DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 125 126 127 128 129 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

ydaniel
post 21 Feb 2008, 15:17
Post #3781


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ai putea sa pui o poza cu luleaua si cu ambalajul:) nu am vazut vreodata piese Duccellier la magazine.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Feb 2008, 16:03
Post #3782


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(gotronic @ 21 Feb 2008, 11:08)
Din astea ati vazut? 173.gif  hiptnotizat.gif
*


Faina treaba.. teapa de teapa


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Feb 2008, 16:11
Post #3783


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ce o fi în condensatorul albastru? huh.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 21 Feb 2008, 16:17
Post #3784


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Unu mai mic de culoare rosie radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Feb 2008, 17:07
Post #3785


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Facut de rusi laugh.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 21 Feb 2008, 19:00
Post #3786


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cum ti-ai dat seama ca este asa ceva in interior, intreb si eu.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Feb 2008, 19:38
Post #3787


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Am primit si eu poza de la un coleg de mess si forum.! Cu permisiunea lui am postat-o.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Feb 2008, 17:09
Post #3788


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cam greu daca nu ai aparatura de masura care sa masoare asemenea valori la un montaj nu prea ai cum sati dai seama de valoarea lui numai daca nu mai merge cum trebuie montajul la care este pus


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 22 Feb 2008, 17:32
Post #3789


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




pentru argon
ca sa sti exact pozitia lamelei rotorului pe inaltime fata de ploturi, poti folosi un subler cu tija de adancime: rotorul cu lamela din alama este mai bun decat cel cu lamela din fier,acesta din urma se innegreste mult mai repede.


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 23 Feb 2008, 09:57
Post #3790


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Sau poti sa faci o incarcare/descarcare controlata, pe o rezistenta calibrata, masurand timpul descarcarii condensatorului.

Off topic:
Ma lamureste si pe mine cineva ce e cu idiotenia aia de banner de pe forum? E vorba de Times.ro, parca. Scuze pentru expresie dar este peste poate! Si sunt convins ca orice om cu judecata gandeste ca mine.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Feb 2008, 10:03
Post #3791


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




post-336-1110552475.gif Daca folosesti firefox, iti instalezi un addon numit Addblock Plus, si scapi de toate banerele, eu nu am mai vazut un baner pe vre-un forum de un an de zile. Valabil si la google adds, din mijlocul topicurilor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 23 Feb 2008, 10:16
Post #3792


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Eu, cand a aparut prima data, parca anunta "Impuscarea lui Bush". Fiind izolat la lucru, nu prea m-am prins si am dat telefoane la toti colegii sa intreb cand sunt urmatoarele stiri la Tv sau Radio. (sa le vad si eu).!!! post-336-1110552475.gif post-336-1110552439.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicntfs
post 23 Feb 2008, 18:05
Post #3793


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 07
From: ploiesti




capac delcou + lulea (8 lei) - am mers cred ca aproape 300km arata jalnic
paltina romaneasca (parca mataplast sau asam ) fir dezizolat, firul de prindere era mai lung si a trebuit sa il inghesui in delcou (aprox 6mm)

nu au fost cumparate de la magazine "no name", mam orientat si eu......

capac delcou + lulea - 23lei ( producator BERU A.G. GERMANIA, marca DODUCO) - diferenta ochiometrica de la cer la pamant, si la masina se simte diferenta.
platina bosch- calitatea cablului este mai buna, lungimea exact cat trebuie.

poti pune pe masina si mama aprinderilor daca restul pieselor sunt "made on bordura" plangi cu vorbe si nu stii ce are, te mai enervezi si mai si zici "cum dreaku ca am aprindere xxxx si uite ca nu mai vrea sa pornesca"

inca nu am aflat diferenta intre "luleaua cu cioc" si cea normala....am vazut ca asta de la duduco are o forma asemanatoare (sau o fi un fals ordinar si iar miam luat teapa...)

traim in romania ........cum domne ca are holograma

This post has been edited by alamicntfs: 23 Feb 2008, 19:31

Attached thumbnail(s)
capac.jpg ( Size: 183.22k ) Number of downloads: 423
capac1.jpg ( Size: 203.77k ) Number of downloads: 404
lulea.jpg ( Size: 142.15k ) Number of downloads: 417
platina.jpg ( Size: 146.34k ) Number of downloads: 386
duduco1.jpg ( Size: 175.96k ) Number of downloads: 391
duduco2.jpg ( Size: 222.37k ) Number of downloads: 180
duduco3.jpg ( Size: 212.4k ) Number of downloads: 191
duduco4.jpg ( Size: 218.53k ) Number of downloads: 211


--------------------
daciutza 1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE 1999/ 2004/2004 - ph82dic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexick
post 23 Feb 2008, 20:59
Post #3794


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 February 08




In primul rand salut la toti ...e primul meu post aici ...


In al 2-lea rand tin sa precizez ca va respect pe toti cei ce va pricepeti pe aici si mai ales pe cei ce au inventat sisteme de aprindere dintr`astea biggrin.gif destepte ...pentru dacia... wub.gif tinand cont ca mai nimeni nu mai da importanta la dacia in ziua de azi ....deci respect...dovediti inca o data ca in Romania ...mai exista oameni cu o inteligenta deosebita...

As avea si eu o problema si va rog sa ma scuzati si sa nu tabarati pe mine...ca nu ma pricep...adica nu sunt chiar muratura...ci doar pepene murat la faza cu aprinderile biggrin.gif

....am incercat eu sa citesc subiectul asta dar sunt totusi 121 de pagini am citit vreo 30 ASA tongue.gif

Sa inteleg si eu ..daca cineva mai are bunavointa sa imi explice...si sa nu ma "flituiti" cu faze de genu....s`a mai discutat citeste forumul x....

Care e faza vreau sa cumpar si eu o aprindere gotronic din asta cu senzor...am auzit ca ar revitaliza putin babutza mea si va tot vad vorbind de CDI cu senzor.......ce e domnule CDI ASTA? ...... adica pe langa ce cumpar de la gotronic ce trebuie sa mai adaug?
Merge mai bine cu cdi asta sau pot sa pun numai gotronicul asta? biggrin.gif
Se cumpara separat cdi asta? de unde?


A 2`a nelamurire... eu pe masina la ora actuala am carburator nou(40km cu el), delcou nou(40km)(cu capac cu tot), bujii noi nu stiu ce marca sunt dar am dat 40Ron pe set...am incercat sa iau mai bune nu stiu daca reusesc ca ultimele au fost VARZA, pur si simplu nu se mai fac buji bune....m`am resemnat, urmeaza sa schimb fisele .....am auzit ca tesla albastre ar fi bune???????? ....am pe masina fise noi dar cred ca sunt varza nu par calitative.
Problema e urmatoarea ...de cand e masina nu am cumparat nimic facut de srl`uri anonime...am un magazin dacia care intre ghilimele aduce numai piese de uzina (cum se mai numesc pe la noi) ...ca oricum sunt facute de srl`uri si astea...dar sunt mai scumpe si cica ...astea de uzina ar fi mai bune...intre ghilimele ...desigur.

Acuma bobina de inductie e noua...o sa o masor maine sa vad ce valori am pe ea ...ca am citit un post de`al vostru referitor la acest capitol.......

NELAMURIREA ESTE.... sa schmib capacul de delcou ,luleaua , si ce marci sa caut si ce sa pun.... vreau sa nu mai am probleme chiar daca fac un efort financiar...

Va multumesc pentru rabdare ... biggrin.gif rolleyes.gif


--------------------
Dacia1410Tlx &Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V 1998 2008 - CT-50-VIP B-05-YYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 23 Feb 2008, 22:28
Post #3795


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Salut!

Capac si lulea Doduco!!

Pentru AE001 , cea cu senzor, da-i un pm d-lui gotronic cu rugamintea sai iti trimita una, cu plata rambus.

Mai citeste pe aici sa vezi cum se monteaza.

Succes!


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexick
post 23 Feb 2008, 22:52
Post #3796


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 February 08




icon_mrgreen.gif
QUOTE(autom @ 23 Feb 2008, 23:28)
Salut!

Capac si lulea Doduco!!

Pentru AE001 , cea cu senzor, da-i un pm d-lui gotronic cu rugamintea sai iti trimita una, cu plata rambus.

Mai citeste pe aici sa vezi cum se monteaza.

Succes!
*


Si de unde gasesc doduco d`astea? ca la magazinele de piese dacia au numai srl`uri d`astea noname... .... si mai bune ca doduco nu gasesti nu? icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia1410Tlx &Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V 1998 2008 - CT-50-VIP B-05-YYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Feb 2008, 22:57
Post #3797


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




diferenta intre CDI si ELECTRONICA ( explicatie pe intelesul tau) este :

CDI alimentarea bobinei se face la o tensiune de 300-400V tensiune care incarca un condesator in momentul deschiderii platinei aceasta comanda (cu ajutorul unor tiristoare sau tranzistori rezistenti la tensiuni si curenti mari) descarcarea condesatorului pe bobina primara a bobinei de inductie producind o scinteie de calitate superioara aprinderii clasice
LA APRINDEREA ELECTRONICA rolul platinei este luat de un tranzistor de curent si tensiune mare care este comandat de platina sau in particular senzori intre senzor(platina) sint citeva piese electronice care fac adaptarea intre tranzistor si platina (senzor)

ideea este ca prin platina ca trece un curent de maxim 150mA (care este ales voit la aceasta valoare pentru a se face autocuratarea )nu 2A - 4A cit trece normal prin platina


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexick
post 24 Feb 2008, 06:43
Post #3798


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 February 08




biggrin.gif
QUOTE(bygy007 @ 23 Feb 2008, 23:57)
diferenta intre CDI si ELECTRONICA ( explicatie pe intelesul tau) este :

CDI alimentarea bobinei se face la o tensiune de 300-400V tensiune care incarca un condesator in momentul deschiderii platinei aceasta comanda (cu ajutorul unor tiristoare sau tranzistori rezistenti la tensiuni si curenti mari) descarcarea condesatorului pe bobina primara a bobinei de inductie producind o scinteie de calitate superioara aprinderii clasice
LA APRINDEREA ELECTRONICA rolul platinei este luat de un tranzistor de curent si tensiune mare care este comandat de platina sau in particular senzori intre senzor(platina) sint citeva piese electronice care fac adaptarea intre tranzistor si platina (senzor)

ideea este ca prin platina ca trece un curent de maxim 150mA (care este ales voit la aceasta valoare pentru a se face autocuratarea )nu 2A - 4A cit trece normal prin platina
*



Bun sincer...chiar am inteles....deci multumesc f mult pentru timp...si explicatii

2. CDI-ul asta....se gaseste de cumparat ,vreau si eu vorba romanului laugh.gif
Cam cat ar costa? de unde fac rost/?.... sa inteleg ca cdi`ul asta se poate monta cu senzorul minune ?


--------------------
Dacia1410Tlx &Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V 1998 2008 - CT-50-VIP B-05-YYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius_Do
post 24 Feb 2008, 09:31
Post #3799


Your lider


Group: Members
Posts: 80
Joined: 23 November 07
From: Iasi




Si eu mi-am pus si merge fff bine, se face diferenta mai ales dimineata la pornire
Bafta


--------------------
Dacia 1310 1998 - IS 86 DMI
Omu cu stickere si grafice :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 24 Feb 2008, 14:09
Post #3800


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Dupa ce am facut aproximativ 1000 km cu ansamblul At011+sensor gotronic m-am gindit sa scot bujiile si sa ma uit un pic la ele.Arata ca in poza.
Dintre cei 1000 km cam 800 au fost facuti afara din localitate si vre-o 200 prin bucuresti.
Intre timp am facut si ITP-ul, unde am avut ceva probleme, dar nu insurmontabile.
Problemele mele sunt urmatoarele :
La majoritatea celor care au postat pe forum am citit ca bujiile lor sunt caramizii.Ale mele sunt conform pozei.Mentionez ca am fise Tesla, bujii Denso si distanta la electrozi a fost reglata la 0,9 cind am montat aprinderea. Miercuri dupa ce am plecat din service am constatat ca imi cam tremura masina.Mecanicul mi-a spus ca nu imi merge o bujie.Am ajuns acasa am scos pe rind fisele de la bujii, cu motorul mergind, si la bujia 3 nu s-a cunoscut deloc.Deci era clar ca bujia a III-a nu mergeam.Tot la ITP, "; ca sa-mi iasa noxele ", mi-au umblat la relanti.Cind am ajuns acasa l-am dat eu mai mic.A doua zi cind am plecat la cumparaturi cu motorul trecut de linia de 40 de grade , in trafic, cind am lasat sa se opreasca la semafor masina, s-a oprit si motorul.Nu-i bai a pornit imediat, dar nu facea asa ceva cu 2 zile inainte.
Astazi am dat jos bujiile si le-am curat un pic asa cum am putut.Am micsorat distanta la 0.8 .Am dat sa pornesc.Surpriza nu a mai luat-o la prima cheie, cum o lua inainte.Dupa citeva pedale de acceleratie+soc tras a pornit,dar tremura rau.Cind am plecat cu ea, caldura trecuta de 40 de grade, la prima intersectie, cind am lasat-o la relanti, iar s-a oprit motorul.
O alta chestie luni, cind am fost cu ea, am avut o portiune de drum goala, si pe unde am calcat-o un pic.A ajuns la 90 km/h fff repede, astazi, repetind experimentul, abia abia a ajuns la 80 km/h.Motorul fiind parca mai galagios un pic.Dar asta poate fi o parere subiectiva.Nu-i bai de la 50 la 80 ajunge usor, dar dupa aia parca merge mai greu.
Imi cer scuze pentru lungimea postului, dar poate imi faceti si mie niste recomandari,afara de aceea de a ma duce in service si a-l luia de git pe ala care mi-a umblat la relanti/turatii/avans,samd.Daca ma poate ajuta cineva de pe aici cu reglaje si alte asemenea, din bucuresti, contra cost, ii sunt recunoscator.

img0008ia2.th.jpg
Bujiile
img0009yx1.th.jpg

img0010vo2.th.jpg
Capacul Delcou pe interior
img0012by2.th.jpg

This post has been edited by STORMTROOPER: 24 Feb 2008, 14:10


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 24 Feb 2008, 16:45
Post #3801


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




1. Vad ca ai doua randuri de poze cu bujiile. Sunt din doua unghiuri diferite sau momente diferite.? Oricum daca au fost facute inainte de inspectie nu arata chiar rau tinand cont ca amestecul era prea bogat de l-au reglat cei de la "inspectie".
2. Este posibil sa fi saracit amestecul prea mult la relanti (sa iasa gazele), cu un avans incorect (de aceea si relantiul a fost lasat mai mare, sa "stea")
3. Pana nu ai umblat la reglaje sa inteleg ca nu-ti tremura motorul si se "infigea" bine.!! Daca este asa nu ai nimic altceva de facut decat de refacut reglajele la valorile iniatiale cum au fost. (reglajul amestecului la relanti si pozitionarea delcoului pentru un avans optim)

Cam asta se intampla mereu cand se umbla la reglaje cand faci inspectia, pe ei nu-i intereseaza sa-ti mearga masina bine ci sa-ti iasa testul.! Daca inainte bujiile nu-ti faceau probleme le poti lasa, daca da poti sa incerci EYQUEM (frantuzesti) codul A12 (pentru carburatie). Au fost incercate si sunt din categoria cu "rebuturi" din cele mai mici. (Am postat pe pagina anterioara)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 24 Feb 2008, 17:48
Post #3802


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Sunt 2 poze cu bujiile din unghiuri diferite.Pozele sunt facute azi dimineatza dupa ce le-am dat jos de pe masina si inainte de a le curata cit de cit..
La inspectie nu am fost prezent cind au facut modificarile-eram la casierie, achitam revenirea, dar am vazut cind am iesit din service ca relantiul meu de la 870-900 statea pe undeva pe la 960, si masina tremura.Cind am ajuns acasa am redus relantiul la 750-780.Asta cu motorul cald, si masina mergea OK.Asta a fost si parerea unui inginer, vecin de bloc.Ulterior cind am scos pe rind fisele de la bujii am constatat ca a 3-a bujii nu mergea.
Deci ar trebui sa dau relantiul mai mare din surubuil de relanti de la carburator si sa-l micsorez rotind spre dreapta delcoul?
Bujiile cred ca sunt bune, nu au decit vre-o 3-4000 km si sunt foarte multumit de ele.Luate anul trecut si nu mi-au facut probleme nici cind aveam avansul exagerat de mare si nici cu carburatorul infundat.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford_dacia
post 24 Feb 2008, 20:45
Post #3803


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 25 March 07




va salut , vad probleme etc la cei de pe forum la aprindere etc
vreau sa mentionez ca aprinderea lui Gotronic este super
Mie mi-a cam luat ceva sa descopar america dar va zic si voua

am sckibat 6 seturi de bujii marci diferite la un motor de 1,4 nou inafara de bloc

care era problema :imi afuma bujiile 2 si 3 dupa 1 saptamana
mentionez reglaje la culbutori la tot ce poate fi reglat bujii la 0,6
La 0.6 bujiile se stricau fizic nu inteleg care e faza dar se stricau


Ce am facut : am pus alt set de bujii :ngk V line cod v18bp6hs
reglate la 0.9 . Pot sa spun ca merge super Bine masina pleaca cu a 3 a de pe loc la relantiu
deci problema era din reglajul bujiilor .
la ford ka si fiesta bujiile la aprindere electronica cu scanteie k lumea au 1,1 - 1,3

pacat ca nu am facut poza sa vedeti bujii rozalii caramizi la toate pistoanele
merge sa plec la 3 grade fara soc ( o fi bine )..............


acu sa vad ca o tine minuea ,,, ca ma disperat rau de tot Dacia asta ,,,,


--------------------
DACIA BERLINA 1998 - B-28-TLV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Feb 2008, 21:10
Post #3804


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu am un set de bujii DENSO (Japan) de 2 ani pe masina, curatate de 3 ori in acest timp. Merge masina ca in prima zi. Bujiile arata bine, pornire la prima cheie, indiferent de temperatura ambianta. Ma declar multumit. Am facut deja peste 30.000km cu setul asta de bujii. De vreo luna si ceva experimentez AT011+senzor. Motor impecabil. Curios sunt cand voi monta dublucorp cum o sa fie...

Ca reglaje, sunt destule de facut, dar nu e nimic complicat. Doar trebuie sa STII ce faci si unde faci ca sa obtii rezultatul scontat: amestec carburant, avans, capsula vacuumatica (daca e cazul), relanti, distanta electrozilor la bujii si cea de la platina. Cam astea sunt reglajele ce se pot face la sistemul de aprindere de la Dacia. Desigur, o aprindere electronica (gen AT sau CDI) face minuni. La drept vorbind.

Toate astea le-am postat pentru cei cativa incepatori de aici, dar si pentru ceilalti. Se mai pot face adaugari, daca chiar tineti neaparat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 25 Feb 2008, 09:26
Post #3805


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




053.gif Acum dimineata am sunat la IAME Sf. Gheorghe. Mai exista si fabrica in mod curent bobine de Dacia (cod 3121) si Oltcit (cod 3124) yupy.gif Trebuie doar sa le cautati in magazine si sa cereti asa ceva.! banana_bailando.gif

This post has been edited by gotronic: 25 Feb 2008, 10:09

Attached thumbnail(s)
Bobina_de_inductie_3121_si_3124.jpg ( Size: 691.28k ) Number of downloads: 281


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 25 Feb 2008, 10:17
Post #3806


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Adica inductanta asa mare in primar? Fain, 15x4x4/2 = 120 mJ pe "clasic", teoretic si la 5000 rpm (4 ms dwell)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 25 Feb 2008, 10:22
Post #3807


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




smile.gif Mda.! (scanteie "lunga") wink.gif

This post has been edited by gotronic: 25 Feb 2008, 10:59


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Feb 2008, 11:47
Post #3808


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Deci, inca se mai fac bobine de Sf. Gheorghe?! E bine de stiut.

P.S.: Cu toate astea, nu se compara cu performanta celor de la MSD... parerea mea. Insa sunt suficient de bune pentru Dacia noastra de zi cu zi. wink.gif

25 Feb 2008, 11:47:
Deci, inca se mai fac bobine de Sf. Gheorghe?! E bine de stiut.

P.S.: Cu toate astea, nu se compara cu performanta celor de la MSD... parerea mea. Insa sunt suficient de bune pentru Dacia noastra de zi cu zi. wink.gif

25 Feb 2008, 11:49:
Fi-v-ar netu' de ras!

This post has been edited by Siconi: 25 Feb 2008, 11:49


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 25 Feb 2008, 12:22
Post #3809


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Cat costa MSD-urile si ce valori au? IAME costa cca 42 lei.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 Feb 2008, 12:31
Post #3810


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




42lei e pretu de depozit icon_mrgreen.gif
lumea cumpara ca sunt mai ''eftine'' de la asam nono.gif si de master sport-care sunt la fel de proaste.cele mai bune sunt cele de IAME RO_flag.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 125 126 127 128 129 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 08:52
Forum Renault