DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 142 143 144 145 146 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

Motorola
post 10 Jun 2008, 21:41
Post #4291


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




Eu cred ca nu din cauza "radiatorului" este o problema , ci din cauza ca bobina are un curent prea mare de alimentare si astfel se incalzeste prea mult (periculos de mult, mai ales in sezonul "cald"), la pornire, este OK, dar in rest bobina de inductie este suprasolicita TERMIC si astfel cedeaza REPEDE (mai mult sau mai putin).!!! wink.gif


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 10 Jun 2008, 21:42
Post #4292


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




http://www.iame.ro/ modelul de bobina 3151... a vazut cineva? suna f bine in datele tehnice.... pana la 12kW.. uau, si 3W in primari, super.. sau ma rog, Ohm...


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 10 Jun 2008, 21:53
Post #4293


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




QUOTE(tzepesch @ 10 Jun 2008, 21:42)
http://www.iame.ro/ modelul de bobina 3151... a vazut cineva? suna f bine in datele tehnice.... pana la 12kW.. uau, si 3W in primari, super.. sau ma rog, Ohm...
*




Nu confundati merele cu perele. In datele tehnice de pe site este gresita unitatea de masura a rezistentei (W in loc de ohmi, la unele bobine), dar si asa daca este vorba , cu cat rezistenta secundara este mai mica ( la aceeasi tensiune), curentul este mai mare, deci , rezulta ca sunt preferabile bobinele cu rezistenta in secundar cat mai mica (5...6 Kohmi). Asa ca... masuratorile nu sunt relevante, tot scanteia si marimea ei PRACTICA "dicteaza" bobina de inductie. ( trebuie probat si verificat fiecare bobina de pe masina.... cu orice mijloace, practice sau teoretice, dar mai bine practice) icon_mrgreen.gif

bobina 3151, mi se pare in "parametri".! smile.gif

This post has been edited by Motorola: 10 Jun 2008, 21:55


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2008, 22:01
Post #4294


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cum poate avea bobina "un curent prea mare de alimentare si astfel se incalzeste prea mult " Explicate biggrin.gif

This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 22:02


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 10 Jun 2008, 22:31
Post #4295


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




prin rezistenta interna, god_hand.gif


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 10 Jun 2008, 23:07
Post #4296


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Imi pare rau pentru tine o bobina de inductie se poate incalzi in doua situati : una cand e supusa la o tensiune constanta si a doua cand rezistenta interna a bobinei e in scurt. Iar prin aprindere trecant prin finalsi bobina un curent caderea de tensiune pe semiconductor v-a fi mai mare cu cat rezistenta bobinei se v-a reduce. Implicit puterea disipata v-a fi mai mare rezulta ca aprinderea at011 ia foc cum s-a mai intamplat . De aceea Gelu a specificat daca se v-a monta bobine cu rezistenta sub 3 ohmi se v-a adauga o rezistenta aditionala pentru limitarea curentului prin semiconductorul final implicit caderea de tensiune . O caderea prea mare de tensiune v-a face ca tranzistorul de comutatie sa se incinga - fara radiator ia foc .

This post has been edited by djasu82: 10 Jun 2008, 23:15


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jun 2008, 06:31
Post #4297


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(argon @ 10 Jun 2008, 19:10)
Am 3 bobine, cu urmatoarele valori:
Bobina1- primar 4,5 ohm, secundar 6,5 kohm
Bobina2- primar 3,8 ohm, secundar 6,34 kohm
Bobina3- prima 2 ohm, secundar 9,7 kohm
Care e mai buna, si care sunt valorile stas, ca nu le gasesc acum..
*




revin cu intrebarea, deoarece nici una nu se incadreaza in specificatiile de pe site-ul IAME la bobina 3121 unsure.gif vad ca cea din mijloc se apropie doar...ultima o excludem, ca e 3124.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jun 2008, 08:18
Post #4298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 10 Jun 2008, 23:07)
[1]. Imi pare rau pentru tine o bobina de inductie se poate incalzi in doua situati : una cand e supusa la o tensiune constanta si a doua cand rezistenta interna a bobinei e in scurt.
[2]. Iar prin aprindere trecant prin final si bobina un curent caderea de tensiune pe semiconductor v-a fi mai mare cu cat rezistenta bobinei se v-a reduce. [...]


[1]. Mai e o situatie: cind rezistenta interna e mica prin constructie si bobina se foloseste cu UNGHI Dwell constant => TIMP Dwell variabil. Timpul Dwell la 1000 rpm la unghi Dwell de 60 grade (corect e 57, dar pentru usurarea calculului aleg 60) este de 20 ms.

La bobina de Dacia de 3,5 OHM curentul e limitat prin rezistenta la MAX 4A,
I medmax =2,7A, suportabil de bobina si tranzistor.
La una de 1,2 OHM, ca sa iau una de Tico I MAX posibil e 14/1,2=11,7A (contact pus, motor oprit) IMENS. (Ca paranteza, aprinderea de Tico are prin constructie si o aditionala dar si un prag - nu dezvolt ideea aici - de anclansare, incit cu motor oprit si contact pus finalul aprinderii e blocat iar timpul Dwell e variabil). In mers, la 1000 rpm timpul Dwell (cazul Dacia) e tot 20 ms.
De acum calculele sint prin metoda simplificata, nu prin cea reala cu functia exponentiala. L=3,8mH accept 4mH pt simplificare calcule. La o rezistenta nula (bobina ideala) curentul ar ajunge in cele 20ms la vreo 70 A. El e limitat de rezistenta interna la cei 11,7A dar tot IMENS ramine, Imedmax rezulta vreo 8 A. Tot enorm pentru o bobina incit se arde rapid.
[2]. Aici e alta mincare de peste, nu caderea de tensiune.
E vorba de energia comutata de tranzistor, mai ales la tranzistor clampat, care la 8A e imensa, putind depasi "ce poate duce" tranzistorul.

Valorile de 1,2 ..etc sint specifice Tico dar, aceeasi GINDIRE se aplica la combinatia Gotronic/bobina de joasa impedanta.
De aia se foloseste gestionarea TIMPULUI Dwell la bobinele de joasa impedanta, curentul mediu sa fie MIC, energia dezvoltata la comutare sa fie in limite.


Ca idee, acea rezistenta aditionala e o solutie buna, incercati limitarea curentului pe la max 4-5 A, 4 A ar trebui sa fie de ajuns. Mai exista prin Tehnium o "bobina electronica", in esenta un montaj care sunteaza acea aditionala la turatii mximale.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 11 Jun 2008, 10:46
Post #4299


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(djasu82 @ 10 Jun 2008, 23:07)
Imi pare rau pentru tine o bobina de inductie se poate incalzi in doua situati : una cand e supusa la o tensiune constanta si a doua cand rezistenta interna a bobinei e in scurt. Iar prin aprindere trecant prin finalsi bobina un curent caderea de tensiune pe semiconductor v-a fi mai mare cu cat rezistenta bobinei se v-a reduce. Implicit puterea disipata v-a fi mai mare rezulta ca aprinderea at011 ia foc cum s-a mai intamplat . De aceea Gelu a specificat daca se v-a monta bobine cu rezistenta sub 3 ohmi se v-a adauga o rezistenta aditionala pentru limitarea curentului prin semiconductorul final implicit caderea de tensiune . O caderea prea mare de tensiune v-a face ca tranzistorul de comutatie sa se incinga - fara radiator ia foc .
*



Mamaaaa ce explicatii.!! Se vorbea un pic despre altceva. Si cu "luat foc" la AT011,.... la cine ai mai auzit tu de asa ceva ca eu nu am auzit.?? sad.gif De stricat daca se pune in scurt, da, dar nu luat foc ( cu flacara). Vezi ca sperii oamenii degeaba. blink.gif Poate altceva ai vrut sa spui. huh.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Jun 2008, 14:26
Post #4300


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ce sa spun ca vara acuma in perioada acesta cam face probleme at011 ma rog asa se plangea unii sau alti in fine daca bobinele sunt de proasta calitate.... stiti toti raspunsul.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jun 2008, 14:47
Post #4301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 11 Jun 2008, 14:58
Post #4302


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




ohmy.gif Vezi ca "lovesti sub centura". Si ATENTIE !!! cu "am auzit" sau "sunt unii". Cei nemultumiti sa se planga ei, nu sa fii tu "avocatul" lor. Eu nu am auzit ceva de genul asta. Si daca sunt, si este de la bobina, atunci trebuie sa incepi fraza sau propozitia cu asa ceva.!!! mad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Motorola
post 11 Jun 2008, 15:00
Post #4303


Om cu idei (dar nu idiot)


Group: Members
Posts: 59
Joined: 28 March 08
From: Romanica




Lasa-l in pace, cu cat il bagi in seama cu atat ai "probleme" mai mari cu el.!!! icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Motorola: 11 Jun 2008, 15:01


--------------------
masina care merge 4 roti - ********
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fekete1974
post 11 Jun 2008, 17:51
Post #4304


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 1 March 08
From: Timisoara




Salut.........
Am si eu o parere la aprinderea AT011............am Dacia pe gaz din 98 si aproape de doi ani am pe masina AT011 cu senzor 011 si nu mi-a facut niciodata probleme si merge perfect si vara si iarna fara intreruperi..........
O investitie mica si performante maxime...........


--------------------
Dacia Solenza 2004 - TM-14-HZC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alamicntfs
post 11 Jun 2008, 21:49
Post #4305


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 07
From: ploiesti




mie mi se incinge bobina de inductie cam la temperatura apei de la motor, toate mi se incing la fel (bobina masinii din 1999, nu scrie nimik pe ea, una bucata 3121 aproximativ noua - are 4 luni, ai alta tot 3121 are varsta 2-3 ani)
este adevarat ca atunci cand mi se incinge bobina porneste mai greu cu at011 si cand este rece motoru porneste mai repede(cred ca cu at01 nu se intampla asa)

dar pe mine nu ma deranjat chestia asta si nu iam dat importanta- daca motorul trage bine, se infige frumos si consuma rezonabil - din partea mea poate sa incinga bobina la xxxl grade celsius - nu ma intereseaza

si in plus banuiesc SI alte chestii care ar putea influenta pornitu la cald "putin" mai greoi asa ca nu o sa arunc cu noroi in nimeni (fabricantul bobinei sau aprinderii)

oricum am comandat bobina de inductie DODUCO ( si am toate aprinderea cap coada doduco tongue.gif )


--------------------
daciutza 1400/ astra caravan 1.7dti, abs+/corsa c 1.2 XE 1999/ 2004/2004 - ph82dic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 11 Jun 2008, 21:54
Post #4306


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




i....la mine bobina de 18 ani, de uzina pe dacie....inca isi face treaba...sa zicem ca pui una de Tg mures..80RON...

nu stiu cat e doduco....

capacul de delco merita pus unul bun intr-adevar

distribuitorul am pus unul chior, de 1,5 RON...si isi face treaba....doduco era 7,5 ron....eu am iesit mai ieftin, aceeasi treaba

fise de urziceni vechi rau de tot....500 ohmi fisele, 1k fisa centrala..nu am mai schimbat nimic....


verifici daca sunt bune..daca da, nu le schimi(orice), daca nu, schimbi....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jun 2008, 06:31
Post #4307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Motorola @ 11 Jun 2008, 15:00)
Lasa-l in pace, cu cat il bagi in seama cu atat ai "probleme" mai mari cu el.!!! icon_mrgreen.gif


BINGO!


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2008, 07:15
Post #4308


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cu bobina nr 2 imi merge motorul mai bine! Impreuna cu fise Tesla albastre, capac+rotor Doduco si bujii NGK BP6HS made in Japan. Mi s-a acrit de electrod in U si alte minuni, am impresia ca astea merg mult mai bine.
1plugbp6hspb8.jpg


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 Jun 2008, 20:42
Post #4309


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(alamicntfs @ 11 Jun 2008, 21:49)
mie mi se incinge bobina de inductie cam la temperatura apei de la motor, toate mi se incing la fel (bobina masinii din 1999, nu scrie nimik pe ea, una bucata 3121 aproximativ noua - are 4 luni, ai alta tot 3121 are varsta 2-3 ani)
este adevarat ca atunci cand mi se incinge bobina porneste mai greu cu at011 si cand este rece motoru porneste mai repede(cred ca cu at01 nu se intampla asa)

dar pe mine nu ma deranjat chestia asta si nu iam dat importanta- daca motorul trage bine, se infige frumos si consuma rezonabil - din partea mea poate sa incinga bobina la xxxl grade celsius - nu ma intereseaza

si in plus banuiesc SI alte chestii care ar putea influenta pornitu la cald "putin"  mai greoi asa ca nu o sa arunc cu noroi in nimeni (fabricantul bobinei sau aprinderii)

oricum am comandat bobina de inductie DODUCO ( si am toate aprinderea cap coada doduco tongue.gif )
*



Daca ai "dubii" ca din cauza aprinderii (bobinei fierbinti) porneste mai greu la cald, treci pe "clasic" si vezi cum se comporta la cald .!!! Cred ca tot asa, asta este mai mult din cauza benzinei din ziua de azi (alta fata de acum 20 ani, mai bogata in alcooli, care se evapora mai repede si "ineaca" motorul dupa o oprire scurta de cca 15...30 min prin acumularea de vapori in "gatul de lebada"). Incearca sa apesi pedala de acceleratie la maxim cand pornesti la "cald". Astfel daca porneste mai repede, explicatia (cauza) este cea prezentata mai sus.!!
Si cu AT01 este exact "aceeasi treaba", SIGUR, va zic din experienta.!

Numai bine!

LE.
Si daca amestecul este prea bogat, simtomul este acelasi.!

This post has been edited by gotronic: 13 Jun 2008, 20:51


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Jun 2008, 21:34
Post #4310


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exact asta voiam eu sa ii spun... verifica amestecul. S-ar putea sa fie prea bogat si sa se inece. La rece nu face asa, ca si airna ii place mai multa benzina (doar asta se intampla cand tragi socul, schimbi amestecul). La cald e beleaua. Si la mine facea la fel. Nu am reusit sa elimin complet acest impediment, dar l-am diminuat considerabil, incat nu mai este deranjant. Am umblat la amestec (nu aiurea, ci cu cap, desigur).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jun 2008, 05:36
Post #4311


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Atunci ce aprindere mai e daca nu face fata la un amestec bogat mixt sau redus . Ca tot m-ati loat la misto .. se stie cine. Cum se face ca la mine si cu vapori aceeia in cagula motorul porneste usor ... Puse cap la cap rezulta ca puterea generata de scantee nu face fata . Si cu toate calculele care le faceti nu rezolvati nimic totul practic. Punct.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jun 2008, 17:05
Post #4312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stii ceva despre "limita de inflamabilitate"? E ceva real, nu "misto". Dupa ce te documentezi revino sa stam de vorba depre asta si despre energia necesara a scinteii. Dar NUMAI atunci. Clarke al meu, asa cum il descrie autorul, cu 308V, aprinde si la rece si la cald. Cu 1ms de "deschidere" numai. Adica vreo MAX 3 scintei.
Gotronic, eu il "loai" la misto (din cauza [ne]stiintei sale), tie ti se sparse in cap, scuze, o sa fac de acum cum bine spune Motorola, poate se raliaza si altii ideii.

This post has been edited by diaconuliviu: 14 Jun 2008, 17:13


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Jun 2008, 22:45
Post #4313


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Liviu stiu foarte multe despre limita de inflamare m-am documentat destul sinu l-am loat pe Gelu in corzi doar am spus unele fenomene care se manifesta daca o bobina de inductie nu se afla in parametri afirmatiia am preloato de la alti colegi de pe forum. In fine mi-a intrat forumul in oase dar voi scapa repede fiindca voi renunta la dacii ambele cat de noi sunt si pastrate impecabil. Daca nu dau brecul cine stie poate ... il voi aduce cu aprindere pur eletronica fara delco . Am incercat multe si am reusit sa le pun in aplicare restu mi se pare poezie fara sfarsit.

This post has been edited by djasu82: 17 Jun 2008, 22:47


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Jun 2008, 06:23
Post #4314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 17 Jun 2008, 22:45)
[...] afirmatiia am preloato de la alti colegi de pe forum. [...]

Si eu am prelUat o informatie: ca Julia Roberts m-a cerut de barbat. Dar a doua zi a renuntat si te-a cerut pe tine. Crede-ma, e REAL, doar iti spune un coleg de forum, ce naiba.

Tu ai citit din parte-mi ceva "auzit la o bere" numa' de dragu' de a veni cu "stiri" noi?
Ori spun ceva logic, ori spun ce AM PATIT EU!. Sau, ce am vazut la altii.

Am folosit un AT011 cu senzor atit ca aprindere cit si ca driver CDI cu o bobina din mult blamatele Master Sport. Da, acea Master Sport de acum vreo 3 ani parca. Aia care trebuia sa se arda rapid, dupa unii. Nu incinge, nu face urit.

This post has been edited by diaconuliviu: 18 Jun 2008, 06:26


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 18 Jun 2008, 09:48
Post #4315


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Bafta ta. Ai nimerit una buna.
Cum ai folosit tu AT011 pe post de driver pentru CDI? Ma intereseaza si pe mine.

I-ai pus iesirea la intrarea CDI direct sau ai mai construit vreun etaj adaptor?
CDI-ul meu e aproape gata si asteapta sa-l testez. Deci sunt interesat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 18 Jun 2008, 09:59
Post #4316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Nu stiu cum a facut Liviu, dar eu as pune oscilatorul sa comande intrarea de la AT011, iar iesirea ei as conecta-o la primarul tranformatorului ridicator.
Succes!


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jun 2008, 08:08
Post #4317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Siconi @ 18 Jun 2008, 09:48)
Bafta ta. Ai nimerit una buna.
Cum ai folosit tu AT011 pe post de driver pentru CDI? Ma intereseaza si pe mine.

I-ai pus iesirea la intrarea CDI direct sau ai mai construit vreun etaj adaptor?
CDI-ul meu e aproape gata si asteapta sa-l testez. Deci sunt interesat.
*


Pe naiba, cum naiba doar EU nimeresc BUJII MS bune, BOBINA MS buna? Bujiile le-am schimbat de curios si la rugamintile mascate ale lui argon (aveam MS pe masina si Denso in portbagaj, argon era curios cum merg..asa ca le-am schimbat INCA BUNE).
Pt Driver: o rezistenta 1K intre firul de -bobina si +, de pe care culegi semnal de atac CDI. La mine acea rezistenta era direct in CDI...cea asa-zis de autocuratare, am inlocuit-o cu 1K. La Clarke merge asa, la IPA2,nu, trebuie cea de 62-100 ohm.
Pe post de driver pentru ca am vrut sa cuplez senzorul Gotronic la CDI, a fost cea mai simpla metoda. Si verificata "imperecherea" dintre ele. Altfel, nu se justifica folosirea unei aprinderi bune in sine ca driver alteia. Exista BC337 pt asta.

QUOTE(Kinetix @ 18 Jun 2008, 09:59)
Nu stiu cum a facut Liviu, dar eu as pune oscilatorul sa comande intrarea de la AT011, iar iesirea ei as conecta-o la primarul tranformatorului ridicator.
Succes!
*


Pentru? Ridicatorul meu e comandat contratimp de DOI mosfet asa ca?....

This post has been edited by diaconuliviu: 19 Jun 2008, 08:13


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 19 Jun 2008, 08:43
Post #4318


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu am scris acum vreo 10 postari cum se poate cupla at011 la un ridicator de tensiune nu pentru a comanda ridicatorul ci pentru a descarca un condensator de 1-2uF pe bobina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jun 2008, 09:37
Post #4319


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu am intrebat tot in ideea de a folosi senzorul la CDI...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NokiaNokia
post 19 Jun 2008, 15:06
Post #4320


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 19 May 07
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Daca doresti cineva, sa ma ajute sa fac un argument la un proiect despre instalatia de aprindere electronica deoarece este urgent si la argument nu ma prea pricep.
Multumesc anticipat.

This post has been edited by NokiaNokia: 20 Jun 2008, 07:24


--------------------
Fan Dacia 1300 L
"nu trage domn' Semaca, sant eu, Lascarica prietenu lu matale"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 142 143 144 145 146 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:06
Forum Renault