Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
Motorola |
![]()
Post
#4291
|
||
Om cu idei (dar nu idiot) Group: Members Posts: 59 Joined: 28 March 08 From: Romanica ![]() |
|
||
--------------------
masina
care merge
4 roti
- ********
|
|||
tzepesch |
![]()
Post
#4292
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
http://www.iame.ro/ modelul de bobina 3151... a vazut cineva? suna f bine in datele tehnice.... pana la 12kW.. uau, si 3W in primari, super.. sau ma rog, Ohm...
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Motorola |
![]()
Post
#4293
|
Om cu idei (dar nu idiot) Group: Members Posts: 59 Joined: 28 March 08 From: Romanica ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 10 Jun 2008, 21:42) http://www.iame.ro/ modelul de bobina 3151... a vazut cineva? suna f bine in datele tehnice.... pana la 12kW.. uau, si 3W in primari, super.. sau ma rog, Ohm... Nu confundati merele cu perele. In datele tehnice de pe site este gresita unitatea de masura a rezistentei (W in loc de ohmi, la unele bobine), dar si asa daca este vorba , cu cat rezistenta secundara este mai mica ( la aceeasi tensiune), curentul este mai mare, deci , rezulta ca sunt preferabile bobinele cu rezistenta in secundar cat mai mica (5...6 Kohmi). Asa ca... masuratorile nu sunt relevante, tot scanteia si marimea ei PRACTICA "dicteaza" bobina de inductie. ( trebuie probat si verificat fiecare bobina de pe masina.... cu orice mijloace, practice sau teoretice, dar mai bine practice) ![]() bobina 3151, mi se pare in "parametri".! ![]() This post has been edited by Motorola: 10 Jun 2008, 21:55 |
--------------------
masina
care merge
4 roti
- ********
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4294
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Cum poate avea bobina "un curent prea mare de alimentare si astfel se incalzeste prea mult " Explicate
![]() This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 22:02 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Motorola |
![]()
Post
#4295
|
Om cu idei (dar nu idiot) Group: Members Posts: 59 Joined: 28 March 08 From: Romanica ![]() |
prin rezistenta interna,
![]() |
--------------------
masina
care merge
4 roti
- ********
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4296
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Imi pare rau pentru tine o bobina de inductie se poate incalzi in doua situati : una cand e supusa la o tensiune constanta si a doua cand rezistenta interna a bobinei e in scurt. Iar prin aprindere trecant prin finalsi bobina un curent caderea de tensiune pe semiconductor v-a fi mai mare cu cat rezistenta bobinei se v-a reduce. Implicit puterea disipata v-a fi mai mare rezulta ca aprinderea at011 ia foc cum s-a mai intamplat . De aceea Gelu a specificat daca se v-a monta bobine cu rezistenta sub 3 ohmi se v-a adauga o rezistenta aditionala pentru limitarea curentului prin semiconductorul final implicit caderea de tensiune . O caderea prea mare de tensiune v-a face ca tranzistorul de comutatie sa se incinga - fara radiator ia foc .
This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 23:15 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
argon |
![]()
Post
#4297
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(argon @ 10 Jun 2008, 19:10) Am 3 bobine, cu urmatoarele valori: Bobina1- primar 4,5 ohm, secundar 6,5 kohm Bobina2- primar 3,8 ohm, secundar 6,34 kohm Bobina3- prima 2 ohm, secundar 9,7 kohm Care e mai buna, si care sunt valorile stas, ca nu le gasesc acum.. revin cu intrebarea, deoarece nici una nu se incadreaza in specificatiile de pe site-ul IAME la bobina 3121 ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4298
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 10 Jun 2008, 23:07) [1]. Imi pare rau pentru tine o bobina de inductie se poate incalzi in doua situati : una cand e supusa la o tensiune constanta si a doua cand rezistenta interna a bobinei e in scurt. [2]. Iar prin aprindere trecant prin final si bobina un curent caderea de tensiune pe semiconductor v-a fi mai mare cu cat rezistenta bobinei se v-a reduce. [...] [1]. Mai e o situatie: cind rezistenta interna e mica prin constructie si bobina se foloseste cu UNGHI Dwell constant => TIMP Dwell variabil. Timpul Dwell la 1000 rpm la unghi Dwell de 60 grade (corect e 57, dar pentru usurarea calculului aleg 60) este de 20 ms. La bobina de Dacia de 3,5 OHM curentul e limitat prin rezistenta la MAX 4A, I medmax =2,7A, suportabil de bobina si tranzistor. La una de 1,2 OHM, ca sa iau una de Tico I MAX posibil e 14/1,2=11,7A (contact pus, motor oprit) IMENS. (Ca paranteza, aprinderea de Tico are prin constructie si o aditionala dar si un prag - nu dezvolt ideea aici - de anclansare, incit cu motor oprit si contact pus finalul aprinderii e blocat iar timpul Dwell e variabil). In mers, la 1000 rpm timpul Dwell (cazul Dacia) e tot 20 ms. De acum calculele sint prin metoda simplificata, nu prin cea reala cu functia exponentiala. L=3,8mH accept 4mH pt simplificare calcule. La o rezistenta nula (bobina ideala) curentul ar ajunge in cele 20ms la vreo 70 A. El e limitat de rezistenta interna la cei 11,7A dar tot IMENS ramine, Imedmax rezulta vreo 8 A. Tot enorm pentru o bobina incit se arde rapid. [2]. Aici e alta mincare de peste, nu caderea de tensiune. E vorba de energia comutata de tranzistor, mai ales la tranzistor clampat, care la 8A e imensa, putind depasi "ce poate duce" tranzistorul. Valorile de 1,2 ..etc sint specifice Tico dar, aceeasi GINDIRE se aplica la combinatia Gotronic/bobina de joasa impedanta. De aia se foloseste gestionarea TIMPULUI Dwell la bobinele de joasa impedanta, curentul mediu sa fie MIC, energia dezvoltata la comutare sa fie in limite. Ca idee, acea rezistenta aditionala e o solutie buna, incercati limitarea curentului pe la max 4-5 A, 4 A ar trebui sa fie de ajuns. Mai exista prin Tehnium o "bobina electronica", in esenta un montaj care sunteaza acea aditionala la turatii mximale. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gotronic |
![]()
Post
#4299
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 10 Jun 2008, 23:07) Imi pare rau pentru tine o bobina de inductie se poate incalzi in doua situati : una cand e supusa la o tensiune constanta si a doua cand rezistenta interna a bobinei e in scurt. Iar prin aprindere trecant prin finalsi bobina un curent caderea de tensiune pe semiconductor v-a fi mai mare cu cat rezistenta bobinei se v-a reduce. Implicit puterea disipata v-a fi mai mare rezulta ca aprinderea at011 ia foc cum s-a mai intamplat . De aceea Gelu a specificat daca se v-a monta bobine cu rezistenta sub 3 ohmi se v-a adauga o rezistenta aditionala pentru limitarea curentului prin semiconductorul final implicit caderea de tensiune . O caderea prea mare de tensiune v-a face ca tranzistorul de comutatie sa se incinga - fara radiator ia foc . Mamaaaa ce explicatii.!! Se vorbea un pic despre altceva. Si cu "luat foc" la AT011,.... la cine ai mai auzit tu de asa ceva ca eu nu am auzit.?? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4300
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ce sa spun ca vara acuma in perioada acesta cam face probleme at011 ma rog asa se plangea unii sau alti in fine daca bobinele sunt de proasta calitate.... stiti toti raspunsul.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4301
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gotronic |
![]()
Post
#4302
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Motorola |
![]()
Post
#4303
|
Om cu idei (dar nu idiot) Group: Members Posts: 59 Joined: 28 March 08 From: Romanica ![]() |
Lasa-l in pace, cu cat il bagi in seama cu atat ai "probleme" mai mari cu el.!!!
![]() This post has been edited by Motorola: 11 Jun 2008, 15:01 |
--------------------
masina
care merge
4 roti
- ********
|
|
fekete1974 |
![]()
Post
#4304
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 1 March 08 From: Timisoara ![]() |
Salut.........
Am si eu o parere la aprinderea AT011............am Dacia pe gaz din 98 si aproape de doi ani am pe masina AT011 cu senzor 011 si nu mi-a facut niciodata probleme si merge perfect si vara si iarna fara intreruperi.......... O investitie mica si performante maxime........... |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- TM-14-HZC
|
|
alamicntfs |
![]()
Post
#4305
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 June 07 From: ploiesti ![]() |
mie mi se incinge bobina de inductie cam la temperatura apei de la motor, toate mi se incing la fel (bobina masinii din 1999, nu scrie nimik pe ea, una bucata 3121 aproximativ noua - are 4 luni, ai alta tot 3121 are varsta 2-3 ani)
este adevarat ca atunci cand mi se incinge bobina porneste mai greu cu at011 si cand este rece motoru porneste mai repede(cred ca cu at01 nu se intampla asa) dar pe mine nu ma deranjat chestia asta si nu iam dat importanta- daca motorul trage bine, se infige frumos si consuma rezonabil - din partea mea poate sa incinga bobina la xxxl grade celsius - nu ma intereseaza si in plus banuiesc SI alte chestii care ar putea influenta pornitu la cald "putin" mai greoi asa ca nu o sa arunc cu noroi in nimeni (fabricantul bobinei sau aprinderii) oricum am comandat bobina de inductie DODUCO ( si am toate aprinderea cap coada doduco ![]() |
--------------------
daciutza
1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE
1999/ 2004/2004
- ph82dic
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#4306
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
i....la mine bobina de 18 ani, de uzina pe dacie....inca isi face treaba...sa zicem ca pui una de Tg mures..80RON...
nu stiu cat e doduco.... capacul de delco merita pus unul bun intr-adevar distribuitorul am pus unul chior, de 1,5 RON...si isi face treaba....doduco era 7,5 ron....eu am iesit mai ieftin, aceeasi treaba fise de urziceni vechi rau de tot....500 ohmi fisele, 1k fisa centrala..nu am mai schimbat nimic.... verifici daca sunt bune..daca da, nu le schimi(orice), daca nu, schimbi.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4307
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Motorola @ 11 Jun 2008, 15:00) Lasa-l in pace, cu cat il bagi in seama cu atat ai "probleme" mai mari cu el.!!! ![]() BINGO! |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#4308
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cu bobina nr 2 imi merge motorul mai bine! Impreuna cu fise Tesla albastre, capac+rotor Doduco si bujii NGK BP6HS made in Japan. Mi s-a acrit de electrod in U si alte minuni, am impresia ca astea merg mult mai bine.
1plugbp6hspb8.jpg |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#4309
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(alamicntfs @ 11 Jun 2008, 21:49) mie mi se incinge bobina de inductie cam la temperatura apei de la motor, toate mi se incing la fel (bobina masinii din 1999, nu scrie nimik pe ea, una bucata 3121 aproximativ noua - are 4 luni, ai alta tot 3121 are varsta 2-3 ani) este adevarat ca atunci cand mi se incinge bobina porneste mai greu cu at011 si cand este rece motoru porneste mai repede(cred ca cu at01 nu se intampla asa) dar pe mine nu ma deranjat chestia asta si nu iam dat importanta- daca motorul trage bine, se infige frumos si consuma rezonabil - din partea mea poate sa incinga bobina la xxxl grade celsius - nu ma intereseaza si in plus banuiesc SI alte chestii care ar putea influenta pornitu la cald "putin" mai greoi asa ca nu o sa arunc cu noroi in nimeni (fabricantul bobinei sau aprinderii) oricum am comandat bobina de inductie DODUCO ( si am toate aprinderea cap coada doduco ![]() Daca ai "dubii" ca din cauza aprinderii (bobinei fierbinti) porneste mai greu la cald, treci pe "clasic" si vezi cum se comporta la cald .!!! Cred ca tot asa, asta este mai mult din cauza benzinei din ziua de azi (alta fata de acum 20 ani, mai bogata in alcooli, care se evapora mai repede si "ineaca" motorul dupa o oprire scurta de cca 15...30 min prin acumularea de vapori in "gatul de lebada"). Incearca sa apesi pedala de acceleratie la maxim cand pornesti la "cald". Astfel daca porneste mai repede, explicatia (cauza) este cea prezentata mai sus.!! Si cu AT01 este exact "aceeasi treaba", SIGUR, va zic din experienta.! Numai bine! LE. Si daca amestecul este prea bogat, simtomul este acelasi.! This post has been edited by gotronic: 13 Jun 2008, 20:51 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Siconi |
![]()
Post
#4310
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Exact asta voiam eu sa ii spun... verifica amestecul. S-ar putea sa fie prea bogat si sa se inece. La rece nu face asa, ca si airna ii place mai multa benzina (doar asta se intampla cand tragi socul, schimbi amestecul). La cald e beleaua. Si la mine facea la fel. Nu am reusit sa elimin complet acest impediment, dar l-am diminuat considerabil, incat nu mai este deranjant. Am umblat la amestec (nu aiurea, ci cu cap, desigur).
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4311
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Atunci ce aprindere mai e daca nu face fata la un amestec bogat mixt sau redus . Ca tot m-ati loat la misto .. se stie cine. Cum se face ca la mine si cu vapori aceeia in cagula motorul porneste usor ... Puse cap la cap rezulta ca puterea generata de scantee nu face fata . Si cu toate calculele care le faceti nu rezolvati nimic totul practic. Punct.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stii ceva despre "limita de inflamabilitate"? E ceva real, nu "misto". Dupa ce te documentezi revino sa stam de vorba depre asta si despre energia necesara a scinteii. Dar NUMAI atunci. Clarke al meu, asa cum il descrie autorul, cu 308V, aprinde si la rece si la cald. Cu 1ms de "deschidere" numai. Adica vreo MAX 3 scintei.
Gotronic, eu il "loai" la misto (din cauza [ne]stiintei sale), tie ti se sparse in cap, scuze, o sa fac de acum cum bine spune Motorola, poate se raliaza si altii ideii. This post has been edited by diaconuliviu: 14 Jun 2008, 17:13 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4313
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Liviu stiu foarte multe despre limita de inflamare m-am documentat destul sinu l-am loat pe Gelu in corzi doar am spus unele fenomene care se manifesta daca o bobina de inductie nu se afla in parametri afirmatiia am preloato de la alti colegi de pe forum. In fine mi-a intrat forumul in oase dar voi scapa repede fiindca voi renunta la dacii ambele cat de noi sunt si pastrate impecabil. Daca nu dau brecul cine stie poate ... il voi aduce cu aprindere pur eletronica fara delco . Am incercat multe si am reusit sa le pun in aplicare restu mi se pare poezie fara sfarsit.
This post has been edited by djasu82: 17 Jun 2008, 22:47 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4314
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 17 Jun 2008, 22:45) [...] afirmatiia am preloato de la alti colegi de pe forum. [...] Si eu am prelUat o informatie: ca Julia Roberts m-a cerut de barbat. Dar a doua zi a renuntat si te-a cerut pe tine. Crede-ma, e REAL, doar iti spune un coleg de forum, ce naiba. Tu ai citit din parte-mi ceva "auzit la o bere" numa' de dragu' de a veni cu "stiri" noi? Ori spun ceva logic, ori spun ce AM PATIT EU!. Sau, ce am vazut la altii. Am folosit un AT011 cu senzor atit ca aprindere cit si ca driver CDI cu o bobina din mult blamatele Master Sport. Da, acea Master Sport de acum vreo 3 ani parca. Aia care trebuia sa se arda rapid, dupa unii. Nu incinge, nu face urit. This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jun 2008, 06:26 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Siconi |
![]()
Post
#4315
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bafta ta. Ai nimerit una buna.
Cum ai folosit tu AT011 pe post de driver pentru CDI? Ma intereseaza si pe mine. I-ai pus iesirea la intrarea CDI direct sau ai mai construit vreun etaj adaptor? CDI-ul meu e aproape gata si asteapta sa-l testez. Deci sunt interesat. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Kinetix |
![]()
Post
#4316
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Nu stiu cum a facut Liviu, dar eu as pune oscilatorul sa comande intrarea de la AT011, iar iesirea ei as conecta-o la primarul tranformatorului ridicator.
Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4317
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Siconi @ 18 Jun 2008, 09:48) Bafta ta. Ai nimerit una buna. Cum ai folosit tu AT011 pe post de driver pentru CDI? Ma intereseaza si pe mine. I-ai pus iesirea la intrarea CDI direct sau ai mai construit vreun etaj adaptor? CDI-ul meu e aproape gata si asteapta sa-l testez. Deci sunt interesat. Pe naiba, cum naiba doar EU nimeresc BUJII MS bune, BOBINA MS buna? Bujiile le-am schimbat de curios si la rugamintile mascate ale lui argon (aveam MS pe masina si Denso in portbagaj, argon era curios cum merg..asa ca le-am schimbat INCA BUNE). Pt Driver: o rezistenta 1K intre firul de -bobina si +, de pe care culegi semnal de atac CDI. La mine acea rezistenta era direct in CDI...cea asa-zis de autocuratare, am inlocuit-o cu 1K. La Clarke merge asa, la IPA2,nu, trebuie cea de 62-100 ohm. Pe post de driver pentru ca am vrut sa cuplez senzorul Gotronic la CDI, a fost cea mai simpla metoda. Si verificata "imperecherea" dintre ele. Altfel, nu se justifica folosirea unei aprinderi bune in sine ca driver alteia. Exista BC337 pt asta. QUOTE(Kinetix @ 18 Jun 2008, 09:59) Nu stiu cum a facut Liviu, dar eu as pune oscilatorul sa comande intrarea de la AT011, iar iesirea ei as conecta-o la primarul tranformatorului ridicator. Succes! Pentru? Ridicatorul meu e comandat contratimp de DOI mosfet asa ca?.... This post has been edited by diaconuliviu: 19 Jun 2008, 08:13 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#4318
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu am scris acum vreo 10 postari cum se poate cupla at011 la un ridicator de tensiune nu pentru a comanda ridicatorul ci pentru a descarca un condensator de 1-2uF pe bobina.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#4319
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu am intrebat tot in ideea de a folosi senzorul la CDI...
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
NokiaNokia |
![]()
Post
#4320
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 19 May 07 From: Bucuresti,Militari-Politehnica ![]() |
Daca doresti cineva, sa ma ajute sa fac un argument la un proiect despre instalatia de aprindere electronica deoarece este urgent si la argument nu ma prea pricep.
Multumesc anticipat. This post has been edited by NokiaNokia: 20 Jun 2008, 07:24 |
--------------------
Fan Dacia
1300
L "nu trage domn' Semaca, sant eu, Lascarica prietenu lu matale"
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 14:06 |