Solenza/Logan teste aerodinamice
![]() ![]() ![]() |
Solenza/Logan teste aerodinamice
nh1980ro |
![]()
Post
#121
|
||
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
|
||
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|||
driverx |
![]()
Post
#122
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Vai...ce distrus. Si-a pus stoape smechere sa aiba cu ce face show de c a c a t. Da' si-a uitat acasa arcurile sport, amortizoare sport, bara torsiune mai tare....asta daca tot vrea sa faca pe sculamentu' smecher....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#123
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Exact driverx. Masina e stock in afara de cateva bricolaje inutile si totusi e controlabila, cat poate fi o masina romaneasca..
![]() A, si ai uitat ca are si tobe sport sau nu are deloc.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Marius |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
stii ce scapi tu din vedere?
1. faptul ca una e sa faci chestiile alea intr-un cadru cat de cat organizat (zic asa ca desi era la prisma tot au avut loc incidente) si alta e sa mergi pe un drum public unde daca ai facut tu o greseala si mori ma doare fix la 5 metri in spate, dar daca il omori pe altu nevinovat nu te-as mai lasa dezlegat in afara unei puscarii din zimbabue. si 2. masina aia nu era chiar stok. TRA-ul avea la momentul ala cauciucuri de 195/50/15 pe fata, ceea ce conteaza enorm pentru a ramane cat de cat pe sosea cand tragea frana de mana. nu stiu daca mai avea altceva montat pe ea (ignor "imbunatatirile" optice), dar oricum, daca avea o suspensie mai tare si eventual niste bari de rigidizarea caroseriei suplimentare CLAR ar fi stat altfel pe drum. tu ai avea tupeu sa faci cu masina ta aceleasi lucruri? ....si ca sa revin, crezi ca eleronu/spoileru ala de pe portbagaj te va ajuta cu ceva? ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#125
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
1. Cauciucuri mai late nu inseamna aderenta mai buna. Vezi articolul de pe Carbibles referitor la cauciucuri. Treaba asta tine de greutatea masinii. In plus ca sa faci drift iti trebuie cauciucuri care sa ALUNECE mai tare si sa fie mai putin aderente si nu invers.
2. Eu n-as face asa ceva cu masina mea pentru ca am cumparat-o din bani munciti. Dar in caz de nevoie mai bruschez masina (cand imi taie calea cate un idiot, etc.). |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#126
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.638 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Domnilor, dar ce legatura are aerodinamica cu manevrele acelea executate la un autotest?
Tipul asta e campion mondial la asa ceva, si nu are nici un device aerodinamic pe masina! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#127
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Nu prea are nici o legatura.
![]() Daca baiatul ala putea sa se sparga in figuri cu o SLZ fara sa loveasca pe nimeni si fara cine stie ce experienta eu zic ca e ok pentru a controla masina pe un drum public. Acum la filmul pus de tine, ma intreb ce greutate are trotineta respectiva? (eu nu i-as da mai mult de 400KG cu tot cu sofer). Plus ca daca nu ma insel are roti cu diametru mic. Dupa cum se poate observa e ud pe jos, mediul propice pentru drifting (intentionat sau nu.. ![]() This post has been edited by nh1980ro: 15 Jun 2007, 18:45 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#128
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.638 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok, acceptand ca Solenza nu are stabilitate (prin absurd asta, desi pentru ce face omul ala de mai sus ai nevoie de o masina cat mai instabila), chiar crede cineva ca rahatul ala de eleron plasat acolo unde e ajuta cu ceva? Eu unul nu.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#129
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ajuta pentru linistea interioara si pentru incantarea ochiului cand vezi o Solenza Scala..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#130
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Pentru capetele luminate de pe acest topic marius80_eugen, nh1980ro, Tzutzi, etc .. (nu einstein1984, nu este pentru tine) am facut un test. Asa vrea sa imi spuneti de ce curgerea aerului este diferita pe geamul din stanga fata de cel din dreapta. Nu, nu batea vant lateral, iar ploaia venea din fata. Nu are legatura nici cu masinile de pe banda 2 si nici cu stergatoarele. Acum sa va vad, ca la spoiler vad ca toata lumea isi da cu parerea de specialist. Raspunsul este foarte simplu.
IMG_5313a.jpg ( Size: 159.7k ) Number of downloads: 497 Am facut doua poze pentru geamul din stanga pentru a se vedea mai bine. IMG_5314a.jpg ( Size: 139.42k ) Number of downloads: 489 IMG_5316a.jpg ( Size: 134.51k ) Number of downloads: 457 Aaa .. si vreau sa imi spuneti care este curgerea corecta a aerului. This post has been edited by IRONICK: 17 Jun 2007, 19:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#131
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Raspunsul e simplu..pentru ca e LOGAN..
![]() Unde ai vazut tu vant fix din fata sau ploaie fix din fata? Da' poate are legatura cu masinile de pe sensul opus? Dar cu faptul ca in dreapta era camp si pe mijlocul strazii (stanga masinii) era asfalt incins de masinile care circulau pe acolo? Apropo cum ai pozat tu aerul, ca eu vad picaturi de apa acolo? Hai lumineaza-ne tu, O rege! Acum serios, in afara de un test pe calculator nu cred ca s-a stresat nimeni sa testeze Loganul in tunel aerodinamic si cu atat mai putin SLZ. Personal mi-a luat ceva timp sa gasesc eleronul de pe noua colectie Dacia.. ![]() ![]() This post has been edited by nh1980ro: 17 Jun 2007, 19:48 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#132
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 17 Jun 2007, 20:46) Da' poate are legatura cu masinile de pe sensul opus? Nici nu ma asteptam la alt raspuns din partea ta. Se vede ca mergeam pe autostrada ... .Repet .. nu are legatura cu factorii externi. Dupa pozitia, marimea si directia picaturilor iti dai seama foarte simplu.QUOTE(nh1980ro @ 17 Jun 2007, 20:46) Hai lumineaza-ne tu, O rege! Nu este nevoie. Incearca te rog sa raspunzi la intrebare in cel mai serios mod cu putinta. Este un test destul de simplu.This post has been edited by IRONICK: 17 Jun 2007, 19:55 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#133
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ai spart un furtun care duce aerul la geamul lateral?
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#134
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu stiu despre ce furtun vorbesti, dar nu am dat jos nimic de pe masina. Daca o luam asa din raspuns in raspuns nu rezolvam nimic.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#135
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai cand deschizi usa e un furtun intre usa si caroserie prin care trec firele si aer.
Sincer n-am nici cea mai vaga idee de ce ploaia curgea diferit pe cele 2 geamuri, dar o influenta aveau si factorii enumerati de mine mai sus (mai mare sau mai mica), fiind vorba de un sistem deschis totusi. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#136
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu, nu au legatura factorii externi. Si daca ar fi sa o luam asa, geamul din stanga trebuia sa fie mult mai ud.
PS. Esti prea departe cu raspunsul. Cum sa aiba legatura furtunul ala ? In afara de fire, nu circula nimic prin el. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#137
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Da, cred ca ai dreptate ca pe acolo trec doar fire. Aveam impresia ca pe acolo se face si dezaburirea geanurilor laterale.
Oricum ti-am zis ca n-am idee. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#138
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bre, io nu iti raspund inca. Sunt cateva chestii de observat interesante privind modul cum circula aerul pe acolo.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#139
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
E alegerea ta. Daca era vorba de un Porsche poate incercam sa investighez problema, asa bine ca nu-ti intra apa in masina. Cum curge pe dinafara ei nu prea conteaza..
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#140
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Credeam totusi ca vrei sa afli ceva util. Conteaza cum circula aerul acolo pe afara pentru confortul urechilor ... (si mai sunt si altele ...)
This post has been edited by IRONICK: 17 Jun 2007, 20:57 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#141
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
La mine nu pare sa fluiere nimic pe afara. Inauntru e alta treaba..
![]() Cand mi-am luat Dacie stiam pe ce dau banii.. ![]() Oricum Dacia a incercat sa faca toate geamurile cat mai drepte posibil, ca sa nu coste prea mult. This post has been edited by nh1980ro: 17 Jun 2007, 21:07 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#142
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 17 Jun 2007, 22:06) La mine nu pare sa fluiere nimic pe afara. Zici tu, dar realitatea este alta.QUOTE(nh1980ro @ 17 Jun 2007, 22:06) Oricum Dacia a incercat sa faca toate geamurile cat mai drepte posibil, ca sa nu coste prea mult. Nu are legatura nici cu curbura geamului.18 Jun 2007, 10:21: nh1980ro, ai renuntat asa de usor ? This post has been edited by IRONICK: 18 Jun 2007, 09:21 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#143
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Nu prea am la ce sa renunt. Ti-am zis ca nu stiu raspunsul.
Daca il stii tu pune-l aici cu argumente si vorbim. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#144
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.638 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Uite rezultatele unor teste CFD facute pe un model de Audi Q7 si rulate pe un desktop. Exact acelasi lucuru se poate face si pentru un Logan, insa muult mai precis avand in vedere tehnica de calcul a Renault. A se observa zona de presiune joasa din spatele masinii, ceea ce insemna densitate redusa a aerului si eficienta foarte redusa a unui eleron plasat pe acolo.
aerodinamica.jpg This post has been edited by einstein1984: 18 Jun 2007, 13:34 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#145
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
sus.jpg ( Size: 44.38k )
Number of downloads: 375
nh1980ro, poza asta iti spune ceva ? Ca este asemanatoare cu una din pozele puse d e mine mai sus. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#146
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Ai dreptate, dar forma caroseriei e alta. Q7 e hatchback.
Noua ne trebuie un model Liftback sau sedan. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#147
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu ma refeream una din pozele cu picaturile puse de mine si cea din postul #145.
18 Jun 2007, 15:42: Revin ... Pe unul din montanti am adaugat ceva care a schimbat modul cum trebuia sa curga aerul pe acolo. Se observa ca au aparut foarte multe turbioane dupa pozitia aleatoare a picaturilor si faptul ca au aparut in exces. Acel aer nu trebuia sa treaca pe acolo. Sa nu mai zic ca se observa cum oglinda genereaza turbioane, dar mult mai mici cu o curgere mai liniara. Daca era prinsa din partea de jos si nu in dreptul geamului erau mai mici. Daca te-ai uita la masini mai rasarite in lateralele parbrizului ai observa cum se incearca dirijarea aerului. Mai este nevoie sa explic ce am facut ? This post has been edited by IRONICK: 18 Jun 2007, 14:42 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#148
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai zi-ne ce ai montat ca sa nu montam si noi.
Eu nu prea sunt adeptul bricolajului oricum. Mi-am luat cazanul ca sa ma pot deplasa de la A la B cu un minim de comfort.(gen A/C, servodirectie etc). Pana nu avem ceva teste aerodinamice concrete pe caroserii asemanatoare e cam vorbarie goala. This post has been edited by nh1980ro: 18 Jun 2007, 15:06 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
pskint25 |
![]()
Post
#149
|
![]() Membru de ieri pe maine Group: Members Posts: 500 Joined: 15 June 07 From: Aproape ![]() |
Unghiul diferit al oglinzilor nu influentraza curentii turbionari creati dupa ce trece aerul de oglinda? Oglinda de la sofer face un unghi mai mic cu geamul usii, fata de oglinda de la pasager...bine.. acum daca zici ca ai pus ceva
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS
- B81PSK Always ahead!
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#150
|
![]() - Group: Members Posts: 22.739 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Majoritatea producatorilor incearca sa dirijeze aerul care urca pe capota in sus pe parbriz. Aerul care trece prin dreptul montantului creaza un zgomot in habitaclu (bine si cu rol in cx). Iti ziceam de masini mai rasarite ... sa te uiti cum este dirijat aerul sa urce doar pe parbriz inaltand montantii laterali (sau montand parbrizul in partea de jos mai in interior) pentru dirijarea aerului. La Logan s-a montat un cheder tip jgheab cu acelasi rol. Eee .. eu am astupat acel cheder pentru a nu mai dirija aerul. Adica cel din dreapta ...
PS. Si cum probabil multi credeau ca acel cheder are doar rol jgheab pentru apa, se observa ca poate mai multe. QUOTE(nh1980ro @ 18 Jun 2007, 15:55) Pana nu avem ceva teste aerodinamice concrete pe caroserii asemanatoare e cam vorbarie goala Tu nici cu dovada in fata nu reusesti sa iti dai seama despre ce este vorba. Cred ca am fost prea optimist. Deci mai discutam discutii in continuare despre eleronul ala meserias de Solenza sau nu ?This post has been edited by IRONICK: 18 Jun 2007, 15:51 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 15:00 |