DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!

lucius
post 17 Jun 2006, 20:50
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(Mario_b @ 17 Jun 2006, 20:48)
teoretic, faci un calcul simplu: puterea=[(supra-presiunea de la turbo)+1]*(puterea motorului fara turbo).
Asta teoretic iti da puterea maxima a motorului cu care mergi, puterea reala e mai mica.
Deci cam 180 cai la Nova cu 1,5 bar se poate maxim.
*



R5 GTT 1.4 @ 1.7 bar fara nitrous + ceva setari scoate 12-13 sec / 402 m . Te asigur ca din 1.6 @ 1.5 -1.7 bar ies mai mult de 180. O sa fac un dyno cand e gata masina pt a sustine ce am spus .


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 17 Jun 2006, 20:55
Post #392


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




QUOTE(marius-gabriel @ 17 Jun 2006, 21:23)
esti sigur de formula ta????!!!!!!!
ce bine ar fi sa fie asa...de 2,3 ori sa cresti puterea motorului doar punand turbo.
*


Am mentionat clar: "puterea maxima teoretica".
Cu turbo poti sa maresti puterea motorului de cateva ori.
Am vazut un film cu un motor de la o masina Ford XR3 din Australia care se tura si ajungea galeria de evacuare sa se "aprinda" efectiv de caldura, si nu se mai auzea motorul ci doar zumzetul turbinei, iti recomand sa cauti filme ca asta sa-ti dai seama de puterea imensa ce poti sa obtii cu turbo.

Later:
Uita-te la filmul asta si spune-mi sincer daca mai crezi ca un motorul nu-si poate dubla sau tripla puterea cu turbo.
FILM

This post has been edited by Mario_b: 17 Jun 2006, 21:25


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 18 Jun 2006, 03:22
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




impresionant filmul!
dar ai vazut ce putere are acel motor??
raman la parerea mea ca aportul adus de turbina nu e atat de mare!


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hremus
post 18 Jun 2006, 15:20
Post #394


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 29 March 06




QUOTE(Mario_b @ 4 Jun 2006, 20:01)
Heloooo, lasati-o naiba de baterie, voi ati vazut mai sus unde pun americanii turbosuflanta? In locul tobei finale, tocmai in spatele masinii.
Pai acum ma gandesc eu, ce lag o avea si filtrul ala de aer sport din spatele rotii din spate chiar e pus bine acolo????
*



Nici mie nu-mi pare normal dar tinand cont ca nu au gropi si noroi pe strada... blush.gif Cred mai degraba ca filtrul l-a pus acolo sa fie mai aproape de exteriorul masinii si sunetul care il scoate sa creeze senzatie ...


--------------------
DACIA 1310 L 1994 Vara - BV XX YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 19 Jun 2006, 16:44
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




sal. baieti am si eunevoie de un piston ( sa fie ca vai de capu lui, nu trebuie bun) dar nici topit sa nu fie. imi trebuie la proiect la tm. fac cinste cu o bere. ce ziceti maine ma ajutati si pe mine?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 20 Jun 2006, 15:22
Post #396


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




sal. robert am citit pe alt forum despre niste pistoane cu cocoasa pe la pitesti sau pe la slatina, ai reusit sa vb cu cine p-acolo? si ce-au spus?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 21 Jun 2006, 08:46
Post #397


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Nu se mai fabrica nimic, decat cu interventii mari, si dai mai multi bani decat face,iar calitatea este indoielnica. Doar traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul smile.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 21 Jun 2006, 15:25
Post #398


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




SGM,ce se mai aude despre masina ta?tongue.gif


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lord_sith
post 22 Jun 2006, 09:59
Post #399


IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!!


Group: Members
Posts: 233
Joined: 31 December 05
From: Bucuresti




Da, domnule Robert, e retrasa in barlog?, asteptam sa iasa si sa faca furori!! bafta cu montatul turbinei noi.... rolleyes.gif. La multe imbunatatiri inainte! 053.gif


--------------------
dacia 1310 1991 TLX - B 28 CUA
Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Jun 2006, 10:16
Post #400


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(marius-gabriel @ 18 Jun 2006, 04:22)
impresionant filmul!
dar ai vazut ce putere are acel motor??
raman la parerea mea ca aportul adus de turbina nu e atat de mare!
*




TOcmai ca e mare aportul adus de turbina, tinand cont ca pe Dacie dubleaza puterea, posibilitatile oferite la motoare neindigene sunt enorme. Uite ce poate un Opel Corsa cu Turbo..

This post has been edited by argon: 22 Jun 2006, 13:09


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 22 Jun 2006, 23:01
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




Salut Robert ,am o intrebare pentru tine.....apoximativ cati bani ai investit in dacia ta de la inceputul inceputurilor???pt ca cred ca stii situatia multor dintre noi ,avem ideii dar la partea financiara unii stau cam prost blush.gif ,asta e, pentru cei cu buzunare mai mici ce modificari (la motor) le ai recomanda????


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 23 Jun 2006, 02:37
Post #402


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




FARA NUMAR FARA NR...FARA NR...


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 23 Jun 2006, 12:35
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




sal. scuzati ca sunt offtopic dar nu am gasit nici un post activ legat de cutii. vreau sa iau o cutie de vit in 5 trepte si sa ii schimb pinioanele de treapata a 5 cu rap final de 0.76. intrebarea e cand ma duc la magazin cati dinti tre sa numar pe fiecare con d-ala?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 23 Jun 2006, 18:40
Post #404


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nu stiu despre ce con vorbesti, pinioanele sunt cilindrice cu dantura inclinata.
Numar de dinti: 29x38.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 23 Jun 2006, 18:53
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




29x38 pt 0.76? sau pt cel de 0.86


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 23 Jun 2006, 18:55
Post #406


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




In primul rand am raspuns la-ntrebarea care ai adresat-o, ar fi fost aiurea sa ma refer la altceva...
In al 2-lea rand nu poti sa faci o impartire?!? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 23 Jun 2006, 22:26
Post #407


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




impartiri stiu sa fac
dar daca imi spui tu ce trebuie sa impart cu cea mai mare placere.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz83
post 23 Jun 2006, 22:33
Post #408


ing.


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05
From: Iasi




QUOTE(madmaxtata @ 24 Jun 2006, 00:26)
impartiri stiu sa fac
dar daca imi spui tu ce trebuie sa impart cu cea mai mare placere.
*


Da, muttley are o problema in a explica...el a pus nr de dinti ale celor 2 roti dintate...asa ca daca ai sa imparti 29 la 38 o sa obtii 0.76.


--------------------
Renault Twingo 1.2 8v 2001 - IS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kristalloz
post 24 Jun 2006, 04:33
Post #409


Dacia Pimp


Group: Members
Posts: 220
Joined: 24 November 05
From: Tot in Romania...




robert scuza-mi offtopicul, 32/36 DGAV e adaptabil pe dacie? biggrin.gif
merci si sorry again !

Attached thumbnail(s)
carb.JPG ( Size: 94.34k ) Number of downloads: 565


--------------------
Dacia 1310 1982 - TM-06-DLA
Cretzu' for President!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 25 Jun 2006, 00:21
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




ionutz multumesc pt lamurire


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 25 Jun 2006, 06:13
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




si-acum iar un offtopic: la cutiile in 5 trepte de dupa 96 raportul final este 0.76? sau trebuie schimbat?

robert cutia ta cum se comporta? da semne de slabiciune dupa atata forja? si cu planetarele cum stai? sunt cele originale?


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 27 Jun 2006, 15:41
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




am fost plecat p-acas si era asa de frumos, racoare bere rece umbra conditii indeale pt creier sa functioneze smile.gif). si au inceput sa curga ideile si intrabarile
1. un vecin are un volvo mai vechi cred ca din 80 si ceva pe benzina turbo. acum intrebare pot sa ii ciordesc turbina( poate o scot mai ieftin ca sta de ceva ani acolo) si cam cat e una asa ca am mai fost pe dezmembrari si n-am gasit.
2. care e diferenta dintre un carburator pt asiratie si unu pt turbo? si pe carb aspirat merge pus turbo?
3. asta e pt Robert: am gasit un carburator sincron 36/36 dupa masuratorile mele (cu cheia si dup-aia masurat cu rigla, cand o sa il cumpar il masor cu subleru) spuneai ca i-ai dat la cineva sa faca jigloarele la cotele pe care ii le-ai dat tu. mai face si cam cat te-au ajuns?

si la motor cat ai raportul de compresie? si cum ai ajuns la el, trebuie neaparat pistoane scobite? la r5TT am vazut ca era 8.6.
3.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 27 Jun 2006, 18:33
Post #413


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




1. 100 euro
2. carb de turbo merge cu turbo,de aspirat,nu merge aruncat turbo.
3. ...SGM
reno are 7.9 rep de compresie,si poti sa ajungi la el si cu garnituri manufacturate de meseriasi la dimensiuni mai mari (Recomand sa vb cu yknot pt asta,in nici un caz cu meseriashii din BV ca ramai cu ochii in soare ca si mine,cu avans dat si buza unflata)

This post has been edited by tm8bnz: 27 Jun 2006, 18:34


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 27 Jun 2006, 20:46
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




si meseriasi cat iau pt o astfel de garnitura avand in vedere ca eu am 1410. si alte modificari implica la partea cu motoru? merge chiuloasa asa cum e ea?

Attached thumbnail(s)
pagina04.jpg ( Size: 55.37k ) Number of downloads: 492


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 27 Jun 2006, 20:48
Post #415


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




poza am gasit-o pe net de la un r5 cupa turbo model 122B-mai precis


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 27 Jun 2006, 21:44
Post #416


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Asa si tu de fapt cati cai vrei sa ai si cu cat boost vrei sa mergi ?!
Sti macar ce vrei sa faci si unde vrei sa ajungi ?
motoru de 115 cai de R5GTT are 7.9 si merge cu 0.65
Motoru ce ii acolo e de R5 Alpine Turbo are 107 cai si merge cu 0.5 boost


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 27 Jun 2006, 21:58
Post #417


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Daca maresti presiunea trebuie sa scazi rc ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 27 Jun 2006, 22:57
Post #418


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(SiloS @ 27 Jun 2006, 11:58)
Daca maresti presiunea trebuie sa scazi rc ?
*


rc=cred ca vrei sa spui raport comprimare nu ??
daca da....trebuie sa scazi raportul de comprimare pt. a merge cu mai multa presiune...si bineinteles marind presiunea castigi cuplu inclusiv putere wink.gif tongue.gif

This post has been edited by cristigeo69: 27 Jun 2006, 22:59


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 28 Jun 2006, 02:40
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




cred ca o sa renunt la ideea cu turbo pe moment. implica prea multi bani si prea multe schimbari. asa ca o sa incerc cu carburatorul dublu.

galeriile de admisie cum se lustruesc? cu smirghel fin sau cu ce?



--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bytzu
post 28 Jun 2006, 08:22
Post #420


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti




se lustruiesc cu biax..diferite modele si duritati, si eventual mai trebuie si portate...

ca sa maresti presiunea nu trebuie neaparat sa umbli la rc, pana la o anumita presiune merge si asa, stock...dup-aia trebe sa incepi sa umbli

BNZ, te contrazic, merge turbo pe carb de aspirat, Titus, baiatu care a pus turbo pe oltcit are carbu stock, putin modificat la camera 2; sunt perfect constient ca nu e ce trebuie sa fie, insa merge, si are ceva performante cu costuri minime....


--------------------
Renault 12 - B-22-MZN
also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 12:01
Forum Renault