DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic

Andy_ACS
post 1 Aug 2007, 08:20
Post #151


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Poate ai dreptate, dar daca aia 2400 de euro ii investesti in ceva (poate chiar ii pui la banca) si pana cand faci 80.000 km iti mai fac si dobanda smile.gif
Sau daca in loc sa te imprumuti 12500 eu sa zicem ca iei 10.000 eu, atunci nu numai ca economisesti cei 2500 la inceput, dar nu mai platesti nici dobanda smile.gif
De asemenea, dupa cum spui, daca ai diesel esti tentat sa mergi mai mult, deci pana la urma in 4-5 ani nici macar nu vei amortiza investitia initiala, pentru ca vei merge MAI MULT, uneori fara rost. Si daca te gandesti la sanatatea ta, uneori e mai bine sa mergi pana la magazinul din colt pe jos, nu sa folosesti masina pt deplasari de 4-500 m doar pt ca consuma putin smile.gif
Acum nu te supara pe mine, eu decat am vrut sa scot in evidenta si alt punct de vedere smile.gif


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 1 Aug 2007, 08:36
Post #152


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




QUOTE
Daca dai acei 2000 de euro in plus si iei pe motorina, te va ustura mai mult la inceput, insa de mers o sa mergi cu masina (mai ales fiind vorba de oras) de doua ori mai mult. Si in definitiv de ce ne luam masina? Ca sa ne folosim de ea cat mai mult, fara sa spunem: "Nu ma duc azi la magazinul X sa iau produsul Y, ma duc sambata cand fac si alte cumparaturi ca sa economisesc bani".


Asa cum am spus, mie nu-mi place sa-mi suprasolicit buzunarele.
Eu cand aleg ceva, mi-l permit.
Apoi, nu stiu daca sunt suficient de multi oameni care cumpara cu banii jos o masina de 15k.
Asa ca aia 2k care raman, de fapt nu prea raman, adica poti sa nu-i iei cu imprumut.
Btw: Vara trecuta, cand am fost la greci, coada mare si la Ruse si la iesirea din Bulgaria.
Am stat si la dus si la intors la coada peste 5 ore in soare (peste 33 grade la umbra). Erau romanasii nostrii cu cearceafurile si prosoapele in geam. Foarte putini au stat ca mine, cu motorul si aerul pornit (mai bine de 5 ore).
Circul cel mai mare a fost cand ii vedeai impingand masinile (de toate marcile si clasele, si benzinare si motorinare). Ca sa nu le mai fataie cate 2, 3 metri.
JENANT!
Cel mai mult regret ca nu am filmat.
Era de pomina!
Din pacate, eram atat de sictirit de coada, de romanasii care au facut inca 4 cozi paralele, doar ca sa fie ei primii, de romanasi care se bagau in fata, de vamesii greci care dadeau prioritate la UE, cearta romaneasca specifica, amenintarile cu lopata de campanie, etc, incat nu am realizat in momentul ala ca pot filma ceva foarte specific mentalitatii romanesti. Incredibil cat de mult regret!
Si ce daca m-a costat mai mult drumu?
Doar d'aia mi-am luat masina...
Nici una, nici cealalta nu-s de fite, da' au de toate. Si le folosesc, nu ma uit la ele.
Chestie de mentalitate. Cred ca nici acum colegii mei de coada nu au realizat ca de fapt ii costa max. 1 litru de combustibil pe ora in plus. 5 ore, 5 litri.
Pentru 10 euro, te chinui ca pe vremea lu' pazvante. Si n-o sa cred in ruptu' capului ca masinile alea, in majoritate cu pretentii, nu aveau AC sau aveau AC-ul stricat.
Scuze pt off-topic da' tot veni vorba de cum alegi.

This post has been edited by danydan: 1 Aug 2007, 10:00


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 1 Aug 2007, 10:08
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Numa' ca pe la noi alegerea masinii se face cam asa:

- am 5000E, maipot aduna 5000 din imprumuturi, deci mi-as permite o masina de 10.000.
- intreb pe daciaclub ce masina mi se recomanda, dar ca sa nu ma fac de rusine, zic ca am 12-13KE.
- cel putin 50% din lume imi recomanda sa mai pun 2-3KE si sa iau masina mai mare. Imi demonstreaza ei cum se poate lua Octavia, 307, Megane etc foarte faine cu 15KE.
- eu, deja beat de viziunea mea in Octavia, merg la dealer si descopar ca la 15KE masina e cheala rau, dar nu mai pot rezista tentatiei si semnez leasingul pe o masina de 17KE.

Si asa ajung sa mamanc paine cu sare 8 ani, ca nu m-am putut vedea in Logan sau Clio...


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Aug 2007, 10:11
Post #154


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Taaaare. Foarte adevarat. Chiar daca inlocuiesti "intreb pe daciaclub" cu "intreb cunoscuti mari cunoscatori". Si e asa de adevarat ceea ce zici tu.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 1 Aug 2007, 10:12
Post #155


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




wink.gif No' ca bine zisesi, IsNa !

This post has been edited by danydan: 1 Aug 2007, 10:13


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 1 Aug 2007, 10:23
Post #156


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




si octavia aia e diesel sau benzina? ca sa ramanem on topic smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Aug 2007, 10:43
Post #157


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




QUOTE(LemonDemon @ 31 Jul 2007, 19:08)
Asa cum am mai spus fiecare isi cumpara ce vrea: eu am vrut performanta am luat benzina , daca ma interesa sa ies ieftin imi luam disel.
*



Ce diferente mari de performante vezi tu intre motorizarile pe benzina si cele pe motorina actuale? Vorbesc strict de masinile "uzuale". Uita-te mai atent la datele tehnice de la Citroen, Renault, VW etc.

QUOTE(danydan @ 31 Jul 2007, 22:22)
Calculele eu le vad asa:
Diferenta de bani: 2433 euro
Varianta 1: diferenta de consum de 3 litri (aprox la 3 euro)/100km:
Din calcul rezulta ca ai recuperat diferenta de pret dupa 81 100 KM
Varianta 2: diferenta de consum de 4 litri (aprox la 4  euro)/100km:
Din calcul rezulta ca ai recuperat diferenta de pret dupa 60 825 KM
Asa cum s-a spus mai devreme, diferenta de consum la drum lung scade, iar in oras creste. Eu am mers pe niste valori medii, asa, din experienta.
Asadar, daca judeci dpdv al consumului, totul depinde de cati km faci pe an.
(in cazul meu: 15 000 km /an, diferenta de pret as acoperi-o in cel mai fericit caz in 4-5 ani de utilizare...)
Daca as lua in calcul diferenta de consum de 2,4 litri atunci recuperezi dupa cca. 100 000 KM.....
*



Calculul se poate face si in functie de diferenta de consum. Atunci ar rezulta clar ca diferenta de bani se recupereaza dupa mult mai multi km.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 1 Aug 2007, 10:58
Post #158


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pai calculul s-a facut chiar in functie de diferenta de consum, nu inteleg ce ai vrut sa spui.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 1 Aug 2007, 11:10
Post #159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Calculul l-am facut in functie de diferenta de consum.
Din punctul meu de vedere media ar fi cam de 3,5 litri la 100 km.
Asadar, undeva intre cele 2 variante.
Iar litrul de combustibil l-am aprox. cu 1 euro (pt simplificare).
Cine vrea sa-si faca un calcul mai precis, ar trebui evident sa adauge si costurile reviziilor si sa ia in calcul costul exact al motorinei si benzinei, piesele de schimb pe anii de utilizare si cred ca mai sunt si alte chestii.
Daca vrei sa fii si mai aproape de adevar, poti sa iai in calcul si dobanda la diferenta de pret dintre benzinar si motorinar.


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Aug 2007, 11:19
Post #160


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Calcule am vazut facute astfel:

- ai diferenta de bani (in cazul de mai sus 2433 euro) si, in functie de consumul mediu al motorului pe benzina, calculezi cati km mergi cu banii economisiti. Astfel, dupa acoperirea km respectivi, investitia in plus facuta in motorul diesel devine rentabila (din punct de vedere al consumului);

-sau, compari consumul mediu al celor doua motoare si vei obtine, spre exemplu, o diferenta de 2 litri in favoarea diesel -ului. Tinand cont de acei 2433 euro si stiind ca benzinarul consuma cu 2 litri mai mult la suta de km, vezi dupa cati km iti amortizezi investitia.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 1 Aug 2007, 11:30
Post #161


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Dupa varianta a doua e normal sa se faca toate calculele, si asa s-au si facut.
Oricum, la alte marci diferenta de pret e alta, reviziile si consumurile sunt altele, acesta e doar un exemplu, din calcule reiesind ca dupa aprozimativ 80-100 de mii de km amortizezi investitia initiala.
Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 1 Aug 2007, 11:31
Post #162


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




De unde ati scos-o pe asta cu 3-4l /100km diferenta de consum in favoarea dieselului? La motoare similare diferenta e mult mai mica, 1-2l. O sa pun poze cu consumul meu urban cu 1,3CDTI de 90 cai: 10,5%. Chiar credeti ca un motor pe benzina de 90 cai (1,4) ar fi consumat 14 inaceleasi conditii?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 1 Aug 2007, 11:41
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




da


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danydan
post 1 Aug 2007, 11:56
Post #164


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 15 August 06




Asa cum a spus Andy_ACS, depinde intre ce modele faci comparatia.
Important e sa stii cum se calculeaza si sa aplici in functie de modelele dorite.
Sunt cazuri si cazuri....
Repet, a fost un exemplu de calcul, iar eu am mers pe o medie bazata pe experienta mea proprie. Experienta altora poate fi diferita de a mea.
In oras diferenta de consum e mai mare, iar daca ai AC pornit devine si mai mare.
La drum lung, diferenta de consum e mai mica chiar daca ai AC pornit.
Daca vrei sa fii cat mai exact, faci raportul intre nr. de km facuti in oras (cu si fara aer) si cei din afara (cu si fara aer).
Mai poti lua in calcul si aglomeratia, etc
Calculezi in functie de ce vrei tu.
Eu am simplificat.
Apropo, la unele modele de masini, pe ploaie este necesara pornirea AC-ului pt a evita aburirea (deci, consum mai mare). Am patit-o.
N-am reusit doar din ventilare, iar daca deschideam geamul, baga apa in interior. E, da' poate ca nici eu nu cunosteam prea bine masina, etc.
Oricum, e off-topic.
Totul e sa stii cat mai multe detalii despre modelele vizate.

This post has been edited by danydan: 1 Aug 2007, 12:02


--------------------
Skoda Octavia Dacia Sandero Ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 1 Aug 2007, 12:01
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(cristidb @ 1 Aug 2007, 11:31)
De unde ati scos-o pe asta cu 3-4l /100km diferenta de consum in favoarea dieselului? La motoare similare diferenta e mult mai mica, 1-2l. O sa pun poze cu consumul meu urban cu 1,3CDTI de 90 cai: 10,5%. Chiar credeti ca un motor pe benzina de 90 cai (1,4) ar fi consumat 14 inaceleasi conditii?
*


Eu am avut un Golf 4 1.9TDI 90CP cu chip la 120CP. Consumul mediu in Bucuresti era intre 7.5% si 8%. 10.5% mi se pare aberant de mult pt un motoras ca al tau. Desigur ca daca vorbesti de un blocaj unde parcurgi 1km in 45 de minute e altceva. Eu vorbesc de media pe macar o luna, mai mergi si prin aglomeratii, mai vii o data mai pe seara, mai pe la pranz, mai in w/e, etc...


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 Aug 2007, 12:15
Post #166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Asa si Volkswagen Passat 2.0 TDI are un consum de aproximativ 15% in oras... si e diesel. Sunt si astfel de exceptii. Eu cand vorbesc de diesel ma gandesc la motorizarile diesel Renault, Dacia, Opel, s.a., care intr-adevar sa ofere o diferenta notabila intre consumurile benzina/motorina.

PS: E adevarat ca nici mie nu imi vine sa cred ca un 1.3 CDTI poate consuma (chiar si in cele mai nebunesti conditii) 10.5 %.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 1 Aug 2007, 12:37
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




QUOTE(bloodem @ 1 Aug 2007, 12:15)
Asa si Volkswagen Passat 2.0 TDI are un consum de aproximativ 15% in oras
*

Don't push it wink.gif Un Passat 2.0TDI FWD cutie manuala are ~10, nicidecum 15. Sper ca nu te iei dupa consumul in vreo super aglomeratie sau mai rau, consumul instantaneu la plecarea de pe loc...

This post has been edited by Ice_2k: 1 Aug 2007, 12:39


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 Aug 2007, 13:47
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ice_2k @ 1 Aug 2007, 12:37)
Don't push it wink.gif Un Passat 2.0TDI FWD cutie manuala are ~10, nicidecum 15. Sper ca nu te iei dupa consumul in vreo super aglomeratie sau mai rau, consumul instantaneu la plecarea de pe loc...
*



Nu taticule, masina fostului meu sef consuma chiar atat (+-1%), intr-un oras ca Galati/Tulcea. Nu stiu ce fel de Passat era, caci sunt o gramada de modele, insa imi amintesc prima data cand si-a dus masina la reparat (lovita in parcare) si timp de doua saptamani a mers cu 1.5 DCi-ul de la firma. Cand a venit momentul sa se urce iar in Passat, nu mai voia sa renunte la DCi biggrin.gif. Facuse un drum Galati - Roman si dup-aia povestea: "Mergeam, mergeam, ma uitam la liniute la combustibil, credeam ca era defecta cand vedeam ca nu scade". smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 1 Aug 2007, 13:52
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




ok, passat tdi consuma 15% in galati/tulcea deci probabil undeva la 22-23% in Bucuresti. Am retinut.

P.S. Daca tot nu stii ce passat era (ce passat ar putea fi oare daca avea 2.0TDI....) esti sigur ca stii ce motor avea? Nu de alta da' poate era vreun benzinar mai sanatos.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 1 Aug 2007, 14:19
Post #170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Benzina este mai performanta decat diselul , chiar daca unii nu vor sa accepte asta e treaba lor.Sa ma uit la ce? Sa compar un 1.9 TDI cu D si I rosu ca cocosul , cu un benziar de 2l? Pai benzinarul sterge cu el pe jos.Acuma daca compari Logan 1.4 MPI cu Laguna 2 2.0 K9K normal ca Laguna este mai potenta.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 Aug 2007, 14:34
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ice_2k @ 1 Aug 2007, 13:52)
ok, passat tdi consuma 15% in galati/tulcea deci probabil undeva la 22-23% in Bucuresti. Am retinut.

P.S. Daca tot nu stii ce passat era (ce passat ar putea fi oare daca avea 2.0TDI....) esti sigur ca stii ce motor avea? Nu de alta da' poate era vreun benzinar mai sanatos.
*



Atat spunea omul ca-i consuma, nu m-am gandit niciodata ca ma minte si nici nu ar fi avut de ce. In plus iti pot arata cel putin 3 modele diferite din ani diferiti de Volkswagen Passat 2.0 TDI si sunt sigur ca sunt deosebiri majore intre ele. Masina era sigur pe motorina.

LemonDemon, daca te referi la acceleratie/viteza, da, benzinarul intotdeauna va fi mai performant la acest capitol fata de o masina pe motorina. Insa pentru mine personal, performanta cea mai buna si avantajul cel mai mare al dieselului este cuplul (eu fiind un pasionat al regiunilor montane).


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 1 Aug 2007, 14:37
Post #172


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




http://www.roportal.ro/stiri/stirea-748643.htm

Prietene spune-le si inginerilor de la Audi ca motorul lor diesel nu prea e performant si sa incerce unul pe benzina !

Cine stie poate or mai castiga si ei ceva curse cu un benzinar !

Oare ceilalti or fi folosit motoare pe benzina ?!



--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Aug 2007, 14:39
Post #173


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Uite exemplu aici:

BMW Seria1

Acceleration 0–100 km/h Acceleration 80–120 km/h Top Speed
116i 10.9 s 10.9 s 200 km
118i 8.8 s 9 s 210 km
120i 7.8 s 7.5 s 224 km
130i 6.1 s 5.7 s 250 km
118d 9 s 7.7 s 210 km
120d 7.6 s 6.4 s 228 km

Iti sunt de ajuns datele astea? Consumul nu l-am trecut deoarece sunt diferente semnificative.
Daca vrei comparam 1.5dCi 105CP cu 1.6i 16V 110CP (Renault); sau 1.6HDi 110CP cu 1.6i 110CP (Citroen); sau orice vrei tu.

This post has been edited by sorin_f39: 1 Aug 2007, 14:41


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 1 Aug 2007, 15:07
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Nu am treaba cu cei de la Audi , sa le spuna fanii lor , eu am simnt bine in benzinare , si cand o sa imi iau ceva sport , nu o sa fie decat pe benzina , sau ma rog poate trec macaronarii la disel pana atunci.

In alta ordine de idei , disel e mai slab ca benzina dar este mai economic.

Apropo de Audi:
benzina:
- Tip motor: DOHC
- Putere maxima: 354 cp @ 7000 rpm
- Cuplu maxim (Nm): 440 la 3500 rpm
Viteza Maxima 250 Km/H
Acceleratie 5.1 Secunde 0 - 100 Km/H

motorina:
TDI
Putere maxima :240 cp
cuplul maxim 500 Nm
Acceleratie 5.9 secunde 0-100 km/h


Oare care este mai performant?



This post has been edited by LemonDemon: 1 Aug 2007, 15:16


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Aug 2007, 15:23
Post #175


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




@LemonDemon

Asa este, diferenta mare intre 5.1 si 5.9 in ceea ce priveste acceleratia. biggrin.gif
Cat timp tii tu masina la 7000 rotatii pe minut ca sa beneficiezi de cei 354CP????


De BMW nu spui nimic, ca pentru tine am dat exemplul ala.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 1 Aug 2007, 15:25
Post #176


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Eu zic sa te mai gandesti cu 7000 ca masina ajunge acolo cat a ta la 2000.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 1 Aug 2007, 15:33
Post #177


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




dragilor, iar incep comparatiile benzina aspirat cu TURBO diesel??? Nu vi se pare ca e fortata comparatia??

Si apropo, la bmw capacitatea motoarelor nu mai e de mult aceea de dupa indicativul seriei, deci 118d are 2000 de cmc, dc nu ma insel, la fel si benzinarele.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 1 Aug 2007, 15:42
Post #178


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Nu, comparatia nu este fortata. Compar ceea ce am pe piata. Daca vreau sa cumpar masina, am de ales, in general, intre un benzinar normal aspirat si un motorinar turbo. Asta mi se ofera, asta compar.

La BMW se vede clar ca motoarele Diesel sunt chiar mai performante pe anumite sectoare iar, in cel mai rau caz, sunt aproape de benzinare. Totul, cu un consum mai scazut.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 1 Aug 2007, 15:42
Post #179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Pai daca era turbo pe benzina , diselul chiar nu mai avea ce cauta.
Dar sa revenim la BMW:

530i: cp 200/272/6700
Nm 320/237/2750
Acc 6.3 sec

530d:cp173/235/4000
Nm 500/370/1750
Acc 6.8 sec

Care o fi mai performant?

Sper ca suntem cu totii deacord ca o masina sport este simbolul performantei , iar daca ma uit la Ferrari , Masserati , Aston Martin , pana acuma nu am vazut disel.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ice_2k
post 1 Aug 2007, 16:05
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 12 August 05




domnul diavol al lamaii, dupa ce zici ca o comparatie 1.4mpi cu un tdi 2.2 n-ar fi corecta, ajungi si compari motor de 354CP pe benzina cu unul de 240CP pe motorina si te bucuri de o dif 0-100 de 0.8s? Cu 114CP diferenta? Nu-ti da cu virgula comparatia asta? Compara daca ai chef motoare de puteri similare. Nu te mai intreb si eu ca colegul dinainte cat timp tii tu masina aia la 7000rpm... Benzina are clar avantajele ei, nu zice nimeni nu. Diesel-ul are si el avantajele lui. Dar tu esti de un subiectivism peste orice masura.


--------------------
Dacia Logan 1.6 2005 Ambition - B-XX-XXX - for sale
Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:34
Forum Renault