DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 24 25 26 27 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

ment
post 27 Jul 2008, 21:25
Post #741


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Salut, am masurat diodele, si par a fi in ordine, in sensul ca nu conduc decat intr-un sens toate, atat la borna plus cat si la minus, iar valorile aratate pe multimetru (masurand pentru continuitate) erau aceleasi, deci presupun ca nu aici ar fi problema..

Rezistenta intre cele doua "inele" de cupru este de 4.8 ohmi, carbunii sunt buni, rulmentul pare ok, iar bobinajul statorului nu pare intrerupt, desi acolo nu stiu exact daca pot sa masor si cum.

Oricum multumesc de ajutor, mi-am rezolvat problema pe moment ca d-aia aveam al doilea alternator, in cazuri d-astea biggrin.gif iar la asta sa se uite taicamiu cand o avea timp, ca el ar trebui sa se mai priceapa la asa ceva. Maine o sa ma apuc de altceva, adica de curatat carburatorul, ca de ala am nevoie mai mare acum tongue.gif.

Mersi din nou


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_d_1300
post 1 Aug 2008, 20:19
Post #742


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 31 January 07




Deci... am faruri halogene H4. Alternatorul se face foarte fierbinte dupa un drum de 30km in oras cu farurile aprinse. Alternator de Tico se potriveste pe Dacie? Sau ce alternator ieftin si bun imi recomandati?
P.S. Sorry daca s-a mai discutat, da sa citesc 35 de pagini e cam mult biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 1 Aug 2008, 21:05
Post #743


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




si de asta nu poti sa stai tu linistit ca se face fierbinte, apropos, dupa un drum pune mana si pe galerie, sa vezi cum e, eu zic sa-ti iei alta ca e defecta a ta..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_d_1300
post 1 Aug 2008, 22:22
Post #744


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 31 January 07




Nu mai fi asa acid, vrei sa pun poza cu semnu de incepator sa dai dovada de mai multa intelegere? biggrin.gif biggrin.gif Normal, cand mi se pare ceva in neregula, nu pot sta linistit. Si la Dacie cred ca nici voi astia f experimentati nu ati descoperit absolut toate trucurile & stuff. wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Aug 2008, 22:45
Post #745


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




si bobina de inductie se poate incalzi dupa un timp , si chiar sa friga wink.gif


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 2 Aug 2008, 12:13
Post #746


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




am o problema cam offtopic.
bateria mea e varza, singura masina pe care o porneste e a mea. am vrut sa ajut pana acum 2 masini sa porneasca cu ea si deabia reusea sa haraie un pic electromotorul. daca las 5 minute si eu farurile, adio. vreau sa o pun pe redresor, am unul, dar nu are marcate firele. cum pot afla cum sa il conectez la baterie? cum trebuie sa pun un bec, de exemplu? in serie, in paralel?


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Aug 2008, 00:19
Post #747


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poti detecta plusul si minusul , cu aparatul de masura sau cu o dioda inseriata cu un bec , (este un pic mai greu asa) tensiunea la bornele redresorului nu trebuie sa depaeasca 14V


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 3 Aug 2008, 18:41
Post #748


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Poti folosi un LED pe catodul caruia ai inseriat o rezistenta de 560-820 ohmi. dai drumul la redresor si conectezi LEDul astfel pregatit. Daca se aprinde, inseamna ca la piciorusul unde e rezistenta ai PLUS, iar la celalalt, evident, MINUS.

Iata si cum detectezi piciorusele la un LED: Picior lung=catod, picior scurt=anod. Iar desenat electric e asa:

Anod ---|>|--- Catod ---|=|---

LED Rezistenta


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Carburatorul
post 6 Aug 2008, 23:32
Post #749


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 10 November 05




Salut,

E simplu sa afli care sunt semnele bornelor, cum s-a spus si mai sus.
Setezi aparatul de masura pe scala de 20 VDC , conectezi redresorul la reteaua electrica (220V AC) iar apoi conectezi firele la fisele aparatului de masura.
Intr-un sens conectate vei vedea 13 sau 14V pe scala aparatului pentru legarea corecta (in functie de cat scoate redresorul tau mai exact), iar in celalat sens -13 sau -14V pentru legarea inversa. Sensul vizat este cel cu valoare pozitiva.

Bafta!


--------------------
Dacia Berlina - privat '99 1310 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 7 Aug 2008, 14:35
Post #750


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ledul din constructie are la baza lui o tesitura dreapta daca va uitati mai atent e aceea reprezinta catodul iar unde e curbat reprezinta anodul

Attached thumbnail(s)
led.JPG ( Size: 13.89k ) Number of downloads: 354


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Aug 2008, 14:54
Post #751


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu toate LEDurile au acea tesitura... dar de pot vedea in interior 2 electrozi: unul mai mic si unul mai mare. Cel mic e anodul, iar cel mai mare e catodul, unde la unele modele e acea tesitura de care zici tu. Daca LEDul e nou, piciorul mai lung e anod.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 2 Sep 2008, 09:55
Post #752


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Baieti - dupa ce am citit 26 de pagini tot nu's lamurit. Ca am facut cateva masuratori si la masina mea iar pana pe la pagina 8 era OK (~valorile de pe forum) dar apoi nu mai stiu pe cine sa cred - unul zice ca e bine 14,4 altul zice ca e prea mult si trebuie 14,2 altul zice ca merge si 13,8...deci.... mad.gif

Intrebari:

Cu motorul -

- oprit - = xx.x V
- relati (fara alti consumatori in plus) - = xx.x V
- 2500-3000 (fara alti consumatori in plus) - = xx.x V
- 2500-3000 (cu faza scurta) - = xx.x V



--------------------
Dacia 1310 L - IS-**-*** 1999
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 2 Sep 2008, 11:33
Post #753


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Daca densitatea electrolitului este scazuta sub 1,24g/cm3,inseamna ca plaja releului regulator este prea joasa si acumulatorul se subincarca.
Releul regulator trebuie sa functioneze in plaja de tensiune de 13,8-14,4V,atat la ralanti,cat si in sarcina,cu consumatori sau fara.
Sub valoarea densitatii de 1,26g/cm3 sau a tensiunii in gol (motor oprit) de 12,6V se recomanda reincarcarea.
Sub valoarea densitatii de 1,20g/cm3,respectiv a tensiunii 12,3V exista pericolul de inghet al acumulatorului pe timpul iernii,ceea ce compromite total acumulatorul.

Acestea sunt doar cateva precizari pe care le-am scos dintr-un Certificat de Garantie emis de un producator de acumulatori auto.

Cu alte cuvinte,atata timp cat tensiunea la borne cu motorul oprit nu scade sub 12,6V,iar cu motorul pornit se situeaza intre 13,8-14,4V cu consumatori sau fara,este bine.
Tensiunea cu motorul oprit este bine sa fie masurata dupa o stationare mai indelungata,respectiv dupa o noapte sau ceva de genul acesta.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 16:40
Post #754


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mda ce citesi tu eu si ceilalti dupa prospect nu se pupa cu ce e la dacia clasica. Se stie ca alternatorul nu face fata cu sarcina la relantii daca se depaseste o anumita putere. Eu la fosta mea dacie ca sa fie incadrata in acele valori cu farurile aprinse pe faza lunga la relantii a trebuit sa schimb becurile cu unele de 40/45W . Cu aceste faruri alternatorul + releul de dacie face fata fie el eletronic ! Peste aceste puteri ale becurilor nu se mai respecta valorile tensiunilor de incarcare pe baterie !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Sep 2008, 22:34
Post #755


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(bomba_11980 @ 2 Sep 2008, 10:55)
Baieti - dupa ce am citit 26 de pagini tot nu's lamurit. Ca am facut cateva masuratori si la masina mea iar pana pe la pagina 8 era OK (~valorile de pe forum) dar apoi nu mai stiu pe cine sa cred - unul zice ca e bine 14,4 altul zice ca e prea mult si trebuie 14,2 altul zice ca merge si 13,8...deci.... mad.gif

Intrebari:

Cu motorul -

- oprit - = xx.x V
- relati (fara alti consumatori in plus) - = xx.x V
- 2500-3000 (fara alti consumatori in plus) -  = xx.x V
- 2500-3000 (cu faza scurta) -  = xx.x V
*


tensiunea MXIMA 14,4 iar MINIM 13,8 recomandat 14-14,2 despre baterii despre baterii si electrolit


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
POWERbyDAciaVsWERo
post 28 Sep 2008, 06:12
Post #756


Membru autentic


Group: Members
Posts: 370
Joined: 6 January 08
From: Giurgiu




QUOTE(Carburatorul @ 19 Jul 2008, 19:59)
Multumesc, am sa incerc cu un alternator de 90A din acela de SuperNova, cum ai zis.
Ideea este ca trebuie sa incarce bine la 800-900rpm ca aici apare practic problema.

Revin cu o intrebare, alternatorul acesta de 90A se potriveste perfect la motorul clasic de Dacie sau trebuiesc facute modificari(la partea mecanica ma refer).

Iar despre recomandarea cu o a-2-a baterie, nu stiu daca e bine, ar fi totusi un "consumator" constant in plus pentru alternatorul care poate maxim 36A.
Deci raman clar pe ideea unui alternator mai performat.

Ca exemplu foarte bun, am verificat tensiunea debitata la relanti de alternatorul unui SEAT Leon, cu consumatori inclusiv sistem audio(dat nu foarte tare intradevar) dar valoarea pe aparat era 14,2 aproape constant. Mi s-a parut genial.

Am sa mai consult si celalate TOPIC-uri sa vad ce mai gasesc pe acolo, iar daca vreti sa mai adaugati sfaturi aici , sunt bine venite.

Daca mai stie cineva modele de alternatoare performante care se potrivesc la motoarele DACIA 1310 si mai ales locul de unde pot fi achizitionate ar fi perfect wink.gif

Bafta All!
*



tractorul are un alternator de 50 ..schimba doar fulia si un releu cu fir de alimentare .. si merge bine dar cu statia nu ma incanta ideea.. am avut una de 270 si in 3 zile dai cu impinsul ca nu mai era curent biggrin.gif


--------------------
dacia Nova Gt - GR 30 SOR 1998
Sa N`ai incredere`n femei si`n franele de DrACIE :)
Ai dacie ?? .. se vede !!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 2 Oct 2008, 17:43
Post #757


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Am si eu o nelamurire ,astazi am cumparat o baterie noua .......cea veche si-a dat duhul ...........cu ocazia asta mi-a masurat cineva tensiunea .....am niste valori cam nesatisfacatoare zic eu :
- la relanti - 13.47 V
- la 2200 turatii - 13.78 V
Voi ce ziceti nu sunt cam mici ,avand in vedere ca nu aveam niciun consumator pornit.........am releul electronic si alternator de 50 .........ce poate sa aiba ? sa schimb fulia cu una mai mica ?


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 2 Oct 2008, 23:38
Post #758


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ce tip de releu electronic ai ? recomand unul cu fir de referinta , in acest topic exista foarte multe informatii despre problema ta , numai ca trebuiesc cautate

This post has been edited by bygy007: 2 Oct 2008, 23:41


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 3 Oct 2008, 00:04
Post #759


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Am releu electronic fara fir de referinta ...........am si unu din ala dar incarca mai putin cu ala sad.gif ...........suspectez si eu tot releul .......sau in cel mai bun caz cureaua sa nu fie tensionata .........oricum ma duc cu bateria la garantie si mai imi fac si baietii de acolo o masuratoare........parca as reveni la releul mecanic


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 19 Oct 2008, 17:34
Post #760


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




Mi-am desfacut alternatorul dupa ce era sa raman cu automobilu' in drum (deh, daca-s ignorant si nu bag in seama semnele)si, pe langa faptul ca sunt terminati carbunii, am observat ca si o dioda e...bolnava. Tipul de punte e identic cu ce al userului ment si am cateva intrebari care nu le-am gasit raspuns in posturile precedente: cum vin diodele in acele suporturi? Prin presare cumva? Cum le scot si se gasesc de cumparat separat? In carte am inteles ca la acest tip nu se pot schimba diodele separat, ci se gaseste cu totul. Sper sa nu fie cazul dry.gif
Multumesc.

This post has been edited by Poky: 19 Oct 2008, 17:37

Attached thumbnail(s)
19_10_08_1809.jpg ( Size: 73.52k ) Number of downloads: 441
19_10_08_1810.jpg ( Size: 75.59k ) Number of downloads: 463


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Oct 2008, 21:38
Post #761


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca cautai gaseai in acest topic , cam asa se scot diodele acele diode sint de 2 feluri scrise cu rosu si cu negru , adica cele cu megru sint normale iar cele cu rosu inverse , mai pot avea si un R

This post has been edited by bygy007: 19 Oct 2008, 21:41


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 20 Oct 2008, 14:27
Post #762


Membru autentic


Group: Members
Posts: 223
Joined: 8 January 08
From: Iasi




Nu cautasem in tot threadul emotionat.gif
Multumesc pentru ajutor!


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florentinalbu
post 19 Dec 2008, 16:31
Post #763


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 October 08




salut! am si eu eterna poveste cu alternatorul! dacia 1410 injectie 2001. scchimbat punte diode carbuni releu(ipee) cu fir de referinta, la relanti ancarca dar cand ancep sa aprind consumatorii scade acul! chiar cand aprind numai pozitia!ce sa fac?


--------------------
dacia break injectie+gpl 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Dec 2008, 16:45
Post #764


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




tresa aia de masa a alternatorului este buna?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 19 Dec 2008, 17:14
Post #765


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




acum na, ca am probleme si eu cu alternatorul si nu sti de unde si de ce.....

sa incep cu inceputul:

AM reconditionat primul alternator fiind de 36A, curatat, aranjat, schimbat rulmenti toate cele, l-am pus pe masina, nimic.....mort. murea masina in drum.
Dat jos, desfauct luat rotorul si statorul dupa un alt alternator de 50A, montate, puse inapoi pe masina si de aici incep minunile..
In relantii am aproape 15V, am schimbat releul de incarcare, tot la fel. Pornesc consumatorii creste si mai mult tensiunea aproape de 16V. Scot bateria si las numai alternatorul, se opreste masina cu tot.....
De la ce poate sa fie?singurul lucru care nu l-am schimbat este puntea.....poate sa fie de la ea?


--------------------
Dacia Berlina 1310 - ---- 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 19 Dec 2008, 22:47
Post #766


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




probleme si iar probleme. eu cand las masina pe liber cand ma apropii de semafor si apas frana, scade acul pe rosu asa rapid ca nici nu-l vad. daca stau la semafor cu piciorul pe frana e pe rosu. daca stau tot la acelasi semafor, fara piciorul pe frana si farurile aprinse pe faza lunga, nu ajunge la rosu, mai are umpic, dar nu scade asa tare.

concluzia? cred ca asa e modelu`....

P.S. alternator de 36A nou, poate doar 5000 km folositi, releu electronic cu fir de referinta, si fara fir si mecanic tot asa face.

This post has been edited by badboy_marius: 19 Dec 2008, 22:48


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 19 Dec 2008, 23:10
Post #767


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




mi-a cazut alternatorul, nu se mai invarte deloc. carbunii sunt buni, altceva la gripat. se merita reparat?
asta tinand cont ca am luat altul de la dezmembrari, luceste de nou ce e, cu 30 de ron.
dar din sentimentalism, l-as repara....


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
didosdoru
post 19 Dec 2008, 23:30
Post #768


Membru autentic


Group: Members
Posts: 414
Joined: 2 July 05




Verifica rulmentii sa nu fie gripati. Eu am de aproape 2 ani un alternator de renault cu releu incorporat de 60A. Nu am mai avut probleme cu incarcarea, acul de la ceasul indicator de incarcare ramane tot timpul in zona alba indiferent de consumatori, insa imi scade turatia la relanti cu 200 - 400 rpm in fuctie de consumatorii utilizati (lumini , climatizare).


--------------------
Dacia/Opel Pick-Up/Logan MCV/Astra G - GL O6 HKV / 53 DGD 2003/2009/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Dec 2008, 00:28
Post #769


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(soulraven @ 19 Dec 2008, 17:14)
acum na, ca am probleme si eu cu alternatorul si nu sti de unde si de ce.....

sa incep cu inceputul:

AM reconditionat primul alternator fiind de 36A, curatat, aranjat, schimbat rulmenti toate cele, l-am pus pe masina, nimic.....mort. murea masina in drum.
Dat jos, desfauct luat rotorul si statorul dupa un alt alternator de 50A, montate, puse inapoi pe masina si de aici incep minunile..
In relantii am aproape 15V, am schimbat releul de incarcare, tot la fel. Pornesc consumatorii creste si mai mult tensiunea aproape de 16V. Scot bateria si las numai alternatorul, se opreste masina cu tot.....
De la ce poate sa fie?singurul lucru care nu l-am schimbat este puntea.....poate sa fie de la ea?
*


probleme de legaturi prosate , verifica punteacu un aparat apoi tresa de masa si masa releului


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 20 Dec 2008, 00:32
Post #770


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




puntea este buna ca si releu, azi l-am schimbat......si tot la fel.....masa pe releu este bine facuta, cu tresa metalica cu papuc plus inca o tresa trasa dintre alternator si caroserie. Maine am sa incerc sa pun alimentarea releului de incarcare direct pe iesirea alternatorului, poate asa o merge.....sa elimin caderea de tensiunea pe contact, daca merge asa pun un releu pe alimentarea releului de incarcare........dar oare asta sa fie probleme?pana sa dau jos alternatorul nu am avut stresul asta.....
Care ar trebui sa fie tensiunea normala pe excitatie?


--------------------
Dacia Berlina 1310 - ---- 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 24 25 26 27 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:22
Forum Renault