DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

klaus
post 2 Jul 2008, 21:01
Post #511


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




sa iei certificatul de garantie cu tine neaparat!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 2 Jul 2008, 21:23
Post #512


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




O sa iau cu mine toate actele masinii.
Despre "Vocea Clientului" nu pot sa concluzionez decat ca EXISTA, dar LIPSESTE cu desavarsire!
Sunt curios ce cota de piata o sa aiba Dacia peste 2, 3 ani in Romania?


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Retype
post 8 Jul 2008, 19:42
Post #513


Himera


Group: Members
Posts: 223
Joined: 27 November 06
From: Bucuresti




La aceasta chestie Dacia Logan trebuie sa te rogi cand o cumperi la bunul dumnezeu sa nu ti se strice nimic in 4 ani (cat probabil o vei tine), sa nu te accidenteze vreo unu prin trafic, etc (orice incident care nu e din cauza ta, care te duce in service) pentru ca daca ajungi in service dacia in romania slabe sanse sa iti rezolvi problema.

Auzi la un service avea scris mare pe usa: Scopul nostru e satisfacerea clientului!
Ha! atat pot sa spun. Poate ar fi mai bine : Scopul nostru este de a jecmani clientul si de bani si de masina si daca se poate sa ii luam si pielea de pe el. In fine daca in final ne lasa noua masina suntem cei mai fericiti.

La alt service imi zice un oligofren: "O sa ajungem sa va reparam masinile la domiciliu"
La care eu ii raspund, "pai oare nu te intrebi de ce nu lasa lumea masina la service?" nu va puneti o oarecare intrebare?

Nu... nu-si pun... sunt prea retardati sa faca asta.

Succes


--------------------
Dacia Logan 2006/ Audi 6.0 quattro 2006/ Mio a701 cu MioMap
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 10 Jul 2008, 20:14
Post #514


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dupa nici 700 de km de la ultima vizita in servis (cand a fost curatat uleiul pe ascuns de mecanici), a reaparut uleiul pe capacul de plastic de la distributie. Probabil in zona conductei de la servodirectie (am pus o poza intr-un post anterior) este ulei din belsug, dar sincer, mi-e greata sa ma uit!!! Mai fac aproximativ 1100 de km (ca sa se stranga ulei suficient) si in jurul datei de 4 august ma programez din nou la servisul Cobalcescu de langa Cismigiu. Doamne ajuta!
Va urma!


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poll
post 10 Jul 2008, 21:14
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 May 07
From: Slatina OT




Tot e bine ca au curatat uleiul. La mine au schimbat pinionul, semeringul si distributia (cel putin asa mi s-a spus) dar au uitat sa curete zona de ulei. Am sters cu o carpa uleiul de pe capace si astep sa apara altul proaspat.

This post has been edited by poll: 10 Jul 2008, 21:16


--------------------
Dacia Logan 2007 ABSplus 1.6MPI - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 10 Jul 2008, 22:43
Post #516


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




QUOTE(tumpi @ 10 Jul 2008, 21:14)
Dupa nici 700 de km de la ultima vizita in servis (cand a fost curatat uleiul pe ascuns de mecanici), a reaparut uleiul pe capacul de plastic de la distributie. Probabil in zona conductei de la servodirectie (am pus o poza intr-un post anterior) este ulei din belsug, dar sincer, mi-e greata sa ma uit!!! Mai fac aproximativ 1100 de km (ca sa se stranga ulei suficient) si in jurul datei de 4 august ma programez din nou la servisul Cobalcescu de langa Cismigiu. Doamne ajuta!
Va urma!
*



Eu am avut 5 interventii din cauza scurgerilor si daca esti din Bucureti te sfatuiesc sa te duci la Adras Militari ca sa rezolvi problema.

Succes


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
poll
post 16 Jul 2008, 22:11
Post #517


Membru autentic


Group: Members
Posts: 35
Joined: 28 May 07
From: Slatina OT




dupa ce am fost in service pentru scurgeri ulei a aparut un zgomot de diesel in jurul turatiei de 1400-1500. nu conteaza daca este stationata sau nu, daca este sau nu ambreiajul apasat. am intrebat in stanga si-n dreapta si se pare ca ar fi de la distributie sau curea accesorii. in service raspunsul a fost: este normal, asa fac toate si sa stau linistit ca o sa dispara. asa sa fie?

LE. si tot in service mecanicii au spus ca nu are cum sa fie de la distributie pentru ca au tensionat cureaua cu ajutorul diapazului. tot de la ei stiu ca nu a fost schimbata cureaua accesorii. zgomotele respective pot aparea si de la aceasta?

mersi klaus pentru raspunsul prompt
(offtopic: trebuie sa ajung la 25 de mesaje si folosesc edit sad.gif )

This post has been edited by poll: 17 Jul 2008, 12:22


--------------------
Dacia Logan 2007 ABSplus 1.6MPI - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Jul 2008, 08:42
Post #518


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu este normal. E tensionata cureaua in afara parametrilor ei.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciush
post 23 Jul 2008, 19:41
Post #519


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 April 08
From: Timisoara, Bocsa




QUOTE(poll @ 16 Jul 2008, 23:11)
dupa ce am fost in service pentru scurgeri ulei a aparut un zgomot de diesel in jurul turatiei de 1400-1500.


eu am scapat de acel zgomot prin scoaterea a 200ml de ulei (aveam mult prea mult ulei in motor) si cred ca mai trebuie sa scot inca 100ml ca sa fie la nivel


--------------------
dacia logan 1.4 Mpi 2005 laureate - TM 10 ***
Cand ai incercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 28 Jul 2008, 19:46
Post #520


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dragii mosului, joi se va mai scrie inca o fila a povestii fara de sfarsit! Am facut din nou o programare in unitatea de "reparatii" Cobalcescu, in care am mai poposit de 3 ori pana in clipa actuala. Problemele sunt aceleasi, curge ulei pe la distributie, cureaua de accesorii a inceput din nou sa tiuie la 1500rpm, am iarasi ulei pe capota ...
Tot joi am hotarat sa fac si prima revizie deoarece in concediu voi depasi lejer limita celor 15000 de km (acum am 7700).
Va urma!


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 28 Jul 2008, 19:57
Post #521


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Pai daca asa bine lucreaza aia de acolo, de ce nu mergi si tu la alt service? Sau esti asa mai "masochist" un pic?


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 28 Jul 2008, 21:31
Post #522


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Am sunat la un alt servis Dacia si dupa ce le-am povestit istoria mi-au sugerat discret sa rezolv problema unde am reclamat-o prima data deoarece Cobalcescu ma are in baza de date si alte povesti asemanatoare...
In concluzie mergem inainte si poate vedem lumina de la capatul tunelului!


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliuta2000
post 29 Jul 2008, 07:00
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 17 April 07




Acum tu te duci und evrei tu .... pt ca ai garantie si poti sa apelezi la orice service daci. Ca ei ti-au recomandat treaba sa te duci unde ai fost si prima data .....e vax... ca sa nu munceasca ei sa adune date . daca ai in minte un alt service mergi fara cea mai mica ezitare acolo ca trebuie sa iti rezolve problema , si daca ai nemultumiri .. tel la vocea clientului si plangere despre ceea ce consideri ca nu ti-au facut corespunzator din service . Nu mai merge chiar asa de cuminte pe vorbele celor din service, pt ca tu ai dat banii pe masina nu ei si ei sunt platiti sa iti rezolve problemele prin prisma garantiei de la producator. Multa bafta in rezolvarea prolemelor pe care le ai si le aveti .(Lantul sfant TATA!!!!)


--------------------
Renault -Megane 3 2014 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 29 Jul 2008, 07:34
Post #524


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Draga Aliuta2000, urmatoarea masina va fi cu lant!!!

This post has been edited by tumpi: 29 Jul 2008, 07:34


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 29 Jul 2008, 07:53
Post #525


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Din ceea ce mi-a ajuns la urechile mele "pe vremea" cand masina statea mai mult in service, confirm (partial) cele aflate de tumpi, in sensul ca si la mine s-a incercat a se face la fel, insa eu vroiam sa "fug" de la IPSO catre Cobalcescu... radmasa.gif
Regula aceasta se incearca a fi extinsa de la garantia pe care service-urile o acorda in mod normal pentru lucrarile efectuate pe spezele proprietarului la cele efectuate "pe garantie", considerandu-se ca unitatea care a efectuat interventia este raspunzatoare de garantia lucrarii, regula aplicata total incorent in cea de-a 2 situatie (cand uzina -prin oricare dintre unitatile service autorizate- este datoare sa acorde garantie).

Dupa ce am facut taraboi la vocea clientului din cauza faptului ca service-ul a fost incapabil sa rezolve problema "zgomotului de tacheti" (au "asamblat" la loc motorul comunicandu-mi ca problema nu s-a rezolvat si sa astept o reprogramare in service atunci cand va veni o comisie, facandu-mi recomandarea ca pana atunci sa nu utilizez masina) si trecusera aproape 2 luni in care service-ul respective se tot eschiva sa ma reprogrameze, am reusit sa schimb service-ul.

Sincer pe mine ma surprinde comportamentul lor fata de tine in contextul in care, cu mici ezitari (care banuiesc ca tin mai mult de politica impusa de uzina), pe mine m-au "rezolvat" (deocamdata icon_mrgreen.gif ) atat cu pierderile de ulei datorate de celebrul pinion de sinteron ,cat si cu pistonul defect. Din pacate, pe langa "politica" stupida aplicata in cazul tuturor, se pare ca tu ai parte si de altceva...; oricum, pana nu ajungi la "numarul necesar" de vizite in service pt. ca uzina sa dea acordul inlocuirii pinionului, problemele tale vor persista. sad.gif

Daca te decizi sa schimbi service-ul, contacteaza vocea clientului si solicita programarea intr-un alt service.

Bafta multa!

This post has been edited by GabyT: 29 Jul 2008, 08:07


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 Jul 2008, 08:19
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nici eu nu inteleg eschivarea service-urilor la problemele legate de garantii. Piesele sunt decontate de Dacia, manopera e decontata tot de Dacia. Deci, service-ul se alege cu manopera. A, ca nu castiga adaos-ul la piese... e alta problema. Dar, totusi, castiga manopera, nu? Adica iau un ban. Putin cate putin... face mult, nu? Asa ar trebui sa fie mentalitatea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 29 Jul 2008, 08:34
Post #527


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




La felul in care li se intuneca mutrele cand au de facut ceva pe garantie, nu bag mana in foc ca deconteaza fara numar la Dacia. Poate cineva din interior sa spuna mai bine.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliuta2000
post 29 Jul 2008, 09:20
Post #528


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 17 April 07




Normal ca nu o sa deconteze fabrica la nesfarsit pentru ca nu si-au facut ei treaba bine de prima data.
Dar se fac """"mismoande """ multe si atunci intervine acest tarat de nu stiu cate ori prin service .
Daca nenea mecanicu diagnostcheaza bine problema atunci problema se va rezolva printr-o sigura vizita , dar daca nenea mecanicu te cheama de 10 ori si iti schimba , ba un surub , ba o saiba .... etc atunci cred ca firma constructoare nu ii va plati incapacitatea omului de a diagnostica problema de la prima - maxim a doua interventie .
Asta e parerea mea ....
Dar se mai intampla si la case mai mari ..... ce e drept mai rar dar se mai intampla

This post has been edited by aliuta2000: 29 Jul 2008, 09:23


--------------------
Renault -Megane 3 2014 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 29 Jul 2008, 09:22
Post #529


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai d-aia si sugereaza service-urile sa mergi la altele.
Ca lor nu le mai deconteaza a țâșpea interventie la aceeasi problema la aceeasi masina.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 29 Jul 2008, 09:37
Post #530


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Din discutiile neoficiale avute cu mecanicii de la Cobalcescu am aflat ca manopera pe garantie este prost platita de uzina. Le convine mai mult sa faca un mecanic 5, 6 revizii intr-o zi, decat sa-mi schimbe pinionul. Vorba englezului, timpul costa bani, iar la Cobalcescu trebuie sa te programezi cu o saptamana inainte pentru o amarata de revizie, asa ca trageti voi concluzia.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliuta2000
post 29 Jul 2008, 11:10
Post #531


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 17 April 07




QUOTE(tumpi @ 29 Jul 2008, 10:37)
Din discutiile neoficiale avute cu mecanicii de la Cobalcescu am aflat ca manopera pe garantie este prost platita de uzina. Le convine mai mult sa faca un mecanic 5, 6 revizii intr-o zi, decat sa-mi schimbe pinionul. Vorba englezului, timpul costa bani, iar la Cobalcescu trebuie sa te programezi cu o saptamana inainte pentru o amarata de revizie, asa ca trageti voi concluzia.
*


Si de asta se comporta cum se comporta cu tine ca si client??? cine le-a dat acest drept ?? nu conteaza cum sunt platiti pentru ca sunt platiti cumva .

Cat despre revizii ,...da le convine pentru ca nu au mare lucru de facut si de multe ori pentru 30 minute iti baga 2 ore manopera , dar la operatiile facute pe garantie au sigur fisa din dacia pe care sunt platiti si chair daca el sta 5 ore si pe fisa sunt trecute 2 ore el pe ce e scris e platit nu pe ce a facut el , dar repet nu au nici un drept sa te trateze asa, fiindca daca or disparea aprox 1mil utilizatori marca dacia ei ar cauta de mancare pentru ca ei sunt platiti din banii celor care au cumparat masina si cei care o utilizeaza.
de ce in alte tari te trateaza ca si pe VIP?? intr-un service ??

This post has been edited by aliuta2000: 29 Jul 2008, 11:39


--------------------
Renault -Megane 3 2014 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 Jul 2008, 12:43
Post #532


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Din cauza de RESPECT pentru client. Cum ai spus si tu, pentru ca, clientul le da plateste, de fapt, salariul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 29 Jul 2008, 13:32
Post #533


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dupa judecata mea, sunt 2 posibile cauze care influenteaza comportamentul mecanicilor:
1. mecanicii nu sunt constienti ca de la clienti vin banii de salarii;
2. mecanicii nu sunt multumiti de salariile primite.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 29 Jul 2008, 13:34
Post #534


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




AMBELE SUNT ADEVARATE ZIC EU


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 29 Jul 2008, 13:37
Post #535


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Mai e unul:
3. Dai cu tunul si nu gasesti oameni priceputi si constiinciosi, de-aia nimeni nu isi pierde slujba in Romania.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 29 Jul 2008, 13:53
Post #536


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Mecanicii sunt de trei feluri:
-zic ca sunt mecanici,dar de fapt sunt prosti de bubuie;
-mecanici care cunosc meserie,dar sunt sictiriti de ea ("las' ca merge si asa");
-mecanici de care zice si vijelie,care cunosc meserie si pun suflet in ceea ce fac (foarte rar pe la noi).


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 31 Jul 2008, 15:21
Post #537


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dragii mei, am vesti noi! Astazi sunt pieton!
M-am dus cu masina dimineata la ora stabilita si am predat masina. Le-am povestit ce ma doare (uleiul care curge si revizia), dupa care l-am rugat pe directorul de calitate al servisului sa vina cu mine sa-i arat uleiul prin compartimentul motor. Desigur ca m-a refuzat cu diplomatie (mi-a zis ca nu asta este rolul lui in servis, dar are mecanici calificati in subordine care vor constata daca ceea ce reclam eu este adevarat) si m-a indrumat sa port o discutie tehnica cu dacotecul servisului (adica cu maistrul care m-a facut din vorbe data trecuta) De aceasta data am vorbit cu el ca intre prieteni si i-am mai explicat inca odata ce ma doare. Printre altele, i-am sugerat ca daca am probleme cu masina prin UE din cauza lor, nu o sa ma uite cat traieste. De aceasta data nu au acceptat sub nici o forma sa mai stau langa masina si m-au invitat in sala de asteptare. Eu oricum aveam treaba la servici, asa ca le-am urat spor la treaba si am plecat. Au zis ca ma suna ei. Pe la ora 15 m-au sunat si mi-au comunicat ca masina este gata maine dupa amiaza, deoarece schimba pinionul si este mult de munca. Dispecerul m-a asigurat ca schimba, pe langa pinion, chiturile de distributie si accesorii! Asta vom vedea maine!
Va urma!


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 31 Jul 2008, 15:28
Post #538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




@tumpi:

A cata interventie e?


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 31 Jul 2008, 15:32
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Munca e de 5 sau 6 ore, inclusiv acceptul uzinei.

ATENTIE: se desface cadrul motor. Trebuie reglata directie dupa aceea. Mie nu mi-au reglat-o si volanul statea stramb (un sfert de tura). Dupa galagie mi-au facut directia.

Sa fi atent!!! FOARTE!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 31 Jul 2008, 15:35
Post #540


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Si eu aveam acelasi stes cu un drum pana in Belgia inainte de ultima inteventie dar pentru ca nu mai aveam deloc incredere in masina, am preferat sa nu merg cu ea (si n-am regretat deloc biggrin.gif ); oricum, dupa ultima inteventie (cand s-a inlocuit in sfarsit si la mine pinionul, semeringul si cureaua de distributie), n-am mai avut probleme (cel putin in priviinta pierderilor de ulei), asa ca ai toate sansele ca in sfarsit sa scapi si tu...

Bafta multa si concediu placut!

L.E. si mie mi-au reglat directia ultima data; trebuie sa-ti dea o pagina cu parametrii acesteia excl.gif

This post has been edited by GabyT: 31 Jul 2008, 15:37


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 07:39
Forum Renault