dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Onweb |
![]()
Post
#1981
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
2003
|
|||
roland |
![]()
Post
#1982
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Posteaza la un topic de alarme. Alarma ar trebui sa fie inactiva cand mergi cu masina. Si, daca alarma e activa, nu ar trebui sa poti porni masina. Poate e montata prost si ramane activa si atunci normal ca suna la socuri/vibratii.
|
--------------------
.
.
.
|
|
tester |
![]()
Post
#1983
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
completati fratilor locatia de unde sunteti e muuuult mai usor sa va indrumam... daca nu va descurcati.
tu nu stii nici ce model de alarma e nici cum e legata nici ce fir e rupt nimic deci e foarte greu sa te indrumam si mai bine daca ar fi cineva din zona ta te ar indruma spre x-ulescu mecanic/electrician/ priceput. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Onweb |
![]()
Post
#1984
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 July 09 ![]() |
Pai asta spuneam ca nu stiu .... atat stiu ca pornesc toate semnalizatoarele parca as avea avariile pornite si daca ar fii legata si duda cred ca ar urla ca disperata masina aia.Si asta la fiecare hopmai mare , oare de unde se poate scoate din functiune definitiv ?
|
--------------------
dacia
1310
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#1985
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
in primul rand mentin cererea de a completa locatia!
in al doilea rand in secunda in care masina e pornita alarnma nu trebuie sa isi faca simtita prezenta! te duci o dezarmezi pornesti masina si gata alarma hiberneaza pana cand opresti motorul si o armezi la loc. eventual clipesc avariile in momentul in care ai motorul pornit si se deschide o portiera, ceea ce e normal ca un plus de siguranta pt cel care coboara. se aprind avariile si daca vine unul mai pe langa masina ta stationata stie ca va cobora cineva din masina si astfel nu se apropie asa de mult de masina ta stationara. odata oprita masina si armata alarma ea terbuie sa tipe doar in momentul in care simte o problema. ori o portiera a fost deschisa, ori a simtit un soc. chestia cu simtitul socului e reglabila dintr-o rotita ce se afla pe senzorul de soc. astea is tot ce iti pot zice fara detalii despre alarma. eu zic sa faci o poza la telecomanda si sa continuii discutia in aria despre alarme pe forum, pentru ca nu e o problema specifica daciilor pe injectie! |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1986
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(roland @ 3 Jul 2009, 09:09) Acul sta fix unde trebuie. Dar faci o greseala: dupa pornire trebuie sa pleci imediat, fara insa a forta. Daca astepti pe loc sa se incalzeasca motorul atunci il vei uza inutil. Dureaza mai mult sa ajunga la regim termic normal de functionare (uzura) si ungerea e deficitara. Trebuie sa pleci imediat, fara a forta (adica schimbi la turatii, sa zicem, max 2500 si nu bagi piciorul in blana). Si, apropo, daca motorul nu e incalzit cum trebuie, relanti-ul trebuie sa fie mai mare, pe la 1000rpm, nu 500. Computer-ul simte ca e rece si baga benzina in plus (rezulta uzura accentuata si consum marit + catalizator omorat in timp). pana la urma am fost la tester cu ea, nu am mers niciodata pana acuma si eram curios. partea de injectie este foarte buna, nu are nicio problema, dar motorul imi merge la temperatura de 56 grade C. implicit imi arata la tester o turatie de cca 1000, desi turometru meu arata 800-900. am ajuns la tester dupa un drum de cca 40 km, deci motorul ar fi trebuit sa fie bine incalzit. intrebari: 1. daca motorul imi merge la 56 grade, mai indica bine ceasul de la apa? (e poza in postul meu de mai sus). 2. atasez o poza cu un termostat pe care l-am luat azi (scrie pe el 86 grade C, asa mi-a zis ala de la tester) - e bun asta? 3. unde sunt localizati senzorii, sau cum s-or chema, de la indicatorul de apa si de la turometru? (ma gandesc ca imi indica eronat ambii, din moment ce motorul are 1000 turatii in relanti si caldura de 56 grade) si cum i-as putea face sa imi arate corect? multumesc Attached thumbnail(s) termostat.JPG ( Size: 58.82k ) Number of downloads: 819 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1987
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Turometrul primește informații din calculatorul de injecție.
Există și un senzor de turație, aflat pe carcasa ambreiajului, deasupra volantei. Dacă acela n-ar funcționa corect, motorul nu ar porni. Senzorul de temperatură a apei este montat în chiuloasă, pe partea dinspre habitaclu. Poate fi defect senzorul sau ceasul... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
roshckiy2 |
![]()
Post
#1988
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 July 09 From: Buzau ![]() |
tester ai dreptate motorul nu mai are vlaga pe care o avea si parca e mai zgomotos. Fum nu scoate deloc. La un tester daca ma duc ar putea vedea problema de calculator de care ai zis tu? O sa fac ceea ce m-ai sfatuit si dupa aceea o sa revin. P.S. sunt din Buzau!
|
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2003
- BZ-05-SLW
|
|
tester |
![]()
Post
#1989
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@B-84-DPD: dacia pe injectie are doi senzori pentru temperatura unul folosit de calculator si altul folosit de ceasul din bord/bec la unele tipuri de bord. cel pentru calculator e cu mufa albastra si doi pini iar cel folosit de ceas este cu un pin clasic de altfel la dacie fiind prezent si pe daciile pe carburatie. la motorul asta pe injectie sondele cedeaza rapid nu stiu de ce. dar eu am schimbat in timp si sonda de apa calculator ca imi zicea la fel ca motorul nu e cald cand el era in regimul optim de temperatura, si de curand am schimbat sonda de la ceas ca nu mi se ridica deloc acul de la temperatura.
testarea ceasului se face cu contact pus pui firul de pe sonda la masa daca acul urca catre maxim e ok ceasul. sonda folosita de calculator e 28 ron iar cea clasica pentru ceas e 26 ron. dar mai mult ca sigur e dusa cea cu doi pini folosita de calculator. informatiile ce sunt trimise catre turometru sunt cele afisate de testul clip. deci calculatorul trimite valoarea corect numai ca turometrul tau e decalibrat si arata aiurea. senzorul de turatie lasa-l in pace ca nu are nici o vina. la daciile noastre nu e asa expus la mizerie ca la dsn/slz/lgn. si atat timp cat motorul porneste si functioneaza ok atunci e ok si senzorul. pentru ca pe baza lui calculatorul reuseste sa comande sistemul de injectie si aprindere. eu unul nu am incredere decat in termostatele CALORSTAT!!! adica cele de uzina. cand desfaci o cutie "sigilata" de termostat de uzina termostatul are stantat CALORSTAT pe el si temperatura de inceput de deschidere. si intradevar se recomanda folosirea de termostat de 86. cel din poza ta nu e de uzina. deci mai bine cauta unul sigilat in cutie de uzina e 15 ron unul. dar mai intai vezi ce faci cu sondele poate nici nu e de vina termostatul. @roshckiy2: daca as fi in locul tau mas duce la un service dacia unde sa aibe test clip si statie itp. si majoritatea au. de ce zic asta, pai simplu mergi si faci un test clip sa vezi ce valori sunt afisate. normal nu ti se dau tie personal valorile doar iti zic daca e ok sau nu. dar cum nu isi prea bat capul prea mult faci o poza la ecran sau notezi toate valorile parametrilor si vedem dupa. iar la statia itp nu ar fi rau sa dai un ban la ala care se ocupa cu noxele pentru un test dupa program sa vezi ce zice. pentru ca daca nu ies noxele in volum corespunzator isi va da seama repede. si nu uita si de sfatul anterior cu ce sa mai verifici ca nu se stie niciodata unde gasesti rezolvarea. mai ales ca problema e destul de complexa ![]() This post has been edited by tester: 5 Jul 2009, 08:32 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Cucu84 |
![]()
Post
#1990
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 07 ![]() |
Ce poate fi in neregula?
Am o dacie cu "perfuziue" si de o saptamana nu mai imi da scanteie la 2 cilindrii. Mentionez ca am spalat motorul si dupa cca. 20Km la cilindrii 1 si 4 nu mai dadea scanteie. Momentan circul cu o variata hibrid, Injectie + Delco clasic si am facut deja cam 800Km, consum rezonabil, la fel si demaraj. Poate sa fie calculatorul de injectie defect? Multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
1310
2003 /CLi
- SJ-03-GHC
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#1991
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai reușit să arzi una dintre bobine... La injecție sunt 2 bobine ce formează un corp comun: fiecare alimentează simultan 2 bujii.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
tester |
![]()
Post
#1992
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nu neaparat. verifica daca vine semnal pe pinii de la mufa bobinei. abia atunci daca este semnal acolo te legi de bobina si o schimbi.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Cucu84 |
![]()
Post
#1993
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 07 ![]() |
Cineva imi spunea ca poate fi si calculatoru, ce sanse am sa verific bobina daca e data jos de pe masina?
Se poate sa fie calculatoru? Cum as putea sa verific bobina fara sa montez alta? |
--------------------
Dacia
1310
2003 /CLi
- SJ-03-GHC
|
|
tester |
![]()
Post
#1994
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
uite ce zice manualul despre bobina de inductie. ai indicatii si pinii de la calc de unde e trimis semnalul. ce ti-am zis mai devreme ca trebuie incercat. poate scapi doar cu o curatare a mufelor.
![]() This post has been edited by tester: 5 Jul 2009, 11:30 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Cucu84 |
![]()
Post
#1995
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 07 ![]() |
Asta e bobina mea, la mufa am indicatiile urmatoare A B C D
La mufa din instalatie tot asa dar am doar 3 fire Attached thumbnail(s) Foto099.jpg ( Size: 347.86k ) Number of downloads: 835 bobina.jpg ( Size: 454.39k ) Number of downloads: 809 |
--------------------
Dacia
1310
2003 /CLi
- SJ-03-GHC
|
|
rokos |
![]()
Post
#1996
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
imprumuta o bobina de altcineva. o montezi pe masina ta si te lamuresti imediat. o bobina noua trece de 150 ron.
bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#1997
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
mabzii |
![]()
Post
#1998
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 September 08 From: Ghencea ![]() |
fratilor help!!!
de 2 sapt masina mea e cam bolnava ![]() cand o calc putin mai tare si dupa ce ii dau drumul pedalei de acceleratie aceasta se ridica mai mult decat normal si dupa aceea cand iar o calc sa merg normal sau iar blana masina incepe sa imi dea in nas ca si cum ar fi injectorul infundat circa 100 m pe urma isi revine!!!mentionez ca i-am facut resetare, am verificat bujiile dar nu si filtrul de benzina care are cam 15 mii de km,motorasul pas cu pas schimbat acum vreo 2 luni iar pompa de benzina schimbata acum un an avand inca garantie.masina merge relativ ok daca merg normal fara sa o fortez chiar daca se simte putin ca nu mai trage cum tragea inainte de a-mi aparea problema asta. daca se poate un sfat inainte de a merge la service! multumesc |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2000
- B 64 J T S
|
|
Cucu84 |
![]()
Post
#1999
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 07 ![]() |
Multumesc frumos pentru indicatii si sfaturi, dar din motive financiare momentan raman la delco.
P.S. Am gasit bobina asemanatoare la 250 Ron. Attached thumbnail(s) Bobina_inj.jpg ( Size: 18.11k ) Number of downloads: 784 |
--------------------
Dacia
1310
2003 /CLi
- SJ-03-GHC
|
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#2000
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
pai sa luam asa am avut probleme cu relantiul tot fluctua.....am schimbat releul de incarcare sia revenit la nprmal(imi facea figuri incarcarea am vazut de pe indicator de incarcare)....statea turata si nu se incalze(din cauza ca aveam un termostat prost ...am luat ceva chinezarii)....imi pica motorul in bot(am schimbat bujii si filtru de benzina...bujii BOSCH pt injectie)...iar problemele cu alternatorul sunt ff accentuate la aceste modele...supun acest lucru ca si eu am si acu probleme si prietenii mei posesori de Dacia Li....nush ot fluctueaza incarcarea iar la consumatori(faruri ventilator cd-player ) aproape moare cateodata daca il las la relantiu(releu nou) blocul de diode lam schimbat aku 2 luni...nush...cine a mai patit de astea sa-mi dea un sfat...msmsm(bafta cu perfuzia)
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#2001
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
aceasi problema am si eu cu alternatoru.scad toate luminile la relantii,nici claxonu nu mere la relanti.
Si inca o problema,caut de ceva timp schema electrica pt berlina cu injectie,dar nu gasesc.am citi si o mare parte din acest post dar tot nu am fost in stare sa il gasesc,daca are cineva sa ma ajute si pe mine,am o tona pe mufe atarnate pe la motor, Multumesc anticipat, |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#2002
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
QUOTE(stc_ctln @ 6 Jul 2009, 19:01) aceasi problema am si eu cu alternatoru.scad toate luminile la relantii,nici claxonu nu mere la relanti. Si inca o problema,caut de ceva timp schema electrica pt berlina cu injectie,dar nu gasesc.am citi si o mare parte din acest post dar tot nu am fost in stare sa il gasesc,daca are cineva sa ma ajute si pe mine,am o tona pe mufe atarnate pe la motor, Multumesc anticipat, depinde ce vrei sa stii contacteaza-ma pe mail si iti explic....la cate probleme am avut cu partea electrica le stiu pe toate....bafta....apropo cati amperi are bateria ta( a mea e de 70 si nuprea mai vad fluctuatii) cu aia de 55 era moarta masina |
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
mabzii |
![]()
Post
#2003
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 4 September 08 From: Ghencea ![]() |
nu stie nimeni cam despre ce ar fi vb la mine?
![]() |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2000
- B 64 J T S
|
|
Ionut Daniel |
![]()
Post
#2004
|
Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 7 June 09 ![]() |
Stie cineva cum se cheama piesa rupta din poza care face legatura de la injector la motor, si cam la ce pret le gasesc. E o conducta
Attached thumbnail(s) SPM_A0517.jpg ( Size: 1001.63k ) Number of downloads: 518 |
--------------------
dacia
1310 i
2002
|
|
rokos |
![]()
Post
#2005
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(mabzii @ 5 Jul 2009, 22:21) fratilor help!!! de 2 sapt masina mea e cam bolnava ![]() cand o calc putin mai tare si dupa ce ii dau drumul pedalei de acceleratie aceasta se ridica mai mult decat normal si dupa aceea cand iar o calc sa merg normal sau iar blana masina incepe sa imi dea in nas ca si cum ar fi injectorul infundat circa 100 m pe urma isi revine!!!mentionez ca i-am facut resetare, am verificat bujiile dar nu si filtrul de benzina care are cam 15 mii de km,motorasul pas cu pas schimbat acum vreo 2 luni iar pompa de benzina schimbata acum un an avand inca garantie.masina merge relativ ok daca merg normal fara sa o fortez chiar daca se simte putin ca nu mai trage cum tragea inainte de a-mi aparea problema asta. daca se poate un sfat inainte de a merge la service! multumesc schimba filtrul de benzina, filtrul de aer, verifiva distanta la bujii, cureti mufele cu spray, dai reset la calculator, verifici pompa de benzina, verifici bobina. cam asta as face eu, in ordinea de mai sus. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
7pacate |
![]()
Post
#2006
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 March 09 ![]() |
baieti ajutati-ma si pe mine va rog...motorul la masina mea nu are deloc putere
![]() i-am schimbat pompa benzina, i-am anulat catalizatorul, i-am reglat jocul la culbutori, si nu stiu ce naiba o avea....dupa ce simptome are mie mi se pare k nu primeste suficient aer in amestec.... Ceva idei??? |
--------------------
dacia
1310
2005
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2007
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cate vad eu in poza, cred ca ala e capatul galeriei de admisie, si probabil se prinde de corpul injectorului. prin nsite suruburi.
Incearac sa te uiti si sa vezi daca nu cumva pe corpul injectorului (in partea de unde s-a rupt) daca se prinde cu ceva suruburi, daca da cred ca trb sa schimbi galeria de admisie. Corectati-ma daca gresesc. Aporpo, poti sa ne spui si noua cum naiba s-a rupt, ca sunt tare curios ![]() Pt 7 pacate, ia pe rand si verifica daca aprinderea functioneaza, adica daca iti da scnateie la fiecare bufie si daca bujiile functioneaza corespunzator, daca da vezi filtrul de benzina sa nu fie infundat, apoi daca nici asta nu e ceva probleme la injector poate ca s-a infundat. Referitor la neregularitatile la ralanti si a mea nu merge perfect rotund, verifica si supapa de la servo sa fie ok. Cred ca nu ar strica sa ii cureti toate mufele sa ii dai un reset, si daca tot ai probleme un test clip. 9 Jul 2009, 11:59: Pt mabzii, hai sa o luam pe rand, din ce zici tu cu accelerarea poate ca ar fi motorasul de ralanti (desi nu prea cred) dar ca sa elimini ipoteza asta, incearca dupa ce s-a incaltit motorul sa ii scoti mufa si sa o calci sa vezi daca ti se mai ridica pedala. De dat in nas poate ca nu face calc amestecul coresct sau nu deschide clapeta ca amestecul calburant sa ajunga in galeria de admisie. Fa-i o resetare, si vezi ce sa intampla. Verifica si filtrul de benzina poate e infundat. Mai multe nu prea stiu. Daca nu merge nici asa, mergi la un test, poate isi dau cei de acolo seama. This post has been edited by bozzo: 9 Jul 2009, 11:59 |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
Cucu84 |
![]()
Post
#2008
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 14 April 07 ![]() |
Din nou probleme
![]() Am schimbat bobina cu una buna imprumutata de pe o alta masina si aceeasi problema: la cilindrii 1 si 4 nu am avut scanteie. Ajutatima cu ceva solutii Merci. |
--------------------
Dacia
1310
2003 /CLi
- SJ-03-GHC
|
|
tester |
![]()
Post
#2009
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Cucu84: eu ti-am zis din start sa vezi daca firele ce vin la bobina is bune. verificale conform cu pdf pus de mine mai devreme. si daca tu zici ca ai doar 3 fire in loc de 4 inseamna ca plusul in loc sa fie pe doua fire e pe unul singur. pune pe firele de comanda(celelalte doua ce raman prin eliminnea firului de alimentare) alte doua capete de fire astfel incat sa poti pune bobina pe masina sa poti porni motorul si sa vezi in timp ce merge ce semnal iti vine pe fire, cu ajutorul unui multimetru.
@7pacate: vezi ca ai probleme cu senzorul cititor de turatie de pe volanta! daca calculatorul nu citeste bine pozitia cilindrului 1 apai nu stie cand sa dea scanteia astfel incat detonatia care o ai pe evacuare apara pt ca se aprinde bujia intr-un moment total aiurea pentru cilindrul respectiv. @Ionut Daniel: daca imi aduc eu bine aminte aia nu se da jos din suruburi iar sa o cumperi separat foarte slabe sanse. cel mai bine mergi la dezmembrari unde sunt dacii pe injectii si cumpara corpul ce tine injectorul gol fara anexe doar ce iti terbuie tie. alta solutie nu cred ca ai. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
hathazy |
![]() ![]()
Post
#2010
|
![]() Ex. Daciot---iubesc Dacia si prima finta purtatoare de vagin din Group: Members Posts: 209 Joined: 20 March 09 ![]() |
|
--------------------
Renault Megane 1
miros a motorina mereu
1997, inmatricula t99
- SJ 89 TOM
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:55 |