Instalatie GPL
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL
bomba_11980 |
![]()
Post
#1111
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|||
tynn |
![]()
Post
#1112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
verifica cagula si t-ul sa nu fie crapate,mai deschide din surubul membranei, mersul pe gaz e sensibil la debitul de aer, iar daca intervine aer nefiltrat cere mai mult gaz in sarcina
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#1114
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Tocmai vin de la masina unde am desfacut electrovalva de gaz....si doame fereste cata pilitura avea....un pod de palma plin si nu exagerez (am instalatia de 4 ani - nu a fost desfacut niciodata)
Doar ca am facut cred ca o mica prostie: Am pornit masina pe gaz - am inchis gazul din butelie - am lasat sa se opreasca masina (a ramas fara gaz) si apoi am inceput sa deschid electrovalva. La inceput a fasai asa putin apoi mai tare si bineinteles ca au inghetat firele de pe electrovalva, cele doua garnituri de cauciuc dar si filtrul acela de hartie. Am stat vreo jumatate de ora cu ele la soare ca erau umede - timp in care am curatat interiorul electrovalvei. Am curatat si filtru respectiv - suflat - periat etc. - si le-am montat.... Am pornit masina - a pornit perfect am verificat sa nu fie scapari - nu sunt (apa cu sapun) - dar dupa vreo 5 min a inceput sa inghete cele doua teve din electrovalva (nu gheata ca e cald afara doar ude) si am dat masina pe benzina. Sa fie oare de la filtru acela de hartie? cu toate ca zic eu in jumatate de ora s-a uscat...sau am strans prea tare? Oricum cand plec de la munca plec pe benzina si ma duc la un magazin sa iau un filtru sa il inlocuiesc...dar rog specialistii sa imi zica daca am procedat corect iar problema este de la filtru. Apoi diseara am sa ii fac un test sa vad daca problema a fost de la electrovalva sau...iar o iau la puricat. This post has been edited by bomba_11980: 26 Sep 2012, 12:45 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
daca te referi la ele 2 tevi de la electrovalva cu filtru adica una ce intra in ea pe sus sii care easa pe jos inspre plaman iti scapa gaz deaia ingheata ,pri ai strand prea tare si nu mai etanseaza in scaunu elector valvei ori teava nu sta drept in niplu care il strangi tu cu cheia,desfa pana poti misca de teava si strangi cu simt si verifici daca mai scapa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#1116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Bon...
Am fost aseara si am cumparat un filtru de electrovalva Milano - Am ajuns acasa - am desfacut electrovalva am montat filtru si am dat sa pornesc. De pornit porneste - dar nu se mentine - nu sta nici neam pornita. Am incercat sa o tin accelerata - moare, cu soc - la fel moare.. Am marit avansul - debitul - surubul de sarcina de pe pulmon...nimic nimic. Am desfacut iar electrovalva si am lasat-o fara filtru sa vad ce naiba are...nu o fi filtru bun. Dau sa pornesc aceleasi simptome...deja incep sa ma gandesc la pulmon - nu am desfacut pana acum nici unu.... Dimineata am fost si am alimentat cu benzina sa am cu ce merge la munca si inapoi pana rezolv cu gazu. Pe drum ma gandesc doar la pulmon..ce sa fac si cum sa il desfac si refac tot circuitul instalatiei de GPL in cap si tot ma gandeam la mizeria care am scos-o din electrovalva si ma intreb fiind atata mizerie in el oare nu sa dus si pe teava care intra in electrovalva.... Asa ca in parcare o desfac - ma uit la ea...e ok nimic suspect...las doar electrovalva de la butelie alimentata si ii dau cheie. In loc sa sara gaz pe respectiva teava iesea asa ca lacrima.....Hopa e infundata, iau o sarma din portbagaj lunga de vreo 2 m si ma joc in interiorul tevii... Am pus din nou contactul si un nor negru a sarit din teava si apoi gaz cu presiune mare mare. Le montez la loc si multi multi km de acum - ca merge ca unsa.... Multumesc de sfaturi si scuze de lungul post. This post has been edited by bomba_11980: 27 Sep 2012, 13:17 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1117
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Asta e invatatura de minte pe viitor,filtrul ala trebuie desfacut,macar o data pe an si daca nu-l schimbi,macar sa-l cureti. Drumuri bune!
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
de ce crezi ca are(care mai il are care nu sa faca rost) acolo pe fund la electrovalva sub filtru acel magnetel
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#1119
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut
am gasit si eu pe la dezmembrari vro 3 instalatii de gaz, direct pe masini toate zambet nu sunt demontate, am intrebat cam cat costa si a zis ca intre 100 si 150 ron ![]() Va salut ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Atat costa instalatiile complecte sau ce anume ,daca e instalatia eu zic ca merita sa o iei la banii aia
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1121
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Salutare,dezgrop topicul fiindca m-am lovit de o problema la care nu-i stiu cauza. Mai exact am constatat ca cu motorul si instalatia GPL rece,masina porneste la prima sau a2-a cheie si se opreste dupa cateva secunde. Cauza: imi vine gaz lichid in admisie,deci ceva e in neregula cu prima camera a regulatorului de gaz. Daca pornesc pe benzina si apoi cand apa e calduta comut pe gaz,merge normal. Nu vreau sa stau sa frunzaresc acum topicurile despre instalatii,sunt destul de multe,vreau sa stiu daca a desfacut careva camera aceea a plamanului sa stiu ce-i acolo si de la ce-ar putea fi problema,fiindca e clar ca de acolo e baiul. Am vorbit si cu Nelu(PH06BOA) dar nici el nu stie ce-i acolo,nu a desfacut acea camera. Deci daca are careva ceva poze cu ce-i pe-acolo sau stie care e treaba il rog sa posteze aici sau sa-mi trimita un PM. Multzam!
This post has been edited by sebymesteru: 5 Dec 2012, 18:00 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
La plamanu marini ca eu deasta am si l-am desfacut ,ai asa de jos in sus cum ar veni:arc care apasa o supapa,peste arc vine o membrana ,peste membrana un arc conic mai mare ,peste arc o ciuperca de metal,peste ciuperca membrana si capac cu 4 imbusuri,asta e camera in care vine gpl-u
5 Dec 2012, 19:31: uite detaliat http://www.daciaclub.ro/Instalatie-GPL-t49...ml#entry3258759 This post has been edited by ghitza: 5 Dec 2012, 18:31 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1123
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Ms fain Ghitza, Marini am si eu,am uitat sa trec in post...
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1124
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
este si filmare , dar e posibil sa nu fie de acolo, incearca intai cu diuza pe apa mai de iarna, la vreo 4 mm, si/sau porneste cu caldura inchisa
This post has been edited by krapcarasu: 5 Dec 2012, 22:35 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1125
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu-i aia problema,plamanul nu ingheata,doar ca vine gaz lichid in loc sa fie vaporizat. De cand am masina asta,adica aproape 3 ani n-am avut probleme de genul,porneam pe gaz si la -15 grade fara sa faca figuri daca bateria era incarcata si rotea bine motorul si o lua la prima sau a doua cheie. Acum insa cu gazul lichefiat n-are cum sa mearga,chiar daca porneste normal,merge cateva secunde si se opreste brusc,ca si cand as lua contactul,iar gazul continua sa se scurga din plaman si dupa ce am luat contactul de tot,ceea ce ma face sa cred ca acolo e problema,in camera de vaporizare,probabil una din membrane nu-si mai face treaba. Ce nu inteleg eu este principiul de functionare,acolo sunt 2 membrane,un arc,o ciuperca si o flansa. Ce se intampla defapt acolo? Ma gandesc ca gazul lichid trece printre o membrana si flansa fortat,scazand-ui presiunea si transformandu-se in stare gazoasa... Am dreptate sau vorbesc balarii?
![]() This post has been edited by sebymesteru: 6 Dec 2012, 10:52 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
e defapt un reductor de presiune asemanator cum e la butelia de aragaz, Presiunea gazului apasa pe ciuperca si inchide supapa de pe fundul incintei , pe masura ce el paraseste incinta spre canalul care duce la electrovalva, apoi la supapa membranei mari si circuitul paralel de ralanti scade presiunea si nu mai poate invinge arcul, deschide usor supapa; astfel regleaza presiunea pt a fi constanta inainte de membrana mare
in jurul primei supapa se depune o zgura, iar la rece cauciucul ei fiind mai tare nu mai inchide bine , posibil lasa sa intre lichid |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1127
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Merci Krapcarasu, sper sa fie aia buba,daca nu am imbulinat-o... Acuma mai trebuie doar sa dau jos regulatorul si sa vad care e treaba.
6 Dec 2012, 20:58: Asadar si prin urmare,am dat jos tzigania si m-am speriat de ce am gasit in el la propriu. L-am curatat cat am putut de bine,am constatat ca membrana mare e defapt un fel de plastic,nu cauciuc iar cele mici par a fi un cauciuc panzat sau ceva asemanator. Pozele vorbesc de la sine,am gasit o gramada de zgura in el,din tzevusca de ralanti am scos o gramada si pe fundul regulatorului,in dreptul orificiului de purjare am gasit ceva asemanator cu vaselina,presupun ca depuneri din gaz. Prima membrana din prima treapta a regulatorului era atata de rigida din cauza la zgura depusa pe ea de abia se mai putea indoi. Am spalat absolut totul cu apa calda si dero,ce-a iesit in final se vede in ultimele poze. Pastilele de cauciuc erau deasemenea incarcate cu zgura si cu urma pronuntata de la scaunul pe care etanseaza,le-am curatat bine si le-am frecat cu smirghel ca sa le scot acea urma. In partea de incalzire,dupa cum se si vede am gasit depunderi de naiba stie ce,pilitura de fier-fonta din motor sau nisip,nu stiu exact. In afara unor mici probleme de etansare la O-ring-ul de la iesirea gazului din regulator pus initial invers ![]() ![]() This post has been edited by sebymesteru: 6 Dec 2012, 19:58 Attached thumbnail(s) DSCN2394.JPG ( Size: 547.19k ) Number of downloads: 742 DSCN2396.JPG ( Size: 508.67k ) Number of downloads: 774 DSCN2398.JPG ( Size: 495.76k ) Number of downloads: 782 DSCN2401.JPG ( Size: 540.64k ) Number of downloads: 784 DSCN2402.JPG ( Size: 571.09k ) Number of downloads: 764 DSCN2404.JPG ( Size: 487.79k ) Number of downloads: 147 DSCN2405.JPG ( Size: 554.59k ) Number of downloads: 167 DSCN2406.JPG ( Size: 549.46k ) Number of downloads: 187 DSCN2407.JPG ( Size: 555.66k ) Number of downloads: 178 DSCN2408.JPG ( Size: 564.75k ) Number of downloads: 168 DSCN2411.JPG ( Size: 453.63k ) Number of downloads: 173 DSCN2412.JPG ( Size: 476.51k ) Number of downloads: 191 DSCN2413.JPG ( Size: 522.46k ) Number of downloads: 195 DSCN2414.JPG ( Size: 557.81k ) Number of downloads: 200 DSCN2415.JPG ( Size: 540.78k ) Number of downloads: 186 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#1128
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sa ne zici si noua cum merge dupa spalatura asta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1129
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Asa voi face,sper ca maine sa fie vremea macar ca azi sa pot merge sa-l montez la loc. Nu ma astept la cine stie ce minuni,am incercat sa dublez arcul de la supapa interioara cu un arc de pix,dar nu mi-a placut cum statea acolo si l-am lasat tot pe cel original doar,pe care l-am mai intins in prealabil
![]() ![]() ![]() 7 Dec 2012, 14:12: Ok,am montat regulatorul azi pe masina,merge ok,acceleratia parca raspunde o idee mai rapid si surubul de reglaj al ralantiului are o cursa mai mare. In afara faptului ca gazul mi-e pe sfarsite,mai are nevoie de mici reglaje fine,da putin in nas la accelerare,dar inca nu stiu daca e de la lipsa de gaz(deja cred ca merge pe vapori ![]() 7 Dec 2012, 19:59: L.E: Dupa reglaje si re-reglaje nu reusesc sa-i dau de cap la o chestie: pornirea. Ceva imi spune ca are legatura cu reglajul ralantiului,insa e o problema la reglaj,anume daca il reglez cum era pana acum,din punctul maxim de ralanti(pe la 1200-1300rpm) strang surubul,scad turatia pana pe la 850-900 dar cand accelerez putin doar,undeva la 1000-1100 da in nas sau se opreste de tot. Trebuie sa-i dau destul de mult drumul la surubul de la membrana mare ca sa nu se opreasca si mi-e teama ca va consuma ca elicopterul. Daca dau invers de surub si imbogatesc amestecul,turatia scade din nou la 850-900,nu mai da in nas cand accelerez chiar daca surubul membranei e strans aproape de tot,insa revine ciudat in ralanti,progresiv,nu brusc cum ar fi normal. Am incercat ambele variante si tot greu porneste la cald si nu reusesc sa-mi dau seama daca are prea mult gaz sau prea putin. Am mai observat o chestie ciudata,cand dadea la demaror,led-ul aprinderii clipea cat clipea,apoi se stingea,deci nexa scanteie. Incepuse sa joace si acul turometrului si se pare ca problema era de la legatura de plus de la bobina,am miscat-o si si-a revenit. Acum sunt curios cum va porni la rece,m-am saturat sa tot incarc bateria pe redresor ca am tot descarcat-o zilele astea ca nu-mi pornea cum trebuie. O alta chestie care ma framanta e scanteia: cu fisa scoasa si tinuta la distanta mica de motor scanteia e galben-rosiatica,dar trazneste binisor. Daca o departez la 1-2 cm devine albastra. E normal oare sa faca asa? Ma gandesc ca daca asa galbejita o da si in motor de-aia o fi pornind greu. Am mai patit-o asa anul trecut,la fel pornea greu si face figuri,am schimbat bobina si a mers ok pana acum. Doar ca acum cum am umblat la reglajele gazului nu stiu daca e de la bobina sau de la gaz.... ![]() This post has been edited by sebymesteru: 7 Dec 2012, 18:59 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vezi diuza sa nu ai prea mare;in prima parte a accelerarii trage gazul din circuitul de ralanti, apoi preia din membrana; deci cumva la mijloc din extremele care le descrii, apoi tine cont ca la pornire pe ger ar trebui un volum mic de amestec si gaz putin pt ca e rece si f dens, daca nu merge cu socul tras f putin reglat (numai pe acceleratie in primii mm) incearca pornirea cu butonul pe mijloc
scanteia o da mai slaba aproape pt ca strapunge la o tensiune mai mica, posibil bobina pe duca |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1131
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
la bobina m-am gandit si eu dar anul trecut am schimbat-o si scanteia o da asa mai demult,totusi a mers bine pana acum. Ieri am reglat avansul din delco pe 3000-3500rpm,mergea bine,desi mi se parea ca sr aude parca o usoara bataie pe accelerare mai brusca,l-am lasat asa,am zis ca poate mi se pare mie. Am plecat apoi acasa,seara pe la 8 cobor sa o pornesc sa plec la cumparaturi si nema pornire pe gaz. Am dat pe benzina,nici asa n-o lua,dadea doua-trei explozii si atat. Pana la urma o slabit si bateria si tot n-a luat-o. Zic nu-i nimic,am o vale langa mine unde o mai impingeam cand era bateria slaba si o lua imediat. Pauza,nici asa n-a luat-o. Mai dau o cheie,bateria abia mai invartea. Dau avansul mic,poate o ia mai usor. Tot nimic. Cobor toti sfintii din ceruri si o imping pe marginea drumului pregatit sa o las acolo si sa iau bateria sa o pun pe redresor. Fumez o tzigare sa ma calmez si inainte sa plec misc din nou delco-ul sa maresc avansul dar cam pe unde il tineam deobicei,nu cat il dadusem ieri. Ma sui in ea fara prea mari sperante,dau la demaror,bateria invarte rapid si o ia aproape la sfert.... Nu mai inteleg nimic,se pare ca totul era de la avans... Am dat apoi pe gaz si am plecat unde aveam treaba,am mai pornit apoi de vre-o 2 ori si a pornit la sfert pe gaz... Incep sa cred ca motorul ala are un suflet al lui....
![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#1132
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
salut, am si eu o intrebare as vrea sa iau de la cineva o instalatie gpl de la cineva care duce masina la remat, si nu stiu cu ce sa mananca si as vrea sa stiu la ce ar trebui sa ma uit cand o iau daca e buna la plaman sau la ce ?. Masina nu mai porneste nu mai are mai multe piese din pacate ca sa stiu cum merge pe gaz. Si daca as putea sa o montez eu iar cu omologarea ma duc la un service si sa imi d-ea o hartie ca ar fi montata intr-un service autorizat si sa pot sa o omologhez la rar.
This post has been edited by Costy2000: 13 Dec 2012, 20:38 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
autom |
![]()
Post
#1133
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
vezi sa aiba butelia putini ani. Acum, la 10 ani se schimba obligatoriu.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1134
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
A aparut o noua problema. Nu-mi mai da drumul la gaz cum trebuie,deschid electrovalvele,inchid,dau sa porneasca,porneste putin si se opreste. Si tot asa. Daca trag socul un pic mai bine de jumate si bag pedala la fund porneste,se accelereaza putin apoi cade sa moara si apoi iarasi accelereaza putin iarasi cade... Asta cu motorul cald,cu el rece nici nu indraznesc sa incerc. Curios e ca dupa ce o ia,merge normal,nu da in nas,sta in ralanti... Nu mai inteleg nimica... Si din mers daca comut face la fel,ii vine greu gazul,inainte venea instant cand comutam. Electrovalva de la filtru deschide bine la fel si cea de pe butelie,am desfacut ieri filtrul sa vad daca nu-i infundat si am dat contact scurt si vine gaz cu presiune. Ce m-a mirat e ca nu venea lichid,dar e drept ca nici nu mai aveam gaz mult in butelie. Ce draci poate sa aibe ca m-a terminat cu nervii? M-am gandit ca poate s-a strambat talerul la membrana din vaporizator cum am tot pornit pe benzina si a stat cu socul tras,dar banuiesc ca nu-i de-aia,altii pornesc asa mereu si n-au probleme. Ce dumnezeu poate sa fie?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
libarca |
![]()
Post
#1135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 14 December 09 ![]() |
Din ce spui acolo sunt doua posibilitati:
Daca zici ca ti deschid bine electrovalvele, si la ralanti sta fara probleme dupa ce porneste, rezulta o problema pe circuitul de sarcina, deci chiar ce ai zis singur, probleme pe la membrana. Si a doua ar mai fi, lipsa presiunii, poate chiar esti pe vapori si n-are ce mai aspira.Acum cu temperaturile astea,dupa cum stii ai alt consum, n-ar strica sa-i mai bagi putina presiune in butelie. |
--------------------
DACIA
1310
1998,berlina
- OT 98 MMM Merge ea cum o taie capu'...da' ma duce acasă!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#1136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
alimenteaza si se rezolva
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#1137
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Am alimentat aseara dealtfel dar nu aia a fost problema. I-am dat de cap dar nu ma intrebati ce a fost de vina ca habar n-am. Am desfacut conducta care vine la filtru si i-am dat drumul la gaz din comutator,a suflat gaz apoi a inceput sa vina gaz lichefiat. Am strans-o la loc si am defacut-o pe cea scurta,care intra in plaman si am facut aceeasi operatie. Asa m-am asigurat ca nu am conductele infundate. Am montat la loc si am desfacut furtunul care aduce gaz in stutul de la carb,am tras si am suflat sa ma asigur ca membrana lucreaza si misca parghia din interior. Am montat la loc si am desfacut firul de la senzorul de scanteie de pe fisa,l-am debobinat si rebobinat strans pe fisa. Am scos comutatorul,i-am curatat fisa de alimentare si am remontat totul la loc. A pornit la sfert,cum trebuie. Acum merge bine,mai are uneori o foarte usoara balbaire cand accelerez dar nu ma deranjeaza si nu o face mereu,doar cand si cand. Deocamdata sunt multumit,porneste bine si trage bine,spre sa nu mai am probleme cu ea. Sunt curios cum va porni la rece,dimineata.
This post has been edited by sebymesteru: 18 Dec 2012, 18:12 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
markko |
![]()
Post
#1138
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 18 Dec 2012, 12:07) A aparut o noua problema. Nu-mi mai da drumul la gaz cum trebuie,deschid electrovalvele,inchid,dau sa porneasca,porneste putin si se opreste. Si tot asa. Daca trag socul un pic mai bine de jumate si bag pedala la fund porneste,se accelereaza putin apoi cade sa moara si apoi iarasi accelereaza putin iarasi cade... Asta cu motorul cald,cu el rece nici nu indraznesc sa incerc. Curios e ca dupa ce o ia,merge normal,nu da in nas,sta in ralanti... Nu mai inteleg nimica... Si din mers daca comut face la fel,ii vine greu gazul,inainte venea instant cand comutam. Electrovalva de la filtru deschide bine la fel si cea de pe butelie,am desfacut ieri filtrul sa vad daca nu-i infundat si am dat contact scurt si vine gaz cu presiune. Ce m-a mirat e ca nu venea lichid,dar e drept ca nici nu mai aveam gaz mult in butelie. Ce draci poate sa aibe ca m-a terminat cu nervii? M-am gandit ca poate s-a strambat talerul la membrana din vaporizator cum am tot pornit pe benzina si a stat cu socul tras,dar banuiesc ca nu-i de-aia,altii pornesc asa mereu si n-au probleme. Ce dumnezeu poate sa fie? Salut , exact cu aceiasi problema ma confrunt si eu in ultima perioada, am fost si la baietii care au montat instalatia pe masina au invartit de suruburile de reglaje pe moment a mers, s-a marcat banul, dar de dimineata aceiasi problema, tin sa mentionez ca daca in cele din urma porneste merge corect cu relantiul stabil si raspuns bun la accelerari, am mai observat ca daca o pornesc fara sa accelerez doar la relati merge dar cand acelerez cat de putin moare de parca nu e gaz. Daca stie cineva unde ar mai trebui intervenit sau reglat ceva rog sa posteze. This post has been edited by markko: 20 Dec 2012, 09:02 |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#1139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Cred ca problema provine de la membrana partii reducatoare (treapta primara) care s-a rigidizat de "batranete" iar acum, iarna, actioneaza in plus frigul. Spalarea cu apa fierbinte cu detergent, "masarea" ei cu nadejde unsa cu vaselina siliconica este o solutie de reconditionare dar nu stiu pe ce termen (Asta am facut eu si am iesit, deocamdata, din impas; functionarea este ca in "tinerete". Membrana era ca tovalul !). Este bine sa nu se umble la pozitia pastilelor de cauciuc care au fireasca amprenta (este f dificil sa mai nimeresti pozita corecta pt etansare). Pana la urma, cred ca schimbarea setului va inlatura definitiv grijile.
This post has been edited by B17XGG: 20 Dec 2012, 18:33 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
2xGI |
![]()
Post
#1140
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 993 Joined: 24 October 08 From: Bucuresti ![]() |
cateva pagini mai devreme am spus de ceva probleme/reglaje...pana acum 2 saptamani toate bune si frumoase, relanti ok, consum de max. 11 in oras, asta dupa ce am reglat dupa spusele voastre...
acum am alta problema.. consuma f. mult, am facut cam 50-55 km. cu 10 lt. de gaz, am verificat scurgeri de gaz pe la toate incheieturile si nu are pierderi, mai putin traseul de conducte de sub masina. din experienta voastra, de la ce ar putea fi ?? si inca ceva.. am pornit-o in ultimul timp numai pe gaz. This post has been edited by 2xGI: 26 Jan 2013, 21:17 |
--------------------
ex. Dacia
1300
1978
- momentan Treanta 2 niciodata sa nu spui niciodata
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 12:22 |