DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 179 180 181 182 183 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

Mr_Devil83
post 17 Jan 2009, 05:18
Post #5401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Ma...am si io o intrebare...cu toaste aprinderile astea o sa obtineti o scadere a consumului de carburant de...cat la suta?

Pana acum, in afara de marele djasu, nimeni nu a zis ceva de genul "a scazut consumul la jumate din cauza aprinderii".


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Jan 2009, 11:12
Post #5402


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai pe voi majoritatea nu v-a interesat consumul ci doar sa porniti motorul indiferent de vreme si doar atat.
Siconi poti folosi orice bobina de inductie .

This post has been edited by djasu82: 17 Jan 2009, 11:15


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Jan 2009, 20:14
Post #5403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Mr_Devil83 @ 17 Jan 2009, 05:18)
Ma...am si io o intrebare...cu toaste aprinderile astea o sa obtineti o scadere a consumului de carburant de...cat la suta?

Pana acum, in afara de marele djasu, nimeni nu a zis ceva de genul "a scazut consumul la jumate din cauza aprinderii".
*


da!acum am facut un drum bucuresti rasnov,total 354 km (cu tot cu iesire din buc)am economisit cam 1,5 l la toata distanta,pe langa ca am urcat serpentinele foooooarte bine tragea de nu imi venea sa cred

17 Jan 2009, 20:15:
P.S si retur biggrin.gif

This post has been edited by Sorin_18: 17 Jan 2009, 20:15


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo
post 17 Jan 2009, 20:38
Post #5404


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 September 05




Mi-am cumparat si eu o aprindere gotronic AT01, dupa montaj supriza...nu porneste deloc. Cu aprinderea clasica porneste la sfert, nu da rateuri, motorul merge rotund, totul e bine. Am urmat schema la montaj, se aprinde ledul cand invarte demarorul, nu am masurat fisele si bobina ca nu am cu ce, dar presupun ca ar trebui sa porneasca macar. Ce ar putea sa aiba?


--------------------
dacia 1300 1976 - IS-05-JNR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 17 Jan 2009, 20:42
Post #5405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




mi sa int si mie chestia asta dar din greseala mea,ma apasasem din gresala pe aprindere si acea borna de la aprindere de la care pleaca firul la delcou atingea de bobina


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 17 Jan 2009, 21:34
Post #5406


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Grigo nu am nimic cu tine dat in indicatiile care vin cu aprinderea scrie negru pe alb ca trebuie sa masori fisele si bobina si ca trebuie sa fie in parametrii specificati ,altfel risti sa bulesti aprinderea ,asa ca nu te mira daca ti s-a stricat .
Sincer nici eu nu am montat-o in service ,dar am masurat fisele si bobina si cum a scris omul in prospect sa nu inversezi polaritatea la bobina din greseala (se mai poate intampla din neatentie sau din nestiinta) si imi merge ok ,acum urmeaza AT 011 care deja am cumparat-o dar vreau sa-mi cumpar totul nou la aprindere si atunci o montez ,si bineinteles ca verific iarasi fisele si bobina chiar daca sunt noi deoarece nu mai am incredere in nimic in ziua de azi .Sper sa o rezolvi

This post has been edited by Neagu Ionut: 17 Jan 2009, 21:41


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 17 Jan 2009, 22:21
Post #5407


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




V-am spus de cineva care a cumparat 3 aprinderi. (Una AT011 cu senzor 011 pe care a arso), o AT01 (pe care a ars-o). Astea intr-o singura zi. Dupa care a mai cumparat o aprindere AT011 ( si nu a mai ars-o). Ce avea? Bobina de inductie alimentata invers, adica Plusul de la cheie era pe minusul bobinei de inductie. S-a "uitat in schema" si a vazut ca aprinderea se leaga pe minusul bobinei, practic a pus-o in scurt pe baterie. Bineinteles ca aprinderile au facut cate o mica gaura in dreptul bornei pe spate. (a axplodat circuitul imprimat si tranzistorul de la scurt circuit). Vezi sa nu fi patit si tu la fel. aprinderile AT011 le-a comandat prin FAN COURIER. At01 a gasit-o local, intr-un magazin. sad.gif Mai este posibil ca bobina de inductie sa fie de vina (pe clasic tensiunea de autoinductie este mai mica decat pe electronic, si este posibil ca bobina sa se strapunga in tensiune nedistructiv, pe varianta electronica). Ca sa verifici aprinderea (ca nu ai aparat de masura), pune un bec de cca 4 W in paralel cu bobina de inductie, daca se aprinde odata cu LED-ul, aprinderea nu are nimic.!

LED-ul nu trebuie sa se aprinda cand dai la demaror, ci sa se aprinda si sa se stinga, (cum inchide si deschide platina).

This post has been edited by gotronic: 17 Jan 2009, 22:25


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 18 Jan 2009, 19:07
Post #5408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Pentru amatorii de aprinderi CDI, atasez o schema de oscilator de incarcare a condensatorului care se pare ca are un randament destul de bun. Oricum, mai bun decat al oscilatoarelor cu semnal rectangular (cu 555, de ex).
Imaginea din mijloc e cu schema originala. Merge si cu alte tipuri de tranzistori. Baietii care au incercat-o au redus valoarea rezistentelor din baza tranz de putere si s-a imbunatatit eficienta. In schema a doua am adaugat si un limitator de tensiune (netestat), care se poate elimina prin dimensionarea exacta a bobinajului secundar al trafului.
In a treia imagine se poate vedea forma semnalului oscilatorului.
Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 18 Jan 2009, 19:09

Attached thumbnail(s)
dc_power_supply_300v_from_battery_12v_1_.jpg ( Size: 77.21k ) Number of downloads: 628
Charge_pump1.JPG ( Size: 63.82k ) Number of downloads: 585
Charge_pump1a.jpg ( Size: 43.13k ) Number of downloads: 596


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Jan 2009, 01:49
Post #5409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




interesant cdi-ul, dar parerea mea este ca te complici. Eu folosesc schema postata pe la inceputul topicului cu scheme, e cea care foloseste un bd441 parca, pe post de autooscilator si are si stabilizare de tensiune, care habar n-am daca si functioneaza calumea sau pur si simplu tensiunea in cazul meu se stabilizeaza pe la 250v din transformator.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jan 2009, 08:09
Post #5410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Siconi @ 15 Jan 2009, 23:05)
[...]
L.E.: Ce mila mi-e de aia care au electrozi pozitivi si negativi pe bujii... [...]


O sa caut iarasi teoria scinteilor/aprinderii, sa nu las vreo eroare. Dar, la folosirea aprinderii clasice (Kettering) s-a ales + si - pe bujie. Din motive temeinice.
QUOTE(Siconi @ 16 Jan 2009, 16:18)
[...]
Am o bobina de E/P, veche in sensul ca e in carcasa de ebonita (sau ce material o fi), nu e metalica. Am masurat-o si am asa:

1-15 = 2.0 ohmi
1-central = 5.65 ohmi
15-central = 5.64 ohmi

[...]

Daca e asa, e defecta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Jan 2009, 09:26
Post #5411


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu e defecta, au fost 2 modele una cu rezistenta aditionala cu 2 ohmi in primar si alta fara cu 4 ohmi in primar, secundarul era la fel. E posibil sa fi fost data jos, ca se cam ardea, sau a vazut careva ca scanteia e mai mare fara. Le deosebesti daca a fost data rezistenta jos prin surubul mai lung din lateral, unde venea prinsa rezistenta (surubul de 4) . Acolo venea firul de la ccontact parca (+12V).


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jan 2009, 13:29
Post #5412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




15 nu e + iar 1 "platina"? Iar CENTRAL eu inteleg ala de la fisa centrala. Ori ala e secundarul care nu poate avea OHM ci KOHM.. la aia ma refeream.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Jan 2009, 14:16
Post #5413


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




aaa, o fi gresit omul, sau are aparatul defect. radmasa.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jan 2009, 20:04
Post #5414


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu, am gresit eu... erau Kohmi. Sorry. Da, central era fisa centrala ce transporta energia spre distribuitor. Rezistenta aditionala nu am la ea si nici vreun surub mai lung unde sa fi fost fixata. Hai ca-i fac o poza si o pun sa vedeti despre ce e vorba.

Bobina1.jpg ( Size: 416.21k ) Number of downloads: 497
Bobina2.jpg ( Size: 204.01k ) Number of downloads: 483
Bobina3.jpg ( Size: 275.86k ) Number of downloads: 140
Bobina4.jpg ( Size: 247.24k ) Number of downloads: 144


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Jan 2009, 20:38
Post #5415


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ba da, cel din imaginea de jos. Acolo era legat plusul de la cheia de contact. Rezistenta aditionala era legata acolo si pe borna 15 (pe verticala) si avea o protectie metalica la o bobina groasa rezistiva).
Astea sunt bobinele de Sacele (Electro Precizia Sacele)

This post has been edited by gotronic: 19 Jan 2009, 20:39

Attached thumbnail(s)
Bobina_EP.jpg ( Size: 378.95k ) Number of downloads: 153


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 19 Jan 2009, 20:41
Post #5416


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




Gotronic te intreb si eu ceva :In cazul in care am pe masina GPL si aprindere AT01 firul de la minusul instalatiei de gaz de la bobina se leaga la borna aprinderii care se duce spre delco??


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Jan 2009, 20:50
Post #5417


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




NU, ala ramane pe borna minus abobinei (BI a aprinderii). De acolo se opreste gazul in momentul opririi motorului (accidental). Practic merge spre"senzorul" de turatie.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 19 Jan 2009, 21:09
Post #5418


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




Da dar daca il pun asa in mers mi se intrerupe alimentarea pe gaz!am fost la un service electric si mi-au spus sa leg minusul ala la borna aprinderii ce duce spre deco!Asa nu mai face dar e ok??Explica-mi si mie pe gaz cum trebuie facuta montarea??


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Jan 2009, 21:31
Post #5419


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pe gaz asa se face cum am spus eu. Ai probleme cu instalatia de gaz, la care eu nu ma pricep. Impulsul de tensiune ptr. turatie se ia de pe minusul bobinei de inductie (primarul bobinei). De pe borna RUP a aprinderii nu ai tensiune decat maxim 17V (in impuls), pe cand de pe bobina sute de volti. Ceva nu este in regula ori cu instalatia ori cu alimentarea ei (punctul de unde se alimenteaza). Este posibil sa primeasca doar impulsuri negative ptr. a functiona (si astea le ia de pe undeva din parazitii din instalatia masinii). Sau pe circuitul de intrare al instalatiei de gaz este dus un condensator integrator de impuls. Poti incerca sa inseriezi cu firul ala o rezistenta de peste 5Kohmi dupa care sa pui un condensator la masa de cca 20...150 nF. (integrator, sau filtru, cum vrei sa-i zici). Daca mergi asa mult timp ete posibil sa se duca aprinderea daca ai pe intrarea de la gaz rezistenta prea mica sau vreun condensator de valoare mai mare de 10nF.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 19 Jan 2009, 22:06
Post #5420


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




Merci mult!o sa ma duc la in service GPL sa vad ce are si o sa schimb firul ala la loc sa nu fie apoi alte comlicatii!Inca ceva cam ce pret are aprinderea AT 011 cu senzor?La mine in DB nu am gasit pana acum!


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 Jan 2009, 22:16
Post #5421


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ai PM.! Aici nu se poate.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LVR-u
post 19 Jan 2009, 22:18
Post #5422


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 15 December 08




Merci mult!


--------------------
Dacia 1300 1978 - DB-04-LVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 21 Jan 2009, 19:33
Post #5423


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




in sfarsit am si aprindere AT011 + senzor at011, az am primit, am montato repede, sunt foarte incantat cum merge masina fata de clasica si de AT01. Mai am mici ajustaje biggrin.gif ( doar e DACIE ) ca de exemplu:
- nu imi merge capsula vacumatica
- trebuie reglat culbutorii
- sa fac ceva cu turometru, imi indica 6000 de ture in a 3-a la 50 km/h, si dupa aia cade la 700-800.

In rest sunt multumit cum merge. Abia astept sa rezolv problemele ca sa fie totul perfect.


Multumesc, domnu Olaru !

This post has been edited by ZTV: 21 Jan 2009, 19:34


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 Jan 2009, 20:14
Post #5424


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Si eu am montat azi aprinderea AT011 pe nova + fise noi Tesla ,capac delco Bosch ,bujii sinterom 14NP18 ,lulea doduco ,adica aproape toata aprinderea noua .Mai am de reglat culbutorii si carburatorul ,dar oricum masina trage bine la cat am testat-o acum sa vad pornirea dimineata .Multumim domnule Gelu


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Jan 2009, 20:36
Post #5425


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




@ZTV Pune-i te rog un condensator de 10...20nF/25V pe senzor la masa. Vezi daca mai face. Daca da, vezi ca ceva este cu instalatia electrica (in special turometru). Dar parca mi-ai spus la telefon ca aveai problema asta pe clasic, pe urma cu AT01 a disparut vreun an si acum a reaparut odata cu montarea AT011 cu Senzor 011. Sa nu fie un contact imperfect pe unde ai umblat recent, vad ca totul apare si dispare cand montezi ceva nou, deci cand misti firele pe acolo. Urmareste papucii de la firele care vin pe bobina.! Poate sunt oxidate si de la trepidatii, cand face cand nu contact.! sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 21 Jan 2009, 21:15
Post #5426


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




@gotronicSa va zic cum a fost problema mea:

Cand am luat masina era pe clasic, proprietarul imi zicea ca nu prea merge turometru bine, atunci am zis ca nu e o problema ( inainte aveam una din 83 fara turometru ). Am mers asa cu ea mult timp, dupa ce auzisem de aprindere AT01, am luat, am montat si " surpriza" turometru a indicat aproape perfect turatia, motorul merge foarte rotund ( aveam platina bosch ). Cam 1 an si un pic am mers cu turometru fara belea. Intr-o zi ma plimbeam in targ si am dat peste fise TESLA, am luat, am ajuns acasa si am montat pe masina. Atunci a inceput sa ia razna turometrul, indica cand mai mult, cand mai putin. Am dat jos fisele, am pus pe cele vechi, dar degeaba turometru nu a mai revenit. Am luat alte fise, ceva gen " noname " fara rezultat, am luat fise de Urziceni, am montat un pic parca revenise dar tot nu era cum trebuia sa fie. Ma gandeam daca montez AT011 cu senzor mai revine, dar degeaba. In plus cu AT01 cand aveam aprox 1500 de ture imi indica ba 800, ba 2300/2400. Acum la 2000 de ture ( cu AT011+senzor ) imi indica 5000-6000 de ture. Incerc sa gasesc o solutie, poate revine.

Am facut vreo 30 de km dupa ce am vb la telefon, o minune cum merge masina, abia se auda motorul, trage muuuuuuuuuult mai bine, si parca mai fortoasa. Sunt foarte incantat de AT011. Singura problema ca trepideaza un pic la relanti, dar asta din cauza ca nu imi merge capsula vacumatica, dar asta se rezolva pana sambata ( sper ).


OFF: Domnu Olaru, am citit undeva la mijlocul topicului ca fisele sau bobina pot influenta semnalul de radio, la mine deja abia se mai auda ceva fasait la radio, iar CD-ul se aude perfect. Puteti sa-mi explicati va rog din ce cauza si ce pot face sa nu mai am asemenea problema ?

21 Jan 2009, 21:23:
QUOTE(Neagu Ionut @ 21 Jan 2009, 20:14)
Si eu am montat azi aprinderea AT011 pe nova + fise noi Tesla ,capac delco Bosch ,bujii sinterom 14NP18 ,lulea doduco ,adica aproape toata aprinderea noua .Mai am de reglat culbutorii si carburatorul ,dar oricum masina trage bine la cat am testat-o acum sa vad pornirea dimineata .Multumim domnule Gelu
*






spune te rog si mie cat ai dat pe capac delcou bosch si de unde ai luat blush.gif , eu am umblat o zi intreaga in Timisoara si nu am gasit ceva mai bun de cat " metaplast ".

This post has been edited by ZTV: 21 Jan 2009, 21:23


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Jan 2009, 21:39
Post #5427


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Daca e fasait nu ai ce-i face, asta e aparatul, daca sunt paraziti radio (se aude turatia motorului in difuzoare), cauzele pot fi multe, si numai la fata locului un specialist le poate depista, prin eliminare. Vedeti condensatoarele de deparazitare de pe masina (in special la alternator), poate fi si alternatorul, mai puneti un condensator de cca 2,2 micro (ca cel de pe alternator pe plusul bobinei de inductie, poate isi revine si turometrul), dublati-l pe cel de la alternator. Tresa de masa de la motor la caroserie masurati-o. Legati capota masinii cu fir de tresa de cupru la sasiul masinii. Toate astea adunate pot sa dea peste cap si turometrul daca are vreo hiba din nastere sau de pe parcurs, un condensator electrolitic uscat prin montaj).!!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 21 Jan 2009, 21:50
Post #5428


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




QUOTE
spune te rog si mie cat ai dat pe capac delcou bosch si de unde ai luat  , eu am umblat o zi intreaga in Timisoara si nu am gasit ceva mai bun de cat " metaplast ".

Nici eu nu am gasit la mine in oras ,am batut 50 de km special pentru capac ,bujii si distribuitor delco.Le-am cumparat din Campina Jud Prahova. Pe capac am dat 20 de ron si pare a fi destul de bun ,pe distribuitor am dat 4 ron (e doduco) dar nu am gasit dala cu "limba" lata .
Toate cele bune


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 21 Jan 2009, 22:01
Post #5429


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




vreau si eu un capac bosch blush.gif

22 Jan 2009, 08:54:
o intrebare cam prosteasca , dar vreau sa ma lamuresc. La AT011 ( sau AT01 ), am scateie mai mare la bujii daca distanta intre electrozi sunt mai mare, sau invers?
Adica, cand am scanteie mai buna, la 1 mm sau la 0.8 mm distanta la bujii ?

This post has been edited by ZTV: 22 Jan 2009, 08:54


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Jan 2009, 10:00
Post #5430


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la bujii lasi 0,7-0,8. E cu dus intors treaba, poti pune si la 1 dar e slaba scanteia, la 0,6 e foarte buna scanteia, dar e mic frontul, asa ca la 0,8 e un compromis numa' bun.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 179 180 181 182 183 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th May 2025 - 19:13
Forum Renault