Vor sa interzica detectoarele de radar, cred ca nu mai au banii destui din spagi
![]() ![]() ![]() |
Vor sa interzica detectoarele de radar, cred ca nu mai au banii destui din spagi
Madriann |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|||
borciparte |
![]()
Post
#152
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
Madriann, lasa-l pe parinte, te iei si tu de alea 360 de grade ale lui
![]() ![]() Microundele emise de radar au o reflectivitate foarte mare, poti spune ca se pot receptiona 360 de grade. Iti mai dau o situatie, accidentul e intr-o intersectie, atunci chiar e bine sa fie pe 360, in fine, sunt cazuri particulare, rare, de obicei cand te apropii de intersectie reduci, de obicei, sunt si cazuri cand nu se reduce, daca vrei pun eu link cu recentul accident de la Radauti, un BMW si o Dacie, copii morti, etc. |
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
adi_ar |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Accidentele, ori alte obstacole in carosabil, cf. OG195, sunt semnalizate prin plasarea de triunghiuri reflectorizante ori alte metode de semnalizare, de catre participantii la trafic ori administratorii drumurilor.
Hai ca devenim hilari, adica din bani publici politia ar trebui sa cumpere radare cu care sa semnalizeze gropile ori evenimentele rutiere ![]() Daca asa stau lucrurile, referitor la detectoare, as zice: - Ba nu, domnule' ... sa le faca obligatorii, ca pe triunghiul reflectorizant iar viteza maxima o norma consultativa! Curat murdar! LE Aceasta masura ar avea avantajul ca nu se mai cheltuiesc bani publici (adica ai soferilor si nesoferilor) pentru radare ci numai banii soferilor, pentru detectoare, iar politia poate renunta la radare !!! ![]() This post has been edited by adi_ar: 14 Jun 2007, 08:21 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
borciparte |
![]()
Post
#154
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
Adi, las-o naibii de lege, legile sunt facute ca printre altele ( a fi aplicate...) sa fie schimbate, de ce nu ceva nou, bun, care sa vina in sprijinul tuturor. Faza cu semnalizarea gropilor, cine a zis asa ceva? Tu? This post has been edited by borciparte: 14 Jun 2007, 08:20 |
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
Como |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am condus fara detector 10 ani pe masinile lui taica-miu si n-am luat nici o amenda; cand mi-am luat eu masina mi-am luat si detector, iar in ultimii 2 ani tot n-am luat nici o amenda. Detectorul l-am folosit si pana a devenit legal ca sa merg cu 20 km/h in plus. L-as folosi si daca ar deveni ilegal din nou din acelasi motiv.
Insa ma enerveaza faptul ca militienii ar putea sa faca cateva lucruri extrem de simple in sensul prevenirii accidentelor: - sa scoata radarele la vedere, astfel incat sa mearga toata lumea cu 50 km/h; ca daca unii merg cu 50 si altii cu 100 pericolul ramane crescut pentru toata lumea; - sa puna panouri de avertizare "atentie radar"; - sa puna emitatoare radar prin centrul satelor (la scoala, crasma, biserica etc) si sa puna si radare macar din doua in doua sate daca n-au pentru fiecare; - sa puna restrictii de viteza progresive prin satele unde se poate (de ex., pe E85, 70 la intrare, 50 in mijlocul satului unde e scoala, crasma, biserica etc.). Dar ei ce fac? Pun masinile ascunse pe dupa poduri, astfel incat un sofer mai putin experimentat sa tranteasca o frana din aia sanatoasa si sa iasa de pe sosea, eventual. Scopul lor e sa prinda fraieri si le dea amenda, nu sa faca in asa fel incat sa circule toata lumea cu 50 km/h. Ei stau si se scarpina dupa ceafa si numara accidentele, in loc sa faca ceea ce trebuiau sa faca si inainte sa adopte codul rutier nou si foarte dur: sa iasa naibii in uniforma in intersectii si sa dirijeze traficul, sa dea amenzi pentru cine le merita. OT: Ultima chestie pe care o face militia romana: ies pe sosele cu "coloana oficiala", dar merg cu 50 km/h in afara localitatilor; cine ii depaseste ramane fara permis. This post has been edited by thecagero: 14 Jun 2007, 08:20 |
--------------------
Ford
Focus 1.6 Ti-VCT,
Ex-Logan “In a gentle way, we can shake the world.” – M. Gandhi
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
sinaxis |
![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 30 March 04 ![]() |
wo_name
Se pare ca vom avea mult de asteptat pana cand vom fii respectati si se va aplica legea in tara asta. Daca si un parinte nu respecta legile(sunt date de oameni nu de divinitate), un om care ar trebuii sa indrume la calm, la respectarea statului, atunci ce sa poti astepta de la niste "oi ratacite". ![]() Sau s-a votat deja si detectoarele sunt in afara legii? Eu mi-am luat cand era legal, legal, cu factura cu TVA cu toate alea... Cine a spus ca indemn sa nu fie respectata legea?. Ca am glumit si am spus ca decat sa ascuzi detectorul in chiloti mai bine il bagi sub sutana?! Si uite asa mai avem ceva de comentat la adresa preotului... |
--------------------
tohan
stas
2012 full "as fi de parere ca ar trebui interzisi copiii din locurile publice (...). Un sugar stie doar sa manince, sa se cufureasca si sa urle" by Marty
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(sinaxis @ 9 Jun 2007, 15:36) Imi pare rau dar trebuie sa recunosc! Eu nu o sa merg in veci de veci, de exemplu pe Deva - Arad, prin Capruta, Batuta, Strambuta si alte alea... cu 50 km/h! Ar insemna sa fac din Deva pana la Arad 5 ore! Sa interzica detectoarele atunci cand or avea infrastructura. Nu ma compari pe mine cu Europa ca degeaba ne declara ei in ea ca noi suntem in Romanica pt urmatorii 100 de ani! Sa le interzica dupa ce o sa aloce bani ca sa le rascumpere, asta ca si compensatie la magaria ca le-au facut legale. Eu dupa ce am dat 6 mil ce o sa fac cu el? Il predau la primul politai moca?! Doamne iarta-ma da nu o sa fac asta! O sa-l port, nu in chiloti, ci sub sutana! Aferim... Aferim ... Respecti legea ... hmmm ... singur ai spus-o, parinte! Si ca sa nu incalc regulamentul, adica sa fiu acuzat de atac la persoana, am sa aduc argumente! La Batuta, acum cativa ani, un pastor baptist si sotia lui au fost striviti intre un tir si o casa dupa ce au intrat pe sensul opus, intr-o curba periculoasa, datorita vitezei prea mari (parca la 80 Km/ora era blocat vitezometrul, dupa spusele unuia din cei de la descarcerare). LE Cativa ani dupa aceea, fiul acestora (minor) si unchiul lui (tutore) s-au luptat cu asigurarile pentru a plati pagubele produse, hartuiti de proprietarul casei si de soferul de TIR ... Exact acolo, dupa acea curba, unde urmeaza o linie dreapta lunga in localitate, sta politia cu radarul ... si bine face! Asa ca ... respecta 50Km/h si chiar mai putin in localitatile de pe Valea Muresului si vei face 3 ore (nu 5 !). Crede-ma ca stiu ce spun, citeste mai sus ce am scris si despre Nicolae Balcescu! This post has been edited by adi_ar: 14 Jun 2007, 09:56 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
BOG |
![]()
Post
#159
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Eu personal inainte de a avea detector mergeam mult mai tare....acum merg in asa fel incat sa pot opri masina la timp in cazul unei avertizari..
![]() Ce am remarcat insa este ca si inainte de legalizarea detectoarelor si dupa astia care au impresia ca sint smecheri au acelasi stil de condus.... Si intrebarea e...ce se face pentru a potoli astfel de specimene? Asa ca vorbaraia celor de la militie pe la tv e apa de ploaie atat vreme cat ei nu sint in stare sa amplaseze un mandru reprezentat in intersectiile aglomarate in fiecare zi....Cum spuneam si cu ceva posturi mai incolo n-au propuneri de fluidizare a traficului, n-au idei de crestere a vitezei medii de deplasare...iar sincer sa fiu "carnagiul" de pe DN1 vad ca nu s-a oprit dupa investitia de multe milioane de euro.... Ce mai e de zis???? |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
sqryn |
![]()
Post
#160
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
uite niste functii destul de utile ale detectoarelor daca ar fi implementate corespunzator si pe la noi. cred ca sunt mai multe detectoare care pot sa faca asta, am asta pt cobra dar au si altele sigur
Safety Alert® (alerte de siguranta) Avertizeaza soferii despre autovehicolele de urgenta si despre pericole existente pe drum, prin intermediul sistemelor echipate cu emitatori Safety Alert®. Optiunea Safety Alert® este raspunsul aparatelor Cobra la sistemul de avertizari de siguranta oferit de alti cativa producatori. Strobe Alert™ Caracteristica Strobe Alert™ este oferita exclusiv de Cobra. Strobe Alert™ va detecta autovehiculele de urgenta, cum ar fi masinile pompierilor si ale politieicare sunt echipate cu emitatoare corespunzatoare. |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
adi_ar |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Dupa parerea mea, de zis si de facut este
- politia sa-si ia in serios sarcina, la urma urmei sunt platiti de noi; - sa se gaseasca un sistem gradual de sanctiuni care sa excluda aventurierii si recidivistii periculosi de pe sosele. Depasirea vitezei cu 20-30 Km/ora poate fi o intamplare (care te salveaza intr-o depasire "stransa", de exemplu), daca esti surprins de radar ... asta este, platesti! Depasirea repetata cu 50-60-80 Km/ora nu mai este o intamplare, cand faptuitorul este LE> si demnitar sau orice persoana publica pe care o doare-n basca de lege <LE, este o pilda periculoasa. In asemenea situatii ar trebui retras permisul pe 5 ani sau forever nu 3 luni care se fac 1 luna cu "adeverinta" provizorie ![]() - tot mai des aud argumentul ca politistii ar fi corupti si nevolnici iar incalcarea legii, adica fentarea "prostului", este metoda de a face fronda. Stupid! Dati-i in gat fratilor, cautati martori si dati-i in gat, nu le mai dati spaga si atunci se vor lecui. Nu imediat, nu toti dar pana la urma se vor pune pe treaba! ... si-ar mai fi multe de spus dar inevitabil transpunem discutiile intr-o zona manifestare coleric-balcanica si asta este daunator! Probabil sunt eu un surogat prusac de idealist naiv intr-o societate fanariota! Mea culpa! This post has been edited by adi_ar: 14 Jun 2007, 10:50 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
k0b3 |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
@sqryn
Functioneaza in SUA. Tot acolo am vazut cum acest sistem (sau o variatie a lui) schimba automat culorile la semafoare in rosu (toata semafoarele din intersectie trec pe rosu) ca sa faciliteze deplasarea masinii in misiune. Safety alert de obicei e implementat la trecerile de cale ferata si te anunta cand vine trenul. Interesant, dar probabil nu pupam asa ceva prin Europa, eu cel putin nu am vazut. |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
os |
![]()
Post
#163
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
domnilor,
1. comparatiile sua-europa de vest-romania sunt off topic 2. este in opinia mea bine ca datectoarele sa fie interzise - rau a fost ca s-au permis, dar orice invat are si dezvat 3. restul de "argumente" sunt vrajeli de teribilisti 4. folosirea cuplului radar/detector pentru semnalizare - vezi mai sus, exista deja mijloace de semnalizare/informare legale, ieftine, eficiente 5. totusi, off topic si eu: am condus atit in sua cit si in europa de vest. comparatia este intr-adevar aproape imposibile (din cauza marilor diferente de stil, de infrastructura etc). Daca e s-o facem totusi, diferentele in opinia mea nu-s in favoarea sua. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
cristi.r |
![]()
Post
#164
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
OFF:
QUOTE(vis-a-vis @ 13 Jun 2007, 21:50) N-are nicio legatura legea cu magariile care se fac la nivel inalt pe spinarea noastra, n-are nici o legatura legea cu hartuirea care o fac politistii in functie de persoana, n-are nicio legatura legea cu soferii care au c..ie mari la politie, n-are nicio legatura legea cu banii cu care se pot falsifica procese verbale si albi dosare. Legea este pentru toti, daca cei de sus n-o respecta, ce exemplu am eu de urmat? Numai ca asa e etic si vreau sa traiesc eu intr-o lume ideala? Asta se va intampla pana cand voi primi prima palma a realitatii, cand imi voi da seama ca adevarata lege, este legea junglei, unde cel mai puternic are castig de cauza. Asa ca nu o mai aburiti cu legea asta, ca nu traim intr-o lume perfecta, ba din contra. Ti-am citit multe din posturile tale si mi-ai facut impresia de om foarte echilibrat. Spune-mi ca n-ai postat tu acolo !!! ON: Pentru cei care vreti banii inapoi pe detector sau care, oricum, sustineti ca aia de politie sunt rai si stau la panda, va-ntreb ceva: ati fost opriti de vreun "radar" in localitate cand aveati pe bord fix 60 km/h ? Sau chiar o idee mai mult ? Pentru ca eu stiu ca viteza indicata este intotdeauna mai mare decat cea reala, parca s-a mai discutat ! |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#165
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Si ce, am zis ceva neadevarat?
Nu stiu cum sunt, dar cand sunt tepuit asa pe fata ma apuca isteria si cand vad ca stam si inghitim toate rahaturile astea, ma apuca nebunia. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
SANDRINO |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 252 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si daca il tin in parbriz ce are ? Cand vad ca vrea sa ma traga pe dreapta il iau si il bag in torpedou. Sa imi dea cu legea in cap si sa-mi arate unde scrie ca au dreptul sa-mi faca perchezitie in masina fara mandat ........ Sa ma pupe undeva cu tot cu camerele lor si cu intrerupatoarele de veioza. Am mers cu detector 4 ani inainte sa se legalizeze si nu am patit nimic ...... o sa merg si dupa magaria de acum ...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
Kadjar
Intens 1.3 140 EDC GPF - 2019
- B
|
|
adrian.peter |
![]()
Post
#167
|
![]() struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România ![]() |
nu mai iese norma la amenzi. tot pe spinarea șoferului trăiesc toți.
oricum legea e tâmpită și faptul că poți lua amendă circulând printr-o zonă pustie cu 65 km/oră mi se pare absurd. ca să nu mai zic de unele localități care și-au extins spațiul intravilan, tocmai pentru a prinde cât mai mult din felia unor drumuri europene, unde omul merge și el mai repede. că doar n-o să faci un drum de 500 de km cu 50 km/oră cum zic ei. iar la străinii de care zicea cineva mai sus, de obicei îți dă avertismente, nu-ți ia puncte din permis pentru 5 km/oră în plus față de viteza legală, în timp ce ștabii și copiii de bani gata trec pe lângă tine cu 160 km/oră. pentru că ăia nu-s ieșiți la produs ca milițienii noștri. ăia sunt acolo pentru a-și face datoria. |
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
BOG |
![]()
Post
#168
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Imi place parerea lui Os : "3. restul de "argumente" sunt vrajeli de teribilisti"...adica sper ca s-a inteles ce am zis prin imi place.....
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
borciparte |
![]()
Post
#169
|
![]() da Group: Banned Posts: 171 Joined: 7 June 07 ![]() |
ar fi bine daca si-ar argumenta cu exemple afirmatia de la punctul 4.
|
--------------------
Dacia 1300
1980
- x 10 BOR Romania, tara tuturor imposibilitatilor!
Clona de-a lui cristirenault |
|
danutz_r |
![]()
Post
#170
|
![]() © ...membru cu symbol ™ Group: Members Posts: 596 Joined: 27 October 06 From: Bucuresti ... u.e ![]() |
tot despre detectoare ... de la david citire...
antena 3... ma dispera astia cu "ANTIRADARELE" lor ... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by danutz_r: 14 Jun 2007, 19:26 |
--------------------
renault symbol
fidji
1.5 dci 80 CP
|
|
os |
![]()
Post
#171
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
3. despre "restul de argumente": menirea primordiala a detectorului este de a facilita incalcaea legii (prin crearea iluziei- sau a realitatii impunitatii). Din aceasta cauza ele trebuiesc interzise. asa-zisele argumente din categoria "daca ai antiradar, incetinesti" sunt puerile din cauza urmatoare: n-ai decit sa circuli mereu in limite legale, si NU NUMAI la avertizare. e evident ca-i imposibil - sau greu de realizat - sa se amplaseze radare "de avertizare" in toate zonele cu pericole.
4. alte mijloace tehnice de avertizare: semnale luminoase, marcaje, indicatoare, TMC. Ce va face sa credeti ca cineva care nu respecta un semafor, ori un indicator de pericol, o sa incepa sa le respecte numai findca mai are un avertizor? |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
cristi.r |
![]()
Post
#172
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
os, ai fost enervant de cateva ori ca te-ai dat jmeker
![]() -- edit os: raspuns (off topic, de aceea asa si nu intr-un post nou; scuze ca-ti editez postarea): nu-i ca se da careva smecher, sau nu. la fel ca oricare, imi spun parerea care nu neaparat place. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
BOG |
![]()
Post
#173
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
"menirea primordiala a detectorului este de a facilita incalcaea legii (prin crearea iluziei- sau a realitatii impunitatii"
![]() ![]() ![]() Tare....tocmai asta e lipsa argumentelor.....da nu-i bai....e bine ca sintem o natie combatanta...ciocnirea ideilor pro si contra de la alegerea celul mai bun soi de patrunjel pana la disputa spatiala si iata, mai nou, la detectoare de radar... |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
Turkish |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Sunteti realmente dragutzi cu discutia voastra despre LEGE (cu litere cat se poate de mari...)
Cred ca ar trebui sa operam cu o distinctie intre codul si regulamentele rutiere si restul corpului de legi. Intrebarea vis a vis de trafic este care dintre voi poate sa jure cu mana pe inima ca nu a incalcat NICIODATA legea la volan in ultimele 6 luni??? Pe bune? O depasire usoara de viteza intr-o zona cu restrictie suplimentara de 30, spre ex, de care Buc e plin? Un fortat de galben desi s-ar fi putut opri? Un abuz de claxon sau de faza mare? O parcare prea aproape de intersectie sau trecere de pietoni? Hai sa fim seriosi! Mici impingeri ale granitelor legii sunt inevitabile mai ales cand "calitatile" infrastructurii o impun. Asta nu inseamna ca suntem infractori nenorociti cu totii!! Pe toti ne enerveaza smecherii care se considera deasupra legii, si chiar sunt, pentru ca ei O SFIDEAZA printr-un stil de viata. Dar pe acesti oameni eliminarea detectoarelor nu-i va afecta cu nimic negativ!! Ei o sa coontinue sa fie smecheri. Eu am detector de trei ani si o sa am in continuare indiferent de ce fac ei cu legea. Whistler in bara ![]() Dar va rog lasati blbla-ul despre sanctitatea si imuabilitatea LEGII ca nu cred ca e cineva aici care sa nu fi calcat macar un pic vreodata spriritul ei. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
BOG |
![]()
Post
#175
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
E..in mod normal as vrea sa fiu de fata cand amicul nostru Os va depasi viteza maxima admisa in localitate cu fix 3 unitati si nea militianu' sa-i scrie citet amenda....tare frumos ar fi....si pe urma sa-i lasam spatiu sa filosofeze aci la noi pe forum...
![]() |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
2005/1.6 16 V
- B xx BOG Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(Turkish @ 15 Jun 2007, 10:23) ... Detectorul il am pentru situatiile extreme unde sunt restrictii aberante si cretini la vanatoare - spre exemplu am observat in unele zone in Ardeal o moda noua cu restrictie de 30 in localitate care se termina la aprox 1km dupa ce se termina localitatea. fara ABSOLT nici un motiv ... OG195 " ART. 66 ... (6) Semnificatia indicatoarelor de interzicere sau de restrictie incepe din dreptul acestora. In lipsa unei semnalizari care sa precizeze lungimea sectorului pe care se aplica reglementarea ori a unor indicatoare care sa anunte sfarsitul interdictiei sau al restrictiei, semnificatia acestor indicatoare inceteaza in intersectia cea mai apropiata . Cand indicatoarele de interzicere sau restrictie sunt instalate impreuna cu indicatorul ce anunta intrarea intr-o localitate, semnificatia lor este valabila pe drumul respectiv pana la intalnirea indicatorului "Iesire din localitate", cu exceptia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel. ... " Probabil exagerezi, satele din Ardeal au, de regula, mai multe strazi care se incruciseaza formand intersectii! Urasc si eu restrictiile, am luat si eu radare prin Ardeal, in sate unde, la intrare, adica in tot satul, exista restrictie de viteza la 40 Km/h dar asta nu ma impidica sa laud initiativa locala (in aceeasi zona) de a picta pe asfalt semne de atentionare mari, colorate si foarte vizibile cu "Trecere de pietoni" si "Atentie la copii". Asa ca trebuie sa acceptam ca administratorul drumului - Primaria, cu aprobarea politiei o fi avut ceva motive sa faca restrictii. Se poate si altfel, totul este o problema de abordare! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
Turkish |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Nu exagerez, stiu despre ce vorbesc. Eu fac cam de trei-patru pri pe an, tururi de tara de aprox 2500 km fiecare. Au aparut mai ales inspre trecerile spre moldova. Sunt restrictii de 30 care incep in localitate, nu pe stalpul de anunt a inceperii localitatii, se intind cam pe jumatate de localitate, urmeaza semnul de iesire din localitate si apoi dupa 800m semn de terminare a restrictiei.
Si am mai observat o moda noua, cea a limitatoarelor de viteza de pe sosea - fie damb de cauciuc, fie bumbi, puse la fiecare trecere de pietoni din localitate. Inteleg oportunitatea lor. Dar nu le semnalizeaza din timp si trebuie sa franezi extrem de brusc pentru a trece cu viteza suportabila peste ele. In plus in anumite sate utilitatea lor este stupida!! Oamenii aia ar trebui sa iasa cu gandirea din sistemul lor limitat, local, regional! Pentru doua trei ore in zilele in care e scoala si este folosita intens trecerea ei instaleaza acele limitatoare pe un drum european circulat de mii de masini pe zi! In restul timpului trecerea e folosita poate de cativa oameni pe zi iar toti cei care trec pe acolo cu masina - in conditii de vizibilitate, cand nu e nimeni in preajma ei - trec cu 10km/h in loc de 50. Oamenii ar trebui sa invete sa foloseasca statistica pentru a trage niste concluzii corecte nu pentru a manipula aiurea in tramvai opinia publica. "Pe drumul cutare au fost in ultimul an xx accidente!" hai sa speriem pe toata lumea! Conteaza oare ca acea sectiune de drum este printre cele mai circulate din Romania? Ar fi oare oportun sa faca un index calulat din nr de accidente ponderat de valorile de trafic pe acea portiune de drum? Ar fi oare indicat sa afle care sunt cauzele reale? sigur ca da , viteza ucide! dar oare de ce viteza ucide numai in anumite portiuni de drum? Pentru ca e proasta vizibilitate si curba? sa modifice drumul in acea portiune! pentru ca e terasamentul inclinat aiurea? (vezi faimosul viraj de pe Feleac) sa corecteze terasamentul! sa largeasca curba! sa semnalizeze cum se cuvine gradul ei de pericol! eh, cred ca e mai complicat decat a pune peste tot restrictii pentru ca peste tot sunt zone periculoase... |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
QUOTE(Turkish @ 15 Jun 2007, 12:15) ... Oamenii aia ar trebui sa iasa cu gandirea din sistemul lor limitat, local, regional! Pentru doua trei ore in zilele in care e scoala si este folosita intens trecerea ei instaleaza acele limitatoare pe un drum european circulat de mii de masini pe zi! In restul timpului trecerea e folosita poate de cativa oameni pe zi iar toti cei care trec pe acolo cu masina - in conditii de vizibilitate, cand nu e nimeni in preajma ei - trec cu 10km/h in loc de 50. ... Tu vorbesti/scrii serios? Este adevarat ca "moartea unui om inseamna o drama, un milion inseamna statistica" dar sper ca nu vrei sa spui ca trebuie sa ajunga statistica mortalitatea pentru a intelege tragedia ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#179
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(os @ 14 Jun 2007, 23:03) 3. despre "restul de argumente": menirea primordiala a detectorului este de a facilita incalcaea legii (prin crearea iluziei- sau a realitatii impunitatii). Din aceasta cauza ele trebuiesc interzise. asa-zisele argumente din categoria "daca ai antiradar, incetinesti" sunt puerile din cauza urmatoare: n-ai decit sa circuli mereu in limite legale, si NU NUMAI la avertizare. e evident ca-i imposibil - sau greu de realizat - sa se amplaseze radare "de avertizare" in toate zonele cu pericole. Vezi ca detectorul e doar un receptor,iar anti radarul este si emitator,prin urmare nu trebuie sa incetinesti ca isi face treaba si ii arata pulitaiului ca tu mergi cu 50 desi poti sa ai chiar si 80km/h(poate si mai mult).Emitatoarele sunt interzise prin lege cu exceptia celor in CB si altele ptr care ai nevoie de autorizatie de la IGR. ![]() |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
DFA |
![]()
Post
#180
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(Turkish @ 15 Jun 2007, 12:15) Si am mai observat o moda noua, cea a limitatoarelor de viteza de pe sosea - fie damb de cauciuc, fie bumbi, puse la fiecare trecere de pietoni din localitate. Inteleg oportunitatea lor. Dar nu le semnalizeaza din timp si trebuie sa franezi extrem de brusc pentru a trece cu viteza suportabila peste ele. Păi cred și eu că trebuie să frânezi extrem de brusc, că de..., mergem cu viteză și observăm târziu diversele obstacole aflate pe drum, avem detectoare ca să nu luăm amenzi..., etc., etc., etc.... Cred că ar trebui să pună la fiecare limitator dinăsta de viteză câte un radar, să urle detectoru' ca să nu se mai frâneze extrem de brusc... |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 22:58 |