DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 193 194 195 196 197 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

soferincepator
post 3 May 2009, 18:37
Post #5821


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 2 January 09
From: Brasov




@djasu82
Multumesc pt raspuns!
Carburatorul teoretic nu ar trebui sa-mi mai faca probleme pentru ca l-am curatat si reglat la un service acum vreo 6 luni.
Ce reglaj ar trebui sa verific, de unde crezi ca ar putea sa apara problemele?
Bobina si fisele sunt destul de vechi nu stiu daca au fost schimbate vreodata dar n-ar fi rau sa fac asta.


--------------------
dacia 1310 berlina 1998/1397
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 3 May 2009, 20:14
Post #5822


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




In sase luni de zile este suficient sa faci un plin cu benzina proasta si "te-ai rezolvat".!! De ce nu mergi inapoi la service-ul ala sa-ti spuna de ce se afuma bujiile, nu ziceai ca ti-au dat garantie pe aprindere si carburatie.?? blush.gif

LE. Eu zic sa masori fisele cu un aparat de masura.!

This post has been edited by gotronic: 3 May 2009, 20:21


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferincepator
post 3 May 2009, 21:18
Post #5823


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 2 January 09
From: Brasov




O sa masor fisele si bobina si daca sunt bune o sa merg la service. Daca nu o sa le schimb.
Nu vreau sa merg din prima la ei pt ca s-ar putea sa gaseasca ei ceva pt care sa platesc si m-am cam saturat sa tot dau bani mad.gif
Cred ca ar cam trebui sa ii acord mai mult timp masinii si sa mai invat si eu cate ceva (minimum necesar macar biggrin.gif).


--------------------
dacia 1310 berlina 1998/1397
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 4 May 2009, 09:13
Post #5824





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




QUOTE(gotronic @ 3 May 2009, 17:11)
Da este normal, sa se "balbaie" cand dai inapoi sau chiar inainte, daca ai ceva joc la axul delcou (oricum el exista, mic da este)
*



Joc radial la axul delcou nu am ( nu e vizibil ),

In legatura cu senzorul , l-am masurat exact cum recomandati d-voastra acum cateva pagini ,scos din circuit , rezultatul

- pe setarea pentru diode - 1947 intr-un sens si 748 in celalalt ,
- pe setarea pentru rezistori - nimic nici chiar la 2 Mohm

Acestea sau ~ acestea trebuie sa fie valorile ? Merci !!


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 4 May 2009, 10:18
Post #5825


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Depinde de aparat, normal intr-un sens nu ar trebui sa arate nimic pe diode. Dar nu asa se verifica senzorul, ci in circuit si se masoara tensiunea sau curentul prin el. Trebuie sa fie 7mA OFF cu LED-ul stins si 14mA ON cu LED-ul aprins (sau pe-aproape).
In postarea din urma , era vorba ca nu mergea deloc si aia era altceva.!!!

This post has been edited by gotronic: 4 May 2009, 10:19


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 4 May 2009, 21:30
Post #5826


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




@soferincepator:pe unde stai ?
ca poate iti fac o vizita de lucru:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 5 May 2009, 13:06
Post #5827





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




QUOTE(gotronic @ 4 May 2009, 10:18)
Depinde de aparat, normal intr-un sens nu ar trebui sa arate nimic pe diode. Dar nu asa se verifica senzorul, ci in circuit si se masoara tensiunea sau curentul prin el. Trebuie sa fie 7mA OFF cu LED-ul stins si 14mA ON cu LED-ul aprins (sau pe-aproape).

*



Am facut astazi si lucrul asta , pe masina cu contactul pus miscand o surubelnita prin fata senzorului ,cu aparatul de masura pe Amperi inseriat intre borna "rup" si firul negru al senzorului . Nu e nici o diferenta semnificativa pe aparat, iar miscand cat de incet surubelnita prin fata senzorului , se produc scantei incontinuu mai mici ca intensitate iar ledul control ramane aprins continuu atat timp cat aprinderea e legata la senzor.

Mentionez ca impreuna cu platina , aprinderea functioneaza ireprosabil , ledul stingandu-se cand se produce scanteia. Am montat platina in locul senzorului acum vreo saptamana , motorul nu mai accelera constant , intrerupea la anumite turatii avand un demaraj defectuos , toate astea au disparut dupa montarea platinii.


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 May 2009, 13:42
Post #5828


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




1. In primul rand trebuie pus aparatul pe miliamperi nu amperi (scala de 20 mA) ca sa vezi ceva.

2. Daca pe firul de la RUP nu ai si alti consumatori legati, nu este in regula. LED-ul trebuie sa se aprinda si sa se stinga ferm. Daca mai ai si alti consumatori (turometru de exemplu), trebuie pus pe borna minus a bobinei de inductie (BI aprindere) . Mai pot fi izolatiile proaste la iesirea surubului din delcou sau chiar lamela senzorului sa atinga undeva la masa sau pe tresa de cupru ce vine legata la surubul platinei fixe (masa).

3. Daca ai releu de incarcare mecanic prost reglat, sau cadere mare de tensiune pe contact, apar spituri de tensiune pe instalatie de peste 18...20 V, care blocheaza aprinderea (deschide tranzistorul final, asta numai cu senzor se intampla). La fel este posibil si daca nu ai condensator de deparazitare pe alternator sau ceva diode din el duse.

4. Daca ai incercat senzorul cu AT01 (nu cu AT011), alte aprinderi sau direct pe bobina de inductie, l-ai ars. Se mai arde si daca fisa de langa surubul de la delcou este lipita pe surub sau izolatie proasta a fisei (descarcari repetate ale scanteii pe senzor).

Vezi din toate astea ce gasesti, si ne spui si noua.!

This post has been edited by gotronic: 5 May 2009, 13:43


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Black%Snake
post 5 May 2009, 16:38
Post #5829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.717
Joined: 13 June 08
From: Resita




Salutare domnu gotronic... sunt si eu cautare de o aprindere buna ptr un motor de R5 alpine de 1,4 aspirat ca urmeaza a fi montat pe dacia mea 1300... am inteles de la cineva ca aprinderile ato 11 sunt prea slabe si se prajesc, deci am sanse sa gasesc ceva bun aici??? daca se poate si un pret... nu vreau ceva complicat de curse sau eu mai stiu ce aprindere complexa, vreau doar sa mearga bine si sa scot platina, mersi.


--------------------
Dacia 1300 1973/Alpine 1.6 - Cs-02-LEL
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla.... :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 5 May 2009, 16:43
Post #5830





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




1 . Aparatul de masura bineinteles ca l-am folosit pe scara 20 mA unde arata 0.02 sau 0.01 .

2. Pe firul de la ruptor NU am alti consumatori , turometrul este pe - bobina,
izolatia firului pus la delcou este ok , nu atinge de fisa, fisele sunt Beru Power cable cele albastre siliconate , lamela senzorului nu atinge decat ghidajul de plastic al platoului nici masa , nici tresa ;

3. Am releu electronic cu fir de referinta rosu (IPRS parca ) , merge excelent,
condensator de deparazitare am ( Facet -italia) , diodele sunt ok, masurate cu firele de la infasurari scoase , ~450 sens direct si nimic invers

4. Nu posed decat AT011 si o aprindere tranzistorizata facuta de mine acum vreo 3 ani, iar senzorul nu l-am incercat cu nimic altceva , fisa nu e lipita de surubul delcoului si e Beru ( sunt cele mai calitative fise aftermarket , 100 ron in 2007 pe set )

De ce am inlocuit senzorul :
Am facut un drum de vreo 450 km (braila-mangalia) , motorul a mers intrerupt in accelerari de la 2500 spre 3000 , se simtea ca nu are destula putere ,consumul a fost 7.6 l % iar teava de la esapament neagra .

La o saptamana a trebuit sa merg iar la mangalia, inainte cu o zi am verificat niste bujii ce le aveam in portbagaj si astfel am vazut comportamentul senzorului ( am verificat si alta data bujii puse in fisa centrala miscand o surubelnita prin fata senzorului si nu a facut asa ) .Nu mi s-a parut normal si
am pus platina (aveam o bucata Beru rezerva) reglat avans static dupa led AT011 si apoi dinamic in mers si NICI un alt reglaj , am alimentat din acelasi loc in braila (la rompetrol), cu aceeasi benzina, drumul si km au fost aceeasi , pasagerii aceeasi dar motorul a mers rotund de data asta iar consumul de 6 l % , cel mai elocvent lucru a fost teava de la toba - gri


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 May 2009, 18:01
Post #5831


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




monteaza pe iesirea senzorului borna de la condensatorul de pe delco , elimina paraziti ... Si da senzorul poate da doua semnale la aprindere fiindca e un senzor dublu ... dar a al doilea semnal nu mai conteaza in functionarea motorului.
Revino cu informati dupa montarea condensatorului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 May 2009, 18:04
Post #5832


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu cred ca are vreo legatura tipul motorului cu tipul aprinderii electronice (ma rog, tranzistorizata). Eu tare cred ca cu AT011 si senzor va merge belea de tot. In nici un caz nu cred ca se va praji. Nu vad motivul. Daca chiar vrei ceva mai tare, iti faci un CDI cu ridicare de tensiune si controlul electronic al avansului (si centrifugal, si vacuumatic). Elimini delcoul complet si folosesti un senzor pentru triggerare in alt loc (se poate monta pe fulie la vibrochen). Obtii performante superioare, nu chiar de reisar, dar oricum, net superioare fata de starea stock a motorului.
Totusi, la nivel de strada cred ca AT011 si senzor in delco iti sunt suficiente.

By the way, de unde ai facut rost de acest motor? Mai intra si pe mess sa mai vb.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 5 May 2009, 18:15
Post #5833





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




Am pus si condensatorul cand am facut testele si s-a comportat la fel. Nu e vorba ca ar da 2 scantei, cat timp misc surubelnita in fata lui se produc foarte multe scantei slabe sì dese
.


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 May 2009, 19:23
Post #5834


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(Black%Snake @ 5 May 2009, 16:38)
Salutare domnu gotronic... sunt si eu cautare de o aprindere buna ptr un motor de R5 alpine de 1,4 aspirat ca urmeaza a fi montat pe dacia mea 1300... am inteles de la cineva ca aprinderile ato 11 sunt prea slabe si se prajesc, deci am sanse sa gasesc ceva bun aici??? daca se poate si un pret... nu vreau ceva complicat de curse sau eu mai stiu ce aprindere complexa, vreau doar sa mearga bine si sa scot platina, mersi.
*



Am vorbit si pe mess cu tine. Mi-ai spus ca "cineva" a luat 2 bucati si le-a prajit pe amandoua. Acel cineva nu are nume? sau stie sa le monteze de a prajit 2 bucati? Ca eu nu am cunostinte de nimeni care sa fi luat 2 aprinderi si sa le prajeasca pe amandoua odata. Acel cineva ori nu stie sa le monteze, ori le confunda cu altceva ori are alte intentii. De fapt stiu pe cativa care au prajit cate 2 aprinderi pe zi la aceeasi masina (am mentionat si aici pe forum) si zilele astea iar cineva a mai prajit 2 . Dar sunt cazuri si cazuri. Unul le-a pus in scurt pe baterie (pe amandoua, ca era instalatia inversata +cu- la bobina), altul are montata o instalatie de gaz pe masina cu o electrovalva alimentata de pe bobina de inductie (fara protectie la autoinducia bobinei electrovalvei) samd.

@yohny
1. Aparatul pus pe scala de 20mA nu trebuie sa arate atat (0,01 respectiv 0,02 adica 10..20 microamperi). Atat masoara daca il pui pe amperi (si atunci e ok ptr. ca el rotunjeste in sus). Inclin sa cred ca este defect, daca pe scala de 20mA face asa (asta ptr. ca apar scantei pe bobina, scantei care nu apar daca nu trec cel putin 10mA prin senzor la masa). Adica s-a masurat cu el tensiuni pe scala de mA. (Mi s-a intamplat si mie cand eram obosit si ma grabeam)

2. Nu cu surubelnita se vede exact daca senzorul este bun, el nu sesizeaza apropierea sau distantarea surubelnitei ci mai mult inclinarea ei sau trecerea prin dreptul lui.!!! Trebuie vazut cu cama delcoului. Incearca sa vezi avansul poate ii "place" un pic mai mult sau mai putin fata de avansul static (la semn).

3. Nu am inteles daca ai mai incercat cu senzorul dupa ce ai schimbat bujiile, sunt bujii care nu "tin" mai mult de 100...200Km si se inegresc. Dupa ce le cureti , iar merg. Alea ori sunt contrafacute ori nu au valoarea termica corespunzatoare.

4. Nu iti recomand sa pui condensatorul de la platina, obosesti senzorul cu o sarcina suplimentara prea mare (condensatorul de valoare prea mare in comutatie). La turatii mici poate merge dar la turatii medii si mari o sa ai rateuri.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 5 May 2009, 20:27
Post #5835





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




1. Aparatul a fost pe scara 20 mA

2. Am trecut la o surubelnita bineinteles finuta dupa ce am incercat cu rotirea axului ( primul meu post 5821 de pe pagina 195 ) avand acelasi comportament ca si cu surubelnita folosita ulterior

3. Nu am schimbat nici o bujie in saptamana dintre cele doua drumuri, ( nici nu am spus asa ceva in posturile anterioare, am verificat un alt set de bujii din portbagaj dar nu le-am inlocuit tocmai in ideea de a vedea exact cum se comporta motorul cu platina si niciunde in alta parte umblat ) . Cu tot respectul , Dl Gelu, stiu ce sunt alea bujii. Folosesc NGK B5HS luate de la piese import ( 9 ron /buc ) - bujii recomandate in manualele dacia pentru motorul de 1289 cmc .

4. Am spus ca am pus si condensatorul ca raspuns pt djasu82 , poate nu m-am facut inteles bine ,am vrut sa spun ca am incercat si cu condensatorul pus , dar doar pentru cateva scantei , deajuns ca sa imi dau seama ca nu e nici o diferenta cu el pus . NU am mers cu condensatorul cuplat nici o secunda, chiar l-am demontat la scurta vreme dupa montarea AT011 locul lui fiind in portbagaj ( scria si scrie clar in prospect "Se scoate OBLIGATORIU condensatorul din circuit ").


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferincepator
post 5 May 2009, 20:59
Post #5836


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 2 January 09
From: Brasov




@ydaniel eu locuiesc in Bod dar vin zilnic (L-V) in Brasov la munca, ar fi interesant sa ne intalnim dar este cam mare distanta pana la mare smile.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1998/1397
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 May 2009, 21:43
Post #5837


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Eu tot nu inteleg de ce numai intre 2500 si 3000 rpm face figuri motorul si in rest nu. Sa nu se fi umblat pe la cursa vacumaticului si sa iasa din plaja de sesizare a senzorului. Daca nu se reuseste nimic, trimiteti senzorul si aprinderea sa le verific si eu pe stand si vi le retrimit, cu rezultatele ce am gasit eu.! sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 May 2009, 22:13
Post #5838


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(yohny @ 5 May 2009, 21:27)
1. Aparatul a fost pe scara 20 mA 

2. Am trecut la o surubelnita bineinteles finuta dupa ce am incercat cu rotirea axului ( primul meu post  5821 de pe pagina 195  )  avand acelasi comportament ca si cu surubelnita folosita ulterior

3. Nu am schimbat nici o bujie in saptamana dintre cele doua drumuri, ( nici nu am spus asa ceva in posturile anterioare,  am verificat un alt set de bujii din portbagaj dar nu le-am inlocuit tocmai in ideea de a vedea exact cum se comporta motorul cu platina si niciunde in alta parte umblat ) . Cu tot respectul , Dl Gelu, stiu ce sunt alea bujii. Folosesc NGK B5HS luate de la piese import ( 9 ron /buc ) - bujii recomandate in manualele dacia pentru motorul de 1289 cmc .

4. Am spus ca am pus si condensatorul ca raspuns pt djasu82 , poate nu m-am facut inteles bine ,am vrut sa spun ca am incercat  si  cu  condensatorul pus , dar doar pentru cateva scantei , deajuns ca sa imi dau seama ca nu e nici o diferenta cu el pus  .  NU am mers cu condensatorul cuplat  nici o secunda, chiar l-am demontat la scurta vreme dupa montarea AT011 locul lui fiind in portbagaj ( scria si scrie clar in prospect "Se scoate OBLIGATORIU condensatorul din circuit ").
*


Regleaza avansul cand ai turatia peste 3400 de ture evident dupa ce motorul s-a incalzit si vezi daca mai ai probleme ... cu senzorul bineinteles . Pe platina delcoul se aduce mai spre stanga pe senzor se da mai spre dreapta. Cu ledul nu-l pui la punct avansul iti spun din propria experienta . Cu ledul verifici daca iti functioneaza senzor - aprindere.
Am mers cu condensatorul pe senzor multe lunii fara a da rateuri. La fel a fost pus si pe cdi fiindca paraziti generati extompau semnalul dat de senzor asta vizualizat pe osciloscop.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 8 May 2009, 10:45
Post #5839


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Buna ziua!
M-am gandit sa imi fac o aprindere CDI John Clarke, de altfel un proiect inceput de tata acum 3ani(userul lucian68).
Am inceput cu ridicatorul de tensiune. Ca traf am utilizat un traf din sursa PC. Am pus-o pe o baterie care era cam descarcata. L-am alimentat si surpriza:merge si imi scotea 300v. Problema este ca nu imi aprinde un bec de 220v la 40w. Condensatorul se incarca si face flama destul de mare cand il descarc.
Acum cand am incarcat bateria bine, l-am alimentat si a facut poc. Mia pleznit un traseu care vine din sursa mosfetului si o ramura din traf.
Am folosit mosfeturi huf76139. Am atasat datashetul lui.

Acum ma gandesc sa fac un ridicator cu tl494 si cu acelasi traf.

This post has been edited by tilix_boss2008: 8 May 2009, 14:35

Attached File(s)
Attached File  huf76139.pdf ( 126.1k ) Number of downloads: 49


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 8 May 2009, 15:32
Post #5840


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




QUOTE(yohny @ 3 May 2009, 14:55)
 
          si una ruseasca ( asemanatoare ca si constructie celei de Sf Gheorghe ,    cu  3 ohm secundar si 7,48 Kohm primar)
      
       
*



Poti pune te rog mult o poza cu cea ruseasca, nu de alta, dar am una de rezerva si vreau sa vad daca este la fel, mi-e mila de ea, ca este nou nouta primita la gramda cu mai multe piese.

Merci !

This post has been edited by Adrian_Boy: 8 May 2009, 15:32


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 8 May 2009, 17:02
Post #5841





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




QUOTE(Adrian_Boy @ 8 May 2009, 15:32)
Poti pune te rog mult o poza cu cea ruseasca, nu de alta, dar am una de rezerva si vreau sa vad daca este la fel, mi-e mila de ea, ca este nou nouta primita la gramda cu mai multe piese.

Merci !
*



Uite , ::

DSC02720.JPG ( Size: 556.21k ) Number of downloads: 725
DSC02721.JPG ( Size: 424.91k ) Number of downloads: 677

DSC02722.JPG ( Size: 521.83k ) Number of downloads: 633
DSC02723.JPG ( Size: 503.67k ) Number of downloads: 619


Cu placere.

This post has been edited by yohny: 8 May 2009, 17:48


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 May 2009, 20:15
Post #5842


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Poti sa faci o poza a traseului cablului de pe RUP aprindere? Acolo unde este sageata este varnish sau izolirband.?(ca nu se vede bine). Ar trebui ca firul ala sa nu atinga carcasa aia din plastic de la releu (la umezeala cu senzor poate sa functioneze defectuos sau chiar sa nu mai mearga aprinderea). Spun asta din experienta (gaba a patit-o asa mai demult)

Attached thumbnail(s)
bob.jpg ( Size: 227.9k ) Number of downloads: 226


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 8 May 2009, 20:26
Post #5843





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




QUOTE(gotronic @ 8 May 2009, 20:15)
Poti sa faci o poza a traseului cablului de pe RUP aprindere? Acolo unde este sageata este varnish sau izolirband.?(ca nu se vede bine). Ar trebui ca firul ala sa nu atinga carcasa aia din plastic de la releu (la umezeala cu senzor poate sa functioneze defectuos sau chiar sa nu mai mearga aprinderea). Spun asta din experienta (gaba a patit-o asa mai demult)
*



Este tub termocontractibil, epoca izolirbandului pentru mine a apus de mult .
Daca va uitati la prima poza se vede distanta dintre firul de la ruptor si releul de incarcare DSC02720.JPG ( Size: 236.86k ) Number of downloads: 198


Cam ce s-ar intampla daca izolatia acelui fir ,care e destul de groasa , pe care este si tub termo , s-ar atinge de carcasa aia de plastic a bietului releu ? Ar functiona defectuos cu senzor sau chiar nu ar merge o aprindere cu " protectie totala impotriva apei si umiditatii " (cum scrie in prospect) ?? 173.gif

This post has been edited by yohny: 8 May 2009, 20:37


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 8 May 2009, 20:57
Post #5844


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Degeaba 173.gif , aici nu e vorba de aprindere, este vorba de conectica aprinderii cu senzorul. Daca firul este ud pe izolatie pana la papucul sertizat pe fir, iar izolatia atinge ceva metalic (la masa) sau plastic iarasi ud (la masa), apar curenti mici de scurgere spre masa (minusul) masinii. Mai ales ca in compartimentul motorului se poate aduna umezeala cu saramura de pe sosea. De aici daca se pierd 2....4 mA spre masa, este suficient sa nu se mai incadreze in limitele ON/OFF ale aprinderii. 173.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 8 May 2009, 21:48
Post #5845


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Se vede ca un bun electronis se gandeste si la efectele secundare ale mediului.


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yohny
post 8 May 2009, 23:15
Post #5846





Group: Members
Posts: 105
Joined: 4 April 07
From: Braila




QUOTE(Muratu @ 8 May 2009, 21:48)
Se vede ca un bun electronis se gandeste si la efectele secundare ale mediului.
*



.da, dar nu inaintea proiectarii ? Motorul trebuie sa mearga totusi si cand e uscat si cand ploua si cand ninge,


This post has been edited by yohny: 8 May 2009, 23:33


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 Concorde - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 9 May 2009, 00:33
Post #5847


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ce am explicat eu mai sus este valabil si pe "clasic", poate mai mult din cauza tensiunii mai mari (sute de volti), iar efectul este la fel de neplacut. Este bine de intretinut motorul si instalatia electrica cat mai curate, iar conductorii de inalta tensiune (fie ea si cea primara) sa fie cat mai feriti de atingeri la masa sau cu alti conductori din instalatia masinii!!! Faceti cum vreti, eu vroiam sa ajut cu ceva si sa va scutesc de niste probleme ce pot apare in functionarea motorului, probleme practice pe care eu si altii le-am constatat pe propria piele.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 9 May 2009, 20:36
Post #5848


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




iar eu direct la mii de volti coolspeak.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferincepator
post 9 May 2009, 22:30
Post #5849


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 2 January 09
From: Brasov




Am masurat bobina: intre + si - sunt 4.1 ohmi, intre +(-) si borna centrala sunt 7,28 kilo.
Am observat ca fisa si bobina aveau contactele cam oxidate. In plus contactul fisei era si un pic cam afumat. Cred ca nu prea faceau contact biggrin.gif.
De pornit a pornit apoi la sfert smile.gif
Am incercat sa-i reglez si avansul cu ajutorul ledului (cu contactul pus am invartit de delcou pana s-a stins ledul). Dar dupa oprirea motorului ledul tot aprins ramane (chiar daca l-am reglat de vreo 5 ori). Oricum merge destul de rotund.
Am facut o tura apoi cu masina si merge de manca asfaltul...
Inainte daca acceleram brusc motorul dadea sa moara, acum zboara smile.gif
Sa vedem dimineata la pornire daca ma mai supara mad.gif


--------------------
dacia 1310 berlina 1998/1397
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 10 May 2009, 13:46
Post #5850


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Veste buna pentru CDI meu. L-am facut sa porneasca. Am rebobinat traful pentru ca primarul avea acelasi sens. Acum am alta problema: mi se incalzeste tare un mosfet dar imi aprinde un bec de 40w.

O sa incerc sa schimb mosfetul, poate rezolv problema.

PS:Am rezolvat problema. Era mosfetul care nu se incalzea. L-am schimbat si pe acela si acum merge brici. Imi aprinde un bec de 40w lejer, la un consum de 7 amperi. Am masurat si tensiunea de pe bec:260v.

Ma gandeam daca as putea inlocui bobina si condensatoarele cu o rezistenta si un condensator inseriate cum este prezent in schema de mai jos

This post has been edited by tilix_boss2008: 10 May 2009, 15:14

Attached thumbnail(s)
optocuplor.jpg ( Size: 115.84k ) Number of downloads: 969


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 193 194 195 196 197 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th May 2025 - 21:02
Forum Renault