DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 72 73 74 75 76 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

azraell
post 24 Aug 2009, 13:34
Post #2191


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




salut. am si eu nevoie de un mecanic pentru 1310 injectie. nu tin neaaparat sa ma duc la service autorizat, am auzit ca sunt scumpi si lucreaza al naibi de prost. In plus de asta, vreau si cu tester, sa imi spuna exact ce are.
Descrierea problemei:
1. ma intorc de la tara ( 240 km ), masina a mers perfect.
2. a doua zi dis de dimineata, ma trezesc, ma urc si plec spre grecia ( salonic )
3. la sofia, imi moare la relanti ( trag pe dreapta, verific, imi pierduse lichid de racire, in plamanul de la gaz nu mai intra apa, acesta inghetase; reumplu cu apa si plec mai departe )
4. pana la iesire din sofia, tot moare la relanti, si pe benzina si pe gaz; trag iar pe dreapta, de data asta avea apa, dar mai putina fata de cat lasasem initial,
5. de la sofia, pana la salonic si inapoi, motorul a inceput sa tremure in ultimul hal, nu mai avea forta deloc, nu demaraj, nu viteza nu nimic. Ca sa imi tina cat de cat relantiul, am mai tras de sufa de acceleratie.
6. azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc pentru a o muta, nu a mai pornit deloc.
In concluzie am urmatoarele probleme: pierde lichidul de racire ( nu stiu pe unde pentru ca nu se vede pe nicaieri; cand sta pe loc nu se pierde, nici nu dispare, nici nu il gasesc pe jos) nu mai sta la relanti, nu mai are putere, si in ultima instanta nici nu mai porneste.


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 24 Aug 2009, 16:07
Post #2192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




ti s-a aprins becul de apa cand ai ramas fara ? poate s-a dus chiuloasa ...trebuie desfacut motorul de vazut exact


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudoseady
post 24 Aug 2009, 23:33
Post #2193


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 August 09




salut
Va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie sau cum trebuie .
Este prima data cand postez pe un forum.Detin si eu de vreo luna de zile o berlina pe injectie din 2000 si am observat o problema la ea .Are oscilatii de turatie atit in relanti cat si in turati mai mari(cam pana la 2000-2500 rpm)dupa aceea nu mai sunt sesizabile,in concomitent cu acestea are fluctuatii si la sistemul de iluminare(filfiie becurile in bord).Tin sa mentionez ca aceste fluctuatii au cat de cat o anumita regularitate.
Am schimbat releul de incarcare,chiar si alternatorul, dar fara nici un rezultat .
Daca m-ati putea ajuta cu ceva v-as ramane profund recunoscator .


--------------------
dacia berlina 2000 1410li - ph 23 acs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Aug 2009, 05:42
Post #2194


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@tudoseady: mai mult ca sigur trage aer fals pe undeva, mai ales daca ai zis ca totul se desfasoara cu regularitate. cand se intampla sa iti traga aer fals nu iti poate tine turatie constanta si calculatorul intervine o stabilizeaza dupa care renunta in a interveni si urmeste cum merge motorul daca iar simte probleme iar intervine si tot asa se reia ciclul si se simte bine pana in 2000 de ture chiar 2500. nu ai simtit si ca trebuie sa apesi un pic mai tare pe pedala de frana? eu as verifica un pic traseul de vacuum din poza de mai jos: furtum, dop plastic de la pompa plus capsula unisens(asta e formata din doua bucati si se poate intampla sa se fi despartit cele doua bucati componente, sau a iesit din furtum). in poza scrie exact ce anume ar trebui sa verifici.
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627497990

si nu uita sa revii cu ce sa mai intampla. si ca un sfat util nu ar strica daca inainte de a cumpara ceva ce crezi tu ca e de vina, ai citi un pic topicul asta, in cazul in care problema e legata de sistemul de injectie(motor, electrice, pompa benzina, etc) si pe restul forumului cu dacii clasice daca problema e de alta natura(frana, roti, planetare, etc.)

@azraell: nu tia trecut prin cap sa resetezi un pic calculatorul? poate poate isi revenea pe benzina... macar desparteam un pic probleme, ca sa stii ce pe sistem sa dai vina. iar daca in situatia de la punctul 5 nu ti sa aprins becul de la injectie verifical sa nu fie ars... pentru ca asa se comporta masina cand intervine limitarea de turatie cand ai o problema grava la masina si iti este semnalizat prin becul de injectie din bord.

This post has been edited by tester: 25 Aug 2009, 05:42


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azraell
post 25 Aug 2009, 07:27
Post #2195


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 4 April 07
From: Bucuresti




am resetat calculatorul, am scos mufa din el, si am deconectat bornele de la baterie. l-am lasat asa o noapte intreaga
becul de injectie nu e ars pentru ca se aprinde la pornire
nu cred ca intra limitatorul de turatie, deoarece pe liber are turatie... dar cand bag in viteza 1 si dau sa plec, da sa moara ( si conduc masina de 1an de zile, nu se pune problema sa moara din cauza ca ridic picioru prea tare de pe ambreiaj smile.gif )

This post has been edited by azraell: 25 Aug 2009, 07:32


--------------------
DACIA Logan 2008, Ambition, 1.5 dCi 70CP - B77NWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Aug 2009, 09:40
Post #2196


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




atunci uite o intrebare super prosteasca... poate tu nu dai drumul prea repede la ambreaiaj dar de unde stii ca nu e altceva care iti face probleme din zona ambreiajului sau cutiei? daca am lua fiecare descrie a ta in parte mai mai ca s-ar potrivi... supraincalzire(motor ce munceste in greu ca si cum ai urca in continuu un deal duce la o incalzire prematura si puternica, deci obtii lichid lipsa), daca motorul merge greu cand ii lasi ambreajul cuplat si la regim de relanti el nu are puterea necesara sa invarta cuplajul din cutie ce e responsabil de pozitia de "liber", si sa nu uitam de lipsa de putere... pai la fel patesti cand motorul pur si simplu nu mai face fata.
Si intrebarea intrebarilor... Mai ai ulei in cutie?? sau tu ai facut un drum luuung cu masina fara sa iti dai seama ca nu ai ulei in cutie. Lipsa uleiului iti ingreuneaza functionarea cutiei si duce la distrugerea ei. nu scoate zgomote ciudate in functionare??


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 26 Aug 2009, 16:31
Post #2197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am si eu o intrebare , poate va-ti lovit si voi de aceasta problema , cateodata cand pun contactul in loc de zgomotul acela usor ce se aude cateva secunde cat sta becul de la injectie aprins la mine se aude un bazait puternic .Azi mi s-a intamplat iar si am observat ca se aude de undeva de la injector , nu am apucat sa-mi dau seama exact de unde ca s-a oprit. In rest masina merge bine , nu am pornit niciodata motorul cand se auzea bazaitul , luam contactul si cand il puneam iar disparea dar azi a bazait si cand am pus a doua oara contactul .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 26 Aug 2009, 17:14
Post #2198


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




bazaitul ala finut ce se aude cand pui contactul e zgomotul facut de pompa de benzina din rezervor si e normal, el chiar se aude si cand masina e pornita dar e acoperit de zgomotul motorului.
celalalt zgomot de care zici poate fi un contact imperfect sau vreo componente electrica umeda. de exemplu iarna uneori daca e aburit un pic becul de la al treilea stop frana zabaie pana se usuca de la caldura generata de aprinderea lui.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 26 Aug 2009, 17:21
Post #2199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




De cel finut stiu , celalalt ma deranjeaza ca nu am depistat de unde se aude caci nu face mereu , de fapt face cam rar si se aude de undeva din zona injectorului si nu tine mult , se opreste pana ridic capota sa ascult de unde exact se aude.

26 Aug 2009, 18:23:
Dar ce-ar putea bazai la injector ?

This post has been edited by CGDBZ: 26 Aug 2009, 17:23


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 26 Aug 2009, 17:35
Post #2200


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nu are ce sa bazaie la injector. pentru ca practic el nu e alimentat pana nu pornesti masina, in schimb is alimentate altele tot din zona aia.
eu as lua la mana mufele de la pozitie clapeta, motoras relanti si restul si leas curata bine si infinge bine la loc. pentru ca asta as suspecta eu ca din cauza umiditatii si contact imperfect apare bazaitul.

eventual pune pe altcineva sa puna contactul si tu sa fii atent in zona respectiva poate te prinzi asa ce ar fi.

This post has been edited by tester: 26 Aug 2009, 17:36


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 26 Aug 2009, 18:03
Post #2201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




M-am uitat la respectivele mufe si sunt curate ,de bazait nu mai bazaie caci nu bazaie mereu .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 26 Aug 2009, 18:05
Post #2202


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




pai cand sa intamplat sa iti bazaie? dimineata? la amiaza? seara? dupa un drum mai lung? nu ai precizat. ce e vital si lumea uita cand isi prezinta problema e sa spuna exact conditiile in care se intampla evenimentul.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 26 Aug 2009, 20:35
Post #2203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Masina a stat o zi , am plecat cu ea pe la 16 , atunci a bazait , la prima pornire , am pus contactu - bazz , am luat si am pus iar contactul si iar bazz , am apucat sa ridic capota cat sa-mi dau seama ca se aude din zona injectorului.Mi-a mai facut asa cateodata dar facea numai odata .Ma gandesc daca are vreo legatura ca aveam cam putina benzina(se aprinsese becul din bord),eu am GPL si benzina pun cand se aprinde becul .Am facu acum un drum de vreo 35 km , am pus si benzina , am sa urmaresc sa vad cand bazaie (daca mai bazaie), daca conteaza cata benzina am .Masina merge bine si pe gaz si pe benzina dar nu cred ca-i inregula bazaitul ala.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudoseady
post 27 Aug 2009, 14:36
Post #2204


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 22 August 09




Multam pentru explicatii, o sa verific si aceste chestii cu toate ca in compartimentul motor nu se aude nici un fel de fisiit.iar in legatura cu pedala de frina, intradevar este un pic cam tare, dar mam gandit ca este din cauza repartitorului care nu este reglat cum trebuie.Oricum vad ce intimpla,si va povestesc dar nu prea curind ca am cateva zile treaba si nu prea sunt pe acasa


--------------------
dacia berlina 2000 1410li - ph 23 acs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 27 Aug 2009, 16:34
Post #2205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




QUOTE(CGDBZ @ 26 Aug 2009, 20:35)
Masina a stat o zi , am plecat cu ea pe la 16 , atunci a bazait , la prima pornire , am pus contactu - bazz , am luat si am pus iar contactul si iar bazz , am apucat sa ridic capota cat sa-mi dau seama ca se aude din zona injectorului.Mi-a mai facut asa cateodata dar facea numai odata .Ma gandesc daca are vreo legatura ca aveam cam putina benzina(se aprinsese becul din bord),eu am GPL si benzina pun cand se aprinde becul .Am facu acum un drum de vreo 35 km , am pus si benzina , am sa urmaresc sa vad cand bazaie (daca mai bazaie), daca conteaza cata benzina am .Masina merge bine si pe gaz si pe benzina dar nu cred ca-i inregula bazaitul ala.
*


poate se aude de la vre-o electrovalva montata la instalatia gpl sau chiar releul ce face schimbarea benzina/gpl.
acuma intreb si eu, de la electromotor nu poate fi, nu?


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stc_ctln
post 28 Aug 2009, 10:46
Post #2206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 27 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(azraell @ 24 Aug 2009, 13:34)
salut. am si eu nevoie de un mecanic pentru 1310 injectie. nu tin neaaparat sa ma duc la service autorizat, am auzit ca sunt scumpi si lucreaza al naibi de prost. In plus de asta, vreau si cu tester, sa imi spuna exact ce are.
Descrierea problemei:
1. ma intorc de la tara ( 240 km ), masina a mers perfect.
2. a doua zi dis de dimineata, ma trezesc, ma urc si plec spre grecia ( salonic )
3. la sofia, imi moare la relanti ( trag pe dreapta, verific, imi pierduse lichid de racire, in plamanul de la gaz nu mai intra apa, acesta inghetase; reumplu cu apa si plec mai departe )
4. pana la iesire din sofia, tot moare la relanti, si pe benzina si pe gaz; trag iar pe dreapta, de data asta avea apa, dar mai putina fata de cat lasasem initial,
5. de la sofia, pana la salonic si inapoi, motorul a inceput sa tremure in ultimul hal, nu mai avea forta deloc, nu demaraj, nu viteza nu nimic. Ca sa imi tina cat de cat relantiul, am mai tras de sufa de acceleratie.
6. azi dimineata, cand am incercat sa o pornesc pentru a o muta, nu a mai pornit deloc.
In concluzie am urmatoarele probleme: pierde lichidul de racire ( nu stiu pe unde pentru ca nu se vede pe nicaieri; cand sta pe loc nu se pierde, nici nu dispare, nici nu il gasesc pe jos) nu mai sta la relanti, nu mai are putere, si in ultima instanta nici nu mai porneste.
*





Salut , cred ca bulgaria e devina sau cel putin sofia e sigur.mie pe 24 mi-a crapat alternatorul la intrare in sofia dupa autostrada.Atunci distractie fara roaming activat la telefon.


--------------------
Dacia 1310 LI 2000 - B-21-AIR
Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 28 Aug 2009, 15:53
Post #2207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Dupa cum ma asteptam masina a inceput sa mearga prost , pe benzina merge rau la relanti iar pe gaz sta turatasi asta este de la bazaitul ala , bazait ce acum se aude si in mers(cand merge masina prost).Am descoperit de unde se aude . de la SOCLU(acela electronic ce e prins pe corpul injectorului si are o mufa inspre radiator).L-am dat jos si l-am desfacut .Are in el un motoras , un pinion si un melc .Am descomerit ca melcul e uzat rau(si pinionul dar mai putin) si din aceasta cauza bazaia , motorasu se invartea in gol iar motorul ramanea turat. Am cautat la magasin un melc si nu am gasit , numai tot ansamblu , 270 RON ohmy.gif , jaf pe fata , un motoras cu 2 piese mici de plastic intr-o carcasa pe care scrie Bosh si made in Germaia sa coste 270 RON , nu mia venit sa cred ca trebuie sa dau atatia bani pentru un melc din plastic care cred ca ar costa 5 RON .Si nici nu am dat , am observat ca melcul e uzat pe mijloc asa ca am pus un distantier ca sa nu mai calce pinionul pe partea uzata a melcului .Deocamdata merge , nu stiu cat o tine , inca caut melc , DACA STITI CAREVA PE UNDE AS PUTEA GASI ASA CEVA as dori sa-mi spuneti .Am sa pun o poza cu respectivu ansamblu.

Attached thumbnail(s)
Soclu.jpg ( Size: 17.73k ) Number of downloads: 687


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 28 Aug 2009, 18:54
Post #2208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




acela e motorasul de relanti.
Inca s-a mai ieftinit, acum 2-3 ani costau peste 3-4 milioane.
Poti merge si fara el o vreme, cel putin cat e cald afara.

Daca esti interesat, eu am in plus un motoras aproape nou, ce-l tin de rezerva in caz ca ma lasa asta pe undeva.

bafta!


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 30 Aug 2009, 09:54
Post #2209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Puteti sa-mi spuneti si mie ce este acest furtun care intra in injector si ce rol are ?
vad ca este crapat la capat si este umed ca si cum ar fi ulei pe el in zona unde este crapat.
Afecteaza cumva functionarea motorului sau nu are mare importanta ? e asa de ceva timp, probabil trebuie schimbat.
Cateodata vine miros de benzina in habitaclu dinspre motor si nu stiu de la ce e, ar putea fi cauza acel furtun crapat ?
Sau acest miros de benzina provine cumva din cauza faptului ca masina nu mai are catalizator ?
Mirosul de benzina nu e puternic dar totusi cateodata se simte, mi-e sa nu cumva sa nu fie arderea completa si sa consume mai multa benzina decat e normal dry.gif

Attached thumbnail(s)
DSCF1175.jpg ( Size: 93.72k ) Number of downloads: 677
DSCF1177.jpg ( Size: 122.77k ) Number of downloads: 663


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 31 Aug 2009, 08:33
Post #2210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Recirculare vapori benzina. Merge la canistra de carbon. Daca e crapat, pe acolo ies vaporii si de aia simti mirosul.
Si de ce nu pui catalizatorul inapoi? IPT-ul cum il iei? Si mai important, poluezi!!! Daca tot ai masina Euro 2, de ce sa nu poluezi mai putin?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 31 Aug 2009, 08:51
Post #2211


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Catalizatorul a fost spart cica si se infundase din ce am aflat de la cel de la care am cumparat-o acum mai bine de 2 ani in urma, asa ca eu asa am cumparat-o(fara sa stiu in prima faza), el este dar este golit pe interior, deci practic nu mai este.
De ce nu-l pun ?
Simplu, nu-mi permit sa dau atatia bani pe unul nou, dupa cate stiam eu unul nou costa vreo 800 lei.


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 31 Aug 2009, 08:54
Post #2212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(Danos @ 31 Aug 2009, 08:51)
Catalizatorul  a fost spart cica si se infundase din ce am aflat de la cel de la care am cumparat-o acum mai bine de 2 ani in urma, asa ca eu asa am cumparat-o(fara sa stiu in prima faza), el este dar este golit pe interior, deci practic nu mai este.
De ce nu-l pun ?
Simplu, nu-mi permit sa dau atatia bani pe unul nou, dupa cate stiam eu unul nou costa vreo 800 lei.
*


in bucuresti la vitan e 550 ron nou....mai poti negocia cu aia pacolo il scoti la 500


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 31 Aug 2009, 09:24
Post #2213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Cum ai trecut ITP daca zici ca de 2 ani si ceva e gol? Nu se poate sa-ti iasa noxele fara el. Spaga?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 31 Aug 2009, 10:02
Post #2214


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Tu ce crezi ?
Oricum nu sunt eu singurul care nu mai are catalizatorul in buna stare la masina, poate gasesc unul la dezmembrari sa fie bun sa-l iau mai ieftin.


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 1 Sep 2009, 10:30
Post #2215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ca veni vorba de catalizator , la masina mea e pozitionat cam jos , daca ma uit sub masina catalizatorul e cea mai joasa componenta , nu de alta dar mie imi place sa merg la munte si ma mai bag si pe ceva drumuri mai accidentate si am lovit de cateva ori cu el de ma intepat inima , asa e la toate daciile ?Daca da a incercat cineva sa-l ridice mai sus ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 1 Sep 2009, 10:40
Post #2216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




La toate Daciile 1310 Li e pozitionat asa, nu doar la masina ta. E defect de proiectare, adica atunci cand au proiectat masina, ea nu avea catalizator. In mod normal trebuia sa se reproiecteze tot esapamentul si sa gaseasca un loc unde sa puna catalizatorul mai ca lumea.
Nu ai ce face in afara de a avea grija. :-(


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 1 Sep 2009, 10:51
Post #2217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Ma gandeam daca e vreo solutie sa-l ridic mai sus , poate a incercat cineva , deocamdata ma rezum la ce ai spus tu , am mare grija ca altceva nu pot face .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 1 Sep 2009, 11:20
Post #2218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu ai loc mai sus si e riscant sa fie chiar (aproape) lipit de podea. Se incalzeste tare (daca pui mana pe podea, din masina, o sa simti). Nu se strica chiar asa usor, e tabla serioasa. Mai serioasa ca la tobe.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 1 Sep 2009, 11:48
Post #2219


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




schimba culbutori cu alti culbutori mai vechi,e mai bun materialul,eu asa am facut si nu am nici o tacaneala radmasa.gif


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 1 Sep 2009, 11:51
Post #2220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




ce culbutori?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 72 73 74 75 76 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:34
Forum Renault