Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
ramses86 |
![]()
Post
#4171
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#4172
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
daca e silicon sanitar..nu te tine mult, mai bine cumparai alta garnitura
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4173
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 16 May 2008, 13:41) Nu va pacalesc nu am reglat prost doar ca am pilit acel opritor de sub rotita dintata , iar azi am revenit la parghia cea originala pe care nu am polizat-o. Si am reglat avansul centrifugal la 5 grade /1000 de ture. Daca nu e buna diagrama pe care ai postat tu din cartea tehnica asta e spune tu ce avans sa avem si reglam. 1. Nu are legatura pilitul cu ce spuneam mai sus. 2. Nu trebuie sa-ti spun eu cit sa reglezi, ia diagrama BUNA si regleaza dar regleaza corect.. dupa care, functie de rezultate, poti "cocheta" cu valori diferite, functie de ce ai pe masina, urechi muzicale, etc. 3. Reglajul se face in citiva pasi. This post has been edited by diaconuliviu: 19 May 2008, 11:49 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Siconi |
![]()
Post
#4174
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
De obicei, mirosul benzinei se face simtit din cauza garniturii proaste, mancate sau lipsa de la sonda de benzina (litrometru) din portbagaj. Verifica si asta... mai ales daca simti miros pregnant in portbagaj.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
pcostica |
![]()
Post
#4175
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
@diaconuliviu-intrebare:valorile avansului vacummatic(din tabel) sunt corecte?0-5 gr la 1000 rot si 8-13 gr la 2800? nu sunt invers?
@ramses86-15 pedale.....ai probleme serioase la carburator!vezi nivelul in CNC. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4176
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e invers la avansul vacumatic se intelege 13 grade la depresiune mare si 0 grade la depresiune 0 turati peste 2800 de ture.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
ramses86 |
![]()
Post
#4177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 352 Joined: 11 January 08 ![]() |
la carburator totul am verificat totul...interesant e ca daca stau in rampa atunci chgiar dupa 2 minute cu motorul oprit trebuie sa dau la pedala...in rest e chestie de obisnuinta...odata pornita merge brici...
garnitura de la sonda e noua....siliconul am pus universal acrilic...dar tot se simte...cred ca vaporii de benzina ies prin tabla jalnica de la rezervor...made in Romania...ca si filtrul de benizna care cam la 110/h s-a inmuiat, a sarit furtunul de pe ea si era sa iau foc...dar asta e alta poveste... PS: o sa vopsesc rezervorul sa vedem ce se rezolva si o sa mai schimb odata cuiul din carburator... This post has been edited by ramses86: 20 May 2008, 00:06 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1987
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4178
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(pcostica @ 19 May 2008, 20:21) @diaconuliviu-intrebare:valorile avansului vacummatic(din tabel) sunt corecte?0-5 gr la 1000 rot si 8-13 gr la 2800? nu sunt invers? Nu sint la "x rpm" ci la "y mmHg", vacuumaticul (dupa cum ar trebui sa-i "sune" si numele) e functie de depresiune. Si NUMAI de depresiune, orice legatura directa cu turatia e o aberatie. Se vede si in tabelul mare, e "tabel in tabel", un subtabel e centrifugalul, altul e vacuumaticul, alt tabelas arata dwell. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4179
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Mai bine spus cu cat clapeta de acceleratie e mai deschisa se reduce depresiunea implicit scade avansul vacumatic corect. Poate m-am exprimat eu gresit mai sus ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
pcostica |
![]()
Post
#4180
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
nu te supara ca am pus o intrebare 'deplasata' dar sunt multi ,aici pe forum, care citesc motamo si se dau in ceasu' cenzurat ca nu au avansurile care le-a scris diaconuliviu pe forum.
Cu respect pcostica. |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4181
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu lea scris el ci sunt in fisa tehnica a motorului de dacie acele valori se respecta . Modificarile sunt aduse doar din delco si se simt atunci cand motorul s-a plafonat si nu mai urca in ture cand rulezi cu masina. Eu sunt patit din cauza avansului foarte mare aproape de limita.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4182
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Acum 10 minute am adus avansul la cota 0 cu crestatura de pe volanta la semnul de pe cutie . Inca nu am pus stroboscopul sa vad ce avans centrifugal am , maine mai e o zi . Distanta dintre senzorul gotronic si varful la cama am marito la 1mm si acuma doar cand se apropie la de varful camei da scantee.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#4183
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
Va Salut astazi am primit si eu aprinderea
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4184
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
mai verifica distanta la senzor
azi am montat si eu aprinderea. avansul initial, cum scrie acolo nu prea a dat roade, dar l-am mai reglat odata, si merge perfect. plec din ambreiaj, motorul se vede ca sta la turatii f joase si merge rotund, au disparut rateurile date din minut in minut(cu vechea aprindere). atat pana acum...peste cateva zile revin cu o proba de drum |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Rafi |
![]()
Post
#4185
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 21 May 2008, 19:28) pai cand am montat aprinderea am pus 6 mm si tot asa facea dupa am pus 5mm si la fel mai ramane maine sa pun 7mm ca astazi nu am mai apucat ca a inceput o ploaie parca venea Katrina ![]() ![]() This post has been edited by Rafi: 21 May 2008, 20:06 |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4186
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
apelam la var 2....pui mot la semn, refaci avansul conform specificatiilor
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
![]()
Post
#4187
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Da jos aprinderea, monteaza la loc platina (la 0.4mm) si refa avansul la locul initial. Apoi repeta procedura scrisa in prospectul aprinderii la remontarea ei si a senzorului. Adica o iei de la cap. Teoretic, daca DOAR la avans ai umblat, tot la el vei gasi remediul; daca l-ai marit, acum il vei micsora. Analog si invers, daca l-ai micsorat, acum il maresti la loc.
Avansul se mareste rotind delcoul spre dreapta (cum privesti delcoul de sus), iar de micsorat il dai spre stanga. Asta este. Spor la treaba. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#4188
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
QUOTE(Siconi @ 21 May 2008, 20:21) Da jos aprinderea, monteaza la loc platina (la 0.4mm) si refa avansul la locul initial. Apoi repeta procedura scrisa in prospectul aprinderii la remontarea ei si a senzorului. Adica o iei de la cap. Teoretic, daca DOAR la avans ai umblat, tot la el vei gasi remediul; daca l-ai marit, acum il vei micsora. Analog si invers, daca l-ai micsorat, acum il maresti la loc. Avansul se mareste rotind delcoul spre dreapta (cum privesti delcoul de sus), iar de micsorat il dai spre stanga. Asta este. Spor la treaba. ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4189
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am uitat. maine mai umblu odata sa strang surubu la platina, ca nu l-am stransazi decat putin...si rereglez si avansu si asta e
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Rafi |
![]()
Post
#4190
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
|
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4191
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
apropo, numai prostii se vand. am luat kit de surub platina+ siguranta..siguranta e mult prea larga...am reglat-o un pic cu patentul.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4192
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu cred ca s-a discutat degeaba pe n topicuri ca tot nu invatati cate ceva ma refer la tine rafi. Lasa aprinderea si senzorul montat pe masina , pentru prima data aduci volanta cu semnul de pe ea (pistonul nr.1 sus de tot maxim) in dreptul semnului de pe cutia de viteza te uiti la acea fereastra si invarti usor de elicea motorului. Dupa aceea invarti de delco ca varful camei sa fie pe mijlocul senzorului , introduci o lera de 0.7-0.8 intre varful camei si senzor si refaci reglajul il strangi din surubul de la platina si gata. Pui cotact dai delcoul spre stanga aproape de maxim si dupa aceea dai usor de delco vizualizand in acelasi timp ledul cand s-a stins strangi surubul de la delco. Dupa aceea pornesti motorul cu soc lasi sa se incalzeasca 10 minute revi asupra carburatorului pentru reglaje la relantii. Eu am pus distanta intre senzor si varful camei la 1mm , scanteea nu mai danseaza pe varfurile la ploturii. Dupa aceea nu mai dai de delco stanga sau dreapta doar daca delcoul are probleme. Maine verific si cu stroboscopul sa vedem respecta cele reglate de mine azi si revin cu alte aspecte.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4193
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
eu am pus la 0,6 conform precriptiilor(0,5-07mm), dar nu am strans surubul destul...nu stiu ce motiv am avut sa nu o fac..asa ca maine iar reglez la 0,6 , strang surubul si rereglez avansul prin metoda prescrisa in certificat.
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4194
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Distanta care poate citi senzorul varful camei e in jur de 1.5mm poate peste dar 1 mm e sigur . Uneori cea ce e scris mai trebuie proabat si mai intensiv pe mai multe motoare. La 0.7mm pot spune ca senzorul citeste cama aproape exact ca textolitul de la platina. Cum am spus am marit distanta pentru o preciziie mai exacta fiindca am observat daca maresc si mai mult avansul si il scad da abateri de avans fiindca senzorul e dublu . S-ar putea face un mic montaj care insumeaza amble impulsuri date de senzorii plasati in acest senzor gotronic.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#4195
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4196
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Felicitari e de acuma vor incepe mai multe probleme ..
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Rafi |
![]() ![]()
Post
#4197
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
|
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
Siconi |
![]()
Post
#4198
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca e s-o luam cum trebuie, aprinderea nu iti mareste viteza de deplasare, ci imbunatateste mersul motorului, care ar fi mers din start la viteza pe care o poate atinge cu aprinderea asta, dar nu a putut pentru ca era prost reglat sau unele piese erau deja in afara parametrilor.
Scriu asta ca sa inteleaga si cei mai putini versati, nu ca sa ma contrazic cu unii-altii. Oricum, pana nu incercati aprinderea pe pielea motorului vostru, nu veti intelege de ce unii o lauda asa intens. Aici ma refer strict la cea cu senzor in loc de platina. Reglajele sunt dintre cele mai simpliste si de efect. Nu fac reclama, ci incurajez omul sa ia o decizie. Merita efortul. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Rafi |
![]()
Post
#4199
|
![]() e doua bleu!! Group: Members Posts: 1.204 Joined: 27 November 07 From: ™Bucharest™ ![]() |
QUOTE(Siconi @ 22 May 2008, 16:17) Daca e s-o luam cum trebuie, aprinderea nu iti mareste viteza de deplasare, ci imbunatateste mersul motorului, care ar fi mers din start la viteza pe care o poate atinge cu aprinderea asta, dar nu a putut pentru ca era prost reglat sau unele piese erau deja in afara parametrilor. Scriu asta ca sa inteleaga si cei mai putini versati, nu ca sa ma contrazic cu unii-altii. Oricum, pana nu incercati aprinderea pe pielea motorului vostru, nu veti intelege de ce unii o lauda asa intens. Aici ma refer strict la cea cu senzor in loc de platina. Reglajele sunt dintre cele mai simpliste si de efect. Nu fac reclama, ci incurajez omul sa ia o decizie. Merita efortul. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia™
1310----CN----
--1996-- Daewoo™ Nubira II --CDX-- --2006--
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4200
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
intr-adevar senzorul merita. mersul la ralanti este rotund, chiar la turatia la rece de 600 rpm. maine proba de drum. se tureaza frumos, nu mai da in nas la rece cand dau brusc de clapeta de accelerare
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:21 |