DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

49 Pages « < 40 41 42 43 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece greu de 2 linii, sau scade 4->2 (se schimba termostatul/sonda temp.)

roland
post 6 Feb 2012, 11:26
Post #1211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Daca nu era vorba de tine (esti vechi pe forum si raspundeai la obiect) te-as fi intrebat daca ai redirectionat aerul catre parbriz. Ma gandesc ca sigur ai facut asta si atunci ma mir cum ti-a inghetat.
Si eu am mers iarna, pe ger si avand parbrizul cald nu am avut probleme de genul. Nu conteaza ca e benzina sau diesel, dupa ce se incalzeste si baga aer cald, daca e redirectionat pe parbriz topeste orice gheata e afara.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmint26
post 6 Feb 2012, 12:15
Post #1212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 219
Joined: 18 February 11




Acum cateva zile nu aveam cu ce sa dau jos gheata de pe parbriz, am pornit motorul, asteptat fix 10 min(1,6 16v) timp in care s-au facut 4 linii, dat drumul la caldura pe recirculare, aerul doar pe parbriz si in vreo 15 min s a dezghetat singur, doar cu caldura de la masina.
Nu inteleg cum iti poate ingheta in mers daca e dat drumul la caldura si aerul sa bata spre el.

This post has been edited by cosmint26: 6 Feb 2012, 12:16


--------------------
Reno Megane 2000/rxi 1,6 16v - b22rol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Feb 2012, 12:30
Post #1213


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Cred ca i se depunea prea mult pe parbirz sau nu era data caldura pe maxim. Destul de ciudat.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 6 Feb 2012, 13:20
Post #1214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(IRONICK @ 6 Feb 2012, 09:45)
up.gif

[attachmentid=1627784976]
*



e buna si nestiinta asta cateodata. Nu prajesti motorul ca un prost si apoi te intrebi de ce ...esti prost.
Am mers cu Solenza si la -28, -30, iarna 2009-2010 si n-a avut masina nici pe naiba.


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Feb 2012, 13:29
Post #1215


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bella @ 6 Feb 2012, 10:28)
Ia citeste in urma si o sa vezi ca, la masinile mai vechi unde s-a schimbat termostatul nu s-a rezolvat nimic.
....
*



eu ,deabia, la al treilea i-am pus punct ! si inca ceva:mai ai si sonda! wink.gif
nasol e ca pavelele alea se ridica cate doua,asta te mai induce in eroare dar daca asa au considerat ok mintile luminate de la dacia... dry.gif

LE la un termostat mai conteaza si "latenta " lui...adica faceti un grafic si marcati pe o axa gradele apei la urcare(de la rece inchis perfect) raportat la distanta de deschidere si pe cealalta axa gradele la coborare de la perfect deschis si pana la inchis....o sa vedeti ca nu prea coincid axele....treaba asta se faace cu cana si termometrul in casa....
peci de la rece,urca la 4 si ramane acolo indiferent de situatie,asa e ok dar e posibil sa stationezi la 4 linii,opresti motorul si dupa 15 minute el sa fie intredeschis(neinchis complet)...pornesti ,pompa trage din radiator,circuitul mare se face oarecum...vine apa rece de jos,se incalzeste in motor si termostatul ramane la fel din cauza bimetalului care e practic un contact metalic mai putin sensibil(la unele termostate) si sta in 2 ohmy.gif .....nustiu daca m-a inteles cineva dar un termostat bun duce peste 80ron si nu e neaparat sa pui thompson....asa pateam eu cu un termostat de kko...eu acum am Gates(aruncati garnitura daca luati de asta ) si e ok pana acum...pret 65 direct de la Unix cu reducere,luat pe societate... laugh.gif

This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2012, 13:48


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 6 Feb 2012, 13:34
Post #1216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Multumesc pentru raspunsuri.
De obicei merg cu ventilatorul setat pe 2, si directionat pe picioare si parbriz. Ieri l-am schimbat si sa sufle aerul doar pe parbriz, cu caldura la maxim, dar dupa cateva minute tot mai aveam gheata.

Deci stie cineva cum se incalzeste parbrizul? Doar de la aerul din masina?
La Dacia 1300 parca tin minte ca era un radiator mic la baza parbrizului prin care circula apa din motor - dar nu sunt foarte sigur?
LE: Sau ala era pentru incalzirea habitaclului rolleyes.gif

LLE: Am uitat sa spun ca si dupa ce am mers vreo 30 minute cu ventilatia pe parbriz, din care vreo 10-15 cu ventilatorul pe viteza 3 (apoi am pus pe 2 ca muream de cald), inca tot mai aveam o bucata inghetata de cativa cm in partea de jos a parbrizului.
Cu 2 zile inainte am facut acelasi drum de 200 km tot pe ninsoare si nu am avut problema asta, dar parca nu ningea atat de tare.

LLLE : smile.gif L-am sunat pe mecanic si a zis ca parbrizul n-are nici un sistem de incalzire , se incalzeste doar de la aerul din interior. Spunea ca daca masina face caldura nu ar trebui sa inghete parbrizul. Nu stiu care o fi fost problema, nu am mai patit pana acum, daca mai apare mai studiez.. Mi s-a dus iluminarea din bord de vreo saptamana, dar oricum deja de aproape 8 ani stiu pe de rost ca ultima pozitie directioneaza pe parbriz, si am si pus mana sa verific cat de cald sufla.

This post has been edited by testike: 6 Feb 2012, 14:05


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Feb 2012, 13:38
Post #1217


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Sir Andrew @ 6 Feb 2012, 13:20)
e buna si nestiinta asta cateodata. Nu prajesti motorul ca un prost si  apoi te intrebi de ce ...esti prost.
Am mers cu Solenza si la -28, -30, iarna 2009-2010 si n-a avut masina nici pe naiba.
*
Tu nu stii nici despre ce vorbesti. Ce curenti de aer sunt in compartimentul motor si de ce s-a renuntat la cele doua gauri din deflectoarele laterale?


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 6 Feb 2012, 17:56
Post #1218


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bella @ 3 Feb 2012, 10:39)
Da, poate fi o eroare de proiectare


eu zic ca e o eroare de liniarizare a captorului de temp. lichid racire sleep.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Feb 2012, 20:45
Post #1219


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(testike @ 6 Feb 2012, 14:34)
....

Deci stie cineva cum se incalzeste parbrizul? Doar de la aerul din masina?
La Dacia 1300 parca tin minte ca era un radiator mic la baza parbrizului prin care circula apa din motor - dar nu sunt foarte sigur?
.
*



eu zic sa citesti manualul de utilizare al masinii si ai sa te lamuresti....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 6 Feb 2012, 21:14
Post #1220


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




La -20C, prin oras, cu motorul incalzit, de pe parbriz se ridica aburi cand ma opresc la semafor. Si de pe geamurile laterale daca baga aeratoarele caldura si sunt dirijate spre ele. Ninsoarea se topeste instantaneu. Asta se intampla la orice masina in stare buna (se intampla si la batranul R9 diesel). Exclud de aici R12 care are un sistem 'original' ce mie mi se pare neinspirat.
Probleme pot sa apara daca mergi cu viteza si ninge puternic, inspre stalpi nu prea mai ajunge aerul si daca apuca sa se depuna fleoșcăraie, nu o sa se mai topeasca. Grila de aer de la parbriz e prea scurta, asta e.
Geamurile spate se usuca mai greu, daca mai sunt si pasageri acolo condensul va fi aproape inevitabil, stalpul central are carenajul de plastic masiv si fluxul de aer cald si uscat se distanteaza prea mult ca sa mai faca treaba. Sa ceri tubulatura cu grila pe stap mi se pare deplasat pe Logan, dar nu stiu ce efect au tuburile din podea pentru locurile din spate, eu nu le am (pe R9 existau si nu erau optionale).
Eu prefer sa tin aerul cald spre picioare, combinat cu parbrizul atunci cand incepe sa se abureasca, confortul e maxim asa pentru ca aerul cald are tendinta naturala de a se ridica. La fel cum vara, aerul rece va fi dirijat in sus pentru ca el va cobora de la sine spre picioare.

testike, nu conteaza unde e radiatorul de incalzire, (teoretic poate sa fie si in portbagaj) important e fluxul de aer din habitaclu.

Pentru cei cu dCi si problema reala cu liniutele (nu termostate aiurea sau alte nebunii): daca Dacia nu ofera nici o solutie reala, nu de genul raspunsului 'asa face toate', eu as incerca o recalibrare a valorii rezistentei sondei cu o alta rezistenta (plasata in serie sau paralel dupa cum e nevoie) in asa fel incat sa deplasez punctul de aprindere al pavelelor de regim undeva sub temperatura corecta de functionare a motorului.

This post has been edited by LuluMOB: 6 Feb 2012, 21:24


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Feb 2012, 00:09
Post #1221


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Diesel-ul se incalzeste greu prin definitie....asa e el bolnav....azi am mers 3-4 ore cu un vento de 1.9td si dupa 30 min a inceput sa incalzeasca aerul....mi-au inghetat oo-le in ea....si ce daca modati placa de la TdB? real tot rece o sa fie pe frigurile astea....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 7 Feb 2012, 10:04
Post #1222


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(P-A-C-O @ 6 Feb 2012, 17:56)
eu zic ca e o eroare de liniarizare a captorului de temp. lichid racire  sleep.gif
*



O sa caut niste cursuri de la o facultate de profil sa le urmez ca sa inteleg ce spui...pe bune acuma, tu te simti bine cand vii si arunci pe aici cu terminologiile astea sau ti s-a promis vreun premiu pentru numarul de post-uri.

Asa ai aruncat pastila si cu proiectarea camerei de ardere, bride si alte explicatii pompoase si s-a dovedit ca nu aveai nicio baza in presupunerile tale(avand in vedere ca ai tacut malc atunci cand ti s-au cerut detalii).




7 Feb 2012, 10:06:
QUOTE(LuluMOB @ 6 Feb 2012, 21:14)
Pentru cei cu dCi si problema reala cu liniutele (nu termostate aiurea sau alte nebunii): daca Dacia nu ofera nici o solutie reala, nu de genul raspunsului 'asa face toate', eu as incerca o recalibrare a valorii rezistentei sondei cu o alta rezistenta (plasata in serie sau paralel dupa cum e nevoie) in asa fel incat sa deplasez punctul de aprindere al pavelelor de regim undeva sub temperatura corecta de functionare a motorului.


Si asta ne incalzeste la..."ochi".

This post has been edited by bella: 7 Feb 2012, 10:06


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 7 Feb 2012, 10:40
Post #1223


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Pe mine m-ar incalzi sa stiu ca motorul isi atinge temperatura de regim si o mentine. Asta e rolul indicatoarelor din bord, nu sa ne incalzeasca.

This post has been edited by LuluMOB: 7 Feb 2012, 10:42


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 7 Feb 2012, 10:43
Post #1224


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Poate nu am inteles eu bine...modificarea sugerata de tine cum ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede?


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 7 Feb 2012, 10:51
Post #1225


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Modificarea sugerata intr-adevar nu are legatura cu incalzirea probabil ci doar cu observarea mai exacta a temperaturi motorului pentru depistarea in viitor a decedarii termostatului. Si eu suspectez o interpretare gresita a valorilor senzorului de temperatura pe 1.5dci E5. Practic se aprind primele 2 liniute la 15 min de mers prin oras si atit. E de-a dreptul orbeste. Mai bine scoteau afisarea temperaturii de tot in ritmul asta.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 7 Feb 2012, 10:51
Post #1226


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Nu ajuta deloc, bella.
Problema pe care o au unii cu dCi e ca motorul chiar ajunge la temperatura normala, termostatul incepe sa deschida, dar pe bord sunt 2 linii, ceea ce nu e normal.
Reciteste topicul, vezi povestea lui mandgeo. (ex.: #356)

This post has been edited by LuluMOB: 7 Feb 2012, 10:52


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 7 Feb 2012, 11:38
Post #1227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Eu il sun iar pe electrician, sa vedem daca rezolva ceva - desi nu am prea mari sperante. Mi se pare ca nu da caldura prea bine, sau afisajul de la bord e aiurea.
Azi dupa ce m-am invartit vreo 30 minute prin oras , cu pauze, bordul arata 2 linii, dar cand porneam ventilatorul imi porneau si releele de la incalzire si nu dadea caldura prea tare, aerul era doar caldut.
In felul asta chiar ca e nefolositor indicatorul, practic aproape tot timpul arata 2 linii.
Am mai fost la o diagnoza dar nu am rezolvat mare lucru, electricianul spunea ca termostatul incepe sa deschida la 79 grade si sa-l las asa ca nu merita schimbat, pentru ca am sanse sa nimeresc altul care merge la fel. Dar nu stia temperatura de la care ar trebui sa afiseze 4 linii.

This post has been edited by testike: 7 Feb 2012, 11:39


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Feb 2012, 11:40
Post #1228


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Rezistentele alea nu fac caldura sa te sufoci. Mai ales cand bagi aer de afara la -20.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 7 Feb 2012, 12:14
Post #1229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Pai aveam si 2 liniii la bord.
Si acum sunt -6 in CJ.
Nu stiu de la ce temperatura ar trebui sa arate 2 linii, ma gandesc ca vreo 40-50?
E normal sa mearga si rezistentele cand temperatura motorului e la 2 linii?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Feb 2012, 12:22
Post #1230


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




-6 sau -20 tot dracul ala este

Rezistentele merg intermitent sau nu functioneaza ambele. Le gestioneaza ecu in functie de temperatura, sarcina alternatorului, turatie, viteza, etc.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 7 Feb 2012, 13:59
Post #1231


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Eram pe loc la ralanti.
Cand porneam ventilatorul turatia urca spre 1000 rpm si se auzeau releele de la incalzire, cand opream turatia scadea.
As fi curios sa aflu daca e normal sa porneasca rezistentele cand motorul are 2 linii..

This post has been edited by testike: 7 Feb 2012, 13:59


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 7 Feb 2012, 16:46
Post #1232


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bella @ 7 Feb 2012, 10:04)
O sa caut niste cursuri de la o facultate de profil sa le urmez ca sa inteleg ce spui...


este chiar primul, daca faci o intrebare la gogu wink.gif

PS: scuze, am crezut ca ai terminat si tu o facultate in domeniul tehnic sleep.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 7 Feb 2012, 17:28
Post #1233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(testike @ 7 Feb 2012, 13:59)
Eram pe loc la ralanti.
Cand porneam ventilatorul turatia urca spre 1000 rpm si se auzeau releele de la incalzire, cand opream turatia scadea.
As fi curios sa aflu daca e normal sa porneasca rezistentele cand motorul are 2 linii..
*



Da, e normal. Cand ai doua linii temperatura poate fi oriunde intre 60 grade si 85. Nu as putea sa iti spun temperatura exacta pana la care sunt pornite rezistentele de incalzire, dar cert este ca atunci cand ai 2 linute de putin timp, inca sunt mentinute si rezistentele. Dupa un timp, daca stai si asculti, ai sa vezi ca le decupleaza (tot cand ai doua liniute, dar cand motorul e mai cald... banuiesc eu, undeva peste 75-80 grade)


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 7 Feb 2012, 20:09
Post #1234


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(IRONICK @ 7 Feb 2012, 12:22)
Rezistentele merg intermitent sau nu functioneaza ambele. Le gestioneaza ecu in functie de temperatura, sarcina alternatorului, turatie, viteza, etc.

intreb si eu, nu dati cu paru: s-a "jucat" careva in soft cu reglajele pentru acestea?... in sensul "sa plece" mai devreme, pentru o durata de timp mai mare, sa porneasca toate treptele pentru tr. I ventilator, etc smile.gif


This post has been edited by P-A-C-O: 7 Feb 2012, 20:15


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 9 Feb 2012, 10:35
Post #1235


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Nu stiu ce sa zic, la mine se pare ca merg aiurea rezistentele, sau nu stiu eu niste lucruri.
Cateodata imi pornesc cand sunt 2 linii la bord, altadata nu pornesc cand nu am nici o linie in bord.
Oare asta sa insemne ca senzorul de temperatura e dus?
De unde se citeste valoarea pentru oprirea/pornirea rezistentelor?

L-am sunat pe electrician si spunea ca poate sa fie ori termostatul ori senzorul de temperatura.
Nu stiu pe care sa il schimb primul, ma gandesc sa schimb termostatul pentru ca zicea ca e mai ieftin - am gasit Vernet cu 110 RON?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 9 Feb 2012, 11:31
Post #1236


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Si eu am inceput cu termostatul si era senzorul icon_mrgreen.gif


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 9 Feb 2012, 11:56
Post #1237


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Am gasit cu 107 RON termostat+carcasa+senzor la Bonmarc: http://www.bonmarc.ro/faruri-lampi/piese-m...n-1-5dci-euro-4

Asta e senzorul care ar putea avea probleme, asa-i?
In cazul asta cumpar si le schimb pe toate.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 9 Feb 2012, 14:10
Post #1238


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Foarte bine, dar schimba-le pe rind, incepind cu senzorul. In felul asta stii care a fost cauza si pastrezi piesele ramas pentru cind o fi nevoie. Se intimpla sa inlocuiesti ceva vechi cu altceva mai prost.

This post has been edited by corbex: 9 Feb 2012, 14:10


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 10 Feb 2012, 15:59
Post #1239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Am cumparat termostatul+carcasa+sonda, o sa merg zilele astea sa le schimb si revin cu noutati.
A mai facut intre timp electricianul o diagnoza la un dci din 2007 si se comporta exact ca la mine: incepe sa deschida la aproape 80 de grade, si apoi sa inchida pe la 75.
La magazin mi-au zis ca termostatul nou ar trebui sa deschida pe la 86 de grade, sa vedem ce o sa fie.

This post has been edited by testike: 10 Feb 2012, 16:00


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Feb 2012, 01:51
Post #1240


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




89 sau peste ...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
49 Pages « < 40 41 42 43 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:42
Forum Renault