dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Danos |
![]()
Post
#2041
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|||
rokos |
![]()
Post
#2042
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
salut
eu am dacia din 2002 cu radiator mare si racere pe elice clasica. tot bec pentru temperatura apei am si eu. racire mai buna ai cu radiator mai mare. eu zic sa faci asA: pastreaza radiatorul mare, si intai monteaza un ac indicator pentru temperatura apei. astfel vei vedea exact cat se incinge motorul. cand va incepe sa curga radiatorul asta mic, il vei inlocui cu cel mare. pana atunci nu-ti fa de lucru degeaba ![]() numai bine! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2043
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
zilele astea urmeaza sa vina sa masuram sondele de temperatura.
la sonda dupa blocul motor haide sa merge, o masor, dar la cea de aer din injector cum o pot masura? in afara de sonde, de unde ar mai putea sa provina defectul asta?se accelereaza undeva pe la 2000 de ture, nu 1200 cam cat ar trebui sa stea la relantii |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
BlowEnigme |
![]()
Post
#2044
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 May 09 ![]() |
Ii dau foc....nu mai pot sa merg cu masina deloc,imi moare motoru daca"bag picioru" in ea sau imi da rateuri si fum pe esapament. de cele mai multe ori nu pot sa plec cu ea de pe loc decat daca o accelerez treptat,foarte foarte lin(ma injura lumea la semafor).poate sa fie sonda lambda de vina pentru toate astea ?precizez ca merg cu ea scoasa din functiune,iar cu ea in lucru motoru se tureaza,dupa care usor de tot scade in turatie dupa care moare motorul.am tot citit pe aici si din ce am inteles o sonda lambda defecta ar trebui sa imi aduca un consum mai mare dar sa pot sa merg cu masina .vreo idee cineva?
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
1999
- If-02-*** engine e corect..enigme ma amuza :)
|
|
tester |
![]()
Post
#2045
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Danos: cumpara un ceas ce sa indice temperatura e in jur de 20 de ron unul si pune-l pe masina ca sa poti vedea oricand cum sta temperatura motorului tau. daca sta acul la jumatatea tot timpul cu mici fluctuatii din cand in cand e ok si atunci lasi radiatorul vechi mai ales daca are si loc pentru termocupla. cel nou il pastrezi de rezerva ca nu se stie niciodata. deci cum tia zis si rokos... stai cuminte cand masina merge bine
![]() @soulraven: lasa in pace sonda de aer ... aia pica cel mai greu. sondele care fac probleme la dacia pe injectie sunt: presiune ulei, temperatura apa clasic, temperatura apa digital si mai rar lambda. ia la verificat fire, mufe, reseteaza calculatorul masinii(citeste in urma cum se face), verifica incarcarea (daca ai o incarcare mica uneori intervine si calculatorul masinii si creste un pic turatia pentru un plus de curent). verifica si traseul de vacuum... daca simplu probleme pe traseu la fel se tureaza... doar ca exista niste fluctuatii de turatie in cazul asta. cum se manifesta turatia? cum pornesti masina asa ramane turata? are variatie? ai zis doua vorbe si vrei sa iti ghicim problema. un test clip costa max 50 de ron in service... eu de cand am masina, din 2000 si pana acuma, am puso pe tester doar de doua ori pe la inceputuri... cand nu stiam cu ce se mananca. odata am patito cu filtrul de aer il schimbasem si diferenta simtita de calculator prea brusc imi crease o eroare si sun 1500 de ture nu voia sa coboare nici moarta si asta doar din cauza ca simtea surplusul de aer (filtru nou curat... mai mult aer in motor deci ca sa functioneze ok baga si mai multa benzina deci rezulta o turatie falsa). @BlowEnigme: incearca sa mergi sa faci un test clip... nu de alta dar sa nu fie mai complexa problema decat pare. nu de alta dar daca iti zice unul schimba aia si nu e aia, pierzi banu si nici nu rezolvi problema, macar asa cu 50 de ron cat e o diagnoza si dupa schimbi la sigur. consumul cum e? ai verificat bujiile? cand le-ai schimbat ultima data? ce fel de bujii ai? Apropo nu care cumva sa te puna pacatul sa resetezi calculatorul masinii pana mergi in service nu de alta dar sa nu pierzi informatiile privitoare la erorile memorate de calculator. This post has been edited by tester: 16 Jul 2009, 04:28 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2046
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
de pronit porneste normal, dar dupa ce o accelerezi ramane accelerata undeva pe la 2000 de ture. si nu mai pleaca de acolo nici moarta.
daca o pornesti apoi, ramane tot acolo, nu revine la relantii. cand o pornesti prima data si sta la relantii, si apoi o accelerezi mai jos de 2000, era ramane accelerlata acolo, daca o accelerezi mai sus, ramane in noua pozitie, dar niciodata nu se duce peste 2000. sa fie sonda de temperatura digital? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
tester |
![]()
Post
#2047
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ia verifica tu mufele ce intra in clapeta de acceleratie si motoras relanti...
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#2048
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
salut iar.... dupa problema cu termostatul si mersul la testul clip apare alta chestie
atasez 2 poze cu turometrul meu la relanti si o poza cu ceasul de apa, care indica la fel in ambele cazuri. diferenta intre pozele cu torometru este urmatoare: a doua poza este facuta dupa o repornire a motorului, motor incalzit intr-un drum prin "cararile" bucurestiului ( a se vedea ceas apa, valabil in ambele cazuri). de ce ar putea fi scazut relantiul la prima pornire a motorului, si de ce isi revine dupa o repornire? (banuiesc ca normal ar fi ceea ce indica poza turometru2). la testul ala clip mi-a zis ca motorul meu merge la relanti la 1000 turatii (nu se incalzea bine motorul, mergea la 56 grade), desi mie imi arata in bord exact ca in cazul pozei turometru 2. prin analogie, daca testul arata bine acolo, acum ar merge la un relanti oarecum normal (ma refer la poza turometru1). dar daca informatia privind turatiile este preluata direct din calculatorul de injectie, de ce ar arata asa decalat? (800 turatii, cand de fapt pe test erau 1000?) ca banuiesc ca nu era gresit testul si ceea ce mi-a indicat a fost bine ![]() Attached thumbnail(s) turometru_1.jpg ( Size: 316.16k ) Number of downloads: 878 turometru_2_dupa_repornire.jpg ( Size: 297.14k ) Number of downloads: 946 ceas_apa.jpg ( Size: 223.47k ) Number of downloads: 905 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#2049
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
relatiul la dacia pe injectie in momentele in care motorul e cald poate sa fie intre 800 si 900 de ture +/- cateva ture. ca sa nu zic ca turometrul la dacia e doar mai mult orientativ ca orice alt instrument din bord... nu pui baza doar te orientezi, eu de exemplu am o diferenta de 40 de ture intre turometru bord (900)si valoare arata de clip. si un relanti stabil pe test de 940 de ture. plus ca daca firul ce prea semnalul de turometru de la calc si il duce in bord e mai slabut mai "pierde" din calitatea semnalului si astfel in bord iti ajunge o turatie mai mica decat e in realitate.
in legatura cu temperatura pe care ti-o arata testul e extrasa de pe sonda de temperatura cu doua fire(cea folosita de calculator) se poate intampla sa fie si aia defecta sau pe cale de duca... cand vine vorba de sonde la dacie pe injectie e naspa treaba... oricand poate sa cedeze sau sa dea informatii total aiurea si aleatoare. eventual mai curata mufa de la sonda cu ceva spray ca sa fii sigur ca nu sunt probleme acolo. acuma serios vorbind.. masina merge bine? iti face figuri serioase turatia? se incalzestea prea tare/putin? daca nu apai laso in pace ... ca parca din cate tiu eu minte tu teai dus la testul clip doar ca sa vezi cum e nu neaparat cu o problema grava sau ma insel? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#2050
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 16 Jul 2009, 11:18) in legatura cu temperatura pe care ti-o arata testul e extrasa de pe sonda de temperatura cu doua fire(cea folosita de calculator) se poate intampla sa fie si aia defecta sau pe cale de duca... cand vine vorba de sonde la dacie pe injectie e naspa treaba... oricand poate sa cedeze sau sa dea informatii total aiurea si aleatoare. eventual mai curata mufa de la sonda cu ceva spray ca sa fii sigur ca nu sunt probleme acolo. masina merge bine, doar ca eu sunt fixist asa de felul meu si vreau sa functioneze totul ![]() am fost la tester si sistemul de injectie nu are probleme. acum unde exact sunt sondele alea? cumva pe chiuloasa inspre habitaclu?si cat de scumpe sunt? eventual greu de montat? This post has been edited by B-84-DPD: 16 Jul 2009, 11:26 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#2051
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
da sondele sunt in chiuloasa partea dinspre habitaclu. sunt doua una langa alta, una cu un singur fir cu papuc clasic... e folosita pentru ceas in bord ... si langa ea e una cu mufa din aia cu siguranta si cand dai mufa la o partea se vede doi pini ce ies din sonda. sondele is cam 25-26 de ron fiecare. ca sa le schimbi trebuie sa dai jos antigelul ca o sa curga cand scoti sonda, daca ai avea un ajutor care sa obtureze gaura ce ramana in chiuloasa pana pui tu sonda la lor si acoperi gaura de la volanta nu mai dai antigelul jos. sonda se scoate prin desfiletare cu o cheie (de care nu stiu vezi si tu :| ) are filet ca la un surub.
dar eu totusi raman la parerea de a lasa masina in pace daca ea merge bine! cat despre partea cu fixatul din pacate nu ti-ai gasit masina cu care sa faci asta... desi si eu sunt la fel cum identific cea mai mica problema o rezolv imediat nu stau(dar pana acuma am cam fost ocolit de probleme ![]() uite aici cum e sonda de apa folosita de calcultor: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627532207 This post has been edited by tester: 16 Jul 2009, 11:36 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#2052
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
eu am schimbat si termostatul (e o poza pe pagina din urma cred) si nu e de uzina. ma gandesc sa mai cumpar unul de uzina si sa pun acolo. am inteles de 86 grade e bun, dar o marca ceva? ca pe cel pe care l-am montat, pe ambalaj, era "holograma" bat-o vina
![]() am inteles ca sunt unele frantuzesti vermont, sau ceva asemanator |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#2053
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
cele de uzina din cutie albastra is cele mai ok... pe ele scrie CALORSTAT!... cumperi doar daca cutia e sigilata altfel mai cauti si da recomandat e cel de 86 de grade.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2054
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
QUOTE(tester @ 16 Jul 2009, 04:21) @Danos: cumpara un ceas ce sa indice temperatura e in jur de 20 de ron unul si pune-l pe masina ca sa poti vedea oricand cum sta temperatura motorului tau. daca sta acul la jumatatea tot timpul cu mici fluctuatii din cand in cand e ok si atunci lasi radiatorul vechi mai ales daca are si loc pentru termocupla. cel nou il pastrezi de rezerva ca nu se stie niciodata. deci cum tia zis si rokos... stai cuminte cand masina merge bine ![]() Eu cumpar ceas sau ac indicator, ce-o fi, dar cum il montez ? se monteaza acolo in bord in locul unde ar trebui sa fie sau separat , habar nu am cum se face, nici nu stiu daca as putea sa-l montez singur, probabil trebuie demontat bordul, nu stiu zic si eu, asta ar fi cea mai buna solutie, dar nu stiam ca se poate monta. Trebuie sa merg la un service sau pot sa-l montez si eu? ![]() Multumesc pentru raspunsurile voastre, masina merge bine, de asta nici nu as vrea sa ma complic, sa mai scot antigelul, etc, dar mi-e sa nu fie temperatura apei prea mare, cand pun mana pe furtunele de la radiator dupa un drum acum vara nici nu pot tine mana pe ele asa tare frig, mi-e sa nu fiu cam la limita cu temperatura. Electroventilatorul vad ca porneste, dar dupa ce opresc motorul el mai merge dar nu prea mult, maxim 2 minute si se opreste, oare nu-i prea putin, sa fie oare asa bine racit motorul de sta doar asa putin pornit ? Becul acela mi s-a aprins doar o singura data de cand am masina, cand nu mai mergea bine termocupla si nu a mai pornit electroventilatorul, atunci imi aduc aminte chiar fierbea apa la propriu. This post has been edited by Danos: 16 Jul 2009, 16:04 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#2055
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
daca vrei doar sa vezi daca motorul tau merge in parametri normali dpdv al temperaturii cel mai simplu poti afla cu un multimetru setat pe scara de Ohmi si pus pe sonda digitala cu doi pini(vezi postul meu de un pic mai sus pentru poza) iar pentru detalii ce valori trbuie sa obtii cauta in urma in posturile mele. dar testul in faci atunci cand crezi tu ca motorul e incalzit rau ca sa ii vezi temperatura maxima pana unde urca.
treaba cu electroventilatorul e ok daca sta 2 minute dupa ce motorul e oprit ca sa til raceasca, daca sta mai mult de 5 minute atunci sa iti faci probleme. dar daca totusi vrei sa pui un ceas sa vezi temperatura poti sa o faci si cu ceas din ala clasic cum aveau daciile pe carburatie rotunde care nu se monteaza in tabloul de bord ci unde vrei tu. uite de exemplu ceva de genul.. WTEMP52A.jpg si poti sa il montezi intr-un service ca nu iti ia mai mult de 30 de ron ca trage doar doua fire, un plus de la baterie si un fir de la sonda de pe motor. This post has been edited by tester: 16 Jul 2009, 18:09 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
AB-05-PIW |
![]()
Post
#2056
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 15 June 07 ![]() |
fratilor ce kit de ambreiaj sa mai cumpar?
Stie careva unde sa gasesc un kit de ambreiaj de marca fi 200 mm pentru berlinoasa mea ? Momentan am disc nemtesc si placa originala de uzina(asa zicea doamna ceea) plus rulment de uzina , piesele sunt noi. Problema este ca-mi trepideaza si scutura la plecarea de pe loc si inapoi mai tare plus schimbare in trepte inferioare de asemenea trepideaza rau . Help !!! |
--------------------
dacia
1310 Li
2000 berlina
- AB 05 PIW
|
|
tester |
![]()
Post
#2057
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
sincer eu ti-as recomanda un kit complet de uzina dar cum nu se stie ce piese se mai baga prin cutiile albastre cand vine vorba de ambreiaj as zice sa mai astepti un pic sa mai intre lumea pe topicul asta...
la un moment dat se vorbea de un kit LUK pe forum pe sectiunea daciei clasica care are si ea din 98 in coace parca tot de 200 ambreiajul, dar nu pot sa imi dau prae multe cu parerea pentru ca eu am inca pe masina kitul original cu care a venit masina din fabrica si care merge la fel de bine ca in prima zi. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2058
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(soulraven @ 15 Jul 2009, 11:06) salut, am o ruda care si-a luat acum o dacie pe injectie, initial am inteles ca nu i merge electrosocul, l-am desfacut, curatat. probat la rece, functioneaza. dar cand il pun pe masina se accelereaza si nu revine la normal. din ce poate fii?electrosocul functioneaza, dar daca accelerez vine si el la noua pozitie si ramane acolo, nu se retrage catre relantii. contacul din el funtioneaza si nu ramane blocat. QUOTE(soulraven @ 15 Jul 2009, 11:06) ...da si cu motorul cald @soulraven: Pe flansa inferioara a corpului-clapeta(adica spre imbinarea cu COLECTORUL de admisie), in partea dreapta, spre UCE injectie se gasesc 3 stuturi. Intr-unul vine furtunul de reciclare al vaporilor de ulei iar celelalte doua sunt astupate. Daca ai demontat cumva corpul-clapeta(deci ai scos furtunul de reciclare vapori ulei) este VITAL ca la remontare sa il fi conectat LA ACELASI STUT! Stiu ca pare absurd dar nu intru in detalii. In caz ca ai umblat la furtunul in discutie verifica/aminteste-ti daca ai bagat furtunul ala unde trebuie(adica unde era inainte)! Revino cu detalii. QUOTE(tester) apropo lasa sonda lambda in pace ca nu iti tureaza ea masina... daca nu e buna valoarae citita de pe sonda calculatorul o ignora si intra intrun regim de avarie si nici nu iti dai seama ca ai vreo buba decat in momentul in care incerci sa faci itp-ul @tester: Modul LHM(adica modul de avarie) implica ralanti de 1500 RPM la cald! Nu mai vorbesc de imbogatirea amestecului! Ma indoiesc ca nu iti dai seama ca ceva e in neregula cand constati un consum de 20litri/100 Km si cu motorul cald ai ralanti de 1500 RPM. Tu confunzi modul de avarie cu functionarea necorespunzatoare a unei sonde de oxigen!!! Nu este acelasi lucru. Intr-adevar, in caz de sonda lambda "lenesa"(respuns greoi) nu creste ralanti-ul insa consumul.....creste, te asigur. Insa daca in functionare, chiar si pentru cateva secunde, ECU NU PRIMESTE semnal de la sonda lambda(contact necorespunzator in mufa sondei, fir rupt/topit al sondei, etc) atunci sistemul intra in avarie(LHM). ATENTIE insa! - daca contactul electric necorespunzator se reface(de la sine), dupa o oprire a motorului si o repornire, la ~20 min. de la repornire ECU Bosch anuleaza LHM si comuta in functionare normala. Asta ca sa clarific anumite aspecte/notiuni privind functionarea sistemului MonoMotronic. ![]() QUOTE(BlowEnigme) poate sa fie sonda lambda de vina pentru toate astea ?precizez ca merg cu ea scoasa din functiune,iar cu ea in lucru motoru se tureaza,dupa care usor de tot scade in turatie dupa care moare motorul.am tot citit pe aici si din ce am inteles o sonda lambda defecta ar trebui sa imi aduca un consum mai mare dar sa pot sa merg cu masina .vreo idee cineva? Eu mi-as indrepta atentia si spre potentiometrele clapetei de acceleratie... ![]() LaterEdit: @soulraven: Stutul unde se conecteaza furtunul de reciclare al vaporilor de ulei este cel incercuit cu rosu! Daca furtunul de reciclare vapori ulei este montat in alt stut, monteaza-l in stutul din mijloc, iar stuturile nefolosite trebuiesc(evident) astupate!corp_clapeta.jpg ( Size: 74.29k ) Number of downloads: 945 Numai bine. This post has been edited by variable_dynamics: 17 Jul 2009, 16:04 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
dan.t |
![]()
Post
#2059
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 July 09 ![]() |
Salutare tuturor! E primul post pe forum, din pacate cu o problema...
Am o dacie break din 2002 (motor 1.4 injectie), pe care am pocnit-o ![]() Daune: faruri, semnale, radiator si elemente de caroserie din fata. Am reusit intre timp sa "reconstruiesc" masina insa acum nu vrea sa porneasca motorul; la contact nu se aprinde becul din bord cu injectorul pe el si nici nu porneste pompa de benzina. Demarorul invarte arborele dar fara niciun rezultat din moment ce nu primeste benzina. Am verificat sigurante, mufe, contacte, relee, adica toate cate mi-au venit in minte. In final am chemat un electrician auto care mi-a recomandat scurt sa schimb calculatorul. Astept insa si alte idei, mai ales ca nu-s tare sigur de priceperea omului... Multumesc. |
--------------------
dacia
dacia
break 2002
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#2060
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Ai verificat daca iti ajunge curent in pompa? daca da poate e pompa
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
a/3 |
![]()
Post
#2061
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 April 08 ![]() |
am o dacia injectie am pus gpl pe ea si acum au aparut problrmele in sensul ca nu porneste pe benzina deloc, da sa porneasca dar ,moare motorul ,pe gpl marge bine , daca resetez calculatorul porneste pe benzina si merge bine dar numai o perioada .Stie cineva ce modificari se fac la mufa calculatorul ca sa nu o mai resetez tot timpul am vazut ca s-a mai facut asta dar nu am gasit cum ?
|
--------------------
dacia
logan
2005/1.4mpi
|
|
tester |
![]()
Post
#2062
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ce fel de modificari la mufa ai vazut? ce ai vrea sai faci? e doar o mufa si atat.
mai bine ti-ai pune problema de ce dupa ce o pornesti pe benzina la un timp iti face probleme. si nici nu ai zis ce fel de probleme iti face... moare... merge neregulat... ce anume se intampla? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
dan.t |
![]()
Post
#2063
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 16 July 09 ![]() |
QUOTE(CRICOCI @ 18 Jul 2009, 18:20) Omul care s-a uitat la ea a pus pompa de benzina pe direct, de la mufa releului de pe aripa si a pornit (pompa, nu motorul). Deci pompa functioneaza, doar ca nu primeste comanda cand pun contactul. Ciudat e ca imediat dupa accident am adus masina acasa "pe roti"; motorul a mers normal. 3-4 zile cat a durat reparatia masina a stat fara baterie; cand am montat-o inapoi am avut surpriza... |
--------------------
dacia
dacia
break 2002
|
|
rokos |
![]()
Post
#2064
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(a/3 @ 19 Jul 2009, 12:39) am o dacia injectie am pus gpl pe ea si acum au aparut problrmele in sensul ca nu porneste pe benzina deloc, da sa porneasca dar ,moare motorul ,pe gpl marge bine , daca resetez calculatorul porneste pe benzina si merge bine dar numai o perioada .Stie cineva ce modificari se fac la mufa calculatorul ca sa nu o mai resetez tot timpul am vazut ca s-a mai facut asta dar nu am gasit cum ? verifica releul care face trecera Gpl/benzina. Vezi contactele daca sunt bune si daca functioneaza. Daca o pornesti pe gpl, dupa trece pe benzina? pompa baga benzina cand zici ca nu porneste? electrovalvele deschid/inchid? |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
a/3 |
![]()
Post
#2065
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 28 April 08 ![]() |
pompa de benzina merge,releul l-am verificat e bun , motorul merge ca si cum ar fi in 2 pistoane da sa moara , am inteles de pe alti colegi de pe forum ca a fost facuta o modificare la calculatorul de injectie ca acesta sa se reseteze in momentul cind se ia contacctul la motor (cred ca se intrerupe alimentarea la pinul 16 la calc dar nu sunt sigur) .Resetez calculatorul si masina merge perfect o perioada pe benzina pe gaz nu am absolut nici o problema, inainte de a pune gaz nu m-a necajit niciodata , oricum se merita pe gaz ca este muuuuult mai ieftin combustibilul
|
--------------------
dacia
logan
2005/1.4mpi
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2066
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
de la ce provine firu asta
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
Danos |
![]()
Post
#2067
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
@tester si cine se mai pricepe, am cumparat azi un ceas pentru temperatura apa dar cand am fost pe la anumite service-uri auto, unul mi-a zis ca nu se poate monta pe dacie cu injectie decat pe motoare clasice, altul mi-a zis ca se poate dar trebuie data o gaura pentru sonda, ca sonda care este acolo este doar pentru bec nu si pentru ac indicator, nu stiu ce sa mai cred, dupa cine sa ma iau.
Pana la urma merge sa pui un astfel de ceas sau nu ? Sa va arat si tipul de ceas care l-am luat, nu stiu daca o fi bun, oricum nu a costat mult, doar 21 lei, era ultimul, mai erau si altfel care indica si pentru apa si pentru ulei, dar pe mine doar asta pentru apa ma interesa. Acum la motor la mine vad ca are acolo 2 sonde, probabil una e pentru bec, cum a zis si electricianul si mai e inca una care aia nu stiu pt ce este si langa mai este un locas , care probabil acolo se gaureste si se baga sonda asta pt ceas. Va rog sa-mi confirmati care se pricepe sa-mi dea un raspuns, se poate monta asa fara sa mai dau gaura pt alta sonda sau trebuie neaparat acolo facut un orificiu pt sonda de ceas ? Atasez mai jos cateva imagini ca sa va puteti da seama. Attached thumbnail(s) DSCF11.JPG ( Size: 101.53k ) Number of downloads: 1126 DSCF0.jpg ( Size: 483.31k ) Number of downloads: 893 DSCF0771.jpg ( Size: 267.3k ) Number of downloads: 875 DSCF0772.jpg ( Size: 258.93k ) Number of downloads: 832 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
soulraven |
![]()
Post
#2068
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
da, acolo ar putea sa vina si sonda nr. 3 daca ai putea sa o bagi acolo. prima sonda de jos este pentru computer iar ce-a de sus este pentru bec. daca ai putea sa bagi si sonda nr. 3 atunci poti folosi ceasul cumparat
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Danos |
![]()
Post
#2069
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
QUOTE(soulraven @ 20 Jul 2009, 15:33) da, acolo ar putea sa vina si sonda nr. 3 daca ai putea sa o bagi acolo. prima sonda de jos este pentru computer iar ce-a de sus este pentru bec. daca ai putea sa bagi si sonda nr. 3 atunci poti folosi ceasul cumparat Deci altfel nu merge decat dat gaura acolo, eu credeam ca sonda exista deja si trebuia doar ceasul luat ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#2070
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Danos: nu teai complicat deloc ai facut foarte bine!!!!
sonda o ai deja!!! e cea cu un fir. LE:( scz ceva probleme cu netu) se pune ceasul in bord unde ti se pare tie mai ok... iar temperatura o citeste de la sonda cu mufa alba pe care o ai acuma... se renunta la bec si pui ceasul in loc ![]() LE2: (sorry again) deci pe sonda dejai ai toate semnele ce fire terbuie puse, imediat se pune totul in functiune. e exact ca la daciile clasice... nici cea mai mica diferenta nu exista intre ele. cand vine vorba de sonda de apa si ulei ![]() ![]() ![]() ![]() deci mergi la electrician si atat ii zici uite casul uite sonda(cea care a mufa alba in sec asta pe ea) punel in functiune si gata ![]() This post has been edited by tester: 20 Jul 2009, 16:11 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:45 |