DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 68 69 70 71 72 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

Danos
post 20 Jul 2009, 16:12
Post #2071


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(tester @ 20 Jul 2009, 16:02)
@Danos: nu teai complicat deloc ai facut foarte bine!!!!
sonda o ai deja!!! e cea cu un fir.

LE:( scz ceva probleme cu netu)

se pune ceasul in bord unde ti se pare tie mai ok... iar temperatura o citeste de la sonda cu mufa alba pe care o ai acuma... se renunta la bec si pui ceasul in loc wink.gif... aceeasi sonda se foloseste si pentru ceas si pentru bec. aia cu care ai vb nu se pricepeau. lasai in pacea lor.
*


La asta m-am gandit si eu, sa anulez becul si sa pun ceasul pe acea sonda, daca sunt la fel si mi se pare logic, odata ce acel bec se aprinde la o anumita temperatura, inseamna ca sonda functioneaza bine in functie de temperatura deci ar trebui sa indice si la ceas.
Oricum ceasul am vazut ca e prevazut si cu bec, acum nu stiu daca se aprinde doar cand trece de o anumita temperatura sau e aprins mereu.
E bine atunci smile.gif, acum urmeaza doar sa gasesc un electrician priceput, ca astia la care am fost vad ca nu erau sleep.gif
Merci pt info tester, asa o sa fac smile.gif

This post has been edited by Danos: 20 Jul 2009, 16:17


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 20 Jul 2009, 16:29
Post #2072


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cu placere, si sa revii cu poze dupa montaj wink.gif


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 20 Jul 2009, 17:38
Post #2073


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




O sa revin, sa vad unde o sa-l montez ca nu am nici cea mai mica idee unde ar fi bine, in bord nu am cum, pe undeva pe langa trebuie.
Totusi daca mi-ai zice si unde sa leg firele, as incerca si eu sa vad daca functioneaza macar, m-am uitat mai bine la ceas, becul de pe el va fi si el anulat pt ca probabil era pus acolo ca sa fie legat la cea de-a doua sonda care exista la daciile clasice.
Mai raman 2 mufe una cu + si una cu G , aici nu stiu unde trebuie legat, ca asta are obtiune si pt a fi legat la 24v ?

Attached thumbnail(s)
DSCF0774.jpg ( Size: 102.37k ) Number of downloads: 959


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 20 Jul 2009, 17:55
Post #2074


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(B-58-PTM @ 20 Jul 2009, 10:48)
de la ce provine firu asta blink.gif  ca imi storc creierii de cand am luato  radmasa.gif
*


imi poate raspunde si mie cineva la problema asta biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 20 Jul 2009, 18:32
Post #2075


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Danos: stai asa ca mi-am revenit din prostie mad.gif ... am vazut un desen mai ciudat pe forum si ma pus un pic pe gand
s-ar putea totusi sa trebuiasca schimbata sonda cea pe care o ai acuma in chiuloasa cu una speciala pentru ceas. ceea ce ma indus in eroare e modul in care arata sonda ta care arata identic cu a mea, tu ai bec - eu am ceas :|... dar totusi ar merita incearcat sa il montezi asa sa vezi daca merge..... daca nu o merge... o sonda noua pentru ceas e cam 20 de ron.
legaturile de la ceas ar trebuie sa fie ceva de gen:
DSCF0772.jpg ( Size: 51.6k ) Number of downloads: 522

becul trebuie alimentat dintr-un fir ce aprinde un bec in bord astfel incat sa iti lumineze ceasul sa fie vizibil si pe timp de noapte.

dar totusi nu inteleg de ce scrie 24V pe ceas sleep.gif , ce fel de ceas ai cerut si ce ti-au dat oare? blink.gif incearca totusi o montare rapida macar +,- si sonda pe ceas sa vezi ce face... si de acolo mai vedem ii dam noi de capat... dry.gif


@B-58-PTM nu am nici cea mai vaga idee huh.gif

This post has been edited by tester: 20 Jul 2009, 18:39


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 20 Jul 2009, 20:54
Post #2076


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




iti trebuie sonda pt ceas sonda bec si sonda ceas in exterior is identice in interior is altfel din ce vad eu tu ai luat ceas de raba/saviem nu prea cred ca vei rezolva nimica cu el

- la + legi fir contact
- la G legi firu care vine de la sonda
- la bec legi fir cu plus de la pozitie bord
- si la ultimul papuc legi masa


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 20 Jul 2009, 21:36
Post #2077


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Da, nu stiu, ala care mi l-a dat mi-a zis ca merge si la 24 si la 12v, dar de ce scrie doar 24?
Probabil ca sa-l vanda death.gif
Dar cred ca are dreptate vladut88, daca e doar de 24 nu va fi bun, o sa incerc maine totusi sa-l leg sa vad ce se intampla, era singurul ceas care il aveau , peste tot aveau numai cate doua pt apa si pt ulei.
Cu sonda pentru ceas nu ar fi problema, as inlocui-o daca se gaseste.

<span class='edit'>21 Jul 2009, 10:56:</span>
Gata, am fost azi la magazin si am schimbat ceasul , am luat unul combinat apa-ulei, am mai dat 50 de lei si pe asta dry.gif
Am cumparat si sonda pt ceas si am pus-o in locul celei pt bec.
Se pare ca se incinge destul de rau motorul, acul indicator imi sta undeva pe la 100 de grade si asta cu masina pe loc, dupa vreo 10 minute motorul bineinteles l-am mai si turat ceva ca sa se incalzeasca mai repede, imi arata temperatura asta din poza si se cam stabilizase aici, nu mai crestea pt ca pornea electroventilatorul.
Acum cred ca termocupla mea nu deschide la 86 de grade ci deschide mult mai tarziu cred ca pe la 98-100 grade.
Ce ma sfatuiti sa fac ?
sa pun radiatorul mai mare cel din aluminiu, dar care nu are locas pt termocupla, sau sa caut o termocupla care deschide mai devreme, pt ca asta care o am cred ca porneste prea tarziu sad.gif
Si radiatorul asta mai mare pe care-l am nu este nou si este din aluminiu cu plastic, nu e metalic, care ar fi mai bun unul din fier sau nu conteaza, mare sa fie huh.gif

This post has been edited by Danos: 21 Jul 2009, 10:58

Attached thumbnail(s)
DSCF0777.jpg ( Size: 189.59k ) Number of downloads: 489


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulliann
post 21 Jul 2009, 20:53
Post #2078


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 20 January 09




Am o problema: mi se intampla in ultimul timp ca atunci cand ii dau cheie sa imi porneasca greu masina, ca si cum ar fi inecata, dar porneste la prima cheie, mi se aprind si luminile in bord. Acest fenomen nu se manifesta la fiecare pornire a motorului, ci de multe ori dupa ce i'am mai dat o cheie inainte si am facut ceva kilometri. Bujiile le'am schimbat, benzina doar de la OMV, filtru de benzina schimbat... ar putea fi de la bendix? Am o dacia 1310 an 2003, injectie.


--------------------
Renault Megane IV 1.6 dCi 130cp 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Jul 2009, 07:57
Post #2079


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




poate presiune in rezervor. ai circuit de recuperare al vaporilor? daca da, poate nu functioneaza bine, daca nu atunci busonul de la rezervor nu lucreaza bine (supapa)

daca nu e asta, vreun senzor (temperatura, turatie, ...)

This post has been edited by roland: 22 Jul 2009, 07:59


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roshckiy2
post 23 Jul 2009, 14:12
Post #2080


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 July 09
From: Buzau




tester: am stat vreo 2 saptamani dupa cei de le General autocom un reprez al daciei in Bz pt ca sa fac un test clip. Nu am reusit nici acum. Am stat de vb cu cineva care are service si printre altele are si pt dacia dar nu am vb cu el decat la tel si mi-a zis sa scot sonda landa din mufa si sa merg asa. Am renuntat la toba mica si de cand i-am scos si sonda merge mult mai bine si mai putin incinsa. E ceva rau dak merg fara sonda? Se poate intampla ceva rau?

Inca nu am renuntat sa merg si la un test clip si la noxe.


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina 2003 - BZ-05-SLW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 23 Jul 2009, 15:36
Post #2081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




nu se intampla nimic daca mergi fara sonda lambda.
citeste topicul mai inapoi si ai sa vezi la ce foloseste sonda si cum functioneaza ea.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 23 Jul 2009, 15:50
Post #2082


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(dan.t @ 19 Jul 2009, 19:17)
Ciudat e ca imediat dupa accident am adus masina acasa "pe roti"; motorul a mers normal. 3-4 zile cat a durat reparatia masina a stat fara baterie; cand am montat-o inapoi am avut surpriza...
*




astea 3-4 zile cat a durat reparatia ai stat langa masina? sau a fost in service? ca stii bine cum se inlocuies piesele.....

sper sa nu fie vorba despre asta, dar verifica sa vezi daca sunt tot alea


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 23 Jul 2009, 15:58
Post #2083


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@roshckiy2: nu se intampla nimic daca mergi fara sonda lamba... vei avea un consum un pic mai mare si un amestec un pic mai bogat... deci daca vei merge subturat vei gasi bujiile negre, dar daca o tii un pic turata nu vei avea probleme.
bun acuma ca ai dat jos si toba intermediara cum merge masina? se mai inroseste traseul de evacuare?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 24 Jul 2009, 07:08
Post #2084


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Nu stiu daca am legat ceasul ala bine, care este firul de contact?
Eu am legat plus-ul de la ceas la plusul de la baterie, e bine sau trebuia in alta parte legat ?
Am pus pana la urma radiatorul mare si cu palet pe fulie, dar nu stiu daca am legat bine firele la ceasul de apa, pt ca imi indica valori prea mari, peste 100 de grade , cea ce nu cred ca era posibil.
Iar dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact, acul ceasului ramane acolo nu revine la 0 si din ce am inteles ar trebui sa revina la 0 cand scoti cheia din contact.


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 24 Jul 2009, 07:20
Post #2085


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




pai plus de contact poti sa iei de pe orice fir pe care apare curent doar dupa ce pui contactul... dar te mai poti lega sub bord unde ai o rigleta(niste mufe libere fara fire in spatele tabloului de bord)

tie nu ti se duce la zero ceasul din cauza faptului ca lai dus direct la baterie si nu e conectat la plus contact.

ca sa verifici valorile afisate de ceas iti trebuie un multimetrul setat pe ohmetru ce il pui pe sonda de apa cu doua mufe(cea folosita de calculator) si dupa ce citesti valoarea afisata de multimetru compari cu valorile puse de mine pe topicul asta in urma cu vreo doua pagini.

dar de ce ai schimbat radiatorul?? iti facea probleme cel de dinainte? pe asta care lai pus e nou? ai facut aerisirea bine?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 24 Jul 2009, 08:11
Post #2086


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(tester @ 24 Jul 2009, 07:20)
dar de ce ai schimbat radiatorul?? iti facea probleme cel de dinainte? pe asta care lai pus e nou? ai facut aerisirea bine?
*


Asta care l-am pus nu e nou, am mai specificat si intr-un post anterior, dar e mai mare si cica ar raci mai bine, eu aveam dinala mic cu electroventilator si nu stiu daca facea fata, cand am vazut temperatura aia(vezi poza), mi s-a parut prea mare, dar poate nu am legat eu ceasul bine.
Dar si cu asta vad ca trece de dunga de 95 de grade deci pe undeva pe la 98-100 tot ajunge, acum poate nu o indica bine, trebuie sa fac rost cum ai zis tu de un multimetru.
Aerisirea cred ca am facut-o bine.

This post has been edited by Danos: 24 Jul 2009, 08:16

Attached thumbnail(s)
DSCF0778.jpg ( Size: 189.59k ) Number of downloads: 441


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 24 Jul 2009, 14:15
Post #2087


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




stiu ca nu are legatura foarte mare, poate chiar deloc, cu sistemul de injectie,dar eu intreb...

ambreiajul de dacia Li este diferit fata de cel de carburatie? ca aseara am intalnit o problema ciudata: dupa 10 minute de mers cu masina in oras imi ramane pedala de ambreiaj blocata jos. isi facea treaba, dar nu se mai ridica.

am oprit vreo 2 ore (cat am jucat fotbal) si apoi cand am plecat ambreiajul functiona perfect, se ridica. dar dupa alte 10 minute de mers aceeasi problema....

This post has been edited by B-84-DPD: 24 Jul 2009, 14:16


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Jul 2009, 03:44
Post #2088


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




ambreiajul e la fel ca la ultimile dacii pe carburatii(96- x) si e de 200.
bun pedala ramanea jos... dar ai verificat cablul? macar uitat la el un pic cum merge cand apesi pedala? poate ramane agatat... daca ai ambreiajul bun si el nu e cuplat calumea(ca si cum ai merge cu pedala un pic apasa din intentie) nu simti mari diferente in modul de functionare al masinii... dar dupa o vreme iti face surpriza... deci ia si verifica cablul, in caz ca nu ai facuto inca.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 25 Jul 2009, 06:55
Post #2089


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




are cineva schema electrica de la dacia cu injectie?


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-84-DPD
post 25 Jul 2009, 21:14
Post #2090


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 18 November 08




QUOTE(tester @ 25 Jul 2009, 03:44)
ambreiajul e la fel ca la ultimile dacii pe carburatii(96- x) si e de 200.
bun pedala ramanea jos... dar ai verificat cablul? macar uitat la el un pic cum merge cand apesi pedala? poate ramane agatat... daca ai ambreiajul bun si el nu e cuplat calumea(ca si cum ai merge cu pedala un pic apasa din intentie) nu simti mari diferente in modul de functionare al masinii... dar dupa o vreme iti face surpriza... deci ia si verifica cablul, in caz ca nu ai facuto inca.
*




am un vecin in bloc, pensionar, care a facut taximetrie toata viata. l-am pus pe el sa se uite si ghici ce a zis: fratioare, nu am mai vazut asa ceva. mi-a uns parghia de la ambreiaj si a zis ca nu isi explica de ce poate face asa ceva. am observat ca de fapt pedala se blocheaza pe distanta care corespunde intre impingerea acelei furci pe rulmentul de presiune.

cablul l-am verificat. partea de sarma este intacta, nu are rupturi, arcul de la pedala este bun si el, partea de sarma a cablului aluneca bine....

de functionat functioneaza bine si cand e blocata jos, face cuplu, am scart de roti, tot....

LE: s-a rezolvat. dupa ce a uns parghia aia, acuma merge bine ambreiajul, numai ca tine mai sus tongue.gif




This post has been edited by B-84-DPD: 26 Jul 2009, 10:43


--------------------
Dacia 1310 Li 2000 decembrie - > B-84-DPD
O zi in care nu ai furat nimic e o zi pierduta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreiutz1988
post 26 Jul 2009, 15:11
Post #2091


D A C I A


Group: Members
Posts: 157
Joined: 2 March 08
From: Botosani




Am probleme cu masina din semnatura. parca ar merge in 3 pistoane sad.gif tremura din toate incheieturile nici vorba sa o las in treapta superioara si daca o las in sarcina parca se gatuie cu cat o turez mai mult sad.gif ce poate fi? fisele,bobina de inductie si bujiile sunt ok...asta am probat. ce sa ii fac? sad.gif va rog sa ma ajutati sad.gif sad.gif

This post has been edited by Andreiutz1988: 26 Jul 2009, 15:18


--------------------
Dacia 1310 nov.1999/Berlina/Li - BT 03 EJH
Pasionat Dacia 13OO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRICOCI
post 26 Jul 2009, 18:38
Post #2092


Membru Autentic


Group: Members
Posts: 277
Joined: 21 April 08




Dupa parerea mea pot fii multe, nu ma prea pricep,dar, aceleasi sintome le am avut si eu,la mine erau culbutorii trebuiau reglati, daca nu i ai reglat de mult si poate mai ai si Gpl asta ar putea fii cauza, succes!.

This post has been edited by CRICOCI: 26 Jul 2009, 18:39


--------------------
Dacia 1400 2000 Li
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 26 Jul 2009, 22:30
Post #2093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(Andreiutz1988 @ 26 Jul 2009, 15:11)
Am probleme cu masina din semnatura. parca ar merge in 3 pistoane sad.gif  tremura din toate incheieturile nici vorba sa o las in treapta superioara si daca o las in sarcina parca se gatuie cu cat o turez mai mult sad.gif ce poate fi? fisele,bobina de inductie si bujiile sunt ok...asta am probat. ce sa ii fac? sad.gif va rog sa ma ajutati sad.gif  sad.gif
*


schimba si filtrul de aer, filtrul de benzina.
curata contactele cu un spray de contacte.
fa o resetare la calculator.
bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 27 Jul 2009, 06:29
Post #2094


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Andreiutz1988: verifica traseul pe care circula vacuum... s-ar putea sa iti traga aer fals pe undeva... si cand trage aer fals asa face tremura. verifica T-ul de langa servofrana, capsula univers de langa T, si mustiucul de plastic ce intra in servofrana.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreiutz1988
post 27 Jul 2009, 12:02
Post #2095


D A C I A


Group: Members
Posts: 157
Joined: 2 March 08
From: Botosani




Am descoperit problema.......bobina ohmy.gif huh.gif ....multumesc oricum pentru sfaturi


--------------------
Dacia 1310 nov.1999/Berlina/Li - BT 03 EJH
Pasionat Dacia 13OO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyfaby
post 30 Jul 2009, 09:31
Post #2096


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 3 January 08




Nu stiu daca a mai fost relatata aici pe forum o problema asemanatoare cu a mea. Nu prea am timp sa rasfoiesc paginile. excl.gif Am o dacie Ti 1558 cm3 din 2000. E o problema dubioasa la ea iar aceasta problema consta in :

- in sarcina trage, are vlaga, e totul normal !
- dar din moment ce o las pe liber sau pur si simplu debreiez turatia imi scade, nu are relanti rotund. Ei, atunci mi se aprinde martorul de la pompa de benzina pentru 3 secunde, imi creste turatia motorului pana la 1000 si ceva. Dupa aceasta nebuneala sa zicem ca am relanti rotund pentru ceva timp, dar iar mi se aprinde martorul si iar.
Mai sunt 2 simptome
1. In mers daca apas pedala ceva mai tare, mi`o da in nas pentru 1 secunde, mi se aprinde martorul de benzina si dupa aia incepe sa urce in turatii.
2. iar doi, pe loc, pornita apasand pedala brusc pana la fund, se aprinde martorul, motorul e ca si cum ar intra in vrie treumura sau parca ar fi innecat, merge pentru cateva secunde 2 sau 3 si se opreste.

Ce am facut in privinta asta :
1.tot ce inseamna consumabile schimbate : bujii, filtre, uleiuri.
2. curatat clapeta de acceleratie
3. am verificat motorasul de acceleratie : are cursa normala si se misca ok

Ce ar putea fi ?
pompa nu imi asigura debitul la relanti ?
sau e o problema electrica? O fi din cauza releului de incarcare?
Imi prinde aer fals ?

Nu pot sa imi dau seama. Va rog ajutati`ma


--------------------
Dacia Berlina Ti 1,6 2000 Ti - VS 02 WKP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 30 Jul 2009, 10:14
Post #2097


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




va salut caut si eu de ceva timp o schema electrica la partea de sub capota ca am niste fire ca re nustiu de unde vin ca sunt taiate,si mai vreau sami pun o termocupla si nustiu unde trebuie sa o alimentez sau daca am pe la motor vreun fir care tre sa intre in ea


ast.raspuns wink.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 30 Jul 2009, 12:20
Post #2098


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Firul ala care atarna ar trbui sa intre in sonda pentru ceasul de ulei, dar pentru ca marii nostri ingineri s-au gandit ca nu trebuie ceas la ulei, dacia avand un motor extrem de fiabil blink.gif blink.gif blink.gif a ramas atarnat acolo.
Schema pentru termocupla gasesti mai pe la paginile 53-63 in topicul asta. Dar trb sa ai loc in partea dreapta jos a radiatorului pentru termocupla. Incearca sa cauti una de uzina sau de la Klaxxcar, restul sunt varza, se srtica repede.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 30 Jul 2009, 13:19
Post #2099


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(fabyfaby @ 30 Jul 2009, 09:31)
Nu stiu daca a mai fost relatata aici pe forum o problema asemanatoare cu a mea. Nu prea am timp sa rasfoiesc paginile.  excl.gif  Am o dacie Ti 1558 cm3 din 2000. E o problema dubioasa la ea iar aceasta problema consta in :

- in sarcina trage, are vlaga, e totul normal !
- dar din moment ce o las pe liber sau pur si simplu debreiez turatia imi scade, nu are relanti rotund. Ei, atunci mi se aprinde martorul de la pompa de benzina pentru 3 secunde, imi creste turatia motorului pana la 1000 si ceva.  Dupa aceasta nebuneala sa zicem ca am relanti rotund pentru ceva timp, dar iar mi se aprinde martorul si iar.
    Mai sunt 2 simptome
1. In mers daca apas pedala ceva mai tare, mi`o da in nas pentru 1 secunde, mi se aprinde martorul de benzina si dupa aia incepe sa urce in turatii.
2. iar doi, pe loc, pornita apasand pedala brusc pana la fund, se aprinde martorul, motorul e ca si cum ar intra in vrie treumura sau parca ar fi innecat, merge pentru cateva secunde 2 sau 3 si se opreste.

Ce am facut in privinta asta :
1.tot ce inseamna consumabile schimbate :  bujii, filtre, uleiuri.
2. curatat clapeta de acceleratie
3. am verificat motorasul de acceleratie : are cursa normala si se misca ok

Ce ar putea fi ?
pompa nu imi asigura debitul la relanti ?
sau e o problema electrica? O fi  din cauza releului de incarcare?
Imi prinde aer fals ?

Nu pot sa imi dau seama. Va rog ajutati`ma
*



Eu nu as exclude motorasul de relanti.
Verifica sa nu traga aer fals, filtrul de aer sa fie in stare buna.
Cu temperatura apei cum stai? Poate ai termostatul/sonda stricate, si calculatorul nu reuseste sa faca amestecul corespunzator.
Ai putea sa verifici si presiunea pe tur a pompei de benzina si sa nu ai returul infundat.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyfaby
post 30 Jul 2009, 13:44
Post #2100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 3 January 08




Multumesc pentru raspuns.


Ce sa zic, temperatura apei este in parametrii de lucru. Nu cred ca ar fi de la termostat, iar cat despre presiunea pompei nu cred. Daca ar fi fost belele cu debitul nu ar fi rulat cum trebuie in sarcina.

Crezi ca ar fi bine sa scot termostatul ?







--------------------
Dacia Berlina Ti 1,6 2000 Ti - VS 02 WKP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 68 69 70 71 72 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 03:54
Forum Renault