dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
azraell |
![]()
Post
#2191
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|||
rokos |
![]()
Post
#2192
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
ti s-a aprins becul de apa cand ai ramas fara ? poate s-a dus chiuloasa ...trebuie desfacut motorul de vazut exact
|
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
tudoseady |
![]()
Post
#2193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 August 09 ![]() |
salut
Va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie sau cum trebuie . Este prima data cand postez pe un forum.Detin si eu de vreo luna de zile o berlina pe injectie din 2000 si am observat o problema la ea .Are oscilatii de turatie atit in relanti cat si in turati mai mari(cam pana la 2000-2500 rpm)dupa aceea nu mai sunt sesizabile,in concomitent cu acestea are fluctuatii si la sistemul de iluminare(filfiie becurile in bord).Tin sa mentionez ca aceste fluctuatii au cat de cat o anumita regularitate. Am schimbat releul de incarcare,chiar si alternatorul, dar fara nici un rezultat . Daca m-ati putea ajuta cu ceva v-as ramane profund recunoscator . |
--------------------
dacia
berlina
2000 1410li
- ph 23 acs
|
|
tester |
![]()
Post
#2194
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@tudoseady: mai mult ca sigur trage aer fals pe undeva, mai ales daca ai zis ca totul se desfasoara cu regularitate. cand se intampla sa iti traga aer fals nu iti poate tine turatie constanta si calculatorul intervine o stabilizeaza dupa care renunta in a interveni si urmeste cum merge motorul daca iar simte probleme iar intervine si tot asa se reia ciclul si se simte bine pana in 2000 de ture chiar 2500. nu ai simtit si ca trebuie sa apesi un pic mai tare pe pedala de frana? eu as verifica un pic traseul de vacuum din poza de mai jos: furtum, dop plastic de la pompa plus capsula unisens(asta e formata din doua bucati si se poate intampla sa se fi despartit cele doua bucati componente, sau a iesit din furtum). in poza scrie exact ce anume ar trebui sa verifici.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627497990 si nu uita sa revii cu ce sa mai intampla. si ca un sfat util nu ar strica daca inainte de a cumpara ceva ce crezi tu ca e de vina, ai citi un pic topicul asta, in cazul in care problema e legata de sistemul de injectie(motor, electrice, pompa benzina, etc) si pe restul forumului cu dacii clasice daca problema e de alta natura(frana, roti, planetare, etc.) @azraell: nu tia trecut prin cap sa resetezi un pic calculatorul? poate poate isi revenea pe benzina... macar desparteam un pic probleme, ca sa stii ce pe sistem sa dai vina. iar daca in situatia de la punctul 5 nu ti sa aprins becul de la injectie verifical sa nu fie ars... pentru ca asa se comporta masina cand intervine limitarea de turatie cand ai o problema grava la masina si iti este semnalizat prin becul de injectie din bord. This post has been edited by tester: 25 Aug 2009, 05:42 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
azraell |
![]()
Post
#2195
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 4 April 07 From: Bucuresti ![]() |
am resetat calculatorul, am scos mufa din el, si am deconectat bornele de la baterie. l-am lasat asa o noapte intreaga
becul de injectie nu e ars pentru ca se aprinde la pornire nu cred ca intra limitatorul de turatie, deoarece pe liber are turatie... dar cand bag in viteza 1 si dau sa plec, da sa moara ( si conduc masina de 1an de zile, nu se pune problema sa moara din cauza ca ridic picioru prea tare de pe ambreiaj ![]() This post has been edited by azraell: 25 Aug 2009, 07:32 |
--------------------
DACIA
Logan
2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP
- B77NWP
|
|
tester |
![]()
Post
#2196
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
atunci uite o intrebare super prosteasca... poate tu nu dai drumul prea repede la ambreaiaj dar de unde stii ca nu e altceva care iti face probleme din zona ambreiajului sau cutiei? daca am lua fiecare descrie a ta in parte mai mai ca s-ar potrivi... supraincalzire(motor ce munceste in greu ca si cum ai urca in continuu un deal duce la o incalzire prematura si puternica, deci obtii lichid lipsa), daca motorul merge greu cand ii lasi ambreajul cuplat si la regim de relanti el nu are puterea necesara sa invarta cuplajul din cutie ce e responsabil de pozitia de "liber", si sa nu uitam de lipsa de putere... pai la fel patesti cand motorul pur si simplu nu mai face fata.
Si intrebarea intrebarilor... Mai ai ulei in cutie?? sau tu ai facut un drum luuung cu masina fara sa iti dai seama ca nu ai ulei in cutie. Lipsa uleiului iti ingreuneaza functionarea cutiei si duce la distrugerea ei. nu scoate zgomote ciudate in functionare?? |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am si eu o intrebare , poate va-ti lovit si voi de aceasta problema , cateodata cand pun contactul in loc de zgomotul acela usor ce se aude cateva secunde cat sta becul de la injectie aprins la mine se aude un bazait puternic .Azi mi s-a intamplat iar si am observat ca se aude de undeva de la injector , nu am apucat sa-mi dau seama exact de unde ca s-a oprit. In rest masina merge bine , nu am pornit niciodata motorul cand se auzea bazaitul , luam contactul si cand il puneam iar disparea dar azi a bazait si cand am pus a doua oara contactul .
|
--------------------
-
-
-
|
|
tester |
![]()
Post
#2198
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
bazaitul ala finut ce se aude cand pui contactul e zgomotul facut de pompa de benzina din rezervor si e normal, el chiar se aude si cand masina e pornita dar e acoperit de zgomotul motorului.
celalalt zgomot de care zici poate fi un contact imperfect sau vreo componente electrica umeda. de exemplu iarna uneori daca e aburit un pic becul de la al treilea stop frana zabaie pana se usuca de la caldura generata de aprinderea lui. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
De cel finut stiu , celalalt ma deranjeaza ca nu am depistat de unde se aude caci nu face mereu , de fapt face cam rar si se aude de undeva din zona injectorului si nu tine mult , se opreste pana ridic capota sa ascult de unde exact se aude.
26 Aug 2009, 18:23: Dar ce-ar putea bazai la injector ? This post has been edited by CGDBZ: 26 Aug 2009, 17:23 |
--------------------
-
-
-
|
|
tester |
![]()
Post
#2200
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
nu are ce sa bazaie la injector. pentru ca practic el nu e alimentat pana nu pornesti masina, in schimb is alimentate altele tot din zona aia.
eu as lua la mana mufele de la pozitie clapeta, motoras relanti si restul si leas curata bine si infinge bine la loc. pentru ca asta as suspecta eu ca din cauza umiditatii si contact imperfect apare bazaitul. eventual pune pe altcineva sa puna contactul si tu sa fii atent in zona respectiva poate te prinzi asa ce ar fi. This post has been edited by tester: 26 Aug 2009, 17:36 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
M-am uitat la respectivele mufe si sunt curate ,de bazait nu mai bazaie caci nu bazaie mereu .
|
--------------------
-
-
-
|
|
tester |
![]()
Post
#2202
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
pai cand sa intamplat sa iti bazaie? dimineata? la amiaza? seara? dupa un drum mai lung? nu ai precizat. ce e vital si lumea uita cand isi prezinta problema e sa spuna exact conditiile in care se intampla evenimentul.
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2203
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Masina a stat o zi , am plecat cu ea pe la 16 , atunci a bazait , la prima pornire , am pus contactu - bazz , am luat si am pus iar contactul si iar bazz , am apucat sa ridic capota cat sa-mi dau seama ca se aude din zona injectorului.Mi-a mai facut asa cateodata dar facea numai odata .Ma gandesc daca are vreo legatura ca aveam cam putina benzina(se aprinsese becul din bord),eu am GPL si benzina pun cand se aprinde becul .Am facu acum un drum de vreo 35 km , am pus si benzina , am sa urmaresc sa vad cand bazaie (daca mai bazaie), daca conteaza cata benzina am .Masina merge bine si pe gaz si pe benzina dar nu cred ca-i inregula bazaitul ala.
|
--------------------
-
-
-
|
|
tudoseady |
![]()
Post
#2204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 August 09 ![]() |
Multam pentru explicatii, o sa verific si aceste chestii cu toate ca in compartimentul motor nu se aude nici un fel de fisiit.iar in legatura cu pedala de frina, intradevar este un pic cam tare, dar mam gandit ca este din cauza repartitorului care nu este reglat cum trebuie.Oricum vad ce intimpla,si va povestesc dar nu prea curind ca am cateva zile treaba si nu prea sunt pe acasa
|
--------------------
dacia
berlina
2000 1410li
- ph 23 acs
|
|
rokos |
![]()
Post
#2205
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
QUOTE(CGDBZ @ 26 Aug 2009, 20:35) Masina a stat o zi , am plecat cu ea pe la 16 , atunci a bazait , la prima pornire , am pus contactu - bazz , am luat si am pus iar contactul si iar bazz , am apucat sa ridic capota cat sa-mi dau seama ca se aude din zona injectorului.Mi-a mai facut asa cateodata dar facea numai odata .Ma gandesc daca are vreo legatura ca aveam cam putina benzina(se aprinsese becul din bord),eu am GPL si benzina pun cand se aprinde becul .Am facu acum un drum de vreo 35 km , am pus si benzina , am sa urmaresc sa vad cand bazaie (daca mai bazaie), daca conteaza cata benzina am .Masina merge bine si pe gaz si pe benzina dar nu cred ca-i inregula bazaitul ala. poate se aude de la vre-o electrovalva montata la instalatia gpl sau chiar releul ce face schimbarea benzina/gpl. acuma intreb si eu, de la electromotor nu poate fi, nu? |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
stc_ctln |
![]()
Post
#2206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(azraell @ 24 Aug 2009, 13:34) salut. am si eu nevoie de un mecanic pentru 1310 injectie. nu tin neaaparat sa ma duc la service autorizat, am auzit ca sunt scumpi si lucreaza al naibi de prost. In plus de asta, vreau si cu tester, sa imi spuna exact ce are. Descrierea problemei: 1. ma intorc de la tara ( 240 km ), masina a mers perfect. 2. a doua zi dis de dimineata, ma trezesc, ma urc si plec spre grecia ( salonic ) 3. la sofia, imi moare la relanti ( trag pe dreapta, verific, imi pierduse lichid de racire, in plamanul de la gaz nu mai intra apa, acesta inghetase; reumplu cu apa si plec mai departe ) 4. pana la iesire din sofia, tot moare la relanti, si pe benzina si pe gaz; trag iar pe dreapta, de data asta avea apa, dar mai putina fata de cat lasasem initial, 5. de la sofia, pana la salonic si inapoi, motorul a inceput sa tremure in ultimul hal, nu mai avea forta deloc, nu demaraj, nu viteza nu nimic. Ca sa imi tina cat de cat relantiul, am mai tras de sufa de acceleratie. 6. azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc pentru a o muta, nu a mai pornit deloc. In concluzie am urmatoarele probleme: pierde lichidul de racire ( nu stiu pe unde pentru ca nu se vede pe nicaieri; cand sta pe loc nu se pierde, nici nu dispare, nici nu il gasesc pe jos) nu mai sta la relanti, nu mai are putere, si in ultima instanta nici nu mai porneste. Salut , cred ca bulgaria e devina sau cel putin sofia e sigur.mie pe 24 mi-a crapat alternatorul la intrare in sofia dupa autostrada.Atunci distractie fara roaming activat la telefon. |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2207
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Dupa cum ma asteptam masina a inceput sa mearga prost , pe benzina merge rau la relanti iar pe gaz sta turatasi asta este de la bazaitul ala , bazait ce acum se aude si in mers(cand merge masina prost).Am descoperit de unde se aude . de la SOCLU(acela electronic ce e prins pe corpul injectorului si are o mufa inspre radiator).L-am dat jos si l-am desfacut .Are in el un motoras , un pinion si un melc .Am descomerit ca melcul e uzat rau(si pinionul dar mai putin) si din aceasta cauza bazaia , motorasu se invartea in gol iar motorul ramanea turat. Am cautat la magasin un melc si nu am gasit , numai tot ansamblu , 270 RON
![]() Attached thumbnail(s) Soclu.jpg ( Size: 17.73k ) Number of downloads: 687 |
--------------------
-
-
-
|
|
rokos |
![]()
Post
#2208
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
acela e motorasul de relanti.
Inca s-a mai ieftinit, acum 2-3 ani costau peste 3-4 milioane. Poti merge si fara el o vreme, cel putin cat e cald afara. Daca esti interesat, eu am in plus un motoras aproape nou, ce-l tin de rezerva in caz ca ma lasa asta pe undeva. bafta! |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
Danos |
![]()
Post
#2209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Puteti sa-mi spuneti si mie ce este acest furtun care intra in injector si ce rol are ?
vad ca este crapat la capat si este umed ca si cum ar fi ulei pe el in zona unde este crapat. Afecteaza cumva functionarea motorului sau nu are mare importanta ? e asa de ceva timp, probabil trebuie schimbat. Cateodata vine miros de benzina in habitaclu dinspre motor si nu stiu de la ce e, ar putea fi cauza acel furtun crapat ? Sau acest miros de benzina provine cumva din cauza faptului ca masina nu mai are catalizator ? Mirosul de benzina nu e puternic dar totusi cateodata se simte, mi-e sa nu cumva sa nu fie arderea completa si sa consume mai multa benzina decat e normal ![]() Attached thumbnail(s) DSCF1175.jpg ( Size: 93.72k ) Number of downloads: 677 DSCF1177.jpg ( Size: 122.77k ) Number of downloads: 663 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
roland |
![]()
Post
#2210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Recirculare vapori benzina. Merge la canistra de carbon. Daca e crapat, pe acolo ies vaporii si de aia simti mirosul.
Si de ce nu pui catalizatorul inapoi? IPT-ul cum il iei? Si mai important, poluezi!!! Daca tot ai masina Euro 2, de ce sa nu poluezi mai putin? |
--------------------
.
.
.
|
|
Danos |
![]()
Post
#2211
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Catalizatorul a fost spart cica si se infundase din ce am aflat de la cel de la care am cumparat-o acum mai bine de 2 ani in urma, asa ca eu asa am cumparat-o(fara sa stiu in prima faza), el este dar este golit pe interior, deci practic nu mai este.
De ce nu-l pun ? Simplu, nu-mi permit sa dau atatia bani pe unul nou, dupa cate stiam eu unul nou costa vreo 800 lei. |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2212
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
QUOTE(Danos @ 31 Aug 2009, 08:51) Catalizatorul a fost spart cica si se infundase din ce am aflat de la cel de la care am cumparat-o acum mai bine de 2 ani in urma, asa ca eu asa am cumparat-o(fara sa stiu in prima faza), el este dar este golit pe interior, deci practic nu mai este. De ce nu-l pun ? Simplu, nu-mi permit sa dau atatia bani pe unul nou, dupa cate stiam eu unul nou costa vreo 800 lei. in bucuresti la vitan e 550 ron nou....mai poti negocia cu aia pacolo il scoti la 500 |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
roland |
![]()
Post
#2213
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Cum ai trecut ITP daca zici ca de 2 ani si ceva e gol? Nu se poate sa-ti iasa noxele fara el. Spaga?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Danos |
![]()
Post
#2214
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tu ce crezi ?
Oricum nu sunt eu singurul care nu mai are catalizatorul in buna stare la masina, poate gasesc unul la dezmembrari sa fie bun sa-l iau mai ieftin. |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2215
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ca veni vorba de catalizator , la masina mea e pozitionat cam jos , daca ma uit sub masina catalizatorul e cea mai joasa componenta , nu de alta dar mie imi place sa merg la munte si ma mai bag si pe ceva drumuri mai accidentate si am lovit de cateva ori cu el de ma intepat inima , asa e la toate daciile ?Daca da a incercat cineva sa-l ridice mai sus ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
roland |
![]()
Post
#2216
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
La toate Daciile 1310 Li e pozitionat asa, nu doar la masina ta. E defect de proiectare, adica atunci cand au proiectat masina, ea nu avea catalizator. In mod normal trebuia sa se reproiecteze tot esapamentul si sa gaseasca un loc unde sa puna catalizatorul mai ca lumea.
Nu ai ce face in afara de a avea grija. :-( |
--------------------
.
.
.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2217
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Ma gandeam daca e vreo solutie sa-l ridic mai sus , poate a incercat cineva , deocamdata ma rezum la ce ai spus tu , am mare grija ca altceva nu pot face .
|
--------------------
-
-
-
|
|
roland |
![]()
Post
#2218
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nu ai loc mai sus si e riscant sa fie chiar (aproape) lipit de podea. Se incalzeste tare (daca pui mana pe podea, din masina, o sa simti). Nu se strica chiar asa usor, e tabla serioasa. Mai serioasa ca la tobe.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ady.cernea |
![]()
Post
#2219
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 1 September 09 ![]() |
schimba culbutori cu alti culbutori mai vechi,e mai bun materialul,eu asa am facut si nu am nici o tacaneala
![]() |
--------------------
dacia
berlina
2001 tuning
- sm 06 xzx
|
|
roland |
![]()
Post
#2220
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
ce culbutori?
|
--------------------
.
.
.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:34 |