DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 14 15 16 17 18 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

RSV
post 3 Jun 2008, 13:06
Post #451


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




Sfatul meu este sa ti se schimbe tot pana la pinionul din baia de ulei inclusiv.

Daca tot mai etanseaza niste suruburi si schimba o curea nu fac nimic.


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltf
post 3 Jun 2008, 17:08
Post #452


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 08
From: Cluj




Ei ziceau deja si data trecuta ca au schimbat pinionul, dar fara sa dea jos baia de ulei. Nu ma intrebati cum au facut asta ca nu stiu.


--------------------
Dacia Logan 2008 ABS+, AC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Jun 2008, 18:53
Post #453


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cu bagheta magica si zâna cea buna, cum altfel...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 3 Jun 2008, 19:48
Post #454


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




te-a mintit

Poate a schimbat simeringul de la distributie ca ala se poate fara

Insa daca schimba pinionul trebuie data jos baia si inainte uleiul.



--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltf
post 4 Jun 2008, 15:53
Post #455


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 08
From: Cluj




Am revenit de la service.
De data asta am stat linga masina tot timpul. Au schimbat pinion, simering, curea de distributie si ceva suruburi. Desigur de data asta au dat jos si baia de ulei.
La sfarsit au reglat directia.

Bineinteles ca in motor au gasit tot simering de Sinterom cu toate ca in baza de date aparea cum ca ar fi schimbat-o acum 2 luni pe una Renault. Cel responsabil cu garanatiile ia luat la intrebari pe mecanici si le-a promis sanctiuni (de fapt cred ca data trecuta mecanici pur si simplu au furat pinionul nou + curea +...)

Culmea e ca dupa un mic scandal mi-au pus si ulei nou. (Mi-am aratat nemultumirea ca au vrut sa bage la loc din nou acelasi ulei scurs a doua oara intr-o galeata murdara. Au facut sesizare pe email la uzina cum ca refuz sa-mi puna aceasi ulei, si Pitesti-ul a aprobat schimbarea gratis)

Toata treaba a durat ~6 ore
Acum sa vedem daca mai apar probleme.

This post has been edited by zsoltf: 5 Jun 2008, 07:34


--------------------
Dacia Logan 2008 ABS+, AC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 5 Jun 2008, 06:14
Post #456


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(zsoltf @ 4 Jun 2008, 15:53)
Bineinteles ca in motor au gasit tot simering de Sinterom cu toate ca in baza de date aparea cum ca ar fi schimbat-o acum 2 luni pe una Renault. Cel responsabil cu garanatiile ia luat la intrebari pe mecanici si le-a promis sanctiuni (de fapt cred ca data trecuta mecaninci pur si simplu au furat pininol nou + curea +...)
*


Ati inteles acum de ce nu las masina din ochi in service nici macar o secunda? Nici macar la revizie.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 6 Jun 2008, 21:28
Post #457


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




Ma inscriu si eu in clubul "Pinionul de Sinterom". Logan nou 1,4 Gpl din fabrica (Februarie 2008) cu pete de ulei in zona distributiei.Nu-mi vine sa cred ! Mi-am luat Logan nou disperat fiind de saptamanile petrecute prin service cu vechea Solenza...Am zis deh...masina noua...se strica mai rar....Aproape ca nu mai am cuvinte sa-mi exprim dezamagirea , tinand cont ca pe langa aceasta pata de ulei imi baga un puternic miros de gaz in habitaclu atunci cand pornesc ventilatia pe aer rece.Cand pornesc si aerul conditionat , nu-mi mai baga miros de gaz , in schimb pret de cateva secunde scoate un zgomot foarte urat cand demarez.In marsarier nu-mi intra decat la a 3 a incercare si atunci cu un puternic zgomot de zici ca se rupe ceva prin cutie.La ralanti imi scoate un puternic zgomot (de tacheti probabil). Tot la ralanti se tureaza singura la 1300 de rotatii si apoi coboara la 6-700 unde sta in mod normal.Pedala de ambreiaj e FFFF slaba. Oare ce ma asteapta cu masina asta ? Citind posturile voastre , ma astept deja la orice....Totusi ma simt nevoit sa repet este fabricatie FEBRUARIE 2008 !


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 6 Jun 2008, 21:37
Post #458


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




1. Mirosul de GPL in primele luni de utilizare, este ceva <normal>, adica asa se intampla la toate.
2. Cauta pe forum, la Logan, aerul conditionat este mai zgomotos de felul lui.
3. Eu cred ca nu stii tu sa schimbi in marsarier, sau nu calci destul ambreiajul.
4. Este normal ca turatia sa urce, deoarece trebuie ca masina sa treaca de pe benzina pe GPL, iar trecerea asta se face la 1.300Rpm(in cazul tau).
5. Pai cum ai vrea sa fie pedala? Tare ca la vechea 1310?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 6 Jun 2008, 21:49
Post #459


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




1.Nu cred ca e prea normal mirosul de GPL , pt ca la un moment dat nu mai poti respira in masina.
2.Ambreiajul crede-ma ca il calc la maxim.Cat despre faptul ca nu stiu eu sa schimb in marcharier , ma abtin sa-ti raspund.
3.Aerul conditionat scoate un zgomot foarte deranjant timp de cateva secunde de fiecare data cand pornesc de pe loc , deci nu doar cand activez AC.Crede-ma am condus ceva masini cu AC...ca asta nu a facut niciuna.
4.Turatia motrului urca de fiecare data cand o las pe liber . Nicidecum cand trece de pe benzina pe GPL.
5.Pedala de ambreiaj da vreau sa fie mai tare.Asta e o lesinata....
Inca ceva...Masina a costat o caruta de bani si are doar 4 luni.Ti se par normale problemele expuse de mine mai sus ? Daca tu consideri ca toate astea intra la categoria "asa face toate" ma vad nevoit sa ma consider un idiot ca am mai multe pretentii de 10.000 euro.
Scuze de OFF-topic. M-am simtit nevoit sa-i raspund colegului forumist.


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 7 Jun 2008, 07:25
Post #460


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Desi am intalnit la mai multi chestia cu mirosul de GPL cat a fost noua masina(inclusiv la mine) tu esti cam singurul care sustine ca nu se poate respira in masina ...
In legatura cu CV, ma abtin sa iti raspud.
Daca ai A/C conectat, e ceva normal(chiar si la mine se intampla) sa se tureze motorul pentru cateva secunde(la mine sta la 1.500Rpm) si apoi sa coboare destul de brusc.
Din pacate, nu cred ca se poate face ceva ca pedala de ambreiaj sa fie mai tare. Si faptul ca pedala de ambreiaj e moale e de bine, nu de rau.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 7 Jun 2008, 08:31
Post #461


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




Gata prietene.M-ai convins.....E cea mai buna afacere care am facut-o vreodata achizitionand aceasta masina. Multumesc ca existati Dacia-Renault !


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 7 Jun 2008, 09:41
Post #462


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Nu mai folosi astfel de apelative de gen <prietene>, ca nu imi amintesc sa fi fost prieteni.
Eu nu am incercat sa te conving de ceva, am vrut doar sa te ajut cu probele tale. Dar acum ma indoiesc ca ar fi reale, si cred ca esti doar un frustrat care vrea sa denigreze imaginea Logan-ului.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 7 Jun 2008, 12:46
Post #463


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




Prin mesajul anterior am incercat sa-ti explic ca te bagi in seama degeaba si lupti pentru o cauza pierduta. Prin mesaje de genul "Nu stii sa schimbi in marsarier" nu ai sa ma convingi niciodata de bunele tale intentii in ceea ce priveste problemele pe care eu le-am expus aici.Chiar nu te suspectez ca ai vreo legatura cu cei de la Dacia , dar nu te inteleg de ce le sustii cauza atat de inversunat.
Nu uita subiectul ca acestui topic este legat chiar de o grava problema tehnica ce se intalneste la masini iesite in multe cazuri de foarte putin timp pe poarta fabricii.
Urmeaza sa-mi mai spui ca si pata de ulei de langa sistemul de distributie este tot o inchipuire ce imi apartine si m-ai convins definitiv de bunele tale intentii.
Deci daca vrei sa continuam discutia asta penibila prin care vrei sa-mi demonstrezi ce masina buna mi-am cumparat , foloseste te rog PM. Oamenii prezenti pe acest forum se afla aici pentru cu totul alte motive. Daca vrei sa-i ajuti cu ceva ai putea sa o faci oferind un sfat despre un service cu oameni capabili sa elimine scurgerile de ulei.Sunt colegi de forum care dupa 6 incercari esuate pe la diferite reprezentante Dacia sunt convins ca ti-ar fi recunoscatori.
---------------
Daca restul de probleme pe care le-am expus aici se pot rezolva sau intra si ele la categoria "Asa fac toate" va spun in 2-3 zile cand voi scoate masina din service.


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 7 Jun 2008, 13:39
Post #464


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(ands @ 7 Jun 2008, 12:46)
lupti pentru o cauza pierduta.
*


QUOTE
chiar nu te suspectez ca ai vreo legatura cu cei de la Dacia

Eu iti zic tie sa incetezi ca o dai in penibil ...


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 7 Jun 2008, 14:07
Post #465


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Potoliti-va amandoi, va rog, altfel iar se inchide topicul, si nu vreau, chiar ma intereseaza subiectul!

On topic, @ands:
Si al meu e tot februarie 2008, din 28. Am avut problema cu pinionul, am fost in service si l-au schimbat. (Din ce reiese din acest topic, se pare ca de cand se pun iar pacatoasele de pinioane de Sinterom au reaparut problemele) Apoi au mai etansat si niste suruburi. De atunci am facut un drum de Germania (> 2500km) si se pare ca e ok. Nu dispera. E o problema care se rezolva in garantie. Daca Dacia considera ca e mai ieftin sa plateasca inlocuirea acestor pinioane decat sa le puna direct pe cele bune... chiar nu avem ce face. Mergi la service, rezolva problema si gata. Si eu am fost la fel de dezamagit ca si tine, dar intre timp mi-a trecut.

Cu mirosul de gaz... nu ma pronunt, n-am GPL.

Zgomotul "de diesel" la relanti, daca te mai uiti pe forum, o sa vezi ca e raspandit, e tehnologic, apare de la Solenza incoace, parca (desi eu l-am avut si pe 1310...), si nu afecteaza.

Probeleme cu zgomotul, AC-ul si demarajul pot fi normale sau nu. Compara cu un alt Logan similar si vezi. Daca nu face la fel, mergi in service, ai garantie. Dar ia in considerare ca acel compresor de la AC consuma energie pe care motorul trebuie sa o dea, si calculatorul de injectie modifica "mersul" motorul ca sa compenseze.

La marsarier... mai lasa cutia sa se uzeze un pic. Si cauta sa ii gasesti "modul de lucru". La mine am constatat ca daca, dupa ce apas ambreiajul, fac cursa lent (adica toata acea cursa in "L" a manetei, spre dreapta si in spate, sa dureze 3-4 secunde) n-am probleme, intra frumos.

Ambreiajul si acceleratia "slabe"... unii le considera dezavantaj, altii avantaj. Si mie mi-a fost greu la inceput, dar m-am obisnuit, si acum, cand conduc o alta masina, mi-e greu. Obisnuieste-te wink.gif


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 9 Jun 2008, 08:59
Post #466


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




@ands:

Referitor la zgomotul "de tacheti" confirm faptul ca este (in general) o manifestare fara un real pericol inafara de disconfortul acustic; din pacate insa este posbil ca acest zgomot sa fie generat de catre un defect de fabricatie al pistoanelor (am fost "norocosul castigator" al unui asemenea exemplar), caz in care este necesara inlocuirea pistoanelor, asa ca este bine sa prezinti si aceasta problema celor de la service (din multele mele drumuri "in garantie", ti recomand pe baietii de la Cobalcescu).



--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Jun 2008, 15:35
Post #467


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Sunt curios cand ne va spune ce a rezolvat in service ... Sunt tare curios ce probleme REALE a avut la masina.

This post has been edited by AR-18-MOS: 9 Jun 2008, 18:37


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 9 Jun 2008, 15:37
Post #468


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




De ce nu poate sa existe pe acest forum un dialog normal si civilizat fara jigniri?

Ceea ce trebuie sa facem noi aici este sa avem un dialog costructiv.


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 10 Jun 2008, 14:11
Post #469


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




Asta ziceam si eu . Dar prietenul cu numar de masina la nick o tot cauta nu vezi....Omule iti mai zic odata abtine-te de la comentarii inutile.Dupa cum observi nu te-am mai bagat in seama si asta recomand tuturor celor pe care vrei sa-i "ajuti" cu sfaturile tale.
----------------------------
Exista si oameni cu care se poate vorbi civilizat pe forumul asta si carora le multumesc pt sugestii. Cu detalii despre problemele REALE ale masinii voi reveni cum spuneam dupa ce o scot de la service.Problema este ca nu o mai pot duce saptamana asta cum am vrut initial pt ca am un drum de aproape 1000 km de parcurs cu ea. Sper sa nu am cine stie ce surprize din cauza problemelor pe care le-am expus mai sus.Ma gandesc in primul rand la scurgerile de ulei de langa sistemul de distributie.Mi-e cam teama , dar nu am incotro.Trebuie sa plec neaparat.Asta e marea mea problema deocamdata...masina mi-e indispensabila.De aceea am preferat sa fie noua , tocmai ca sa nu ma abonez pe la service...
Asadar, undeva pe 17 -18 Iunie revin cu detalii...


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 10 Jun 2008, 14:24
Post #470


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




In momentul in care tu zici ca in habitaclu este un miros de gaz de de nu se poate respira, ca pe la distributie sunt pete de ulei, ca ai probleme cu cutia de viteze, ca motorul nu merge rotund la ralanti, tu faci un drum de 1000Km?
Vezi ca din postul tau se intelege ca deja masina a fost service si ca peste 2-3 zile urmeaza sa o scoti. Vii acum, adica dupa 4 zile si zici ca masina de fapt nu e in service, si faci un drum de 1000Km cu ea ... Nu crezi ca te-ai dat de gol, singur?


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 10 Jun 2008, 14:44
Post #471


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




Omule , asta ai inteles tu. Nu scrie nicaieri ca masina ESTE in service. Am zis ca urmeaza sa o scot deoarece in mod normal trebuia sa o duc Luni.Insa eu nu pot sa ma lipsesc de ea cu toate problemele pe care le-am expus mai sus. Tocmai de aceea am renuntat sa mai merg saptamana asta cu ea la service , deoarece sufeream destule pierderi materiale daca stateam pe loc , iar Dacia din cate stiu eu nu suporta cand duci masina la garantie si pierderile cauzate de imposibilitatea de a folosi masina .Este motivul pt care trebuie sa le "multumesc" din nou celor de la Dacia-Renault. Ajung la niste compromisuri uimitoare si anume sa folosesc masina chiar in starea asta , din cauza incapacitatii lor de a oferi o masina noua cu care sa te prezinti la service decat la revizii.

Si cu asta cred ca am terminat orice discutie cu tine pe acest forum.Ba cred ca am vorbit chiar prea mult. Pt restul lumii , cum spuneam...revin cu concluzii pe 17 -18 Iunie


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 10 Jun 2008, 15:29
Post #472


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




ANDS zice ca AR-18-MOS o cauta si ca nu va mai raspunde...
AR-18-MOS zice ca ANDS o cauta...
...
ANDS zice ca AR-18-MOS o cauta si ca nu va mai raspunde...
AR-18-MOS zice ca ANDS o cauta...
...
ANDS zice ca AR-18-MOS o cauta si ca nu va mai raspunde...
AR-18-MOS zice ca ANDS o cauta...
...
s.a.m.d.
...
si rezultatul disputei voastre e? e vreunul mai destept? se simte vreunul mai implinit? are vreunul un argument sa-i inchida gura la celalalt?

ce naiba? trebuie neaparat sa va certati? sa fiti masculi feroce? credeti ca vreunul pe forum apreciaza ce faceti si zice "vai ce tare e ANDS sau AR-18-MOS"? io zic ca rade lumea de voi...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 10 Jun 2008, 15:32
Post #473


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




Eu zic ca trebuie sa inceteze acest dialog care nu este deloc constructiv, ba din contra.

Cine are de postat sa o faca strict la subiect.


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 12 Jun 2008, 08:45
Post #474


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Mai primiti un membu in clubul vostru? Se pare ca si eu am parte de acelasi defect. Masina - kiss fm 1.6 din ianuarie 2008, 4800km - prezinta scurgeri de ulei in zona distributiei.
Initial am fost suparat, dar dupa ce am citit topicul mi-am refacut moralul! In viata sunt lucruri mult mai importante decat o scurgere de ulei la o masina noua.
O voi duce in servis in iarna cand vreau sa-i remediez si citeva zgarieturi pe casco. Pana atunci sper sa mai fac macar 10k de kilometri. rolleyes.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 12 Jun 2008, 08:59
Post #475


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Ba du-o acuma. Pana la iarna o sa umpli de ulei cureaua de distributie si cea de accesorii si o sa ai si mai mari probleme posibile.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 12 Jun 2008, 09:49
Post #476


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 12 Jun 2008, 08:59)
Pana la iarna o sa umpli de ulei cureaua de distributie si cea de accesorii si o sa ai si mai mari probleme posibile.
*


Eu am mers mai bine de 10000 km de cand am observat urmele de ulei in zona capacului de la distributie. Nici nu imi fac mari probleme.
Hai sa nu speriem oamenii.
Eu stiu un lucru: se da fuguta la service cand este pata de ulei sub masina. Pana atunci poti sa o mai tarai. Bineinteles daca e in garantie si nu ai treaba cu masina las-o in service sa o rezolve.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 12 Jun 2008, 10:40
Post #477


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Stati linstiti ca nu ma sperii!
Roland, eu cred ca deja cureaua de distributie e plina de ulei. Azi am sters cat s-a putut uleiul de pe motor iar in perioada urmatoare o sa o tin sub observatie. Cureaua de accesorii inca nu este imbibata cu ulei sau cel putin asa mi s-a parut mie.
In iulie s-ar putea sa ma duc la Cobalcescu sa o faca, deorece in august urmeaza un concediu cu multi kilometri prin Europa.
In afara de aceasta problema, masina merge excelent.
O sa va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 12 Jun 2008, 12:49
Post #478


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cum ziceti voi. Daca voi credeti ca o curea proiectata sa mearga pe uscat si care functioneaza la voi plina de ulei nu este o problema, atunci e ok din partea mea.
Se pune alta curea si daca doar o dai jos sa te uiti la ea, darmite daca e cu ulei. Uleiul afecteaza cureaua si, in timp, apare riscul de rupere. Daca va convine riscul... nici nu are rost sa rezolvati cu semeringul si pinionul. Ce are umpic de ulei acolo... nu se vede... nu curge sub masina... nu rugineste :-)


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 12 Jun 2008, 12:52
Post #479


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




E OK SA MEARGA CU ULEI CUREAUA PE EA

ULEIUL SE PUNE SI LA USA CAND SCARTAIE SI REZOLVA TREABA

EU ZIC CA NU AI DE CE SA-TI FACI GRIJI


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 12 Jun 2008, 12:52
Post #480


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




de acord cu roland, dar vezi tu mai roland, ei sunt romani si gandesc romaneste "lasa bah ca-i bun si asa" pana pica


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V 2007 - B-61-ZTF
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 02:13
Forum Renault