DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

cristi74
post 5 Jun 2008, 17:47
Post #391


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Daca nu astupam trebuia sa maresc debitul de gaz, si implicit consumul.
Reglajul pe gpl se face dupa ce a fost reglat carburatorul pe benzina (mie imi ia 9% respectiv 7,3% -consum absolut normal pe benzina, zic eu, la o dacie de 10 ani).

This post has been edited by cristi74: 5 Jun 2008, 19:15


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 5 Jun 2008, 20:09
Post #392


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, am si eu o problema si anume pornirea masini prima data in ziua respectiva porneste la a 3-4a cheie, si se manifestea in felul urmator: prima data cand la automat nu porneste poti sa omori bateria de tot, si trebuie sa fac in felul urmator dau odata la automat scurt, dau din nou la automat da sa o ia dar nu porneste, dau a 3a oara si deabia atunci porneste asta pe gaz, inainte nu facea asa pornea dimineata la sfert pe gaz pana aproape in decembrie acum nu mai vrea din prima chiar daca sta o zi intreaga in soare pe la 30 de grade.
Tin sa mentionez ca avansul il am mai mic, ca altfel are trepidati cand merg in treapta mica. Ce este de facut? Ce sa reglez? e din instalatie se poate regla sa da gaz mai mult la pornire sau e chestie de aprindere, unde sa caut? ca rad toti de mine cand o pornesc sad.gif( , dupa ce se incalzeste merge corect porneste usor fara sa accelrez, si mai are fente cateodata se opreste si nu mai vrea sa porneasca sub nici o forma sad.gif(, ma frecat odata de am desfacut si distributie am zis ca a sarit de la punct si capac culbutori si tot nimik nu vroia nici pe benzina nici pe gaz pana la urma a pornit cu niste rateuri de ziceai ca e tun:D


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Jun 2008, 20:18
Post #393


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mareste avansul adica adul la semn cota 0 si refaci reglajele pe benzen si pe gaz corect. Cu un avans prea mare iar nu porneste usor. De obicei nu se porneste pe gaz si pe benzina fiind aprinderea mai rapida.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 5 Jun 2008, 22:04
Post #394


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Incearca sa pui contactul, dai doua sprituri pe gaz cate 1 sec (sa fii sigur ca ai gaz in carburator) si apoi trebuie sa o ia. Eu trag socul sau calc pedala cand dau la automat. Daca tot nu porneste atunci probabil e din aprindere.

This post has been edited by cristi74: 5 Jun 2008, 22:06


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Jun 2008, 22:24
Post #395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la mine avansul este un pic mai mare decit pe benzina porneste la sfert dar urmind urmatoarea procedura pun contactul se apimenteaza supapele apoi se blocheaza mai dau odata si abia a treia oara ii dau cheie , la mine asa porneste , fara a apsa acceleratia
pentru cazul in care nu vrea sa porneasca sub nici o forma apas " butonul soc gaz " si imposibil sa nu plece chiar si la - 15 grade


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 5 Jun 2008, 22:29
Post #396


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristi74 @ 5 Jun 2008, 17:47)
Daca nu astupam trebuia sa maresc debitul de gaz, si implicit consumul.
Reglajul pe gpl se face dupa ce a fost reglat carburatorul pe benzina (mie imi ia 9% respectiv 7,3% -consum absolut normal pe benzina, zic eu, la o dacie de 10 ani).
*


Deja ni se dau lectii aici cum sa reglam instalatia. Cand reglam eu instalatia de gaz, lumea intreba pe aici pe forum care e robinetul de debit si care e reglajul de ralanti (nu se stia de presiune a gazului) dar nu mai zic nimic, stau linistit.
Reglati voi cum stiti ca de-aia le tot reglati incontinuu. Asta e secretul: cu cat umblii mai des la reglaje, cu atat merge mai bine.

This post has been edited by ionutctn: 5 Jun 2008, 22:39


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Jun 2008, 22:38
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asta asa cam este wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 6 Jun 2008, 09:31
Post #398


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Lectii ca lectii, dar ma doare mintea sa citesc ca asa de bine le-au 'reglat', ca apeleaza la tot felul de improvizatii sa mearga motorul ok, respectiv sa aiba un consum decent.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 6 Jun 2008, 09:42
Post #399


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut, dar nu am soc de gaz nu are decat comutatorul cu 3 poziti, si tot cam asa ii fac si eu ii ppun contactul si il iau de vreo 2 ori inainte sa fac toata povestea cu datu lal automat. Tind sa cred ca totusi este din avans si reglajul instalatiei, pt ca inainte sa isi bage nasul unu in ea, pornea usor dar mergea urat la relantiusi sau cu a2a putin turata mergea numai in suturi, acum ii dau a5a la 40 demareaza fara sa faca sunetul ala de treapta mare, plus ca merge si la relantiu cu a 5a fara sa moara motoru sau sa faca urat , bine am si relantiu pe la 1100.
In alta ordine de idei sa cumpar alata baterie sa i-mi permit tot felul de reglaje dimineata, o sa incep cu marirea avansului, dar am mai observat ceva ca o ia si la prima cheie daca in timp ce dau la automat "frec" butonul de gaz si ii da impulsuri, deci eu totusi cred ca nu are gaz destul la pornire, desi se aude un fasait destul de puternic cand pun contactul si dupa o sec face clanc si atunci dau la automat ca altfel nu ai nici o sansa....
Am atasat o poza si cu suruburile de reglaj de pe ceas, poate sa i-mi spuna si mie care ce rol au, stiu doar ca 1 e pentru debit restul nu stiu, am mai umblat la surubul 2 si de atunci cand pun contactul sa aude mai puternic pasaitu.
Si inca o poza cum sta delcoul eu stiam ca trebuie mai spre dreaptal


I-mi cer scuze pt claritatea pozelor si pt lungimile posturilor dar incerc sa ma fac cat ma inteles,

Attached thumbnail(s)
Image_045_.jpg ( Size: 31.94k ) Number of downloads: 520
Image_082_.jpg ( Size: 31.61k ) Number of downloads: 545


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 6 Jun 2008, 10:35
Post #400


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




@scania
Nu stiu ce instalatie ai dar din poza cu vaporizatorul, mi-am dat seama ca am mai reglat la cineva din Bucuresti care avea acelasi vaporizator. Cu ceva rabdare trebuie sa parcurgi urmatorii pasi: in primul rand, regleaz-o cum stii tu sa iti mearga bine pe benzina. Ar fi fost bine daca aveai o aprindere electronica, ajuta mult. Pe urma dupa ce ai reglat-o bine pe benzina si esti multumit pe benzina, o treci pe gaz. Daca iti convine cum trage pe gaz, nu mai umblii la surubul 1. Daca umblii: prin metoda o tii accelerata la o turatie fixa (1800 ture sa zicem) si pe urma rotesti de robinetul 1 (prin desfacerea robinetului cresti debitul de gaz) pana merge la turatie rotund motorul si pe urma dai cateva sprituri, o lasi sa revina la ralanti. Daca dupa ce revine la ralanti si o accelerezi prima chestie care o face e sa dea usor in nas si pe urma normal se tureaza atunci mai desfaci cate jumatate de tura robinetul 1 pana nu mai face. Daca ti se pare ca are un consum prea mare desi trage bine, mai strangi robinetul 1. Acum la faza cu "nu porneste repede": asta se face de la surubul 3, si se procedeaza de maniera urmatoare: dupa ce ai terminat cu reglajul la debit (robinet 1), o lasi sa mearga la ralanti pe gaz bineinteles si te apuci sa rotesti intr-un sens de surubul 3. Vei vede ca prin rotirea surubului 3 se va schimba turatia de ralanti; daca prin rotire observi ca da sa moara, atunci rotesti in sensul opus; ideea este sa rotesti de surubul 3 pana obtii la ralanti turatia maxima posibila prin rotirea lui intr-un sens sau celalalt cateva ture. Trebuie sa ii gasesti intr-un punct turatia maxima de ralanti. Cand ai ajuns la turati maxima de ralanti, tot pe surubul 3 il rotesti juma de tura, poate o tura inapoi nu conteaza directia dar cat sa aiba mersul rotund de ralanti (de obicei eu il dau inapoi intre juma de tura si o tura- ascult-o si tu cum merge la ralanti) dupa care reglezi ralanti-ul de la carburator: din surubul de ralanti cat sa ai un ralanti pana in 1000 ture. Dupa ce ai terminat reglajele, in mod normal, cand o pornesti se tine contactul pus 10-15 secunde si dai automat cu apasarea acceleratiei si trebuie sa porneasca in 2-3 secunde de la actionarea demarorului, nu chiar la sfert. Acum depinde cum nimeresti reglajul.

This post has been edited by ionutctn: 6 Jun 2008, 10:40


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 6 Jun 2008, 15:18
Post #401


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




acum am la dacie un consum de care sunt extrem de multumit, cam 5.5. din cate stiu, pe gpl creste consumul cu 10%. asta e valabil pentru consumuri medii de 7-8 la suta, care deci duc la un 9% pe gaz, sau si eu pot sa calculez 5.5+10%=~6 litri la suta de gaz?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 6 Jun 2008, 19:14
Post #402


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




recomandat e sa pornesti pe benzina chiar daca masina o ia si pe gaz.de exemplu la daewoo masina porneste numai pe benzina.pornirea pe gaz este exclusa.ma intreb de ce oare?din cate stiu eu tot pentru protectia in timp a masinii.a doua chestie pe care am patit o pe pielea mea este urmatoarea.cand am montat gpl pe masina de la serviciu cei de acolo mi au reglat o sa mearga bine pe benzina,am fost la rar sa omologhez instalatia,dupa care mi au spus sa ma intorc sa o regleze sa mearga bine pe gaz.deci ori una ori alta.asa ca nu mai va asteptati ca masina sa functioneze ceas si pe benzina si pe gpl.merge de mers dar nu asa cum ar trebui


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Jun 2008, 21:38
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu este recomandat pentru ca se strica membranele (stiu din proptie experienta) si am rezolvat problema cu o membrana de pompa de benzina blush.gif

This post has been edited by bygy007: 6 Jun 2008, 21:39


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 6 Jun 2008, 22:01
Post #404


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(cristi74 @ 5 Jun 2008, 17:24)
La plecare de pe loc daca vreau demaraj trag un pic socul si fuge de rupe.



daca mai tragi socul pe gaz risti sa spargi membrana vaporizatorului(Plamanul) wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 7 Jun 2008, 08:05
Post #405


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




QUOTE(slaiciprian @ 6 Jun 2008, 15:18)
acum am la dacie un consum de care sunt extrem de multumit, cam 5.5. din cate stiu, pe gpl creste consumul cu 10%. asta e valabil pentru consumuri medii de 7-8 la suta, care deci duc la un 9% pe gaz, sau si eu pot sa calculez 5.5+10%=~6 litri la suta de gaz?
*



Tu ai motor de tico pe dacie? Sau te-ai gandit sa faci misto de naivi pe aici cu consum de 5,5 ? Vad ca in semnatura ai RELICVA din 1986.

7 Jun 2008, 11:23:
QUOTE(ionutctn @ 5 Jun 2008, 22:29)
Deja ni se dau lectii aici cum sa reglam instalatia. Cand reglam eu instalatia de gaz, lumea intreba pe aici pe forum care e robinetul de debit si care e reglajul de ralanti (nu se stia de presiune a gazului) dar nu mai zic nimic, stau linistit.
Reglati voi cum stiti ca de-aia le tot reglati incontinuu. Asta e secretul: cu cat umblii mai des la reglaje, cu atat merge mai bine.
*



Cand dadeai lectii cred ca nu era GPL ci gaz butan de butelie casnica.
Si in plus cred ca esti un meserias din aia care ia la fraieri 50 lei sa regleze instalatia din 2 suruburi si 3 miscari. In plus nu da nimeni lectii de reglaj ci isi spune parerea fiecare ca de asta este forum. Cine vrea sa asculte si sa ia ceva bun e baiat destept, cine comenteaza posturile altora e ...

This post has been edited by cristi74: 7 Jun 2008, 11:23


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 7 Jun 2008, 12:32
Post #406


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(cristi74 @ 5 Jun 2008, 22:04)
Incearca sa pui contactul, dai doua sprituri pe gaz cate 1 sec (sa fii sigur ca ai gaz in carburator) si apoi trebuie sa o ia. Eu trag socul sau calc pedala cand dau la automat. Daca tot nu porneste atunci probabil e din aprindere.
*



daca pui contactul pe gaz si mai dai si sprituri nu mai pornesti in veci.se inneaca imediat pe gaz.cum ai bagat cheia trebuie sa si invarti de ea;va porni imediat.eu numai asa am pornit-o si vara si iarna'toata iarna am pornit-o direct pe gaz,exceptie de doua ori,odata am innecat-o si odata n-am avut baterie ;in ambele cazuri am pornit pe benzina.
in privinta consumului,ca sa vedeti daca instalatia este dereglata si consuma mult,mergeti cu treapta a 2 a la 2500 rpm constant cam 500-1000m;daca miroase puternic a gaz in cabina inseamna ca nu este bine reglata,ii vine gaz mult si nu il arde wink.gif
;daca nu miroase inseamna ca e reglata bine.


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 7 Jun 2008, 19:14
Post #407


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(baranga @ 7 Jun 2008, 12:32)
daca miroase puternic a gaz in cabina inseamna ca nu este bine reglata,i

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2008, 19:30
Post #408


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ca regajul sa fie optim pe carburator si pe gpl se v-a modifica jetarile la carburator si se v-a monta aprindere eletronica .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 7 Jun 2008, 20:11
Post #409


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




blink.gif ce legatura au jetarile carburatorului cu gpl-ul? iar pentru cel de mai sus care da sprituri pe gpl : radmasa.gif


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Jun 2008, 21:35
Post #410


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu mai te da rotund ca nu ai inteles doar am specificat jetarile la carburator se aduc pentru a nu mai modifica avansul cand se umbla la gpl ca deaia multi au probleme din cauza arderi proaste. Ce credeai ca nu stiu cum functioneaza o instalatie gpl? te inseli. Ca sa nu mai fie puturoasa masina pe gpl se modifica avansul in asa fe lsa traga optim pe gpl ramand asa cand se trece pe benzina apar rateuri pentru a reduce rateurile se modifica jetarile pe injectie e mai simplu fiindca recunoste unitatea de control din cauza sondei lambda. Sper ca m-am facut inteles.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 7 Jun 2008, 22:27
Post #411


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




QUOTE(cristi74 @ 7 Jun 2008, 08:05)
Tu ai motor de tico pe dacie? Sau te-ai gandit sa faci misto de naivi pe aici cu consum de 5,5 ? Vad ca in semnatura ai RELICVA din 1986.


e consum in mare parte extraurban, merg minim 3000 de km pe luna, deci stilul de mers incerc sa il fac cat mai economic. plus ca am avut un accident anul acesta, am farmat o masina, si asta e cel mai sigur mod sa te faca sa te gandesti de doua ori inainte de a apasa acceleratia la blana. am avut noroc ca au iesit toti intregi din masina, nu-mi fortez norocul mai mult decat trebuie.
si sa stii ca masina nu e relicva, e recarosata in 2003, fostul proprietar a investit zeci de milioane in masina, sa o faca sa fie "cool".

totusi, stie cineva ce consum o sa am daca pun gpl la consumul actual de 5,5?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 7 Jun 2008, 22:53
Post #412


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




7-7,5 in afara
mie la motor 1.3 ultima oara cand am facut consumul in afara mi-a luat 7%
in oras n-am idee cat consuma

This post has been edited by ArtVandelay: 7 Jun 2008, 22:54


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 8 Jun 2008, 16:28
Post #413


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(autom @ 7 Jun 2008, 19:14)
radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*


probabil ca nu ai inteles ce vreau sa spun.am vrut sa spun ca daca o instalatie GPL da prea mult gaz fata de cat are nevoie motorul nu il arde pe tot si in cabina va mirosi a gaz.deci:daca in cabina miroase a gaz instalatia GPL NU este bine reglata!!! tongue.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jun 2008, 16:30
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in cazul in care miroase a gaz este posibil sa fie o membrana fisurata ( am patit )


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Jun 2008, 17:39
Post #415


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Bine spus bygy007 ...nu ca nu arde motorul tot gazul . Motorul daca are gaz il haleste pe tot accelerandu-se biggrin.gif. Oare pe hidroxil ce se v-a simti doar bau daca da o scantee aiurea motorul ...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 8 Jun 2008, 18:59
Post #416


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




QUOTE(baranga @ 7 Jun 2008, 12:32)
daca pui contactul pe gaz si mai dai si sprituri nu mai pornesti in veci.se inneaca imediat pe gaz.cum ai bagat cheia trebuie sa si invarti de ea;va porni imediat.eu numai asa am pornit-o si vara si iarna'toata iarna am pornit-o direct pe gaz,exceptie de doua ori,odata am innecat-o si odata n-am avut baterie ;in ambele cazuri am pornit pe benzina.
in privinta consumului,ca sa vedeti daca instalatia este dereglata si consuma mult,mergeti cu treapta a 2 a la 2500 rpm constant cam 500-1000m;daca miroase puternic a gaz in cabina inseamna ca nu este bine reglata,ii vine gaz mult si nu il arde wink.gif
;daca nu miroase inseamna ca e reglata bine.
*



Cum se poate ineca pe gaz? Eu stiu ca inecatul inseamna de fapt udatul bujiilor, implicit neputinta acestora de a mai da scanteie.
Eu vad aprinderea exact ca la aragaz. Cateodata aprinzi chibritul dar gazul nu are suficienta presiune si nu se aprinde. De aceea cred ca atunci cand debitul este reglat economic trebuie apasata acceleratia inainte (ca sa nu mai spun sprit).

This post has been edited by cristi74: 8 Jun 2008, 19:02


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jun 2008, 19:29
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




cind este prea mult gaz si prea putin oxigen nu se aprinde pentru a arde trebuie o anumita concentratie gaz oxigen cei care nu au patit nu stiu , da se poate ineca si cu gaz


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 8 Jun 2008, 20:15
Post #418


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Deci cand este o acumulare prea mare de gaz intr-un bloc acesta nu explodeaza dupa teoria ta! Face doar fas nu?
Si inca ce explodeaza, ajunge si pe la stirile de la 5.
Bombele sunt facute pe principiul super comprimarii materialului exploziv iar tu spui ca nu are loc explozia. Interesanta logica ta. Ce spui tu e valabil in absenta totala a oxigenului, dar nu e cazul.

This post has been edited by cristi74: 8 Jun 2008, 20:21


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 8 Jun 2008, 20:18
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Gata.. Am terminat butelia, am mers 708 km, am facut plinul si au intrat 52l (cam mult) asta inseamna cam 7.4 % , mers cam 70% urban-Giurgiu(drumuri scurte) si restul extraurban. Ma declar multumit. Gaz am avut de la Interex. Reglajul l-am descris ceva mai in urma.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 8 Jun 2008, 20:23
Post #420


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




pai pe gpl butelia nu se umple niciodata complet din motive de siguranta (maxim 80%)
de unde stii ca ai facut plinul ? biggrin.gif

This post has been edited by ArtVandelay: 8 Jun 2008, 20:23


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th June 2025 - 18:27
Forum Renault