DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 70 71 72 73 74 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

TudorCOSMO
post 8 Aug 2009, 21:13
Post #2131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 August 09




SALUT , sunt nou pe aici si inca nu am apucat sa citesc tot acest topic , dar am o mare problema si o mare rugaminte , am o dacie din 2003 pe injectie cu 22.700 km si acum vreo 1 luna a inceput sa mi se aprinda becul de temperatura , am dat drumu la caldura si s-a stins a mers cam 2 zile cand sa plec cu ea , a inceput iar , tata a schimbat termostatu si degeaba , a facut aerisirea , am plecat cu ea a mers ce a mers dupa care s-a aprins becu iar am desfacut capacu de la bidonasul cu apa si a inceput sa creasca apa , tata a zis ca erea garnitura de chiuloasa , am schimbato azi si pe aia , pus alt termostat , treaba este ca acum el nu mai stie sa regleze tachetii ca se pricepea la dacia cu delcou , este vreun semn care sa alineeze motoru , i-a reglat cum s-a priceput si am facut din nou aerisirea si incepuse sa creasca apa in vas sad.gif , vreo ideie mai ales cum se regleaza tachetii ?

This post has been edited by TudorCOSMO: 8 Aug 2009, 21:15


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 8 Aug 2009, 21:40
Post #2132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(sitka @ 8 Aug 2009, 14:59)
Sper ca acum topicul v-a ajunge acolo unde trebuie smile.gif
Deci-am verificat releele le-am schimbat intre ele cel de la injector cu cel de la pompa. Ceea ce ma intriga este faptul ca pompa de benzina nu vrea sa porneasca nici cand o alimentez pe direct. Mai mult am masurat tensiunea care vine la mufa pompei cu pompa deconectata (am scos mufa din locas) si am 12.5 V.Cand cuplez mufa la loc si masor am doar 8.4V.  Deasemeni am scos deja capacul de la rezervorul de benzina sa vad cum arata pompa si sa verific legaturile din rezervor
cele de la pompa ma refer.Si acolo este totul ok numai daca pompa nu are vreun scurt de imi scade tensiunea asa de mult.
Deci sigurantele sunt ok - releele sunt ok cu impedimentul ca cel de la pompa anclanseaza si apoi declanseaza dupa cateva secunde.Daca voi curata contactele de la fiecare mufa se v-a rezolva problema de la releul pompei? sau problema este de alta natura??? Si apoi pompa chiar pusa pe direct nu "bazaie" nu funct .
Daca desfac pompa din rezervor o pot repara???sau doar prin inlocuire.....
*



pai daca pompa nu pleaca nici alimentata pe direct inseamna ca are ceva.
nu stiu daca se poate repara, si eu am schimbat pompa acum 5-6 ani...

8 Aug 2009, 21:42:
QUOTE(TudorCOSMO @ 8 Aug 2009, 21:13)
SALUT , sunt nou pe aici si inca nu am apucat sa citesc tot acest topic , dar am o mare problema si o mare rugaminte , am o dacie din 2003 pe injectie cu 22.700 km si acum vreo 1 luna a inceput sa mi se aprinda becul de temperatura , am dat drumu la caldura si s-a stins a mers cam 2 zile cand sa plec cu ea , a inceput iar , tata a schimbat termostatu si degeaba , a facut aerisirea , am plecat cu ea a mers ce a mers dupa care s-a aprins becu iar am desfacut capacu de la bidonasul cu apa si a inceput sa creasca apa , tata a zis ca erea garnitura de chiuloasa , am schimbato azi si pe aia , pus alt termostat , treaba este ca acum el nu mai stie sa regleze tachetii ca se pricepea la dacia cu delcou , este vreun semn care sa alineeze motoru  , i-a reglat cum s-a priceput si am facut din nou aerisirea si incepuse sa creasca apa in vas  sad.gif , vreo ideie mai ales cum se regleaza tachetii ?
*



despre reglajul tachetii gasesti la rubrica dacia clasic modalitatea de reglaj foarte bine descrisa. Se regleaza la fel ca la o dacie clasica, cu valorile 0.15/0.20
bafta!

This post has been edited by rokos: 8 Aug 2009, 21:42


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TudorCOSMO
post 8 Aug 2009, 22:36
Post #2133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 August 09




pai bun , dar asta daca nu are delcou , dupa ce alineaza motoru si in privinta incalziriii vreo ideie , am citit ca altii au avut probleme cu radiatoru , asta nu este infundat nu are nimic.


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AB-05-PIW
post 8 Aug 2009, 22:52
Post #2134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 15 June 07




de cateva zile mi se tot aprinde martoru de injectie in mers, prima oara statea mai putin dar acum persista.Am citit pe forum dar va intreb inca o data ce ar trebui sa fac in aceste conditii?


--------------------
dacia 1310 Li 2000 berlina - AB 05 PIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 9 Aug 2009, 01:15
Post #2135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(TudorCOSMO @ 8 Aug 2009, 23:36)
pai bun , dar asta daca nu are delcou , dupa ce alineaza motoru  si in privinta incalziriii vreo ideie , am citit ca altii au avut probleme cu radiatoru , asta nu este infundat nu are nimic.
*


Daca nu ati gasit garnitura de chiulasa arsa, nu trebuia sa inchideti motirul la loc pana nu aflati cauza. Pentru incepatori la dacie, tanand cont ca perechile de pistoane 1 cu 4 si apoi 2 cu 3 sunt in P.M.I. (adica pe vezi prin gaura bujiei) si cum obligatoriu acolo ai scanteie la unul si basculare de supape la altul, iti recomand sa invarti de motor pana vezi ca 2 supape se "petrec" si sa reglezi ambele supape la cilindrul pereche. Nu conteaza care e numerotarea cilindrilor sau ordinea de aprindere, desi te-ar ajuta sa stii pe care s-o astepti. Ca sa fii sigur, incepe cu 1 sau 4 ca te poti ghida dupa semnul volantului. apoi ia un reper pe fulia arborelui cotit si rasuceste la 90 de grade apoi iar semn volant iar 90 de grade si ai scapat. Cu apa in vas cel mai grav ar fi o fisura in camasa pe lungul ei, apare daca a luat apa in cilindru si fortezi sa o pornesti. Nivelul apei creste si pe simplu motiv ca ai doar apa in motor si multe alte cauze asa ca va trebui sa ai rabdare sau logica...
Bafta!


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sitka
post 9 Aug 2009, 09:11
Post #2136


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 August 09




QUOTE(sitka @ 8 Aug 2009, 14:59)
Sper ca acum topicul v-a ajunge acolo unde trebuie
Deci-am verificat releele le-am schimbat intre ele cel de la injector cu cel de la pompa. Ceea ce ma intriga este faptul ca pompa de benzina nu vrea sa porneasca nici cand o alimentez pe direct. Mai mult am masurat tensiunea care vine la mufa pompei cu pompa deconectata (am scos mufa din locas) si am 12.5 V.Cand cuplez mufa la loc si masor am doar 8.4V. Deasemeni am scos deja capacul de la rezervorul de benzina sa vad cum arata pompa si sa verific legaturile din rezervor
cele de la pompa ma refer.Si acolo este totul ok numai daca pompa nu are vreun scurt de imi scade tensiunea asa de mult.
Deci sigurantele sunt ok - releele sunt ok cu impedimentul ca cel de la pompa anclanseaza si apoi declanseaza dupa cateva secunde.Daca voi curata contactele de la fiecare mufa se v-a rezolva problema de la releul pompei? sau problema este de alta natura??? Si apoi pompa chiar pusa pe direct nu "bazaie" nu funct .
Daca desfac pompa din rezervor o pot repara???sau doar prin inlocuire.....






pai daca pompa nu pleaca nici alimentata pe direct inseamna ca are ceva.
nu stiu daca se poate repara, si eu am schimbat pompa acum 5-6 ani...




In primul rand vreau sa-ti multumesc ptr. ajutorul acordat pana acum. Avand in vedere ca habar nu am de nimic in ceea ce priveste injectia deoarece este prima masina de acest gen pe care o conduc voi cauta sa te stresez cu cateva intrebari puerile ptr. tine si rusinoase ptr. mine ,dar vreau sa invat si am nevoie de ajutor.
Daca cu pompa am lamurit-o luni o voi schimba....asta este , as vrea sa te intreb daca acel releu ptr. pompa de benzina este comandat de calculator sau pur si simplu cand pun contactul primeste tensiune si alimenteaza pompa de benzina.
Mi-ar prinde foarte bine o schema electrica a injectiei sau a masinii ptr. ca multe necunoscute si-ar gasi raspunsul fara a mai pune intrebari. unsure.gif Ai putea sa-mi spui unde as putea gasi o schema electrica a Daciei pe injectie????
Mi-ai spus ca ar trebui curatat senzorul de turatie de pe motor OK dar ......nu stiu care este si unde este amplasat sad.gif
Si mai am o problema...la injector am vazut ca sunt trei furtunase de benzina smile.gif care vin, doua unul langa altul care vin dinspre rezervor si unul care vine dinspre calculator (ca pozitie ma refer ) de la ....presupun ca este o electro valva ca este alimentata de o mufa ale carei fire presupun ca se duc la calculator.Defapt care este futunasul care alimenteaza injectorul cu benzina???? sa pot vedea si eu dupa ce schimb pompa daca totusi imi ajunge benzina la motor sau nu sad.gif sad.gif sad.gif
Inca o data iti multumesc ptr. ajutor si astept raspunsul la intrebarile mele. Recunosc ca nu am citit toate postarile de pe acest site ,dar stii si tu cum este ....cand iti frige buza ca nu-ti porneste motorul si mai ales ca nu stii ce sa-i faci....alegi calea cea mai rapida....ceri ajutor si intrebi smile.gif


--------------------
dacia break 2003 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 9 Aug 2009, 09:47
Post #2137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut

La motor inspre habitaclu,imediat sub capacu ala negru sunt 2 fire .2 sonde cred.Am atasat si o poza sa vedeti despre ce e vb.
Puteti sa imi spuneti cum se numesc alea.mie mi s-a rupt una dintre ele.din cate vad eu nu este nici o schimbare cu sonda aia sau fara ea.imi puteti la ce folosesc?

Multumesc anticipat.



P.S. stiu ca poza e de la carburatie,eu am injectie dar tot acolo sunt firele si alta poza nu am gasit.

Attached thumbnail(s)
20080816065159.jpg ( Size: 107.98k ) Number of downloads: 1400


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_PRS
post 9 Aug 2009, 09:57
Post #2138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 March 07
From: Galati




@stc_ctln ... alea iti indica presiunea uleiului ... parca amandoua erau pt asa ceva .. sau una pt ulei si una pt apa ... cert e ca sigur cel putin una e pt ulei ... uita-te in bord si vezi daca iti functioneaza ceasurile.

Nu stie nimeni daca se potriveste sau nu evacuarea de la carburatie cu cea de la injectie ?? (ma refer la partea de dupa catalizator ... toba mica si cea finala )
Merci anticipat!


--------------------
Dacia 1310 2000 - GL 52 LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 9 Aug 2009, 11:06
Post #2139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




@stc_ctln acolo ai numai senzori de apa, probabil s-a rupt cel care iti aprinde becul in bord, porneste motorul si da cu firul la masa, daca nu se aprinde si becul e bun, atunci e cel ce masoara temperatura apei. Oricum ai lua-o ar fi bine sa il repari/schimbi, stiu ca nu pare la fel de important ca o roata dar sunt putine sanse sa fie degeaba.
@sitka, daca tot ai ajuns pana la pompa, nu stiu cum ai pus-o tu pe direct, ca sa scada tensiunea pana la 8,5V, ori ti se incalzeau firele, ori ai luat curent de unde nu trebuie.
Ca sa elimini din cauza releele, sunteaza firele de intrare/iesire + printr-o siguranta (cele reprezentate pe el ca fac contact).
E normal ca pompa de benzina sa se opreasca la 3 sec dupa ce ai pus contactul daca nu se sezizeaza scanteie, temporizarea o hotaraste UCE injectie. Cel mai simplu scoate-o afara ca tot ai ajuns acolo si vezi daca pusa corect pe direct se invarte eventual intr-un vas cu motorina (!!! NU CU BENZINA), atentie la sita sorbului sau la sorb sa nu aiba gauri. Dupa ce obtii sa-ti bage 3 sec benzina , daca tot te mai supara, vezi daca are probleme cu scanteia, scoti o fisa si pui pe cineva sa dea la cheie.
@AB-05-PIW, iti dai seama ca becul ala nu se aprinde de nebun si nu are un singur motiv, ai sanse mici sa fie o eroare mai ales ca nu sta aprins permanent. In mod normal ar trebui pusa pe tester, nu iti garantez ca te va lamuri, dar macar stii la ce sa te astepti. Varianta a doua ar fi sa incerci sa tragi de fire pe orbecaite ca sa incerci sa-l stingi sau sa-l aprinzi, dupa caz, iar a treia sa nu faci nimic pana vezi ca motorul nu-ti mai merge bine...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AB-05-PIW
post 9 Aug 2009, 11:20
Post #2140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 15 June 07




o sa curat contactele, problema ii ca acuma sta aprins tot timpu chiar si astazi dupa ceam pornit a stat aprins tot timpul.O sa incerc ce mi-ai spus, mersi de raspuns


--------------------
dacia 1310 Li 2000 berlina - AB 05 PIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 9 Aug 2009, 17:42
Post #2141


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




cat am lipsit vad ca ati avut activitate deci so luam un pic in ordine:
@TudorCOSMO: reglajul culbutorilor corect este 0.20 cu 0.25.
@sitka: eu as incerca sa scot pompa din rezervor de tot si sa o pun intrun vas cu apa, o alimentez si vad exact ce face. daca nu si nu ia o pompa de uzina nu te risca cu una de asam ca daca doamne ferestre iti face vreo figura si te lasa fara benzina in vreo depasire ceva ai puso!
plus nu ar strica sa verifici planeitatea chiuloasei.


@AB-05-PIW: ar terbui sa iti pui problema ce anume sa schimbat la masina... de ce zic asta? simplu pentru ca becul de la injectie se aprinde in cazul in care apare o anumita problema pe partea de injectie precum: lipsa termostat, valoare citita aiurea de la o sonda, un contact imperfect, etc. cel mai bine citeste un pic in urma si vezi cum se reseteaza calculatorul si fai un reset si urmareste in ce situatii ti se mai aprinde becul. ce anume faci de il stranesti. si daca nici asa nui dam de cap tias sugera o vizita la service sa ii fac un test clip macar sa iti zica eroarea.


@stc_ctln: sondele din poza ta sunt sondele responsabile cu temperatura apei din motor. sunt doua pentru ca una e folosita de calculator si alta e folosita de ceasul/becul indicator din bord. cea folosita de calculator are doi pini pe cand cea folosita de ceas e cu un singur pin. pretul uneia e de 25-26 ron, de schimbat se schimba prin defiletarea de pe chiuloasa si montarea celor noi, cu grija ca atunci cand o sa scoti sonda o sa curga antigel, faci o completare si aerisire.


@vali_PRS: din cate stiu eu nu se potriveste prinderea tobelor de caroserie :| dar daca nu ai bani de alte noi pe poti folosi si pe cele clasice dar cu un pic de inventivitate pentru prinderea lor.

This post has been edited by tester: 9 Aug 2009, 18:03


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TudorCOSMO
post 9 Aug 2009, 17:59
Post #2142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 8 August 09




smile.gif merci celor care mi-au raspuns , s-a rezolvat intr-un final si cu tachetii si cu caldura , tachetii au fost reglati la 0.15 si 0.20 ....si pot sa zic ca merg ca si inainte sa fie desfacuti , iar cu apa , am scos radiatorul si l-am curatat de gâze , am schimbat si termocupla care erea busita ba da drumu la ventilator ba nu ,acum totul este OK , merge brici.


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 9 Aug 2009, 18:02
Post #2143


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca ii lasi reglati 0.15 cu 0.20 nu ies noxele cand vei merge la ITP, si daca mergi mult timp asa nu e bine nici pentru motor!!! fa un bine si regleazai la 0.20 cu 0.25.

This post has been edited by tester: 9 Aug 2009, 18:02


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 9 Aug 2009, 19:50
Post #2144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




[quote=tester,9 Aug 2009, 17:42]
cat am lipsit vad ca ati avut activitate deci so luam un pic in ordine:@stc_ctln: sondele din poza ta sunt sondele responsabile cu temperatura apei din motor. sunt doua pentru ca una e folosita de calculator si alta e folosita de ceasul/becul indicator din bord. cea folosita de calculator are doi pini pe cand cea folosita de ceas e cu un singur pin. pretul uneia e de 25-26 ron, de schimbat se schimba prin defiletarea de pe chiuloasa si montarea celor noi, cu grija ca atunci cand o sa scoti sonda o sa curga antigel, faci o completare si aerisire.



multam mult

sondele nu sunt universale nu?mie mi-ar trebui neaparat cea de la pompa de frana,de la servo.are vreo denurire speciala?


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AB-05-PIW
post 9 Aug 2009, 22:15
Post #2145


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 15 June 07




@ tester: Masina e la mine de 4 ani si nam avut probleme, recent mi-am schimbat kitu de ambreiaj ca m-a lasat in drum si atunci am dat jos saxofonu cu sonda lambda ca sa pot lucra. M-am gandit sa nu cumva sa nu fi strans de tot saxofonu si sa nu fie etanseitate corespunzatoare cand citeste sonda lamda. O sa revin cu raspunsuri dupa ce curat si mai testez! Salut/


--------------------
dacia 1310 Li 2000 berlina - AB 05 PIW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_PRS
post 9 Aug 2009, 22:54
Post #2146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 March 07
From: Galati




@tester: Multumesc frumos!


--------------------
Dacia 1310 2000 - GL 52 LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreiutz1988
post 11 Aug 2009, 12:05
Post #2147


D A C I A


Group: Members
Posts: 157
Joined: 2 March 08
From: Botosani




Salut baieti. revin cu probleme sad.gif sad.gif sad.gif cand pornesc scartaie electromotorul urat sad.gif sad.gif sad.gif l-am reparat, i-am schimbat carbuni....tot asa face.....si cateodata daca o las pe liber...scade turatia de relanti si se opreste....are cineva vreo idee de ce face asa? sad.gif


--------------------
Dacia 1310 nov.1999/Berlina/Li - BT 03 EJH
Pasionat Dacia 13OO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 11 Aug 2009, 18:03
Post #2148


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Salut, scartaie, sau e zgomotul ala cand nu cupleaza bendixul?
Daca doar scartaie, vezi sa nu aiba rotorul joc in bucsele alea din capete.
Iti moare motorul chiar si cand e cald? nu stiu ce sa zic, e posibil sa fie motorasul acela care tine ralantiul.
Cred ca tester ar putea sa te ajute smile.gif cu siguranta.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 12 Aug 2009, 06:38
Post #2149


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Andreiutz1988: pentru scartiitul electromotorul mai mult ca sigur ai un joc pe la vreo bucsa ori cel care tia facut reparatia a facuto aiurea!
pentru problema cu muritul motorului eu as curata bine mufa de la motoras de relanti, verifica ca nu cumva ceva sa ii incurce cursa tijei ce actioneaza acceleratia si daca nu si nu as verifica motorasul, ai avut recent probleme si cu ambreiajul? am vazut la cineva cum ii murea motorul pentru ca ii agata cablul de la ambreiaj si cand scapa se cupla ambreiajul brusc si i se oprea motorul, si la fel nu facea de fiecare data doar cand si cand.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 12 Aug 2009, 10:29
Post #2150


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




Salutare tuturor

Am o problema nasoala rau imi variaza turatia motorului si se zguduie rau iar cand vreau sa o accelerez ramane blocata acceleratia la 5000 de ture nu stiu ce sa mai fac am verificat si cablu de acceleratie si nu are nimic are idee careva ce poate avea?


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 12 Aug 2009, 11:10
Post #2151


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




prima intrebare: despre ce masina vorbim? ca vad la semnatura dacie injectie(LI) din 1993 si nu a fost asa ceva deci zi e pe carburatie sau injectata?
daca vorbim de injectata zi exact cum procedezi astfel incat sa iti ramana blocata acceleratia. ce fel de benzina pui? ce bujii si ce distanta ai la electrozi?

This post has been edited by tester: 12 Aug 2009, 11:12


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andreiutz1988
post 12 Aug 2009, 13:43
Post #2152


D A C I A


Group: Members
Posts: 157
Joined: 2 March 08
From: Botosani




Dar nu stiu unde e sau cum arata motorasul respectiv blush.gif blush.gif blush.gif daca ai vrea sa imi arati sau sa imi explici ar fi foarte bine rolleyes.gif rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 nov.1999/Berlina/Li - BT 03 EJH
Pasionat Dacia 13OO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 12 Aug 2009, 13:53
Post #2153


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




uite am gasit poze tot pe acest topic facuta de alt user(variable_dynamics) cu explicatii cu tot: motor.JPG ( Size: 229.08k ) Number of downloads: 1461


This post has been edited by tester: 12 Aug 2009, 13:55


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 12 Aug 2009, 14:14
Post #2154


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




Scuze tester am o dacie din 2001 injectie
_bujiile sunt noi bosh
_am curatat cantactele cu un sprei iar acum merge ok
dar mai imi face cate odata aceeasi faza adica stau normal cu piciorul pe acceleratie si deodata se tureaza la maxim de parca ar trage cineva de sufa de la acceleratie si in momentul ala daca ii fac vreo doua sprituri incepe sa scada si sa varieze turatia motorului urcand pana la 2000 si scade pana la 1000 dar brusc si consecutiv iar daca mai merg cu ea iar isi revine la normal are toane


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 12 Aug 2009, 14:26
Post #2155


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca ziceai asa din start tot din start iti ziceam si eu ca mai mult ca sigur ai probleme la mufa de la potentiometru clapeta, iar in cel mai rau caz chiar la potentiometru dar mai greu. deci verifica mufa respectiva si vezi sa faca contact toti pinii calumea. pentru ca (VIRGULA) calculatorul de injectie citeste pozitia clapetei de acceleratie prin intermediul potentiometrului, valoarea intorsa de potentiometru e o valoare rezistiva obtinuta de pe doua piste rezistive. cu cat valoarea rezistiva intoarsa e mai mare cu atat e mai tare "apasata" pedala de acceleratie. tu cand apesi de doua trei ori pe pedala nu faci nimic altceva decat un mic soc ce corecteaza valoarea transmisa de potentiometru.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 12 Aug 2009, 20:18
Post #2156


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




multumesc frumos de sfat dar am rezolvato era blocat motorasul pas cu pas si imi tinea acceleratia la maxim
_avea un vecin unul de vanzare si l-am schimbat si merge bine
_acum imi dau seama de ce imi statea mie cate o data la 1100 turometru
_ apropo am dat 1 milion pe motoras e mult ? celalalt nu am stiut sa-l desfac sa vad daca pot sa-l deblochez si nici timp nu am avut pentru ca treb maine dimineata sa plec la munte asa ca ma scuturat de un bulion biggrin.gif


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 12 Aug 2009, 20:28
Post #2157


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




tu ai studiat un pic motorasul ala?? ai vazut ce tija micuta are? crezi ca tija aia iti face tie acceleratie completa pentru 5000 de ture??? sa fim seriosi. daca vrei sa pleci spre mare cu masina ia cu tine macar sprayul de contacte in caz de vreo belea cu mufa de care tiam zis, si macar verifico inainte de plecare. ce iti zic e spre bine tau, nu esti primul de pe forum care nu ma crezut dar in scurt timp a ajuns la vorba mea.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 14 Aug 2009, 06:45
Post #2158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Salutare la toata lumea,Aveti idee de ce becul ala galben care presupun ca arata un injector nu se mai aprinde deloc? S-a intamplat dupa ce am bagat benzina,cand sa pun contactul se auzea pompa dar nu se aprindea becul respactiv si nici becul care iti arata ca nu mai ai benzina. Sa se fi ars subit 2 becuri de-odata? Am incercat sa bag mana la el sa-l schimb dar nu-i chip sa ajung la el. Cum l-or schimba baietii la service? Multumsc si astept pareri


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crisescu
post 14 Aug 2009, 13:53
Post #2159


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 21 April 06




Stie cineva daca bujiile noastre de injectate merg puse la Daciile clasice?
Costi2 ajungi la becuri prin gratarul de vizitare al tabloului de sigurante,dar destul de greu.

This post has been edited by Crisescu: 14 Aug 2009, 13:56


--------------------
Dacia 1310LI BREAK 2004 - PH62ABG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 17 Aug 2009, 17:54
Post #2160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




salut
Am dat cu sprei de contacte peste tot si am verificat si mufa totul o ok doar ca tija aceea micuta de care zici tu are cam 2 cm si pe bune se blocheza la maxim si imi tine acceleratia la maxim.
_acum problema mea am rezolvato schimband motorasul pas cu pas
_as avea o intrebare daca se poate sau daca a mai desfacut cineva motorasul respectiv adica daca e reparapil ca de bazait mai bazaie doar ca nu isi mai trage tija aceea inapoi


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 70 71 72 73 74 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:56
Forum Renault