Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
Proton01 |
![]()
Post
#6481
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1980
- DJ 82 XXX
|
|||
dacia_slk |
![]()
Post
#6482
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(aysmen89 @ 23 Dec 2009, 12:46) Salutare am citit cate ceva pe aici despre aprinderi si as vrea sa montez si eu la Dacia mea din 1993 o aprindere. Ce imi recomandati ,am citit pe aici ca Gotronic At011 este ce-a mai buna alegere.Masina este pe GPL dar pornirea o fac pe GPL cu toate ca porneste greu la frig si pe benzina cu toate ca motorul este in stare buna. Gotronic AT011 + senzor! - Simply the best! QUOTE Unde as gasi aprinderea asta si de ce as mai avea nevoie pe langa ea ca sa o pot monta. Mergi pe site-ul Gotronic la rubrica contact si incearca sa vorbesti acolo, poate iti vor trimite prin posta cu plata ramburs. Toata afacerea cred ca face pana in 100RON. De asemenea, ai putea contacta user-ul gotronic de pe acest forum, el stie mai multe ca mine. Pentru montaj te ajuta documentatia cu care vine aprinderea; cu un patent rezolvi instalarea; sau daca preferi cheile, vei avea nevoie de o cheie de 8mm pt. piulitele bornelor bobinei, o cheie de 7 si una de 10 sau 11 pentru suruburile de la delco unde se vor prinde firul de la borna minus a bobinei si firul de la senzor. Si, bineinteles ... ceva indemanare. ![]() QUOTE Multumesc mult Cu placere. ![]() This post has been edited by dacia_slk: 23 Dec 2009, 18:49 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Dan_kalibra |
![]()
Post
#6483
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 17 September 09 From: Slatina ![]() |
Eu am aprindere Gotronic AT 01 de multi ani (de cand a aparut),masina porneste pe Gpl(instalatie noua Marini) foarte usor(iarna),acum vreo 3 ani au fost -27 grade si eu puneam de 2 ori contactul pe Gpl (sa-i dea gaz) si cand actionam demarorul pornea imediat (sau ii dadeam o cheie sa rupa uleiul si la a2a pornea sfert). Sfatul meu e sa nu mariti distanta la bujii(eu am Bosh cu distanta 0,7 mm),avansul il dati putin mai mare(nu mult ca dupa aceea intrerupe), iar distanta la platini poate fi un pic mai mica(oricum platinile nu se mai impusca doar la citeva luni formeaza o pulbere fina pe care o indepartati cu smirghel p500). Pt. perioada de vara puteti mari putin distanta la platini si o sa observati ca masina trage mai bine (mai ales pe gpl).Eu sunt f. multiumit de aprinderea asta asa ca o recomand cu conditia ca si celelalte componente ale sistemului(bujii, fise,capac delcou, platini,bobina) sa fie calitative si in stare perfecta.
|
--------------------
Dacia
1310
1982 decembrie
- OT 10 DAN OT 10 DAN
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#6484
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Stiu ca s-a mai discutat, dar imi poate spune cineva cat trebuie sa aibe bobina de inductie rezistivitatile?
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6485
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(dacia_slk @ 23 Dec 2009, 13:39) Stiu ca s-a mai discutat, dar imi poate spune cineva cat trebuie sa aibe bobina de inductie rezistivitatile? Daca este pentru aprinderile gotronic, citez: "Rezistenta ohmicã minimã a primarului bobinei de inductie = 3 ohmi (Totalã la bobinele de inductie cu rezistentã aditionalã)". |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
adryano |
![]()
Post
#6486
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 4 January 06 ![]() |
Gotronic at011 montata azi OK dar fara senzor ca nu am gasit (:
|
--------------------
daCIA
Hygan
Preferance 1.4 petrol
- TM 320d
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#6487
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
at011 cu senzor se gaseste cam greu in magazine.
cel mai bine intrati pt site sau pm care userul gotronic! |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6488
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Proton01 @ 23 Dec 2009, 13:19) [...]La mine au crapat 2 rezistente ceramice de 150 1w, cand le-am masurat aveau undeva la 12 ohmi [...] 150 1W ala ce vrea sa fie? 150 ohm? 15 ohm? Retine: orice rezistor ce "crapa" ori se intrerupe ori isi mareste rezistenta, NICIODATA nu si-o scade. (vorbim de rezistori, nu de termistori). De aceea, faptl ca ale tale aveau 12 ohm in loc de 15 era din tolerante sau din instrumentul de masura; 12 ohm in loc de 150 nu avea cum. This post has been edited by diaconuliviu: 24 Dec 2009, 08:19 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Proton01 |
![]()
Post
#6489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 12 June 09 ![]() |
Pe ele asa scria 150 1W. Teoretic cred ca ar fi trebuit sa aiba 150 ohmi. Imbracatura de ceramica era sparta la amandoua. De pornit pornea foarte greu in ultimul timp cu motorul rece iar cu el cald pornirea era aproape imposibila. Trebuia lasata 5-10 minute sa se raceasca un pic apoi pornea tot destul de greu. Scanteia era anemica rau si de aceea m-am decis sa schimb bobina. Degeaba, scanteia a ramas la fel. Atunci am schimbat aprinderea si am luat Gotronic 011 +senzor. Scanteia este mult mai lunga, groasa si mult mai "zgomotoasa". Dar pornirea nu mai este "la sfert" ca inainte dar oricum acceptabila, la -10 grade porneste la prima cheie putin mai lunga. In rest nu am de ce sa ma plang.
Sa auzim numai de bine, porniri usoare si CRACIUN FERICIT Poton01 |
--------------------
dacia
1300
1980
- DJ 82 XXX
|
|
Minel |
![]()
Post
#6490
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 20 Dec 2009, 01:31) la Dacia bobina de inductie e alimentata mai slab iar tensiunea si asa scade cand se actioneaza demarorul. Rezolvarea consta in alimentarea bobinei printr-un releu de la borna + a alternatorului. Releul sa cupleze sigur si la 7V. QUOTE(Tudor Badescu @ 23 Dec 2009, 03:00) Ma gandesc din ce in ce mai mult sa fac aceasta alimentare a bobinei cat si a aprinderii electronice prin acest releu ...... ![]() ![]() Am montat la loc si senzorul ( merge exact cum ma si asteptam , impecabil , nu sunt nici un fel de problema ) mai ramane sa vedem cum se va comporta la urmatorul val de frig ...... ![]() This post has been edited by Minel: 24 Dec 2009, 15:54 Attached thumbnail(s) Releu_alimentare_bobina_aprindere.JPG ( Size: 21.62k ) Number of downloads: 931 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
oricum bobina este alimentata de la baterie si alternator prin contactul de cheie direct , nu trece prin nici o siguranta (pentu cei mici , baterie , alternator bloc lumini , contact , bobina) este un singur traseu
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6492
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Da, dar cica ei vor sa inlature caderile de tensiune de pe traseu ca ar avea prea multe intreruperi si contacte intermediare. Ideea lor e sa elimine chestia asta. Sa vad eu cand o crapa bobina la releul ala (ca si astea-s de o calitate "exceptionala") cum raman ei cu masina in intersectie sa surubareasca sub capota.
Oameni buni: un releu NU este intotdeauna o solutie viabila. Este foarte folositor dar NU in toate situatiile. Au si ele slabiciunea lor. Si inca ceva: Un releu are alt rol decat cel pe care i-l atribuiti voi: decupleaza/cupleaza un circuit de forta prin intermediunl unei tensiuni mici de comanda. Nu este cazul la problema sugerata de voi. E parerea mea de om avizat cat de cat in ale electricii si electronicii auto. Sarbatori fericite tuturor si porniri usoare la rece! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
gotronic |
![]()
Post
#6493
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Daca caderea de tensiune pe contact este mare, atunci releul este o solutie salvatoare cu costuri mai mici decat un contact nou. In plus protejeaza contactul de supracurenti si tensiuni de autoinductie (cu conditia sa fie un releu de calitate, si cred ca se gasesc astfel de relee). Odata facuta "instalatia" cu releu, iti iei unul de rezerva si il schimbi in soclu mai usor decat un bec.!
![]() Craciun fericit tuturor.! ![]() This post has been edited by gotronic: 25 Dec 2009, 12:00 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Minel |
![]()
Post
#6494
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Siconi @ 25 Dec 2009, 09:41) Da, dar cica ei vor sa inlature caderile de tensiune de pe traseu ca ar avea prea multe intreruperi si contacte intermediare. Ideea lor e sa elimine chestia asta. QUOTE(gotronic @ 25 Dec 2009, 12:00) Daca caderea de tensiune pe contact este mare, atunci releul este o solutie salvatoare cu costuri mai mici decat un contact nou. In plus protejeaza contactul de supracurenti si tensiuni de autoinductie (cu conditia sa fie un releu de calitate, si cred ca se gasesc astfel de relee). Tocmai , contactul cheie este unul NEIMAN frantuzesc , si caderea de tensiune pe contact este undeva la 0,3-0,5 V .. Doresc sa montez un astfel de releu pt a asigura o tensiune ( nici nu stiu cum sa ma exprim ... ![]() Mai pe sleau , cu o baterie care are deja 4 ani in stare buna ... ( Rombat de 55 Ah,cu ochi magic ) la pornire sa ii asigur voltii necesari atat bobinei cat si aprinderii ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6495
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Aprinderea functioneaza si la 9V
![]() Bobina, da! Ar avea nevoie de o tensiune buna ca sa dea o scanteie ferma. Dar, chiar si asa cu releul asta, electromotorul absoarbe mult curent la pornire si tensiunea pe baterie va scadea semnificativ in momentul pornirii, indiferent daca pui un releu sau nu, indiferent daca alimentezi bobina direct de pe baterie prin releu sau e alimentata prin contactul cheii. Singura chestie pe care o castigi sunt cei 0.3-0.5V ce iti cad pe contactul cheii. Cu NUMAI atata, la cat scade tensiunea cand dai la cheie... nu vei avea un voltaj mai satisfacator. Ca exemplu: - baterie buna (indiferent de varsta) care sta stabil la 13.2V, sa zicem (niciodata nu vom avea fix 12V, si va rog sa masurati pe orice baterie daca nu ma credeti). Asa! - La actionarea electromotorului tensiunea va scadea la borne pana la 11V (aici depinde si de capacitatea bateriei; cu cat e mai mica, cu atat mai mult scade tensiunea la pornire) - Cadere prin contact de, sa zicem, 0.3V Rezulta o tensiune de 10.7V care ramane pentru celelalte ce se alimenteaza in momentul pornirii (B.I. si A.E.) Scanteia este prezenta intr-o masura. Eliminand caderea de tensiune de pe contact, se castiga cei 0.3V la tensiunea nominala, deci B.I. si A.E. vor avea 11V in loc de 10.7V. Diferenta aia de 0.3V ajuta cat ajuta un strop de benzina intr-un rezervor gol... fix nimic nu se intampla diferit. e prea mica diferenta de potential ca sa putem vorbi de imbunatatiri semnificative. Nu sunt impotriva montarii acestui releu, e folositor, dar NU va rezolva problema. Veti intampina un efect cel mult placebo. Daca chiar vreti, faceti voi calculele energiei scanteii pentru aceeasi bobina (aceeasi inductanta si impedanta, cu aceeasi sarcina) si aprindere electronica dar pentru ambele variante: 10.7V si 11V. Eu sunt curios ce energie (exprimata in Joule) vom castiga cu cei 0.3V in plus. Spor la calcule. <span class='edit'>25 Dec 2009, 13:40:</span> Aaa, inca ceva: nu am luat in calcul caderea de tensiune de pe bobina releului... Si nici caderea de tensiune de pe contactul releului, care ma gandesc ca si astea ar trebui sa intre in calcul. Faceti voi corectura pentru mine si adaugati si asta la "ecuatia" de mai sus. This post has been edited by Siconi: 25 Dec 2009, 13:44 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
djasu82 |
![]()
Post
#6496
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e hai ca o baterie daca pica sub 10V cand pornesti motorul o schimbi. Ideea cu releul a fost de mult pusa pe topic si in mai multe ipostaze una alimentand aprinderea cu comanda de la contact alta suntarea rezistentei care e in serie cu bobina de inductie (gen bobina de inductie oltcit) si atunci cand e actionat eletromotorul atat in rest decuplandu-se suntarea.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6497
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Am inteles perfect rolul releului in ceea ce priveste suntarea rezistentei aditionale (acolo unde cazul a cerut prezenta ei). Dar in rest, nu vad un beneficiu major. In genere cam aceleasi pierderi le vei avea, aceleasi caderi de tensiune... Castigul de, sa zicem, 0.2 sau 0.3V e nesemnificativ in momentul pornirii motorului. NU se castiga practic nimic prim metoda asta. E un efect placebo. Am mai spus.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Minel |
![]()
Post
#6498
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 27 Dec 2009, 14:58) suntarea rezistentei care e in serie cu bobina de inductie (gen bobina de inductie oltcit) si atunci cand e actionat eletromotorul atat in rest decuplandu-se suntarea. QUOTE(Siconi @ 28 Dec 2009, 18:03) Puteti va rog sa detaliati..... ![]() QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2009, 20:42) Chiar am .... ![]() This post has been edited by Minel: 28 Dec 2009, 20:50 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6499
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Siconi @ 28 Dec 2009, 19:03) Am inteles perfect rolul releului in ceea ce priveste suntarea rezistentei aditionale (acolo unde cazul a cerut prezenta ei). Dar in rest, nu vad un beneficiu major. In genere cam aceleasi pierderi le vei avea, aceleasi caderi de tensiune... Castigul de, sa zicem, 0.2 sau 0.3V e nesemnificativ in momentul pornirii motorului. NU se castiga practic nimic prim metoda asta. E un efect placebo. Am mai spus. Nu cred ca s-ar monta de forma monteaza si ai sa vezi cat de repede porneste ... e vorba de initializare dupa aceea tensiunea poate sta si in 8V pe bobina ca tot o sa functioneze motorul evident daca e reglat normal carburatorul - aprinderea. QUOTE(Minel @ 28 Dec 2009, 20:59) Schema ![]() Principiul de functionare cand acionezi eletromotorul ( demarorul) bobina releului e alimentata cu 12V sau 10V cat pica in sarcina ( datorita eletromotorului) si inchide contactele releului evident suntand rezistenta aditionala a bobinei de inductie atata timp cat e actionat eletromotorul. Dupa ce motorul a pornit suntul s-a decuplat evident si releul. Iar daca doresti sa alimentezi aprinderea de la alternator evident trecand-o prin alt releu se poate face alimentarea bobinei releului se face prin firul cu +12V care vine de la contactul de la cheie si ( alimenta bobina de inductie initial). |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6500
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Off, Adi, daca ai fi mai concis in exprimare. Ai atatea de spus dar felul in care scrii lasa numai semne de intrebare. Eu, unul, nu am inteles nimic din ultima fraza si ma interesa.
LE: Am "infaptuit" o schema care sa ajute pe cei dornici sa faca chestia asta cu suntarea rezistentei aditionale. Sper sa va fie de folos. Suntare_rez.ad._pt_B.I..JPG ( Size: 39.24k ) Number of downloads: 845 This post has been edited by Siconi: 29 Dec 2009, 12:04 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Minel |
![]()
Post
#6501
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Din schema de mai sus , reiese ca o sa ai tot timpul alimentata bobina la 12 V ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6502
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#6503
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#6504
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6505
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Siconi @ 29 Dec 2009, 12:38) Off, Adi, daca ai fi mai concis in exprimare. Ai atatea de spus dar felul in care scrii lasa numai semne de intrebare. Eu, unul, nu am inteles nimic din ultima fraza si ma interesa. LE: Am "infaptuit" o schema care sa ajute pe cei dornici sa faca chestia asta cu suntarea rezistentei aditionale. Sper sa va fie de folos. Suntare_rez.ad._pt_B.I..JPG ( Size: 39.24k ) Number of downloads: 845 e da lasa ca se intelege ce naiba chiar trebuie sa scriu cuvant cu cuvant cu schita ... asa cum ai facut schema e corect ! QUOTE(Minel @ 29 Dec 2009, 13:50) Dar ti-ai pus intrebarea oare bobina de la eletromotor ramane activata tot timpul dupa ce ai loat contacul de pe demaror ? Deci nu ramane (m-am referit la solenoid - bobina eletromotor)si asa nici releul si in final scurtul sau suntul format de contactele releului pe rezistenta aditionala se elimina. Asa avea oltcitul daca nu ma insel cel putin la bobina care inca o mai am are mufe pentru a infige papuci de la un releu pentru a face acel sunt atata timp cat e dat la demaror. Vedeti schema de mai jos cu cele 2 relee primul pentru suntarea R.A. (rezistenta aditionala) al doilea releu pentru alimentarea directa de la alternator pe plus 12V si comanda data prin contacul de la cheia de motor pozitia M cea care alimenta inainte bobina de inductie pe clasic cu +12V. This post has been edited by djasu82: 29 Dec 2009, 19:21 Attached thumbnail(s) scehma_alimentare_aprindere.JPG ( Size: 75.88k ) Number of downloads: 605 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6506
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
La Oltcit nu era nici un releu care sa scurtcircuiteze "rezistenta" aditionala. Pe celalalt terminal al rezistentei era un condensator nepolarizat de 50 microfarazi la 16V legat la masa ptr. deparazitarea instalatiei. Am pus in ghilimele "rezistenta" aditionala, ptr. ca nu era rezistenta ci un fel de termistor ca sa zic asa. La rece cand o masori are cca 0,6 ohmi, iar la cald (fierbine) pana in 1,5...2 ohmi. La minus 15 sau minus 20 grade cred ca are mai putin de 0,4 ohmi, asa ca acolo nu trebuie releu de suntare. Probabil de aia nici nu s-a pus.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
alex1988 |
![]()
Post
#6507
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Buna ziua domnule gotronic . in postul #6323 v-am spus problema mea si as vrea sa montez o aptindere at011 cu senzor.Am masurat fisele si am asa...
fisa 1- 2,7 ohmi 2- 2,7 3 2,4 4 4,4 la bobina am 6 ohmi in secundar primarul nu am reusit sa il masor . delcoul pe care il am aum are codul 3230 care am inteles ca este pentru motoare de 1,3 cmc, iar eu am motor de 1,4, aceasta ar fi o cauza a puterii slabe pe care o are motoru? daca puteti sa imi trimiteti o adresa de mail pe Pm pentru ca eu nu am destule posturi pentru a va da Pm cu adresa. Va multumesc |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6508
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Vezi ca tu acolo ai masurat kiloohmi
![]() Si eu am motor 1.4 , dar cu delcou de 1.3.....si nici mie nu imi trage....dar daca ii dau avans(si culmea ca la motorache al meu ii place avansu mare ![]() Incearca sa pui avansul al semn....si pe urma ii dai avans pana simti ca atunci cand accelerezi trage ca o salbatica. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
alex1988 |
![]()
Post
#6509
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 5 June 09 From: Bacau ![]() |
Nu ma pricep la masuratori , a venit un coleg cu un multimetru, nu stiu ce a masurat, dar am 6 kiloohmi sau ohmi . Deci pare a fi bine , domnu gotronic a spus ca trebuie sa am intre 6 si 8. Nu are nimic daca pun aprindere cu senzor pt ca am o fisa de 4,4 si maxim trebuie 4 din cate am mai citit, vor fi probleme?
This post has been edited by alex1988: 2 Jan 2010, 18:48 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6510
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
daca in secundar rezistenta e mica sub 6k scanteia e slaba si se schimba bobina de inductie . Ma intreb de ce nu cumparati bobina de inductie iame sau tico ( evident cu cele expuse mai pe larg pe topic) .Iame are in secundar 12k si dupa mine scanteia e chiar foarte buna si lucreaza lejer bobina de inductie cu jucaria at011.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:18 |