Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!
![]() ![]() ![]() |
Robert's DACIA 1310 <B-34-SGM>, Incredibil ! are chiar si turbina!
lucius |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|||
Mario_b |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
QUOTE(marius-gabriel @ 17 Jun 2006, 21:23) esti sigur de formula ta????!!!!!!! ce bine ar fi sa fie asa...de 2,3 ori sa cresti puterea motorului doar punand turbo. Am mentionat clar: "puterea maxima teoretica". Cu turbo poti sa maresti puterea motorului de cateva ori. Am vazut un film cu un motor de la o masina Ford XR3 din Australia care se tura si ajungea galeria de evacuare sa se "aprinda" efectiv de caldura, si nu se mai auzea motorul ci doar zumzetul turbinei, iti recomand sa cauti filme ca asta sa-ti dai seama de puterea imensa ce poti sa obtii cu turbo. Later: Uita-te la filmul asta si spune-mi sincer daca mai crezi ca un motorul nu-si poate dubla sau tripla puterea cu turbo. FILM This post has been edited by Mario_b: 17 Jun 2006, 21:25 |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
impresionant filmul!
dar ai vazut ce putere are acel motor?? raman la parerea mea ca aportul adus de turbina nu e atat de mare! |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
hremus |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 29 March 06 ![]() |
QUOTE(Mario_b @ 4 Jun 2006, 20:01) Heloooo, lasati-o naiba de baterie, voi ati vazut mai sus unde pun americanii turbosuflanta? In locul tobei finale, tocmai in spatele masinii. Pai acum ma gandesc eu, ce lag o avea si filtrul ala de aer sport din spatele rotii din spate chiar e pus bine acolo???? Nici mie nu-mi pare normal dar tinand cont ca nu au gropi si noroi pe strada... ![]() |
--------------------
DACIA
1310 L
1994 Vara
- BV XX YYY
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
sal. baieti am si eunevoie de un piston ( sa fie ca vai de capu lui, nu trebuie bun) dar nici topit sa nu fie. imi trebuie la proiect la tm. fac cinste cu o bere. ce ziceti maine ma ajutati si pe mine?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
sal. robert am citit pe alt forum despre niste pistoane cu cocoasa pe la pitesti sau pe la slatina, ai reusit sa vb cu cine p-acolo? si ce-au spus?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu se mai fabrica nimic, decat cu interventii mari, si dai mai multi bani decat face,iar calitatea este indoielnica. Doar traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
GTX |
![]()
Post
#398
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
SGM,ce se mai aude despre masina ta?
![]() |
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#399
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, domnule Robert, e retrasa in barlog?, asteptam sa iasa si sa faca furori!! bafta cu montatul turbinei noi....
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
argon |
![]()
Post
#400
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(marius-gabriel @ 18 Jun 2006, 04:22) impresionant filmul! dar ai vazut ce putere are acel motor?? raman la parerea mea ca aportul adus de turbina nu e atat de mare! TOcmai ca e mare aportul adus de turbina, tinand cont ca pe Dacie dubleaza puterea, posibilitatile oferite la motoare neindigene sunt enorme. Uite ce poate un Opel Corsa cu Turbo.. This post has been edited by argon: 22 Jun 2006, 13:09 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danS22 |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
Salut Robert ,am o intrebare pentru tine.....apoximativ cati bani ai investit in dacia ta de la inceputul inceputurilor???pt ca cred ca stii situatia multor dintre noi ,avem ideii dar la partea financiara unii stau cam prost
![]() |
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#402
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
FARA NUMAR FARA NR...FARA NR...
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#403
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
sal. scuzati ca sunt offtopic dar nu am gasit nici un post activ legat de cutii. vreau sa iau o cutie de vit in 5 trepte si sa ii schimb pinioanele de treapata a 5 cu rap final de 0.76. intrebarea e cand ma duc la magazin cati dinti tre sa numar pe fiecare con d-ala?
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Muttley |
![]()
Post
#404
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu stiu despre ce con vorbesti, pinioanele sunt cilindrice cu dantura inclinata.
Numar de dinti: 29x38. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
29x38 pt 0.76? sau pt cel de 0.86
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Muttley |
![]()
Post
#406
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
In primul rand am raspuns la-ntrebarea care ai adresat-o, ar fi fost aiurea sa ma refer la altceva...
In al 2-lea rand nu poti sa faci o impartire?!? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#407
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
impartiri stiu sa fac
dar daca imi spui tu ce trebuie sa impart cu cea mai mare placere. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
ionutz83 |
![]()
Post
#408
|
![]() ing. Group: Members Posts: 124 Joined: 13 February 05 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Twingo 1.2 8v
2001
- IS
|
|
kristalloz |
![]()
Post
#409
|
Dacia Pimp Group: Members Posts: 220 Joined: 24 November 05 From: Tot in Romania... ![]() |
robert scuza-mi offtopicul, 32/36 DGAV e adaptabil pe dacie?
![]() merci si sorry again ! Attached thumbnail(s) carb.JPG ( Size: 94.34k ) Number of downloads: 565 |
--------------------
Dacia
1310
1982
- TM-06-DLA Cretzu' for President!
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
ionutz multumesc pt lamurire
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
si-acum iar un offtopic: la cutiile in 5 trepte de dupa 96 raportul final este 0.76? sau trebuie schimbat?
robert cutia ta cum se comporta? da semne de slabiciune dupa atata forja? si cu planetarele cum stai? sunt cele originale? |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
am fost plecat p-acas si era asa de frumos, racoare bere rece umbra conditii indeale pt creier sa functioneze
![]() 1. un vecin are un volvo mai vechi cred ca din 80 si ceva pe benzina turbo. acum intrebare pot sa ii ciordesc turbina( poate o scot mai ieftin ca sta de ceva ani acolo) si cam cat e una asa ca am mai fost pe dezmembrari si n-am gasit. 2. care e diferenta dintre un carburator pt asiratie si unu pt turbo? si pe carb aspirat merge pus turbo? 3. asta e pt Robert: am gasit un carburator sincron 36/36 dupa masuratorile mele (cu cheia si dup-aia masurat cu rigla, cand o sa il cumpar il masor cu subleru) spuneai ca i-ai dat la cineva sa faca jigloarele la cotele pe care ii le-ai dat tu. mai face si cam cat te-au ajuns? si la motor cat ai raportul de compresie? si cum ai ajuns la el, trebuie neaparat pistoane scobite? la r5TT am vazut ca era 8.6. 3. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#413
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
1. 100 euro
2. carb de turbo merge cu turbo,de aspirat,nu merge aruncat turbo. 3. ...SGM reno are 7.9 rep de compresie,si poti sa ajungi la el si cu garnituri manufacturate de meseriasi la dimensiuni mai mari (Recomand sa vb cu yknot pt asta,in nici un caz cu meseriashii din BV ca ramai cu ochii in soare ca si mine,cu avans dat si buza unflata) This post has been edited by tm8bnz: 27 Jun 2006, 18:34 |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
si meseriasi cat iau pt o astfel de garnitura avand in vedere ca eu am 1410. si alte modificari implica la partea cu motoru? merge chiuloasa asa cum e ea?
Attached thumbnail(s) pagina04.jpg ( Size: 55.37k ) Number of downloads: 492 |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
poza am gasit-o pe net de la un r5 cupa turbo model 122B-mai precis
|
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#416
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Asa si tu de fapt cati cai vrei sa ai si cu cat boost vrei sa mergi ?!
Sti macar ce vrei sa faci si unde vrei sa ajungi ? motoru de 115 cai de R5GTT are 7.9 si merge cu 0.65 Motoru ce ii acolo e de R5 Alpine Turbo are 107 cai si merge cu 0.5 boost |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
SiloS |
![]()
Post
#417
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca maresti presiunea trebuie sa scazi rc ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#418
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(SiloS @ 27 Jun 2006, 11:58) rc=cred ca vrei sa spui raport comprimare nu ?? daca da....trebuie sa scazi raportul de comprimare pt. a merge cu mai multa presiune...si bineinteles marind presiunea castigi cuplu inclusiv putere ![]() ![]() This post has been edited by cristigeo69: 27 Jun 2006, 22:59 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
cred ca o sa renunt la ideea cu turbo pe moment. implica prea multi bani si prea multe schimbari. asa ca o sa incerc cu carburatorul dublu.
galeriile de admisie cum se lustruesc? cu smirghel fin sau cu ce? |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
se lustruiesc cu biax..diferite modele si duritati, si eventual mai trebuie si portate...
ca sa maresti presiunea nu trebuie neaparat sa umbli la rc, pana la o anumita presiune merge si asa, stock...dup-aia trebe sa incepi sa umbli BNZ, te contrazic, merge turbo pe carb de aspirat, Titus, baiatu care a pus turbo pe oltcit are carbu stock, putin modificat la camera 2; sunt perfect constient ca nu e ce trebuie sa fie, insa merge, si are ceva performante cu costuri minime.... |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 12:01 |