O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
![]() ![]() |
O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
Muttley |
![]()
Post
#361
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
79_BMS |
![]()
Post
#362
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#363
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 27 Sep 2009, 21:26
QUOTE(payty) culmea e ca eu chiar am un sorb de pompa de alpine turbo. Trecu-ti-ar raceala aia mai repede ![]() Abia maine seara aflu cu exactitate daca se potriveste ori nu. Pana atunci, folosind drept comparatie o poza de pe topic... zmor de-mi dau seama ![]() DSC03051_1.jpg ( Size: 214.49k ) Number of downloads: 189 DSC03613.JPG ( Size: 290.82k ) Number of downloads: 193 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#365
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 27 Sep 2009, 22:31
Si eu. Dar payty zice ca e posibil sa fie nevoie sa ovalizez gaurile ca sa se potriveasca, deci diferente f mici, de ordinul milimetrilor. Daca nu vine la fix nu-l montez. Deci vad maine. _________________________ A trecut si "maine", astfel consumandu-se cel mai aproape de incredibil (cel putin pentru mine) episod din povestea acestui motor. Eu cand am scris... QUOTE(Muttley) In concluzie, ramane afurisita de baie din poza de mai sus ![]() Doar daca imi spuneti careva ca aveti un sorb de pompa de Alpine Turbo, ceea ce desigur ca nu se va intampla. ... pe bune ca n-aveam nici cea mai mica urma de speranta ca gasesc piesa cautata. Apoi, odata gasita, chiar nu m-asteptam sa se si potriveasca ![]() payty... ![]() Poze comparative intre cele 2 sorburi DSC03615.JPG ( Size: 188.6k ) Number of downloads: 197 DSC03616.JPG ( Size: 215.29k ) Number of downloads: 192 DSC03618.JPG ( Size: 265.01k ) Number of downloads: 184 Referitor la ultima poza, vreo parere in ce priveste forma si dimensiunea canalului din dreapta? Ala e traseul de "alimentare" al pompei, iar la sorbul de Alpine turbo e mai mica acea "fereastra". Eu nu cred sa aiba vreo influenta asupra eficientei pompei, cat trag lobii, atata ulei vine... Apoi... Baia de Dacie aflandu-se prinsa provizoriu in 2 suruburi pe motor ca sa nu intre sobolani la cuzineti, pentru a ma convinge ca inaltimea nou obtinuta a pompei e ce trebuie, m-am dus la un magazin ca sa compar pompa cu una obisnuita. DSC03617.JPG ( Size: 288.2k ) Number of downloads: 61 Distanta dintre planul de asezare pe bloc si partea inferioara a pompei... Identica ![]() Am repetat rodajul cu uleiul, apoi am scurs uleiul din bidon si am pus motorina. Chestie ce merita mentionata: dupa ce am scurs uleiul, am clatit bidonul cu benzina. Se vedeau in benzina aia urme fine de pilitura. Concluzie - orice piesa schimbata in motor obliga la schimbarea uleiului in regim de "rodaj". Sau cel putin asa ar fi indicat zic eu... D-aia ma si bucur ca acu' 2 zile, inainte de a da baia jos, am rotit motorul cu demarorul si bujiile scoase cateva secunde bune. Asta pentru ca bagasem tachetii rectificati in el. Revin... Pompa ce va intra in motor ![]() DSC03620.JPG ( Size: 186.24k ) Number of downloads: 63 2017 edit, ca vad ca n-am sintetizat la momentul ala: in ultima poza e o pompa hibridizata pana-n maduva pinioanelor. Corp de GTT, sorb de AlpineT, rotor si stator noi. Practic o pompa cu lobi de motor Cleon noua. O porcarie dintr-asta, pe ebay sau uatevar, costa de ti se-nmoaie genunchii. - end edit - This post has been edited by Muttley: 7 Oct 2017, 16:01 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#367
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 28 Sep 2009, 21:15
Lasand la o parte exprimarea "siropoasa"... exagerezi. E piesa de serie totusi, pompele s-au dovedit a fi identice in ambele variante, atat Alpine Turbo cat si GTT. De altfel, pe Mecaparts, kitul luat de mine e pentru ambele modele. Cavitatia aia a ta e cam prapastioasa totusi. Ar trebui sa vezi gaurica din bloc in care impinge uleiul pompa asta. De fapt, acum imi dau seama, gaurica aia e raspunsul la problema mea inchipuita. Nu exista nicio problema ![]() Mersi! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 29 Sep 2009, 07:36) sa-ti traiasca noua pompa. o sa vezi ca e de mare efect pt ungerea motorului. ma bucur ca ti-a mers, oricum la la mine nu se potrivea. posibil sa fie doua modele de pompa. a mea sigur era de alpine. QUOTE(einstein1984 @ 29 Sep 2009, 09:01) Exageram si eu pentru efectul artistic, sunt sigur ca o sa fie ok. In cel mai rau caz o largesti cu un biax. Tu cu ce ulei mai ungi bestia? |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#369
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 29 Sep 2009, 09:50
As largi gaura din bloc, i-as face ceva conicitate acolo, dar mi-e frica de pilitura. Am sa ma gandesc la o metoda de a masca toata partea inferioara a motorului, si sa las expusa doar gaura de ungere. Poate doar asa as putea s-o polizez. Dup-aia o spal cu o seringa cu ac si benzina. Sa vad daca reusesc... Urmatoarele 3 schimburi le fac cu uleiul din doua bidoane: [link nevalid] 2017 edit: nu stiu ce poza era aici, nu-mi dau seama. ncsf. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#370
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 29 Sep 2009, 10:27) nu te mai complica cu chestii din astea. risti sa faci mizerie in motor si sa nu mai poti spala. lasa totul asa cum e. o sa te convingi dupa ce montezi pompa ca nu are rost sa faci nicio modificare la sistemul de ungere sub presiune. cu pompa asta e chiar mai mult decat ai nevoie. daca tot e vorba de ungere, pe mine m-ar bucura sa fac o chestie ca cea de aici: http://www.turbo-mini.com/44648/23109.html in cazul de fata e folosit pt racirea pistonului, dar cred ca se pot indrepta cu succes duzele alea ca sa unga cilindrul. la 1600 am constatat ca atunci cand aveam cureaua de alternator slabita, se incingea rau daca acceleram puternic, ceea ce arata ca datorita cursei mai mari, si bielelor identice cu cele de 1400, exista frecari destul de mari intre piston si cilindru. problema cu incinsul s-a rezolvat schimband cureaua, dar ungerea setului motor cred ca este deficitara. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#371
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 29 Sep 2009, 11:03
Mai intai astup gaura de ungere cu un dop din cauciuc foarte moale, care ma asigur ca poate fi usor extras. Apoi acopar tot, inclusiv planul de asezare al pompei, acesta din urma cu banda din hartie. Strapung banda si conturez cu creionul diametrul la care vreau sa ajung. Apoi polizez cu o freza mica si cu o piatra conica mica. P-astea le am. Extrag dopul, spal cu benzina folosind o seringa cu ac, dau jos "captuseala". Nu fac nicio mizerie, te asigur. Ideea duzelor de racire/ungere e buna, dar nu stiu daca e aplicabila la blocul de Dacie. Eu unu' nici nu ma gandesc la asa ceva. Posted by: Muttley 30 Sep 2009, 10:15 Baia de Dacie, dupa ce-i sudez urechile de prindere pentru antival, vreau s-o vopsesc pe exterior. S-o preta vopsirea in camp electrostatic la asa ceva? Ca am gasit un atelier care face dintr-astea... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(kog @ 30 Sep 2009, 10:31) normal. E de 10 ori mai rezistenta ca vopseaua, totusi nu am vazut pana acum nici o baie de dacie ruginita ![]() QUOTE(Tiberiu-Andrei @ 30 Sep 2009, 10:38) Muttley, eu am vopsit-o pe a mea cu un spray mai de calitate.Vreo 22 de ron am dat pe el, negru mat, rezistent si la "high temp".Parca Prevent se numea, nu mai retin exact.Smecheria e sa degresezi bine exteriorul baii ca sa adere cum trebuie.Eu am si smirgheluit putin vopseaua veche, am sters bine cu diluant dupa si vopsea.(2 straturi). A iesit lux, cu toate ca-i un moft. ![]() LE:kog, in locurile unde sare stratul de vopsea apare si ruginuta. ![]() QUOTE(bucatzel @ 30 Sep 2009, 10:59) Da' nici baie de ulei care sa nu aiba un strat protector de ulei/praf/ulei/praf de doua palme nu cred ca vezi prea des. Vopsitu' asta electrostatic adera muuuult mai bine... intrebarea care ti-o pui e cat de tare se incalzeste baia (cred ca ceva mai mult decat apa din circuitul de racire), si daca rezista vopseaua la temperatura aia. Sau daca au si vopsea aplicabila electrostatic care rezista la temperaturi mai mari. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#373
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 30 Sep 2009, 11:31
Nevermind intrebarea. Tocmai am fost la respectivul atelier. Aveau acolo o baie de Dacie, vopsita in acest fel, arata impecabil. Dupa ce vad cum iese baia, mai mult ca sigur am sa apelez la ei si pentru capacul culbutorilor. Daca am noroc, si pentru cel de distributie. Durata operatiune - in jur de o ora, se sableaza covata, apoi se aplica acoperirea. Pret - zicea ala de 200 de mii ![]() Ca sa raspund la intrebari: - kog, n-ai vazut baie de Dacie ruginita pentru ca toate curg. Aia de gtt de o am eu pe masina, a ruginit in unele locuri, unde cineva i-a sudat o brida candva; - Tiberiu-Andrei, sprayul de care zici l-am folosit si eu pentru vopsirea blocului motor, a capacului culbutorilor si a capacului distributiei, sunt poze pe topic. E o porcarie, se inmoaie pana si la contact cu ulei, de benzina n-are rost sa mai zic; - bucatzel, rezista fara probleme. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#374
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(kog @ 30 Sep 2009, 11:39) QUOTE(einstein1984 @ 30 Sep 2009, 11:48) bucatzel, vopseaua aia e intarita la 300 de grade in cuptor. Uleiul nu prea trece de 100 de garde. Muttley, e pomana curata la banii aia. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#375
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 30 Sep 2009, 12:18
Am mai intalnit eu dintr-astia de numa' gura-i de ei. Vad vineri (sper) daca lucrurile stau si-n realitate cum am vazut eu azi. Posted by: Muttley 30 Sep 2009, 20:55 Am mai facut in seara asta una-alta pe la masina. Chestie ciudata: am avut nevoie sa invart motorul cu mana. Am scos bujiile ca sa se-nvarta usor. Se aude un "CLANC" puternic, apreciez eu ca LA FIECARE 2 ROTATII, adica la un ciclu motor complet. Asta ma face sa cred ca e ceva din distributie, altfel s-ar auzi la o singura rotatie. Deci ceva din zona cama - tachet - tija - surub reglaj - culbutor - taler arc - sigurante arc. Aproape sigur e ceva care determina o inchidere brusca a uneia dintre supape. Da' ce??? S-a-ntunecat inainte de a apuca sa dau jos capacul la culbutori ca sa ma uit p-acolo si ma roade tare problema. Vreo idee? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#376
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#377
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 30 Sep 2009, 20:00
Absolut. Alte idei? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 30 Sep 2009, 20:38) nu stiu ce intelegi prin "clanc" ul ala... dar asa cu mi-l inchipui eu, nu cred ca e de la inchiderea brusca a supapei. cand scoteam arcurile de supapa, neavand ustensilele necesare, impingeam rondela de la coada supapei cu doua cozi de ciocan ca sa sara semiconurile. de multe ori sarea una din cozile de ciocan de pe rondela si supapa revenea cu forta pe scaun. zgomotul nu era deloc foarte mare. la tine care il invarti cu mana, nu cred sa fie de la revenire. gandeste-te ca la turatie mai mare ar trebui sa auzi clancuri la greu. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#379
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 30 Sep 2009, 21:48
Nevermind. Cum rabdarea-i un dar ce-n cazu' meu lipseste cu desavarsire, am fost la benzinarie sa iau baterii pentru lanterna, am proptit masina de serviciu cu faza scurta-n bestie si am desfacut capacul culbutorilor. Jocul unuia din culbutori era "reglat" la o valoare de aproximativ 5 MILIMETRI. Fenomenul era - tija impingea ce apuca, apoi (probabil pe portiunea de coborare de pe cama) scapa, supapa-nchizandu-se brusc. Am remediat problema, am verificat restul jocurilor, am montat la loc. Motivul, recunosc, sunt cascat. Astfel am omis acea supapa la reglaj. Nu caut scuze, dar motivul REAL este ca-n momentu-n care am strans chiulasa / reglat culbutorii, eram supus unui imens stres psihic. Nu intru-n detalii ca n-are niciun rost, dar un lucru e clar: imediat ce pornesc motorul, ma duc sa vad un garaj ce l-am gasit scos la inchiriere pe net. Daca-mi convine, dau banu' si duc masina acolo. Eu lucrez singur dar, mai ales, in liniste. Intamplarea asta mi-a demonstrat ca aceasta conditie nu suporta compromisuri. Tot cand am pus chiulasa, din cauza unui acces nasol, am rupt o bujie. Aveam Champion luate prin magazinul unui prieten, au mers excelent, dar acum respectivul e departe, iar sa-mi trimita prin curier ar fi absurd. Am gasit Eyquem la o reprezentanta Dacia, insa pe 2 coduri, un tip pentru carburatie, unu' pentru injectie. La raportul meu de comprimare si-n general la regimul te temperatura mai ridicat ce-l va avea motorul, de care ar trebui sa iau? Pentru carburatie sau pentru injectie? Logica si intuitia mea imi spun ca de carburatie, ca motorul cu injectie e mai "temperat" de asistarea electronica... 2017 edit: QUOTE in momentu-n care am strans chiulasa / reglat culbutorii, eram supus unui imens stres psihic. Hihihi, acum, 8 ani mai tarziu, pot sa spun despre ce era vorba cu stresu' psihic. In faza asta a lucrarilor masina se afla-n curtea din Mioveni a unui... indepartat sa-i zic, coleg de serviciu. Adica prietenul unui coleg sau ceva de genul. Eu nu-l cunosteam p-ala prea bine, dar ajunsesem sa constat ca-i cam dubios omul ![]() Ei, si ce se intamplase atunci era ca asta era beat. Si din omul dubios care era cand era treaz, se transformase-ntr-un om muuuuuuuult mai dubios beat. Si ostil ![]() Habar n-am ce nu i-a convenit dar, clatinandu-se-n toate directiile, s-a apucat sa ma dea afara din curte fix cand, pare-se, reglam culbutorii. L-am f_tut in gura, mi-am adunat catrafusele, le-am aruncat in masina, am deschis poarta si m-am pus pe impins. Aveam de gand s-o scot in strada, apoi s-o-mping in parcarea unei piete din apropiere, unde sa continui treaba pana s-o pot porni si sa ma car definitiv. Doar ca in timp ce impingeam la rabla, ala a izbucnit in plans (nu mint) si a inceput sa traga de mine implorandu-ma printre lacrimi sa raman, ca-i pare rau si ca n-a vrut. True story! ![]() This post has been edited by Muttley: 7 Oct 2017, 16:34 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#380
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(BlackAlien @ 30 Sep 2009, 22:51) QUOTE(SGM.MYKE @ 1 Oct 2009, 06:18) Daca ti-a placut cum lucreaza Champion-urile, poti sa le comanzi de la piese de import cu codul de pe ele. Eu am pe motor Eyquem C42S A12 si merg bine, nu le-am scos negre sau albe niciodata, ci doar maronii, si stii ca am avut rc de aproximativ 12,5:1. QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2009, 07:08) Alea de injectie au o rezistenta in plus (MonoMoroniocu avea jumostatica), valoarea termica cred ca e aceiasi. Insa eu unul tot zic ca NGK-urile sunt mai bune decat Eyquemurile.... ca doar de aia le pune si Renault pe F4R turbo. QUOTE(argon @ 1 Oct 2009, 08:31) alea pentru injectie au 2-3 kohm rezistenta, in rest sunt fix la fel, poti sa pui eyquem, ngk ori altele, pentru injectie sau fara, tot aia, diferenta va fi in capul tau. QUOTE(einstein1984 @ 1 Oct 2009, 11:12) Da argoane, dar rezistenta aia se adauga la rezistenta din secundarul bobinei de inductie. Care bobina nu e gandita sa mearga cu rezistentele alea in secundar si scade curentul pe HT. In functie de cum planuiesti sa folosesti masina ar putea fi nevoie de niste bujii cu o clasa mai reci decat standardul. This post has been edited by 79_BMS: 7 Oct 2017, 16:40 |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#381
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 1 Oct 2009, 21:12
Azi mi-am luat liber de la munca, in tentativa de a termina motorul sambata. Am plecat la 9 din casa si am lasat la status pe YM "plecat cu rabla la REMAT". S-au sesizat vreo 5, da' m-a lasat cam ![]() ( 2017 edit: imi amintesc si cine era, membru de pe forum, de atunci il ignor cu convingere. Nu spun cine ![]() Au fost o groaza de maruntisuri, ma leg doar de chestiile majore. Am inceput prin a da jos iar capacul de distributie pe care nu am reusit sa-l centrez acu' ceva timp. L-am curatat cu bormasina cu perie de sarma de siliconul vechi. Ca sa-l curat, l-am spalat cu motorina, asa ca s-a-nmuiat vopseaua de i-am aplicat-o anu' trecut. Cand am dat cu benzina, s-a dus vopseaua dracu' cu totu'. DSC03622.JPG ( Size: 568.65k ) Number of downloads: 70 Sa nu mai vad vopsea la spray cat traiesc. Nu e prima experienta nasoala cu porcariile astea. M-am dus repede la aia cu vopsirea electrostatica sa ma salveze. Cica nu se poate face din cauza patinei de plastic de la interior, care s-ar topi cu siguranta, dar exista o solutie - zincare. Pentru asta m-au trimis la un alt atelier. Aici n-am facut poze din simplu' motiv ca atunci cand m-a auzit patronu' ca vreau sa dau cu blitzu' p-acolo, m-a dat afara. Am zis sarumana c-a uitat sa-mi dea afara si capacu'. L-am luat dupa vreo 2 ore (cic-atat dureaza procesu' asta). Am ramas interzis cand l-am vazut ![]() DSC03623.JPG ( Size: 359.95k ) Number of downloads: 63 DSC03624.JPG ( Size: 385.76k ) Number of downloads: 63 Problema (mare) ar fi ca din cauza incidentului cu vopseaua a trebuit sa renunt la simeringul de distributie. M-a ajutat sa gasesc altul Merced, vreau tot VR. Sper sa rezolve cunostinta lui si sa-l iau maine, altfel am incurcat-o... Pe la rabla am mai dat jos complet bara antiruliu, pana acum erau desfacute doar colierele. Am mai demontat tabla aia dintre motor si carcasa ambreiajului. Atat de bine incat aflandu-ma-ntins sub masina, trageam tare de ea cu surubelnita si mi-am dat-o de cap. Trece... Si am mai curatat siliconul de pe bloc din zona distributiei. Dup-aia a venit momentu' tensionat... Baia de ulei. Cat prietenu' suda niste piulite de niste table, am facut degajarile pentru biele. Cum - la fel cum am procedat si cu baia de gtt, explicatiile sunt cu cateva pagini in urma. DSC03625.JPG ( Size: 245.59k ) Number of downloads: 69 Antivalul avea o gaura prin care trecea sonda de nivel si o decupatura pentru o teava de la ungerea turbinei. Le-am astupat. DSC03630.JPG ( Size: 244.08k ) Number of downloads: 56 Tablele si piulitele de care am zis mai sus au devenit bridele de prindere ale antivalului. Am masurat, am trasat si au fost sudate. DSC03629.JPG ( Size: 266.49k ) Number of downloads: 50 L-am rugat pe baiat sa bage piesele la curatat in baia cu ultrasunete. Speram sa "cada" vopseaua de pe baie, da' nu s-a-ntamplat. DSC03628.JPG ( Size: 321.13k ) Number of downloads: 50 Rezultatul... DSC03631.JPG ( Size: 260.29k ) Number of downloads: 54 Toata munca asta numai pt ca i-a trebuit lui payty sa aiba un sorb potrivit... ![]() Maine dimineata duc baia la acoperit. Sunt foarte curios sa vad instalatia si procesul. Dup-aia astept sa aflu ca pot lua un anumit simering... Daca toate merg la fel de bine, poimaine seara motorul e bun de pornit. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Muttley |
![]()
Post
#382
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 2 Oct 2009, 10:38
In ordine: - baia dupa sablare; - instalatia ce genereaza campul electrostatic; - baia dupa aplicarea "vopselei"; - cuptorul; - rezultatul... ![]() DSC03633.JPG ( Size: 268.44k ) Number of downloads: 54 DSC03634.JPG ( Size: 358.28k ) Number of downloads: 43 DSC03636.JPG ( Size: 259.28k ) Number of downloads: 46 DSC03638.JPG ( Size: 266.97k ) Number of downloads: 50 DSC03640.JPG ( Size: 227.25k ) Number of downloads: 57 S-a modificat si pretul initial de "20 RONi". S-a transformat in "Bine ca ai o pasiune. Sanatate!". Firma respectiva produce si piese auto, am primit "in probe" reperele din poza: DSC03641.JPG ( Size: 294.71k ) Number of downloads: 65 P-astea am sa le pun pe masina pe la anu, cand ii fac toata suspensia. Daca iau si simeringul de distributie, maine am mult de lucru. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#383
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#384
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 2 Oct 2009, 16:07
![]() DSC036431.JPG ( Size: 278.98k ) Number of downloads: 70 Posted by: Muttley 4 Oct 2009, 14:27 Dragos si Liviu, Aveam r.c. 9.8:1, deschidere 264*RAC admisie, 270*RAC evacuare, mergea cu: 1000 / 09 1500 / 20 2000 / 26 3000 / 40. Acum am r.c. 10.3:1, deschideri admisie / evacuare in jur de 290*RAC. Propuneti-mi va rog o curba functie de aceleasi turatii, cu care s-o pornesc si cu care sa plec la o proba. Mersi! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#385
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(payty @ 4 Oct 2009, 15:21) desi nu ma cheama nici dragos, nici liviu imi permit un comentariu: ![]() avand axa cu grade multe, probabil vei avea un grafic de avans cu grade multe initial si pt turatie mica, dar panta mica. avans mai mare la turatie mica ar ajuta sa nu se balbaie motorul pana urca cat de cat in turatie. cred ca te-ar ajuta curba de r12 gordini. daca vrei, o caut si o postez aici. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#386
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 4 Oct 2009, 16:21
Te rog. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#387
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Uraaaaa!
![]() Nu mai am răbdare pân' la final,așa că întreb acu':*cu axa aia de TS ce-ai făcut? ![]() *sper să nu primesc și eu același tratament ca ăla cu aprinderea,c-am întrebat...doar... P.S-Încă ceva:Acum,după atâția ani,nu divulgi,te rog, ce axă ai pus(câte grade pe A și pe E) și procedeul aplicat tacheților? This post has been edited by Adrian Frigo: 7 Oct 2017, 17:15 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Muttley |
![]()
Post
#388
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Axa de TS, cu un parcurs jenant de cateva sute sau mii de km, ar trebui sa se afle pe la Piatra Neamt, ambalata bine in ulei si hartie.
Nu stiu sigur, da' asa ar fi ideal. Ma gandeam recent ca de vreme ce cu biata rabla nu depasesc 5000rpm, poate ar fi o chestie s-o pun inapoi. Acum e lesinata pana-n 3000rpm, iar imediat ce incepe sa "se umfle", schimb treapta. Deci nu, n-o fac cadou nimanui ![]() Hai, liniste, ca-s cu capu' mare de la atatea copy/paste, quote si attach image. Edit: axa din motor e copiata dupa niste profile de motocicleta Kawasaki. E scris mai sus, pe la 290 grade rotatie arbore cotit. Tachetii gauriti in lateral, pentru inca o treapta de ungere. This post has been edited by Muttley: 7 Oct 2017, 17:17 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#389
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Săru'mâna!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Muttley |
![]()
Post
#390
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Crejmare
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 12:15 |