DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 64 65 66 67 68 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

panter1
post 26 Jun 2009, 23:00
Post #1951


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(cinacem @ 26 Jun 2009, 07:02)
panter .. prieteni ...

e  ciudat  daca  gatuiesc  furtunul de la alimentare benzina atunci functioneaza si daca  ma sincronizez eu bine cata benzina sa-i las  cu mana cealalta pe acceleratie pot sa-l turez la maxim insa pentru scurt timp
.
*



In situatia asta injectorul NU e infundat daca poti tura la maxim, spuneai intr-un alt post ca iti miroase a benzina la esapament, asta inseamna amestec bogat de benzina in cilindri. Cu datele astea nu mai raman decat 2 variante (luand in considerare ca ai curatat toate contactele si totul e ok inclusiv senzorul de turatie de pe volanta scos si curatat de pilitura)

1. Regulatorul presiune benzina care are rolul sa tina benzina la intrare in injector obligatoriu intre 0.8 - 1.1bar iar acum s-a spart membrana si intra benzina "fara numar" adica 2-3bari mai mult (de asta poate mirosi la esapament a benzina nearsa) iar and gatuiesti manual furtunul ajungi la aproximativ 1 bar fapt ce ii convine si atunci merge normal poti tura ca intra in parametri pentru scurt timp.

2. Calculatorul nu stie in ce pozitie se afla clapeta de acceleratie si nu stie cata benzina sa dozeze in cilindri trebuie sa aibe un potentiometru in corp injector care face chestia asta, te-ai uitat la lamelele alea trebuie totul sa fie ok.

cam una din astea 2 cauze ar fi.. insa nu stiu daca se gaseste acel regulator de benzina separat, intreaba la magazine. Daca vrei iti trimit manualul de la sistemul de injectie sa te documentezi mai bine sa stii exact ce se intampla acolo..

cati km are masina ta?

This post has been edited by panter1: 26 Jun 2009, 23:05


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 27 Jun 2009, 18:59
Post #1952


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Asupra debitorului de aer se poate interveni daca nu mai functioneaza in parametri normali?, sau doar se schimba? pentru ca am probleme nu mi mai sta relantiul mai sus de 650rpm uri dupa ce se incalzeste motorul si trebuie turata mai mult cand schimb vitezele, am si gaz si benzina deci de la alimentare nu cred ca e ceva, in schimb motorul merge rotund. Aveti ceva idei?

This post has been edited by CRICOCI: 27 Jun 2009, 19:00


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cinacem
post 28 Jun 2009, 11:11
Post #1953


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 09




sa nu-ti vina sa crezi dupa toate astea am facut schimb cu injector de la alta masina computer la fel si
abia dupa ce am dat jos capacul de la distributie am vazut ca era sariti 3 dinti de la distributie sincer defectul asta nu l-am vazut niciodata la o masina cu lant la distributie
oricum va multumesc celor care ati raspuns si m-ati indrumat


masina are acum vreo 70 de mii
dar a mers bine pana acum nu am avut nici o problema decat cele iminente cu catalizatorul dar eu am renuntat la el


This post has been edited by cinacem: 28 Jun 2009, 11:14


--------------------
dacia 1310 berlina 2003 - BH 06 UTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 29 Jun 2009, 10:52
Post #1954


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Eu am patit la o dacia pe carburatie, au sarit 2 dinti. Deci e posibil.
Insa chiar nu m-am gandit la treaba asta sa iti fi spus wacko.gif

29 Jun 2009, 10:58:
Silvil1313, sezorul de apa pentru bec, parca il putea inlocui cu cel de apa pentru ceas, parca aveau acelasi filet, insa nu mai stiu sigur, poti merge la un magazin si sa le ceri ambii senzori pt apa, si verifici daca au acelasi filet aceeasi lungime, insa cel pentru ulei trb sa ii faci T. Indicat ar fi sa pastrezi si becurile si ceasurile, nu poti sa tragi fir separat pt ce s-a ars? Verifica cum sunt trase firele pentru senzori si le tragi separat.
Stiu ce erau un fir care mergea la senzor si care primea de la senzor o masa. Apoi un + doar cand puneai contactul pe care il primea becul sau ceasul.

This post has been edited by bozzo: 29 Jun 2009, 10:58


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvik1313
post 29 Jun 2009, 12:44
Post #1955


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 30 March 08
From: Bucuresti S5




Turometrul asta analogic mi-a scos peri albi: i-am pus pe intrare rezistenta de 1k si l-am dus la masina sa-l testez.

La ralanti afisa o valoare aiurea fata de cei 800 rpm la care ma asteptam. Am pus in locul rezistentei de etalonare un potentiometru multitur (22k parca) si am revenit.

Am reglat la ralanti la 800 dupa care cresteam turatia: aparatul, nimic! Fie crestea foarte putin, fie dadea peste cap.

Semnalul l-am luat si de la senzorul de turatie si de la pinul 24 al calculatorului. La fel!

Cu sondele de ulei/apa am amanat-o pana rezolv problema cu turometrul.

Bozzo, evit sa mai montez becurile martor intrucat pentru ambele este ars cablajul flexibil al bordului. L-am carpit fara sa pot lipi ceva pe traseul de cupru - se exfoliaza imediat si nu am incredere sa bag 12V in carpeala facuta. Oricum, o sa ma duc la un amic, electromecanic, care sper sa ma ajute cu T-ul pentru ulei sau un adaptor pentru filet.

This post has been edited by silvik1313: 29 Jun 2009, 12:45


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 29 Jun 2009, 14:26
Post #1956


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




dacia mea parca are senzor de ploaie smile.gif)

de cate ori merg cu ea pe timp de ploaie mi se aprinde becul de injectie. alte simptome: scade turatia la relanti pana la 500 RPM si indicatorul de caldura a apei scade si el. intrebarea mea este daca exista cumva vreun senzor de umiditate, sau vreunul care sa poata se fie stropit cu apa si astfel sa inceapa problema. mentionez ca nu de fiecare data patesc asa ceva, dar in 90% din cazuri, pe ploaie, se intampla.

ma mai gandesc si la o alta varianta: mi-am montat de curand si boxe pe fata (aveam doar pe spate). sa fi crescut cumva consumul de curent prea mult si sa dea eroare in calculator? indicatorul de la baterie sta undeva la mijlocul distatei intre pozitia din stanga, minimul, si jumatatea indicatorului. daca da, cum remediez? vreun releu? huh.gif


si inca o intrebare: e normal ca in mufa de contact care actioneaza injectorul, in jurul acelor pini, 4 la numar, sa fie umezeala? e ceva putin cleios, de culoarea uleiului, dar care nu are miros deloc

mersi

This post has been edited by B-84-DPD: 29 Jun 2009, 14:30


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 29 Jun 2009, 16:14
Post #1957


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Ai dreptate cu carpeala, nu merita sa te risti. Un T din ala poti sa faci la orice strungar care se pricepe, trb doar sa ai la tine sondele de ulei pt apa si bec, sa vada ce filet sa faca, si merita ca sa iti faca un T in care sa ai ambele sonde si bec si ceas, poate candva o sa poti monta si becurile, si sa nu mai mergi iar la strung.
Referitor la semnalul pentru turometru, nu ai incercat sa iei direct din firul de care ti-am spus? Eu stiam ca senzorul de turatie e ala de pe cutie, si nu trb sa iei de acolo.
Pt B-84-DPD, curata mufa aia urgent, nu e normal sa aiba nimic cleios acolo. Toate mufele trebuie sa fie curate. Cumpara daca nu ai cumva un spray pt curatat contacte si curata toate mufele. In acelasi timp verifica sa ai toate mufele ok, sa nu fie sparte, si cand ploua de la umezeala sa faca masa pe undeva sau intre pinii lor, sau poate ai pini oxidati.
Desi nu are treaba cu ploaia, vezi sa ai termostatul pus, daca nu-l ai se mai intampla sa se aprinda becul la injectie. Bafta.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 29 Jun 2009, 17:57
Post #1958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




sal tuturor.de curand am achizitonat si eu o dacie 1310 li din 2001,paote s a mai discutat problema pe acest forum dar nu am apucat sa citesc cele 66 de pag.Problema pe care o am cu daciuta este la plecari de pe loc sau accelerari bruste ,parca ar lua aer fals, da in nas sa moara si nu pleaca ,ezita .stie cineva care ar putea fi problema?multumesc


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cinacem
post 29 Jun 2009, 18:13
Post #1959


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 22 June 09




danS22


nu stiu de ce nu pot sa-ti raspund direct de pe mesajul pe care i l-ai trimis(mi se pare ca nu am atatea drepturi pe acest forum)
dar i-ti raspund aici pe forum
problema ta poate fi din varii motive
acuma incep si eu cu catalizator infundat pompa slaba bujiile
motorasul pas cu pas potentiometrul chiar si injectorul infundat etc
dar pentru ca sa i-ti zica cineva un raspuns cat de cat obiectiv la problema ta trebuie sa dai mai multe detalii in special daca ai lucrat personal sub capota masinii sti ca sunt multe care se pot defecta si evident din multe parti (componente)ale masinii poate sa apara problema cu opinteala masinii tale
si inca ceva eu sunt nou pe forumul acesta si nou si in problemele daciei cu injectie
insa pe acest forum gasesti oameni priceputi la orice problema asa ca eu zic sa lasi un alt mesaj mai detaliat cu problema ta si cei ce vor citi te vor indruma intr-o directie buna daca bineinteles ai rabdare
eu de exemplu am stat 2 saptamani cu masina-n curte si abia dupa inca 4 zile de stat pe acest forum am putut sa-i dau de capat
dar sa sti ca se poate cu un pic de rabdare
succes si astept cu interes mesajul tau

This post has been edited by cinacem: 29 Jun 2009, 18:15


--------------------
dacia 1310 berlina 2003 - BH 06 UTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 29 Jun 2009, 18:42
Post #1960


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@danS22: incearca sa o turezi un pic mai devreme de a da drumul la ambreiaj cand vrei sa pleci mai puternic. calculatorul nu ajunge sa prelucreaza instant informatiile noi privitoare la noua pozitie a clapetei acceleratie. La dacia pe carburatie clasica cand apasai acceleratia operai direct asupra carburatorului si daca toate erau in regula pleca masina in forta. ei acuma la dacia injectata totul trece prin calculator deci mai dureaza pana isi adapteaza timpii de deschidere al injectorului, avans, imbogatire etc. problema apare si din cauza ca pompa de benzina nu mai baga presiune asa mare ca la inceputurile ei. ce ai patit tu poarta numele de lag. nui o problema grava, intotdeauna sa ai jumatatea de rezervor de benzina, o tii un pic turata(1200-1400) cand ai ganduri din astea de placari mai in forta si ai sa vezi cand ii apesi acceleratia la maxim o sa plece instant fara probleme.

LE:
- daca zici ca e masina sh nu ar fi o idee rea sa schimbi filtru de benzina! am intalnit posesori de dacii pe injectie care nu stiau ca au filtru de benzina si se mai mirau de ce se inecau intro veselie masina.
- in caz ca nu stiai si inca mai ai catalizatorul pe masina si vrei sa il mai pastrezi in conditii bune trebuie sa mergi mai turat decat la dacia pe carburatie. turatie minima pentru schimbat treapta superioara e de 2500 rot/min, lejer o poti urca pana la 3000 de ture cand se simte ea mai vioaie. si daca stii ca pleci la un drum cu ganduri de raiser mai lasa masina sa se incalzeasca binisor, pe langa incalzitul motorului se incalzeste si catalizatorul pentru ca el opereaza cum terbuie doar le temperatura mare.

This post has been edited by tester: 29 Jun 2009, 18:49


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danS22
post 29 Jun 2009, 21:30
Post #1961


Membru autentic


Group: Members
Posts: 623
Joined: 14 February 06




multumesc pentru raspunsuri,primul lucru schimb filtru de benzina .am mai fost sfatuit sa fac asta primul lucru


--------------------
dacia,vw scirocco gt,kr,Li 1984,1988,2001 - bh...
Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flavitm
post 30 Jun 2009, 08:43
Post #1962


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 November 08




Salutare la toata lumea
Am si eu o problema cu un calculator de Dacie motor 1,6 benzina car nu mai vrea sa scoata semnal pe pinul 19 Bobina aprindere circ 2. Am desfacut calculatorul si am gasit 2 piese electronice care ar fi responsabile de semnale care se dau pe pini 19 Bobina aprindere circ 2 si 1 Bobina aprindere circ1. Pina aici totul frumos acu intervine problema mare nu pot sa identific cele 2 piese care pot fi tranzistoare, tiristoare sau niste integrate.
O rugaminte am si io la dumneavoastra se poate daca are cineva schema electronica a calculatorului sau macar ce caracteristici au cele 2 componente care dau iesire pe pini 1 si 19


--------------------
Renault Kadjar 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 30 Jun 2009, 10:43
Post #1963


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(bozzo @ 29 Jun 2009, 16:14)
Pt B-84-DPD, curata mufa aia urgent, nu e normal sa aiba nimic cleios acolo. Toate mufele trebuie sa fie curate. Cumpara daca nu ai cumva un spray pt curatat contacte si curata toate mufele. In acelasi timp verifica sa ai toate mufele ok, sa nu fie sparte, si cand ploua de la umezeala sa faca masa pe undeva sau intre pinii lor, sau poate ai pini oxidati.
Desi nu are treaba cu ploaia, vezi sa ai termostatul pus, daca nu-l ai se mai intampla sa se aprinda becul la injectie. Bafta.
*



mufa am curatat-o, dar se uda iarasi. cred ca o sa desfac tot capacul ala sa vad ce se intampla. mufele sunt curate, nu sunt sparte, am mare grija de masina din punctul asta de vedere.
nu sunt oxidate si nu cred ca spary-ul ala e indicat acum.

despre termostat, am pus mana pe furtun si se simte acolo, deci este. dar important este daca mai merge. cam la ce temperatura trebuie sa se deschida el la modelul asta de injectie?





--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 30 Jun 2009, 11:29
Post #1964


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Eu stiu ca la 85 sau 87 de grade deschide.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 30 Jun 2009, 13:57
Post #1965


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




termostatul trebuie sa inceapa deschiderea la 87 de grade si sa fie complet deschis la 90.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvik1313
post 30 Jun 2009, 21:46
Post #1966


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 30 March 08
From: Bucuresti S5




Bozzo, sunt dator!

N-am citit atent primul post referitor la problema mea si am omis condensatorul SERIE de 100n.

Am pus unul de 220 n (era mai mic decat ala de 100 n si n-avea loc). Indica ceva mai bine - la ralanti 800, la o turatie mai mare arata vreo 4000. O sa mai ma joc cu valoarea rezistentei si cu a condensatorului si sper sa o scot la capat.

Semnalul l-am luat din firul portocaliu (pin24). Cand il luam de la traductorul de turatie, motorul mergea neregulat.

Datorita luminitei care se intrevede la capatul tunelului, m-am milostivit si am cumparat senzorii apa/ulei. S-au potrivit exact si acuma functioneaza tot bordul. Mai ma gandesc si cu martorii - mai degraba o sa incerc sa iau semnalele de la sonde, doua comparatoare, cate un BD si becurile.


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andras
post 30 Jun 2009, 22:20
Post #1967


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 11 September 07




QUOTE(silvik1313 @ 30 Jun 2009, 22:46)
N-am citit atent primul post referitor la problema mea si am omis condensatorul SERIE de 100n.

Am pus unul de 220 n (era mai mic decat ala de 100 n si n-avea loc). Indica ceva mai bine - la ralanti 800, la o turatie mai mare arata vreo 4000. O sa mai ma joc cu valoarea rezistentei si cu a condensatorului si sper sa o scot la capat.
*


Silvik condensatorul sa fie de 100n iar rezistenta de 1k.La mine merge perfect.


--------------------
dacia 1310 Li 2004 - cv ** jza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 1 Jul 2009, 08:45
Post #1968


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Dap, e cum a zis tester este, la 87 incepe sa deschida si la 90 e complet deschis.
Bine ca ai rezolvat-o silika1313, bafta si cu becurile. biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 2 Jul 2009, 01:06
Post #1969


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




mai fratilor, eu tot nu am inteles unde se afla filtrul de benzina pe daciile astea, m-am bagat pe sub masina si nu am vazut nimic, mentionez ca nu a fost schimbat niciodata, masina are 100.000km merge bine pe benzina dar are un pic de Lag, eu merg in marea parte a timpului pe GPL, nu prea folosesc benzina dar vreau sa stiu ca este in regula filtrul

This post has been edited by panter1: 2 Jul 2009, 01:07


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 2 Jul 2009, 07:46
Post #1970


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




filtru se afla pe furtumul de tur chiar din dreptul rotii dreapta spate, foarte aproape de rezervor. arata ca un cilindru metalic cu o sageata pe el. sageata indica in ce sens trebuie sa treaca benzina ca sa fie filtrata.
orice dacie pe injectie are acel lag... pana si masinile mult mai scumpe il au doar ca nu asa de tare sesizabil ca la daciile noastre.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 2 Jul 2009, 08:40
Post #1971


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Panter1 sa ai la tine cand te apuci sa schimbi filtrul de benzina si 2 coliere, din alea care s-ar poutea folosi la furtunul vasului de expansiune. ah si cand il schimbi vezi ca o sa curga benzina pe tine. Dupa ce pui filtrul noi ai putea sa pui contactul sa astepti sa se stinga becul si sa mai pui inca odaca contactul apio o pornesti (asta ca sa se umple filtrul de benzina)


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roshckiy2
post 2 Jul 2009, 10:09
Post #1972


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 July 09
From: Buzau




Am si eu o problema cu o Dacia 1310Li model 2003. Daca merg cu ea peste aproximativ 25-30 de km se inroseste toba intermediara. Cum ma sfatuiti sa procedez? Am schimbat in 2 ani 4 tobe intermediare. Mentionez ca nu mai am catalizatorul. Nu stiu daca e relevant. Multam fain!


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina 2003 - BZ-05-SLW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 2 Jul 2009, 10:22
Post #1973


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cum arata traseul pana la toba intermediara si dupa ea? tot la fel de rosii?
degeaba ai schimbat 4 tobe intermediare daca de fiecare data ai pus toba de slaba calitate de asam (fostul conex iasi).


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mar10may
post 2 Jul 2009, 21:46
Post #1974


Membru autentic


Group: Members
Posts: 347
Joined: 20 February 08
From: slobozia




QUOTE(tester @ 2 Jul 2009, 10:22)
cum arata traseul pana la toba intermediara si dupa ea? tot la fel de rosii?
degeaba ai schimbat 4 tobe intermediare daca de fiecare data ai pus toba de slaba calitate de asam (fostul conex iasi).
*


cineva imi spunea ca la dacia service nu mai aduc piese pentru dacia 1310.asa ca ma intreb daca or mai fabrica piese.daca nu o vor mai face vom avea parte numai de piese mai slab calitativ produse de diverse firme


--------------------
dacia 1310 berlina 2000 - IL17EDY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roshckiy2
post 3 Jul 2009, 07:40
Post #1975


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 July 09
From: Buzau




Toba pe care o am acum este facuta de mine din tabla mai groasa decat cele pe care le cumparasem. Traseul pana le intermediara este si el super incins. Intermediara este asa de incinsa incat nu poti sta pe scaunul din dreapta fata. Ma gandeam sa nu fie o defectiune la motor sau la injectie. Nu ma pricep foarte bine. Am interbat mai multi mecanici si au zis ca nu are cum sa se incinga asa tare. Cineva mi-a zis ceva se supape dar nu am inteles bine ce vroia sa spuna. Help me please!


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina 2003 - BZ-05-SLW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Jul 2009, 07:45
Post #1976


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca tot traseul e rosu atunci e grava treaba. eu zic la fel ca unele supape nu inchid calumea si cand are loc aprinderea in loc sa impinga pistonul in jos mai pierde din putere si pe evacuare. sau ar mai putea fi si o problema la aprindere. calculatorul sa citeasca eronat momentul pentru aprindere si sa aplice comanda mai tarziu deci pe momentul de evacuare. eu as zice asa mergi sa dai jos capacul de la culbutori si vezi cum se prezinta incearca o reglare a lor (20 cu 25 e reglajul corect pentru daciile pe injectie!!!) si vezi daca se schimba ceva. daca nu se schimba cauta un mecanic BUN si punel sa verifice supapele.
dar motorul iti merge calumea? rotund? trage bine masina? ca la ce probleme are nu cred ca merge calumea wacko.gif.

LE: nu ar fi rau daca ai completa si din ce oras esti poate totusi iti da cineva o referinta catre un mecanic bun. rolleyes.gif

LE2: cum iese fumul?? vreo culoare anume? iese in volum constant? masina nu se simta gatuita? unsure.gif

This post has been edited by tester: 3 Jul 2009, 07:54


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 3 Jul 2009, 08:16
Post #1977


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




De aia nu mai ai catalizator? Ziceai pe alt topic... S-a inrosit si s-a stricat tot prin el?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 3 Jul 2009, 08:40
Post #1978


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




am schimbat termostatul si masina merge chiar foarte bine. dupa pornire eu de obicei astept ca acul de la temperatura apei sa urce spre jumatate si abiaa poi plec. atasez o poza cu nivelul la care sta indicatorul, zic eu ca este bine acuma, tinand cont ca inainte statea ceva mai jos, si motorul nefiind incalzit cum trebuie, imi statea in relanti la 500 rpm


am sunat acum la Auto Marcus Grup Pantelimon, vroiam sa o pun pe tester, asa de curiozitate, ca nu am dus-o niciodata. dar pretul m-a lasat masca, 100-130 RON ohmy.gif

oare chiar atat sa fie acum o testare?

This post has been edited by B-84-DPD: 3 Jul 2009, 08:59

Attached thumbnail(s)
ceas_apa.jpg ( Size: 157.14k ) Number of downloads: 901


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 3 Jul 2009, 09:06
Post #1979


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca acuma motorul sta bine(si din poza sta ok) atunci nu are rost sa mai mergi la testare clip. daca nu-i dadeai de cap cu termostatul atunci da merita dar asa doar sa arunci niste bani nu merita. mai bine pune benzina de banii aia si fa o plimbare wink.gif.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 3 Jul 2009, 09:09
Post #1980


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Acul sta fix unde trebuie.
Dar faci o greseala: dupa pornire trebuie sa pleci imediat, fara insa a forta. Daca astepti pe loc sa se incalzeasca motorul atunci il vei uza inutil. Dureaza mai mult sa ajunga la regim termic normal de functionare (uzura) si ungerea e deficitara. Trebuie sa pleci imediat, fara a forta (adica schimbi la turatii, sa zicem, max 2500 si nu bagi piciorul in blana).

Si, apropo, daca motorul nu e incalzit cum trebuie, relanti-ul trebuie sa fie mai mare, pe la 1000rpm, nu 500. Computer-ul simte ca e rece si baga benzina in plus (rezulta uzura accentuata si consum marit + catalizator omorat in timp).

This post has been edited by roland: 3 Jul 2009, 09:11


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 20:48
Forum Renault