DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 128 129 130 131 132 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

Kinetix
post 8 Mar 2008, 08:48
Post #3871


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Cred ca problema cu ezitarea e din carburator.
Jiclorul de benzina pentru ralanti si/sau gaurile de progresiune (cel mai probabil prima gaura, care este mai mica) partial infundate. Incearca sa folosesti un spray special pentru curatat carburatoare, de ex "2+2".
E posibil si sa nu fie reglat corect regimul de ralanti din cele doua suruburi (de amestec si de pozitionare a clapetei de acceleratie). Sunt topicuri destule despre reglajele astea.
Fumul alb e de la aburi. Faptul ca nu ai folosit masina o zi are mult de a face cu asta.

This post has been edited by Kinetix: 8 Mar 2008, 08:53


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexick
post 8 Mar 2008, 11:53
Post #3872


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 February 08




QUOTE(Kinetix @ 8 Mar 2008, 09:48)
Cred ca problema cu ezitarea e din carburator.
Jiclorul de benzina pentru ralanti si/sau gaurile de progresiune (cel mai probabil prima gaura, care este mai mica) partial infundate. Incearca sa folosesti un spray special pentru curatat carburatoare, de ex "2+2".
E posibil si sa nu fie reglat corect regimul de ralanti din cele doua suruburi (de amestec si de pozitionare a clapetei de acceleratie). Sunt topicuri destule despre reglajele astea.
Fumul alb e de la aburi. Faptul ca nu ai folosit masina o zi are mult de a face cu asta.
*


Merci pt..raspunsuri...
1. Carbu a mers super perfect fara ezitari ...pana sa-i pun aprinderea +senzor...nu aveam ruptura asta....
2.am dat 80ROn sa imi regleze carbu. unuia.... Carbu e nou are maxim 200km...mers cu el.
3.E posibil sa fi afectat aprinderea ...si sa trebuiasca re-reglat.
4.Fulul alb e de la aburi intr-adevar azi nu am mai avut fum alb.
5.Nu imi porneste la sfert de cheie cum zic unii .....cam la 1 tura si un sfert ... smile.gif....daca cumva ratez prima pornire(la prima cheie) ...a doua porneste destul de greu.
6. Are un mic joc ...acul de turometru la relanti...nu f mare...dar nu e rotund

PRECIZEZ ca pana sa pun aprinderea era reglat totul ok ...nu aveam joc ..nu erau puncte moarte etc...
Sfaturi ?


--------------------
Dacia1410Tlx &Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V 1998 2008 - CT-50-VIP B-05-YYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 8 Mar 2008, 12:00
Post #3873


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06





Nu cred ca problema ta vine de la carburator atata timp cat inainte de a monta aprinderea mergea totul ok.
Incearca sa reglezi avansul.


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 8 Mar 2008, 12:37
Post #3874


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




Dupa ce ai pus aprinderea trebuia sa reglezi si avansul.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexick
post 8 Mar 2008, 15:06
Post #3875


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 February 08




QUOTE(mad toz @ 8 Mar 2008, 13:37)
Dupa ce ai pus aprinderea trebuia sa reglezi si avansul.
*


Hai sa va zic ceva...
AM citit bine instructiunile....astfel daca dau delcoul cu 20 grade in sensul invers acelor de ceasornic...ajunge la maximmmm.....deci rezulta ca virgula inainte cand mergea masina ok ..avansul era desul de mare...beleaua e ca nu pot sa il dau nici cu 1 grad mai mare ca isi schimba mersul in rau...
Intre timp am reglat bujiile la 1 ...ca erau la 0.8 ...am schimbat fisele de urziceni noi cu fise tesla noi...

Ce sa`i mai fac...de pornit ciar si cand e motorul cald porneste dupa 2 ture....intregi..dde cheie...in rest merge bine....sa zicem ...parca nu mai da in bot ...de cand i`am reglat bujiile....care apropo au filetele negre de funinigene d`aia smile.gif si la plot acolo sunt brune maronii....



Intrebare pt. Gotronic.....distanta aia de 0,5 -0,7 la senzor ....ce importanta are...adica vreau sa zic e logic sa fie o diferenta daca le pun la 0,5 sau 0,7

This post has been edited by lexick: 8 Mar 2008, 16:37


--------------------
Dacia1410Tlx &Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V 1998 2008 - CT-50-VIP B-05-YYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 Mar 2008, 19:03
Post #3876


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




1. In primul rand nu stiu ce sa mai cred, prima data ai spus ca nu se aprinde LED-ul de nici o culoare. Ori din cauza pipei (lipsa) ar fi trebuit sa se aprinda. Ma rog, poate nu ai observat.!
2. Distanta de 0,5...0,7 mm intre senzor si varful camei influenteaza usor unghiul dwell cu cca 2...3 grade, sesizabil la turatii peste 10.000 rpm. (am incercat si verificat pe stand). Oricum dupa orice reglare a distantei la senzor trebuie refacut avansul.
3. Daca avansul pe clasic il aveai practic ca si acum (mai putin 1..2 grade), nu stiu ce sa zic, este posibil sa fie ceva la distributie (sarit sau pus lantul cu un dinte aiurea). Oricum ar trebui verificat avansul static (la insemnul de pe volanta, si in jurul acestei valori recorectat eventual la relanti cca 1...3 grade pana cand ii "place" motorului)
4. Urmareste LED-ul la relanti sa vezi daca iluminarea lui este constanta, daca apar rateuri si LED-ul nu palpaie, nu e de la aprindere , este posibil din carburator sau un reglaj de supape prea strans, sau vreo mizerie depusa in carburator sau pe scaunele supapelor. Ca sa porneasca la sfert trebuie tatonat avansul (este posibil sa fie decalaje fata de cel original, si sa-i placa altul cu +/- 1..3 grade)

LE:
Verifica si pipa (curatenia si integritatea ei), au mai fost cazuri cand din cauza ei era acelasi simptom. Adica mai dadea cate un rateu sau se balbaia un pic. Uitate atent la ea sa nu fie cumva fisurata.!

This post has been edited by gotronic: 8 Mar 2008, 19:24


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grigoras
post 9 Mar 2008, 16:58
Post #3877


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 March 08




va salut! am si eu o intrebare...........cu aprinderea despre care vorbiti voi....merge si daca masina e echipata cu GPL?


--------------------
dacia 1310 1989 - bv-01-jrc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Mar 2008, 17:01
Post #3878


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




normal;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 14 Mar 2008, 22:24
Post #3879


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




am luat azi aprinderea de la posta. Mersi gotronic. Dupa RAR o montez.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 14 Mar 2008, 22:39
Post #3880


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




De ce dupa? Eu zic sa fie inainte, sa fie noxele mai mici.!!! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 14 Mar 2008, 22:44
Post #3881


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Pai nu ma complic. Noxele mi-au iesit ok la controlul rar de pe dn1, iar la rar imi vor verifica alte chestii: electrica si directie. Dupa rar montez tot setul de piese: aprinderea, electroventilator, pompa de benzina electrica etc.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Mar 2008, 22:44
Post #3882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu o am pe gaz si doar ii arat cheia dar trebuie sa respect un ritual inainte (trebuie sa pun contactu de 2 ori)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2008, 12:18
Post #3883


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de asta ce parere aveti? azi l-am achizitionat..

Attached thumbnail(s)
IMG_4302.jpg ( Size: 943.06k ) Number of downloads: 252


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 16 Mar 2008, 14:08
Post #3884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Am avut ceva asemanator si a facut treaba buna. L-am ars pentru ca a incasat un soc de supratensiune (autoinductie) intr-un transformator. Deh, experimente... blush.gif
Cred ca e tot ce trebuie unui neprofesionist pentru acasa.
Sa-l folosesti sanatos!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Mar 2008, 17:03
Post #3885


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Argoane, cva asemanator am avut si eu si m-a tinut 5 ani de zile. Acum imi piuie pe testerul de continuitate iar la celelalte domenii de masura, oricare din ele l-as alege, nu face altceva decat sa indice "-1".
Probabil ca l-am zapacit eu si nu mi-am dat seama iar cand am ombservat era deja dus. Cert e ca acum 5 ani am dat pe el vreo 700 mii lei cevhi, ceea ce era ceva la vremea aia. Am fost foarte multumit de el.

16 Mar 2008, 17:07:
Cannavaro, ce sa faci cu pompa electrica de benzina? sa maresti fluxul de benzina pe retur? Sau ai injectie pe masina? Daca e cu carburatie, nu ai nevoie de presiune pe alimentare mai mare decat cea furnizata de pompa clasica. Daca nu vei regla bine cuiul pontou si jicloarele de emulsie si benzina vei avea surpriza neplacuta sa mearga infundat sau inecat. Crede-ma ca nu vad rostul pompei electrice. In fine, e treaba ta.

This post has been edited by Siconi: 16 Mar 2008, 17:07


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Mar 2008, 23:00
Post #3886


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(argon @ 16 Mar 2008, 13:18)
de asta ce parere aveti? azi l-am achizitionat..
*


aparatul este foarte bun am si eu unul care l-am dus la servici , recomandarea mea este sa ii pui acumulatori deoarece bateriile bune sint scumpe iar cele ieftine sint proaste daca este modelul cu 9V ( eu am schimbat intr-o luna 2) de obicei cind se consuma nu mai indica bine (pe tensiune arata o valoare mai mare decit cea reala), si m-am enervat am dat 250 mii si am luat acumulator( atit am dat si pe aparat ) , acum tu hotarasti am facut un calcul si in 1 an luam 2 acumulatori cu banii dati pe baterii ,mai nou am gasit altul care il am acasa am dat 700 mii (70) merge cu baterii AAA si cred ca o sa cumpar acumulatori , acelasi aparat l-am vazut co 2 00 000 (200) pe la diverse magazine in plus are si iluminare

This post has been edited by bygy007: 16 Mar 2008, 23:03

Attached thumbnail(s)
IMAG0042.jpg ( Size: 591.83k ) Number of downloads: 242
IMAG0043.jpg ( Size: 554.55k ) Number of downloads: 228


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Mar 2008, 23:49
Post #3887


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




S-avem pardon, dar ce ai tu e alta mancare fata de a aratat Argon. Si eu am la servici asa ceva. Scule, nu glume.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Mar 2008, 01:02
Post #3888


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pe ala am dat 25 roni iar pe cel din poza 70 roni la banii astia am zis ca nu trebuie pierduta ocazia biggrin.gif

ARAGON inca o chestie INTODEAUNA DUPA CE MASORI, indeferent ce, IL DAI PE 700V ca sau 1000 V cc inainte sa il opresti asta ca din greseala daca vrei sa masori tensiune sa nu fii cu el pe alta scala asta este o recomandare generala

This post has been edited by bygy007: 17 Mar 2008, 01:09


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 19 Mar 2008, 12:20
Post #3889


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




In legatura cu senzorul, mi se pare doar mie sau cu acesta, unghiul Dwell e pe la 50% fata de 60-66% cat era pe clasic?!

Avand in vedere ca (am auzit ca) lucreaza magnetic diferential, asa se cam explica comportarea.

Daca e asa nu prea e in regula la turatii inalte si cu bobine clasice.

Rezolvarea e un banal monostabil pus in aprindere care sa genereze un impuls de durata dorita ~1ms.


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Mar 2008, 12:42
Post #3890


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ai turat tu motorul la 12.000rpm si nu a dat scanteie? (cat am verificat eu pe stand pe un delcou nemodificat) Si unghiul dwell este de 48..50 grade nu % (un pic mai mic intr-adevar) . Nu mai cautati "nod in papura" iarasi.! Sunt alte probleme mai grave ale instalatiilor electrice, cautatile pe alea de ce sunt asa si nu "normale".! tongue.gif
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...st=30&p=959354&

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=959809

This post has been edited by gotronic: 19 Mar 2008, 13:41


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 19 Mar 2008, 13:46
Post #3891


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(gotronic @ 19 Mar 2008, 12:42)
Ai turat tu motorul la 12.000rpm si nu a dat scanteie? (cat am verificat eu pe stand pe un delcou nemodificat) Si unghiul dwel este de 48..50 grade nu % (un pic mai mic intr-adevar) . Nu mai cautati "nod in papura" iarasi.! Sunt alte probleme mai grave ale instalatiilor electrice, cautatile pe alea de ce sunt asa si nu "normale".! tongue.gif
*



Nu caut nici un nod in papura, merge bine!

Doar ca era loc de mai bine!

Cat despre Dwell, am preferat sa folosesc exprimarea adimensionala, adica factorul de umplere.
Deci 50% Dwell sau 0,5 = 45deg Dwell (la 4 cilindri, un cilindru ocupa 90deg distribuitor deci 45 / 90 = 0,5 sau 50%).


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Mar 2008, 18:32
Post #3892


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




De mai bine intotdeauna este loc, in orice, dar numai ptr. atat nu merita sa mai complici montajul. Cine doreste sa foloseaca motorul de la 5.000 rpm in sus poate folosi o bobina cu inductanta respectiv rezistenta mai mica (model Oltcit fara rezistenta aditionala). Dar cred ca sunt foarte putini.! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 19 Mar 2008, 20:02
Post #3893


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Zilele acestea am facut ITP-ul cu AT011+senzor pe masina (0,7 la senzor cu 0,7 la bujii),noxe nici vorba (gpl,benzina),merge de rupe si la 5000 rpm desi nu-i dau mai mult de 3000-3500 rpm,are 130000 km si nu vreau sa-i scot segmentii prin tobe wink.gif


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 20 Mar 2008, 18:22
Post #3894


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




ooooooaaiii...deci azi am mers cu o dacie cu aprindere electronica... wub.gif
ce maaa....ce mergea de fain 111.gif era din acelasi an ca a mea dar avea cutia schimbata in 5...vai ce mergea...eha
pai trecea pe langa logane cu 120 ca prin branza...si nu mai zic de relantiu ce rotund se auzea...SUUUUUPER... iubire.gif
bine...io am comparato cu a mea si se simte diferenta la cum trage si cum urca in ture...si cred...totul se datoreaza aprinderii...


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 21 Mar 2008, 00:32
Post #3895


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.629
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




am primit si eu azi de la gotronic aprinderea cu senzor... maine o montez si in cateva zile va zic impresii smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8429kyd
post 21 Mar 2008, 14:44
Post #3896


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 21 January 06




VA salut!La pagina 28 al acestui topic era un link cu o schema de aprindere multiscanteie,uploadata de dyogenes.Linkul nu mai e valabil.As dori daca mai poate careva sa uploadeze schema.Multumesc anticipat!


--------------------
Fiat Albea 2007 - CT-62-PVV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 21 Mar 2008, 20:44
Post #3897


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




uite:

Attached thumbnail(s)
SCHEMA_7E0.jpg ( Size: 186.17k ) Number of downloads: 221


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 21 Mar 2008, 22:22
Post #3898


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




sa imi dea si mie cineva va rog schema CDI de la djasu ca de cand o tot caut...


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Mar 2008, 22:55
Post #3899


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o am pe cea originala fara modificarile facute de el , nu prea l-am vazut , cred ca a luat BAN



This post has been edited by bygy007: 21 Mar 2008, 22:58

Attached File(s)
Attached File  aprindere_cu_mosfet.pdf ( 425.55k ) Number of downloads: 144


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Mar 2008, 23:31
Post #3900


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(SebyAvrig @ 20 Mar 2008, 18:22)
ooooooaaiii...deci azi am mers cu o dacie cu aprindere electronica... wub.gif
ce maaa....ce mergea de fain 111.gif  era din acelasi an ca a mea dar avea cutia schimbata in 5...vai ce mergea...eha
pai trecea pe langa logane cu 120 ca prin branza...si nu mai zic de relantiu ce rotund se auzea...SUUUUUPER... iubire.gif
bine...io am comparato cu a mea si se simte diferenta la cum trage si cum urca in ture...si cred...totul se datoreaza aprinderii...
*


cool.gif pai cumpara si tu una.e ieftina.si merita laugh.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 128 129 130 131 132 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 16:31
Forum Renault