DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

46 Pages « < 16 17 18 19 20 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalatie GPL

mitu2002
post 30 Jul 2008, 18:43
Post #511


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




si la mine se opreste daca trag socu pe gaz pe benzina nu mai ales daca e rece motorul daca cunva uit oleaca socu tras pe benzina si trec pe gaz ma da in nas rapid radmasa.gif a si inca ceva dupa 167km indicatia pe butelie e pe undeva pwe la jumatate din cit era oare sa consume asa de putin daca fac 250km cu 20l de gaz is tatic rolleyes.gif sa vezi dupaia iesiri aproape moca la peste radmasa.gif

This post has been edited by mitu2002: 30 Jul 2008, 18:50


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 30 Jul 2008, 19:00
Post #512


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




QUOTE(baranga @ 2 Jul 2008, 11:11)
NU mai trageti socul pe gaz,riscati sa spargeti membrana vaporizatorului,si asta nu o zic numai eu ci si constuctorul,uitativa in instructiunile de folosire ale instalatiei GPL;  @cobra_boss70,iti recomand un reglaj la un service care monteaza GPL;fac pariu ca face asa de cand ai schimbat filtrul de aer wink.gif
*



M-ai inebunit cu socul si membrana. Pune-mi si mie te rog un atach cu instructiunile producatorului tau, ca al meu nu pomeneste asa ceva. Crede-ma ca am fost la service-urile considerate cele mai bune din oras si cand am vazut cum se uita la instalatie nu-mi mai trebuie sa calc pe la ei. La instalatia de pe berlina mai mult de invartit de suruburile ralanti si debit chiar nu au ce face. Iar asta o poate face oricine pina aude motorul rotund (daca nu are probleme cu auzul). Poate la instalatiile de pe masinile cu computer de bord e altceva dar la amaratele de berline nici nu au ce conecta si verifica.
Dupa 4 ani de cand a fost montata instalatia am avut curiozitatea sa vad si eu faimoasa asta de membrana. Am desfacut singur vaporizatorul si membrana arata cum trebuie (nici nu-mi dau seama cum se poate sparge deoarece nu are spatiu mult in care lucreaza). Am desfacut si filtrul de gaz, care este de fapt un filtru rotund din pasla si care retine pilitura de fier din gpl (era destul de multa acumulata). Trebuie sa-ti spun ca atunci cand e motorul este rece, fara soc nu-mi sta deloc ralantiul. Dupa ce se incalzeste e ok. Folosesc socul exact ca si la mersul pe benzina. Atentie insa, imi vine gpl prin gaura facuta in corpul inferior al carburatorului si deci pot folosi socul. Este si o alta metoda in care nu se face gaura si atunci socul nu mai are efect.
Daca invart de asa numitul surub de amestec (pentru benzina) nu are nici un efect pe gpl.
La reglaj am facut un compromis ralanti - sarcina. Adica daca il fac sa mearga ralantiul brici atunci nu-mi merge in sarcina (da in nas), la fel si invers daca fac sa mearga in sarcina brici nu sta la ralanti.

This post has been edited by cristi74: 30 Jul 2008, 19:29


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jul 2008, 19:09
Post #513


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(emircea @ 30 Jul 2008, 16:01)

Cu stut, clapeta de soc gatuie din aer, plamanul simtind mai mult vacuum, marind debitul de gaz. La un moment dat l-am contrazis pe bygy007, dar cu reglajele facute corect, legatura dintre clapeta de acceleratie si clapeta de soc se ajusteaza prin indoire ca atunci cand este tras socul, motorul sa se accelereze progresiv, fara sa se inece.
*



eu am acea sirma dintre soc si acceleratie dreapta , cind trag socul se accelereaza clapeta se inchide mult mai tirziu wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 30 Jul 2008, 19:26
Post #514


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Cum se regleaza teoretic gpl-ul:
1.motorul sa fie cald
2.reglezi surubul de ralanti de pe vaporizator pina ai turatie maxima (mers rotund)
3.tii motorul turat la 2000-2500 (cu ajutorul surubului care apasa clapeta de acceleratie) si reglezi surubul de debit (de pe furtunul care duce la carburator) astfel incat sa ai turatie maxima (mers rotund)
Corect?

This post has been edited by cristi74: 30 Jul 2008, 19:27


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 30 Jul 2008, 22:43
Post #515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da si mai reglezi din surubul de debit daca nu iti convine cum merge la demaraj


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 31 Jul 2008, 11:20
Post #516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Am reglat instalatia ca sa aiba efect socul, in sensul ca am redus debitul de gaz (urmata de reglarea surubului pentru ralanti bineinteles). M-am gandit ca probabil amestecul se imbogateste foarte mult cand trag socul. Rezultatul a fost ca nu mai merge in sarcina (da in nas) si a trebuit sa maresc debitul din nou (e deschis robinetul cam 7 ture). M-am gandit ca o sa consume mult dar am scos consum de 7,3% pe traseul Iasi-Constanta. Deci ciudatenia inca se manifesta. Ma gandesc poate nu am montat stutul unde trebuie, sau poate pur si simplu am carburatorul defect.

Off-topic: E vreo problema daca montez pe motorul meu de 1.4 un carburator de 1.3 ?

Multumesc !


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 31 Jul 2008, 13:28
Post #517


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




imi trebuie un scaner sa iau acea parte in care zice sa nu se traga socul pe gaz,manualul de utilizare este de la o instalatie brc at90e,daca o are cineva care are scaner sa o puna va rog.pana atunci am gasit pe net un extras in care am gasit ceva interesant sad.gif

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 164.81k ) Number of downloads: 650


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 31 Jul 2008, 22:25
Post #518


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




parerile sint impartite , eu am benzina cit sa tina membrana umeda , nu am mai pornit si mers pe benzina de la ITP de anul trecut , si oricum in carbutator intra vapori de ulei pe la tubul epurator nu mult , cit sa unga pe acolo , iarna din cauza condensului este plin de muci , odata mi-a inghetat si sonda de ulei si nu s-a dezghetat decit dupa 2 ore de mers cu masina blush.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 1 Aug 2008, 10:12
Post #519


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Salut,
am probleme cu pornirea pe gaz,am incercat in toate felurile,atunci cand cheia de contact revine ar da sa porneasca,dar foarte greu.Pe benzina porneste la sfert,reglajele sunt ok,motorul merge perfect si pe benzina si pe gaz.

This post has been edited by RIVE: 1 Aug 2008, 13:03


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 1 Aug 2008, 12:01
Post #520


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




QUOTE(baranga @ 2 Jul 2008, 11:11)
NU mai trageti socul pe gaz,riscati sa spargeti membrana vaporizatorului,si asta nu o zic numai eu ci si constuctorul,uitativa in instructiunile de folosire ale instalatiei GPL [...]
*



Ok, in html-ul de la post-ul #497 unde scrie ca din cauza socului se sparge membrana la vaporizator??? Nu din cauza folosirii socului, ci din cauza pornirii direct pe GPL, pentru ca membrana e dintr-un material pe baza de cauciuc, care supus la temperaturi negative (rezultate din vaporizarea GPL fara sursa de incalzire aditionala, cum ar fi circuitul de racire al motorului, ajuns la temperatura de lucru) devine, in timp, casant.

Pe scurt: sa protejezi membrana vaporizatorului, lasi intai motorul sa ajunga la temperatura de lucru, apoi treci pe gaz. Dupa aia, n-ai decat sa folosesti socul pe gaz, treaba ta, chestia asta in mod sigur n-o sa provoace spargerea membranei. Iara treaba cu membrana era super-cunoscuta de pe la inceputurile topicului, daca cumva ai ajuns si pe-acolo cu cititul, iar toti ce pornesc direct pe gaz presupun ca stiu la ce riscuri se expun.

Fara suparare, dar gandeste ce implicatii au mesajele transmise, inainte de a le scrie... f*%-ui! Un coleg de forum mai putin avizat tehnic se sperie fara nici un motiv de 'bombe' de genul asta, si nu cred ca suntem o comunitate de zvonaci.

This post has been edited by emircea: 1 Aug 2008, 12:06


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 2 Aug 2008, 13:27
Post #521


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Am rezolvat,
am marit f.putin debitul de pe furtunul care duce la carb;am refacut circuitul electric care alimenteaza electrovalvele de gaz (caderi de tensiune mai mari de 0,2 volti pe acest circuit).

This post has been edited by RIVE: 2 Aug 2008, 13:28


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 3 Aug 2008, 19:51
Post #522


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




pe gpl nu e recomandat sa se porneasca.daca era bun isi puneau toti


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 4 Aug 2008, 05:48
Post #523


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(emircea @ 1 Aug 2008, 12:01)
Fara suparare, dar gandeste ce implicatii au mesajele transmise, inainte de a le scrie... f*%-ui! Un coleg de forum mai putin avizat tehnic se sperie fara nici un motiv de 'bombe' de genul asta, si nu cred ca suntem o comunitate de zvonaci.
*



QUOTE(mar10may @ 3 Aug 2008, 19:51)
pe gpl nu e recomandat sa se porneasca.daca era bun isi puneau toti
*



de unde stii ca nu e bun?
de ce si DAF si Mercedes au facut autobuze pe LPG?
de ce Volvo are masini cu acelasi carburant?
de ce d@#$u' spuneti voi ca nu e bun? de altfel e un topic intreg pe tema asta, asa ca reiau spusele lui emircea: "Fara suparare, dar gandeste ce implicatii au mesajele transmise, inainte de a le scrie... f*%-ui! Un coleg de forum mai putin avizat tehnic se sperie fara nici un motiv de 'bombe' de genul asta, si nu cred ca suntem o comunitate de zvonaci."


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Aug 2008, 07:09
Post #524


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




GPL-ul e foarte bun, problema o reprezinta instalatiile de r@h@t ce se folosesc pe Dacii. Eu zic ca nu sunt subiectiv, chiar vroiam sa-mi pun, am testat pe cateva Dacii cum functioneaza, cu oameni ce nu aveau nici un interes sa ma minta, si am constatat ca, daca fac masina sa mearga asa cum vreau eu sa mearga costul pe 100 km pe GPL e similar cu benzina, sa nu mai zic de aerisirile bi-lunare, asa ca am zis pas. Nu vreau sa pornesc nici o disputa, doar imi exprim opinia, scarbit fiind in momentul in care intalnesc in fata mea o Dacie cu sigla verde, care merge ca melcul, 80% din ele au fum dupa ele, si 100% din ele lasa un miros oribil de gaz nears, care se regaseste in consum. De ce Loganul cu gaz din fabrica nu lasa miros? pentru ca instalatia e eficienta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilperijoc
post 4 Aug 2008, 08:06
Post #525


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 19 October 07
From: Bucuresti




argon referitor la miros am si eu o intrebare ... ce norma de poluare are loganul pe gpl si ce norma are motorul de 1310??? eu zic ca de aici e diferenta de "miros"

This post has been edited by emilperijoc: 4 Aug 2008, 08:07


--------------------
Dacia / Opel ... 1310 break / Vectra ... 1996 /2001 ... - TL 01 SLU/ TL 08 EML
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 4 Aug 2008, 08:09
Post #526


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Argon are dreptate in ceea ce priveste partea calitativa a instalatiilor GPL. Pentru a putea merge cu viteze de pana la 120 km/h ma duc intr-un consum astronomic de 12-13%. Sa luam Cielo de exemplu care are un consum mediu de 10% pe GPL, in schimb merge fara probleme cu 140 km/h si are si demaraj in treptele superioare. La Dacie pentru un consum decent in treapta a 5 a demarajul este foarte mic. Dar daca vrem calitate trebuie sa ne scotocim bine prin buzunare.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Aug 2008, 08:57
Post #527


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(emilperijoc @ 4 Aug 2008, 09:06)
argon referitor la miros am si eu o intrebare ... ce norma de poluare are loganul pe gpl si ce norma are motorul de 1310??? eu zic ca de aici e diferenta de "miros"
*




Mi-a luat-o lunaticul inainte cu Cielo. Aceasi norma non euro ca si Cielo, la care nu miroase, probabil e vorba de injectie, instalatia de injectie e mai eficienta, aici vorbeam de Dacia cu carburator.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 4 Aug 2008, 09:11
Post #528


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




argon..ai dreptate...nu se compara gpl-ul cu benzina....insa pentru un regim ...spre exemplu in care folosesti masina numai in oras...mai multi kilometri...este convenabil gpl-ul.....daca este bine reglata..dacia consuma...aproape la fel ca pe benzina...(+1..2 litri)...deci cheltuieli mai mici.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 4 Aug 2008, 20:40
Post #529


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(adrianne @ 4 Aug 2008, 05:48)
de unde stii ca nu e bun?
de ce si DAF si Mercedes au facut autobuze pe LPG?
de ce Volvo are masini cu acelasi carburant?
de ce d@#$u' spuneti voi ca nu e bun? de altfel e un topic intreg pe tema asta, asa ca reiau spusele lui emircea: "Fara suparare, dar gandeste ce implicatii au mesajele transmise, inainte de a le scrie... f*%-ui! Un coleg de forum mai putin avizat tehnic se sperie fara nici un motiv de 'bombe' de genul asta, si nu cred ca suntem o comunitate de zvonaci."
*


daf,mercedes si volvo au facut masini pe gaz pt ca au stiut cum sa le faca.nu cred ca la aceste masini sunt necesare reglajele care se fac la dacie.eu m am referat la gpl ul pe dacie,nu pe alta masina


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 11 Aug 2008, 13:01
Post #530


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




revin cu un update la consum cu 20 l de gaz am facut 254km adica aproape 8 la suta ceeace e f bine majoritatea distantei la drum intins pt ca in onesti mai rar stai 5 min la un semafor iar distanta parcursa prin oras a fot vro 20- 25 km din cei 250 super bine mai ales pt buzunar care o sa fie mai plin si mai fericit tongue.gif
apropos pe la voi cit mai e litra de gaz ca paicea sub 2,4ron nu am gasit


This post has been edited by mitu2002: 11 Aug 2008, 13:02


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Aug 2008, 13:15
Post #531


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




benzina se tot ieftineste, gazul cum sta? 04.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 11 Aug 2008, 13:29
Post #532


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 4 Aug 2008, 07:09)
GPL-ul e foarte bun, problema o reprezinta instalatiile de r@h@t ce se folosesc pe Dacii.  Eu zic ca nu sunt subiectiv, chiar vroiam sa-mi pun, am testat pe cateva Dacii cum functioneaza, cu oameni ce nu aveau nici un interes sa ma minta, si am constatat ca, daca fac masina sa mearga asa cum vreau eu sa mearga costul  pe 100 km pe GPL e similar cu benzina, sa nu mai zic de aerisirile bi-lunare,  asa ca am zis pas. Nu vreau sa pornesc nici o disputa, doar imi exprim opinia, scarbit fiind in momentul in care intalnesc in fata mea o Dacie cu sigla verde, care merge ca melcul, 80% din ele au fum dupa ele, si 100% din ele lasa un miros oribil de gaz nears, care se regaseste in consum. De ce Loganul cu gaz din fabrica nu lasa miros?  pentru ca instalatia e eficienta.
*


Am mai spus ca unii au inteles ca din moment ce masina merge pe GPL automat trebuie sa isi bata joc si de motoare, sa reduca din cheltuielile de intretinere, sa le lase sa cada. In mare parte total de acord cu tine cu mentiunea ca nu toata lumea le-a lasat sa cada. Sunt dacii pe carburatie la care nu miroase a gaz in spatele masinii dar asta o face instalatia buna, aprinderea buna si reglajele bune. Deja prea multe pentru cineva care doar vrea sa bage gaz de la pompa si sa mearga.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstaniloiu
post 12 Aug 2008, 18:49
Post #533


Membru entuziast :)


Group: Members
Posts: 448
Joined: 17 February 05
From: DN1




Salutare la toata lumea,

Spuneti-mi si mie va rog ce instalatie de gaz imi recomandati sa imi pun si unde e cel mai bine de instalat.
Am o Dacia din 1987, cu 5 trepte, functionala si locuiesc prin zona Dr.Taberei - Ghencea.

Acum 3-4 ani am mai avut o Nova cu gaz de care am fost foarte multumit. Instalatia a fost Landi-Renzo, dar am avut o problema mare cu instalarea, deoarece am cumparat-o de la Metro - m-am tepuit cu unii din Voluntari, niste ciocangii vis-a-vis de RAR, care instaleaza GPL (si culmea mai sunt si autorizati de METRO smile.gif) ).


Pana la urma am fost la un service autorizat din Pitesti si am instalat-o. Din cauza asta, am petrecut vreo luna intre data cumpararii si data instalarii, de aceea prefer sa ma duc la un service unde sa o si cumpar si sa o si instalez.


Multumesc anticipat de sfaturi ...




--------------------
Dacia (SupeR)Nova, 1310 - SN 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 12 Aug 2008, 19:04
Post #534


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




te sfatuiesc sa iti pui instalatie BRC at90e,f. fiabila,consum decent si performante bune;sa nu te incanti sa cumperi turcisme wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 19 Aug 2008, 15:22
Post #535


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




Am vazut in topicul asta, undeva un forumist spunea cum face verificarea consumului. Am mai analizat niste informatii si mi-am dat seama ca pentru GPL consumul la plin e cel mai inselator. NU poti sti niciodata cat consuma masina ta daca faci consum la plin. Adica faci plinul, mergi 100 km si faci din nou plinul si daca ti-a intrat 8 litri inseamna ca ai mers cu 8%. Total gresit. Sunt diferente mari de presiune in butelia mare, intre ora la care faci primul plin si ora cand faci al doilea plin. Sunt diferente intre butelii daca faci plinul la butelii diferite. Sunt diferente de presiune prin butelii in functie de ora zilei, din cauza dilatarii gazului vara, sau a faptului ca un plin facut dimineata cand e butelia plina nu e la fel cu un plin facut seara cand e butelia goala, chiar daca temperatura de afara e la fel.
Cel mai eficient este verificarea consumului la gol. Adica mergi cu masina pe gaz pana nu mai merge deloc, pana e gol de tot. Dupa aia te duci (pe benzina... ai grija sa ai totusi ceva benzina icon_mrgreen.gif ) la PECO si pui cativa litri, vreo 5.. 10. Mergi din nou cu masina pana da in nas si nu mai poate. Si atunci stii cata aconsumat. Daca ai mers cu 5 litri 50km, atunci ai un consum de 10%, nu?
Si eu am facut mereu consumul tot la plin si eram mereu nedumerit, ca imi iesea odata 9%, odata 16%. Ma refer la mers in localitate. Cand am facut consumul la gom am constatat trista realitate, ca imi ia aproape 15 (bine, dupa ce am facut niste reglaje la Service). Acuma am strans robinetul dupa conducta care duce la carb. si i-am pus din nou de 20 lei gaz. (7,7 litri gaz). Am mers 73km si am iesit cu un consum de 10,5%. Am mai pus de 5 lei gaz, am mai facut o proba la fel si ma mai pus odata de 10 lei si ma mai facut o proba, la ore diferite ale zilei. Mi-a dat consum sub 11%, ceea ce este multumitor, avand in vedere ca am circulat numai in oras. Acuma am facut plinul si nu mai imi pasa cat consuma, pentru ca stiu ca am facut proba cea mai buna.
E adevarat ca intr-a 5-a la drum lung, ai demaraj mai slabut, dar cum circul mai mult in oras, ma bate gandul chiar sa mai strang robinetul. In niciun caz nu sta nimeni dupa mine la semafor sau in trafic, se infige destul de bine. Eu sunt multumit de GPL si orice masina mi-as lua, i-as pune GPL pe ea, asta daca nu ar avea din fabrica.


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 20 Aug 2008, 09:39
Post #536


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




de 2 zile am montat un at011 cu senzor si il recoman mai ales pt pornirea pe gpl unde face minuni daca inainte pornea f greu pe gpl abia la a doua cheie dupa ce am montat aprinderea porneste la a doua invirtire de motor fara sprituri si alte figuri artistice un alt avantaj am un relantii f f stabil la rece (inainte trebuia sa pornesc pe benzina pt ca pe gpl nu voia sa stea la relantii pina nu ajungea acul pe portiunea alba ... bord cn) si pot pleca cu masina dupa 20 30 de secunde fara sa dea in nas
la drum intins nus daca se simte ceva ... parca urca oleaca mai repede in ture si fuge oleaca mai tare 130... inainte max 110
deci eu unu zic ca pt gpl e super buna aprinderea asta a si inca ceva nu mai am nici un rateu nici in 10 min de functionare .. mai mare dragu sa asculti motorul acu
yupy.gif


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 20 Aug 2008, 17:05
Post #537


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(mitu2002 @ 20 Aug 2008, 09:39)
de  2 zile  am montat un at011 cu senzor  si il recoman mai ales pt pornirea  pe gpl unde face minuni daca inainte pornea f greu pe gpl abia la a doua cheie  dupa ce am montat aprinderea  porneste la a doua invirtire de motor fara sprituri si alte figuri artistice  un alt avantaj am un relantii f f stabil la rece  (inainte trebuia sa pornesc pe benzina pt ca pe gpl nu voia sa stea la relantii pina nu ajungea acul pe portiunea alba ... bord cn) si pot pleca cu masina dupa 20 30 de secunde fara sa dea in nas
la drum intins nus daca se simte ceva ... parca urca oleaca mai repede in ture  si fuge oleaca mai tare 130... inainte max 110
deci eu unu zic ca pt gpl  e super buna aprinderea asta  a si inca ceva nu mai am nici un rateu  nici in 10 min de functionare .. mai mare dragu sa asculti motorul acu
yupy.gif
*



am aceleasi performante fara aprindere gotronic:ralanti stabil la rece si cald fara cel mai mic rateu;porneste pe GPL la sfert;fara acceleratie;nu oscileaza deloc la ralanti
ma intereseaza partea cu urcatul mai rapid in ture;am demaraj foarte bun in treapta 1,2,3 si 4 dar in treapta a 5a o ia mai greu pana la 80 pana la 90-95kmh;dupa aia e mai bine parca


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 21 Aug 2008, 08:16
Post #538


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




mie asa mi se pare ca urca mai repede in ture si e oleaca mai nervoasa si colegu cu care eram in masina (mergeam la peste)m-a intrebat ce iam facut de merge asa de bine si pe malu baltii sa holbat vro juma de ceas la aprindere ca nu prea intelegea de ce nu mai am platina si cum de porneste fara condensator masina
in oricecaz e o inbunatatire mai ales pt gpl ..... dai un ban dar stai in fata cool.gif
Pai pina la 70 2600-2800 rot/min eu o tin in vit a 4-a dupa ii dau a 5 asa m-am obisnuit sa merg cu motorul oleaca mai turatdar fara sa trec de 3000

This post has been edited by mitu2002: 21 Aug 2008, 08:22


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 21 Aug 2008, 10:24
Post #539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




cam ce pret are at011 cu senzor ?


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 21 Aug 2008, 11:17
Post #540


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




revin pentru ultima oara cu problema consumului.
Nu se poate verifica cu exactitate consumul la GPL in nicio situatie. Am facut fel de fel de incercari. Ideea e ca la benzina treaba e simpla. Pui un bidon de 2l la tur si unul la retur si ai aflat. La gaz e chestia de presiune si litrii din butelie sunt foarte relativi. Mai mult, cand masina ramane fara gaz in butelie, are presiune mica si abia se taraie. Cand verifici consumul la plin, e problema de diferente de presiune din butelii, chiar daca alimentezi la aceeasi butelie. Daca faci consumul la gol, e alta problema legata de faptul ca tu poti sa mai ramai in butelie cu vreo 3 litri, dar masina nu mai trage ca nu mai ai presiune si te face sa crezi ca e gol. Asa ca... speram si noi ca e consumul ok, oricum pentru oras e super ok, mai ales datorita pretului la GPL.
Apropo de pret, vad ca benzina se mai duce in jos cate-un pic... cu gazul oare ce se intampla?


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
46 Pages « < 16 17 18 19 20 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 15:41
Forum Renault