DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 19 20 21 22 23 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS

kiss16
post 5 Sep 2008, 20:23
Post #601


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 25 June 08




azi am fost la service cu aceeasi problema ca toti cei de aici si ghici minunatie ce le trece prin cap la baieti: sa-mi schimbe doar pinion si simering
desfasurarea ostilitatilor:
intru ca masina pe rampa la ora 8
se apuca mesterul de lucru si demonteaza...asteptam sa vina sa faca poze un dacotec
dupa 2ore aflu cu stupoare ca nu-mi schimba cureaeua de distributie ca cica masina are prea putini km si dacia nu da garantie la curea de 5000km
dupa interventii pe la cunostinte se rezolva.
piese schimbate : curea distributie , pinion pompa ulei, simeringRENAULT(CA DOAR JEPATII DE LA DACIA STIU CA E PROST ALA D SINTEROM DA II DOARE IN C"R) , garnitura carter inferior
mesterul kiar se pricepea si a zis ca cele facute de el nu s-au mai intors in service cu pb
doamne ajuta


--------------------
dacia kissfm 2008/logankissfm1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Sep 2008, 20:33
Post #602


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Orice curea desfacuta se inlocuieste (si galet). Asa scrie la carte ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
je_design
post 5 Sep 2008, 22:01
Post #603


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 27 August 06




sa bat in lemn, nu mi-au aparut petele de ulei. am facut aproape 1000 km de cand am sters urmele si nu au aparut. acum ma gandesc e posibil sa fi fost vaselina?


--------------------
Logan Laureat plus 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ellvviiiss
post 7 Sep 2008, 20:38
Post #604


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 August 08




bat si eu in lemn .cam la 3 zile verific daca am ulei pe baie si deocamdata nimic.cel mai mult a tinut cam 1500km.acum am 6700 si 6 vizite la service.mai e cineva ca mine cu media de 1 vizita la service /1000km?bafta tuturor


--------------------
dacia logan abs plus 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcdan
post 8 Sep 2008, 16:38
Post #605


McDan


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 June 07
From: Braila




Sal all

Citat:
Original a fost postat de yo2mfc
Se pare ca problema pierderilor de ulei pe la distributie apare din cauza pinioanelor made in romania, prost finisate pe partea frontala ,ele ciupesc semeringul.Modelele spaniole sau italiene se pare ca sunt mai bune.Rugati mecanicul sa verifice inainte de montare.

Apropo de ce spunea yo2mfc mai sus s-ar putea sa am si eu problema prin faptul ca am vazut acea "umezire". Pentru cine ma poate lamuri:

1. Sa ma duca acu la iei sa vada sau la prima revizie, acu am 8000 si e luata in feb.2008 (deci mai am vreo 12000 sau 5 luni)

2. Am obs. Deasupra la cutia de viteze un furtun care duce sus (nicaieri) care se termina cu un capacel (ceva de genu asta, un fel de "dop, supapa?") ca si cum acest furtun ar fi (altfel nu pot sa ma exprim in nestiinta de cauza) un fel de supraplin sau alimentare ulei (habar n-am). Ideea este ca pe cutie este o pata de ulei (nu chiar mare) exact de la acel furtun. Ce poate sa fie?

3. La faza de la punctul 1 mai sus prin desfacerea tuturor "pieselor" la nevoie, cumva afecteaza ceva la instalatia GPL (ma refer ca si reglaje, prin demontare piese, conectori, furtune sau altele, sa nu deregleze ceva pe GPL) normal n-ar trebuie sa fie ceva naspa, dar dau si eu cu presupusu...

Am vazut ca sunt 2 variante la problema aceea cu pata la distributie:
1. Varianta de a schimba tot (inclusiv rulmentul, etc) cea mai buna varianta;
2. Varianta (pe care nu o vreau) acea cu etanseizare prin silicon.

Partea proasta e ca atunci cand voi merge la ei sigur vor aplica (zic eu) var 2, si ca eu nu o sa pot asista la ce fac iei, e vorba de APAN SRL Braila, concesionar Dacia Renault Nissan

INTREBAREA e legata de cele 2 variante ce sa le zic daca apliva var.2 (pe care nu o vreau) pentru ca este in garantie are doar 7 luni
Atasez poze cu pata ulei cutie si pata distributie

PS Mentioanez ca in cei 8000 de km chair nu am avut nici o problema cu masina, sunt multumit asa cum merge.

Tx anticipat.


Attached thumbnail(s)
DSC00025_20bis.JPG ( Size: 415.92k ) Number of downloads: 427
DSC00026_20bis.JPG ( Size: 630.12k ) Number of downloads: 425
DSC00027_20bis.JPG ( Size: 604.95k ) Number of downloads: 417


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2008 Laureate GPL - Bx-XX-xxM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 8 Sep 2008, 17:35
Post #606


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.052
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Problema cu furtunul din cutie (reniflard) am avut-o si eu. L-am scos (prin tragere), l-am sters bine si am incercat sa-l repozitionez. Figura a functionat, n-am mai avut probleme de-atunci.

Cat despre distributie poti sa stai si pana la revizie, insa daca vrei sa o faca ca lumea trebuie sa-ti faci o zi libera in care sa te duci si sa diagnosticheze bine problema. Nu-i obligatoriu sa fie de la pinionul Sinterom, mai sunt si alte cauze probabile



--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 11 Sep 2008, 13:24
Post #607


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Salve!
Cred ca si eu am tras biletul "norocos" si ma calific pentru un loc in clubul asta. Cam peste o luna si ceva vine prima revizie de un an si sper sa se rezolve. Pana atunci, poze cu "biletul":

p1030420jc4.jpg p1030412mt5.jpg p1030411bt1.jpg

p1030410px2.jpg p1030408sd0.jpg

Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 11 Sep 2008, 13:43
Post #608


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




imi pare rau de tine

semnele sunt identice

e penibila genul acesta de problema tehnica la automobile care se vand la sume ce depasesc 10.000 de euro


succes la reparatie


incearca sa iti schimbe din prima PINIONUL-SEMERINGUL-CUREAUA DE ACCESORII SI CEA DE DISTRIBUTIE + SURUBURIE

IN ACEST FEL ELIMINI TOATE CAUZELE


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 Sep 2008, 15:08
Post #609


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




si geometria la roti... ( a se citi mai sus despre asta )


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RSV
post 11 Sep 2008, 15:50
Post #610


Infatuat decadent


Group: Members
Posts: 478
Joined: 26 March 08




Intradevar

EU am plecat fara geometrie facuta si era varza directia.

Ca fapt divers din cate mi-a zis Dacotecul geometria se face in garantie fara nici un cost si se deconteaza de dacia. Numai daca masina a suferit un accident nu se mai face geometria pe garantie


--------------------
Logan 2011 --------------- -------------
In God we trust, but other people pay cash !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 11 Sep 2008, 17:01
Post #611


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




mi-a cand mi-au inlocuit cureaua de distributie si rola pe motiv de suierat nu mi-au reglat directia dupa. e vreo diferenta in ceea ce priveste geometria la roti atunci cand se umbla doar la curea si rola fata de cazul in care se umbla si la simering?


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 11 Sep 2008, 17:51
Post #612


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Pai citeste si tu topicul! E o diferenta. La schimbarea pinionului se desface cadrul motor. Detalii gasesti pe topic. La schimbare rola, curea, suruburi de etansare si semering nu se umbla la cadrul motor.

This post has been edited by roland: 11 Sep 2008, 17:52


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 11 Sep 2008, 18:42
Post #613


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




Topicul l-am citit, dar pe etape nu pe tot odata si daca scrie inseamna ca mi-a scapat. Oricum multumesc pt raspuns.


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 11 Sep 2008, 19:38
Post #614


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Dragii mei am revenit din concediu.
Astazi dimineata am dus din nou masina in servis.
Toti (mecanici + dacotecul) pareau foarte interesati de masina mea. Intrebandu-i ce ar putea sa aiba, avand in vedere ca s-a schimbat pinionul, toti ridicau din umeri si se fereau de raspuns. Dacotecul era suparat suspect de rau, probabil din cauza ca am sunat la "vocea clientului" si am cerut cu insistenta sa vina si un inginer de la uzina ("vocea" raspunzandu-mi afirmativ la solicitare). La ora 9 am plecat din servis, cu promisiunea receptionerului ca ma va suna in cursul zilei sa-mi spuna care este problema si cat dureaza reparatia! Desigur ca pana la ora 17 nu m-a sunat nimeni, asa ca am dat eu un telefon sa vad care este situatia. Receptionerul s-a cam fastacit cand l-am intrebat ce se mai intampla cu masina mea, amanand raspunsul pe maine dimineata.
Sper sa ma insel, dar eu cred ca ceva este putred in Danemarca!
Va urma!

This post has been edited by tumpi: 11 Sep 2008, 19:42


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koldun
post 11 Sep 2008, 20:35
Post #615


un om


Group: Members
Posts: 763
Joined: 1 November 07
From: CT




Da. Multam de sfaturi. Voi tine la curent onorabilii membri cu ce se va intampla.

Succese!


--------------------
Renault Captur TCe 0.9 2016
Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 12 Sep 2008, 14:21
Post #616


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Pana la urma m-au sunat cei din service la ora 15 (astazi) sa-mi spuna ca problema este un surub care intra in motor.
Partea interesanta este ca nu au acel surub in stoc si cel mai devreme o sa vina luni, asa ca raman fara masina la sfarsit de saptamana.
Va urma!


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Sep 2008, 14:23
Post #617


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




o, da....
Daca au inceput cu surubul au inceput cu stangul.
Aia cu surubul e in general cea mai mare vrajeala, rar e de acolo la logan.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 12 Sep 2008, 14:24
Post #618


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dar surubul ala nu ti l-au inlocuit deja? Ca, de obicei, pana sa ajunga la pinion se schimba si surubul. Eh, nu inseamna ca era bun...


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 12 Sep 2008, 14:35
Post #619


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(tumpi @ 12 Sep 2008, 15:21)
Pana la urma m-au sunat cei din service la ora 15 (astazi) sa-mi spuna ca problema este un surub care intra in motor.
*



Confirm si eu spusele colegului klaus, faza cu suruburile e cea mai mare teapa in cadrul interventiei respective. excl.gif

O spun din proprie experienta, crede-ma. mad.gif

De 5 ori mi-au insirat juma' de masina numai ca sa-mi schimbe / etanseze saraciile alea de suroafe. Rezultatul: apa de ploaie, in mai putin de 1000km, uneori 500, iar curgea ulei. In final adica la a 6-a interventie mi-au schimbat si ceea ce trebuia inlocuit de la inceput: pinionul si semeringul.

De atunci am liniste. (de cca. 22000km incoace) smile.gif

La ce service ai fost?

This post has been edited by Kojak: 12 Sep 2008, 14:38


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 12 Sep 2008, 15:01
Post #620


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




Mie deja mi-au schimbat pinionul (sau cel putin asa scrie in carnetul de garantie), asa ca urmeaza suruburile. Pana la interventia de astazi va zic sigur ca nu mi-au schimbat nici un surub, deoarece capurile suruburilor (unde intra cheia tubulara) erau serios tocite de la atatea montari si demontari.
Probabil cei de la Autocobalcescu au alt altgoritm de remediere a defectiunilor. biggrin.gif
Oricum, dupa ce mi-au schimbat pinionul, cantitatea de ulei pierduta a fost infinit mai mica, mai exact se umezea foarte putin capacul de pastic, pe fulie nu mai era ulei si automat nici pe capota nu era aruncat, iar conducta de la servofrana nu mai era plina de ulei ca inainte, era foarte, foarte putin unsuroasa.
In intervalul de timp care s-a scurs de la schimbarea pinionului (o luna) am parcurs 10600 de km prin Europa, iar viteza maxima atinsa a fost de 186 de km/h (indicata de ceasul de bord) Viteza medie a fost de 86 de km\h.


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 12 Sep 2008, 18:07
Post #621


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(tumpi @ 12 Sep 2008, 15:01)
...
Probabil cei de la Autocobalcescu au alt altgoritm de remediere a defectiunilor. biggrin.gif
...
*



Nop. Pe mine m-au "frectionat" de 3 ori cu etansatul suroabelor (evident, fara efect) pana cand s-au hotarat sa schimbe simeringul si pinionul; de atunci izvorul a secat. biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 12 Sep 2008, 20:11
Post #622


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(tumpi @ 12 Sep 2008, 15:01)
In intervalul de timp care s-a scurs de la schimbarea pinionului (o luna) am parcurs 10600 de km prin Europa, iar viteza maxima atinsa a fost de 186 de km/h (indicata de ceasul de bord) Viteza medie a fost de 86 de km\h.
*


Pai dati voi 8000 E pe o masina noua, mergeti cu 186 km/h si turatii de 6000 rpm si apoi aveti pretentii sa nu fie picatura de ulei pe motor.
Daca ar merge toata lumea asa cu masinile, ar da faliment fabricile de masini low cost.


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 12 Sep 2008, 20:24
Post #623


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




are dreptate si bill ce zice.eu pana acum ...pe toti care i-am auzit ca au avut probleme cu distributiile( nu de pe forum ) s-au dat la masini rau.
Cel putin un coleg care i-a picat distributia la 10.000..a facut Bucuresti-Cluj -5 ore cu loganul ...a alimentat si s-a pisat odata in astea 5 ore.
A dat 180 constant pe autostrada.
Nu zic ca asta e obligatoriu ...problema ...dar si asta e o cauza.

Si inca ceva: referitor la cei cu distributiile ( care am vazut ca se duc de 10 ori sa schimbe 10 chestii ...pana ajung sa isi dea seama mecanicii ce e de vina) ...incercati fratilor sa dati spaga...! Stiu ca nu e ortodox ..nici eu nu sunt de acord cu asta ..dar am ajuns la concluzia ca in Romania e mai rentabil..deci repet mai Avantajos pentru noi sa dam spaga.
Pai faceti socoteala cat va costa benzina intre casa si service ( la fiecare interventie)...sa nu mai zic de TIMP care e egal mereu cu BANI si binenteles de banii pe care unii dintre voi ii pierdeti ca nu aveti masina ( ca niciun service nu da masina de schimb).Calculati si o sa vedeti ca si daca dai 3 mil spaga ..tot iesi mai bine.Sa nu mai zic de nervi , griji si tot stresul.
Sunt Anti spaga..asa am fost educat..crescut etc...dar in cazul asta si in altele e mai rentabil pentru voi.
numai bine !

This post has been edited by Sudsemnatu: 12 Sep 2008, 20:29


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 12 Sep 2008, 20:37
Post #624


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(Sudsemnatu @ 12 Sep 2008, 20:24)
are dreptate si bill ce zice.
*


nu vreau sa fiu rautacios, dar ridicati capota la motor si puneti pe cineva sa tureze la 6000 rpm (sau la cat limiteaza electronic) si o sa vedeti ca da sa sara motorul din prezoane. Atunci o sa va treaca pofta de 186km/h.
Bineinteles daca e masina voastra si tineti la ea ............


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 12 Sep 2008, 20:52
Post #625


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




daca nu e de firma....si la alea nu le deschide nimeni capota si nu au nici pe draq radmasa.gif


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tumpi
post 13 Sep 2008, 17:16
Post #626


tumpi


Group: Members
Posts: 137
Joined: 25 August 05
From: Bucuresti




biggrin.gif huh.gif blink.gif smile.gif cool.gif ohmy.gif laugh.gif unsure.gif google.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Kiss FM - b
Kiss Fm 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcdan
post 15 Sep 2008, 07:58
Post #627


McDan


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 June 07
From: Braila




Asa cu am spus mai sus, mi-am facut o programare la iei (service, in 3 zile m-au programat) si am fost f multumif.

Au schimbat tot (piese de orgine renault), adica:
1. Garnitura carter ulei 21 lei (cred ca romania, nu am vazut destul de bine)
2. Simering distributie (spania) 39 lei
3. Pinion antrenare pompa (spania) 89 lei
4. Curea distributie SN X L K7 (marea britanie UK) 155 lei
5. Consumabile: pasta etansare, soluie curatat motor 23 lei
Total iei 387 lei .............Total eu 0 (zero) lei

Plus au mai facut si:
1. Control unghi
2. Reglaj Paralelism
3. Control general RM SG (vezi fisa de control)
Total iei o lei .............Total eu 0 (zero) lei

Chestia cu pata pe cutia de viteze a fost doar o "transpiratie" dupa iei
Au curatat tot motor, cutie viteze, scut, conducte etc...
O cestie tare care am vazut este un rulment la distribuite pe care scria pe el Made in Japan (un fel de, zic eu rulment de intindere a curelei cred), cine ar cred ca pe logan sunt piese japoneze....?
Ideea generala e ca sunt multumit de serviciile lor, plus ca m-au servit si cu o cafeluta, ca sa vezi....Asa ar trebuie sa se ocupe de toti. BAFTA TUTUROR.
__________________


--------------------
Dacia Logan 1.4 Mpi 2008 Laureate GPL - Bx-XX-xxM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kojak
post 15 Sep 2008, 08:20
Post #628


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(mcdan @ 15 Sep 2008, 08:58)

Total iei 387 lei .............Total eu 0 (zero) lei



Chestia cu pata pe cutia de viteze a fost doar o "transpiratie" dupa iei


__________________
*



post-336-1110552475.gif
...lasa-i in pace pe IEI si scrie ca noi. wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GLC
post 15 Sep 2008, 13:26
Post #629


Membru cu mici probleme


Group: Members
Posts: 55
Joined: 17 April 07
From: Pitesti-Arges




QUOTE(Sudsemnatu @ 12 Sep 2008, 20:24)
are dreptate si bill ce zice.eu pana acum ...pe toti care i-am auzit ca au avut probleme cu distributiile( nu de pe forum ) s-au dat la masini rau.
Cel putin un coleg care i-a picat distributia la 10.000..a facut Bucuresti-Cluj -5 ore cu loganul ...a alimentat si s-a pisat odata in astea 5 ore.
A dat 180 constant pe autostrada.
Nu zic ca asta e obligatoriu ...problema ...dar si asta e o cauza.

Si inca ceva: referitor la cei cu distributiile ( care am vazut ca se duc de 10 ori sa schimbe 10 chestii ...pana ajung sa isi dea seama mecanicii ce e de vina) ...incercati fratilor sa dati spaga...! Stiu ca nu e ortodox ..nici eu nu sunt de acord cu asta ..dar am ajuns la concluzia ca in Romania e mai rentabil..deci repet mai Avantajos pentru noi sa dam spaga.
Pai faceti socoteala cat va costa benzina intre casa si service ( la fiecare interventie)...sa nu mai zic de TIMP care e egal mereu cu BANI si binenteles de banii pe care unii dintre voi ii pierdeti ca nu aveti masina ( ca niciun service nu da masina de schimb).Calculati si o sa vedeti ca si daca dai 3 mil spaga ..tot iesi mai bine.Sa nu mai zic de nervi , griji si tot stresul.
Sunt Anti spaga..asa am fost educat..crescut etc...dar in cazul asta si in altele e mai rentabil pentru voi.
numai bine !
*



Nu stiu daca chiar asta este cauza. La mine am schimbat distributia la 2000 km si chiar nu m-am dat la ea deloc, eu o consideram inca in rodaj..asa ca ..??Spre norocul meu , mi-au schimbat din prima ,fara comentarii, pinionul de sinterom si bineinteles toate celelalte ...si acum dupa inca 15.000 km nu mai am nicio problema.Asa ca mersul cu viteza, dupa mine cade....

Cu spaga iar nu sunt de acord.Bine bine ,ii dai spaga si apoi daca incepe sa curga iarasi ??Ca sunt atatea cazuri care au recidivat si dupa schimbare distributie...Nu-ti vine apoi sa le dai foc.




--------------------
Dacia Logan 2007 / Laureate 1,4 MPI - AG-XX-GLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 15 Sep 2008, 20:20
Post #630


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(GLC @ 15 Sep 2008, 14:26)
Nu stiu daca chiar asta este cauza. La mine am schimbat distributia la 2000 km si chiar nu m-am dat la ea deloc, eu o consideram inca in rodaj..asa ca ..??Spre norocul meu , mi-au schimbat din prima ,fara comentarii, pinionul de sinterom si bineinteles toate celelalte ...si acum dupa inca 15.000 km nu mai am nicio problema.Asa ca mersul cu viteza, dupa mine cade....

Cu spaga iar nu sunt de acord.Bine bine ,ii dai spaga si apoi daca incepe sa curga iarasi ??Ca sunt atatea cazuri care au recidivat si dupa schimbare distributie...Nu-ti vine apoi sa le dai foc.
*


e doar o parere , nu o regula smile.gif


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 02:09
Forum Renault