DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 38 39 40 41 42 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

iuliano_smile
post 12 Sep 2009, 17:05
Post #1171


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Deci prima poza nu are cum sa fie temporizatorul de stergatoare, deoarece dupa cum se observa acolo vine si un plus pozitii.
A doua poza nu cred ca este pentru stergatoare, deoarece maneta are o instalatie separata fata de cea a masinii.
A treia nu cred ca este excitatia, deoarece am deja tras fir la excitatie.
A patra cred ca ar fi lucasurile, sau contactul de la lichidul de frana.

O sa mai incerc luni sa le mai identific cu un ohmetru cu buzzer biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Sep 2009, 00:19
Post #1172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




mai bine cu un bec dala de pozitii sau cu un aparat de masura pe V (volti )


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT 06 THH
post 24 Sep 2009, 00:15
Post #1173


...


Group: Members
Posts: 115
Joined: 31 August 09
From: constanta




SALUT!!! as avea si eu nevoie de putin ajutor daca poate cineva sa ma ajute cu o alarma romaneasca mai veche smile.gif

as vrea sa o folosesc pe post de claxon si nu stiu unde trebuie sa pun alimentarea si unde sa pun goarna pentru ca nu mai am mufa cu care venea din fabrica.Are doar 6 pini (15,B,S pe randul de sus si 31,C,A pe randul de jos)


http://img441.imageshack.us/i/dsc02521l.jpg/

http://img2.imageshack.us/i/dsc02519ho.jpg/


--------------------
Dacia 1300 1980 - CT 06 THH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Sep 2009, 13:14
Post #1174


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Deci tu vrei ca atunci cand apesi pe claxon sa sune goarna, nu?
Daca am inteles eu bine, atunci nici nu ai nevoie de modulul ala.
Pur si simplu conectezi un fir de la goarna la masa/caroserie (de obicei are culoarea neagra firul ei de masa) iar celalalt (care ar trebui sa fie de culoare rosie sau maro) il conectezi la fisa care mergea initial la claxon si pe care ai scos-o de pe claxon ca sa o pui numai pe goarna.

ATENTIE!!! Este ILEGALA montarea de dispozitive de avertizare acustica si/sau optica pe masina, altele decat cele prevazute de fabricant si care contravin legislatiei referitoare la aceste mijloace de avertizare.

Cu alte cuvinte, e ilegal sa pui un claxon gen sirena, de orice fel ar fi el, sau lumini strobo sau girofar albastru, rosu sau ambele. Este permisa montarea de lumini/strobo de culoare GALBEN numai in conditiile prevazute de lege si pentru a semnaliza un gabarit depasit sau o intervetie ce necesita semnalizare OPTICA vizibila de la distanta mare.

Altfel spun, o faci pe pielea ta. Nici un membru de pe acest forum nu poate fi tras la raspundere pentru neconcordanta cu legea si consecintele acestei actiuni. Numai bine.

This post has been edited by Siconi: 24 Sep 2009, 13:17


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT 06 THH
post 24 Sep 2009, 15:24
Post #1175


...


Group: Members
Posts: 115
Joined: 31 August 09
From: constanta




ms mult pt ajutor:) credeam ca goarna are doar rolul de difuzor biggrin.gif

This post has been edited by CT 06 THH: 24 Sep 2009, 22:57


--------------------
Dacia 1300 1980 - CT 06 THH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
03uhc
post 25 Sep 2009, 14:06
Post #1176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 April 07




nu imi merge claxonul si stropitorile oare de ce?

This post has been edited by 03uhc: 25 Sep 2009, 16:04


--------------------
dacia 1310 1993 - CT-03-UHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Sep 2009, 20:46
Post #1177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1 blocul de lumini defect sau masa necorespunzatoare
2 motor pompita sau maneta defecte posibil cablajul aferent


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 26 Sep 2009, 08:17
Post #1178


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Verifica si sigurantele.

This post has been edited by Siconi: 26 Sep 2009, 08:17


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Sep 2009, 23:25
Post #1179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de obicei claxonul vine direct nu are siguranta (cel putin la 1310)

This post has been edited by bygy007: 26 Sep 2009, 23:26


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Sep 2009, 13:42
Post #1180


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cine doreste sa-si faca watmetru care indica in acelasi timp tensiunea , curentul puterea si se poate afisa si turatia.
http://homepages.paradise.net.nz/bhabbott/wattmeter.html

This post has been edited by djasu82: 27 Sep 2009, 13:43


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Sep 2009, 22:05
Post #1181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eu am luat de prin cora la reduceri un voltmetru cu 3 digiti la 12 lei , verificat cu aparat de masura , masoara nesperat de bine


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Sep 2009, 20:30
Post #1182


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai da dar una e sa fie alfanumeric si alta e sa dai la buton pe volt pe amperi pe diode si pe ohmi. Mi se pare interesant si pe acel site mai gasiti si alte jucarele frumoase pe care oricine le poate realiza .
Eu acum 3 ani aveam nevoie de asa ceva sa montez la o sursa care sa-mi indice curentul , tensiunea si puterea in acelasi timp... si acest montaj mai poate masura si afisa in acelasi timp cu restu chiar si turatia de la un motoras eletric sau pe benzen-motorina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Sep 2009, 23:05
Post #1183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ala e bun pentru o sursa de laborator ce iti trebuie la masina curentul si puterea , oricum nu ai cum sa masori curentul general , ori cel de incarcare ori cel care se consuma din instalatie

This post has been edited by bygy007: 29 Sep 2009, 23:06


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 30 Sep 2009, 09:20
Post #1184


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu raman la ideea ca e complet inutil un ampermetru pe bord, la fel si watt-metru. Daca vrei sa masori acasa in garaj cate ceva, e perfect un aparat dedicat sau un multimetru modificat sau alte scheme cum sunt cele din linkul respectiv.
Altfel, cand ai tu vreme, in timp ce conduci, sa admiri puterea consumata de ce stiu eu ce dispozitiv electric? Si la ce ti-ar folosi aceasta informatie?!
Pentru acasa sau laborator este perfect insa.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Oct 2009, 20:00
Post #1185


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




deci eu v-am pus in tema nu ma intereseaza unde il folositi , eu o sa-l fac pentru o sursa de curent continu.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Oct 2009, 20:26
Post #1186


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Perfect. Multumim pentru link si bunavointa.
Cu respect...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 1 Oct 2009, 21:48
Post #1187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




AM auzit ca daca leg un condensator "mare" nu stu cum pot asculta muzica in blana cu motorl oprit daca am woofer si amplificator. Chestia cu condensatorul acela "mare" am auzit-o la niste baieti care zic ei ca sunt posesori de asa ceva.

Ce valoare ar putea avea acel condensator "mare" , cum si unde se leaga...e adevarata aceasta chestie...sau trebuie un montaj care sa amplifice puterea de care au nevoie acesti 3 consumatori "bazati" care sug tot curentu' din baterie....

Deci ma puteti ajuta sa aflu aceste raspunsuri ? huh.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 1 Oct 2009, 23:45
Post #1188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




in primi rand nu osa poti sa asculti muzica in blana,mai mult de 10 minute, cu cel mai mare condensator pe care il vei monta.
alta chestie condesatoru nu te ajuta sa ascuti 10 minute muzica in blana si te ajuta la protectia alternatorului si a baterie, exact atunci cand piesa ta are un bass mai puternic,in loc sa suga din alternator sau din baterie suge din condensator,un condensator ca sa fie ok trebuie sa fie intre 1.5 F-3.0 F ,si se monteza in parelel cu alimentarea amplificatorului. bafta


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 2 Oct 2009, 08:50
Post #1189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




a deci asta era... bn mersi mult de tot


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Oct 2009, 11:54
Post #1190


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Condensatoarele de protectie pentru sistemele audio pornesc de la 1F si pana la 5F. Dimensiunile sunt destul de critice, in sensul ca au ceva gabarit (vorbesc pentru cei care abia acum afla ce si cum despre asa ceva). Sunt cam cat un extinctor auto, de obicei, dar pot fi si mai mari.
Se folosesc in sisteme audio de peste 300W rms si au rol de a proteja acumulatorul de curenti mari si brusti, fapt care ar scurta viata acumulatorului dar si a alternatorului.
So, e binevenit un asemenea "utilaj". Pretul e destul de lejer (intre 150 si 1000 RON sau chiar mai sus).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Oct 2009, 23:01
Post #1191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




are cineva vreo schema de montaj bloc de lumini solenza pe dacie 1310 ?


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 8 Oct 2009, 08:53
Post #1192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07






--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 8 Oct 2009, 22:01
Post #1193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




multumesc schema de la bloc o am si eu da nu stiu schema de la dacie 1300 este modelul cu 2 faruri blocu de semnalizare e corp comun cu blocu de lumini


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 9 Oct 2009, 10:56
Post #1194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




poate te ajuta asta ced ca blocu ca schema electrica este la fel


http://www.daciaclub.ro/Fire-bloc-lumini-d...00-t136845.html

uite si de 1300 dupa 1973


http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...sa%3DG%26um%3D1



--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 9 Oct 2009, 11:39
Post #1195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




@vladut88 : iei un multimetru cu tester de continuitate(buzzer) si dai de maneta in stanga si in dreapta si vezi ce face fiecare fir.


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Oct 2009, 23:01
Post #1196


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca ar face asa toata lumea, s-ar inchide forumul cand ar descoperi cat de simplu este sa gasesti un fir la masinile fara prea multa electronica pe ele.
Asa... mai avem si noi cum sa raspundem la intrebari pentru cei carora le e greu sa faca asta sau chiar sunt atehnici sau fara informatii si notiuni de baza. Si ei trebuie ajutati.

This post has been edited by Siconi: 9 Oct 2009, 23:02


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 10 Oct 2009, 02:19
Post #1197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




foarte tare


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Oct 2009, 06:42
Post #1198


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Acuma, hai sa va pun o mica realizare de-a mea din ultimele zile, o imbunatatire care, initial conceputa pentru Dacia1300, a ajuns montata pe Clio.
Este vorba despre un montaj (NU imi apartine...) care tine aprinsa lampa de palfon (denumita in continuare plafoniera) inca o perioada de timp de la inchiderea ultimei usi, iar dupa ce timpul s-a scurs face ca lampa sa se stinga treptat, ceea ce noi numim "fading" sau "dimmer".
Montajul are 2 etaje: unul de temporizare ce tine lumina aprinsa si unul de fading, care, de fapt e tot un temporizator.

Descriere
cand deschizi usa, plafoniera se aprinde; inchizi usa si e bezna in masina... inmod normal. Nusi cu acest montaj! Dupa ce ultima usa care comanda plafoniera se inchide, aceasta continua sa lumineze o perioada (setabila din P1 intre 0-30sec.) dupa care, daca nu se mai deschide vreo usa sau nu se porneste motorul se stinge treptat (fading). In cazul in care s-a reusit introducerea cheii in contact si se pune contactul mai repede decat cele "n" secunde setate (la mine am setat 20sec.), montajul primeste un PLUS pe intrarea ACC si "sare" peste temporizare, trecand la urmatoarea etapa de fading. Cu motorul pornit, daca se deschide o usa, plafoniera lumineaza; daca se inchide (motorul e tot pornit) se stinge cu fading fara temporizarea initiala (aceasta temporizare are efect doar cu motorul oprit).
In sine, acest montaj imita aceasta functie care se regaseste pe masinile mai noi.
daca aveti mai multa imaginatie si indemanare, se pate conecta si cu IC (inchiderea centralizata sau alarma) astfel incat atunci cand parasiti masina si armati alarma sau IC sa se stinga plafoniera cu fading, iar cand sositi inapoi si dezarmati sa se aprinda (cum se intampla la unele masini straine, gen VW, Audi, Seat etc.).
Ajustari
Primul semi-reglabil seteaza timpul de iluminare, iar al doilea durata de fading. Functioneaza cu orice fel de lampa sau LED.
Iata schema initiala a instalatiei electrice de pe masina:

dome_light_dimmer0.png ( Size: 5.48k ) Number of downloads: 1147


...precum si schema cu montajul introdus in circuitul electric al masinii:

dome_light_dimmer1.png ( Size: 34.79k ) Number of downloads: 1762


Iata si cum i-a iesit montajul celui care a pus pe net schema (eu am facut exact la fel din comoditate, ca sa nu mai corodez un alt cablaj):

dome_light_dimmer2.jpg ( Size: 35.91k ) Number of downloads: 1471
dome_light_dimmer3.jpg ( Size: 40.5k ) Number of downloads: 1397


LE: ATENTIE la valoarea rezistentei din baza tranzistorului de putere (39KOhmi). Cea din schema nu e aleasa bine. Datorita ei, tranzistorul nu se deschide decat foarte putin si tot ceea ce veti obtine va fi alimentarea unui LED la jumatate din capacitate. Becul plafonierei NU se va aprinde din cauza acestei limitari.
Eu am fost nevoit sa reduc drastic valoarea acestei rezistente ca sa pot obtine la iesire un curent cat mai aproape de cel pe care il ia consumatorul daca e conectat direct la tensiune, si anume am inlocuit-o cu o rezistenta de 330Ohmi
Astfel, pentru consumatorul meu cu LEDuri (mi-am manufacturat singur niste becuri cu LED superflux pentru plafoniera) care in mod obisnuit ia 345mA am reusit sa obtin prin acest montaj cu rezistenta schimbata la noua valoare un curent de 340mA (cu rezistenta din schema aveam doar 4mA!!!).

Succes celor care il gasesc folositor acest montaj si care se apuca de el. E simplu, nu necesita reglaje.

This post has been edited by Siconi: 10 Oct 2009, 06:59


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 10 Oct 2009, 13:27
Post #1199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




Daca nu e creatia ta ar fi frumos sa zici numele celui care a facut-o .


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 10 Oct 2009, 21:03
Post #1200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




maine ma inarmez cu multimetru si lampa si trec la cautari
multumesc celor care si-au dat silinta sa ma ajute


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 38 39 40 41 42 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 05:15
Forum Renault