Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
kindeeru56 |
![]()
Post
#6181
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#6182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
0,4 la platina
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6183
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Daca merge bine, lasa-le asa, dar cu timpul distanta la platina se va micsora. Este posibil ulterior sa nu-ti mai "traga" motorul cum trebuie din cauza micsorarii distantei (am patit-o la oltcit cu distanta de 0,05 mm !!!). Daca ai un pic de joc radial la delcou, este mai buna o distanta mai mare decat cea "clasica" din carte. Un 0,4 mm la platina daca nu mergi cu ea in regim de Raliu este perfect. Daca jocul radial al axului delcou este mare, merge si 0,5 mm sau mai mult. Merge mai bine motorul!! (din experienta spun asta)
LE: La bujii e de recomandat 0,8mm, oricum se mareste cu timpul!! (dar depinde si de calitatea bujiilor, fiselor, bobinei de inductie..), sa nu se piarda tensiune si energie pe "linie" pana la bujii.!!! This post has been edited by gotronic: 4 Oct 2009, 21:37 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
wizkid |
![]()
Post
#6184
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
Salut am achizitionat azi o aprindere AT011 cu senzor, cam scumpa da asta e. IN schimb (stiu ca o sa fiu luat la rost) am o intrebare. Bobina mea a inceput sa scape ulei (dumnezeu s-o ierte.
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6185
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca nu sti sa protejezi aprinderea cu rezistenta aditionala mai bine cumperi o bobina iame daca sti sa montezi o rezistenta aditionala de 1,5-2 ohmi la care se leaga in serie cu bobina de inductie tico si partea de forta de la aprindere at011.
La mine nici nu apuca sa invrta 2 secunde si pornea motorul cu soc pe timp rece ma rog uneori cand temperatura era sub -5 grade. Cand am vandut dacia bobina a cumparat-o un coleg unde lucra tata si a fost multumit evident avand aprinderea at011. Apropo legat de platina daca e reglata sub 0,4 mm bobina sta mai mult sub stresul tensiuni peste 0,4 mm nu se incarca suficient ca sa asigure arderea corespunzatoare , acum depinde de la bobina la bobina. Cu senzorul magnetic ( gotronic) reglajul cel mai bun 0,7mm. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6186
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Aici este un desen cu scheme de montaj si calcule la rezistentele aditionale!
LE. Am rugat autorul sa posteze sau sa faca si trimiterile la partea practica! This post has been edited by gotronic: 5 Oct 2009, 20:08 Attached thumbnail(s) AT011cu_rezistenta_aditionala.jpg ( Size: 459.94k ) Number of downloads: 685 bobinaticoalimentarejpekq2.jpg ( Size: 30.55k ) Number of downloads: 719 aprinderea_at_011_legata_la_bobina_de_tico_cu_separare_alimentari.JPG ( Size: 90.99k ) Number of downloads: 712 aprinderea_at_011_legata_la_bobina_de_tico.JPG ( Size: 62.31k ) Number of downloads: 700 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
wizkid |
![]()
Post
#6187
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
multumesc mult.maine ma apuc de treaba
|
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6188
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
OK, desi nu sunt un sustinator al ideii. Bobinele de Tico sunt facute ptr. altfel de aprinderi (cu unghi dwell variabil si lucreaza in impulsuri scurte de alimentare). Folosindu-le in sistem "clasic", se pierde foarte mult pe rezistentele aditionale (inseriate), care se incalzesc serios.!!!
Pe direct nu incercati sub nici o forma, cedeaza repede: bobina, aprinderea sau platina pe clasic.!! (nu se poate sti exact ordinea) ![]() This post has been edited by gotronic: 5 Oct 2009, 21:42 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
soulraven |
![]()
Post
#6189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
uite o idee de montare a aprinderii At01 cu o bobina de inductie de tico
http://www.daciaclub.ro/galerie/index-33025.html |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6190
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
eu am avut legata bobina de tico in serie cu rezistenta aditionala de la oltcit si ca valoare era in jur de 1,5 ohmi si asa au functionat foarte bine. Aprinderea era rece bobina calduta rezistenta calduta in jur de 30 de grade extimativ.
Cine e multumit de tico ramane pe tico cine e multumit de yame ramane cu aia , diferentele se cunosc sau le cunoste posesorul. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#6191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(gotronic @ 5 Oct 2009, 21:41) Bobinele de Tico sunt facute ptr. altfel de aprinderi (cu unghi dwell variabil si lucreaza in impulsuri scurte de alimentare). Folosindu-le in sistem "clasic", se pierde foarte mult pe rezistentele aditionale (inseriate), care se incalzesc serios.!!! ![]() pe de alta parte...vad ca tre indeplinit un minim de rezistenta pe primar,compensat cu rez aditionala unde este cazul....so...ptr ce limitarea aceasta? tks |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6192
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
"Unghiul dwell variabil", este dat de un circuit electronic specializat in aprindere sau calculator pe masina. Adica bobina de inductie are un timp fix cat sta sub tensiune ptr. a se "incarca in curent" in timpul ciclului motor, indiferent de turatie. La delcourile normale (clasice) timpul cat bobina de inductie este sub tensiune este o parte din perioada de rotatie a motorului (delcoului). Astfel la turatii mici bobina sta prea mult sub tensiune disipand energie inutila prin pierderi rezistive de putere (curentul ce trece prin ea inmultit cu tensiunea pe bobina). La turatii mari, timpul cat bobina de inductie sta sub tensiune este din ce in ce mai mic, ajungand asa de mic pana nu mai da scanteie, scade energia. (este vorba de turatii peste 6...8.000 rpm, depinde de bobina de inductie, delcou, unghi dwell...samd)
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
vizitatorul |
![]()
Post
#6193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
QUOTE(gotronic @ 6 Oct 2009, 19:31) "Unghiul dwell variabil", este dat de un circuit electronic specializat in aprindere sau calculator pe masina. Adica bobina de inductie are un timp fix cat sta sub tensiune ptr. a se "incarca in curent" in timpul ciclului motor, indiferent de turatie. La delcourile normale (clasice) timpul cat bobina de inductie este sub tensiune este o parte din perioada de rotatie a motorului (delcoului). Astfel la turatii mici bobina sta prea mult sub tensiune disipand energie inutila prin pierderi rezistive de putere (curentul ce trece prin ea inmultit cu tensiunea pe bobina). La turatii mari, timpul cat bobina de inductie sta sub tensiune este din ce in ce mai mic, ajungand asa de mic pana nu mai da scanteie, scade energia. (este vorba de turatii peste 6...8.000 rpm, depinde de bobina de inductie, delcou, unghi dwell...samd) ha......so...man.....de aici si temp ridicata a bobinei in traficul gatuit din buc???? shi...pls...spune-mi acum shi despre rez aditionala.....este ea montata pentru a intampina acest fenomen?....ma gandesc de ex la un comutator care s-o cupleze sau decupleze in fct de regimul de mers....oras/extraurb tks |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6194
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Da , de aici temperatura ridicata a bobinei mai ales la turatii joase. Nu rezolvi prea multe cu rezistenta aditionala si comutator, scade energia scanteii cu rezistenta cuplata iar la tregimuri ridicate este posibil sa te ajute doar la turatii foarte mari. (nu prea se "practica" astfel de combinatii). Un "comutator" (releu de preferinta) ar fi bun la pornire, ptr. suntarea rezistentei la cuplarea demarorului. (Daca bobina este cu rezistenta aditionala, cam asta a fost si una din ideile folosirii acestei rezistente).!!
Atentie la cum scrii!!! s-ar putea sa fii "penalizat" (nu glumesc) |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Exista o schema prin Tehnium, la pornire si la turatii inalte decupla acea "aditionala" care de fapt era un tranzistor. Functie de turatie functiona pe portiunea liniara si permitea un curent mai crescut la pornire si la turatii inalte, unde timpul dwell se micsoreaza.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gotronic |
![]()
Post
#6196
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
QUOTE(Mirciulik @ 25 Sep 2009, 17:28) Revin cu noutati la problema mea. M-am dus azi hotarat sa ma intorc cu masina acasa. Ajung la ea, dau o cheie si merge. Bun...acum hai acasa...poate merge. Dupa vreo 2 km au aparut primele intreruperi dar mergand tare din inertie a pornit la loc. La 500 m de casa mi-a murit de tot. Am tras pe dreapta si m-am apucat sa surubaresc. Am scos senzorul si am pus platina clasica. Am reglat la 0,4 si am pornit la drum. Am mers cam 20km prin oras (cu multe opriri de motor, pentru diverse treburi pe care le aveam) si nu mi s-a mai intamplat sa se opreasca. Cred ca asta a fost problema. Maine (sambata) vreau sa montez din nou senzorul, si daca iar se opreste e clar: senzor defect. PS: Pentru gotronic as dori pe mail un pret pentru o aprindere cu senzor (pentru un prieten) si apoi pretul doar pt senzor (pentru mine). Multumesc tuturor pentru sprijin. Ce s-a mai "rezolvat"? Nu am primit "jucariile sa le verific".!!! ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
gotronic |
![]()
Post
#6197
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Brrr, chiar nimic raspunsuri?
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6198
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
De curand am achizitionat un indicator de consum pentru trabant, intetionand sa il pun pe berlina. Acum the big problem. Un repezit ca mine, m-am grabit sa il pun repede sa vad daca functioneaza. Am facut legaturile cam prost(adica in loc de 5 volti am bagat 12volti) si am ars un LED din "vartelnita".
Problema e ca nu stiu ce fel de led a fost. Stiti cumva? Attached thumbnail(s) DSC05115.JPG ( Size: 257.52k ) Number of downloads: 380 DSC05116.JPG ( Size: 334.77k ) Number of downloads: 154 DSC05117.JPG ( Size: 272.73k ) Number of downloads: 157 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate fi infrarosu , o poza cu el?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6200
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Mda... mai bine intrebi inainte sa faci boacana. Pe urma e prea tarziu. Din cate stiu eu, acel LED este in infrarosu (IR) si ar trebui sa vezi unde e si receptorul. Inteleg ca paletele trec prin fata LED-ului, nu?
(Pozele alea sunt mai mult decat execrabile... nu se intelege nimic din ele. Prea aproape si nefocalizate ca lumea.) |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In mod sigur este Led infrarosu dar..merge si ultrabright sau rosu..
E posibil insa sa fi crapat tocmai tranzistorul foto. Pune cu incredere un LED ordinar pentru a face teste. Sau, cauta o telecomanda TV defecta si inlocuieste LED-ul infrarosu cu cel din telecomanda. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#6202
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai s-ar purtea sa stea numai pe rosu la tine:)
la trabant era interesant sistemu. observai ce consum ai cu motoru rece+soc:)) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6203
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Va multumesc pentru raspunsuri.
Ideea este in felul urmator. Am un led emitator si un foto tranzistor. Principiul este ca la mouse. Inauntru are o rotita cu spatii libere. Astfel cu cat creste consumul, creste si frecventa. Oricum, o sa incercsa refac montaju, pentru ca nu cred ca ar avea rost sa il refac pe asta, pentru ca nu sunt 100% sigur ca va merge. Si imi cer scuze ca am postat unde nu trebuia. Am crezut ca am postat la scheme electronice. This post has been edited by iuliano_smile: 16 Oct 2009, 08:41 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
rusu_i |
![]()
Post
#6204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 27 May 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(rusu_i @ 25 Sep 2009, 16:40) am o problema din aprindere cred. in mers face figuri, de pe la 2000 de ture in sus, intrerupe smuceste si se aud mici pocnituri in teava de esapament (mai precis cred ca se aud pe la saxofon), la relanti toarce frumos, o turez si la 3-4-5000 ture si nu intrerupe. De la ce poate fi? Am aprindere at011 cu senzor am rezolvat problema prin schimbarea fiselor (aveau rezistente cuprinse intre 50-310 KΩ). imi poate recomanda cineva un magazin de piese auto din timisoara unde gasesc fise siliconice tesla? This post has been edited by rusu_i: 16 Oct 2009, 12:53 |
--------------------
FORD
FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11
2008
- TM-..-...
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6205
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
poate Kohmi nu ohmi la rezistenta fiselor!?
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6206
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 16 Oct 2009, 08:40) Va multumesc pentru raspunsuri. Ideea este in felul urmator. Am un led emitator si un foto tranzistor. Principiul este ca la mouse. [...] Da, e acelasi principiu, doar ca aici este un fototranzistor iar la mouse de regula sint fotodiode. Oricum, aici e necesar un fototranzistor sensibil. Eu am gasit asa ceva intr-un filtru de monede vechi, de la telefoanele publice interurbane, alea cu un leu si trei lei, daca le-ai prins (io-s mai "bosorog" cum m-a numit indirect un coforumist, nu-i dau numele, asa ca le-am prins). DACA gasesc montajul pe acasa, sau daca mai gasesc filtrul ala (ar trebui sa mai fie pe el un fototranzistor), iti dau de veste. Sau, daca gasesc montajul "turbinei", iarasi iti dau veste...poate ti-l trimit cumva. E preluat de pe un Wartburg, ala in 3 cilindri, 2 timpi. Ideea e aceeasi, doar ca Wartburg se alimenta la 12V. Doar turbina o mai am, partea de VU-metru nu, pt ca nu ma interesa. Eu voiam sa fac esantionarea semnalului de turbina cu cel de la kilometraj, incit sa obtin consum instantaneu numeric, ca la masinile "destepte". Am vindut Dacia, am altceva, asa ca nu m-a mai interesat ideea. Nu promit nimic, trebuie sa caut montajul ala, oricum e desfacut, ceva modificat.. Va trebui pus intre pompa si carburator, incit sa masoare numai benzina intrata in carburator. Avea parca si o capsula de egalizare presiune, la Trabi nu este. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
oanadenisa |
![]()
Post
#6207
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
sal sunt posesorul unei dacii 1310 si as dori si eu sa mi montez o asemenea aprindere rog sugestii ptr achizitionare si montaj si pret
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
wizkid |
![]()
Post
#6208
|
![]() Membru Group: Members Posts: 190 Joined: 1 February 09 ![]() |
de montat e usor, urmezi schema iar de cumparat intra pe gotronic.ro si in functie de unde te aflii gasesti si magazinele. spor la cautat
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1976/berlina
- vn-01-fgd
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
@ iuliano_smile imposibil sa nu gasesti acel led infrarosu pe la un magazin de electronice , pretul este foarte mic merge incercat si cu un led obisnuit
dupa schema doar ledul se arde, pentru 12V se pune o rezistenta de 800-1K in locul celei de 220 This post has been edited by bygy007: 16 Oct 2009, 22:23 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6210
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 16 Oct 2009, 19:41) Da, e acelasi principiu, doar ca aici este un fototranzistor iar la mouse de regula sint fotodiode. Oricum, aici e necesar un fototranzistor sensibil. Eu am gasit asa ceva intr-un filtru de monede vechi, de la telefoanele publice interurbane, alea cu un leu si trei lei, daca le-ai prins (io-s mai "bosorog" cum m-a numit indirect un coforumist, nu-i dau numele, asa ca le-am prins). DACA gasesc montajul pe acasa, sau daca mai gasesc filtrul ala (ar trebui sa mai fie pe el un fototranzistor), iti dau de veste. Sau, daca gasesc montajul "turbinei", iarasi iti dau veste...poate ti-l trimit cumva. E preluat de pe un Wartburg, ala in 3 cilindri, 2 timpi. Ideea e aceeasi, doar ca Wartburg se alimenta la 12V. Doar turbina o mai am, partea de VU-metru nu, pt ca nu ma interesa. Eu voiam sa fac esantionarea semnalului de turbina cu cel de la kilometraj, incit sa obtin consum instantaneu numeric, ca la masinile "destepte". Am vindut Dacia, am altceva, asa ca nu m-a mai interesat ideea. Nu promit nimic, trebuie sa caut montajul ala, oricum e desfacut, ceva modificat.. Va trebui pus intre pompa si carburator, incit sa masoare numai benzina intrata in carburator. Avea parca si o capsula de egalizare presiune, la Trabi nu este. Chef sunt miscat. Iti multumesc mult, dar mai intai sa o repar pe a mea, ca doar eu am stricat-o, eu o repar. QUOTE(bygy007 @ 16 Oct 2009, 22:22) @ iuliano_smile imposibil sa nu gasesti acel led infrarosu pe la un magazin de electronice , pretul este foarte mic merge incercat si cu un led obisnuit dupa schema doar ledul se arde, pentru 12V se pune o rezistenta de 800-1K in locul celei de 220 Deja am cumparat si led(1leu) si fototranzistor(1.5lei). Intrebarea mea este: ca sa fac sa functioneze la 12v, trebuie sa schimb doar rezistenta de la led nu? |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:10 |