Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
Kinetix |
![]()
Post
#3871
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|||
lexick |
![]()
Post
#3872
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 23 February 08 ![]() |
QUOTE(Kinetix @ 8 Mar 2008, 09:48) Cred ca problema cu ezitarea e din carburator. Jiclorul de benzina pentru ralanti si/sau gaurile de progresiune (cel mai probabil prima gaura, care este mai mica) partial infundate. Incearca sa folosesti un spray special pentru curatat carburatoare, de ex "2+2". E posibil si sa nu fie reglat corect regimul de ralanti din cele doua suruburi (de amestec si de pozitionare a clapetei de acceleratie). Sunt topicuri destule despre reglajele astea. Fumul alb e de la aburi. Faptul ca nu ai folosit masina o zi are mult de a face cu asta. Merci pt..raspunsuri... 1. Carbu a mers super perfect fara ezitari ...pana sa-i pun aprinderea +senzor...nu aveam ruptura asta.... 2.am dat 80ROn sa imi regleze carbu. unuia.... Carbu e nou are maxim 200km...mers cu el. 3.E posibil sa fi afectat aprinderea ...si sa trebuiasca re-reglat. 4.Fulul alb e de la aburi intr-adevar azi nu am mai avut fum alb. 5.Nu imi porneste la sfert de cheie cum zic unii .....cam la 1 tura si un sfert ... ![]() 6. Are un mic joc ...acul de turometru la relanti...nu f mare...dar nu e rotund PRECIZEZ ca pana sa pun aprinderea era reglat totul ok ...nu aveam joc ..nu erau puncte moarte etc... Sfaturi ? |
--------------------
Dacia1410Tlx
&Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V
1998 2008
- CT-50-VIP B-05-YYZ
|
|
cd_i |
![]()
Post
#3873
|
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 ![]() |
Nu cred ca problema ta vine de la carburator atata timp cat inainte de a monta aprinderea mergea totul ok. Incearca sa reglezi avansul. |
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|
mad toz |
![]()
Post
#3874
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce ai pus aprinderea trebuia sa reglezi si avansul.
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
lexick |
![]()
Post
#3875
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 23 February 08 ![]() |
QUOTE(mad toz @ 8 Mar 2008, 13:37) Hai sa va zic ceva... AM citit bine instructiunile....astfel daca dau delcoul cu 20 grade in sensul invers acelor de ceasornic...ajunge la maximmmm.....deci rezulta ca virgula inainte cand mergea masina ok ..avansul era desul de mare...beleaua e ca nu pot sa il dau nici cu 1 grad mai mare ca isi schimba mersul in rau... Intre timp am reglat bujiile la 1 ...ca erau la 0.8 ...am schimbat fisele de urziceni noi cu fise tesla noi... Ce sa`i mai fac...de pornit ciar si cand e motorul cald porneste dupa 2 ture....intregi..dde cheie...in rest merge bine....sa zicem ...parca nu mai da in bot ...de cand i`am reglat bujiile....care apropo au filetele negre de funinigene d`aia ![]() Intrebare pt. Gotronic.....distanta aia de 0,5 -0,7 la senzor ....ce importanta are...adica vreau sa zic e logic sa fie o diferenta daca le pun la 0,5 sau 0,7 This post has been edited by lexick: 8 Mar 2008, 16:37 |
--------------------
Dacia1410Tlx
&Renault Megane Sedan 2 Privilege 1.6 16V
1998 2008
- CT-50-VIP B-05-YYZ
|
|
gotronic |
![]()
Post
#3876
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
1. In primul rand nu stiu ce sa mai cred, prima data ai spus ca nu se aprinde LED-ul de nici o culoare. Ori din cauza pipei (lipsa) ar fi trebuit sa se aprinda. Ma rog, poate nu ai observat.!
2. Distanta de 0,5...0,7 mm intre senzor si varful camei influenteaza usor unghiul dwell cu cca 2...3 grade, sesizabil la turatii peste 10.000 rpm. (am incercat si verificat pe stand). Oricum dupa orice reglare a distantei la senzor trebuie refacut avansul. 3. Daca avansul pe clasic il aveai practic ca si acum (mai putin 1..2 grade), nu stiu ce sa zic, este posibil sa fie ceva la distributie (sarit sau pus lantul cu un dinte aiurea). Oricum ar trebui verificat avansul static (la insemnul de pe volanta, si in jurul acestei valori recorectat eventual la relanti cca 1...3 grade pana cand ii "place" motorului) 4. Urmareste LED-ul la relanti sa vezi daca iluminarea lui este constanta, daca apar rateuri si LED-ul nu palpaie, nu e de la aprindere , este posibil din carburator sau un reglaj de supape prea strans, sau vreo mizerie depusa in carburator sau pe scaunele supapelor. Ca sa porneasca la sfert trebuie tatonat avansul (este posibil sa fie decalaje fata de cel original, si sa-i placa altul cu +/- 1..3 grade) LE: Verifica si pipa (curatenia si integritatea ei), au mai fost cazuri cand din cauza ei era acelasi simptom. Adica mai dadea cate un rateu sau se balbaia un pic. Uitate atent la ea sa nu fie cumva fisurata.! This post has been edited by gotronic: 8 Mar 2008, 19:24 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
grigoras |
![]()
Post
#3877
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 March 08 ![]() |
va salut! am si eu o intrebare...........cu aprinderea despre care vorbiti voi....merge si daca masina e echipata cu GPL?
|
--------------------
dacia
1310
1989
- bv-01-jrc
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3878
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
normal;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#3879
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
am luat azi aprinderea de la posta. Mersi gotronic. Dupa RAR o montez.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
gotronic |
![]()
Post
#3880
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
De ce dupa? Eu zic sa fie inainte, sa fie noxele mai mici.!!!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
cannavaro |
![]()
Post
#3881
|
![]() . Group: Members Posts: 812 Joined: 15 July 05 From: Ploiesti ![]() |
Pai nu ma complic. Noxele mi-au iesit ok la controlul rar de pe dn1, iar la rar imi vor verifica alte chestii: electrica si directie. Dupa rar montez tot setul de piese: aprinderea, electroventilator, pompa de benzina electrica etc.
|
--------------------
Dacia
1300
TSP
- PH-89-XXX Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3882
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu o am pe gaz si doar ii arat cheia dar trebuie sa respect un ritual inainte (trebuie sa pun contactu de 2 ori)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#3883
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de asta ce parere aveti? azi l-am achizitionat..
Attached thumbnail(s) IMG_4302.jpg ( Size: 943.06k ) Number of downloads: 252 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#3884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Am avut ceva asemanator si a facut treaba buna. L-am ars pentru ca a incasat un soc de supratensiune (autoinductie) intr-un transformator. Deh, experimente...
![]() Cred ca e tot ce trebuie unui neprofesionist pentru acasa. Sa-l folosesti sanatos! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
Siconi |
![]()
Post
#3885
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Argoane, cva asemanator am avut si eu si m-a tinut 5 ani de zile. Acum imi piuie pe testerul de continuitate iar la celelalte domenii de masura, oricare din ele l-as alege, nu face altceva decat sa indice "-1".
Probabil ca l-am zapacit eu si nu mi-am dat seama iar cand am ombservat era deja dus. Cert e ca acum 5 ani am dat pe el vreo 700 mii lei cevhi, ceea ce era ceva la vremea aia. Am fost foarte multumit de el. 16 Mar 2008, 17:07: Cannavaro, ce sa faci cu pompa electrica de benzina? sa maresti fluxul de benzina pe retur? Sau ai injectie pe masina? Daca e cu carburatie, nu ai nevoie de presiune pe alimentare mai mare decat cea furnizata de pompa clasica. Daca nu vei regla bine cuiul pontou si jicloarele de emulsie si benzina vei avea surpriza neplacuta sa mearga infundat sau inecat. Crede-ma ca nu vad rostul pompei electrice. In fine, e treaba ta. This post has been edited by Siconi: 16 Mar 2008, 17:07 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#3886
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Mar 2008, 13:18) aparatul este foarte bun am si eu unul care l-am dus la servici , recomandarea mea este sa ii pui acumulatori deoarece bateriile bune sint scumpe iar cele ieftine sint proaste daca este modelul cu 9V ( eu am schimbat intr-o luna 2) de obicei cind se consuma nu mai indica bine (pe tensiune arata o valoare mai mare decit cea reala), si m-am enervat am dat 250 mii si am luat acumulator( atit am dat si pe aparat ) , acum tu hotarasti am facut un calcul si in 1 an luam 2 acumulatori cu banii dati pe baterii ,mai nou am gasit altul care il am acasa am dat 700 mii (70) merge cu baterii AAA si cred ca o sa cumpar acumulatori , acelasi aparat l-am vazut co 2 00 000 (200) pe la diverse magazine in plus are si iluminare This post has been edited by bygy007: 16 Mar 2008, 23:03 Attached thumbnail(s) IMAG0042.jpg ( Size: 591.83k ) Number of downloads: 242 IMAG0043.jpg ( Size: 554.55k ) Number of downloads: 228 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#3887
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
S-avem pardon, dar ce ai tu e alta mancare fata de a aratat Argon. Si eu am la servici asa ceva. Scule, nu glume.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#3888
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pe ala am dat 25 roni iar pe cel din poza 70 roni la banii astia am zis ca nu trebuie pierduta ocazia
![]() ARAGON inca o chestie INTODEAUNA DUPA CE MASORI, indeferent ce, IL DAI PE 700V ca sau 1000 V cc inainte sa il opresti asta ca din greseala daca vrei sa masori tensiune sa nu fii cu el pe alta scala asta este o recomandare generala This post has been edited by bygy007: 17 Mar 2008, 01:09 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ceacu |
![]()
Post
#3889
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
In legatura cu senzorul, mi se pare doar mie sau cu acesta, unghiul Dwell e pe la 50% fata de 60-66% cat era pe clasic?!
Avand in vedere ca (am auzit ca) lucreaza magnetic diferential, asa se cam explica comportarea. Daca e asa nu prea e in regula la turatii inalte si cu bobine clasice. Rezolvarea e un banal monostabil pus in aprindere care sa genereze un impuls de durata dorita ~1ms. |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
gotronic |
![]()
Post
#3890
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ai turat tu motorul la 12.000rpm si nu a dat scanteie? (cat am verificat eu pe stand pe un delcou nemodificat) Si unghiul dwell este de 48..50 grade nu % (un pic mai mic intr-adevar) . Nu mai cautati "nod in papura" iarasi.! Sunt alte probleme mai grave ale instalatiilor electrice, cautatile pe alea de ce sunt asa si nu "normale".!
![]() http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...st=30&p=959354& http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=959809 This post has been edited by gotronic: 19 Mar 2008, 13:41 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ceacu |
![]()
Post
#3891
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(gotronic @ 19 Mar 2008, 12:42) Ai turat tu motorul la 12.000rpm si nu a dat scanteie? (cat am verificat eu pe stand pe un delcou nemodificat) Si unghiul dwel este de 48..50 grade nu % (un pic mai mic intr-adevar) . Nu mai cautati "nod in papura" iarasi.! Sunt alte probleme mai grave ale instalatiilor electrice, cautatile pe alea de ce sunt asa si nu "normale".! ![]() Nu caut nici un nod in papura, merge bine! Doar ca era loc de mai bine! Cat despre Dwell, am preferat sa folosesc exprimarea adimensionala, adica factorul de umplere. Deci 50% Dwell sau 0,5 = 45deg Dwell (la 4 cilindri, un cilindru ocupa 90deg distribuitor deci 45 / 90 = 0,5 sau 50%). |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
gotronic |
![]()
Post
#3892
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
De mai bine intotdeauna este loc, in orice, dar numai ptr. atat nu merita sa mai complici montajul. Cine doreste sa foloseaca motorul de la 5.000 rpm in sus poate folosi o bobina cu inductanta respectiv rezistenta mai mica (model Oltcit fara rezistenta aditionala). Dar cred ca sunt foarte putini.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
RIVE |
![]()
Post
#3893
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Zilele acestea am facut ITP-ul cu AT011+senzor pe masina (0,7 la senzor cu 0,7 la bujii),noxe nici vorba (gpl,benzina),merge de rupe si la 5000 rpm desi nu-i dau mai mult de 3000-3500 rpm,are 130000 km si nu vreau sa-i scot segmentii prin tobe
![]() |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
SebyAvrig |
![]()
Post
#3894
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 351 Joined: 28 October 07 ![]() |
ooooooaaiii...deci azi am mers cu o dacie cu aprindere electronica...
![]() ce maaa....ce mergea de fain ![]() pai trecea pe langa logane cu 120 ca prin branza...si nu mai zic de relantiu ce rotund se auzea...SUUUUUPER... ![]() bine...io am comparato cu a mea si se simte diferenta la cum trage si cum urca in ture...si cred...totul se datoreaza aprinderii... |
--------------------
VW
Golf
1993 GT 1.8 Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.629 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
am primit si eu azi de la gotronic aprinderea cu senzor... maine o montez si in cateva zile va zic impresii
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
8429kyd |
![]()
Post
#3896
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 January 06 ![]() |
VA salut!La pagina 28 al acestui topic era un link cu o schema de aprindere multiscanteie,uploadata de dyogenes.Linkul nu mai e valabil.As dori daca mai poate careva sa uploadeze schema.Multumesc anticipat!
|
--------------------
Fiat
Albea
2007
- CT-62-PVV
|
|
payty |
![]()
Post
#3897
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#3898
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
sa imi dea si mie cineva va rog schema CDI de la djasu ca de cand o tot caut...
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#3899
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.181 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o am pe cea originala fara modificarile facute de el , nu prea l-am vazut , cred ca a luat BAN
This post has been edited by bygy007: 21 Mar 2008, 22:58 Attached File(s) ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3900
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
QUOTE(SebyAvrig @ 20 Mar 2008, 18:22) ooooooaaiii...deci azi am mers cu o dacie cu aprindere electronica... ![]() ce maaa....ce mergea de fain ![]() pai trecea pe langa logane cu 120 ca prin branza...si nu mai zic de relantiu ce rotund se auzea...SUUUUUPER... ![]() bine...io am comparato cu a mea si se simte diferenta la cum trage si cum urca in ture...si cred...totul se datoreaza aprinderii... ![]() ![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 16:31 |