DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 24 25 26 27 28 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

musti
post 4 Jan 2006, 17:45
Post #751


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




QUOTE(BLK @ 4 Jan 2006, 17:41)
nimeni? sunteti inca mahmuri dupa revelion si sf vasile? biggrin.gif
*


1. ruptor electronic ; mai bun decat Tg. Mures & Co. (protejeaza platina), dar mai slab decat o aprindere cu acumulare capacitiva.
2. 4 diode zenner de 100V sau 2 bucati de 200V.
3. BU932-DIV SI-N DARL+D 500V 15A TO3

This post has been edited by musti: 4 Jan 2006, 18:03


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 5 Jan 2006, 13:21
Post #752


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(BLK @ 4 Jan 2006, 17:41)
nimeni? sunteti inca mahmuri dupa revelion si sf vasile? biggrin.gif
*



Nu pot intra pe link si nu vad schema mad.gif
Dar daca e asa cum zice Musti si este doar ruptor electronic, de ce nu cumperi o aprindere MALVINA care e 300.000 aproximativ, pret pe care probabil nu vei putea sa-l obtii daca o faci tu de la 0 ! (asta in cazul incare faci un calcul corect , fie si fara manopera si timp pierdut !). Malvina isi face treaba pt. care a fost conceputa foarte BINE !
Merita facut ceva ce nu gasesti in comert , de exemplu una cu ridicator !


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 5 Jan 2006, 14:36
Post #753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




pai vreau sa o fac eu pentru ca ies pe la 150 cu toate piesele, si manopera nu e asa mare smile.gif

deocamdata o fac pe asta pentru ca astept o schema buna si testata pentru o aprindere cu ridicator smile.gif

bu931 nu e bun? ca 932 ala nu e facut de o firma cunoscuta si nu prea am incredere in el, 931 are 10A maxim, nu e destul?

de ce nu are si asta o rezistenta pe la ~160 de ohmi la 5W cum e in celelalte scheme inainte de platina?


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 5 Jan 2006, 22:05
Post #754


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




asta e schema Dodo:

aprindere3un.th.jpg

condensatorul ala de 330n la 630V o sa vina in paralel cu cel de pe delcou? trebuie sa il scot pe cel de pe delcou? am vazut ca in schema postata de Dodo e un condensator de 150n la 500V si spune ca nu trebuie scos cel de pe delcou. e bun un condensator nepolarizat poliester de 220-330n la 630V?

sa pun R1, care e trecut pe schema doar 180ohm, sa il pun de 5W?

ADAUGAT:
daca pun un led, e bine unde l-am pus pe schema de mai jos? rez aia e bine daca pun una de 3K?

aprinderemod7di.th.jpg

This post has been edited by BLK: 5 Jan 2006, 22:55


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 6 Jan 2006, 02:26
Post #755


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




Ideea e ca R1 trebuie micsorata pe la 80 OHm/5W pt ca 180 e prea mare si nu asigura un curent destul pt autocuratarea platinei.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 6 Jan 2006, 02:32
Post #756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




ma tot chinui de o luna sa iau cartea de DCE cap coada sa fac ceva probleme ca tare ma incurc la calcule sad.gif si asa de tare ma enervez, am facut 3 ani de facultate de pomana, degeaba am luat examene ca tot mai nimic nu stiu, adica prea putin.

e prea mult daca imi explici si mie de ce 80 si nu 180? schema e pusa intr-un tehnium, eu am gasit-o pe net, probabil ca autorul nu prea le are cu mecanica smile.gif

v-am batut la cap zilele astea de v-am omorat, multumesc pentru raspunsuri, ma revansez eu cumva.


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 6 Jan 2006, 16:24
Post #757


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(dex lada @ 6 Jan 2006, 02:26)
Ideea e ca R1 trebuie micsorata pe la 80 OHm/5W pt ca 180 e prea mare si nu asigura un curent destul pt autocuratarea platinei.
*



pai cum am 180 nu asigura un curent pt auto curatarea platinei.

pai daca faci scurt intre doua fire prin care trece un curent de 150mA ai sa vezi ca face o mica scanteie, e in cazult platinei acea scanteie are rol de a curata contactele si nu lasa contactele sa oxideze.

Daca faci scurt intre doua fire prin care trece un curent de 6mA ce se intampla ?


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 6 Jan 2006, 17:57
Post #758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(BLK @ 5 Jan 2006, 22:05)
asta e schema Dodo:

aprindere3un.th.jpg

condensatorul ala de 330n la 630V o sa vina in paralel cu cel de pe delcou? trebuie sa il scot pe cel de pe delcou? am vazut ca in schema postata de Dodo e un condensator de 150n la 500V si spune ca nu trebuie scos cel de pe delcou. e bun un condensator nepolarizat poliester de 220-330n la 630V?

sa pun R1, care e trecut pe schema doar 180ohm, sa il pun de 5W?

ADAUGAT:
daca pun un led, e bine unde l-am pus pe schema de mai jos? rez aia e bine daca pun una de 3K?

aprinderemod7di.th.jpg
*



Nu ledul nu mere pus acolo.
Rezistenta este MAXIM 160 ohmi si minim 68 ohmi DA la 5-6 W (cat mai mare cat mai bine)
Daca vrei cu tot dinadinsul sa faci "expermentari" , dreptul tau, vb maine , s-ar putea sa am eu un BUX, si ti-l pot da.


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 7 Jan 2006, 00:04
Post #759


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




Daca vrei LED, cel mai simplu e sa-l pui unde ti l-am desenat (la repezeala). Atata ca va functiona pe dos: se va stinge la deschiderea platinei. Rezistenta R e de cca. 820 ohm/ 0,5W.
Si acu', sper sa-mi dau seama cum iti pun poza.
aprindere3un6kw.jpg


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 7 Jan 2006, 10:41
Post #760


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




pe platina m-am gandit ca il pot pune, ca la faimoasa gotronic, asta inseamna ca mai am inca 20mA prin platina, n-ar fi o tragedie.

am inteles cu 80ohm, ma gandeam eu ca e scurt smile.gif dar la 14-14.5V da pe la 180mA si cu 20 cat ar veni ledul, nu e mult 200mA? la 180ohm venea in jur de 70mA.

dodo ar fi super daca ai avea un bux ca eu nu am gasit decat pe comanda si vine intr-o luna sad.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 7 Jan 2006, 22:37
Post #761


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(BLK @ 7 Jan 2006, 10:41)
pe platina m-am gandit ca il pot pune, ca la faimoasa gotronic, asta inseamna ca mai am inca 20mA prin platina, n-ar fi o tragedie.

am inteles cu 80ohm, ma gandeam eu ca e scurt smile.gif dar la 14-14.5V da pe la 180mA si cu 20 cat ar veni ledul, nu e mult 200mA? la 180ohm venea in jur de 70mA.

dodo ar fi super daca ai avea un bux ca eu nu am gasit decat pe comanda si vine intr-o luna sad.gif
*



Ti-am gasit un BUX14 !
Mai buna solutia lui musti pt led, dar daca te deranjeaza poti pune un tranzistor comandat a.i. ledul sa se aprinda in faza cu bobina.


This post has been edited by DodoBird: 7 Jan 2006, 22:46


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 7 Jan 2006, 23:57
Post #762


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




QUOTE(DodoBird @ 7 Jan 2006, 22:37)
Ti-am gasit un BUX14 !
Mai buna solutia lui musti pt led, dar daca te deranjeaza poti pune un tranzistor comandat a.i. ledul sa se aprinda in faza cu bobina.
*


Bineinteles ca poate, dar ce sens are sa se complice? Pt. reglajul avansului trebuie sa-i semnaleze doar momentul deschiderii platinei si asta se face prin stingerea LED-ului.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 8 Jan 2006, 00:15
Post #763


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




vin ledurile alea albe puternice si nici pentru avans nu o sa am nevoie de led smile.gif il pun acolo doar sa fie, ca leduri am gramada prin toate cutiutele smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 8 Jan 2006, 01:19
Post #764


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




QUOTE(BLK @ 8 Jan 2006, 00:15)
vin ledurile alea albe puternice si nici pentru avans nu o sa am nevoie de led smile.gif il pun acolo doar sa fie, ca leduri am gramada prin toate cutiutele smile.gif
*


Asta da motivatie biggrin.gif !
E totusi util pana pornesti " agregatu' " dupa vreo interventie, pt. ca stroboscopul te ajuta numai cu motorul deja pornit.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 8 Jan 2006, 01:19
Post #765


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(BLK @ 7 Jan 2006, 10:41)
pe platina m-am gandit ca il pot pune, ca la faimoasa gotronic, asta inseamna ca mai am inca 20mA prin platina, n-ar fi o tragedie.

am inteles cu 80ohm, ma gandeam eu ca e scurt smile.gif dar la 14-14.5V da pe la 180mA si cu 20 cat ar veni ledul, nu e mult 200mA? la 180ohm venea in jur de 70mA.

dodo ar fi super daca ai avea un bux ca eu nu am gasit decat pe comanda si vine intr-o luna sad.gif
*




nu e mult 200 mA pune de 80ohm, ce inseamna la tine mult 200mA pe platina, care e facuta sa suporte 5-6A (asta cu aprindere clasica).


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 8 Jan 2006, 01:27
Post #766


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




musti, ai dreptate, dar in caz de nevoie scot fisa centrala sau o bujie biggrin.gif ca tot am invatat de toate de aproape un an de cand conduc smile.gif adevarat e mai facil cu ledul de la aprindere.

dex lada la asta nu m-am gandit smile.gif

pe luni vine tranzistorul (de la Dodo biggrin.gif), s-ar putea luni marti sa vina si ledurile asa ca o sa fac o treaba calumea marti smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 8 Jan 2006, 01:29
Post #767


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




daca e curentul prea mic autocuratirea platinei nu ce mai face calumea.
Scanteia (mica de altfel) produsa de cei 200mA curata contactele platinei.

This post has been edited by dex lada: 8 Jan 2006, 01:31


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 9 Jan 2006, 09:26
Post #768


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(BLK @ 8 Jan 2006, 01:27)
musti, ai dreptate, dar in caz de nevoie scot fisa centrala sau o bujie biggrin.gif ca tot am invatat de toate de aproape un an de cand conduc smile.gif adevarat e mai facil cu ledul de la aprindere.

dex lada la asta nu m-am gandit smile.gif

pe luni vine tranzistorul (de la Dodo biggrin.gif), s-ar putea luni marti sa vina si ledurile asa ca o sa fac o treaba calumea marti smile.gif
*



Informatie interesanta : se gasesc la tutungerii , vanzatori de tigari etc., niste brichete care au in "coada" un led albastru ultraluminiscent la pretul de 10.000 lei vechi !!!
Pe la magazinele de piese un astfel de led l-am vazut la peste 40.000 lei vechi !!! biggrin.gif
Cel putin asta a fost pretul la brichete in piata Floresca , smabata asta , in alte locuri sunt pana la 15,000 lei !

This post has been edited by DodoBird: 9 Jan 2006, 09:28


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeXteR_G
post 10 Jan 2006, 17:37
Post #769


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 6 January 06
From: Baile-Felix




QUOTE(marius-gabriel @ 6 Jan 2004, 17:54)
legat de aprindere,singurul dezavantaj la mine e ca-mi introduce paraziti in amplificatorul cass-ului si inainte nu era asa...
am incercat cu  fel de fel de filtre dar nu a mers cinestie ce..
*




E de la fise paraziti in cass


--------------------
DACIA 1310 - BH-03-LPX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 17 Jan 2006, 00:07
Post #770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




Multumesc DodoBird, musti, dex lada, si restu' pentru ajutor. Ruptorul electronic functioneaza foarte bine, masina mea cam face figuri dar nu e de la aprindere, si fara ea face.

Daca mai vrea cineva un ruptor electronic bun, gen Malvina (nu cum e Gotronic) sa-mi dea un mesaj privat sa discutam. Pot face asa ceva, un pic mai ieftin decat Malvina si va pot ajuta si cu montaj si reglaje.

Acum ma pregatesc sufleteste pentru a descifra o schema de aprindere cu ridicator si acumulare capacitiva, desi presimt ca o sa dureze ceva vreme smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 17 Jan 2006, 01:56
Post #771


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




QUOTE(BLK @ 17 Jan 2006, 00:07)
Multumesc DodoBird, musti, dex lada, si restu' pentru ajutor...
*


Pt. putin. Din pacate, daca bine am inteles, DodoBird s-a retras de pe forum (alaturi de mai multi baieti priceputi), impins de comportamentul "moderatorilor". Sincer, imi pare rau!

This post has been edited by musti: 17 Jan 2006, 02:03


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 17 Jan 2006, 01:59
Post #772


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




Cu ce ocazie? Eu am lipsit din pricina unui ban primit pe publicitate, cam nemeritat dar nu are rost sa deschid aici alte discutii. Am sa incerc sa caut sa vad poate gasesc ceva despre plecarea asta in masa.

Pacat, mare pacat, de cateva saptamani se cam duce de rapa forumul! sad.gif

This post has been edited by BLK: 17 Jan 2006, 01:59


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 17 Jan 2006, 02:12
Post #773


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




QUOTE(BLK @ 17 Jan 2006, 01:59)
Cu ce ocazie? Eu am lipsit din pricina unui ban primit pe publicitate, cam nemeritat dar nu are rost sa deschid aici alte discutii. Am sa incerc sa caut sa vad poate gasesc ceva despre plecarea asta in masa.

Pacat, mare pacat, de cateva saptamani se cam duce de rapa forumul! sad.gif
*


Cauta si tu, daca nu cumva s-au sters posturile. Am dat peste ele acu' cateva zile si de atunci parca nici eu nu ma mai simt confortabil, chiar daca n-am avut personal nimic de-a face cu "stapanirea". Se pare ca avem de-a face cu un rateu al politicii de cadre a forumului. Efectul e ca au plecat oameni care chiar aveau cate ceva de spus.

P.S. Na, ca acuma ma astept si eu la sanctiuni. Paguba-n ciuperci!

This post has been edited by musti: 17 Jan 2006, 02:13


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 17 Jan 2006, 02:35
Post #774


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




Mda, am gasit ceva, ceva. Se pare ca oamenii de la varf, din cauza ca au alte masini mai la moda si in ton cu vanturile care bat prin EU, vor sa creada ca Dacia e moarta. Pana la urma sectiunea CLT eu o vad ca pe o sectiune a celor care stiu sau vor sa stie ceva mecanica, al celor care surubaresc din placere.

O fi Loganul nou, o fi bun (sau nu?), dar daca te lasa in camp te uiti la el. Asa ca pe alte sectiuni ale forumului nici nu prea poate fi vorba de mecanica, de surubarit.

Ma avant si eu la offtopic si parca vad ca mi-o fur iar biggrin.gif Sper sa nu.

Pacat ca moderatorii spun ca userii care protesteaza sunt copii, cand de fapt si ei se comporta cam aiurea pentru un adult :|


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 19 Jan 2006, 17:15
Post #775


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




Sa revenim la harburile noastre.

O modificare interesanta (si utila) facuta de mine la Malvina.
im0002922jo.th.jpg

Din punctul meu de vedere (de electronist), cam toate aprinderile ce le-am vazut au o mica deficienta (pe circuitul de formare a impulsurilor de comanda): nu compenseaza oscilatia (vibratia) contactelor ruptorului in starea inchisa, adica din cauza vibratiilor motorului si deplasarii relative a contactului mobil fata de cel fix (deplasare cauzata de corectorul vacuumatic), apar impulsuri parazite care comanda in mod incorect declansarea scanteii cand nu trebuie (scuturaturi si rateuri in momentul in care corectorul vacuumatic deplaseaza contactul mobil, se petrece mai ales cand se inchide acceleratia dar si la deschidere).
Un mic dezavantaj are o intarziere de 0.1ms care se traduce cam prin -8deg la 6000rpm (parca asa-mi amintesc de cand am simulat in SPICE toata treaba).
Condensatorul trebuie lasat (dupa mine), el produce o intarziere insesizabila (150ohmi*330nF) e o constanta de timp minora si intarzierea e minora (am simulat in Spice si da o intarziere de ordinul 50us in varianta modificata de mine unde nivelul de decizie e pe la 6V la o alimentare cu 14,4v dar mult mai mica in varianta originala unde nivelul de decizie e pe la 0.8V), dar are efect la inchiderea contactelor cand se descarca brusc si ajuta la curatirea lor.
Un BUG serios al acestei aprinderi este lipsa resistorului de evacuare a sarcinii stocate din tranzistorul final BU526A (am pus 100ohmi, nu am inteles din catalog sa aibe rezistor incorporat), si unul mai minor este faptul ca rezistorul de 150ohmi de autocuratire si polarizare al platinilor este de 1W(2W?) (teoretic trebuie de 1,3824w la 14,4v alimentare in regim continuu) eu l-am gasit spart, tinand cont de vibratii si functionare fara ventilatie in cutiuta de plastic.

Astept pareri.

P.S. Pentru autocuratire (mie cand mi-am montat-o prima data nu mi-a mers de fel, dadea haotic comanda, si m-am chinuit cateva ore pana am gasit o solutie acceptabila) se monteaza intre plusul bobinei (12v) si contactul mobil o lampa de 12v/5w (din aia de portbagaj), asa ca nu mai are rost sa va chinuiti cu LED-ul (lampa suge curent mare cand filamentul e rece si in plus ajuta si la punerea la punct a avansului static).

This post has been edited by ceacu: 20 Jan 2006, 04:18


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 19 Jan 2006, 17:43
Post #776


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Ma tenta si pe mine sa-mi montez o aprindere din aia electromagnetica ( de la Dl. Ioan ).
Care ar fi. dezavantajele/avantajele mai importante ?

Am inteles ca porneste mai usor la frig; se mai foloseste shocul?
Sta motorul la relanti imediat dupa ce-l pornesc, sau trebuie tot asa sa-l tin din shoc ?
Cat este de fiabila treaba?
Sunt probleme la ITP ?

This post has been edited by LYM: 19 Jan 2006, 17:47


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 19 Jan 2006, 17:56
Post #777


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(LYM @ 19 Jan 2006, 18:43)
Ma tenta si pe mine sa-mi montez o aprindere din aia electromagnetica ( de la Dl. Ioan ).
Care ar fi. dezavantajele/avantajele mai importante ?

Am inteles ca porneste mai usor la frig; se mai foloseste shocul?
Sta motorul la relanti imediat dupa ce-l pornesc, sau trebuie tot asa sa-l tin din shoc ?
Cat este de fiabila treaba?
Sunt probleme la ITP ?
*



Nu stiu ca si eu ma gandeam sa-mi pun dar ar trebui sa mearga mai rotund si sa nu "scape" scantei la turatii mari.
N-are nici o legatura cu socul.
Riscul e sa se strice.
Cu ITP-ul nu stiu (nu cred ca este element de securitate rutiera).
Da-mi te rog un PM cu datele de contact ale domnului si eventual cum se numeste firma dumnealui.

This post has been edited by ceacu: 19 Jan 2006, 17:59


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 21 Jan 2006, 01:29
Post #778


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




QUOTE(LYM @ 19 Jan 2006, 17:43)
...Sunt probleme la ITP ?
*


Eu am aprinderea facuta de mine pe masina de mai multi ani, timp in care am facut 2 ITP, la 2 statii diferite (ultima data chiar la Dacia service). Nu am avut nici o problema, ci chiar m-au felicitat pt. nivelul scazut de noxe.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLK
post 21 Jan 2006, 03:26
Post #779


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 8 December 04
From: Bucuresti




am facut stroboscopul, n-am gasit deocamdata o teava te metal sau ceva foaie de metal sa fac sonda aia capacitiva si am incercat sa bobinez firul de intrare peste fisa de la bujia 1. se aprind ledurile, dar foarte foarte slab, semnalul captat nu e deajuns de puternic sa deschida complet tranzistorul. sa incerc cu niste fise mai proaste? smile.gif acum am tesla si zicea lumea ca sunt izolate foarte bine... ce sa fac? musti?


--------------------
Dacia 1310 - B-52-VYK
Dacia Alpine 54CP - OARE?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 21 Jan 2006, 04:02
Post #780


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(BLK @ 21 Jan 2006, 04:26)
am facut stroboscopul, n-am gasit deocamdata o teava te metal sau ceva foaie de metal sa fac sonda aia capacitiva si am incercat sa bobinez firul de intrare peste fisa de la bujia 1. se aprind ledurile, dar foarte foarte slab, semnalul captat nu e deajuns de puternic sa deschida complet tranzistorul. sa incerc cu niste fise mai proaste? smile.gif acum am tesla si zicea lumea ca sunt izolate foarte bine... ce sa fac? musti?
*



Daca tot n-avem somn se poate vedea si o schema?
Poate te ajut cu schema.

This post has been edited by ceacu: 21 Jan 2006, 04:03


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 00:45
Forum Renault