DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

bygy007
post 24 Feb 2008, 21:06
Post #361


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asa ziceam si eu la inceput dar cu banii economositi pot face motorul si la 3 ani dar practic de la 10 000 km care ii aveam cu motorul facut si pina la 37 000 cit am acum merge de zici ca acum este facut

pretul gazului este jumatate din pretul benzinei asa ca ar trebui sa te puna pe ginduri blush.gif



--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 25 Feb 2008, 06:46
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Marius_Do @ 24 Feb 2008, 14:41)
Eu am o parere proasta despre instalatiile gpl pentru ca se uzeaza mult mai rpd motorul. O parte buna ar fi pretul gazului. Altceva nu vad
*



absolut post-336-1110552475.gif

de ce se uzeaza mai repede pe gaz?
- arderea este mai lenta pe gaz, presiunea pe segmenti si pe cuzineti este mai mica, asemanator motorului Diesel, cu uzuri mai mici,
- benzina tot vapori ajunge in camera de ardere,
- ungerea (si implicit frictiunile) depinde de calitatea uleiului,
- am 40K pe gaz, iar cu economia facuta ma duc si-mi iau un motor nou.

sorry de off-topic, dar nu tot ce zboara se mananca....


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarik_88
post 6 Apr 2008, 01:26
Post #363


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 April 08




salut!
scuze ca ma bag, desi nu ar trebui pentru ca nu am dacie dar am si eu montat pe dricul meu o instalatie gpl bigas pt carburatie, desi este pe injectie. am o problema , de cateva zile masina imi merge innecat de la 2000-2500 de turatii in sus , trepideaza/"da in nas" cu toate ca motorul este cald, deci nu ajunge gazul in stare lichida in debitmetru/galerie, poate fi rupta o membrana? cum se manifesta motorul cand este rupta o membrana, mai porneste? daca desfac vaporizatoul, mebranele se rup, asa mi s-a spus la un service, ca trebuie schimbate automat daca se desface vaporizatorul unsure.gif ? stie cineva de unde pot descarca date despre instalatii gpl bigas , date tehnice, de reglaj, parametrii de functionare? merge de parca ar fi dereglata, brusc dupa ce toata iarna a mers aproape perfect. nu ma trimiteti la meseriasi va rog pentru ca am experiente neplacute cu ei dupa ce aproape am luat foc din cauza ca mi-au decuplat butonul automat de comutare gaz/gpl, au shuntat doua fire din mufa lui deoarece mergea si pe gpl si pe benzina simultan si prin metoda aplicata de ai au taiat practic doar injectia prin decuplarea injectoarelor din calculatorul de gpl si cuplarea gpl-ului prin shuntul facut in mufa butonului, solutia a fost chipurile provizorie, pt ca eram la mare si nu aveam malai destul sa mai iau si buton nou, mai vroiau sa cumpar si membrane noi si manopera ajungea in total vreo 250 ron, in fine, ei au decuplat doar injectia, nu si pompa de benzina care la mine este submersibila, in rezervor, ea a functionat, returul probabil s-a infundat (benzina buna...) si pompa s-a prajit, nu am luat foc deoarece este asigurata de o siguranta pe circuitul ei electric care s-a ars imediat ce pompa a fost tinuta in loc de bobinajul topit din interiorul ei (am vazut cauza abia dupa ce am disecat-o pana la ultimul surub icon_mrgreen.gif ), inevitabil am cumparat pompa noua- 400 ron... sad.gif
multumesc anticipat!


--------------------
bmw 730i 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Apr 2008, 10:31
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu am bigas pe carburatie dar nu am injectie poate te ajuta asta eu am desfacut plaminul singur , dar mare atentie la desfacut nu este foarte greu dar ai grija cum le pui inapoi cauta posturile mele poate te ajuta

This post has been edited by bygy007: 6 Apr 2008, 10:34


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marco32
post 13 Apr 2008, 19:25
Post #365


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 07




salutare.imi poate spune cineva va rog la cat trebuie reglate bujiile si platina in cazul instalatiilor gpl? multumesc


--------------------
DACIA BREAK 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Apr 2008, 19:43
Post #366


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




la fel ca si la benzina , se regleaza la 0.4 platina si bujii la 0.8 sau 0.9 in cazul aprinderii electronice


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marco32
post 13 Apr 2008, 21:18
Post #367


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 5 May 07




multam mihai smile.gif


--------------------
DACIA BREAK 1310 CL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Apr 2008, 21:31
Post #368


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




culbutorii se regleaza la 0.2 un max de 0.25 pe GPL fata de benzina care se regleaza la 0.15 cu 0.18 wink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiuhusca
post 13 Apr 2008, 22:20
Post #369


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 July 07




Salut daciotilor!Am si eu o mare problema cu un Tico pe gaz!Mai exact,ii reglez relantiul,si daca o acceler maerge ca dracu,trepideaza!Daca reusesc de-l reglez pe asta sa mearga frumos,intervine a doua problema, si anume cand sunt in treapta a 5-a la o viteza de 90-100 km/h,si o scot din viteza(pe liber),incepe sa tremure motorul ca dracu si se opreste!Asta vad ca se intampla numai la viteze mari,deocamdata!Am fost la mesteri,am fost la analizor,tot degeaba...Nu post-336-1110552489.gif mai pot...


--------------------
Daewoo Tico Daewoo 1998,Tico Sl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 14 Apr 2008, 08:01
Post #370


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




CAnd mergi cu viteza intre mai mult aer in filtru si implicit se saraceste ff tare amestecul carburant, Incearca sa pui un tub gofrat si sa inclini cumba aceasta admisie a aerului.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiuhusca
post 14 Apr 2008, 08:59
Post #371


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 July 07




Ms autom,dar unde sa pun tubul???Acum,clapeta este pe pozitia de iarna!Deci...aerul...pe unde il trage acum???Sa atasez o poza???Ideea este ca a mers o data fra nimic...dar acum...nu mai vrea!

This post has been edited by sergiuhusca: 14 Apr 2008, 09:35


--------------------
Daewoo Tico Daewoo 1998,Tico Sl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Apr 2008, 21:55
Post #372


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sau filtru de gaz (se stringe o pulbere fina in el ) sau poate vaporizatorul (sa nu aibe si el pilitura sau infundat) l-ai desfacut vreo data?sa nu mai fie membrana sparta


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiuhusca
post 14 Apr 2008, 22:03
Post #373


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 July 07




Oare membrana????


--------------------
Daewoo Tico Daewoo 1998,Tico Sl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Apr 2008, 22:17
Post #374


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asta nu stiu sint multe variabile la gaz pina nu se desface nu se stie l-ai desfacut vreo data? de cind ai masina ? cel putin filtrul de gaz , mai poate fi si filtrul de aer n reglaje ( la mine sint 2 in afara de surubul pe furtun)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiuhusca
post 14 Apr 2008, 22:30
Post #375


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 July 07




Instalatie bigas am!Asa am cumparat masina!Filtrul de gaz,a mai fost schimbat!Dasr ma dispera faza aia!


--------------------
Daewoo Tico Daewoo 1998,Tico Sl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Apr 2008, 18:53
Post #376


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si eu am BIGAS si reglajele le-am facut asa http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=865723 la masina si sint foarte multulit


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Apr 2008, 20:40
Post #377


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




fara suparare , dar cred ca mai multe sanse ai pe forum la daewoo , unde daca nu ma insel am vazut pe cineva cu o problema asemanatoare ,

raspunsul meu este : relantiul da-l mai mare , si debit de gaz mult prea mic, mai umbla si la el putin


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiuhusca
post 15 Apr 2008, 21:44
Post #378


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 2 July 07




Mersi...O sa incerc si asa!


--------------------
Daewoo Tico Daewoo 1998,Tico Sl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 16 Apr 2008, 20:15
Post #379


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




pretul gazului este pe jumatate decat cel al benzinei....spune cineva pe aici.dupa cate am vazut gazul costa 2,3 lei iar benzina 3.8lei.daca facem un calcul nu prea este pe jumatate.daca mai luam in calcul si costul instalatiei de gpl,costul diferitelor reglaje care se mai fac acestei instalatii(si sa nu spuna nimeni ca nu a reglat instalatia de nu stiu cati ani),daca mai socotim si costul pieselor care mai se schimba(sa nu mai vorbim daca e nevoie sa schimbam si chiuloasa),timpul pierdut pe la service pentru realizarea acestor operatiuni,daca mai tii cont si de nervii pe care ii ai atunci cand motorul nu mai merge asa de bine precum ti ai dori....rezulta de aici o economie mult mai mica de 50 la suta asa cum se grabesc unii sa afirme.


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Apr 2008, 21:24
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




aici te contrazic instalatia am invatat sa o reglez singur si nu este mare filozofie instalatia am amortizat-o intr-un an si daca stii sa o reglezi bine nici nu iti dai seama (sau poate m-am obisnuit eu) , nu am mai vazut benzina de anul trecut din vara cind am facut ITP-ul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Apr 2008, 22:39
Post #381


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ce e nasol ca se da gaura in carburator pentru a monta acel stut pentru a introduce gazul de la vaporizator. Ar fi fost ok daca se introducea gazul prin centrator pentru un amestec mai omogen cu aerul...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 17 Apr 2008, 09:25
Post #382


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Gazul oricum se amesteca uniform cu aerul!!! E in stare.... gazoasa, f**-ui! Cum poti sa scoti din astea?

Cine pune stut in carburator si stie ce face, il pozitioneaza in zona dintre clapeta de soc si cea de acceleratie si-l face sa intre inauntru pana spre centrul zonei, tocmai ca amestecul sa fie cat mai omogen. Stutul nu se baga oricum!

Crede-ma, ai mai putina bataie de cap cu gazul decat cu carburatorul, instalatia e mai simpla, deci mai putine posibilitati de defectare.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 27 May 2008, 14:58
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Am si eu o Dacie "de serviciu" pe care am montat o instalatie Stargas secondhand si am gasit o solutie de compromis- am montat furtunul de gaz la carburator pe T-ul de la furtunul cu duza si am dat afara furtunul de la recircularea gazelor pt ca oricum nu iese nimic pe el (fum). De reglat am urmat procedura: am desfacut robinetul de pe furtun la maxim, am reglat ralanti-ul din surubul de pe vaporizator, apoi am inchis robinetul de pe furtun in limita in care se accelereaza fara ezitare. Dupa aceasta am mai reglat f. fin surubul de la plaman unde sta la ralanti cel mai stabil. Rezultatul - aproximativ mers ca pe benzina. Sper ca si consumul este unul bun. Cu reglajul initial pornea f. greu si avea un consum de 10% extraurban(mi se pare enorm mai ales ca pe benzina ia sub 7 ), dar tragea mai rau ca pe benzina. Mentionez ca instalatia este de pe o masina adusa din Italia care s-a dezmembrat.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 28 May 2008, 23:59
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




De ce unele instalatii de gaz functioneaza indiferent de pozitia clapetei de la filtrul de aer (vara/iarna) iar unele nu ? Am vazut la cineva acoperita pe jumatate gaura de la filtrul de aer. Daca acopeream sau descopeream acea gaura murea motorul.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 29 May 2008, 10:36
Post #385


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Lunaticul @ 28 May 2008, 23:59)
De ce unele instalatii de gaz functioneaza indiferent de pozitia clapetei de la filtrul de aer (vara/iarna) iar unele nu ? Am vazut la cineva acoperita pe jumatate gaura de la filtrul de aer. Daca acopeream sau descopeream acea gaura murea motorul.
*


pentru ca a facut reglajele instalatiei GPL cu filtrul de aer infundat si ulterior a schimbat filtrul de aer wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 29 May 2008, 10:42
Post #386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(mar10may @ 16 Apr 2008, 20:15)
pretul gazului este pe jumatate decat cel al benzinei....spune cineva pe aici.dupa cate am vazut gazul costa 2,3 lei iar benzina 3.8lei.daca facem un calcul nu prea este pe jumatate.daca mai luam in calcul si costul instalatiei de gpl,costul diferitelor reglaje care se mai fac acestei instalatii(si sa nu spuna nimeni ca nu a reglat instalatia de nu stiu cati ani),daca mai socotim si costul pieselor care mai se schimba(sa nu mai vorbim daca e nevoie sa schimbam si chiuloasa),timpul pierdut pe la service pentru realizarea acestor operatiuni,daca mai tii cont si de nervii pe care ii ai atunci cand motorul nu mai merge asa de bine precum ti ai dori....rezulta de aici o economie mult mai mica de 50 la suta asa cum se grabesc unii sa afirme.
*



de mai bine de un an nu am reglat nimic la gaz, iar motorul are 50k pe gaz si pot spune ca odata ce am montat aprindere AT011 si am reglat avans cu stroboscop, chiar nu am de ce sa ma plang

QUOTE(djasu82 @ 16 Apr 2008, 22:39)
Ce e nasol ca se da gaura in carburator pentru a monta acel stut pentru a introduce gazul de la vaporizator. Ar fi fost ok daca se introducea gazul prin centrator pentru un amestec mai omogen cu aerul...
*



gazul poate intra si prin centrator, asa am eu in capul carbului

QUOTE(Lunaticul @ 28 May 2008, 23:59)
De ce unele instalatii de gaz functioneaza indiferent de pozitia clapetei de la filtrul de aer (vara/iarna) iar unele nu ? Am vazut la cineva acoperita pe jumatate gaura de la filtrul de aer. Daca acopeream sau descopeream acea gaura murea motorul.
*



reglaje proaste la cele ce nu functioneaza indiferent de pozitia clapetei


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 29 May 2008, 11:05
Post #387


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(Lunaticul @ 28 May 2008, 23:59)
De ce unele instalatii de gaz functioneaza indiferent de pozitia clapetei de la filtrul de aer (vara/iarna) iar unele nu ? Am vazut la cineva acoperita pe jumatate gaura de la filtrul de aer. Daca acopeream sau descopeream acea gaura murea motorul.
*



In acest mod se regleaza debitul de aer. Se face asa-zisa "gusa" la filtrul de aer. Si eu am facut asa ceva la filtrul de aer numai ca prin "gusa" aceea nu trebuie inchis de tot aerul de la filtru; se obtureaza doar o parte in functie de cum se face reglajul. Aia care nu au pus nimic in dreptul la intrarea la filtrul de aer, au clapeta de la filtrul de aer partial inchisa, nu e total deschisa.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 29 May 2008, 13:27
Post #388


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Daca instalatia de gaz e ok si motorul produce suficient vacuum, nu este nevoie de gatuirea traseului de aer.

Daca masina nu merge fara gatuire, atunci:

1. instalatia e prost reglata; nu da gaz in functie de vacuumul motorului;

2. instalatia e bine reglata, dar din diverse motive (aer fals) nu sesizeaza vacuumul de la motor, deci nu da gaz.

Lucrurile sunt normale fara gatuirea traseului de aer. Daca e nevoie de gatuire, inseamna ca ceva nu e in regula, fie la instalatie, fie pe la motor.

This post has been edited by emircea: 29 May 2008, 13:30


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 5 Jun 2008, 17:24
Post #389


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Eu am astupat complet intrarea la filtru de aer cu banda scotch lata. Am lipit tubul ala care leaga filtrul de galerie tot cu scotch (inainte sarea acel tub -facut din carton- din galerie si murea motorul). Consuma 10% in oras si 8 afara. Pe surubul de pe vaporizator am facut un semn subtire cu vopsea sa stiu unde trebuie dat daca se deregleaza (oricum singur nu se desface acel surub). Cu acest consum concurez loganul pe motorina si sunt f multumit.
La plecare de pe loc daca vreau demaraj trag un pic socul si fuge de rupe.

<span class='edit'>5 Jun 2008, 17:39:</span>
QUOTE(mar10may @ 16 Apr 2008, 20:15)
pretul gazului este pe jumatate decat cel al benzinei....spune cineva pe aici.dupa cate am vazut gazul costa 2,3 lei iar benzina 3.8lei.daca facem un calcul nu prea este pe jumatate.daca mai luam in calcul si costul instalatiei de gpl,costul diferitelor reglaje care se mai fac acestei instalatii(si sa nu spuna nimeni ca nu a reglat instalatia de nu stiu cati ani),daca mai socotim si costul pieselor care mai se schimba(sa nu mai vorbim daca e nevoie sa schimbam si chiuloasa),timpul pierdut pe la service pentru realizarea acestor operatiuni,daca mai tii cont si de nervii pe care ii ai atunci cand motorul nu mai merge asa de bine precum ti ai dori....rezulta de aici o economie mult mai mica de 50 la suta asa cum se grabesc unii sa afirme.
*



In 4 ani nu am schimbat decat comutatorul gaz-benzina (50 lei acum 1,5 ani) si nu am fost la nici un reglaj pe gaz. Am semne pe suruburi si nu vad ce mare filozofie este sa ai grija la aceste semne. Singura chestie care am inceput sa o patesc in ultima perioada e ca daca fac plinul de mai multe ori risc sa-mi ramana blocat plutitorul din butelie (si nu mai pot alimenta gpl). Dar si problema asta am rezolvat-o singur. Am mers pina s-a consumat tot gazul si apoi am slabit usor cu imbusul ceasul de la butelie sa iasa tot aerul din butelie si astfel poti umbla chiar si la acel plutitor.
Raportul gpl benzina nu este 50% ci 60-70% in toata Europa (vara trecuta gpl era 1,7 lei iar benzina 3,35 lei adica aproape 50% la noi). In schimb este 50% raportat cu motorina. Actual gpl 2,3 lei fata de 4,6 lei motorina euro 4.

This post has been edited by cristi74: 5 Jun 2008, 17:42


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 5 Jun 2008, 17:41
Post #390


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Si iti pare ok ce ai facut, dat fiind modul normal pentru care a fost proiectata instalatia sa functioneze?
Ce rezultate ai cand treci pe benzina?


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 18:26
Forum Renault