine montata. (de fapt nu eu ca baietii) A sarit cu protectia consumatorului, cu amenintari....L-am luat la telefon si i-am zis sa faca ce vrea, eu ii demonstrasem cu o zi inainte ca aprinderea mergea pe stand si 10 ore. A reusit sa aiba rabdare sa-i pun papuci la cablu, si sai leg aprinderea pe +12V nu pe 6V unde era cand masura.! Nu a mai venit. smile.gif

This post has been edited by gotronic: 5 Feb 2008, 21:58

Attached thumbnail(s)
delcou1.jpg ( Size: 140.22k ) Number of downloads: 257


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 5 Feb 2008, 22:38
Post #3635


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 5 Feb 2008, 20:29)
Mai, am dat senzorul jos, am incercat cu Malvina, am incercat pe clasic, idem...nu are senzorul nici un amestec..mai am o ipoteza, sa fie jetul de la cioc prea gros?  ca l-am schimbat anul trecut cu unul de SRL...
*



post-336-1110552475.gif

Pare de la amestec (prezumam ca nu e de la aprindere smile.gif daca ai incercat mai multe combinatii si tot la fel se manifesta).

La rece se manifesta mai puternic decat la cald?

Daca da e de la amestec (sarac).

Incearca sa decuplezi vacuumaticul si sa astupi furtunul sa nu traga aer fals.
Apoi maresti avansul initial cu vre-o 10grade (masurate ochiometric cu ochiul.gif , 5grade distribuitor), si faci un scurt test (nu intra in sarcina mare si nu tura ca o sa bata avansul, dar poti sesiza daca se repeta fenomenul in progresiune si la sarcini mici), refaci la loc avansul initial, si analizezi concluziile (motorul ar trebui sa fie cald in timpul testului).

Daca face la fel e de la amestec , daca nu e (si) de la aprindere (avansul vacuumatic).

Aprinderea (pe care am prezumat-o OK) o testezi in sarcina (si peste 3k RPM), daca trage bine atunci sunt sanse foarte mari sa fie OK.

Daca vacuumaticul e prea MIC cu amestec SARAC sau prea MARE cu amestec BOGAT, face absolut la fel (se poticneste in progresiune, in plus la cazul de amestec bogat dupa poticnire motorul trage foarte puternic [zvacneste] un moment).

Poti face (eventual, dar nu cred sa fie cazul) un test si cu supapa de sens (vacuum bord CN de ex.), montata in sensul de scurgere al aerului (de la capsula spre carburator), dar trebuie sa te asiguri atunci ca nu e infundata gaurica de la capsula (altfel o sa fie avans mare mult prea mult timp la accelerare).

Daca se dovedeste a fi de la amestec, sau e progresiunea prost reglata, sau circuitul principal din carburator intra tarziu in actiune.

Ca sa intre mai devreme (circuitul principal) sunt 2 solutii:
- fie se mareste nivelul benzinei in CNC.
- fie se pune alt tub emulsor (am uitat codul celui de la 1300, F??, dar poti modifica unul din acesta in sensul ca-i astupi [cu fludor de exemplu] gaurile mari de la ultimul nivel, nu modifica unul de 1400, F2 ?, ca o sa fie prea bogat amestecul). Poti incerca sa astupi initial 1, 2, 3 sau toate cele 4 gauri (daca esti maniac). biggrin.gif

Si DA, poate sa fie si de la jetul pompei de acceleratie, am explicat foarte pe larg pe alt topic cum ar trebui sa fie orientat jetul dar...

Incercam (cu greutate) sa revenim pe topic... tongue.gif

LE.

Am citit acum si eu postul original wacko.gif si descopar ca la rece nu face asa, deci e amestec prea bogat sau avans (vacuumatic) prea mare sau care "cade" prea lent, deci se IGNORA recomandarea cu supapa.

Poate si ciocul sa introduca prea repede benzina (daca la rece accelereaza bine, normal la rece trebuia sa aibe ezitari).

Poti totusi incerca testul explicat mai sus (cu decuplarea vacuumaticului).

La senzorul Gotronic in combinatie cu arcuri de vacuumatic slabe (cum recomand[am] eu smile.gif ) sau necomprimate initial putin de rozeta dintata
poate aparea o problema datorita faptului ca (senzorul) nu mai este in contact (periodic) cu cama axului delcoului,
daca facea contact axul in miscarea sa impingea (platina) in sensul micsorarii avansului (la scaderea depresiunii)
si ajuta miscarea (creand in schimb alte probleme),
in cazul senzorului insa arcul slab nu e cababil (pana la un punct) sa invinga rezistenta frecarii (statice) dintre arcul senzorului si suportul de plastic
pe care se sprijina si la un moment dat cedeaza brusc (frecarea devine dinamica ajutata de vibratiile motorului)
si ansamblul senzorului se misca brusc in sensul scaderii avansului (eliberand tot atunci si energia elastica stocata in arcul de la senzor care se opunea);
deci la senzor nu ar trebui folosite arcuri de vacuumatic slabe sau trebuie lubrefiat (uns) suportul de plastic pe care se reazema arcul.

Ca sa dau un raspuns in avans in timp (cat mai am avantajul cu editatul) smile.gif
nu cred ca merge o bobina de Tico(zaur) biggrin.gif pe Dacie (doar in montaj CDI eventual),
in montaj cu acumulare inductiva nu merge ca-i trebuie rezistor de balast sau montajul electronic
(si chiar si atunci nu e bine deoarece la Tico motorul are 3 cilindri deci bobina da 3/4 din frecventa scanteilor fata de Dacie asta la turatii egale,
la dacie nu ar avea timpul necesar acumularii energiei plus ca s-ar incalzi de 4/3 ori mai mult).
Incercati sa puneti bobine de motoare cu cel putin 4 cilindri (pe bobina).

This post has been edited by ceacu: 5 Feb 2008, 23:43


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Feb 2008, 22:48
Post #3636


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(tzuku @ 5 Feb 2008, 10:59)
in primul rand salut colegi, am niste nelamuriri, posed a dacia de 3 luni, inca nu sunt bine pus la punct dpdv a mecanicii, deci:
1 - cu ce ma ajuta aprinderea electronica, de ce creste performanta, fata de clasica ?
2 - de unde aflu eu ca ce aprindere am? Am o Dacie din 1998
3 - montarea si reglarea aprinderi electronice cum se face? La un mecanic sau pot sa bag nasul si eu

multumesc raspunsurile, spre ca nu v-am plictisit, dar vreau sa fiu si eu lamurit :smile.gif)

PS: domnu gotronic, ai PM
biggrin.gif
*


poate te ajuta sa vezi cum functioneaza aprinderea clasica Attached File  Instalatia_de_aprindere_dacia_1300.doc ( 650k ) Number of downloads: 55


<span class='edit'>5 Feb 2008, 23:56:</span>
QUOTE(somnozaur @ 5 Feb 2008, 11:42)
A incercat cineva sa vada cum merge aprinderea CDI cu GPL? Am o banuiala ca ar trebui sa zbarnaie pt ca scapi toate imperfectiunile,gunoaiele,defectele si nesincronizarile din carburator. Sunt ffff cruios.
*


pe GPL conteaza foarte mult aprinderea sa functioneze foarte bine , chiar mai bine ca pe benzina , fara jocuri de la delcou , eu am patit mari probleme din cauza aprinderii cind am montat gpl-ul pe benzina nu se cunosteau dar pe gaz mi-a bubuit de multe ori odata mi-a indoit chiar si capacul de la tacheti

This post has been edited by bygy007: 5 Feb 2008, 23:00


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Feb 2008, 22:57
Post #3637


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cata durere la multi pe forum si tosusi avansul cu becu sa-l faceti ... Eu personal nu am nici o problema legata de acele dropauturi cum sunt la cele pe injectie , senzorul e printre primele prelucrat manual de gotronic. Liviu apropo eu daca montez bobina de tico la cdi oare cati kv mai obtin in secundarul bobinei ??? asa dupa tine .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Feb 2008, 23:58
Post #3638


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Regleaza-ti carbul si refa avansul. Asa am scapat eu de aceeasi problema.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 6 Feb 2008, 00:25
Post #3639


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Am o rugaminte pentru toti cei care au AT 011 si senzor 011: Sa puna platina (indiferent de care, dar de preferinta noua) in loc de senzor, sa refaca avansul la aprindere si sa urmareasca cum se comporta motorul si mai ales sa urmareasca starea contactelor de platina dupa un numar de Km. (eventual poze).
PS. Ma refer la cei care se pricep si nu le este foarte greu lucrul asta. Vreau sa trag o ultima concluzie in ceea ce priveste actiunea curentului mic de platina (max 100mA), asupra contactelor de platina.
Multumesc anticipat.! worship.gif

LE:
Asta ar fi ultimul PDF (fara "antet", stiti de ce...). Ar mai trebui ceva?

This post has been edited by gotronic: 6 Feb 2008, 00:32

Attached File(s)
Attached File  AT_011_si_senzor_011_forum.pdf ( 389.1k ) Number of downloads: 672


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2008, 07:28
Post #3640


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(ceacu @ 5 Feb 2008, 22:38)
La rece se manifesta mai puternic decat la cald?
*




La rece nu se manifesta deloc, de asemenea nici la cald cu avansul static marit. Nu as umbla cu avansul marit din cauza asta, pentru ca apar alte efecte mai grave(detonatii, tacanituri..etc)

Dupa acel hop din momentul apasarii bruste al acceleratiei trage foarte bine, de asemenea daca apas pedala putin cat sa ajunga la 1100-1200 si apoi brusc nu mai face deloc...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 6 Feb 2008, 07:42
Post #3641


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 5 Feb 2008, 20:05)
[...]
Cand scot vacumaticul in timpul mersului la ralanti, turatia scade, cand astup gaurica cu el bransat, turatia creste...daca ajuta la ceva informatia..


Mai deschide amestecul jumatate de tura si slabeste arcul.

QUOTE(djasu82 @ 5 Feb 2008, 22:57)
[...]Liviu apropo eu daca montez bobina de tico la cdi oare cati kv mai obtin in secundarul bobinei ???  asa dupa tine .

Niciunul. Si nu vorbesc la misto.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2008, 10:49
Post #3642


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am slabit arcul cu un dinte, acum merge mai usor la gura, daca mai slabesc unul, se detensioneaza sandramaua, din cauza arcului prea dur, sa vad cum se comporta asa...totusi la rece de ce nu face asa? ma refer pana pe la 60-70 de grade..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 6 Feb 2008, 10:55
Post #3643


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(argon @ 6 Feb 2008, 07:28)
La rece nu se manifesta deloc, de asemenea nici la cald cu avansul static marit. Nu as umbla cu avansul marit din cauza asta, pentru ca apar alte efecte mai grave(detonatii, tacanituri..etc)

Vorbeam doar de-un scurt test, dar mi-ai raspuns deja. biggrin.gif
QUOTE(argon @ 6 Feb 2008, 07:28)
Dupa acel hop din momentul apasarii bruste al acceleratiei trage foarte bine, de asemenea daca apas pedala putin cat sa ajunga la 1100-1200 si apoi brusc nu mai face deloc...
*


Progresiunea... Pe care o poti "trisa" prin imbogatire la relanti (cu pretul funinginei pe bujii si al consumului mai mare). La tine e sarac la relanti (scaderea turatiei la decuplarea vacumaticului). Pileste clapeta de acceleratie (am descris in alta parte, dupa pilire se apropie de gaura de progresiune).
Atentie la centrarea clapetei de acceleratie (trage aer fals si trebuie inchisa mai tare => sta mult sub gaura de progresiune).

Arc putintel mai slab la vacuumatic (cel de la filtrul pompei de benzina e poate prea slab, incearca cu cel de la incuietoarea de la portbagaj tipul vechi).

Am cam deviat de la topic.

This post has been edited by ceacu: 6 Feb 2008, 11:03


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2008, 11:32
Post #3644


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Asa este, am deviat, sa revenim, multumesc tuturor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
predator_lau
post 6 Feb 2008, 13:46
Post #3645


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 May 07




Salutare!

Mi-am luat si eu o aprindere electronica facuta de Tg.Mures Gotronic pe dacia mea 1310,am montat-o dupa instructiuni si merge f bine motorul dar turometrul cade de cate ori o accelerez.Ma gandesc ca poate nu am pus firele cum trebuie...va rog ajutati-ma si pe mine sad.gif

Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1310 Break 1998 - bv 05 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 6 Feb 2008, 14:23
Post #3646


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




De care aprindere, banuiesc ca AT01. Daca asa este , vezi contactele de la platina in ce stare sunt, distanta la platina si jocul radial al axului delcou. Ce valoare are bobina in primar, secundar, fisele le-ai masurat? ce valori ai gasit.!!! Platina de care este???


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
predator_lau
post 6 Feb 2008, 16:44
Post #3647


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 May 07




Aprinderea este AT01 intradevar,platina e nou-nouta cu distanta de 0,35mm,bobina are cam o luna de cand am luat-o(e originala de Dacia,cu holograma) si platina e romaneasca cu cutie galbena cu albastru nu stiu exact ce marca.nu stiu ce valori are bobina...pt ca nu am cu ce sa le masor,dar, dat fiind faptul ca e aproape noua si ca a functionat bine inca de la inceput pe aprindere normala,cred ca se incadreaza in valori bune.
din ce am citit pe aici problema ar putea fi de la turometru care necesita o tensiune mai mare pt a functiona...nu ma pricep deci nu intru in detalii(turometrul e cel original daca ajuta la ceva).


--------------------
Dacia 1310 Break 1998 - bv 05 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2008, 18:24
Post #3648


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am masurat fisele, 2,5 centrala, restul de patru intre 5 si 6, am masurat de asemenea bobina, 4,5-5 pe primar, si 3-4 pe secundar...e ok?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 6 Feb 2008, 19:35
Post #3649


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




@argon NU, mai aproape de adevar ar fi fost invers (la bobina). Vezi daca aparatul este bun, masurand alte rezistente apropiate (cunoscute), sa vezi daca iti indica corect. Valorile ce sunt (ohmi, kohmi..)?

@predator_lau
1. Bobinele cu "holograma" din cate stiu eu ar fi doar cele Master Sport. (proaste)
2. Platina romaneasca probabil Metaplast ( la fel) este slab arcul lamelar si "vibreaza" contactul in plus se uzeaza f. repede . Avantaj, sunt f. ieftine (cca 3 lei)
3. Joc radial la axul delcou ai? Daca da, atunci distanta la platina ar trebui marita la cca 0,5 mm (normal trebuie rezolvat jocul)
4. Fisele, bobinea, trebuiesc masurate chiar daca sunt noi, sunt tot felul de vanzatori care habar nu au ce vand. Bani sa iasa.!
5. Turometrul unde l-ai conectat?, ca trebuie lasat pe bobina, nu pe platina, adica impreuna cu borna BI a aprinderii.! (pe "electronic", v-a primi sigur o tensiune mai mare)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Feb 2008, 19:35
Post #3650


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




3-4 ce ? ohmi kohmi daca in secundar ai 3-4 kohmi arunca bobina daca tot in secundar ai 3-4 ohmi la fel arunca bobina de inductie. Se admita ca in primar bobina sa aiba valori cuprinse intre 3-4 ohmi iar in secundar intre 7-9 kohmi. Cele jumostatice au in primar 0.6-1 ohm iar in secundar 10 kohmi. Sub aceste tolerante bobina ori e defecta si are spire impuscate datorita fortari ei la reglatulu avansului cu fisa scoasa ori datorita fiselor de proasta calitate tot la fel fortarea bobinei pe inalta tensiune. Asadar alta parerea mea.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 6 Feb 2008, 19:58
Post #3651


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pe primar e vorba de ohm, si pe secundar, kohm.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 6 Feb 2008, 20:04
Post #3652


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Se pare ca nu ar fi buna bobina, vezi daca scanteia este buna dupa metoda scanteii la masa de la fisa centrala. Dac da scanteie buna (desi nu cred la valorile astea) asta e, dar mai sigur ar fi aparatul de masura defect.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Feb 2008, 20:13
Post #3653


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Verificare aparat de masura masori valorile la cateva rezistente calibrate 10ohmi , 1kohm , 10 komi , 100kohmi , 1mohm.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Feb 2008, 07:42
Post #3654


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cred ca aparatul meu de masura e cu capra, am mai masurat o bobina buna, si mi-a dat exact aceleasi valori, o sa-mi iau altul mai performant.

Asadar, nu am rezolvat problema mea, nici cu modificarea avansului vacumatic, nici cu modificarea amestecului, nu stiu ce sa mai verific, ca inainte nu facea asa, si nu a umblat nimeni la progresiune sau pozitia clapetei, mai dati-mi niste idei, culbutori, avans dinamic..etc ?! Mentionez ca in rest merge perfect, trage bine pe toata plaja de turatii, nu da rateuri in toba niciodata..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 7 Feb 2008, 08:07
Post #3655


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(argon @ 7 Feb 2008, 07:42)
Cred ca aparatul meu de masura e cu capra, am mai masurat o bobina buna, si mi-a dat exact aceleasi valori, o sa-mi iau altul mai performant.  
*


doh.gif Nu trebuie sa fie unul mai performant, ci unul BUN, aici nu ai nevoie de mare "performanta". !!!

This post has been edited by gotronic: 7 Feb 2008, 12:55


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 7 Feb 2008, 08:14
Post #3656


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




@argon,
Problema ta cu intarzierea la acceleratie nu cred e de natura electrica. Banuiesc mai degraba carburatorul. Daca zici ca la rece nu face, gasesc explicatia ca nu se mai pleaca de la 900 RPM. Incearca doar sa dai relanti-ul mai mic si pornesti cu socul daca e cazul. Dupa cum zici tu... ai problema asta doar cand accelerezi brusc de la 900 RPM. Incearca alta turatie de relanti.
Numai bine!


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Feb 2008, 08:39
Post #3657


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ia carburatorul la purecat.
Ai sa rizi, o mica goma prin canale (mai ales in primul orificiu de progresiune) poate genera asta. Spala-l, schimba ce e de schimbat, regleaza-l. Atentie si la simeringul de care vorbea[m]/[i], de la servo.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Feb 2008, 08:53
Post #3658


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




O sa verific carbelitorul, totusi nu inteleg de ce problema dispare complet daca maresc avansul static..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Feb 2008, 10:26
Post #3659


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Amestec sarac = ardere mai lenta = avans mai mare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 7 Feb 2008, 16:10
Post #3660


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




salut Siconi mersi de sfaturi! o sa incerc si eu aprindrea gotronic si senzorul , oricum nu am ce pierde .
primul experiment am sa il fac pe dacia1300 a tatalui meu care oricum are probleme cu apriderea, deci nu am ce strica.
apropo argon cu aceasi situatie mam intalnit si eu . am schimbat pompa de sprit am curatat carburatorul , am inlocuit ciocul de papagal si ghici mergea ca noua .
merita sa incerci si tu.

7 Feb 2008, 17:15:
[quote=Siconi,5 Feb 2008, 18:05]
aici pe topic.

motor refacut complet (set Borgo, vibrochen nou, cuzineti set complet schimbat, pompa ulei debit marit, ambreiaj pe 180mm cu totului tot nou si alte maruntisuri).

apropo cat m-ar costa sa fac operatia asta majora la motor, oricum al meu cam papa ulei si ar trebui reparat

This post has been edited by yon: 7 Feb 2008, 16:15


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 120 121 122 123 124 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 19:42
Forum Renault