dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
Danos |
![]()
Post
#2071
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|||
tester |
![]()
Post
#2072
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
cu placere, si sa revii cu poze dupa montaj
![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2073
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
O sa revin, sa vad unde o sa-l montez ca nu am nici cea mai mica idee unde ar fi bine, in bord nu am cum, pe undeva pe langa trebuie.
Totusi daca mi-ai zice si unde sa leg firele, as incerca si eu sa vad daca functioneaza macar, m-am uitat mai bine la ceas, becul de pe el va fi si el anulat pt ca probabil era pus acolo ca sa fie legat la cea de-a doua sonda care exista la daciile clasice. Mai raman 2 mufe una cu + si una cu G , aici nu stiu unde trebuie legat, ca asta are obtiune si pt a fi legat la 24v ? Attached thumbnail(s) DSCF0774.jpg ( Size: 102.37k ) Number of downloads: 959 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2074
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
tester |
![]()
Post
#2075
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Danos: stai asa ca mi-am revenit din prostie
![]() s-ar putea totusi sa trebuiasca schimbata sonda cea pe care o ai acuma in chiuloasa cu una speciala pentru ceas. ceea ce ma indus in eroare e modul in care arata sonda ta care arata identic cu a mea, tu ai bec - eu am ceas :|... dar totusi ar merita incearcat sa il montezi asa sa vezi daca merge..... daca nu o merge... o sonda noua pentru ceas e cam 20 de ron. legaturile de la ceas ar trebuie sa fie ceva de gen: DSCF0772.jpg ( Size: 51.6k ) Number of downloads: 522 becul trebuie alimentat dintr-un fir ce aprinde un bec in bord astfel incat sa iti lumineze ceasul sa fie vizibil si pe timp de noapte. dar totusi nu inteleg de ce scrie 24V pe ceas ![]() ![]() ![]() @B-58-PTM nu am nici cea mai vaga idee ![]() This post has been edited by tester: 20 Jul 2009, 18:39 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#2076
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
iti trebuie sonda pt ceas sonda bec si sonda ceas in exterior is identice in interior is altfel din ce vad eu tu ai luat ceas de raba/saviem nu prea cred ca vei rezolva nimica cu el
- la + legi fir contact - la G legi firu care vine de la sonda - la bec legi fir cu plus de la pozitie bord - si la ultimul papuc legi masa |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Danos |
![]()
Post
#2077
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da, nu stiu, ala care mi l-a dat mi-a zis ca merge si la 24 si la 12v, dar de ce scrie doar 24?
Probabil ca sa-l vanda ![]() Dar cred ca are dreptate vladut88, daca e doar de 24 nu va fi bun, o sa incerc maine totusi sa-l leg sa vad ce se intampla, era singurul ceas care il aveau , peste tot aveau numai cate doua pt apa si pt ulei. Cu sonda pentru ceas nu ar fi problema, as inlocui-o daca se gaseste. <span class='edit'>21 Jul 2009, 10:56:</span> Gata, am fost azi la magazin si am schimbat ceasul , am luat unul combinat apa-ulei, am mai dat 50 de lei si pe asta ![]() Am cumparat si sonda pt ceas si am pus-o in locul celei pt bec. Se pare ca se incinge destul de rau motorul, acul indicator imi sta undeva pe la 100 de grade si asta cu masina pe loc, dupa vreo 10 minute motorul bineinteles l-am mai si turat ceva ca sa se incalzeasca mai repede, imi arata temperatura asta din poza si se cam stabilizase aici, nu mai crestea pt ca pornea electroventilatorul. Acum cred ca termocupla mea nu deschide la 86 de grade ci deschide mult mai tarziu cred ca pe la 98-100 grade. Ce ma sfatuiti sa fac ? sa pun radiatorul mai mare cel din aluminiu, dar care nu are locas pt termocupla, sau sa caut o termocupla care deschide mai devreme, pt ca asta care o am cred ca porneste prea tarziu ![]() Si radiatorul asta mai mare pe care-l am nu este nou si este din aluminiu cu plastic, nu e metalic, care ar fi mai bun unul din fier sau nu conteaza, mare sa fie ![]() This post has been edited by Danos: 21 Jul 2009, 10:58 Attached thumbnail(s) DSCF0777.jpg ( Size: 189.59k ) Number of downloads: 489 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
iulliann |
![]()
Post
#2078
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 20 January 09 ![]() |
Am o problema: mi se intampla in ultimul timp ca atunci cand ii dau cheie sa imi porneasca greu masina, ca si cum ar fi inecata, dar porneste la prima cheie, mi se aprind si luminile in bord. Acest fenomen nu se manifesta la fiecare pornire a motorului, ci de multe ori dupa ce i'am mai dat o cheie inainte si am facut ceva kilometri. Bujiile le'am schimbat, benzina doar de la OMV, filtru de benzina schimbat... ar putea fi de la bendix? Am o dacia 1310 an 2003, injectie.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1.6 dCi 130cp
2018
|
|
roland |
![]()
Post
#2079
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
poate presiune in rezervor. ai circuit de recuperare al vaporilor? daca da, poate nu functioneaza bine, daca nu atunci busonul de la rezervor nu lucreaza bine (supapa)
daca nu e asta, vreun senzor (temperatura, turatie, ...) This post has been edited by roland: 22 Jul 2009, 07:59 |
--------------------
.
.
.
|
|
roshckiy2 |
![]()
Post
#2080
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 July 09 From: Buzau ![]() |
tester: am stat vreo 2 saptamani dupa cei de le General autocom un reprez al daciei in Bz pt ca sa fac un test clip. Nu am reusit nici acum. Am stat de vb cu cineva care are service si printre altele are si pt dacia dar nu am vb cu el decat la tel si mi-a zis sa scot sonda landa din mufa si sa merg asa. Am renuntat la toba mica si de cand i-am scos si sonda merge mult mai bine si mai putin incinsa. E ceva rau dak merg fara sonda? Se poate intampla ceva rau?
Inca nu am renuntat sa merg si la un test clip si la noxe. |
--------------------
Dacia 1310 Li
Berlina
2003
- BZ-05-SLW
|
|
rokos |
![]()
Post
#2081
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
nu se intampla nimic daca mergi fara sonda lambda.
citeste topicul mai inapoi si ai sa vezi la ce foloseste sonda si cum functioneaza ea. |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#2082
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(dan.t @ 19 Jul 2009, 19:17) Ciudat e ca imediat dupa accident am adus masina acasa "pe roti"; motorul a mers normal. 3-4 zile cat a durat reparatia masina a stat fara baterie; cand am montat-o inapoi am avut surpriza... astea 3-4 zile cat a durat reparatia ai stat langa masina? sau a fost in service? ca stii bine cum se inlocuies piesele..... sper sa nu fie vorba despre asta, dar verifica sa vezi daca sunt tot alea |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#2083
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@roshckiy2: nu se intampla nimic daca mergi fara sonda lamba... vei avea un consum un pic mai mare si un amestec un pic mai bogat... deci daca vei merge subturat vei gasi bujiile negre, dar daca o tii un pic turata nu vei avea probleme.
bun acuma ca ai dat jos si toba intermediara cum merge masina? se mai inroseste traseul de evacuare? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2084
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu stiu daca am legat ceasul ala bine, care este firul de contact?
Eu am legat plus-ul de la ceas la plusul de la baterie, e bine sau trebuia in alta parte legat ? Am pus pana la urma radiatorul mare si cu palet pe fulie, dar nu stiu daca am legat bine firele la ceasul de apa, pt ca imi indica valori prea mari, peste 100 de grade , cea ce nu cred ca era posibil. Iar dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact, acul ceasului ramane acolo nu revine la 0 si din ce am inteles ar trebui sa revina la 0 cand scoti cheia din contact. |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#2085
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
pai plus de contact poti sa iei de pe orice fir pe care apare curent doar dupa ce pui contactul... dar te mai poti lega sub bord unde ai o rigleta(niste mufe libere fara fire in spatele tabloului de bord)
tie nu ti se duce la zero ceasul din cauza faptului ca lai dus direct la baterie si nu e conectat la plus contact. ca sa verifici valorile afisate de ceas iti trebuie un multimetrul setat pe ohmetru ce il pui pe sonda de apa cu doua mufe(cea folosita de calculator) si dupa ce citesti valoarea afisata de multimetru compari cu valorile puse de mine pe topicul asta in urma cu vreo doua pagini. dar de ce ai schimbat radiatorul?? iti facea probleme cel de dinainte? pe asta care lai pus e nou? ai facut aerisirea bine? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2086
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
QUOTE(tester @ 24 Jul 2009, 07:20) dar de ce ai schimbat radiatorul?? iti facea probleme cel de dinainte? pe asta care lai pus e nou? ai facut aerisirea bine? Asta care l-am pus nu e nou, am mai specificat si intr-un post anterior, dar e mai mare si cica ar raci mai bine, eu aveam dinala mic cu electroventilator si nu stiu daca facea fata, cand am vazut temperatura aia(vezi poza), mi s-a parut prea mare, dar poate nu am legat eu ceasul bine. Dar si cu asta vad ca trece de dunga de 95 de grade deci pe undeva pe la 98-100 tot ajunge, acum poate nu o indica bine, trebuie sa fac rost cum ai zis tu de un multimetru. Aerisirea cred ca am facut-o bine. This post has been edited by Danos: 24 Jul 2009, 08:16 Attached thumbnail(s) DSCF0778.jpg ( Size: 189.59k ) Number of downloads: 441 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#2087
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
stiu ca nu are legatura foarte mare, poate chiar deloc, cu sistemul de injectie,dar eu intreb...
ambreiajul de dacia Li este diferit fata de cel de carburatie? ca aseara am intalnit o problema ciudata: dupa 10 minute de mers cu masina in oras imi ramane pedala de ambreiaj blocata jos. isi facea treaba, dar nu se mai ridica. am oprit vreo 2 ore (cat am jucat fotbal) si apoi cand am plecat ambreiajul functiona perfect, se ridica. dar dupa alte 10 minute de mers aceeasi problema.... This post has been edited by B-84-DPD: 24 Jul 2009, 14:16 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
tester |
![]()
Post
#2088
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
ambreiajul e la fel ca la ultimile dacii pe carburatii(96- x) si e de 200.
bun pedala ramanea jos... dar ai verificat cablul? macar uitat la el un pic cum merge cand apesi pedala? poate ramane agatat... daca ai ambreiajul bun si el nu e cuplat calumea(ca si cum ai merge cu pedala un pic apasa din intentie) nu simti mari diferente in modul de functionare al masinii... dar dupa o vreme iti face surpriza... deci ia si verifica cablul, in caz ca nu ai facuto inca. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2089
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
are cineva schema electrica de la dacia cu injectie?
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
B-84-DPD |
![]()
Post
#2090
|
![]() Membru Group: Members Posts: 112 Joined: 18 November 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 25 Jul 2009, 03:44) ambreiajul e la fel ca la ultimile dacii pe carburatii(96- x) si e de 200. bun pedala ramanea jos... dar ai verificat cablul? macar uitat la el un pic cum merge cand apesi pedala? poate ramane agatat... daca ai ambreiajul bun si el nu e cuplat calumea(ca si cum ai merge cu pedala un pic apasa din intentie) nu simti mari diferente in modul de functionare al masinii... dar dupa o vreme iti face surpriza... deci ia si verifica cablul, in caz ca nu ai facuto inca. am un vecin in bloc, pensionar, care a facut taximetrie toata viata. l-am pus pe el sa se uite si ghici ce a zis: fratioare, nu am mai vazut asa ceva. mi-a uns parghia de la ambreiaj si a zis ca nu isi explica de ce poate face asa ceva. am observat ca de fapt pedala se blocheaza pe distanta care corespunde intre impingerea acelei furci pe rulmentul de presiune. cablul l-am verificat. partea de sarma este intacta, nu are rupturi, arcul de la pedala este bun si el, partea de sarma a cablului aluneca bine.... de functionat functioneaza bine si cand e blocata jos, face cuplu, am scart de roti, tot.... LE: s-a rezolvat. dupa ce a uns parghia aia, acuma merge bine ambreiajul, numai ca tine mai sus ![]() This post has been edited by B-84-DPD: 26 Jul 2009, 10:43 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000 decembrie
- > B-84-DPD O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
|
|
Andreiutz1988 |
![]()
Post
#2091
|
![]() D A C I A Group: Members Posts: 157 Joined: 2 March 08 From: Botosani ![]() |
Am probleme cu masina din semnatura. parca ar merge in 3 pistoane
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Andreiutz1988: 26 Jul 2009, 15:18 |
--------------------
Dacia
1310
nov.1999/Berlina/Li
- BT 03 EJH Pasionat Dacia 13OO
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#2092
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
Dupa parerea mea pot fii multe, nu ma prea pricep,dar, aceleasi sintome le am avut si eu,la mine erau culbutorii trebuiau reglati, daca nu i ai reglat de mult si poate mai ai si Gpl asta ar putea fii cauza, succes!.
This post has been edited by CRICOCI: 26 Jul 2009, 18:39 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
rokos |
![]()
Post
#2093
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(Andreiutz1988 @ 26 Jul 2009, 15:11) Am probleme cu masina din semnatura. parca ar merge in 3 pistoane ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() schimba si filtrul de aer, filtrul de benzina. curata contactele cu un spray de contacte. fa o resetare la calculator. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tester |
![]()
Post
#2094
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Andreiutz1988: verifica traseul pe care circula vacuum... s-ar putea sa iti traga aer fals pe undeva... si cand trage aer fals asa face tremura. verifica T-ul de langa servofrana, capsula univers de langa T, si mustiucul de plastic ce intra in servofrana.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Andreiutz1988 |
![]()
Post
#2095
|
![]() D A C I A Group: Members Posts: 157 Joined: 2 March 08 From: Botosani ![]() |
Am descoperit problema.......bobina
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
nov.1999/Berlina/Li
- BT 03 EJH Pasionat Dacia 13OO
|
|
fabyfaby |
![]()
Post
#2096
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 January 08 ![]() |
Nu stiu daca a mai fost relatata aici pe forum o problema asemanatoare cu a mea. Nu prea am timp sa rasfoiesc paginile.
![]() - in sarcina trage, are vlaga, e totul normal ! - dar din moment ce o las pe liber sau pur si simplu debreiez turatia imi scade, nu are relanti rotund. Ei, atunci mi se aprinde martorul de la pompa de benzina pentru 3 secunde, imi creste turatia motorului pana la 1000 si ceva. Dupa aceasta nebuneala sa zicem ca am relanti rotund pentru ceva timp, dar iar mi se aprinde martorul si iar. Mai sunt 2 simptome 1. In mers daca apas pedala ceva mai tare, mi`o da in nas pentru 1 secunde, mi se aprinde martorul de benzina si dupa aia incepe sa urce in turatii. 2. iar doi, pe loc, pornita apasand pedala brusc pana la fund, se aprinde martorul, motorul e ca si cum ar intra in vrie treumura sau parca ar fi innecat, merge pentru cateva secunde 2 sau 3 si se opreste. Ce am facut in privinta asta : 1.tot ce inseamna consumabile schimbate : bujii, filtre, uleiuri. 2. curatat clapeta de acceleratie 3. am verificat motorasul de acceleratie : are cursa normala si se misca ok Ce ar putea fi ? pompa nu imi asigura debitul la relanti ? sau e o problema electrica? O fi din cauza releului de incarcare? Imi prinde aer fals ? Nu pot sa imi dau seama. Va rog ajutati`ma |
--------------------
Dacia
Berlina Ti 1,6
2000 Ti
- VS 02 WKP
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2097
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
va salut caut si eu de ceva timp o schema electrica la partea de sub capota ca am niste fire ca re nustiu de unde vin ca sunt taiate,si mai vreau sami pun o termocupla si nustiu unde trebuie sa o alimentez sau daca am pe la motor vreun fir care tre sa intre in ea
ast.raspuns ![]() |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
bozzo |
![]()
Post
#2098
|
![]() Membru amarat...cu statie CB Group: Members Posts: 554 Joined: 17 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Firul ala care atarna ar trbui sa intre in sonda pentru ceasul de ulei, dar pentru ca marii nostri ingineri s-au gandit ca nu trebuie ceas la ulei, dacia avand un motor extrem de fiabil
![]() ![]() ![]() Schema pentru termocupla gasesti mai pe la paginile 53-63 in topicul asta. Dar trb sa ai loc in partea dreapta jos a radiatorului pentru termocupla. Incearca sa cauti una de uzina sau de la Klaxxcar, restul sunt varza, se srtica repede. |
--------------------
Renault Symbol
1.4
2007
- B-XX-HAM Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!! [B]YO3IIX 233-SP-45[/B] |
|
rokos |
![]()
Post
#2099
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(fabyfaby @ 30 Jul 2009, 09:31) Nu stiu daca a mai fost relatata aici pe forum o problema asemanatoare cu a mea. Nu prea am timp sa rasfoiesc paginile. ![]() - in sarcina trage, are vlaga, e totul normal ! - dar din moment ce o las pe liber sau pur si simplu debreiez turatia imi scade, nu are relanti rotund. Ei, atunci mi se aprinde martorul de la pompa de benzina pentru 3 secunde, imi creste turatia motorului pana la 1000 si ceva. Dupa aceasta nebuneala sa zicem ca am relanti rotund pentru ceva timp, dar iar mi se aprinde martorul si iar. Mai sunt 2 simptome 1. In mers daca apas pedala ceva mai tare, mi`o da in nas pentru 1 secunde, mi se aprinde martorul de benzina si dupa aia incepe sa urce in turatii. 2. iar doi, pe loc, pornita apasand pedala brusc pana la fund, se aprinde martorul, motorul e ca si cum ar intra in vrie treumura sau parca ar fi innecat, merge pentru cateva secunde 2 sau 3 si se opreste. Ce am facut in privinta asta : 1.tot ce inseamna consumabile schimbate : bujii, filtre, uleiuri. 2. curatat clapeta de acceleratie 3. am verificat motorasul de acceleratie : are cursa normala si se misca ok Ce ar putea fi ? pompa nu imi asigura debitul la relanti ? sau e o problema electrica? O fi din cauza releului de incarcare? Imi prinde aer fals ? Nu pot sa imi dau seama. Va rog ajutati`ma Eu nu as exclude motorasul de relanti. Verifica sa nu traga aer fals, filtrul de aer sa fie in stare buna. Cu temperatura apei cum stai? Poate ai termostatul/sonda stricate, si calculatorul nu reuseste sa faca amestecul corespunzator. Ai putea sa verifici si presiunea pe tur a pompei de benzina si sa nu ai returul infundat. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
fabyfaby |
![]()
Post
#2100
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 3 January 08 ![]() |
Multumesc pentru raspuns.
Ce sa zic, temperatura apei este in parametrii de lucru. Nu cred ca ar fi de la termostat, iar cat despre presiunea pompei nu cred. Daca ar fi fost belele cu debitul nu ar fi rulat cum trebuie in sarcina. Crezi ca ar fi bine sa scot termostatul ? |
--------------------
Dacia
Berlina Ti 1,6
2000 Ti
- VS 02 WKP
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:54 |