DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aerul conditionat

nh1980ro
post 24 May 2009, 11:19
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Eu nu tin minte sa fie vreun punct negru. Verzui se vede lichidul dinauntru. Uneori cand opresti motorul si lasi masina mai mult timp ai sa vezi ca se goleste ala si ramane transparent. Poate punctul negru e niste mizerie de fapt.
Oricum daca se vede verzui e bine, pentru ca inseamna ca mai ai freon si ulei.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 24 May 2009, 12:06
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




aha ok
smile.gif
las k revin mai tz cu o poza:)
tongue.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 27 May 2009, 10:23
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




scuze de intarziere....da am apartamentul in renovare si cam greu cu cablurile etc...tongue.gif
IMG_0012.JPG ( Size: 263.36k ) Number of downloads: 844
uite si poza ceti ziceam..... asa e cand dau drumu la ac....faza e ca la max un minut incepe sa nu s emai vada punctul ala(probabil pe unde se ridica freonul) si se face val-vartej cu niste chestii albicioase....ceva in genu cand speli o sticla in care a fost lapte...smile.gif) .....asa trebe sa fie sau?.....


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 27 May 2009, 10:55
Post #94


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Acum am inteles ce vrei sa spui. Da, ala e orificiul prin care vine freonul.
Eu nu prea m-am uitat cu atentie, dar parca n-am vazut decat o chestie galben-verzuie si atat, dar nimic altceva.

De cat timp n-ai mai schimbat freonul si uleiul?


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 27 May 2009, 11:09
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




poi ...io am masina de 1 an juma si nam facuto ..iar primul proprietar nu cred ca a umblat la ele....deci cam din fabrica adica din 2004 nu sa schimbat freonul si uleiul....
de racit inca raceste nui problema:)...in 5 minute e frigider:))
poate am sa fac o poza si o sa postez si cum se vede:P

This post has been edited by gabyu: 27 May 2009, 11:10


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 29 May 2009, 13:08
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




bun mam uitat azi iar.....si am vazut carei treaba....cand il pornesc apare ca in poza se ridica freonul....apoi..ramane asa....daca ridic la o treapta mai mare....se face putin tulbure dar in 2 sec isi revine si ramane lipde ca in poza...cred ca nare nik:)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 1 Jun 2009, 17:12
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 27 November 07




Am nevoie de ajutor ...
Nu mai porneste compresorul...
Cine imi recomanda si mie un service in Constanta unde sa pot rzolva problema ?
HELP !


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 5 Jun 2009, 13:51
Post #98


feel good on weels


Group: Members
Posts: 591
Joined: 26 April 07




Am umblat la instalatie, adica mam uitat si eu in "ochiu ala " am pornit masina am lasat sa se incalzeasca motoru bine vreo 10m si apoi am dat drumul la AC o cuplat lam lasat sa mearga, nu prea racea el, in ochiu ala mai se vedea ca se misca din cand in cand ceva lichid, si mam gandit de aer pe instalatie, am oprit motoru, si am desfacut si am apasat pe ala acolo iesea aer doar, si am continuat pana miam zis ca poate fac ceva:P... ( poza nu e a mea : "sageata galbena" )
13083670005.jpg ( Size: 58.09k ) Number of downloads: 772

pe urma nu mai cupla AC se aprindea becu dar nu mergea, intrun final o sa ajung la service, dar pana atunci, pareri, din cauza ca o pierdut presiune nu mai cupleaza? pentru ca la altceva nu am mai umblat.Multumesc

This post has been edited by sebastianu: 5 Jun 2009, 13:52


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 5 Jun 2009, 14:12
Post #99


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai ai scos freonul.. smile.gif
Tre sa mergi in service sa incarci inapoi instalatia.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus73
post 7 Jun 2009, 18:34
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 24 May 08
From: Constanta




Pentru sky79ct...iti dau adresa unui service unde poti sa-ti rezolvi problema
Real Azzuro str.Oborului nr.45 evident Constanta.
Si eu tr sa merg sa-mi rezolv o problema aparuta la AC ...nu imi mai raceste bine habitaclul.


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnny73
post 7 Jun 2009, 19:21
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 15 December 07




Eu am masurat presiunea din instalatia de racire la un atelier din ala la care se repara frigidere.Meseriasul a spus ca e normala, dar mie mi se pare ca nu prea raceste. Se pierd in timp proprietatile freonului?Masina mea e o Clima din 2003.


--------------------
DACIA Solenza 2003/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 7 Jun 2009, 20:10
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 27 November 07




La mine s-a rezolvt problema ..de la sine...a porniti si gata .
Am fost si la service-ul de pe str Oborului si mi-a spus ca un compresor ar fi cam 1000 Euro...
Ala a glumit?biggrin.gif


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 12 Jun 2009, 13:16
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




nu e atat de scum..dar i jur de 3-4 sute de euro e..second poate 10 milioane.al meu baga rece,dar presiunea nu e constanta,si cand il cuplez mai ales in mers zici ca mai e un motor sub capota..


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 18 Jun 2009, 12:55
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




inca o problema legata de aer...sau mai bine zis de recirculare.cand e pornita recircularea se aude un zgomo nasol din compartimentul aeratoarelor,sau pe conducte pe acolo?ce sa fie?pot sa curat in caz ca e ceva gunoi?cred ca nu e prea aproape de aerator ca sa pot actiona din interior.. va rog idei si sfaturi


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 21 Jun 2009, 21:31
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(sebastianu @ 5 Jun 2009, 13:51)
Am umblat la instalatie ... mam gandit de aer pe instalatie, am oprit motoru, si am  desfacut  si am  apasat pe ala acolo  iesea aer doar, si am continuat pana miam zis ca poate fac ceva:P...

pe urma nu mai cupla AC se aprindea becu dar nu mergea, intrun final o sa ajung la service, dar pana atunci, pareri, din cauza ca o pierdut presiune nu mai cupleaza? pentru ca la altceva nu am mai umblat.Multumesc
*



1. ceva mai gresit de atat oare puteai sa faci ?
2. daca aveai "aer" pe instalatie , dar stii ca acolo se afla si freon si ulei pt compresor , cum poti tu sa scoti doar asa-zisul aer ?
3. mergi la un service Dacia , NU spune ce prostie ai facut , NU spune ca ai avut pierderi pe instalatie , ci spune ca s-a inlocuit eventual o conducta , altfel vei plati si o verificare a sistemului care costa aproape cat o incarcare . La service le spui sa-ti incarce si cu freon si cu ulei de compresor , complet , apoi nu pleci de acolo pana nu faci proba !
- dupa cateva minute - zeci de minute zgomotul compresorului va dispare cam 80% , cam in 3-5 minute va baga aer rece si daca vei merge pe recirculare in trafic in max 15 minute va fi FRIG in masina . ( asta daca nu ai alte probleme )
- manopera de completare ( medie ) este de 90 ron pt freon si ulei , dar tu daca l-ai scos pe tot , cam 1,8 - 2 mil. te va costa . ( asta la Dacoserv Militari )
4. instalatia A/C a masinii are mai multi senzori , printre care si senzori de presiune in circuit , sensori de temperatura si impreuna cu cei de la motor fac toata instalatia sa mearga in parametrii optimi . Daca sensorul de presiune a dat comanda STOP , normal ca restul instalatiei nu mai functioneaza , ca nu cumva sa se deterioreze si alte piese mai importante . Toate acestea le gasesti deja scrise in topicurile pe acest forum , problemele fiind discutate de ani buni !
5. daca nu te documentezi inainte sa faci proatia despre ce este vorba vei scoate multi bani din buzunar , asa ca foloseste-te de forum si mai intai CITESTE sutele de pagini ( pentru ca in toata viata masinii cu siguranta ti se vor intampla cel putin 60% din toate aceste probleme descrise pe aici ) , apoi inveti sa pui intrebarile ( pentru ca deja stii problema ) si abia apoi ... actionezi .
6. cu placere !

QUOTE(rratzoiusexos @ 12 Jun 2009, 13:16)
nu e atat de scum..dar i jur de 3-4 sute de euro e..second poate 10 milioane.al meu baga rece,dar presiunea nu e constanta,si cand il cuplez mai ales in mers zici ca mai e un motor sub capota..
*


Care presiune nu este constanta ? Temperatura care ti-o da in aeratoare depinde de multi factori . Compresorul A/C se pare ca are geometrie variabila si se comporta diferit la viteze diferite si la regimuri de lucru diferite , astfel incat , atunci cand accelerezi puternic se pare ca decupleaza , apoi cand revii la un regim de turatie normal , iar porneste . Alte variabile mai sunt si presiunea din circuit si temperaturile ( interioara si exterioara ) .
Se recomanda ca A/C-ul sa nu fie pornit mai devreme de 30 de secunde de la pornirea motorului , la rece , sa nu fie pornit daca ai peste 4000 rpm , sa-l mai folosesti din cand in cand chiar si iarna si mai sunt niste conditii pe care le afli daca mai citesti pe forum .
Daca face galagie poate ar fi cazul sa-i faci si tu o completare de freon si ulei si ai sa vezi ca-l reduci la tacere si ii creste si randamentul .

QUOTE(rratzoiusexos @ 18 Jun 2009, 12:55)
inca o problema legata de aer...sau mai bine zis de recirculare.cand e pornita recircularea se aude un zgomo nasol din compartimentul aeratoarelor,sau pe conducte pe acolo?ce sa fie?pot sa curat in caz ca e ceva gunoi?cred ca nu e prea aproape de aerator ca sa pot actiona din interior.. va rog idei si sfaturi
*



Curata compartimentul aerotermei de la capota , apoi cureti si aeratoarele si condensorul cu solutie pt A/C si poate schimbi si filtrul de polen !
Poti sa cureti in caz ca e ceva gunoi ... daca te pricepi , altfel sa nu bagi surubelnite si altele prin instalatie ca o dai in balta mai rau decat colegul de mai sus cu "aerisirea" lui . Bafta !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 22 Jun 2009, 10:00
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




am curatat pe lanaga aeroterma in zona capotei,dar cred ca a tras ceva inauntru,si nu stiu cum sa o curat.nu prea ai acces .se desface in vre un fel?


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blondu'
post 22 Jun 2009, 15:12
Post #107


Ladist


Group: Members
Posts: 114
Joined: 27 May 06




Am umplut instalatia acum ~ 1 luna(100RON),aveam doar 148g .Au pus 550g,atit au programat aparatul, si acum am alta problema...cind merg NUMAI in treapta 1 cu ventilatorul si AC pornit teava face ghiata! nu doar puful ala de zapada,ghiata!
Daca merg pe treapta 2-3 la ventilator nu face asa,doar se umezesc.
Am foat la ei iar si au spus ca este blocata pe deschis supapa,cea incorjurata cu rosu in poza,si acum am suprapresiune in instalatie si trebuie schimbata urgent ca altfel va ceda pe undeva,va exploda la propriu...asa este?
Si cum se numeste acea piesa ? si mai ales ,gasesc asa ceva?ms

This post has been edited by blondu': 22 Jun 2009, 15:14

Attached thumbnail(s)
Image0032.jpg ( Size: 268.85k ) Number of downloads: 658
Image0034.jpg ( Size: 211.91k ) Number of downloads: 642


--------------------
Solenza Scala / Lada 2105 -2003 / 1987 - B-71-LAD
Pentru adresa site:click pe user name-> home page; Contact: 0722.833.643 , Mihai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kpy1987
post 22 Jun 2009, 20:13
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21 June 09
From: slobozia




eu unu montez aere split de perete si altele la astea cand face gheata radiatorul sau conducta tur inseamna ca nu are freon sau mai bine zis uleiul din freon care ajuta la pulverizarea acestuia , daca nu are forta sa faca tot circuitul ingheata pe traseu ai sa vezi ca daca iti baga freon acea teava se desgheata in timp ce intra in compresor si normal trebuie scos freonul vidata instalatia si bagat freon nu numai dupa presiunea indicata cat dupa gramajul de freon suportat de compresor prea mult sau prea putin egal ineficienta.

This post has been edited by kpy1987: 22 Jun 2009, 20:18


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima - IL99THL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blondu'
post 23 Jun 2009, 08:28
Post #109


Ladist


Group: Members
Posts: 114
Joined: 27 May 06




Deja am specificat ca sa umplut instalatia acum ~ 1luna...aparatul de incarcat instalatii era electronic...a scos ce era in instalatie, au scos 148g, au vidat si au umplut instalatia cu 550g freon si 50g de ulei.
Deci,teoretic, totul este "ca la carte" ;umpluta instalatia...si totusi face ghiata pe teava NUMAI CIND MERG LA TREAPTA 1 LA VENTILATOR... daca este la 2-3-4- NU face ghiata...


--------------------
Solenza Scala / Lada 2105 -2003 / 1987 - B-71-LAD
Pentru adresa site:click pe user name-> home page; Contact: 0722.833.643 , Mihai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 23 Jun 2009, 13:34
Post #110


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Cum zicea si colegul, ti-au pus prea putin ulei.

Uite aici cum trebuia - din manualul de SLZ- lucru scris parca si pe placa aia aflata in compartimentul motor. De ce le-a fost greu sa citeasca si sa respecte recomandarile producatorului ????
Nu cred ca e stricata nici o supapa.
Oricum compresorul are protectie la suprapresiune si se opreste peste nu stiu cate atmostfere.

Refrigerant instalație aer condiționat HFC 134 a -- 0,600 kg
Ulei compresor PAG SP 10 sau SP 20 ---- 135 cm3


Eu in locul tau i-as pune sa rezolve in garantie, sper ca ai factura. Ii pui sa respecte specificatiile scrise pe masina !
Daca nu... ANPC ! Ai garantie 90 zile la lucrare, parca, iar ei nu au facut-o cum trebuie. Ti-au pus mai putin de jumatate din ulei !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blondu'
post 24 Jun 2009, 15:29
Post #111


Ladist


Group: Members
Posts: 114
Joined: 27 May 06




Am fost la ei astazi,au golit instalatia si au pus "ca la carte"...tot face ghiata,bine,nu face imediat,inainte in max 2 min era gheta pe tevi,acum dupa aprox 10 min...dar tot face.
Si inca ceva,face zgomot compresorul,un zgomot ca de rulment uzat...aproximativ.Zgomot facea si inainte de umplere,ei au spus ca intra in categoria "asa face toate" smile.gif


--------------------
Solenza Scala / Lada 2105 -2003 / 1987 - B-71-LAD
Pentru adresa site:click pe user name-> home page; Contact: 0722.833.643 , Mihai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 25 Jun 2009, 10:21
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




inca nu am rezolvat zornaitul produs in treptele superioare ale aerotermei si cand este pornita recircularea.nu am acces sa curat aeroterma,decat la filtrul de polen,care este relativ nou,iar partea de recirculare habar nu am unde este.daca m ati putea sfatui ce sa curat si cum,ca sa scap de acest zgomot as fi recunoscator.


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 25 Jun 2009, 10:31
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Clapeta de la recirculare o vezi daca te uiti in dreapta sub bord.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 25 Jun 2009, 12:35
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 4 June 08




multam.altele pe care ar trebui sa le mai curat?


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_xx
post 25 Jun 2009, 19:41
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 May 08




Am si eu o intrebare, care e diferenta de consum intre treapta 4 si 1, procentual, de exemplu?


--------------------
Dacia Solenza Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smooth
post 11 Jul 2009, 11:37
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 29 August 08




Salut,
de cateva zile am si eu o "problema" cu AC-ul. Am observat ca atunci cand accelerez(intre 30-60Km/h sa zicem) se aude o turatie "suplimentara" fata de cea a motorului. Cand "linistesc" pedala, turatia se pierde, contopinduse cu cea a motorului. La viteza constanta nu se aude aceasta extra-turatie. Repet, nu tin minte s-o fi auzit vara trecuta. Precizez ca sunt un pic maniac cu zgomotele masinii si verific de fiecare data cand mi se pare ca apare un zgomot nou smile.gif

Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 2003 Clima - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 11 Jul 2009, 17:30
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Daca esti maniac cu zgmotele, atunci ai cam gresit masina.. biggrin.gif
Acum serios, turatia suplimentara e de la AC. S-a incalzit afara si 'drujba' incepe sa fie prezenta.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 11 Jul 2009, 19:39
Post #118


feel good on weels


Group: Members
Posts: 591
Joined: 26 April 07




QUOTE(marius80_eugen @ 21 Jun 2009, 21:31)
1. ceva mai gresit de atat oare puteai sa faci ?
2. daca aveai "aer" pe instalatie , dar stii ca acolo se afla si freon si ulei pt compresor , cum poti tu sa scoti doar asa-zisul aer ?
3. mergi la un service Dacia , NU spune ce prostie ai facut , NU spune ca ai avut pierderi pe instalatie , ci spune ca s-a inlocuit eventual o conducta , altfel vei plati si o verificare a sistemului care costa aproape cat o incarcare . La service le spui sa-ti incarce si cu freon si cu ulei de compresor , complet , apoi nu pleci de acolo pana nu faci proba !
- dupa cateva minute - zeci de minute zgomotul compresorului va dispare cam 80% , cam in 3-5 minute va baga aer rece si daca vei merge pe recirculare in trafic in max 15 minute va fi FRIG in masina . ( asta daca nu ai alte probleme )
- manopera de completare ( medie ) este de 90 ron pt freon si ulei , dar tu daca l-ai scos pe tot , cam 1,8 - 2 mil. te va costa . ( asta la Dacoserv Militari )
4. instalatia A/C a masinii are mai multi senzori , printre care si senzori de presiune in circuit , sensori de temperatura si impreuna cu cei de la motor fac toata instalatia sa mearga in parametrii optimi . Daca sensorul de presiune a dat comanda STOP , normal ca restul instalatiei nu mai functioneaza , ca nu cumva sa se deterioreze si alte piese mai importante . Toate acestea le gasesti deja scrise in topicurile pe acest forum , problemele fiind discutate de ani buni !
5. daca nu te documentezi inainte sa faci proatia despre ce este vorba vei scoate multi bani din buzunar , asa ca foloseste-te de forum si mai intai CITESTE sutele de pagini ( pentru ca in toata viata masinii cu siguranta ti se vor intampla cel putin 60% din toate aceste probleme descrise pe aici ) , apoi inveti sa pui intrebarile ( pentru ca deja stii problema ) si abia apoi ... actionezi .
6. cu placere !
Care presiune nu este constanta ? Temperatura care ti-o da in aeratoare depinde de multi factori . Compresorul A/C se pare ca are geometrie variabila si se comporta diferit la viteze diferite si la regimuri de lucru diferite , astfel incat , atunci cand accelerezi puternic se pare ca decupleaza , apoi cand revii la un regim de turatie normal , iar porneste . Alte variabile mai sunt si presiunea din circuit si temperaturile ( interioara si exterioara ) .
Se recomanda ca A/C-ul sa nu fie pornit mai devreme de 30 de secunde de la pornirea motorului , la rece , sa nu fie pornit daca ai peste 4000 rpm , sa-l mai folosesti din cand in cand chiar si iarna si mai sunt niste conditii pe care le afli daca mai citesti pe forum .
Daca face galagie poate ar fi cazul sa-i faci si tu o completare de freon si ulei si ai sa vezi ca-l reduci la tacere si ii creste si randamentul .
Curata compartimentul aerotermei de la capota , apoi cureti si aeratoarele si condensorul cu solutie pt A/C si poate schimbi si filtrul de polen !
Poti sa cureti in caz ca e ceva gunoi ... daca te pricepi , altfel sa nu bagi surubelnite si altele prin instalatie ca o dai in balta mai rau decat colegul de mai sus cu "aerisirea" lui . Bafta !
*



eugen, multumesc de raspuns, omu mai greseste iti dau dreptate invata inainte sa... ... asta e. multumesc smile.gif



--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 11 Jul 2009, 22:11
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 630
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




doar cu ac pornit la schimbarea treptelor atunci cand apas pedala de ambreiaj , creste un pic turatia. "Asa face toate ? "


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kpy1987
post 12 Jul 2009, 17:54
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 21 June 09
From: slobozia




asa face si a mea clima 2004 asa fac toate dacia si renault se aude turatia cand schimbi viteza e ceva normal stai linistit
freonul in instalatie la slz 2004 640 grame are acelasi compresor ca modelul clio 2004 am schimbat de curand la specificatii se recomanda la doi ani sa se schimbe freonul isi pierde proprietatile asa zic si cei de la renault.

This post has been edited by kpy1987: 12 Jul 2009, 17:58


--------------------
Dacia Solenza 2004 Clima - IL99THL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 20:34
Forum Renault