O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
kiss16 |
![]()
Post
#601
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 25 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
kissfm
2008/logankissfm1.6
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#602
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Orice curea desfacuta se inlocuieste (si galet). Asa scrie la carte ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
je_design |
![]()
Post
#603
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 27 August 06 ![]() |
sa bat in lemn, nu mi-au aparut petele de ulei. am facut aproape 1000 km de cand am sters urmele si nu au aparut. acum ma gandesc e posibil sa fi fost vaselina?
|
--------------------
Logan
Laureat plus
2006
|
|
ellvviiiss |
![]()
Post
#604
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 13 August 08 ![]() |
bat si eu in lemn .cam la 3 zile verific daca am ulei pe baie si deocamdata nimic.cel mai mult a tinut cam 1500km.acum am 6700 si 6 vizite la service.mai e cineva ca mine cu media de 1 vizita la service /1000km?bafta tuturor
|
--------------------
dacia logan
abs plus
2007
|
|
mcdan |
![]()
Post
#605
|
![]() McDan Group: Members Posts: 5 Joined: 5 June 07 From: Braila ![]() |
Sal all
Citat: Original a fost postat de yo2mfc Se pare ca problema pierderilor de ulei pe la distributie apare din cauza pinioanelor made in romania, prost finisate pe partea frontala ,ele ciupesc semeringul.Modelele spaniole sau italiene se pare ca sunt mai bune.Rugati mecanicul sa verifice inainte de montare. Apropo de ce spunea yo2mfc mai sus s-ar putea sa am si eu problema prin faptul ca am vazut acea "umezire". Pentru cine ma poate lamuri: 1. Sa ma duca acu la iei sa vada sau la prima revizie, acu am 8000 si e luata in feb.2008 (deci mai am vreo 12000 sau 5 luni) 2. Am obs. Deasupra la cutia de viteze un furtun care duce sus (nicaieri) care se termina cu un capacel (ceva de genu asta, un fel de "dop, supapa?") ca si cum acest furtun ar fi (altfel nu pot sa ma exprim in nestiinta de cauza) un fel de supraplin sau alimentare ulei (habar n-am). Ideea este ca pe cutie este o pata de ulei (nu chiar mare) exact de la acel furtun. Ce poate sa fie? 3. La faza de la punctul 1 mai sus prin desfacerea tuturor "pieselor" la nevoie, cumva afecteaza ceva la instalatia GPL (ma refer ca si reglaje, prin demontare piese, conectori, furtune sau altele, sa nu deregleze ceva pe GPL) normal n-ar trebuie sa fie ceva naspa, dar dau si eu cu presupusu... Am vazut ca sunt 2 variante la problema aceea cu pata la distributie: 1. Varianta de a schimba tot (inclusiv rulmentul, etc) cea mai buna varianta; 2. Varianta (pe care nu o vreau) acea cu etanseizare prin silicon. Partea proasta e ca atunci cand voi merge la ei sigur vor aplica (zic eu) var 2, si ca eu nu o sa pot asista la ce fac iei, e vorba de APAN SRL Braila, concesionar Dacia Renault Nissan INTREBAREA e legata de cele 2 variante ce sa le zic daca apliva var.2 (pe care nu o vreau) pentru ca este in garantie are doar 7 luni Atasez poze cu pata ulei cutie si pata distributie PS Mentioanez ca in cei 8000 de km chair nu am avut nici o problema cu masina, sunt multumit asa cum merge. Tx anticipat. Attached thumbnail(s) DSC00025_20bis.JPG ( Size: 415.92k ) Number of downloads: 427 DSC00026_20bis.JPG ( Size: 630.12k ) Number of downloads: 425 DSC00027_20bis.JPG ( Size: 604.95k ) Number of downloads: 417 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
2008 Laureate GPL
- Bx-XX-xxM
|
|
YRX |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.052 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Problema cu furtunul din cutie (reniflard) am avut-o si eu. L-am scos (prin tragere), l-am sters bine si am incercat sa-l repozitionez. Figura a functionat, n-am mai avut probleme de-atunci.
Cat despre distributie poti sa stai si pana la revizie, insa daca vrei sa o faca ca lumea trebuie sa-ti faci o zi libera in care sa te duci si sa diagnosticheze bine problema. Nu-i obligatoriu sa fie de la pinionul Sinterom, mai sunt si alte cauze probabile |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
koldun |
![]() ![]()
Post
#607
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Salve!
Cred ca si eu am tras biletul "norocos" si ma calific pentru un loc in clubul asta. Cam peste o luna si ceva vine prima revizie de un an si sper sa se rezolve. Pana atunci, poze cu "biletul": p1030420jc4.jpg p1030412mt5.jpg p1030411bt1.jpg p1030410px2.jpg p1030408sd0.jpg Succese! |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
RSV |
![]()
Post
#608
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
imi pare rau de tine
semnele sunt identice e penibila genul acesta de problema tehnica la automobile care se vand la sume ce depasesc 10.000 de euro succes la reparatie incearca sa iti schimbe din prima PINIONUL-SEMERINGUL-CUREAUA DE ACCESORII SI CEA DE DISTRIBUTIE + SURUBURIE IN ACEST FEL ELIMINI TOATE CAUZELE |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
roland |
![]()
Post
#609
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
si geometria la roti... ( a se citi mai sus despre asta )
|
--------------------
.
.
.
|
|
RSV |
![]()
Post
#610
|
![]() Infatuat decadent Group: Members Posts: 478 Joined: 26 March 08 ![]() |
Intradevar
EU am plecat fara geometrie facuta si era varza directia. Ca fapt divers din cate mi-a zis Dacotecul geometria se face in garantie fara nici un cost si se deconteaza de dacia. Numai daca masina a suferit un accident nu se mai face geometria pe garantie |
--------------------
Logan 2011
---------------
------------- In God we trust, but other people pay cash !
|
|
tkx |
![]()
Post
#611
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
mi-a cand mi-au inlocuit cureaua de distributie si rola pe motiv de suierat nu mi-au reglat directia dupa. e vreo diferenta in ceea ce priveste geometria la roti atunci cand se umbla doar la curea si rola fata de cazul in care se umbla si la simering?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
roland |
![]()
Post
#612
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Pai citeste si tu topicul! E o diferenta. La schimbarea pinionului se desface cadrul motor. Detalii gasesti pe topic. La schimbare rola, curea, suruburi de etansare si semering nu se umbla la cadrul motor.
This post has been edited by roland: 11 Sep 2008, 17:52 |
--------------------
.
.
.
|
|
tkx |
![]()
Post
#613
|
![]() Armwrestler Group: Members Posts: 932 Joined: 20 April 07 From: Pitesti ![]() |
Topicul l-am citit, dar pe etape nu pe tot odata si daca scrie inseamna ca mi-a scapat. Oricum multumesc pt raspuns.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 1.4MPI Laureate Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
|
|
tumpi |
![]()
Post
#614
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dragii mei am revenit din concediu.
Astazi dimineata am dus din nou masina in servis. Toti (mecanici + dacotecul) pareau foarte interesati de masina mea. Intrebandu-i ce ar putea sa aiba, avand in vedere ca s-a schimbat pinionul, toti ridicau din umeri si se fereau de raspuns. Dacotecul era suparat suspect de rau, probabil din cauza ca am sunat la "vocea clientului" si am cerut cu insistenta sa vina si un inginer de la uzina ("vocea" raspunzandu-mi afirmativ la solicitare). La ora 9 am plecat din servis, cu promisiunea receptionerului ca ma va suna in cursul zilei sa-mi spuna care este problema si cat dureaza reparatia! Desigur ca pana la ora 17 nu m-a sunat nimeni, asa ca am dat eu un telefon sa vad care este situatia. Receptionerul s-a cam fastacit cand l-am intrebat ce se mai intampla cu masina mea, amanand raspunsul pe maine dimineata. Sper sa ma insel, dar eu cred ca ceva este putred in Danemarca! Va urma! This post has been edited by tumpi: 11 Sep 2008, 19:42 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
koldun |
![]()
Post
#615
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Da. Multam de sfaturi. Voi tine la curent onorabilii membri cu ce se va intampla.
Succese! |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
tumpi |
![]()
Post
#616
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma m-au sunat cei din service la ora 15 (astazi) sa-mi spuna ca problema este un surub care intra in motor.
Partea interesanta este ca nu au acel surub in stoc si cel mai devreme o sa vina luni, asa ca raman fara masina la sfarsit de saptamana. Va urma! |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
klaus |
![]()
Post
#617
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
o, da....
Daca au inceput cu surubul au inceput cu stangul. Aia cu surubul e in general cea mai mare vrajeala, rar e de acolo la logan. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
roland |
![]()
Post
#618
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Dar surubul ala nu ti l-au inlocuit deja? Ca, de obicei, pana sa ajunga la pinion se schimba si surubul. Eh, nu inseamna ca era bun...
|
--------------------
.
.
.
|
|
Kojak |
![]()
Post
#619
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tumpi @ 12 Sep 2008, 15:21) Pana la urma m-au sunat cei din service la ora 15 (astazi) sa-mi spuna ca problema este un surub care intra in motor. Confirm si eu spusele colegului klaus, faza cu suruburile e cea mai mare teapa in cadrul interventiei respective. ![]() O spun din proprie experienta, crede-ma. ![]() De 5 ori mi-au insirat juma' de masina numai ca sa-mi schimbe / etanseze saraciile alea de suroafe. Rezultatul: apa de ploaie, in mai putin de 1000km, uneori 500, iar curgea ulei. In final adica la a 6-a interventie mi-au schimbat si ceea ce trebuia inlocuit de la inceput: pinionul si semeringul. De atunci am liniste. (de cca. 22000km incoace) ![]() La ce service ai fost? This post has been edited by Kojak: 12 Sep 2008, 14:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
tumpi |
![]()
Post
#620
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mie deja mi-au schimbat pinionul (sau cel putin asa scrie in carnetul de garantie), asa ca urmeaza suruburile. Pana la interventia de astazi va zic sigur ca nu mi-au schimbat nici un surub, deoarece capurile suruburilor (unde intra cheia tubulara) erau serios tocite de la atatea montari si demontari.
Probabil cei de la Autocobalcescu au alt altgoritm de remediere a defectiunilor. ![]() Oricum, dupa ce mi-au schimbat pinionul, cantitatea de ulei pierduta a fost infinit mai mica, mai exact se umezea foarte putin capacul de pastic, pe fulie nu mai era ulei si automat nici pe capota nu era aruncat, iar conducta de la servofrana nu mai era plina de ulei ca inainte, era foarte, foarte putin unsuroasa. In intervalul de timp care s-a scurs de la schimbarea pinionului (o luna) am parcurs 10600 de km prin Europa, iar viteza maxima atinsa a fost de 186 de km/h (indicata de ceasul de bord) Viteza medie a fost de 86 de km\h. |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
GabyT |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala / 2003 Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006 MIO C520 |
|
Bill |
![]()
Post
#622
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tumpi @ 12 Sep 2008, 15:01) In intervalul de timp care s-a scurs de la schimbarea pinionului (o luna) am parcurs 10600 de km prin Europa, iar viteza maxima atinsa a fost de 186 de km/h (indicata de ceasul de bord) Viteza medie a fost de 86 de km\h. Pai dati voi 8000 E pe o masina noua, mergeti cu 186 km/h si turatii de 6000 rpm si apoi aveti pretentii sa nu fie picatura de ulei pe motor. Daca ar merge toata lumea asa cu masinile, ar da faliment fabricile de masini low cost. |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#623
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
are dreptate si bill ce zice.eu pana acum ...pe toti care i-am auzit ca au avut probleme cu distributiile( nu de pe forum ) s-au dat la masini rau.
Cel putin un coleg care i-a picat distributia la 10.000..a facut Bucuresti-Cluj -5 ore cu loganul ...a alimentat si s-a pisat odata in astea 5 ore. A dat 180 constant pe autostrada. Nu zic ca asta e obligatoriu ...problema ...dar si asta e o cauza. Si inca ceva: referitor la cei cu distributiile ( care am vazut ca se duc de 10 ori sa schimbe 10 chestii ...pana ajung sa isi dea seama mecanicii ce e de vina) ...incercati fratilor sa dati spaga...! Stiu ca nu e ortodox ..nici eu nu sunt de acord cu asta ..dar am ajuns la concluzia ca in Romania e mai rentabil..deci repet mai Avantajos pentru noi sa dam spaga. Pai faceti socoteala cat va costa benzina intre casa si service ( la fiecare interventie)...sa nu mai zic de TIMP care e egal mereu cu BANI si binenteles de banii pe care unii dintre voi ii pierdeti ca nu aveti masina ( ca niciun service nu da masina de schimb).Calculati si o sa vedeti ca si daca dai 3 mil spaga ..tot iesi mai bine.Sa nu mai zic de nervi , griji si tot stresul. Sunt Anti spaga..asa am fost educat..crescut etc...dar in cazul asta si in altele e mai rentabil pentru voi. numai bine ! This post has been edited by Sudsemnatu: 12 Sep 2008, 20:29 |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
Bill |
![]()
Post
#624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sudsemnatu @ 12 Sep 2008, 20:24) nu vreau sa fiu rautacios, dar ridicati capota la motor si puneti pe cineva sa tureze la 6000 rpm (sau la cat limiteaza electronic) si o sa vedeti ca da sa sara motorul din prezoane. Atunci o sa va treaca pofta de 186km/h. Bineinteles daca e masina voastra si tineti la ea ............ |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#625
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
daca nu e de firma....si la alea nu le deschide nimeni capota si nu au nici pe draq
![]() |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
tumpi |
![]()
Post
#626
|
![]() tumpi Group: Members Posts: 137 Joined: 25 August 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Kiss FM
- b Kiss Fm 1.6 2008
|
|
mcdan |
![]()
Post
#627
|
![]() McDan Group: Members Posts: 5 Joined: 5 June 07 From: Braila ![]() |
Asa cu am spus mai sus, mi-am facut o programare la iei (service, in 3 zile m-au programat) si am fost f multumif.
Au schimbat tot (piese de orgine renault), adica: 1. Garnitura carter ulei 21 lei (cred ca romania, nu am vazut destul de bine) 2. Simering distributie (spania) 39 lei 3. Pinion antrenare pompa (spania) 89 lei 4. Curea distributie SN X L K7 (marea britanie UK) 155 lei 5. Consumabile: pasta etansare, soluie curatat motor 23 lei Total iei 387 lei .............Total eu 0 (zero) lei Plus au mai facut si: 1. Control unghi 2. Reglaj Paralelism 3. Control general RM SG (vezi fisa de control) Total iei o lei .............Total eu 0 (zero) lei Chestia cu pata pe cutia de viteze a fost doar o "transpiratie" dupa iei Au curatat tot motor, cutie viteze, scut, conducte etc... O cestie tare care am vazut este un rulment la distribuite pe care scria pe el Made in Japan (un fel de, zic eu rulment de intindere a curelei cred), cine ar cred ca pe logan sunt piese japoneze....? Ideea generala e ca sunt multumit de serviciile lor, plus ca m-au servit si cu o cafeluta, ca sa vezi....Asa ar trebuie sa se ocupe de toti. BAFTA TUTUROR. __________________ |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Mpi
2008 Laureate GPL
- Bx-XX-xxM
|
|
Kojak |
![]()
Post
#628
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GLC |
![]()
Post
#629
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
QUOTE(Sudsemnatu @ 12 Sep 2008, 20:24) are dreptate si bill ce zice.eu pana acum ...pe toti care i-am auzit ca au avut probleme cu distributiile( nu de pe forum ) s-au dat la masini rau. Cel putin un coleg care i-a picat distributia la 10.000..a facut Bucuresti-Cluj -5 ore cu loganul ...a alimentat si s-a pisat odata in astea 5 ore. A dat 180 constant pe autostrada. Nu zic ca asta e obligatoriu ...problema ...dar si asta e o cauza. Si inca ceva: referitor la cei cu distributiile ( care am vazut ca se duc de 10 ori sa schimbe 10 chestii ...pana ajung sa isi dea seama mecanicii ce e de vina) ...incercati fratilor sa dati spaga...! Stiu ca nu e ortodox ..nici eu nu sunt de acord cu asta ..dar am ajuns la concluzia ca in Romania e mai rentabil..deci repet mai Avantajos pentru noi sa dam spaga. Pai faceti socoteala cat va costa benzina intre casa si service ( la fiecare interventie)...sa nu mai zic de TIMP care e egal mereu cu BANI si binenteles de banii pe care unii dintre voi ii pierdeti ca nu aveti masina ( ca niciun service nu da masina de schimb).Calculati si o sa vedeti ca si daca dai 3 mil spaga ..tot iesi mai bine.Sa nu mai zic de nervi , griji si tot stresul. Sunt Anti spaga..asa am fost educat..crescut etc...dar in cazul asta si in altele e mai rentabil pentru voi. numai bine ! Nu stiu daca chiar asta este cauza. La mine am schimbat distributia la 2000 km si chiar nu m-am dat la ea deloc, eu o consideram inca in rodaj..asa ca ..??Spre norocul meu , mi-au schimbat din prima ,fara comentarii, pinionul de sinterom si bineinteles toate celelalte ...si acum dupa inca 15.000 km nu mai am nicio problema.Asa ca mersul cu viteza, dupa mine cade.... Cu spaga iar nu sunt de acord.Bine bine ,ii dai spaga si apoi daca incepe sa curga iarasi ??Ca sunt atatea cazuri care au recidivat si dupa schimbare distributie...Nu-ti vine apoi sa le dai foc. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#630
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GLC @ 15 Sep 2008, 14:26) Nu stiu daca chiar asta este cauza. La mine am schimbat distributia la 2000 km si chiar nu m-am dat la ea deloc, eu o consideram inca in rodaj..asa ca ..??Spre norocul meu , mi-au schimbat din prima ,fara comentarii, pinionul de sinterom si bineinteles toate celelalte ...si acum dupa inca 15.000 km nu mai am nicio problema.Asa ca mersul cu viteza, dupa mine cade.... Cu spaga iar nu sunt de acord.Bine bine ,ii dai spaga si apoi daca incepe sa curga iarasi ??Ca sunt atatea cazuri care au recidivat si dupa schimbare distributie...Nu-ti vine apoi sa le dai foc. e doar o parere , nu o regula ![]() |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 02:09 |