DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 67 68 69 70 71 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

Danos
post 15 Jul 2009, 22:16
Post #2041


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Salutare!
Am o dacie pe injectie din 2003, cumparata acum vreo 2 ani jumate si nu stiu din ce motiv ea are radiator mic, din ce am vazut pe la altii daciile astea au radiator mare, radiatorul are electroventilator si termocupla, functioneaza ok cred, nu-mi dau seama la cat sta apa pt ca nu am indicator in bord, am doar un bec care se aprinde doar cand fierbe apa death.gif .
Acum nu stiu ce sa fac, vara cred ca se infierbanta prea tare cu acest radiator, am facut rost de un radiator mare de la cineva dar este din aluminiu cu marginile din plastic, al meu este metalic(fier cred), as vrea sa-l pun pe acela, problema e ca nu are orificiu pentru termocupla.
Ce ziceti merge sa-i pun paleti in loc de electroventilator? unii mi-au zis ca daca pun palet strica pompa de apa, sau sa las radiatorul asta mic care il am acum.
Care ar raci mai bine , cel din aluminiu sau cel din fier?
Asta din aluminiu are locul unde ar trebui sa fie termocupla dar este astupat, nu stiu daca ar merge sa fac eu acolo un orificiu si sa bag termocupla acolo, daca ar merge asa, as lasa electroventilatorul, dar mi-e sa nu-l gauresc degeaba, nu stiu daca in plasticul ala s-ar infileta termocupla, adica sa taie filet in materialul plastic si sa nu curga(asta e cel mai important).



--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 15 Jul 2009, 22:48
Post #2042


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




salut
eu am dacia din 2002 cu radiator mare si racere pe elice clasica.
tot bec pentru temperatura apei am si eu.

racire mai buna ai cu radiator mai mare.
eu zic sa faci asA: pastreaza radiatorul mare, si intai monteaza un ac indicator pentru temperatura apei. astfel vei vedea exact cat se incinge motorul.
cand va incepe sa curga radiatorul asta mic, il vei inlocui cu cel mare.

pana atunci nu-ti fa de lucru degeaba smile.gif

numai bine!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 15 Jul 2009, 22:59
Post #2043


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




zilele astea urmeaza sa vina sa masuram sondele de temperatura.
la sonda dupa blocul motor haide sa merge, o masor, dar la cea de aer din injector cum o pot masura?
in afara de sonde, de unde ar mai putea sa provina defectul asta?se accelereaza undeva pe la 2000 de ture, nu 1200 cam cat ar trebui sa stea la relantii


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlowEnigme
post 15 Jul 2009, 23:53
Post #2044


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 28 May 09




Ii dau foc....nu mai pot sa merg cu masina deloc,imi moare motoru daca"bag picioru" in ea sau imi da rateuri si fum pe esapament. de cele mai multe ori nu pot sa plec cu ea de pe loc decat daca o accelerez treptat,foarte foarte lin(ma injura lumea la semafor).poate sa fie sonda lambda de vina pentru toate astea ?precizez ca merg cu ea scoasa din functiune,iar cu ea in lucru motoru se tureaza,dupa care usor de tot scade in turatie dupa care moare motorul.am tot citit pe aici si din ce am inteles o sonda lambda defecta ar trebui sa imi aduca un consum mai mare dar sa pot sa merg cu masina .vreo idee cineva?


--------------------
Dacia Nova Gti 1999 - If-02-***
engine e corect..enigme ma amuza :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Jul 2009, 04:21
Post #2045


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Danos: cumpara un ceas ce sa indice temperatura e in jur de 20 de ron unul si pune-l pe masina ca sa poti vedea oricand cum sta temperatura motorului tau. daca sta acul la jumatatea tot timpul cu mici fluctuatii din cand in cand e ok si atunci lasi radiatorul vechi mai ales daca are si loc pentru termocupla. cel nou il pastrezi de rezerva ca nu se stie niciodata. deci cum tia zis si rokos... stai cuminte cand masina merge bine wink.gif.

@soulraven: lasa in pace sonda de aer ... aia pica cel mai greu. sondele care fac probleme la dacia pe injectie sunt: presiune ulei, temperatura apa clasic, temperatura apa digital si mai rar lambda. ia la verificat fire, mufe, reseteaza calculatorul masinii(citeste in urma cum se face), verifica incarcarea (daca ai o incarcare mica uneori intervine si calculatorul masinii si creste un pic turatia pentru un plus de curent). verifica si traseul de vacuum... daca simplu probleme pe traseu la fel se tureaza... doar ca exista niste fluctuatii de turatie in cazul asta. cum se manifesta turatia? cum pornesti masina asa ramane turata? are variatie? ai zis doua vorbe si vrei sa iti ghicim problema.
un test clip costa max 50 de ron in service... eu de cand am masina, din 2000 si pana acuma, am puso pe tester doar de doua ori pe la inceputuri... cand nu stiam cu ce se mananca. odata am patito cu filtrul de aer il schimbasem si diferenta simtita de calculator prea brusc imi crease o eroare si sun 1500 de ture nu voia sa coboare nici moarta si asta doar din cauza ca simtea surplusul de aer (filtru nou curat... mai mult aer in motor deci ca sa functioneze ok baga si mai multa benzina deci rezulta o turatie falsa).

@BlowEnigme: incearca sa mergi sa faci un test clip... nu de alta dar sa nu fie mai complexa problema decat pare. nu de alta dar daca iti zice unul schimba aia si nu e aia, pierzi banu si nici nu rezolvi problema, macar asa cu 50 de ron cat e o diagnoza si dupa schimbi la sigur. consumul cum e? ai verificat bujiile? cand le-ai schimbat ultima data? ce fel de bujii ai?
Apropo nu care cumva sa te puna pacatul sa resetezi calculatorul masinii pana mergi in service nu de alta dar sa nu pierzi informatiile privitoare la erorile memorate de calculator.

This post has been edited by tester: 16 Jul 2009, 04:28


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 16 Jul 2009, 07:36
Post #2046


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




de pronit porneste normal, dar dupa ce o accelerezi ramane accelerata undeva pe la 2000 de ture. si nu mai pleaca de acolo nici moarta.
daca o pornesti apoi, ramane tot acolo, nu revine la relantii.
cand o pornesti prima data si sta la relantii, si apoi o accelerezi mai jos de 2000, era ramane accelerlata acolo, daca o accelerezi mai sus, ramane in noua pozitie, dar niciodata nu se duce peste 2000. sa fie sonda de temperatura digital?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Jul 2009, 08:07
Post #2047


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ia verifica tu mufele ce intra in clapeta de acceleratie si motoras relanti...


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 16 Jul 2009, 10:33
Post #2048


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




salut iar.... dupa problema cu termostatul si mersul la testul clip apare alta chestie

atasez 2 poze cu turometrul meu la relanti si o poza cu ceasul de apa, care indica la fel in ambele cazuri. diferenta intre pozele cu torometru este urmatoare: a doua poza este facuta dupa o repornire a motorului, motor incalzit intr-un drum prin "cararile" bucurestiului ( a se vedea ceas apa, valabil in ambele cazuri). de ce ar putea fi scazut relantiul la prima pornire a motorului, si de ce isi revine dupa o repornire? (banuiesc ca normal ar fi ceea ce indica poza turometru2).

la testul ala clip mi-a zis ca motorul meu merge la relanti la 1000 turatii (nu se incalzea bine motorul, mergea la 56 grade), desi mie imi arata in bord exact ca in cazul pozei turometru 2. prin analogie, daca testul arata bine acolo, acum ar merge la un relanti oarecum normal (ma refer la poza turometru1). dar daca informatia privind turatiile este preluata direct din calculatorul de injectie, de ce ar arata asa decalat? (800 turatii, cand de fapt pe test erau 1000?) ca banuiesc ca nu era gresit testul si ceea ce mi-a indicat a fost bine smile.gif

Attached thumbnail(s)
turometru_1.jpg ( Size: 316.16k ) Number of downloads: 878
turometru_2_dupa_repornire.jpg ( Size: 297.14k ) Number of downloads: 946
ceas_apa.jpg ( Size: 223.47k ) Number of downloads: 905


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Jul 2009, 11:18
Post #2049


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




relatiul la dacia pe injectie in momentele in care motorul e cald poate sa fie intre 800 si 900 de ture +/- cateva ture. ca sa nu zic ca turometrul la dacia e doar mai mult orientativ ca orice alt instrument din bord... nu pui baza doar te orientezi, eu de exemplu am o diferenta de 40 de ture intre turometru bord (900)si valoare arata de clip. si un relanti stabil pe test de 940 de ture. plus ca daca firul ce prea semnalul de turometru de la calc si il duce in bord e mai slabut mai "pierde" din calitatea semnalului si astfel in bord iti ajunge o turatie mai mica decat e in realitate.
in legatura cu temperatura pe care ti-o arata testul e extrasa de pe sonda de temperatura cu doua fire(cea folosita de calculator) se poate intampla sa fie si aia defecta sau pe cale de duca... cand vine vorba de sonde la dacie pe injectie e naspa treaba... oricand poate sa cedeze sau sa dea informatii total aiurea si aleatoare. eventual mai curata mufa de la sonda cu ceva spray ca sa fii sigur ca nu sunt probleme acolo.
acuma serios vorbind.. masina merge bine? iti face figuri serioase turatia? se incalzestea prea tare/putin? daca nu apai laso in pace ... ca parca din cate tiu eu minte tu teai dus la testul clip doar ca sa vezi cum e nu neaparat cu o problema grava sau ma insel?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 16 Jul 2009, 11:25
Post #2050


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(tester @ 16 Jul 2009, 11:18)
in legatura cu temperatura pe care ti-o arata testul e extrasa de pe sonda de temperatura cu doua fire(cea folosita de calculator) se poate intampla sa fie si aia defecta sau pe cale de duca... cand vine vorba de sonde la dacie pe injectie e naspa treaba... oricand poate sa cedeze sau sa dea informatii total aiurea si aleatoare. eventual mai curata mufa de la sonda cu ceva spray ca sa fii sigur ca nu sunt probleme acolo.
*




masina merge bine, doar ca eu sunt fixist asa de felul meu si vreau sa functioneze totul smile.gif

am fost la tester si sistemul de injectie nu are probleme. acum unde exact sunt sondele alea? cumva pe chiuloasa inspre habitaclu?si cat de scumpe sunt? eventual greu de montat?

This post has been edited by B-84-DPD: 16 Jul 2009, 11:26


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Jul 2009, 11:35
Post #2051


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




da sondele sunt in chiuloasa partea dinspre habitaclu. sunt doua una langa alta, una cu un singur fir cu papuc clasic... e folosita pentru ceas in bord ... si langa ea e una cu mufa din aia cu siguranta si cand dai mufa la o partea se vede doi pini ce ies din sonda. sondele is cam 25-26 de ron fiecare. ca sa le schimbi trebuie sa dai jos antigelul ca o sa curga cand scoti sonda, daca ai avea un ajutor care sa obtureze gaura ce ramana in chiuloasa pana pui tu sonda la lor si acoperi gaura de la volanta nu mai dai antigelul jos. sonda se scoate prin desfiletare cu o cheie (de care nu stiu vezi si tu :| ) are filet ca la un surub.
dar eu totusi raman la parerea de a lasa masina in pace daca ea merge bine! cat despre partea cu fixatul din pacate nu ti-ai gasit masina cu care sa faci asta... desi si eu sunt la fel cum identific cea mai mica problema o rezolv imediat nu stau(dar pana acuma am cam fost ocolit de probleme rolleyes.gif ), ca doar asa poti sa ai o masina pe care sa te bazezi, altfel stai si te uiti la ea in parcare!

uite aici cum e sonda de apa folosita de calcultor: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627532207

This post has been edited by tester: 16 Jul 2009, 11:36


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 16 Jul 2009, 11:41
Post #2052


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




eu am schimbat si termostatul (e o poza pe pagina din urma cred) si nu e de uzina. ma gandesc sa mai cumpar unul de uzina si sa pun acolo. am inteles de 86 grade e bun, dar o marca ceva? ca pe cel pe care l-am montat, pe ambalaj, era "holograma" bat-o vina smile.gif)

am inteles ca sunt unele frantuzesti vermont, sau ceva asemanator


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Jul 2009, 11:48
Post #2053


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cele de uzina din cutie albastra is cele mai ok... pe ele scrie CALORSTAT!... cumperi doar daca cutia e sigilata altfel mai cauti si da recomandat e cel de 86 de grade.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 16 Jul 2009, 15:57
Post #2054


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(tester @ 16 Jul 2009, 04:21)
@Danos: cumpara un ceas ce sa indice temperatura e in jur de 20 de ron unul si pune-l pe masina ca sa poti vedea oricand cum sta temperatura motorului tau. daca sta acul la jumatatea tot timpul cu mici fluctuatii din cand in cand e ok si atunci lasi radiatorul vechi mai ales daca are si loc pentru termocupla. cel nou il pastrezi de rezerva ca nu se stie niciodata. deci cum tia zis si rokos... stai cuminte cand masina merge bine wink.gif.

Eu cumpar ceas sau ac indicator, ce-o fi, dar cum il montez ?
se monteaza acolo in bord in locul unde ar trebui sa fie sau separat , habar nu am cum se face, nici nu stiu daca as putea sa-l montez singur, probabil trebuie demontat bordul, nu stiu zic si eu, asta ar fi cea mai buna solutie, dar nu stiam ca se poate monta.
Trebuie sa merg la un service sau pot sa-l montez si eu?
smile.gif si pana la urma ce este ac indicator sau ceas ?
Multumesc pentru raspunsurile voastre, masina merge bine, de asta nici nu as vrea sa ma complic, sa mai scot antigelul, etc, dar mi-e sa nu fie temperatura apei prea mare, cand pun mana pe furtunele de la radiator dupa un drum acum vara nici nu pot tine mana pe ele asa tare frig, mi-e sa nu fiu cam la limita cu temperatura.
Electroventilatorul vad ca porneste, dar dupa ce opresc motorul el mai merge dar nu prea mult, maxim 2 minute si se opreste, oare nu-i prea putin, sa fie oare asa bine racit motorul de sta doar asa putin pornit ?
Becul acela mi s-a aprins doar o singura data de cand am masina, cand nu mai mergea bine termocupla si nu a mai pornit electroventilatorul, atunci imi aduc aminte chiar fierbea apa la propriu.

This post has been edited by Danos: 16 Jul 2009, 16:04


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 16 Jul 2009, 18:08
Post #2055


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca vrei doar sa vezi daca motorul tau merge in parametri normali dpdv al temperaturii cel mai simplu poti afla cu un multimetru setat pe scara de Ohmi si pus pe sonda digitala cu doi pini(vezi postul meu de un pic mai sus pentru poza) iar pentru detalii ce valori trbuie sa obtii cauta in urma in posturile mele. dar testul in faci atunci cand crezi tu ca motorul e incalzit rau ca sa ii vezi temperatura maxima pana unde urca.
treaba cu electroventilatorul e ok daca sta 2 minute dupa ce motorul e oprit ca sa til raceasca, daca sta mai mult de 5 minute atunci sa iti faci probleme.

dar daca totusi vrei sa pui un ceas sa vezi temperatura poti sa o faci si cu ceas din ala clasic cum aveau daciile pe carburatie rotunde care nu se monteaza in tabloul de bord ci unde vrei tu. uite de exemplu ceva de genul.. WTEMP52A.jpg si poti sa il montezi intr-un service ca nu iti ia mai mult de 30 de ron ca trage doar doua fire, un plus de la baterie si un fir de la sonda de pe motor.

This post has been edited by tester: 16 Jul 2009, 18:09


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AB-05-PIW
post 16 Jul 2009, 20:24
Post #2056


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 15 June 07




fratilor ce kit de ambreiaj sa mai cumpar?
Stie careva unde sa gasesc un kit de ambreiaj de marca fi 200 mm pentru berlinoasa mea ?
Momentan am disc nemtesc si placa originala de uzina(asa zicea doamna ceea) plus rulment de uzina , piesele sunt noi.
Problema este ca-mi trepideaza si scutura la plecarea de pe loc si inapoi mai tare plus schimbare in trepte inferioare de asemenea trepideaza rau .
Help !!!


--------------------
dacia 1310 Li 2000 berlina - AB 05 PIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 17 Jul 2009, 10:05
Post #2057


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




sincer eu ti-as recomanda un kit complet de uzina dar cum nu se stie ce piese se mai baga prin cutiile albastre cand vine vorba de ambreiaj as zice sa mai astepti un pic sa mai intre lumea pe topicul asta...
la un moment dat se vorbea de un kit LUK pe forum pe sectiunea daciei clasica care are si ea din 98 in coace parca tot de 200 ambreiajul, dar nu pot sa imi dau prae multe cu parerea pentru ca eu am inca pe masina kitul original cu care a venit masina din fabrica si care merge la fel de bine ca in prima zi.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 17 Jul 2009, 15:35
Post #2058


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(soulraven @ 15 Jul 2009, 11:06)
salut, am o ruda care si-a luat acum o dacie pe injectie, initial am inteles ca nu i merge electrosocul, l-am desfacut, curatat. probat la rece, functioneaza. dar cand il pun pe masina se accelereaza si nu revine la normal. din ce poate fii?electrosocul functioneaza, dar daca accelerez vine si el la noua pozitie si ramane acolo, nu se retrage catre relantii. contacul din el funtioneaza si nu ramane blocat.

QUOTE(soulraven @ 15 Jul 2009, 11:06)
...da si cu motorul cald


@soulraven:
Pe flansa inferioara a corpului-clapeta(adica spre imbinarea cu COLECTORUL de admisie), in partea dreapta, spre UCE injectie se gasesc 3 stuturi. Intr-unul vine furtunul de reciclare al vaporilor de ulei iar celelalte doua sunt astupate.
Daca ai demontat cumva corpul-clapeta(deci ai scos furtunul de reciclare vapori ulei) este VITAL ca la remontare sa il fi conectat LA ACELASI STUT!
Stiu ca pare absurd dar nu intru in detalii. In caz ca ai umblat la furtunul in discutie verifica/aminteste-ti daca ai bagat furtunul ala unde trebuie(adica unde era inainte)! Revino cu detalii.
QUOTE(tester)
apropo lasa sonda lambda in pace ca nu iti tureaza ea masina... daca nu e buna valoarae citita de pe sonda calculatorul o ignora si intra intrun regim de avarie si nici nu iti dai seama ca ai vreo buba decat in momentul in care incerci sa faci itp-ul

@tester:
Modul LHM(adica modul de avarie) implica ralanti de 1500 RPM la cald! Nu mai vorbesc de imbogatirea amestecului! Ma indoiesc ca nu iti dai seama ca ceva e in neregula cand constati un consum de 20litri/100 Km si cu motorul cald ai ralanti de 1500 RPM.
Tu confunzi modul de avarie cu functionarea necorespunzatoare a unei sonde de oxigen!!! Nu este acelasi lucru. Intr-adevar, in caz de sonda lambda "lenesa"(respuns greoi) nu creste ralanti-ul insa consumul.....creste, te asigur.
Insa daca in functionare, chiar si pentru cateva secunde, ECU NU PRIMESTE semnal de la sonda lambda(contact necorespunzator in mufa sondei, fir rupt/topit al sondei, etc) atunci sistemul intra in avarie(LHM).
ATENTIE insa! - daca contactul electric necorespunzator se reface(de la sine), dupa o oprire a motorului si o repornire, la ~20 min. de la repornire ECU Bosch anuleaza LHM si comuta in functionare normala.
Asta ca sa clarific anumite aspecte/notiuni privind functionarea sistemului MonoMotronic. wink.gif
QUOTE(BlowEnigme)
poate sa fie sonda lambda de vina pentru toate astea ?precizez ca merg cu ea scoasa din functiune,iar cu ea in lucru motoru se tureaza,dupa care usor de tot scade in turatie dupa care moare motorul.am tot citit pe aici si din ce am inteles o sonda lambda defecta ar trebui sa imi aduca un consum mai mare dar sa pot sa merg cu masina .vreo idee cineva?

Eu mi-as indrepta atentia si spre potentiometrele clapetei de acceleratie... wink.gif

LaterEdit:

@soulraven: Stutul unde se conecteaza furtunul de reciclare al vaporilor de ulei este cel incercuit cu rosu! Daca furtunul de reciclare vapori ulei este montat in alt stut, monteaza-l in stutul din mijloc, iar stuturile nefolosite trebuiesc(evident) astupate!corp_clapeta.jpg ( Size: 74.29k ) Number of downloads: 945


Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 17 Jul 2009, 16:04


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.t
post 17 Jul 2009, 17:39
Post #2059


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 July 09




Salutare tuturor! E primul post pe forum, din pacate cu o problema...
Am o dacie break din 2002 (motor 1.4 injectie), pe care am pocnit-o sad.gif
Daune: faruri, semnale, radiator si elemente de caroserie din fata.
Am reusit intre timp sa "reconstruiesc" masina insa acum nu vrea sa porneasca motorul; la contact nu se aprinde becul din bord cu injectorul pe el si nici nu porneste pompa de benzina. Demarorul invarte arborele dar fara niciun rezultat din moment ce nu primeste benzina.
Am verificat sigurante, mufe, contacte, relee, adica toate cate mi-au venit in minte.
In final am chemat un electrician auto care mi-a recomandat scurt sa schimb calculatorul.
Astept insa si alte idei, mai ales ca nu-s tare sigur de priceperea omului...
Multumesc.


--------------------
dacia dacia break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 18 Jul 2009, 17:20
Post #2060


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Ai verificat daca iti ajunge curent in pompa? daca da poate e pompa


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a/3
post 19 Jul 2009, 12:39
Post #2061


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 April 08




am o dacia injectie am pus gpl pe ea si acum au aparut problrmele in sensul ca nu porneste pe benzina deloc, da sa porneasca dar ,moare motorul ,pe gpl marge bine , daca resetez calculatorul porneste pe benzina si merge bine dar numai o perioada .Stie cineva ce modificari se fac la mufa calculatorul ca sa nu o mai resetez tot timpul am vazut ca s-a mai facut asta dar nu am gasit cum ?


--------------------
dacia logan 2005/1.4mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 19 Jul 2009, 17:13
Post #2062


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ce fel de modificari la mufa ai vazut? ce ai vrea sai faci? e doar o mufa si atat.
mai bine ti-ai pune problema de ce dupa ce o pornesti pe benzina la un timp iti face probleme. si nici nu ai zis ce fel de probleme iti face... moare... merge neregulat... ce anume se intampla?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan.t
post 19 Jul 2009, 19:17
Post #2063


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 16 July 09




QUOTE(CRICOCI @ 18 Jul 2009, 18:20)
Ai verificat daca iti ajunge curent in pompa? daca da poate e pompa
*


Omul care s-a uitat la ea a pus pompa de benzina pe direct, de la mufa releului de pe aripa si a pornit (pompa, nu motorul). Deci pompa functioneaza, doar ca nu primeste comanda cand pun contactul.
Ciudat e ca imediat dupa accident am adus masina acasa "pe roti"; motorul a mers normal. 3-4 zile cat a durat reparatia masina a stat fara baterie; cand am montat-o inapoi am avut surpriza...


--------------------
dacia dacia break 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 19 Jul 2009, 21:54
Post #2064


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(a/3 @ 19 Jul 2009, 12:39)
am o dacia injectie am pus gpl pe ea si acum au aparut problrmele in sensul ca nu porneste pe benzina deloc, da sa porneasca dar ,moare motorul ,pe gpl marge bine , daca resetez calculatorul porneste pe benzina si merge bine dar numai o perioada .Stie cineva ce modificari se fac la mufa  calculatorul ca sa nu o mai resetez tot timpul am vazut ca s-a mai facut asta dar nu am gasit cum ?
*


verifica releul care face trecera Gpl/benzina. Vezi contactele daca sunt bune si daca functioneaza. Daca o pornesti pe gpl, dupa trece pe benzina? pompa baga benzina cand zici ca nu porneste? electrovalvele deschid/inchid?


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
a/3
post 20 Jul 2009, 08:06
Post #2065


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 28 April 08




pompa de benzina merge,releul l-am verificat e bun , motorul merge ca si cum ar fi in 2 pistoane da sa moara , am inteles de pe alti colegi de pe forum ca a fost facuta o modificare la calculatorul de injectie ca acesta sa se reseteze in momentul cind se ia contacctul la motor (cred ca se intrerupe alimentarea la pinul 16 la calc dar nu sunt sigur) .Resetez calculatorul si masina merge perfect o perioada pe benzina pe gaz nu am absolut nici o problema, inainte de a pune gaz nu m-a necajit niciodata , oricum se merita pe gaz ca este muuuuult mai ieftin combustibilul


--------------------
dacia logan 2005/1.4mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 20 Jul 2009, 10:48
Post #2066


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




de la ce provine firu asta blink.gif ca imi storc creierii de cand am luato radmasa.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 20 Jul 2009, 15:29
Post #2067


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




@tester si cine se mai pricepe, am cumparat azi un ceas pentru temperatura apa dar cand am fost pe la anumite service-uri auto, unul mi-a zis ca nu se poate monta pe dacie cu injectie decat pe motoare clasice, altul mi-a zis ca se poate dar trebuie data o gaura pentru sonda, ca sonda care este acolo este doar pentru bec nu si pentru ac indicator, nu stiu ce sa mai cred, dupa cine sa ma iau.
Pana la urma merge sa pui un astfel de ceas sau nu ?
Sa va arat si tipul de ceas care l-am luat, nu stiu daca o fi bun, oricum nu a costat mult, doar 21 lei, era ultimul, mai erau si altfel care indica si pentru apa si pentru ulei, dar pe mine doar asta pentru apa ma interesa.
Acum la motor la mine vad ca are acolo 2 sonde, probabil una e pentru bec, cum a zis si electricianul si mai e inca una care aia nu stiu pt ce este si langa mai este un locas , care probabil acolo se gaureste si se baga sonda asta pt ceas.
Va rog sa-mi confirmati care se pricepe sa-mi dea un raspuns, se poate monta asa fara sa mai dau gaura pt alta sonda sau trebuie neaparat acolo facut un orificiu pt sonda de ceas ?
Atasez mai jos cateva imagini ca sa va puteti da seama.

Attached thumbnail(s)
DSCF11.JPG ( Size: 101.53k ) Number of downloads: 1126
DSCF0.jpg ( Size: 483.31k ) Number of downloads: 893
DSCF0771.jpg ( Size: 267.3k ) Number of downloads: 875
DSCF0772.jpg ( Size: 258.93k ) Number of downloads: 832


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 20 Jul 2009, 15:33
Post #2068


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




da, acolo ar putea sa vina si sonda nr. 3 daca ai putea sa o bagi acolo. prima sonda de jos este pentru computer iar ce-a de sus este pentru bec. daca ai putea sa bagi si sonda nr. 3 atunci poti folosi ceasul cumparat


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 20 Jul 2009, 15:44
Post #2069


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(soulraven @ 20 Jul 2009, 15:33)
da, acolo ar putea sa vina si sonda nr. 3 daca ai putea sa o bagi acolo. prima sonda de jos este pentru computer iar ce-a de sus este pentru bec. daca ai putea sa bagi si sonda nr. 3 atunci poti folosi ceasul cumparat
*


Deci altfel nu merge decat dat gaura acolo, eu credeam ca sonda exista deja si trebuia doar ceasul luat sad.gif , trebuie un meserias(de unde sa-l gasesc sa nu-mi strice mai mult) sa faca acolo filet sa nu curga apa, nasol, m-am complicat mai mult blush.gif


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 20 Jul 2009, 16:02
Post #2070


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Danos: nu teai complicat deloc ai facut foarte bine!!!!
sonda o ai deja!!! e cea cu un fir.

LE:( scz ceva probleme cu netu)

se pune ceasul in bord unde ti se pare tie mai ok... iar temperatura o citeste de la sonda cu mufa alba pe care o ai acuma... se renunta la bec si pui ceasul in loc wink.gif... aceeasi sonda se foloseste si pentru ceas si pentru bec. aia cu care ai vb nu se pricepeau. lasai in pacea lor.

LE2: (sorry again)
deci pe sonda dejai ai toate semnele ce fire terbuie puse, imediat se pune totul in functiune. e exact ca la daciile clasice... nici cea mai mica diferenta nu exista intre ele. cand vine vorba de sonda de apa si ulei wink.gif. eu zic asa daca nu te pricepi la electrica mergi la un electrician si ii zici asa imi pui ceasul asta ce sa ia semnal de la sonda asta!!! atat! ori ca e bec ori e ceas in bord e fix aceeasi treaba... becul ca sa se aprinda terbuie sa aibe 12v ei ceasul ca sa urce in maxim tot 12v are wink.gif nu esti tu din zona mea ca imediat teas ajuta... nu ca oi fi eu electricianul lui peste (nici macar nu sunt in domeniu wink.gif dar am invatat ca sa fiu pregatit in caz ca as avea nevoie ca nu se stie niciodata smile.gif )
deci mergi la electrician si atat ii zici uite casul uite sonda(cea care a mufa alba in sec asta pe ea) punel in functiune si gata wink.gif.

This post has been edited by tester: 20 Jul 2009, 16:11


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 67 68 69 70 71 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 03:45
Forum Renault