DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

tumpi
post 12 Jun 2008, 13:19
Post #481


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Roland, sunt de acord cu faptul ca aceste curele nu sunt gandite sa functioneze imbibate cu ulei.
Cateva mii de kilometri in plus nu cred ca au vreo importanta pt ca oricum vor fi schimbate in momentul vizitei in servis. Daca eu nu observam ca masina pierde ulei? Crezi ca era vreo problema pt cineva?


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 12 Jun 2008, 13:36
Post #482


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




Acum depinde si de gravitatea situatiei.
Cazul meu. Pe la 5000 km am observat urmele de ulei dupa ce am citit pe forum. Sunt convins ca de inceput facea asa. Asta era cam acum un an si jumatate. La revizie, anul trecut in iulie i-am zis mecanicului, si acesta m-a indrumat spre inginer sa se uile el. M-am lasat pagubas. De la revizie incoace am sters cu carpa de vreo 2 ori locul respectiv. Nu era mult de ce sa zic. Erau poze pe forum pe aici cu urme mari de ulei. Altcineva spunea ca avea ulei si pe capota.
Acum nu mai am garantie dar chiar daca mai aveam tot nu ma duceam ca sa nu ma pricopsesc cu alte belele (de altfel masina merge bine). Masina e din iulie 2006 (deci din lot cu probleme).
Acum sa mai facem si haz de necaz, eu sunt invatat cu masinile romanesti, unde f. rar sa vezi motor fara urme de ulei pe el biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 13 Jun 2008, 07:06
Post #483


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Aseara m-am uitat la loganul vecinului (kiss fm, 1.6, 2000km, cumparata in aprilie) si ce sa vezi?! Deja curge uleiul si la el cu toate ca are numai 2000 de km. Nu va povestesc ce reactie a avut saracul om. Maine o sa studiez un logan similar cu 1200 de km cumparat in mai 2008.
Cred ca putem incadra aceasta problema la capitolul "asa face toate"
Oare cum este posibil ca in anul 2008 sa dai peste 9000 de euro pe o masina caruia ii curge ulei din motor de la inceput? De ce isi bate joc grupul Renault de munca noastra?
Acuma incepe sa-mi para rau ca nu mi-am ascultat sora. Trebuia sa-mi cumpar o Skoda Fabia Avantaj! 022.gif Mai puneam 500 de euro si-mi luam masina!
Skoda surorii are 50000 de km din care 90% sunt in Bucuresti si nu are nici cea mai mica problema!
Dai Doamne romanului mintea cea de pe urma!



13 Jun 2008, 07:43:
Mi-am facut programare la Cobalcescu. Vinerea viitoare ma duc cu ea la doctor.
Operatorul de la telefon a fost forte surpris cand i-am povestit ce are masina si ce urmeaza sa i se intample in servis. M-a intrebat de unde stiu amanuntele operatiunii? ohmy.gif
O sa va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor!

This post has been edited by tumpi: 13 Jun 2008, 07:43


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 13 Jun 2008, 08:03
Post #484


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




ii sfatuiesc pe toti care se duc la interventie in service sa citeasca atent tot topicul.

e important sa se faca toate operatiile conform celor scrise in manualul de reparatie (cei care au patit-o au spus cum trebuie sa se faca reparatia).

alt lucru important este sa nu va lasati pacaliti cu etansarea celor 2 suruburi care intra in motor si prind capacul de distributie.Mecanici o prefera deoarece e mult mai simplu sa le inlocuiesti si etansezi

IN 90% din cazuri se pare ca este pinionul de sinterom din baia de ulei.

Succes


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 14 Jun 2008, 10:04
Post #485


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dimineata am inspectat loganul unui coleg (1.6, kiss, 1000km) dar nu am observat urme de ulei pe la capace. Conducta de la servo aflata sub pinion era insa un pic grasa dar poate nu era ulei. Oricum am curatat conducta si o mai verificam peste 1000 de km. La mine aceasta conducta este plina de ulei. Am atasat o poza cu respectiva conducta.


Attached thumbnail(s)
IMG_0572a.jpg ( Size: 129.11k ) Number of downloads: 440


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Retype
post 14 Jun 2008, 21:38
Post #486


Himera


Group: Members
Posts: 223
Joined: 27 November 06
From: Bucuresti




Buna,
Scuza-ma ca te intreb, din ce unghi/parte/loc ai facut aceasta poza ca nu recunoasc zona. Mersi frumos


--------------------
Dacia Logan 2006/ Audi 6.0 quattro 2006/ Mio a701 cu MioMap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 15 Jun 2008, 09:22
Post #487


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Salut Retype!
Poza nu este facuta de mine, ci e luata de pe forum.
Aceasta zona este vizibila daca demontezi roata dreapta fata si apoi capacul de protectie din plastic.
Conducta marcata de mine o vezi usor daca te uiti in jos spre scut in dreptul jojei de ulei. Daca bagi mana o poti atinge dar ai grija sa nu fie motorul fierbinte!


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 20 Jun 2008, 14:36
Post #488


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Astazi (20iun) tocmai s-a terminat prima mea vizita in servis. Am fost la Cobalcescu (langa Cismigiu). Personalul s-a comportat foarte bine cu mine.
Masina a primit un semering si o curea de distributie, ambele noi. Au tinut masina pornita 30 de min pt a vedea daca mai curge. Deocamdata este curata dar mi-au zis sa o tin sub observatie. Am fost lasat sa stau langa masina pe parcursul interventiei. Zgomotul specific de turbina este facut de cureaua de accesorii, acest lucru deducandu-l dupa ce mecanicul a pornit motorul pt un test fara cureaua de accesorii montata.
In carnetul de garantie au trecut ca a fost inlocuit semeringul si cureaua de distributie.
La zece metri de mine mai era un logan cu scurgeri de ulei pe la distributie.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 20 Jun 2008, 15:07
Post #489


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




...stati sa vedeti ca si la sandero o sa apara aceasi problema. dry.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Jun 2008, 15:17
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Eu tot nu pricep...
Au pus pinion de Sinterom si au aparut probleme.
Le-au schimbat cu pinioane Renault + curele noi + manopera (costuri suportate de Dacia).
Deci, daca puneau din start pinion Renault era mai ieftin.

Si atunci, parca, au montat pinioane Renault.

Si dupa o vreme, din nou Sinterom...

Care e logica lor oare? Chit ca, de fapt, tare cred ca Sinterom-ul suporta toate daunele astea...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 21 Jun 2008, 06:49
Post #491


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(tumpi @ 20 Jun 2008, 15:36)
... Zgomotul specific de turbina este facut de cureaua de accesorii, acest lucru deducandu-l dupa ce mecanicul a pornit motorul pt un test fara cureaua de accesorii montata.
*


Sau poate de vreun agregat care este antrenat de cureaua accesorii (pompa servo, alternator, role presoare etc.)


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 23 Jun 2008, 07:45
Post #492


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dupa o scurta sesiune de relaxare in Mamaia, am revenit la normalitate.
Acum va pun o intrebare: cum credeti ca definesc eu normalitatea ca posesor de Logan 1.6mpi...? Probabil va imaginati ca sunt un om relaxat, multumit si fericit, dar va inselati! Uleiul a revenit in zona distributiei! furios.gif furios.gif furios.gif
Dupa ora 9 urmeaza sa-mi fac din nou programare la Cobalcescu! Doamne ajuta!
Va urma!
P.S. 100% Sandero va avea aceleasi probeleme cu pinionul Sinterom!

This post has been edited by tumpi: 23 Jun 2008, 08:50


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltf
post 23 Jun 2008, 11:47
Post #493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 08
From: Cluj




Pana nu-ti schimba si pinionul nu scapi de problema asta.

This post has been edited by zsoltf: 23 Jun 2008, 12:06


--------------------
Dacia Logan 2008 ABS+, AC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 23 Jun 2008, 13:11
Post #494


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dupa discutia avuta azi cu cei de la Cobalcescu, se pare ca o sa-mi schimbe pinionul. Abia astept! Operatiunea se va desfasura lunea viitoare.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltf
post 23 Jun 2008, 15:02
Post #495


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 08
From: Cluj




E obligatoriu sa stai langa masina. Eu am patit-o, mi-au zis ca au schimbat pinionul dar de fapt nu au schimbat nimic pana nu m-am dus a doua oara si am facut scandal.


--------------------
Dacia Logan 2008 ABS+, AC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ands
post 23 Jun 2008, 22:17
Post #496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 June 08




Revin si eu cu informatii. Am parcurs cu masina aproximativ 1400 km de cand am observat pata de ulei si din fericire pt mine nu a avut nimic. Chiar am avut emotii...Am mers cu ea la service , oamenii foarte amabili si familiarizati cu problema au schimbat tot ce se putea schimba pe acolo si acum dupa inca 300 de km nu a mai aparut nicio pata.Sper nici sa nu mai apara. Ma bucur ca au schimbat tot deoarece initial se gandeau sa-mi dea cu mastic pe cele 2 suruburi si in cazul in care problema reapare sa-mi schimbe tot setul. Insa inginerul a fost super de treaba si a hotarat in final ca trebuie schimbat tot (simering , pinion , distributie)
In rest...faptul ca nu imi intra bine in marsarier e din cauza ca aceste cutii sunt montate "transversal" si ca urmare sunt mult mai performante , dar in marsarier intra mai greu....asa ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea. Mirosul de gaz din habitaclu de asemenea trebuie sa-l suport in continuare pt ca "Asa fac toate" , faptul ca instalatia de AC produce un zgomot foarte ciudat la demaraj este de asemenea normal , deci una peste alta cred ca sunt cam pretentios pentru cei 10.000 euro cat am dat pe masina.
Revenind , asa cum spunea cineva mai sus referindu-se la pata de ulei , sunt probleme mult mai importante in viata decat "surprizele" pe care ni le ofera Dacia-Renault.Sper ca cei care vor o masina noua , in situatia in care ajung sa citeasca acest forum sa se gandeasca de 2 ori inainte sa-si aleaga un Logan.Sunt masini pe piata la preturi asemantoare si cu garantii mult mai mari care nu cred ca vor ajunge in service de 5-6 ori pt aceeasi problema...


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poll
post 23 Jun 2008, 23:57
Post #497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 May 07
From: Slatina OT




Acceasi problema si la loganul meu abs+, septembrie 2007, 1,6mpi , 22500km. Pata de ulei era acolo si la revizia de 15000 dar atunci eram ocupat cu ceva lichide suspecte pe caseta de directie. Am fost la service pentru a cere parearea unui mecanic si luni sunt programat pentru schimbare pinion, semering, etc. etc.
PS. Un prieten cu logan ambiance, septembrie 2004, 1,4mpi si 68000km are motorul fara nicio pata de ulei pe el.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABSplus 1.6MPI - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 24 Jun 2008, 00:20
Post #498


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(ands @ 23 Jun 2008, 22:17)
una peste alta cred ca sunt cam pretentios pentru cei 10.000 euro cat am dat pe masina.
*


Pretentiile tale ar trebui sa fie de 6.400Euro, ca atata costa Logan-ul. Restul sunt accesorii si optionale.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 25 Jun 2008, 07:38
Post #499


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dragii mei, dupa cum va spuneam in posturile anterioare, povestea continua.
Aseara am verificat masina unui alt vecin (kiss, 1.4mpi, aproximativ 3000km din mai 2008) si ce sa vezi, ii curge ulei pe la distributie.
Vecinul este membru al acestui forum, asa ca il asteptam sa se inscrie oficial in clubul nostru! Probabil ne va povesti el mai multe.
Initial am crezut ca scurgerea uleiului pe la distributie este o problema rara, dar din 4 masini noi verificate (produse in 2008) toate 4 au scurgeri de ulei. Cum vi se pare procentajul meu? 173.gif
Mai am un coleg cu un Prestige pe benzina din martie 2008, (a 5-a masina) care inca nu a venit cu ea la servici, dar de indata ce am vesti, o sa va povestesc.
Ar fi bine ca Dacia sa mentioneze in materialele de promovare a Loganului si aceasta "imbunatatire" Cred ca s-ar incadra la capitolul "protectie activa impotriva coroziunii"! radmasa.gif

This post has been edited by tumpi: 25 Jun 2008, 08:00


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
musti
post 28 Jun 2008, 16:00
Post #500


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 10 July 05




Ieri am fost in service cu Laureatul meu 1,6MPI (1an si 2 luni vechime, 16600km) pt. aceeasi problema: pata de ulei pe capacul distributiei. Mi-au schimbat curea, pinioane, etc. Sper sa nu se repete.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI - BH-10-MUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 1 Jul 2008, 22:17
Post #501


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Revin cu informatii foarte interesante.
Sa o luam in ordine cronologica:
Luni 30iun208 ora 8:30 ma prezint increzator la Cobalcescu conform programarii. Ma preiau cei de la receptie, aduc masina in servis, completez o fisa despre starea masinii (zgarieturi, carburant, etc), dupa care am fost invitat sa cobor o jumatate de ora in sala de asteptare, pana desfac ei masina.
Luni, la ora 8:50 sunt chemat in service sa vedem pe unde curge ulei. Ajuns la masina, constat cu stupoare ca locul unde ma murdarisem de ulei in urma cu cateva zile (in zona conductei de la servo) era curat ca lacrima!!!! Nu aveam nici macar un strat miniscul de praf. Mecanicii au inceput sa ma ia peste picior, cum ca ei nu au timp sa alerge dupa cai morti.... Consternat, ii intreb de unde am picaturile de ulei de pe capota (ei nu le-au vazut) si desigur ca in acel moment i-am blocat! Au inceput sa presupuna ca petele sunt de la prima interventie si multe alte bazaconii. Fiind in avantaj, am plusat si am cerut sa-mi desfaca capacele de la distributie. Desigur ca au inceput iarasi cu povesti pescaesti, cum ca daca desfacem de prea multe ori suruburile se strica filetul, ca pierdem timpul degeaba si mai bine rezolvam problema tiuitului de la cureaua pt accesorii, etc. La insistentele mele, mecanicul desface capacele si la atingerea zonei din jurul semeringului schmbat data trecuta se face simtita prezenta uleiului.
In clipa urmatoare mecanicul s-a dus la maistrul sef intr-o alta incapere. iar dupa 10 minute revine impreuna cu maistrul sef, care printre altele era foarte nervos.
Pe un ton neprietenos, maistrul ma intraba ce vreau eu sa-i faca ei (mecanicii) la masina, iar eu i-am spus foarte relaxat ce doresc, adica pinion, semering, curele si galeti schimbate cu altele noi. In urmatoarea clipa maistrului (un domn la 40 de ani) i-a picat fata! M-a intrebat de unde stiu eu aceste lucruri si i-am raspuns ca stiu de la o sursa de incedere! In continuare a facut 2 poze curelei de distributie si mi-a comunicat ca iei (servisul AutoCobalcescu) nu inlocuiesc pe garantie piesele decat cu acordul uzinei Dacia. M-au lasat o ora sa astept fara sa-mi spuna nimic.
Dupa o ora maistrul ii ordona mecanicului fara nici o explicatie sa monteze totul la loc. Zis si facut, au montat totul si m-au chemat sa-mi dea actele masinii. Intre timp am sunat la Vocea Clientului si le-am povestit ele intamplate, cerandu-le o explicatie logica pt actiunile celor din sevis)
Cand citesc actul de constatare referitor la reclamatia mea, (scurgeri de ulei si zgomot curea de accesorii) ce credeti? NICI UNA DIN PROBLEMELE SESIZATE DE MINE NU SE CONFIRMAU!!!
In acea clipa am crezut ca innebunesc! Am sunat din nou la Vocea Clientului prezentandu-le noile realitati si ca de fiecare data s-au limitat sa-mi multumeasca pt telefonul dat!
Dupa o noua repriza de scandal am o discutie cu directorul de calitate Dumitru Grija, acesta incercad sa ma convinga ca problema mea este minora si nu pune in pericol masina. L-am rugat sa-mi dea un comunicat oficial din partea servisului cum ca problemele semnalate de mine exista dar nu sunt un pericol. Desigur ca a refuzat categoric! Pana la urma am obtinut o noua verificare in afara servisului cu un alt mecanic pt zgomotul produs de cureaua. Dupa o tura prin jurul servisului noul mecanic confirma zgomotul produs de curea si drept urmare directorul de calitate hotaraste sa mi se schimbe rola intinzatoare si cureaua. Intre timp s-a facut si ora pauzei de masa (de la 13 la 14) asa ca am iesit sa iau masa!

This post has been edited by tumpi: 2 Jul 2008, 21:05


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltf
post 2 Jul 2008, 07:24
Post #502


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 08
From: Cluj




Incredibil ce se mai poate intimpla in romania secolului XXI.
Astept cu nerabdare continuarea foiletonului


--------------------
Dacia Logan 2008 ABS+, AC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 2 Jul 2008, 09:15
Post #503


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




Jeezaz, tumpi!

Si eu astept continuarea. Schimba service-ul, si, vorba cuiva de aici, mori cu ei de gat!



--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 2 Jul 2008, 10:30
Post #504


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Sa continuam!
Luni, ora 14. La intoarcerea in servis, constat ca masina era deja demontata, mai exact s-a demontat din nou suportul de prindere a motorului, roata, capacele de plastic, bujiile, capacele de la distributie, scutul, rola intinzatoare si cureaua de accesorii. La 14 si 15 minute ma suna cei de la vocea clientului, asa ca ies afara deoarece in servis era zgomotul prea mare pentru a putea purta o convorbire decenta. Dupa 10 minute "de discutii" cu "vocea clientului" nu obtin nici macar o programare la un servis agreat de Dacia. Au zis ca daca vreau o programare la o alta unitate servis, o pot face si singur oriunde in tara!
Pana la urma renunt la convorbire, deoarece era o pierdere de timp si plec sa-mi iau un suc dupa colt. Ajung la masina dupa 20 de minute. Mecanicul imi comunica ca a montat rola noua (rola intinzatoare) si urmeaza cureaua. Intr-un tarziu monteaza cureaua (noua) si celelalte piese dupa care mai astept o ora sa se intareasca siliconul pe suruburi. La ora 16 se porneste motorul ca sa vedem daca mai tiuie cureaua. Zgomotul disparuse. Eram asa de suparat ca nici nu imi venea sa mai duc masina acasa si ca totul sa fie perfect, in drum spre casa costat ca motorul este mai zgomotos ca inainte. Cand plecam de pe loc la 1000 rpm se auzea o bataie metalica, iar peste 2500 de ture, motorul era de 2 ori mai zgomotos ca inainte. Incepusem sa ma gandesc la suruburi lipsa, scut montat defectuos, chiar luam in calcul ca aud zgomote imaginare din cauza starii de spirit in care ma aflam.
In cele din urma ajung acasa, beau o bere si ma relaxez.
Marti ora 6:30. Plec la servici ca in fiecare zi. Masina imi lasa aceeasi impresie, este mai zgomotoasa ca inainte. Ajung la servici, deschid capota pentru un control vizual de rutina si ce sa vezi, rola intizatoare de la cureau pentru accesorii era SPARTA! Lipsea cam jumatate de centimetru patrat din ea. Va dati seama ca in acea dimineata nu am mai avut nevoie de cafea. Ma invoiesc din nou de la servici si plec la servis. Ajuns acolo il sun pe directorul de calitate si ii povestesc cele constatate de mine. Foarte amabil ma invita sus cu masina sa vedem ce se intampla. Ajuns sus mecanicii vin pe rand si se minuneaza. Toti imi spun ca sunt primul cu aceasta problema. Dupa constatare se trece din nou la demontarea rotii si a capacelor din plastic. De aceasta data mi-a demontat intinzatorul si cureau de accesorii fara sa mai dea jos scutul, suportul motorului, capacele de la distributie, etc.
Cand ma uit la rola intizatoare demontata, constat ca era cea veche. Asa mi-am dat seama ca luni am fost pacalit de 2 ori:
1. Cand au curatat zona cu solutie degresanta, in felul acesta aratandu-mi ca nu exista scurgeri de ulei;
2. Cand directorul de calitate, mi-a comunicat personal, ca-mi vor schimba galetul intinzator si cureaua.
Din nou sunt chemat in biroul directorului de calitate pt a mi se comunica operatiunile ce urmeaza a se efectua la masina mea. Printre altele l-am intrebat pe domnul director ce se intampla daca ieseam cu masina pe autostrada. Desigur ca subiectul a fost schimbat brusc de domnul director la unul de genul ca sunt primul la care se intampla acest lucru, insinuand ca si eu s-ar putea sa am o contributie, dar nu a vrut sa precizeze de ce natura. L-am rugat respectuos sa trimita rola la uzina pentru analiza acesteia! In fine, m-au rugat sa asist la montarea rolelor si a curelei, dupa terminarea operatiunii fiind intrebat daca sunt multumit de interventie.
Revenind la problema initiala, uleiul, marti, mecanicul m-a rugat sa stau langa el cand desface roata pt a vedea daca mai curge ulei. Ulei nu am vazut in zona, dar interesanta a fost atitudinea directorului, acesta spunandu-i mecanicului ca este prea devreme penrtru un verdict definitiv, fiind invitat pt un nou control inainte sa plec in concediu prin Europa.
In drum spre servici am constatat cu placere ca masina functioneaza din nou normal.
Va las pe voi, dragi prieteni, sa trageti concluziile! blink.gif
Va urma!

This post has been edited by tumpi: 2 Jul 2008, 21:12


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Jul 2008, 10:33
Post #505


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(tumpi @ 2 Jul 2008, 11:30)
Va urma!
Pentru binele tau, sa nu mai urmeze alte interventii.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jul 2008, 11:04
Post #506


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(tumpi @ 2 Jul 2008, 11:30)
atitudinea directorului, acesta spunandu-i mecanicului ca este prea devreme penrtru un verdict definitiv, fiind invitat pt un nou control inainte sa plec in concediu prin Europa.
*

Pai da, ca sa vezi regulare de la Dacia pe service-ul lui peste daca tu rezolvi problema respectiva PE GARANTIE la un service agreat renault din alta tara (unde se schimba pronto reperele defecte, dar evident, la pretul "de ue" nu "de romanica"...), in cazul in care defectul apare in excursie...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltf
post 2 Jul 2008, 11:41
Post #507


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 January 08
From: Cluj




Klaus, garantia e valabila si in afara Romaniei (in UE) ?


--------------------
Dacia Logan 2008 ABS+, AC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 2 Jul 2008, 11:45
Post #508


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Daca e asa, am putea sa mergem toti (cand avem o problema care nu ne impiedica sa folosim masina, cum e scurgerea de ulei) prin Ungaria, Croatia, Bulgaria :-) sa ne schimbam acolo piesele. Sa-i arda pe astia...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jul 2008, 11:49
Post #509


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Inca de pe vremea lansarii loganului... Nu mai vorbesc din 2007 incoace


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 2 Jul 2008, 20:58
Post #510


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dragii mei, ideea rezolvarii defectelor pe garantie in strainatate nu este deloc rea. In aceasta vara o sa stau aproximativ 3 saptamani in Luxembourg. Daca uleiul reapare pana atunci s-ar putea sa studiez problema.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 07:01
Forum Renault