DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 39 40 41 42 43 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

cristiman46
post 11 Oct 2009, 12:06
Post #1201


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Siconi eu am montat becuri cu led la plafoniera si in paralel cu ele am pus un condesator de 3500 microfarazi la 16 volti si am acelasi efect de fade. schema am gasito pe alt forum.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Oct 2009, 17:24
Post #1202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(gaby-cta-ro @ 10 Oct 2009, 14:27)
Daca nu e creatia ta ar fi frumos sa zici numele celui care a facut-o .
*


uite de pe aici si in multe alte locuri


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Oct 2009, 22:10
Post #1203


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(gaby-cta-ro @ 10 Oct 2009, 13:27)
Daca nu e creatia ta ar fi frumos sa zici numele celui care a facut-o .
*



Pai am gasit schema pe un forum strain, asa ca nu stiu cine a facut-o.

QUOTE(cristiman46 @ 11 Oct 2009, 12:06)
Siconi  eu am montat becuri cu led la plafoniera si in paralel cu ele am pus un condesator de 3500 microfarazi la 16 volti si am acelasi efect de fade. schema am gasito  pe alt forum.
*



Ma bucur, dar condensatorul ala nu iti ofera posibilitatea sa reglezi timpul, sa faci temporizarea pentru fade... si nu ai control cand pui contactul si cand iei contactul, sau cand actionezi IC wink.gif.
Ala doar inmagazineaza un pic de tensiune si efectul e minimal. Dar, fiecare e cu pretentiile lui. Eu sunt foarte multumit de ceea ce am injghebat.
Nu am pretins ca am inventat ceva, ci doar m-am gandit ca poate e de ajutor si altora. Daca nu intereseaza pe nimeni, asta este. Contributia mea este nula si gata.

11 Oct 2009, 22:56:
LE: bygy, in linkul tau am regasit si schema postata demine, dar nici lui Abram Burel nu-i apartine. Am gasit-o pe un forum american, canceputa pentru un Ford mai vechi, parca. Pe linkul tau am gasit aceeasi schema gata tradusa smile.gif

This post has been edited by Siconi: 11 Oct 2009, 22:56


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 12 Oct 2009, 06:29
Post #1204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




perioada de stingere a ledurilor este de 4 -5 secunde iar cu IC se poate conecta sa se aprinda.Eu am preferat ceva mai simplu.(daca pui un condesator mai mare perioada de stingere va fi marita)!


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 18 Oct 2009, 14:14
Post #1205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




salut, am si io o problema, sper ca ma puteti ajuta,
Ieri mi-am pus si eu leduri la plafoniera, am facut rost de la cineva de 4 placute mici ce contin fiecare cate 4 leduri smd cu rezistente pentru 12 volti, am pus 2 placute pe fiecae corp de iluminat,
Problema ii ca dupa ce inchid usa si se sting ledurile, dau drumu la motor si ledurile incep sa palpie usor si cu o intensitate mica
Ce as putea face sa nu mai faca asa?


--------------------
Mercedes-Benz c200 1995 - /////AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
killpacient
post 18 Oct 2009, 16:54
Post #1206


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 February 07
From: Galati




ar merita sa experimentezi cu o rezistenta de vreo 10 MOhm pusa intre + si - sau pui releu ... (asta e doar parerea mea...asteapta o parere de la cei "mai batrani")


--------------------
Dacia 1310Tx 87 Full option :D - GL 05 ZYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 18 Oct 2009, 17:39
Post #1207


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




O rezistenta iti rezolva problema, nu ai nevoie de nici un releu.

Pune in paralel cu bornele de alimentare o rezistenta. 10Mohmi e cam mare, eu as incepe cu 100kohmi si as reduce valoarea prin tatonare. In acelasi timp verifica si puterea disipata de rezistenta in timp ce plafoniera e aprinsa. Pentru valori mici ale rezistentei aceasta se va incalzi considerabil. Iti poti calcula puterea disipata de rezistenta cu formula u^2/r (u patrat supra r). U=tensiunea de alimentare (14v de obicei) iar r = valoarea rezistentei tale in ohmi(o rezistenta de 100kohmi = 100000 ohmi). Ca si precautie ar fi bine sa montezi o rezistenta cu 50% - 100% mai puternica decat valoarea din rezultata din calcul.

Spor!


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 18 Oct 2009, 18:53
Post #1208


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Siconi @ 11 Oct 2009, 23:10)
Pai am gasit schema pe un forum strain, asa ca nu stiu cine a facut-o.
Ma bucur, dar condensatorul ala nu iti ofera posibilitatea sa reglezi timpul, sa faci temporizarea pentru fade... si nu ai control cand pui contactul si cand iei contactul, sau cand actionezi IC wink.gif.
Ala doar inmagazineaza un pic de tensiune si efectul e minimal. Dar, fiecare e cu pretentiile lui. Eu sunt foarte multumit de ceea ce am injghebat.
Nu am pretins ca am inventat ceva, ci doar m-am gandit ca poate e de ajutor si altora. Daca nu intereseaza pe nimeni, asta este. Contributia mea este nula si gata.

<span class='edit'>11 Oct 2009, 22:56:</span>
LE: bygy, in linkul tau am regasit si schema postata demine, dar nici lui Abram Burel nu-i apartine. Am gasit-o pe un forum american, canceputa pentru un Ford mai vechi, parca. Pe linkul tau am gasit aceeasi schema gata tradusa smile.gif
*


Acea schema era un tehnium biggrin.gif prin ani 70 tongue.gif si sunt destule si daca doresti le concepi si tu singur dintr-un tranzistor gen bd pentru comanda unui releu sau pur direct pentru leduri un condensator in baza tranzistorului si o rezistenta de alimentare a bazei tranzistorului tongue.gif Se creeaza acel evect de timp intre R si C . Asa ca se pot multe chesti si simple biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Oct 2009, 23:30
Post #1209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(radu_ @ 18 Oct 2009, 15:14)
salut, am si io o problema, sper ca ma puteti ajuta,
Ieri mi-am pus si eu leduri la plafoniera, am facut rost de la cineva de 4 placute mici ce contin fiecare cate 4 leduri smd cu rezistente pentru 12 volti, am pus 2 placute pe fiecae corp de iluminat,
Problema ii ca dupa ce inchid usa si se sting ledurile, dau drumu la motor si ledurile incep sa palpie usor si cu o intensitate mica
Ce as putea face sa nu mai faca asa?
*


eu as verifica butoanele de la usi (multa mizerie sau umezeala) , daca ai alarma e normal sa faca asa
se pune o dioda pe firul care se duce la alarma si se vetifica functionarea


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gaby-cta-ro
post 19 Oct 2009, 12:28
Post #1210


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 14 March 06




QUOTE(bygy007 @ 11 Oct 2009, 17:24)
uite de pe aici si in multe alte locuri
*


QUOTE
Pai am gasit schema pe un forum strain, asa ca nu stiu cine a facut-o.


Imi parea o lucrare a lui Abram Burel si omul chiar merita toata stima ptr toate schemele pe care le-a facut.
@ Siconi : stai linistit ca nu ai postat degeaba, eu stiam de site-urile alea si vroiam de mult sa pun ceva in aplicare, dar acum m-ai impulsionat sa ma apuc de treaba. Urmeaza neaparat si montajul de gestionare automata a farurilor, tot o creatie Abram Burel ( parca DRL se cheama ).


--------------------
dacia 1310/1410 1987/1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 24 Oct 2009, 18:56
Post #1211


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Am "mutat" aici subiectul economizor.
Am reusit sa dau drumul "vartelnitei". Cand sta pe loc imi da 30 de volti, iar cand porneste cat de putin incepe de la 5volti pana la 0volti.
Mai am de rezolvat problema indicatorului, sa vad daca il mai repar. Daca nu varianta microcontroler oricum o puneam in practica.
Acum am alta dilema. Ce as putea sa afisez cu acel microcontroler, in afara de consum.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 25 Oct 2009, 22:09
Post #1212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Mai am si eu o intrebare legata cam tot de problema releului de incarcare. icon_mrgreen.gif

Acum incarca foarte bine si numai scade brusc cand apas frana...scade foarte foarte putin, cat ar fi normal.

Imi palpaie lumina la bord...nu foarte rau dar se observa. Din ce cauza? mellow.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Oct 2009, 22:40
Post #1213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la relanti? daca o turezi un pic cum e ?
citeste acest post si urmatorul

This post has been edited by bygy007: 25 Oct 2009, 22:40


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 26 Oct 2009, 10:20
Post #1214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




"FULAREA LUMINILOR MAI POATE FI DIN RELEUL DE TENSIUNE[CEL MECANIC]
SI ANUME DISTANTA INTRE CONTACTELE LUI SA FIE PREA MARE"

Da bygy007 din cauza asta e. Ms wink.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Oct 2009, 21:47
Post #1215


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Schimba releul iar daca ai becuri de peste 45W parerea mea ori maresti relantiul la 850 de ture cu toti consumatori aprinsi ori schimbi alternatorul fiindca nu face fata la turatie mica.
Eu numai cu un convertizor am reusit cat de cat sa pacalesc aternatorul si sa stea la 750 de ture si fara sa mai palpaie chiar daca turai motorul iar becurile erau de 65W.
Oricum nu se merita fiindca gasesti alternatoare de 80A si care le poti adapta usor la dacie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 27 Oct 2009, 10:42
Post #1216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Becurile din faruri sunt de 70 W radmasa.gif ...Releul e schimbat, singura varianta e sa ma uit la distanta dintre contactele lui cum spunea bygy. Daca nu da randament am pus-o de un alternator wacko.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Oct 2009, 11:11
Post #1217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(iuliano_smile @ 24 Oct 2009, 18:56)
Am "mutat" aici subiectul economizor.
Am reusit sa dau drumul "vartelnitei". Cand sta pe loc imi da 30 de volti, iar cand porneste cat de putin incepe de la 5volti pana la 0volti.
[...]

Cum adica 30 V? Te referi la "fofeaza" de Trabant?
Poate 3 V. Asta Umediu, in fapt el da un semnal cu aceeasi latime temporala a impulsului + si perioada variabila.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Oct 2009, 00:12
Post #1218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




adica frecventa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Oct 2009, 07:40
Post #1219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, frecventa dar: frecventa SI raport de umplere variabile. Asa incit tensiunea medie dupa integrare sa creasca cu frecventa.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 28 Oct 2009, 10:01
Post #1220


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Deci acum am invatat sa nu mai masor cu aparatul demasura digita, atunci cand ma joc cu frecventa si factorul de umplere. Este mai bine daca as avea un aparat de masura analog.
Ma duc sa caut sa vad daca am ceva pe acasa. Eram eu putin in dubiu ca nu prea avea cum sa am asa o tensiune wacko.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Oct 2009, 08:20
Post #1221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cel mai bun ti-ar fi un osciloscop. Ai vedea frumos formele de unda si cum se indesecc cind sufli mai tare in "turbina"


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 29 Oct 2009, 09:10
Post #1222


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Nu prea am asa ceva plange.gif . Dar cred ca imi fac un osciloscop pe moment din placa de sunet pentru a vedea formele de unda.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 3 Nov 2009, 23:51
Post #1223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




are cineva instructiuni sau manual de utilizare.pentru acest aparat de diagnoza auto pentru modele mai vechi pe carburatie si aprindere clasica se numete

ELKON-S320 sau ELKON 320as fabricat in ungaria in 1984

Attached thumbnail(s)
BIG_0006241162.jpg ( Size: 71k ) Number of downloads: 1888


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Nov 2009, 13:30
Post #1224


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Asa ceva am si eu la firma unde lucrez, dar nu stiu sa iti spun nimic despre el. Al nostru sta inchis in valiza lui si se odihneste undeva prin pod.
Si eu as fi curios sa stiu cum functioneaza.
In principiu, la cat am privit eu la el, nu ar fi asa greu, dar nici sa ma pronunt nu as putea, ca sa nu te invat preo prostie.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Nov 2009, 20:07
Post #1225


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




kinderu fai si tu poze mai clare sa ne lamurim mai bine, ca aia luata dupa net nu e clara. Poate il si desfaci putin.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Nov 2009, 23:15
Post #1226


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pe al meu scrie in rusa... wacko.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Nov 2009, 23:32
Post #1227


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Maestre, cu rusa mea, cu rusa ta, cu rusa bunicului meu poate o iesi ceva. Numai sa descoperim cum se lucreaza cu asa ceva.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 5 Nov 2009, 00:04
Post #1228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




este unguresc nu rusesc

maine fac poze mai ok sa vedeti


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Nov 2009, 16:42
Post #1229


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Cine doreste sa realizeze o schema de incarcare a bateriei realizat cu un regulator zic eu destept care comanda bobina de excitatie DF a alternatorului cu ajutorul tranzistorului mos irf540 . Eu am facut-o pentru dacia lu bunicu si stabilizeaza pefect 14,5V cu toti consumatori porniti si becuri de 80W si fara a schimba fulia.
vedeti schema de pe acest linc http://ludens.cl/Electron/dynareg/dynareg.htm
Si o schema rapida pentru a realiza ballasturile pentru HID fara sa mai dati o caruta de bani pe chinezari... http://www.repairfaq.org/sam/jshidbal.htm

This post has been edited by djasu82: 5 Nov 2009, 17:53


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 5 Nov 2009, 18:33
Post #1230


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




kindeeru, eu vorbeam despre alade la mine de la firma, nu de al tau. Poate ca sunt asemanatoare, dar nu la fel.

5 Nov 2009, 18:36:
LE: Mersi ASULE.

This post has been edited by Siconi: 5 Nov 2009, 18:36


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 39 40 41 42 43 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2025 - 04:56
Forum Renault