O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
![]() ![]() |
O rabla..., Dacia 1310 TLX cu usoare modificari
79_BMS |
![]()
Post
#721
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#722
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 10 Mar 2010, 16:23
Am sa caut la OBI (e in drum) o masca de vopsitor. Intre aplicarile de rasina voi iesi afara. Multumesc pentru sfaturi! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#723
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#724
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 11 Mar 2010, 03:51
Tie-ti trebuie 20 minute, insa mie mi-a luat din momentu-n care am deschis sticla cu rasina pana am plecat acasa fix 7 ore!!!!!!!!!! Probabil n-am sa castig vreodata vreun concurs de viteza la lucrul cu fibra ![]() S-o iau cu-nceputu'... Am gasit masca de vopsit la OBI, 1,4 milioane. Tot atatia ani s-astepte s-o cumpar. Mi-am luat de la farmacie o masca d-aia de gripa cu porci dar am dat-o jos cam repede, ma enerva maxim. Calorifer mi-a-mprumutat cineva. Da' in afara de a face lumina in garaj sa palpaie, altceva n-a reusit, are inertie mare. Abia inainte de a pleca acasa l-am pus cu adevarat la treaba, detalii imediat. Dupa ce m-am organizat putin am inceput cu jumatatea mai simpla, cea dinspre carburatoare. Nu insist cu detaliile, a iesit destul de bine, mai putin niste pungi de aer pe conturul flansei. Cat sunt de periculoase? Poza: DSC04449.JPG ( Size: 463.71k ) Number of downloads: 145 Cealalta a iesit mai nasol, pentru ca 4 din cele 6 gauri ale ramei sunt cam ingramadite. Va trebui fie sa frezez fibra, fie sa tesesc capetele suruburilor. Voi alege din cele doua dupa ce se usuca. DSC04451.JPG ( Size: 449.18k ) Number of downloads: 145 Apropo, habar n-aveam ca borcanul de 800g are gura de 3 inch (76mm). Capacul ala parca-i de acolo ![]() Cum spuneam, abia la sfarsit am reusit sa gasesc un mod eficient de a face cald cu caloriferul. 3 placi de polistiren + o masa plianta + multe pagini cu reclame la muraturi = un cuptor ![]() DSC04453.JPG ( Size: 211.31k ) Number of downloads: 154 Am dat caloriferul la jumate si ma duc abia maine seara dupa serviciu sa-l opresc. Intrebari: 1) pe a doua jumatate, exista zone in care am pus 8 straturi de fibra, fara pauze de uscare intre ele. Are ceva? 2) piesele stau "la cuptor" pana maine la ora 16:00, deci in total aproape 14 ore. Dup-aia raman in garaj pana marti, neincalzite. E suficient ca sa "se polimerizeze complet" si sa nu "ramana crude la interior" (citat YRX)???? PS: da, ma luase putin de cap la un moment dat, pe la inceput, si am iesit 5 minute afara. In rest nimic neobisnuit. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#725
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Merced @ 11 Mar 2010, 09:25) QUOTE(YRX @ 11 Mar 2010, 09:59) Bravos, ti-a iesit destul de bine. Mai poti sa faci o chestie, dupa ce se usuca cat de cat (sa nu mai miroasa) poti sa le duci in casa sa le tii la caldura vreo 2 zile. Asa te asiguri ca rasina se intareste complet. 8 straturi ???? Da ce-ai facut acolo, cat de gros ti-a iesit laminatul? QUOTE(Siconi @ 11 Mar 2010, 10:14) Stai sa de-matriteze intai... sa taie surplusul si apoi poate sa masoare. Abia a trecut de faza a doua. QUOTE(Merced @ 11 Mar 2010, 10:15) |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#726
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 11 Mar 2010, 10:18
Merced, la 3 noaptea. Stii si tu ca la sfarsitul lui martie ori plec cu ea, ori... nu vreau sa ma gandesc. Mai am doua saptamani calendaristice si in jur de 6 seri de lucru efectiv la motor la dispozitie. YRX, n-am cum s-o duc in casa pentru ca... n-am casa ![]() Am sa duc in seara asta piesele in garajul unui prieten, unde-si tine motoreta, acolo macar exista un calorifer care functioneaza pe timpul zilei. La a doua piesa, in zonele mediane ale lateralelor am fost nevoit sa pun straturi multe. Erau deja 3 si am mai asezat unul pentru a introduce rama, pentru ca la cum erau straturile anterioare s-ar fi "decojit" (mica eroare), iar alte 4 pentru fixarea tubului de inox. In total 8. E groasa rau acolo, estimez 1-1.5 mm pentru fiecare strat. __________________________________ Piesele-s ratate, au pungi de aer: DSC04454.JPG ( Size: 322.97k ) Number of downloads: 156 DSC04455.JPG ( Size: 337.26k ) Number of downloads: 140 Cel mai grav e la tubul din inox, pot spune ca are joc fibra pe el Poza e facuta dupa ce am decupat pe fuga parte din fibra. In fine, rasina s-a terminat, timpul s-a terminat. Vor ramane asa provizoriu, eventual caut o solutie de carpeala, pana le fac din nou, de la zero, intr-un viitor indepartat si incert. Dar ramane valabila marea mea dilema: de ce a aparut aerul, si de unde, ca ieri nu prea era acolo??? Ce trebuie sa fac ca sa evit data viitoare?!? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#727
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(Merced @ 11 Mar 2010, 23:05) Ia lasa-le dracu' de prostii, du-te cu matrita la cineva sa-ti faca din tabla draci aia de rezonator... QUOTE(YRX @ 12 Mar 2010, 10:04) N-are nimic ca au cateva bule de aer, sunt inevitabile fara pompa de vacum. Oricum, nu cred ca-ti vor dauna la ceva, sunt intre straturi si pentru aplicatia ta nu-i nevoie de perfectiune, ca nu e arbore cardanic de carbon. Pe tubul ala ai joc pentru ca in procesul de uscare fibra se micsoreaza, chiar si cu 5%. Lasa-le sa se usuce bine si poti sa mai intervii cu un adeziv epoxidic unde e necesar, iti lipeste ala tot. Ti-am zis ca nu prea adera bine la metale, mai ales lustruite, da tu nimic... batman-batman... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#728
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 12 Mar 2010, 10:46
Pai daca fibra s-ar fi micsorat, s-ar fi strans pe tub! Eu cred ca s-a scurs rasina spre baza piesei Adezivul ala de care spui imi suna fantastic de bine. Alte detalii te rog? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#729
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(YRX @ 12 Mar 2010, 14:36) Ma, daca o suprafata se micsoreaza se retrage spre centru, n-avea cum sa se stranga pe tub, ca s-a tras din toate laturile (moama ce explicatie am in mine, sper ca m-am facut inteles ![]() Adezivul epoxy bicomponent il gasesti pe toate gardurile - Bison, Uhu, Loctite etc. E bun pentru toate suprafetele, trebuie sa respecti proportiile si modul de folosire. Cu el iti lipesti afurisitul ala de tub de rasina si dupa ce se intareste n-are moarte. Klaus le stie bine cu lipiciurile astea, vezi ca parca a mai explicat el pe forum ce si cum. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#730
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 12 Mar 2010, 15:22
Bine, bine, am sa caut prin magazine, dar va trebui s-astepte pana luni... Mersi! Intre timp, uitati ce a ajuns din Anglia, pare-se ca nenea ala chiar vorbea serios IMG030_01.jpg ( Size: 9.03k ) Number of downloads: 58 IMG029_01.jpg ( Size: 10.37k ) Number of downloads: 46 Pozele-s de o calitate deosebita, dar i-am zis sarumana mamei si pentru atat In toata splendoarea lui am sa-l vad abia la Paste, cand m-oi duce acasa. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#731
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#732
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 12 Mar 2010, 16:00
La orice motor cu ardere interna (in special la motoare turbo, fie ele benzinare sau diesel), pentru ca pistoanele nu etanseaza perfect pe cilindri, astfel scapand gaze pe sub piston si astfel crescand presiunea in carterul motor, ies pe la capacul culbutorilor: vapori benzina (sau motorina, dupa caz) + vapori ulei + vapori apa + ...+... Din toti astia, utili sunt doar vaporii de benzina. Ceainicul separa benzina (care e mai volatila) de restul mizeriei si o reintroduce in admisie. Restul se aduna in ceainic, acesta golindu-se periodic. Unii prefera scurgerea mizeriei rezultate inapoi in baia de ulei. Eu nu. In lipsa ceainicului, toate cele de mai sus ajung in admisie, se ard, transformandu-se-n depuneri pe internele motorului, mazgalind uleiul, contaminand amestecul, astfel scazand puterea (nesemnificativ insa). Adaugare 2017: creste cifra octanica (ma rog, nu mai scade), se micsoreaza probabilitatea de aparitie a detonatiei. ![]() This post has been edited by Muttley: 8 Oct 2017, 21:28 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#733
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(elro @ 12 Mar 2010, 16:10) QUOTE(payty @ 12 Mar 2010, 18:48) chiar sunt curios cat de repede se umple borcanul in cauza. (la un motor in toate mintile lui, nu la unul care consuma benzina + ulei in parti egale). QUOTE(Dan_kalibra @ 13 Mar 2010, 15:37) Frumos separatorul ala, eu am cautat sa cumpar din ala de Oltcit si negasind i-am scos epuratorul prin scut chiar din prima zi cind am facut motorul(cand normal zici ca nu prea scapa compresie in baie),evitand astfel sa traga pe admisie condens ,spuma si orice alte impuritati, care oricum apar chiar daca folosesti un ulei bun(Castrol spre exemplu). Fotografii_0130_.jpg ( Size: 81.9k ) Number of downloads: 55 Fotografii_0131_.jpg ( Size: 87.87k ) Number of downloads: 44 Muttley sper ca si la Pitesti e soare asa ca :SPOR LA TREABA ! This post has been edited by 79_BMS: 8 Oct 2017, 21:33 |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#734
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 13 Mar 2010, 18:12
QUOTE i-am scos epuratorul prin scut chiar din prima zi cind am facut motorul Esti constient sper ca: - poluezi inutil; - in frana de motor apare fenomenul invers - carterul motorului "suge" prin acel furtun. In cazul tau praful de pe drum. QUOTE Muttley sper ca si la Pitesti e soare asa ca :SPOR LA TREABA ! O fi, n-am de unde sti. Sunt la Bucuresti. Partea buna - azi am dormit undeva peste 16 ore si inca n-am terminat. 8 Oct 2017, 22:41: Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 09:11 Am taiat marginile jumatatilor de cutie, apoi am finisat cat de cat. Totusi voi folosi piesele, cred ca sunt perfect recuperabile: DSC04460.JPG ( Size: 260.61k ) Number of downloads: 52 DSC04462.JPG ( Size: 270.21k ) Number of downloads: 39 DSC04463.JPG ( Size: 275.15k ) Number of downloads: 38 In primul rand: daca aveam cea mai vaga idee privind CANTITATEA ( ) de praf care iese la taiere, polizare ori smirgheluire, cautam de la inceput alt material. Garajul si tot ce-i in el, inclusiv rabla, arata ca dupa viscol. Plamanii mei cam la fel din pacate, desi mi-am legat un tricou la bot Dilema: matritele au fost acoperite cu un strat subtire de rasina. Inainte de a face piesele, am aplicat pe matrite ceara de demulare in 3 straturi. Cu toate astea, rasina de pe matrite s-a lipit de piese si n-am putut s-o dau jos oricum as fi incercat. Nu ma deranjeaza cu nimic, dar mi-e teama ca s-ar putea desprinde in timp, ajungand astfel in motor. Deci se va desprinde sau nu? In continuare voi incerca sa fac rost cat mai repede de inca 1l de rasina, cu care sa acopar piesele atat interior cat si exterior, pentru finetea suprafetelor dar mai ales pentru astuparea eventualilor pori. La fel, tubul din inox e desprins de fibra pe o circumferinta de ~60*. Si aici voi incerca cumva sa injectez rasina intre cele doua. Fetele de imbinare, pe care initial le gandisem a fi din fibra (cum sunt si-n poze de altfel) le voi da la frezat pana se ajunge la aluminiu. Ancorarea suplimentara a ramelor o voi face prin pop-nituire (alta premiera, am un pop-nituitor in portbagaj de vreo 5 ani, nu l-am folosit niciodata). This post has been edited by Muttley: 8 Oct 2017, 21:41 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#735
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(emircea @ 16 Mar 2010, 09:57) Nu-mi dau seama din poze, dar resturile despre care vorbesti nu merg curatate cu o bormasina si perie de sarma rotativa? Pop-nituirea nu iti da batai de cap. Sa dai gaurile precis, sa folosesti niturile pentru dimensiunea respectiva, sa ai un burghiu si bormasina la indemana in caz ca vreunul nu s-a prins cum trebuie. Ma gandesc totusi ca niturile e posibil sa se slabeasca de la vibratii, nu te-ar avantaja combinatia surub cu cap imbus, de 4 sau 5(sau cat ai nevoie) +saiba plata+piulita+contrapiulita? Folosind piulita si contrapiulita strangi cat ai nevoie, apoi blochezi cu contrapiulita. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#736
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 10:08
emircea, in poze nici n-ai cum sa vezi un strat de 0.2mm de rasina. Da, ar merge cu peria rotativa, dar distrug tot. E o idee buna asta cu suruburile... Sau nu, pentru ca pop-niturile ies putin in exterior si le pot acoperi cu rasina pentru a fi etanse. Cred ca raman nituri. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#737
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(YRX @ 16 Mar 2010, 10:10) Hai ca ti-au iesit bine. 90% din munca la fibra este matrita, cu cat mai aproape de perfectiune cu atat mai putina munca la slefuit piesele finite. Ar fi bine sa dai jos orice aschie de rasina prinsa de produs, dar daca mai dai cu rasina le prinzi acolo definitiv si nu cred ca mai ai probleme. Pe exterior ar fi bine sa le vopsesti, rasina este sensibila la UV, in timp imbatraneste si se crapa. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#738
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 10:15
Vopsirea la anu' cred. Inteleg ca se poate face dupa 3 saptamani de la uscarea piesei, iar peste 3 saptamani nu voi mai avea conditii pentru demontat cutia de pe masina si vopsit. Ideea-i sa fac rabla functionala, cat s-o duc undeva unde sa doarma cam un an, ca plec din tara ![]() Ca info pentru cultura noastra generala, repet: NU slefuiti fibra de sticla neprotejati!!! Desi nu ma simt rau, sunt stresat maxim de gandul ca am inhalat atata praf aseara. Ma duc la farmacie sa-mi iau bromhexin si biseptol, ca sa-mi curat plamanii si tubulatura de admisie. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#739
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#740
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 11:01
Praful de la zugravit e "benign" ca sa-i zic asa. Fibra de sticla (e sticla la urma urmei) inteleg ca-l are pe dracu-n ea, te mananca de la interior, haleste tesuturile. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#741
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Mar 2010, 11:04) una bucata masca cu filtru e vreo 3,5 ron, am vazut ieri la Real si m-am gandit la tine cand ai zis ca e un meleon si ceva nustiunde ![]() QUOTE(BZN @ 16 Mar 2010, 11:10) Decat d-aia mai bine lipsa ![]() Am folosit eu una acum ceva timp si ma miram ce dracu mirosea asa urat in camera... Si nu am catel sau pisica... ![]() QUOTE(vis-a-vis @ 16 Mar 2010, 11:17) |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#742
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 11:23
Presupunand c-ar fi avut vreun rost - nu. Pentru ca sunt pungi de aer destul de nasoale in dreptul flansei de la carburatoare, iar daca intra apa acolo se oxideaza flansa. Apoi rasina ce intentionez s-o aplic ar trebui sa prinda pe oxid. Dar la ce bun??? Repet, n-am nevoie sa straluceasca, nici la interior, nici la exterior. Si (aici deja am experienta), prin aplicarea noilor straturi de rasina, atat exteriorul cat si interiorul vor deveni perfect netede. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#744
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 11:30
Absolut nicio dara nu ramane. Oricum, acest "luciu" e un efect advers, cum, repet, nu ma intereseaza s-arate bine. Dau cu rasina ca sa astup pori. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#745
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 16 Mar 2010, 11:38) QUOTE(Muttley) E o idee buna asta cu suruburile... Sau nu, pentru ca pop-niturile ies putin in exterior si le pot acoperi cu rasina pentru a fi etanse. Cred ca raman nituri. Esti constient ca niturile inseamna totodata ca o sa pomenesti tot calendarul ortodox daca vrei sa desfaci creatura. Macar temporar, as merge pe suruburi in locul tau. Daca te ingrijorezi atat de etanseitate, poti sa tai niste saibe de cauciuc pe care sa le pui primele. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#746
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 12:17
QUOTE(Muttley) Ancorarea suplimentara a ramelor o voi face prin pop-nituire Cu albastru, pop-niturile: index44.jpg ( Size: 34.45k ) Number of downloads: 56 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 16 Mar 2010, 12:28) Mda... eu intelesesem ca vrei sa prinzi cele doua bucati cu nituri, si imi dadea cu virgula. Tre' sa vad daca nu cumva cafeaua din firma e decofeinizata ![]() Oricum, ideea lui emircea cu surub/saiba tot are un avantaj... O saiba acopera o suprafata mai mare, si ar avea sanse mai mici decat nitul sa tortureze rasina la vibratii. |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#748
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 13:04
Daca nu era deja clar, ramele-s lipite de fibra. Teoretic, ramele ar sta fixe pe piese si-asa. Fara vibratii, fara miscare relativa intre ele. Niturile ar fi doar pe post de back-up. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
79_BMS |
![]()
Post
#749
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 444 Joined: 29 October 06 ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 16 Mar 2010, 13:40) Stiam ca-s batute-n cuie de rasina. Dar aste e acum, cu ele noi, tinute in mana. O turatie de relantiu de hai sa zicem 900 RPM inseamna 15 Hz. Iar o turatie de 4000 RPM inseamna ~67 Hz. Frecvente destul de joase, dupa parerea mea. Acu' nu stiu cum se transmit/impart/multiplica vibratiile astea prin motor, dar cutia asta a ta va fi oricum situata undeva la marginea motorului, asa ca va fi si mai dragalas supusa acestor vibratii. In timp, poti fi sigur n-o sa cedeze lipitura data de rasina? Nu cred ca e demn de uitat nici faptul ca sta intr-o zona care va fi supusa la incalziri de la temperatura mediului inconjurator pana la 80-90 de grade, dupa care se va raci inapoi la temperatura normala. Ma indoiesc ca rasina si aluminiul au acelasi coeficient de dilatare. Acu' nu stiu, s-ar putea sa pun problema drobului de sare ( n-ar fi prima oara ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006/Laureate 1.5 dci
|
|
Muttley |
![]()
Post
#750
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Posted by: Muttley 16 Mar 2010, 13:42
Trebuia sa vii tu sa ma sperii! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 23:35 |