DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

79 Pages « < 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator, releu de incarcare, Probleme si solutii

bygy007
post 17 Jan 2009, 14:34
Post #831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




detalii gasesti aici animatii gasesti AICI

17 Jan 2009, 15:17:
QUOTE(Siconi @ 17 Jan 2009, 13:02)
bygy, care varianta e mai eficenta: in stea sau in triunghi? E tot ca la asincrone si la generatoare?
Daca poti, explica-mi si mie, te rog, desi nu cred ca e locul aici, eventual pe PM, cum e cu motoarele cu rotor in scurt (cum functioneaza si la ce servesc ele ca scop). Mersi.
*


eu am avut stator in triunghi , dar daca se duce 1-2 diode se cam duce si statorul , eu acum am stea , (pentru ca are sirma mai groasa , iar daca se arde 1 - 2 diode nu se arde si statorul) cu fulie mica si incarca ok

This post has been edited by bygy007: 17 Jan 2009, 15:17


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lopi
post 18 Jan 2009, 13:31
Post #832


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 22 April 08




S-a rezolvat problema la mine, la mecanic. Am luat alt alternator de la SH si merge excelent.

La alternatorul vechi era si o dioda dusa si rotorul era foarte uzat. Costul reparatiei era peste costul unui alternator de la SH.


--------------------
dacia 1410 1992
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jan 2009, 15:41
Post #833


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




L-ai reconfigurat TU in stea sau asa ai cumparat jucaria?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Jan 2009, 17:58
Post #834


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Mi s-a aprins in bord beculetul rosu de la alternator (unde arata cat incarca). Acesta s-a aprins in urma unei interventii in service cu privire la frane (schimbat etrieri, furtnele) + capete de bara.....

IN PLUS, ceea ce ma pune pe ganduri, a inceput turometru s-o ia razna (sare din 1000 in 3000 aiurea asa fara niciotreaba).... Alternatorul pare ca incarca destul de OK desi e cureaua dusa..

O fi scurt pe undeva tinand ca ala a umblat pe la rezervorul de lichid de frana si a miscat de fire SAU o fi altceva?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Jan 2009, 18:53
Post #835


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Siconi @ 19 Jan 2009, 15:41)
L-ai reconfigurat TU in stea sau asa ai cumparat jucaria?
*


nu asa a fost


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Jan 2009, 20:18
Post #836


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




*Apropo de mentiunea mea anterioara mi-am adus aminte ceva care poate fi important

Cand dau pe contact pe pozitia intermediara inainte de a porni masina (adica dau drumul la consumatori, astept sa se stinga beculetul de la injectie etc) acel beculet rosu de la acumulator sta pornit.... De aici ma gandesc ca e mai probabil sa fie un scurt pe undeva. Gresesc?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 19 Jan 2009, 20:30
Post #837


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Tu ai masina cu motor pe injectie? Daca da, senzorul de la borcanul cu lichid de frana trebuie resetat. Becul ce e aprins nu e de la incarcare, ci arata o anomalie survenita, in cazul tau e senzorul care citeste presiunea in pompa de frana.
Se scoate borna PLUS de pe baterie, se desfileteaza senzorul pe jumatate, se pune borna la loc si se pune contactul. Apoi se strange la loc si ar trebui ca dupa ce pornesti motorul sa se stinga. Asa tin minte ca am resetat si la masinile de la servici... daca nu e asa, ma interesez si iti spun. Eu asa retin momentan.

19 Jan 2009, 20:33:
Beculetul cu pricina e la indicatorul de incarcare incorporat sau e intre 2 ceasuri, in parte de sus, cu un semn de exclamare pe el?! Daca e prima varianta (incorporat, cum e la indicatorul de benzina), atunci e un defect in alternator, care da confirmarea incarcarii (teoria cu beculetul e mai lunga si cred ca s-a mai vorbit ce rol are si cum face de se aprinde/stinge).
Daca e varianta a 2-a, atunci becul e aprins de la senzorul de pe pompa de frana.

This post has been edited by Siconi: 19 Jan 2009, 20:33


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 19 Jan 2009, 20:36
Post #838


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




AAAAA mersi mult siconi, chiar nu-mi trecea prin cap ca e o problema de senzor...

DAR ATENTIE... In bord nu se aprinde (!)-ul ... ci un beculet rosu langa volt-metru. Asta ca sa nu fie neintelegeri.

Prin senzor intelegi capacul rezervorului nu (acolo sunt puse contactele)?

EDIT: Cred ca e varianta 1, este incorporat in indicator, nu (!)-ul

20 Jan 2009, 15:51:
Si concluzia la mine dupa o vizita la electrician. Nicio problema. Alternatorul incarca 14V la relati. Beculetul in bord aparent e o anomalie de la releul de incarcare sau de pe undeva pe traseu. Probabil are legatura si cu turometrul care merge singur.

Mi-a spus ca n-are rost sa iau alt releu pentru ca astea noi sunt f.f.f proaste.

O alta observatie e ca atunci cand niciun ventilator nu functioneaza turometrul e OK... probabil se ating niste fire pe undeva... Mai vedem.

Multumesc de help smile.gif

This post has been edited by Executron: 20 Jan 2009, 15:51


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2009, 00:57
Post #839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o schema aproximativa a sistemului tau de semnalizare incarcare

Attached thumbnail(s)
schema_alternator.jpg ( Size: 50.27k ) Number of downloads: 154


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Jan 2009, 16:12
Post #840


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Prin senzor inteleg sonda care e infiletata in corpul pompei de frana. Ce vine pe capac e un fel de plutitor care sa iti semnalizeze daca ramai fara lichid. NU la ala ma referisem, ci la sonda de pe corpul pompei de frana. Acolo vine parca un singur fir, nu mai retin, dar il scoti degeaba ca nu se reseteaza senzorul decat prin metoda de mai sus.

21 Jan 2009, 16:16:
La faza cu ventilatorul si turometrul, cred ca ai lipsa masa undeva. Verifica daca nu cumva contactul e slab (oxidat, slabit papucul sau surubul).

This post has been edited by Siconi: 21 Jan 2009, 16:16


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 23 Jan 2009, 16:58
Post #841


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Dupa ce m-am saturat de faruri care slabesc in intensitate, relee de incarcare schimbate, si 3 alternatoare de dacie de 36 A, am dat azi peste un alternator Delco Remy de 70 A de pe un opel, alternatorul se potriveste aproape perfect. Pentru functionare i-am pus un bec alimentat pe plus contact si al doilea fir la surubul alternatorului special pentru asa ceva, este montaj provizoriu intrucat urmeaza sa trag firul in bord la martorul de incarcare baterie.
Valorile de incarcare:
-la 900 de ture incarca 14,4, cu faza scurta in relanti 14,4,
- la 2500 ~ aceleasi valori, cand pornesc ventilatorul scade putin in relanti pe la 13,8-13,9, in ture incarca normal, evident are releul incorporat,
Si acum "problema", e normal ca in relanti cand aprind faza scurta sa scada turatia putin, nu mi-am dat seama initial decat dupa ce am mers putin si am observat ca daca aprind faza sc. in relanti incepe sa trepideze usor si acul turometrului coboara pe la ~800 de ture de la 900, daca opresc faza se ridica inapoi acul si dispar trepidatiile; Din motive obiective am fost nevoit sa desfintez condensatorul de deparazitare, as vrea sa stiu daca influenteaza si daca da, intreb daca il pot lega la borna de + si la cea de - cum se leaga la alterntorul de dacie (asta avea alt surub pentru condensator) si iarasai daca influenteaza + contact luat de pe bobina, repet provizoriu pana trag firul in bord la martor.
Costul piesei 50 lei, manopera din partea casei., mai tarziu bag niste poze.


--------------------
DACIA 1410 - 2-AB-9576 GTL 1986
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Jan 2009, 18:03
Post #842


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Din cate stiu eu, condensatorul e pentru deparazitare, ca sa nu auzi turatia motorului sau fluieratul alternatorului in difuzoare cand asculti la radio (mai ales daca e model mai vechi si nu are deparazitare in el din fabrica). Altfel, nu deranjeazax cu nimic prezenta sau absenta lui. Numai sa il conectezi la locul lui, nu unde ai dori tu, daca nu cunosti schema electrica a respectivului alternator.
By the way,... unde ai gasit alternatorul asta? La ce bani? As fi tare doritor sa am asa ceva.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 23 Jan 2009, 21:29
Post #843


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




stiu ca (,) condensatorul ala e de deparazitare, dar intrebam daca se poate lega ca la alternatorul de dacie la surubul + si lacel cu -, pana la urma tot asa era legat si la alternatorul asta doar ca mai avea surubelu ala in plus.
Alternatorul mi la dat un coleg de munca, la adus din Olanda odata cu masina (opel astra '94, 1400cmc), impreuna cu alte piese de schimb luate dintr-un centru de dezmembrari, i-am dat 50 lei pe el, oricum nu vroia sa-i ia nici pe aia. Pe la noi pe la dezmembrari auto straine, un alternator desta se invarte pe la ~300 lei, eu l-am desfacut astazi sa-i inlocuiesc surubul de 6 cu + ca era rupt, si l-am sters am masurat puntea de diode, l-am uns, am verificat carbuni, rulmenti si e foarte ok, piesa noua costa 890 lei, intamplator lucrez in domeniu piese auto import. Daca gasesti unu nu-l lasa din mana, merita fiecare leu


--------------------
DACIA 1410 - 2-AB-9576 GTL 1986
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 23 Jan 2009, 23:17
Post #844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




salut!

am dat de alternatorul pe care l-am avut pe masina cand am luat-o, prin beci, pe care l-am dat jos acu ceva timp ca imi picase, banui ca ceva la puntea de diode, nu am stat sa verific, pentru ca aveam altu si l-am pus pe ala.
am vazut ca are o fulie mai mica decat aia normala pe care o aveam la alternatorul meu, si dubla, normal ca am schimbat-o, dar intrebare, studiind umpic alternatorul...pare altfel decat ce am eu pe dacie( ma refer in primul rand la puntea de diode, e mai mare), si...avea si fulia aia dubla, mai mica...
las pozele sa vorbeasca si daca stiti ceva de modelu asta....sunt curios. tot 36A este inscriptionat. blink.gif


merrci

This post has been edited by badboy_marius: 23 Jan 2009, 23:19

Attached thumbnail(s)
Imag002.jpg ( Size: 192.27k ) Number of downloads: 890
Imag003.jpg ( Size: 200.3k ) Number of downloads: 921
Imag005.jpg ( Size: 325.94k ) Number of downloads: 915
Imag006.jpg ( Size: 379.62k ) Number of downloads: 921
Imag004.jpg ( Size: 350.05k ) Number of downloads: 907


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 24 Jan 2009, 00:34
Post #845


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Tot legat de fulie. Cum aflu si eu la Nova dimensiunea fuliei mele pentru ca am fost sa-mi iau o curea nou de alternator si m-a intrebat ala tipul fuliei pentru ca are curele pentru doua dimensiuni. Scrie pe undeva pe ea/alternator?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 24 Jan 2009, 09:16
Post #846


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




In general pe alternatoarele de nova, e un singur tip de fulie, model mic, vezi in poza lui marius de mai sus fulia cea mai mica, cealalta mare e pentru unele berline de fabricatie pana in 90-92, cu alternatoare de 36 A, deci daca tu ai alternatorul original implicit trebuie sa ai fulie mica, deci se impune montarea unei curele de 1200 si neaparat de fartec daca gasesti ambalata si nu la kil ca nustiu de ce am impresia ca alea "la kil" is contrafacute, pentru cine are fulie mare la alternator si la pompa de apa deasemenea are nevoie de curea de 1218;
Exista posibilitatea sa gasesti inca un tip mai scurt de 119zeci si ceva, dar asta probabil ca nu pernite intinderea mai mare a curelei + ca te necajesti si sa o montezi.

This post has been edited by nelu_1985: 24 Jan 2009, 09:16


--------------------
DACIA 1410 - 2-AB-9576 GTL 1986
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 17:40
Post #847


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




si asta e posibil sa fie alternator de nova? sau...?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 24 Jan 2009, 17:42
Post #848


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




nu cred marius, am zis de fulie doar, oricum a ta e dubla...nu stiu ce provenienta ar putea avea alternatorul, are cumva releu incorporat?


--------------------
DACIA 1410 - 2-AB-9576 GTL 1986
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 17:58
Post #849


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




nu are releul incorporat....cred. eu initial ma gandeam la vreo masina industriala ceva, tractor, camion...buldozer...chiar nu am nici cea mai mica idee.

defapt nu stiu cu releul...ca vad acolo un papuc tata de unde iese un fir si intra la puntea de diode acolo...

This post has been edited by badboy_marius: 24 Jan 2009, 18:00


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Jan 2009, 18:19
Post #850


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




te gandeai bine, e de tractor. E notat 'c' firul ala cumva?


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 18:30
Post #851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




mai mult ca sigur, da.

si cum e? merita sa il repar? sau acelasi randament ca si cel de dacie il are?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Jan 2009, 22:29
Post #852


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cam la fel. diferenta e fulia aia mai mica ce iti ofera o turatie mai mare a alternatorului la relanti, deci o incarcare mai buna si o lumina care nu isi pierde stralucirea cand care duratia la relanti. Cred ca atat. Restul face releu de incarcare care nu era pe alternator nici la tractor. Din cate stiu eu, doar la Oltcit au fost modele de alternator cu releu incorporat. Asta pana sa apara DSN.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 24 Jan 2009, 22:44
Post #853


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




in cazul asta, pun o alta intrebare, e puntea de diode mai tzeapana, mai durabila...?

aaaa, si firul ala care intra la puntea de diode , pana la urma ce rol are?


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Jan 2009, 22:51
Post #854


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu stiu daca nu cumva e firul care iti vine de la martorul de incarcare de pe bord... Parca asa tin minte... sa nu cumva sa ma insel. Sa isi dea cu parerea unul mai versat ca mine in alternatoare ca sa nu te indrum gresit.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Jan 2009, 17:59
Post #855


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ala e firul de 'control'.

Io zic sa-l lasi sa sa-ti iei un alternator de 50 A, ca nu-s scumpe la SH.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Jan 2009, 19:20
Post #856


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Deci am avut dreptate, argon a confirmat asta. E firul care merge la becul martor de incarcare (de control). Il poti folosi si fara sa legi ceva la firul ala, dar trebuie sa il izolezi in acest caz.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 25 Jan 2009, 22:26
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




e 50 de lei unu la dezmembrari de 50A, deocamdata imi mere ok asta.

cel care imi mai umbla pe la alternator, defapt, cel care mi la reparat de fiecare data, mi-a spus ca cel de 36A este suficient pentru dacie...si mi-a insirat asa...farurile trag cam xA, aeroterma cam xA, stergatoarele xA etc, si adunand toti consumatorii, tot mai putin de 36A ne iesea.


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 Jan 2009, 22:59
Post #858


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Atata numa ca are 36A la 10000rpm.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 25 Jan 2009, 23:18
Post #859


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




QUOTE(Siconi @ 25 Jan 2009, 19:20)
Deci am avut dreptate, argon a confirmat asta. E firul care merge la becul martor de incarcare (de control). Il poti folosi si fara sa legi ceva la firul ala, dar trebuie sa il izolezi in acest caz.
*




alternatoru ala, desfai capacul si vezi ce diode are,daca are unele Mari RA 230 e mult mai buna puntea de diode, presupun ca sti cum arata un bloc de diode de alternator de dacie cu pastile(diode) dalea negre mici..cat varfu la pix biggrin.gif ,...e alea Ra 230 is cam de 4-5 ori ca dimensiune,..si is prinse pe un alt fel de radiator.... puntea Ra ..e caderea de tensiune mult mai mica pe diode, fata.de pastilele alea nesuferite..aia ii avantajul...ala in constructie..pare tot ca unu de dacie....numa puntea mi se pare diferita blink.gif
mai ales ca e facut de EP radmasa.gif

cred ca a fost pe aro montat,.am vazut pe un 24x montat

This post has been edited by ct-03-tvy: 25 Jan 2009, 23:22


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
plsx
post 28 Jan 2009, 17:35
Post #860


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 30 December 08




Buna Seara..
mi-a iesit par alb de cand ma chinui sa imi fac si eu incarcarea..
cu motorul in 3000-4000 ture am aproape 17 v la bornele bateriei..
pana acum am facut asa:
-schimbat 1 alternator
-schimbat 5 relee(3 mecanice,2 electronice)
Tot degeaba..
Am tras azi alta dacie(la care incarcarea e buna) langa a mea si m-am apucat de masurat fiecare fir in parte..singura diferenta este la firul B+(plus prin contact).
Am verificat cu multimetrul pe borna + a bateriei si B+ de la releu cu un multimetru digital pe pozitia 2k Ohmi(este singura unde a fost diferenta)unde la masina mea indica 250 iar la cea buna in jur de 900..
Precizes ca este vb de o dacie sport din 89(cea rea) si o berlina din 2000(cea buna)
Intrebare mea este daca firul B+ se duce prin contact direct la baterie sau mai trece prin alceva?
Alte posibile rezolvari..
Va rog sa raspundeti repede daca stiti(mie mila de saraca baterie care are numai 2 sapt)


--------------------
Dacia Coupe 1410 Coupe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
79 Pages « < 27 28 29 30 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 17:40
Forum Renault