Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
![]() ![]() ![]() |
Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)
bella |
![]()
Post
#1181
|
||
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#1182
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu am avut belea cu termostatul si l-am schimbat...si tot se juca cu 2-4 linii....si am schimbat si sonda de apa....atunci a inceput tampenia...dupe 3 sonde schimbate aiurea si degeaba am constatat ca sonda de apa treuie sa stea cu garnitura metalica pe ea nu fara si nici cu clingherit cum le pusesem eu la toate la mine....masurarea se face intre b1 si b2(un circuit) si intre a si corpul sondei implicit masa-sonda de apa dublu circuit....masa cam inexistenta doar din filetul chiuloasei calaminat de la depuneri....deasemeni se verifica prezenta cablului de masa intre motor si minus bat si intre sasiu si minus bat si masa de la tdb,dupa demontarea lui pe teava aia mare de sub bord....cam atat....deocamdata merge ok....
This post has been edited by sobolan: 21 Dec 2011, 23:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
nucu68 |
![]()
Post
#1183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 23 January 07 ![]() |
Un lucur pe care l-am observat de curand. Este normal ca pe un frig de -18 grade sa am patru linii la indicator dupa numai 5- 10 minute de la pornirea motorului?
|
--------------------
Dacia
Logan GPL
2007
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1184
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
E perfect, pare anormal doar din cauza ca multi merg cu termostate dereglate.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
@nucu68 - Este un comportament perfect normal.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1186
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru cei care au dat drumul la televizoare mai tarziu, asa se izolau termostatele si sondele de caldura colectorului la masinile Renault.
ecran.jpg ( Size: 167.71k ) Number of downloads: 1014 This post has been edited by IRONICK: 31 Jan 2012, 17:05 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#1187
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Temperatura de afara deja se intrece cu gluma asa ca vreu neaparat sa montez carton in fata radiatorului.
Imi puteti spune cum dau jos grila fata fara sa rup vreo clema ceva? Multumesc. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
YRX |
![]()
Post
#1188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Interesanta treaba cu ecranul termic la termostat. O fi influenta asa mare sa faca diferenta?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1189
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(bella @ 1 Feb 2012, 10:07) Temperatura de afara deja se intrece cu gluma asa ca vreu neaparat sa montez carton in fata radiatorului. Imi puteti spune cum dau jos grila fata fara sa rup vreo clema ceva? Multumesc. Pai vezi si tu, ca pe aici nu a stat nimeni sa dea jos o grila de ph2. Pe langa alea 4 suruburi de sus, vezi daca tine sigla si daca mai sunt suruburi la baza grilei. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#1190
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Am inteles ca sunt 4 sau 5 cleme pe interior. Voiam ceva informatii suplimentare de la cineva care a dat-o jos ca sa nu le rup.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#1191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Poti pune cartonul pe exterior, peste bara. Nu este elegant, dar este practic.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
bella |
![]()
Post
#1192
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Peste grila adica...e destul de inestetic.
Poate in ultima instanta voi apela la "tigania" asta. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1193
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Azi dimineata am facut un test, in sensul ca am cronometrat evolutia temperaturii.
Deci, pornirea a fost la -20C. Vâl, vâl, (mai greu dupa 4 ani, dar rezonabil), gajaie ceva pe acolo si porneste. Resetez CB-ul, care raspunde la comenzi cum as raspunde eu dupa vreo 10 beri. Bag caldura pe 2 spre geamuri, dau pe recirculare, pornesc dezaburirea lunetei si ma dau jos sa curat parbrizul. In 2 minute plec de pe loc, am 6km de mers prin oras, trafic relativ lejer, dar in orice caz tipic urban (semafoare, intersectii, etc.). Masina se misca greu, se simte rezistenta opusa de vaselina din rulmenti si de uleiul din cutie. Servodirectia si ea e greoaie. Se aprinde consumul: 36 si ceva la suta. Dar scade vijelios, din doi in doi. Dupa 6 minute se aprind primele pavele, aerul e deja caldut. Dupa inca 2 minute incepe sa se formeze condens pe geamuri, trec pe aer din exterior. Prind un semafor cu autobuze puturoase, bag iar recircularea si in scurt timp se aprind si urmatoarele pavele: au trecut 14 minute. Scap de aglomeratie, bag iar aerul de afara si in scurt timp ajung la destinatie. Consumul e 12.2. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1194
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 31 Jan 2012, 14:42) Pentru cei care au dat drumul la televizoare mai tarziu, asa se izolau termostatele si sondele de caldura colectorului la masinile Renault. ecran.jpg ( Size: 167.71k ) Number of downloads: 1014 cam fix-pix ecranul ala de Al... QUOTE(vasile82 @ 1 Feb 2012, 12:59) o tampenie .... QUOTE(bella @ 1 Feb 2012, 13:12) idem....eu nu va inteleg pe astia cu cartoane,huse etc....de ce?masinile pe ELV nu au voie la asa ceva.... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#1195
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Hai mai si tu acum, a fost chiar scandal pe tema asta pe un alt topic mai vechi, pur si simplu unii asa vor sa creada si nu ai ce sa le faci...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1196
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(sobolan @ 1 Feb 2012, 20:52) cam fix-pix ecranul ala de Al... nu este vorba doar de caldura radiata, cat si curentul de aer |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#1197
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 1 Feb 2012, 20:52) idem....eu nu va inteleg pe astia cu cartoane,huse etc....de ce?masinile pe ELV nu au voie la asa ceva.... Da o solutie daca ai, ca de dat din gura...suntem toti foarte buni.Sau, poate tu crezi ca e normal ce se intampla si atunci e de inteles modul in care pui problema. This post has been edited by bella: 2 Feb 2012, 09:33 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1198
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru grupul VW sau Skoda sunt niste plastice care se pun peste grila radiatorului.
http://paravant.ro/ford-c-1121_1124.html?o...3ba5912a9bd1832 This post has been edited by IRONICK: 2 Feb 2012, 09:39 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#1199
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Subaru, Dodge, GM, Jeep au si ele diverse sisteme cel putin pentru piata din SUA si aici nu ma refer la Alaska pt ca din pacate n-am avut inca placerea sa calc pe acolo. Si, vorbim de motoare pe benzina.
Asa ca... |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
hash |
![]()
Post
#1200
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
Nu va trebuie nici un carton pana la -25 de grade. Sub, poate ar merge izolat, dar! Nu obturati decat jumatate din radiator.
La dacia 1300, am izolat pe un ger cumplit (-20) tot radiatorul (adica i-am pus un caton in fata). Ghici cui i-a fiert motorul? Spor la stricat masina. PS. a mea e veche de 6 ani si mai bine, pe ger de -20 porneste la prima cheie. Ia vedeti de cand n-ati mai schimbat uleiul, bujiile, senzorul de turatie etc. |
--------------------
-
-
-
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1201
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(bella @ 2 Feb 2012, 10:30) Da o solutie daca ai, ca de dat din gura...suntem toti foarte buni.Sau, poate tu crezi ca e normal ce se intampla si atunci e de inteles modul in care pui problema. daca citeai mai sus prin post-urile mele aveai raspunsul ....TERMOSTAT sau SONDA de apa...cartonul se pune la dacia 1310 fara elv ![]() ![]() voi cativa si cu taximetristii ![]() deci...tampenie si cu asta basta..ma abtin! iar cu "ecranul" ala de aluminiu s-ar putea sa fie ceva totusi,exact cum zicea si Ironick ,contra curentilor de aer...o sa confectionez unul maine daca am timp....sa testez.... This post has been edited by sobolan: 3 Feb 2012, 01:15 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1202
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(hash @ 3 Feb 2012, 00:37) La dacia 1300, am izolat pe un ger cumplit (-20) tot radiatorul (adica i-am pus un caton in fata). Ghici cui i-a fiert motorul? Dacia nu avea racire nici cand nu avea carton. La Logan mai intra aer si prin grila de jos si nici izolat cum trebuie in jurul radiatorul (sunt niste defectoare la modelul cu ac). Eu daca as pune, as lasa ultima lamela de sus libera. Special si pentru cele gauri din laterale care duc aer in compartimentul motor. 3 Feb 2012, 09:54: QUOTE(sobolan @ 3 Feb 2012, 00:47) iar cu "ecranul" ala de aluminiu s-ar putea sa fie ceva totusi,exact cum zicea si Ironick ,contra curentilor de aer...o sa confectionez unul maine daca am timp....sa testez.... eu pot sa zic multe prostii ![]() ![]() This post has been edited by IRONICK: 3 Feb 2012, 09:54 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#1203
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 3 Feb 2012, 00:47) ....TERMOSTAT sau SONDA de apa...cartonul se pune la dacia 1310 fara elv ![]() ![]() voi cativa si cu taximetristii ![]() Deci tu consideri ca la 3000 km termostatul sau sonda sunt deja defecte...Da, poate fi o eroare de proiectare astfel ca, da-mi voie sa ma indoiesc de faptul ca daca cele 2 repere sunt defecte dupa 3000 KM as avea vreo sansa sa le inlocuiesc si sa scap de problema. In legatura cu analogia cu taximetristii...e usor sa faci pe desteptul. This post has been edited by bella: 3 Feb 2012, 10:41 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1204
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(bella @ 3 Feb 2012, 11:39) Deci tu consideri ca la 3000 km termostatul sau sonda sunt deja defecte...In legatura cu analogia cu taximetristii...e usor sa faci pe desteptul. pote sa fie nou si sa fie defect sau sa nu lucreze in parametrii descrisi...l-ai probat in cana cu termometru? ....eu nu fac pe desteptul... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#1205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Am si eu o nelamurire. Am vazut multe Loganuri cu cartonul ala in bot. What''s wrong with you people???? De ce ar face cineva asa ceva? Nu am facut nici la Solenza, nici la vreun Logan, si masina nu a patit nimic. Ori e multa prostie ori e nestiinta din partea mea.
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
danxkc |
![]()
Post
#1206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 26 October 10 From: Turnu Magurele ![]() |
din cate stiu eu e pentru a se incalzi motorul mai repede dar nu e recomandat asa ceva
|
--------------------
Dacia
Supernova
2002 ,motor 1.4
|
|
bella |
![]()
Post
#1207
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 3 Feb 2012, 21:45) pote sa fie nou si sa fie defect sau sa nu lucreze in parametrii descrisi...l-ai probat in cana cu termometru? Ia citeste in urma si o sa vezi ca, la masinile mai vechi unde s-a schimbat termostatul nu s-a rezolvat nimic. Din punctul meu de vedere este clar o problema de proiectare care, impreuna cu principiile de functionare ale motorului diesel(in cazul meu si al multora) duc la problemele reclamate pe aici. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1208
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Sir Andrew @ 3 Feb 2012, 22:09) e nestiinta din partea mea ![]() superb_2008_.jpg ( Size: 141.41k ) Number of downloads: 1028 This post has been edited by IRONICK: 6 Feb 2012, 09:47 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
cosmint26 |
![]()
Post
#1209
|
Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 18 February 11 ![]() |
Nici eu nu as face pe masina mea, la modul cum o folosesc eu, insa daca as fi taximetrist spre exemplnu,cu multe porniri la rece nu as avea nicio rusine. E drept acum la -5 nu cred ca e vreo mare afacere, insa la -15 cat au fost zilele trecute in Buc, cu siguranta se simte.
|
--------------------
Reno
Megane
2000/rxi 1,6 16v
- b22rol
|
|
testike |
![]()
Post
#1210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Nu stie cineva cum se incalzeste parbrizul la diesel?
De la motor, are ceva radiator mai mic pe acolo? Parca asa tin minte ca era la Dacia 1300. Am avut niste nervi ieri cand am facut vreo 200 km, pe langa ca era zapada ca nu stiam pe unde e marginea drumului, imi tot ingheta parbrizul, de-abia vedeam ceva. Am reusit sa il curat doar dupa ce am stropit cu lichid de parbriz vreo 5 minute sa topesc gheata si am pus stergatoarele pe viteza cea mai mare, si in interior ventilatorul pe viteza 3 doar pe geam... Ningea destul de abundent, dar am mai mers pe ninsoare si nu am mai patit asa ceva. Ventilatorul sufla caldura destul de bine in interior, eram in tricou si pe viteza 3 am murit de cald, am pus pe 2 dupa o vreme. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:56 |