Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic
![]() ![]() ![]() |
Diesel sau Benzina?, Dilema motorizărilor,rezolvată matematic
Andy_ACS |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|||
Ice_2k |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(LemonDemon @ 1 Aug 2007, 15:42) Sper ca suntem cu totii deacord ca o masina sport este simbolul performantei , iar daca ma uit la Ferrari , Masserati , Aston Martin , pana acuma nu am vazut disel. Sper ca suntem cu totii de acord ca simbolul performantei sunt cursele de masini. Si uite ca incet-incet incepe sa scoata si diesel capul pe-acolo... deci lucrurile nu sunt asa clare cum vrei tu sa crezi ca sunt. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
IsNa |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(LemonDemon @ 1 Aug 2007, 17:42) Sper ca suntem cu totii deacord ca o masina sport este simbolul performantei , iar daca ma uit la Ferrari , Masserati , Aston Martin , pana acuma nu am vazut disel. Dar la LeMans ai vazut. Si daca te-ai uitat atent, l-ai vazut chiar castigand. Apoi vezi ca la comparatii stranse, acolo unde diesel-ul perde putin la demaraj 0-100, castiga putin la repriza 80-120 (vezi tabelul complet cu seria 1, poate ne dai si datele complete la seria 5, nu doar ce-ti convine...) Ce te intereseaza mai mult: "liniuta" de la semafor, sau depasirea la 100Km/h in panta? |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Plăcerea de a conduce un diesel e în plecarea la turații joase în liniște deplină.
Plăcerea de a conduce un otto e în ținerea motorului în turații mari, cu zgomotul frumos, specific. Restul, e chestiune de preferințe. Am mers și cu Porsche 911 și cu Audi, Mercedes și BMW TDI; fiecare mi-a plăcut. În traficul de fiecare zi, pe gustul meu e dieselul. "Dilema motorizărilor rezolvată matematic" nu mai e chiar așa ușor de rezolvat ca acum câțiva ani când orice preșcolar tranșa în favoarea dieselului. Dar, în principiu, matematic, dieselul are un mic avantaj pentru cei ce merg mult și mai ales în oraș. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#185
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(lulu_tanase @ 1 Aug 2007, 17:35) Unde e această liniște la diesel? ![]() Sunt benzinare la care nu se aude motorul nici măcar din exterior la demaraj normal... Ceea ce nu se întâmplă la diesel...țac-țac-țac... ![]() This post has been edited by Catalin Marinarul: 1 Aug 2007, 16:55 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#186
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Nu este vina mea ca Audi nu are motor mai performant pe motorina , pur si simplu am ales varfurile producatorului.La BMW este aceasi capacitate , respectiv 3.0 l , pe motorina si pe benzina.
Asa cum am mai spus motorina are avantajele ei , dar de aici si pana a spune ca motorina sau motorul disel este mai performant decat unul pe benzina e mult. Sunt curios cati dintre dumneavoastra au condus un motor bun pe benzina? Daca ma gandesc nici 1% .Mi se pare normal ca dupa 1.6 MPI , 1.9 TDI sa fie racheta , insa din pacate , nici 1.6 MPI , nici 1.9 TDI nu reprezinta nimic d.p.d.v al performantei. Audi S5 poti sa il ti linistit la 7000 RPM , nici macar nu e pe "rosu" cum se spune pe aici, sau poate ca uiti ca are motor de 4.2l? E ca si cum ai tine tu la A4 B6 TDI la 3500-4000 RPM. Vorbim de motoate stock , nu de motoare de curse. This post has been edited by LemonDemon: 1 Aug 2007, 16:53 |
--------------------
None
None
N/A
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#187
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Zic eu, zic eu ... 1.6 FSI 115 cai se pune ? Este motor bun ? Eu cred ca da. Te cam impinge in scaun de la 3000 de ture in conditiile in care Octavia 2 are vreo 1300 de kile. Si nici nu prea am vazut multe masini cu un consum de 16,6 la suta la 200 km/ora pe bord.
Si pana la urma unde vrei sa ajungi cu postul asta ? Sportivitatea este "benzinara", iar economia este "dizelara". |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#188
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Nu zic ca nu este motor bun , dar nu este un exemplu bun pentru sportivitate.Te infige in scaun comparabil cu ce? Cu Dacia?
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#189
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Ei, na ... Te provoc sa definesti "motor bun" ! Ca sa ne punem de acord.
Am dat exemplul asta pentru ca este un varf de tehnologie in ceea ce priveste optimizarea consumului. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#190
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Un motor bun , benzinar , mi se pare cel de la Honda VVT-i , cel de la Nissan , in general Japoneze (ca sa fie din clasa cu Octavia2).
Un motor bun este si cel de pe Alfa Rome 166 sau 169 , iar din cele mai exclusiviste , cele de pe M5 si M6 , SLK , CLK , toate iti dau o experienta de neuitat(iti zic din experienta).De altfel , fara sa par subiectiv , si cel de 3.5l de la S-Clase este deosebit. O alta experienta deosebita a fost cu 97 Aero si un Camaro Z28. |
--------------------
None
None
N/A
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#191
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Aha, ok. Insa cred ca ideea topicului nu se ducea tocmai pana la BMW-uri M, Mertz-uri CLK, SLK sau Camaro. Daca ma uit in primul post ce vad ? Un buget de pana in 15k euro. Deci ?
Cert e ca turbina este acel subansamblu care face ca dieselul din aceasta gama de preturi sa fie peste benzinar. Iti dau un exemplu. Intre Constanta si Galati prin judetele CT si TL drumul trece peste multe dealuri. Cu benzinara din pretul asta "mestecam" mult in cutia de viteze. Cu dieselul nu prea. Cam aici sta diferenta. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#192
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
@LemonDemon
Omule, ca un fan Ferrari, îți spun că sper ca, atât timp cât va exista marca asta (și acest lucru este valabil și pentru Maserati, Porsche, Aston Martin, Lamborghini, Rolls-Royce, Bentley etc), să nu fie puse pe aceste mașini decât motoare pe benzină. Apoi, lumea sporturilor cu motor trebuie lăsată deoparte. În raliuri sau F1 nu o să vedeți vreodată motoare Diesel. Acolo e nevoie de accelerații puternice. Ceea ce au făcut Audi și Peugeot la Le Mans are un caracter aparte. În primul rând, anul trecut (și anul ăsta) nu au existat competitori puternici sau echipe de uzină care să vină cu motorizări Otto. Chiar credeți că dacă Porsche sau Toyota sau orice alt constructor puternic si cu tradiție la Le Mans ar fi venit cu mașini cu motoare Otto, Audi sau Peugeot ar fi riscat să intre cu TDI, respectiv HDi? Eu nu cred că ar fi făcut-o. Pe lângă lipsa unui adversar pe măsură, cei doi au facut-o pentru că e vorba de imagine și, în cursele de anduranță, accelerația nu este chiar așa importantă cum este în F1 sau raliuri. Revenind însă, sunt o persoană căreia îi plac motoarele pe benzină și tot încerc să caut motive pentru ca, în toamnă când voi schimba mașina, să NU-mi iau motorizare Diesel. Chestia este că nu găsesc argumente. Programele de cercetare ale constructorilor sau axat în general pe motoarele Diesel și astfel au devenit performante. Uită-te bine la tabelul pe care l-am pus pentru Seria 1. Per total, Diesel -ul este mai performant decât Otto. Și situația e valabilă la toate mărcile, cel puțin la clasele compactă și medie. PS: Am omis să mă uit la motorul TFSI de la VW. This post has been edited by sorin_f39: 1 Aug 2007, 18:28 |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#193
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Pentru clasa de masini de familie , disel este mai convenabil.
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#194
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Nu doar mai convenabil ci, per total, si mai performant !!!!!!!!!!!!
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#195
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
ca tot inclinati voi catre diesel... sa mai echilibram balanta
![]() in romania combustibilul e prost, si benzina si motorina. insa procentual, motoarele diesel sunt mult mai "afectate" - vezi congelare motorina, vezi injectoare, etc. Eu zic ca e mai liniste intr-un benzinar. Cel putin la diesel din clasa mica, compacta (nu vb de masini masi si scumpe pt ca nu m-am plimbat ) pe treptele 1, 2 si chiar 3 tacanitul e prezent acolo, vibratiile la pornire si oprire, la ralanti sunt prezente. Piesele pt diesel sunt mai scumpe. Cand schimbi un injector de 10 milioane, s-a cam dus economia pe urmatoarele cateva mii bune de km... Plus ca suspensia, amortizoarele, sunt mai solicitate, masina e mai grea. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
adip |
![]()
Post
#196
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 1 Aug 2007, 19:25) tot încerc să caut motive pentru ca, în toamnă când voi schimba mașina, să NU-mi iau motorizare Diesel. Chestia este că nu găsesc argumente. Motorina proasta din rrromanica? ![]() |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
cristi.r |
![]()
Post
#197
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Cei de la Toyota sunt inca la inceput in ceea ce priveste motoarele diesel. Mai au pana la maturizare. La benzinare, in schimb, dau clasa europenilor.
In general, cerintele sunt din ce in ce mai mari in ceea ce priveste calitatea motorinei, in goana dieselului dupa performantele benzinarelor. Iar la Renault, sa stii ca ei dau vina si la benzinar si la diesel pe acelasi lucru: calitatea combustibilului. Nu cred ca este "riscul" mai mare la unul decat la celalalt. Am vazut si Megane dCi cu 200.000 km si am vazut si Megane dCi cu pompa facuta varza dupa 70.000 km. Si-am mai vazut si Megane 1.6 16V de 115 cai cu probleme la injectoare. Depinde foarte mult de unde alimentezi. |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#198
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE tot încerc să caut motive pentru ca, în toamnă când voi schimba mașina, să NU-mi iau motorizare Diesel. Chestia este că nu găsesc argumente. - e mai scumpa - mai sensibila la carburant - mai zgomotoasa - iarna trebuie sa cumperi aditiv - mesteci mai mult la mamaliga - vibratii mai multe - costuri mai mari de intretinere - de regula revizii mai dese - daca nu faci un anumit numar de km cel putin pe an nu prea iti vei amortiza diferenta de bani decat evenatual la o revanzare. Intre timp tu vei avea banii blocati in masina. - pana la intrarea turbinei, motor lenes, pe urma de pe la 3500 aceeasi situatie. PS. Sper ca viitoarea mea masina sa fie dotata cu motor turbo pe benzina ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
LC_TM |
![]()
Post
#199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(cristi.r @ 2 Aug 2007, 04:56) Cei de la Toyota sunt inca la inceput in ceea ce priveste motoarele diesel. Mai au pana la maturizare. La benzinare, in schimb, dau clasa europenilor. In general, cerintele sunt din ce in ce mai mari in ceea ce priveste calitatea motorinei, in goana dieselului dupa performantele benzinarelor. Iar la Renault, sa stii ca ei dau vina si la benzinar si la diesel pe acelasi lucru: calitatea combustibilului. Nu cred ca este "riscul" mai mare la unul decat la celalalt. Am vazut si Megane dCi cu 200.000 km si am vazut si Megane dCi cu pompa facuta varza dupa 70.000 km. Si-am mai vazut si Megane 1.6 16V de 115 cai cu probleme la injectoare. Depinde foarte mult de unde alimentezi. Cei de la Toyota sunt la inceputuri cu motoarele diesel? De unde si pana unde? Landcruiser 100 are diesel de 4.2 TD,un motor de 131 de cai aproape indestructibil,sunt oare la inceput cu motoarele diesel?Eu sunt in dubii! Nasol ca nu se aduc in Romania Landcruisere 105 cu motoarele astea. ![]() This post has been edited by LC_TM: 2 Aug 2007, 10:14 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#200
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
pai 4200 de cmc cu 131 de cai nu o sa cumpere nimeni in romania, taxe imense, performante slabe avand in vedere dimensiunea masinii.
Poate de asta nu se aduce ![]() Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Masina e 4x4,ce performante vrei tu de la un 4x4?
![]() ![]() Era vb de faptul ca "Toyota sunt la inceput cu motoarele diesel...",eu am dat un exemplu ca nu e chiar asa,iar motoare diesel au de muuulta vreme,doar ca le-au folosit predominant pe 4x4. |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#202
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
performanta unui motor este data (printre altele) si de o putere cat mai mare la o cilindree decenta. Ori 4200 de cmc pt 131 de cai e imens. La asta ma refeream. Iar comentariul meu din postul anterior dorea sa scoata in evidenta ca cei de la toyota (dc au asa un motor) NU il aduc in romania pt ca NU o sa se vanda (taxe f mari pt asa motor). Mai bine dezvolti un motor de 2999 si 170 de cai, e laindemana pt ei si mult mai convenabil pt clienti.
oricum, nu are sens sa deviem de la discutie, sa lasam totyota in pace, ideea era ca motoarele diesel sunt mai sensibile la carburant prost. chiar daca unii spun ca si cele pe benzina fac probleme, daca problemele apar sa zicem la ambele la 80.000 km - 4 inj benz - 10 mil, 4 inj diesel - 40 mil. Eu zic ca se duce naiba economia de carburant... Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
LC_TM |
![]()
Post
#203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
Intradevar motoarele diesel de generatie mai noua sunt cam sensibile la carburanti,insa cele "clasice" turbo diesel(fara sa fie common rail) nu sunt chiar asa pretentioase,stiu 2 bucati(nu sunt performante,una bucata model de 2001 127CP si una bucata de 2005 109CP) cel de 2001 a mers 330k km pe motorina doar din Romania si nu s-a schimbat nici un injector sau pompa sau trubina,cealalta a trecut de 70k km tot asa,acuma e la revizie in Bucuresti,astept sa vad daca trece si acest model de 330k km fara probleme.
Pe benzina nu am avut inca nici o problema,dar urmeaza un diesel,sa vedem cum va fi ![]() This post has been edited by LC_TM: 2 Aug 2007, 11:12 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
Ice_2k |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 12 August 05 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 2 Aug 2007, 08:15) - mai sensibila la carburant - la Renault intr-adevar am auzit de astfel de probleme, dar nu generaliza - mai zgomotoasa - daca vorbim de o masina mica/ieftina da. Si chiar si-asa, la viteze mari se schimba situatia. - iarna trebuie sa cumperi aditiv - bullshit, am facut 3 ierni cu diesel si n-am bagat niciun fel de aditiv - mesteci mai mult la mamaliga - esti sigur? eu zic ca din contra la benzina tre' sa mesteci. De fiecare data cand se mentiona ca la diesel nu te mai chinui sa retrogradezi pt o depasire, veneau benzinarii si ziceau ca daca ti-e lene sa schimbi vitezele stai acasa. Acum o dati la intors? - vibratii mai multe - din nou, doar daca vb de masini mici/ieftine - pana la intrarea turbinei, motor lenes, pe urma de pe la 3500 aceeasi situatie. - avand in vedere ca mai toate motoarele turbo-diesel au puterea maxima undeva la 4000rpm nu vad de unde tot scoateti cifra asta de 3500. Daca te "dai" cu masina optim este sa schimbi pe la 4200-4300 (pt o masina cu pMax la 4000). |
--------------------
Dacia
Logan 1.6
2005 Ambition
- B-XX-XXX - for sale Black Audi A4 8E 2004 165CP quattro, Hofele Design
|
|
IsNa |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.147 Joined: 11 July 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(sorin_f39 @ 1 Aug 2007, 20:25) Adica Dakar-ul nu-i raliu... ![]() Acum, adevarul fie spus, viitorul benzinarului arata bine, de cand intra VVT, TSI si alte tehnologii in gama accesibila. Pe Diesel s-au facut progrese revolutionare acum vreo 10 ani, dar acum a cam incetinit progresul, pe cand la benzinare acum incepe... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi + Citigo ASG
2007 / 2013 Forta sa fie cu voi !!
|
|
zodrac |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Prea tarziu. Se termina lichidul pana atunci
![]() |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#207
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
Cand spun "raliuri" ma refer la raliuri (WRC spre exemplu) si nu la rally raid -uri.
Oricum, din punctul meu de vedere, Paris-Dakar nu e raliu; e un maraton automobilistic, probabil cel mai dificil din lume, si nimic mai mult. Acum, revenind la comparatia de care vorbeam ieri, intre C4 pe benzina si C4 pe motorina, acea diferenta de pret de 2433 euro se amortizeaza dupa 85.844 km, fara a pune la calcul reviziile mai dese si ceva mai scumpe la motorina, ci socotind strict consumul. Cam mare diferenta....... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
borkanel |
![]()
Post
#208
|
![]() XXX Group: Members Posts: 404 Joined: 11 January 07 ![]() |
destul de mare ca sa ajung sa ma plictisesc de acea masina si sa o schimb
![]() |
--------------------
BMW
E36 compact
1995 - in use BMW E30 316 1987 - sold
Mercedes W123 300D 1979 - sold Mercedes W123 200D 1978 - sold Mercedes W115 200D 1971 - sold Lada 1200 & 1500 1980 - sold |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#209
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Si sunt alte modele la care diferenta de consum este mai mica.
Ex: Kia Ceed 1.4 benzina 109 cai -> consum mediu 6.1 Kia Ceed 1.6 diesel 90 cai -> consum mediu 4.7 Diferenta de pret e de vreo 2000 euro. Un calcul simplu ne arata ca (!!! Daca nu punem la calcul revizia mai scumpa la disel) amortizarea se face dupa 142.000 km. Probabil cu revizii ajungem pe la 165-170 de mii. Putem lua si alte modele de masini, sa facem calcul la fiecare, in general amortizarea se face dupa 100.000 Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 2 Aug 2007, 14:00 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#210
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 12:14) la Renault intr-adevar am auzit de astfel de probleme, dar nu generaliza E chestie doar de tehnologie. Pur si simplu canalul ala prin care e imprastiat combustibilul este mai subitire la diesel. De aici si riscul sa se infunde mai mare. La renault problema nu era de carburant. QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 12:14) daca vorbim de o masina mica/ieftina da. Si chiar si-asa, la viteze mari se schimba situatia. Pune mana si mergi si cu masini mai mari. Am mers cu e-class nou diesel. Si la ala era prezent tacanitul de diesel. Deci orice diesel este mai zgomotos decat un echivalent pe benzina. Asta la orice masina. Daca tu nu auzi, asta e... QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 12:14) bullshit, am facut 3 ierni cu diesel si n-am bagat niciun fel de aditiv Depinde unde stai si de unde iei motorina. Motorina se face geletina la frig. It's a fact! QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 12:14) esti sigur? eu zic ca din contra la benzina tre' sa mesteci. De fiecare data cand se mentiona ca la diesel nu te mai chinui sa retrogradezi pt o depasire, veneau benzinarii si ziceau ca daca ti-e lene sa schimbi vitezele stai acasa. Acum o dati la intors? Eu cand merg cu un diesel mestec mai mult in mamaliga. Nu pot sa cobor cu a 5-a pana la 50 la ora cu el. QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 12:14) - vibratii mai multe - din nou, doar daca vb de masini mici/ieftine Din nou vibratii chiar si la acel E-class. Eu stiu benzinare la care nu iti dai seama ca e motorul pornit. Diesel pana acum nu am vazut. Si am mers cu multe. QUOTE(Ice_2k @ 2 Aug 2007, 12:14) avand in vedere ca mai toate motoarele turbo-diesel au puterea maxima undeva la 4000rpm nu vad de unde tot scoateti cifra asta de 3500. Daca te "dai" cu masina optim este sa schimbi pe la 4200-4300 (pt o masina cu pMax la 4000). Iti recomand vizualiarea unei curbe de cuplu de diesel. PS sper ca ai vazut cum se face un quote klumea, nu? This post has been edited by ssilviu: 2 Aug 2007, 14:36 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:02 |