DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 71 72 73 74 75 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

stc_ctln
post 18 Aug 2009, 00:26
Post #2161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




Salut

Stie cineva la ce foloseste al 3-lea releu de la injectie,am inteles ca unu e pt injector,unu pt pompa benzina si al3-lea?am cautat pe forum si nu am gasit
Stie cineva?

SI inca ceva,se mai gasec instalatii electrice separate,adica cablajul,ca acum cateva saptamani am inceput sa curat toate contactele si o parte din ori nu reusesc sa le scot de pe papusi ,iar daca fortez un pic se rup(exemplu sonda de apa,si cea de la lichidul de frana:( )

Multumesc


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 18 Aug 2009, 09:17
Post #2162


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(salam_09 @ 17 Aug 2009, 17:54)
salut
  Am dat cu sprei de contacte peste tot si am verificat si mufa totul o ok doar ca tija aceea micuta de care zici tu are cam 2 cm si pe bune se blocheza la maxim si imi tine acceleratia la maxim.
_acum problema mea am rezolvato schimband motorasul pas cu pas
_as avea o intrebare daca se poate sau daca a mai  desfacut cineva motorasul respectiv adica daca e reparapil ca de bazait mai bazaie doar ca nu isi mai trage tija aceea inapoi
*


Cauta pe forum ca sa mai dicutat despre demontarea si curatarea motorasului. Gasesti tutorial pas cu pas inclusiv cu poze.
bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 18 Aug 2009, 09:30
Post #2163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(stc_ctln @ 18 Aug 2009, 00:26)
Salut

Stie cineva la ce foloseste al 3-lea releu de la injectie,am inteles ca unu e pt injector,unu pt pompa benzina si al3-lea?am cautat pe forum si nu am gasit
Stie cineva?

SI inca ceva,se mai gasec instalatii electrice separate,adica cablajul,ca acum cateva saptamani am inceput sa curat toate contactele si o parte din ori nu reusesc sa le scot de pe papusi ,iar daca fortez un pic se rup(exemplu sonda de apa,si cea de la lichidul de frana:(  )

Multumesc
*



Nu exista al treilea releu. Sunt doar doua: injector si pompa benzina. Al treilea, daca il ai, e posibil sa fie pentru faruri de ceata si montat acolo numai in ideea in care exista soclu pentru asa ceva (sunt 4 socluri, 2 erau goale).

Cablaj sigur se gaseste.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 18 Aug 2009, 10:33
Post #2164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(roland @ 18 Aug 2009, 09:30)
Nu exista al treilea releu. Sunt doar doua: injector si pompa benzina. Al treilea, daca il ai, e posibil sa fie pentru faruri de ceata si montat acolo numai in ideea in care exista soclu pentru asa ceva (sunt 4 socluri, 2 erau goale).

Cablaj sigur se gaseste.
*




La mine pe aripa sunt 3 suporti releu,si un suport cu 2 sigurante de 10amp. in ultimul suport nu este nimic dar sunt trase firele.ceatza merge(se aude un clip cand o pornesc deci pe undeva pe sub bord e un releu pt asta)iar instalatia de proiectoare care era montata din fabrica are alt suport pt releu.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 18 Aug 2009, 12:40
Post #2165


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




Sunt sigur ca s-a mai discutat, dar nu pot cauta in 70 d pagini, iar search-ul nu ma ajuta.
Problema: a sarit busonul de la ulei, si am murdarit tot motorul cu ulei. Am cumparat o solutie, l-am spalat, cu ocazia asta am si resetat calculatorul. De atunci treptat motorul a inceput sa mearga din ce in ce mai rau. La inceput daca intram intr-o curba, sau luam virajul intr-o intersectie si acceleram, motorul dadea sa se opreasca, dar in linie dreapta se infingea fara probleme; cum luam putin de volan si acceleram, aproape se oprea.
Problema s-a agravat manifestandu-se asa si in linie dreapta, adica nu mai avea vlaga. Azi am mers cu masina si la un moment dat cand incercam sa accelerez, in linie dreapta, avea aceleas simptom: se oprea. Pana cand s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca.
Ce este de facut? De unde sa incep? O fi filtru d benzina? Masina are 80k km si nu cred ca a fost vreodata schimbat.
Povestea e lunga, sper ca ati inteles. sad.gif

This post has been edited by alin12: 18 Aug 2009, 12:42


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 18 Aug 2009, 13:18
Post #2166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Benzina ai? Ca atunci cand rezervorul e aproape gol, la viraje toata benzina pleaca intr-o parte, nu e compartimentat ca lumea. Si de acolo ti se tragea cu opritul motorului.
Daca nu e asta, poate fi si filtrul, dar nu ar avea legatura cu virajele. Schimba-l ca nu e scump si mai vezi apoi.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 18 Aug 2009, 13:21
Post #2167


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




Benzina am. Am pus jumatate de rezervor si facea la fel


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 18 Aug 2009, 14:59
Post #2168


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Scoate returul de la injector si pune contactul.
- Daca nu iese benzina, atunci s-a dus pompa, sau pompa este infundata (se aude un zgomot metalic in spate)
- Daca iese benzina, dar fara mare presiune, e posibil sa fie pompa, dar si injectorul.
- Verifica si sigurantele si blocurile acelea Siemens de pe aripa stinga.

Daca ai pe cineva care sa te ajute poti sa scoti turul, pui contactul si simti la mina daca benzina are presiune.

Dupa cum spui ca s-a dezvoltat problema, inclin sa cred ca e pompa. Ai mers cu rezervorul de cele mai multe ori gol, nu ai desfundat sita, s-au s-a rupt sita, s-a umplut pompa cu mizerie si ....
Apropos, poate nu ai schimbat demult filtrul de benzina care vine linga rezervor, dupa pompa, si s-a umflat in interior.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 18 Aug 2009, 15:02
Post #2169


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




Am uitat sa precizez ca atunci cand pun contactul, pompa are un sunet mai lenes. De obicei bazaia subtire si scurt. Acum suna de parca ar fi un motoras alimentat la o baterie descarcata.
Care e turu si care e returu? E vreun semn pe furtune?

This post has been edited by alin12: 18 Aug 2009, 15:02


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 18 Aug 2009, 15:11
Post #2170


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Acum nu stiu daca ai furtunele originale. Stutul de la tur e putin mai gros decit returul. Daca te uiti la injector de la far, cred ca stutul stinga e turul, iar dreapta e returul.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 18 Aug 2009, 20:05
Post #2171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(salam_09 @ 12 Aug 2009, 20:18)
multumesc frumos de sfat dar am rezolvato era blocat motorasul pas cu pas si imi tinea acceleratia la maxim
_avea un vecin unul de vanzare si l-am schimbat si merge bine
_acum imi dau seama de ce imi statea mie cate o data la 1100 turometru
_ apropo am dat 1 milion pe motoras e mult ? celalalt nu am stiut sa-l desfac sa vad daca pot sa-l deblochez si nici timp nu am avut pentru ca treb maine dimineata sa plec la munte  asa ca ma scuturat de un bulion biggrin.gif
*


in magazin costa cam 2.5 milioane.. l-ai luat bine cu 1 mil wink.gif


This post has been edited by panter1: 18 Aug 2009, 20:10


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 20 Aug 2009, 10:05
Post #2172


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Va salut pe toti, am avut si eu o problema ciudata cu relantiul in dimineata asta. Dupa ce am asteptat sa se stinga becul galben si am dat la cheie, a pornit, dar cu o turatie asa de mica incat daca nu apasam acceleratia murea motorul. Dupa apasarea pedalei o singura data, s-a mentinut turatia la 1000 pana s-a incalzit si apoi iarasi a inceput sa varieze turatia ca nebuna. Motorasul pas cu pas nu isi face treaba doar cand e motorul rece?Eu am reglat ieri din imbusul de plastic relantiul(era motorul cald bine) la o turatie de 800rpm, asa ca nu inteleg de ce variaza turatia la cald...Am gasit pe forum o discutie mai veche ref.la capacelele de la cele doua stuturi de plastic situate la baza injectiei(pt.modelele fara tulumba de plastic), bineinteles ca erau sarite,si am facut treaba cu furtun de benzina astupat cu surub. Banuiam ca asta era cauza variatilor de turatie la relanti la cald, dar se pare ca m-am inselat. Stie careva ce ar mai putea fi? Va multumesc si astept pareri


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 20 Aug 2009, 13:46
Post #2173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Dar de ce ai reglat? Mergea rau?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 20 Aug 2009, 14:01
Post #2174


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Da, de cand mi-am cumparat dacia asta am acele variatii de relanti la cald si m-am gandit sa-i maresc relantiul din clapeta


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 20 Aug 2009, 16:22
Post #2175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




verifica senzorii si curata contactele. ma refer la senzorii de apa, temperatura aer. curata si motorasul si mufa aferenta.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 21 Aug 2009, 11:04
Post #2176


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Senzorii de apa banuiesc ca sunt cele 2 sonde de pe chiulasa(din fata bateriei), dar senzorul de aer pe unde e? Motorasul merge curatat? Acum de cand am astupat stuturile de la injectie nu mai sta la relanti la rece, trebuie s-o tin din pedala ca sa nu moara motorul. O avea vre-o legatura una cu alta?

This post has been edited by costi2: 21 Aug 2009, 11:07


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 21 Aug 2009, 11:08
Post #2177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




desfaci capacul de pe corp si e chiar deasupra in centru. parca.

21 Aug 2009, 11:10:
ai reglat relanti-ul dupa sau inainte de a astupa gaurile alea? nu de alta dar pe acolo tragea aer fals si asta influenteaza (nu mai stiu exact cum face).

This post has been edited by roland: 21 Aug 2009, 11:10


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 21 Aug 2009, 12:52
Post #2178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Inainte am reglat relantiul. Despre ce capac e vorba, e cumva cel care sta prins cu 3 suruburi mari si face legatura intre pompa si filtrul de aer(armonica de cauciuc)?


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 21 Aug 2009, 14:34
Post #2179


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




da. dar aia nu e pompa, ca fapt divers.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 21 Aug 2009, 17:45
Post #2180


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




incredibil ce pot citi prin posturile astea de cand nu am mai dat pe aici.
@costi2: dai drumul frumos inapoi la surubul reglat de tine. si nu mai faci prostia asta niciodata. calculatorul face toate reglajele. singurele reglaje la care trebuie umblat la dacia pe injectie e <distanta electrodului de la bujii> care ar trebuie sa fie 0.8 si <jocurile culbutorilor> care ar trebuie sa fie 0.2 cu 0.25. daca unul din astea doua e naspa masina tremura ca naiba. deci refaci "reglajul" motorasului de relanti cum era inainte cat de cat si dupa te pui si schimbi bujiile cu unele calumea speciale pentru injectie(adica cu rezistenta integrate cel mai bine ar fi daca iai pune un set bosch, eu unul sunt super multumit de cum imi merge masina cu ele si doar din astea are prin prima zi de cand a iesit pe poarta fabricii), cureti toate mufele si lasi in pace senzorul de aer, e singurul senzor care nu crapa asa de usor precum celelalte(apa si ulei, care isi fac cand iti e lumea mai draga). nu ar strica daca ai schimba si filtrul de benzina, in caz ca e infundat. daca tot esti la verificat verifici si piciorusele releelor de pe contra aripa unele mai au tendinta sa oxideze. tot asa ar trebui sa mai verifici si traseul de vid de la motor catre servofrana. iarasi filtrul de aer nu ar strica verificat si schimbat.
daca dupa ce faci toate astea verificari/corectari si nu isi va reveni masina mai vorbim.

PS: nu umbla deocamdata la corpul clapeta si injector(ce se vede pe mijloc cand dai capacul cu 3 suruburi mari), si pompa de benzina se afla in rezervor sub scutul de tabla din portbagaj.
PS2: cel mai important lucru ar fi daca recunosti ca esti incepator mai bine ai merge cu masina intrun service, nu din ala mare, dar unul ok care sa iti puna masina la punct. macar pana mai citesti tu una alta. nu de alta dar mai rau strici masina mai ales daca intai faci si abia dupa intrebi!!!

@panter1: nu stiu unde ai vazut tu motoras relanti cu pretul ala dar de exemplu in iasi sunt doua magazine care il au la pretul de 1,2 mil in lei vechi nou de uzina!!!

This post has been edited by tester: 21 Aug 2009, 17:46


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin12
post 21 Aug 2009, 22:47
Post #2181


Membru ce nu mai este incepator


Group: Members
Posts: 177
Joined: 26 September 08
From: Roman




Imi cer scuze ca am intarziat cu rezolvarea la problema mea.
Se pare ca era spart furtunul de la retur, dar in interiorul rezervorului. Astfel ca benzina nu mai ajungea inapoi in acea adancitura unda sta pompa. Cand faceam curba, ramaneam fara benzina in acel "paharel" si pana nu se stabiliza masina ca sa ajunga bezina iar, motorul ramanea fara alimentare.


--------------------
VW Golf 3 1993 1.6
De ce simplu, daca se poate si complicat?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 22 Aug 2009, 11:09
Post #2182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




salutare...imi poate spune cineva mai priceput cum leg si eu releu asta cu 5 pini biggrin.gif

multumesc anticipat

This post has been edited by B-58-PTM: 22 Aug 2009, 11:18


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
salam_09
post 22 Aug 2009, 13:01
Post #2183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 18 February 09




Salutare tuturor
Aastazi am urcat masina pe rampa si m+am uitat pe dedesupt sa vad daca e in regula si am observat ca la schimbatorul de viteze exista un burduf mic din cauciuc care este rupt si pe acolo imi curge ulei.
Intrebarea mea este daca acolo exista un semering si daca da care este procedeul de schimbare acasa in fata blocului nu la service


--------------------
dacia dacia 1310 li 1993
dacia injectie 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 22 Aug 2009, 16:04
Post #2184


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@B-58-PTM: ar fi fost bine daca spuneai si la ce anume il vei folosi ca dupa caz se mai modifica un pic modul in care conectezi firele. dar un exemplu de conectare ar fi asta:
pin 85: comanda(a se intelege ca pe aici trimiti curent de pe un buton sau altceva)
pin 30: plus permant de la baterie (mare atentie la nevoie de curent, in functie de cat ai nevoie folosesti un fir mai grosut)
pin 87: legi consumatorul(bec far, proiector, electroventilator, claxon sau ce mai vrei tu)
pin 86: masa
pin 87a: in functie de nevoi uneori e nevoie sa alimentezi ceva in mod continuu adica fara sa fi aplicat tu vreo comanda(apasare buton). daca nu ai nevoie de el il lasi neconectat si astfel dintrun releu cu 5 pini obtii unul cu 4 pini.

@salam_09: nu ma prea pricep eu la cutii ca nu am avut nici o problema cu a mea si nici nu stiu pe careva sa fi avut dar daca nu ma insel am citit pe undeva pe forum ca ar fi o problema generala, si de vina ar fi un semering, care din pacate nu ai cum sa il schimbi in fata blocului sad.gif . si cel mai bine te ai documenta din zona comuna daciilor CLT ca sigur exista undeva discutia si te vei lamuri mai bine, ca nu sau folosit cutii chiar asa de diferete (diferente au fost in principal la rapoartele din cutie) la injectata comparativ cu cele pe carburatie.

This post has been edited by tester: 22 Aug 2009, 16:09


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 22 Aug 2009, 17:28
Post #2185


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Am schimbat filtrul aer si benzina de cand am luat masina. Bujiile sunt originale bosch,distanta electrozi 0.8, au culoare caramizie toate 4(semn ca functioneaza OK),distanta culbutori 0.15/0.20 la rece. Cand iei piciorul din gaz la cald motorasul tine clapeta de acceleratie si o face sa revina interupt(nu lin cum red ca ar trebui)...


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 22 Aug 2009, 18:09
Post #2186


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(tester @ 22 Aug 2009, 16:04)
@B-58-PTM: ar fi fost bine daca spuneai si la ce anume il vei folosi ca dupa caz se mai modifica un pic modul in care conectezi firele. dar un exemplu de conectare ar fi asta:
pin 85: comanda(a se intelege ca pe aici trimiti curent de pe un buton sau altceva)
pin 30: plus permant de la baterie (mare atentie la nevoie de curent, in functie de cat ai nevoie folosesti un fir mai grosut)
pin 87: legi consumatorul(bec far, proiector, electroventilator, claxon sau ce mai vrei tu)
pin 86: masa
pin 87a: in functie de nevoi uneori e nevoie sa alimentezi ceva in mod continuu adica fara sa fi aplicat tu vreo comanda(apasare buton). daca nu ai nevoie de el il lasi neconectat si astfel dintrun releu cu 5 pini obtii unul cu 4 pini.

@salam_09: nu ma prea pricep eu la cutii ca nu am avut nici o problema cu a mea si nici nu stiu pe careva sa fi avut dar daca nu ma insel am citit pe undeva pe forum ca ar fi o problema generala, si de vina ar fi un semering, care din pacate nu ai cum sa il schimbi in fata blocului  sad.gif . si cel mai bine te ai documenta din zona comuna daciilor CLT ca sigur exista undeva discutia si te vei lamuri mai bine, ca nu sau folosit cutii chiar asa de diferete (diferente au fost in principal la rapoartele din cutie) la injectata comparativ cu cele pe carburatie.
*



am uitat sa precizez blush.gif scz...il folosesc pt a actiona un starter de electromotor ca sa imi deschida usa din fata...si vreau sa plec din alarma apoi in releu apoi in starter


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 22 Aug 2009, 18:13
Post #2187


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@B-58-PTM: deci mergi pe varianta descrisa de mine mai sus doar ca pui ca si comanda firul de comanda din alarma si plusul catre consumator starter in cazul tau. in rest totul ramane la fel.

@costi2: distanta la culbutori nu e buna, trebuie musai sa fie 0.20 cu 0.25.
cat despre modul in care reduce turatia motorasul nu chiar perfect lin nici in prima zi cand iese masina din fabrica pentru ca calculatorul de injectie pus pe dacie nu e unul dintre cele mai rapide si uneori ii ia ceva timp sa isi faca treaba, plus ca are alte prioritati pe care le face prima data, dupa care da comenzi secundare precum controlul motorasului de relanti.
si poate nu ar strica sa verifici un pic si suportii motorului daca zici ca trepideaza asa de enervant.

This post has been edited by tester: 22 Aug 2009, 18:17


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 24 Aug 2009, 07:26
Post #2188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Cand am cumparat masina avea intr-adevar 0.2 cu 0.25 si cam tacanea. Gasisem la tata o carte veche de dacia 1300 in care scria 0.15 cu 0.20 la rece sau 0.18 cu 0.25 la cald. Banuiesc ca la injectie valorile difere de cele din carte si sunt alea date de tine. O sa incerc si varianta asta. Tampoanele nu sunt rupte, m-am uitat la ele, ce e culmea e ca in dimineata asta a pornit super, nu a mai scazut turatia la rece, am dat la cheie si a pornit direct la 1200rpm. As incerca totusi sa desfac motorasul si probabil sa bag niste vaselina moale la rotite pe-acolo, trebuie sa-mi mai cumpar o cheita tip soricel(eu o am pe aia mai mare care se potriveste si la usi dar am vazut ca mai sunt si niste suruburi cu un nr. mai mic decat cheia pe care o am eu).


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 24 Aug 2009, 09:10
Post #2189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




la injectie e .20 cu .25
degeaba citesti in carti, nu e ca la carburatie... nu stiu exact de ce, dar un mecanic mi-o reglase pe a mea la .15 cu .20 si tremura ca naiba.
apoi, dupa un nou reglaj la valorile corecte s-a rezolvat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 24 Aug 2009, 09:44
Post #2190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Si eu am reglat tot la 15 cu 20 ,de mers merge ceva mai bine ca inainte (presupun ca din cauza ca avea joc mare , cred ca era peste 30 cel mai mic joc), nu am stiut ca la injectie se regleaza altfel.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 71 72 73 74 75 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 12:06
Forum Renault