DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 74 75 76 77 78 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

costi2
post 9 Sep 2009, 10:15
Post #2251


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Eu am probleme cu variatia relantiului, in special la cald, de cand am masina. De vre-o doua saptamani cand o porneam dimineata dupa ce dadea sa porneasca trebuiam sa ai dau un spritz ca altfel murea motorul. Du pa spritzul cu pricina statea la rece la 1000rpm si cand se incalzea incepea sa varieze intre 500 si 800rpm. O sa incerc cu cautare sa gasesc valorile rezistentei


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 9 Sep 2009, 10:34
Post #2252


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




uite ai aici postul meu in care gasesti o poza cu tabelul cu valorile sondei: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1916042


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 9 Sep 2009, 10:35
Post #2253


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Se pare celebrul motoras de relanti (motoras clapeta acceleratie) cauzeaza multe probleme , si eu am avut probleme cu el , la mine avea urmatoarele simptome :
- cand puneam contactul se auzea un bazait in el
- masina ramanea cateodata turata (cu motorul cald), trebuia sa accelerez de vreo cateva ori ca sa-si revina
- cateodata , motoru fiind rece nu se tura , mergea subturata si implicit tremura ca alte alea
- se accelera in mers singura
Eu nu am turometru sa-mi dau seama la ce turatii mergea dar este irelevanta turatia caci se cunostea vizibil ca e prea turata , la semafor miera rusine cateodata , se tura rau de tot , si eu o mai acceleram ca sa-si revina de ziceai " ca cine stie ce cai am sub capota si ma chinui sa-i strunesc" cum spunea un coleg pe acest forum , era de tot rasul radmasa.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Sep 2009, 11:18
Post #2254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ma refer la biletele de la directie care iesd din caseta de directie.scz de confuzie poate nu am explicat eu bn.dami idu tau de mess


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 9 Sep 2009, 14:37
Post #2255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




merci mult. maine ma apuc de masurat

10 Sep 2009, 07:41:
Era sonda de apa cu pricina. Valorile rece - cald sunt 300 - 270 ohm. Azi dimineata in locul sondei am pus o rezistenta de 2K pe papucii din mufa care duce la calculator si...surpriza! a crescut turatia la 1000rpm.Dupa ce am scos rezistenta si am bagat mufa la loc in sonda a murit motorul. Azi incerc sa caut o sonda, s-o gasi la orice magazin de cartier cu piese Dacia sau sa incerc la Dimitrov(e in drumul meu spre casa).

This post has been edited by costi2: 10 Sep 2009, 06:41


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Sep 2009, 06:51
Post #2256


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




sonda ar trebui sa coste cam 26 de ron. vezi sa fie in cutie albastra sigilata!!!


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 10 Sep 2009, 09:16
Post #2257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(tester @ 7 Sep 2009, 17:16)
@bozzo: ce ai putea tu sa cureti?? avand in vedere cam cum arata un motoras relanti... a se vedea poza pusa de CGDBZ: a aruncat unul o prostie si gata toti de acuma curata motorasul.

@tester: Sper din tot sufletul ca nu te referi la mine!!! huh.gif
De curatat se curata angrenajul primar(roata dintata-surub melcat) deoarece acesta poate fi murdar de vaselina amestecata cu pilitura de plastic(sau teflon sau din ce-or fi confectionate piesele angrenajului).Evident, dupa curatarea vaselinei vechi, pe angrenaj se aplica un strat NOU de VASELINA
De curatat poate trebuiesc curatate pastilele lamelelor ce alcatuiesc contactul de ralanti. Acestea oxideaza si se si deformeaza in timp.
Intr-adevar, curatarea pastilelor contactului de ralanti si repozitionarea lor corecta nu sunt lucruri usor de facut...
Daca nu ai avut ocazia sa vezi poze mai in detaliu ale actuatorului de ralanti, arunca un ochi AICI

Spor la reparatii!
Numai bine.

This post has been edited by variable_dynamics: 10 Sep 2009, 09:28


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Sep 2009, 10:07
Post #2258


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@variable_dynamics: departe gandul meu de a face referire la tine... eu ma refeream la desteptii de pe forum care cum aud ca unul are probleme cu masina baga motorasul la inaintare doar asa ca sa se dea destepti! fara sa analizeze conditiile si modul de manifestare trag concluzii pripite, si cei care cer ajutorul in diagnosticare mai "nepriceputi" comparativ cu cei care iau sfatuit isi baga nasul aiurea unde nu ar trebui. drept dovada si patania colegului costi2 care daca ar fi mers dupa spusele unora ar fi trebuit sa fi schimbat tampitul ala de motoras de relanti care numai belele face!!! dar asa cu niste informatii folositoare si o rezistenta a putut diagnostica corect sursa problemei lui. (sper ca sa inteles tonul vorbelor fara prea multe ghilimele si bolduri ca ar fi fost si mai greu de citit)
de tutorialul facut de tine stiam ca l-am citit, foarte bine facut cu poze si explicatii garla, dar pana sa punem lumea sa faca curatarea motorasului mai bine ii ajutam sa gaseasca sursa problemelor lor calumea si nu ca ceilalti priceputi. sper ca de data asta m-am facut inteles pe deplin si nu mai sunt probleme.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 10 Sep 2009, 11:22
Post #2259


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Am fost pana acum la 3 magazine de cartier degeaba. O tanti vanzatoare cu piept voluminos mi-a zis ca bat campii, ca nu exista la Dacie sonda de temperatura apa cu 2 fire...O sa incerc si prin Militari si daca nu s-a desfiintat, merg in Dimitrov


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 10 Sep 2009, 11:31
Post #2260


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca habar nu au despre ce vorbesc dale codul sondei care ar fi asta 6001 538 842.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 10 Sep 2009, 16:18
Post #2261


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Multumesc variable_dynamics, am cititi topicul tau despre desfacerea si curatarea motorasului. Oricum cand o sa ma apuc o sa stau si cu calc deschis sa ma pot orienta cat mai bine si sa nu stric ceva. Pana la desfacerea motorasului o sa elimin pe rand toate posibilitatile, nu de alta dar desfacerea motorasului mi se parea cel mai complicat lucru biggrin.gif
Nici eu nu cred ca tester se referea la tine. smile.gif
Eu momentan astept ca masina sa imi faca figuri ca sa pot verifica atunci sonda de apa repede sa vedem daca ea e de vina.

10 Sep 2009, 16:20:
CGDBZ, mi nu imi face anici un bazait daca o opream si ii puneam contactul, dar cu prima ocazie cand imi mai face probleme o sa verific

This post has been edited by bozzo: 10 Sep 2009, 16:20


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Sep 2009, 16:45
Post #2262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




La mine era uzat melcul din interior , si cand puneam contactul melcul nu mai angrena rotita dintata ci patina pe ea facand acel zgomot (bazait) .Apropo daca il desfaci (sa faci asta numai dupa ce esti sigur ca el e de vina) ai grija la clemele acele care tin carcasa ca sun foarte casante ( cred ca au devenit asa din cauza temperaturii de la motor) si se rup usor (eu am reusit sa rup una).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 11 Sep 2009, 00:35
Post #2263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Stie cineva de la ce poate veni miros de benzina in timp ce merg ? de fapt stiu ca vine dinspre motor mirosul, il simt mai ales cand merg cu geamul deschis.
Am schimbat acel furtun de recilculare sau reciclare vapori, era crapat , am crezut ca ala era cauza dar mirosul totusi persista.
Acum nu stiu, oare poate fi si din cauza ca nu mai functioneaza catalizatorul ?


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 11 Sep 2009, 01:28
Post #2264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Eu am avut rezervorul spart pe partea superioara (unde se fixeaza pompa de benzina). L-am lipit cu solutie 2-in-1, si deocamdata nu prea mai miroase.

Si daca il stimti cand mergi cu geamul descris, ESTE DIN PORTBAGAJ, nu de la motor. (curentii de aer intra pe geam, antreneaza vaporii din spate, si ii aduce in fata)


Cum adica "nu mai functionaza catalizatorul" ? Nu il mai ai, sau crezi tu ca nu mai merge ?

This post has been edited by Ciorapel: 11 Sep 2009, 01:29


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 11 Sep 2009, 11:23
Post #2265


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




QUOTE(Ciorapel @ 11 Sep 2009, 01:28)
Cum adica "nu mai functionaza catalizatorul" ? Nu il mai ai, sau crezi tu ca nu mai merge ?
*


Il am(doar carcasa) dar din ce am inteles de la fostul propietar mi-a zis ca e golit in interior nu mai are acel element catalitic pentru ca se infundase deci nu mai functioneaza, este acolo de forma.
Nu cred ca este de la rezervor, m-am uitat in portbagaj si nu se vede nimic, nici nu miroase, iar mirosul se simte mai ales cand motorul este mai turat, de asta zic ca e de undeva de la motor.

This post has been edited by Danos: 11 Sep 2009, 11:26


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 11 Sep 2009, 13:30
Post #2266


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




CGDBZ, o sa am mare grija daca ma apuc de montat motorasul. La mine nu cred ca usat axul ala melcat, pentru ca atunci cand l-am miscat cu fire de la baterie lucra foarte bine, nu dadea in gol, misca foarte bine si usor tija, sau ce o fi aia de la acceleratie.


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 11 Sep 2009, 13:51
Post #2267


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Sonda cu pricina nu e de gasit nicaieri. Cum e posibil asa ceva? Mai ramane sa incerc in targ in Vitan. Parca vorbim de sonda de Maseratti.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi2009
post 12 Sep 2009, 17:46
Post #2268


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 March 09




Cum pot regla presiunea de alimentare la benzina ,pt.dacia injectata ,am si gpl pe masina. La relanti merge frumos, iar cand o accelerez da sa se opreasca motorul ca si cand nu ar mai avea benzina. poate ati mai intilnit undeva. va multumesc anticipat

12 Sep 2009, 17:54:
as mai avea o problema in legatura cu turatia motorului sta accelerata , nu am turometru dar se aude si daca o scimb viteza in treapta 1 pleaca fara sa pun piciorul pe acceleratie, poate ati mai intilnit si ma puteti ajuta si pe mine . mersijava script:emoticon(':)')
smilie

This post has been edited by cristi2009: 12 Sep 2009, 17:54


--------------------
dacia1310 berlina injectie 2003 - B-94-AMK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 12 Sep 2009, 18:13
Post #2269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




dry.gif buna!cum pot adauga cativa cai putere motorului?scot catalizatorul?un pic de ajutor!!!!


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 12 Sep 2009, 19:47
Post #2270


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Baga-i turbo si rezolvi problema. Te duce cam la 2500 Euro toata afacerea dar merita


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 13 Sep 2009, 01:10
Post #2271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




Merge montat electromotor de dacie clasica 1300 la dacia pe injectie ?
Stiu ca cel de pe injectata este mai scurt, dar nu stiu daca are acelasi sistem de prindere si daca are loc
La electromotorul meu, s-a spart o bucata din magnetii de pe stator si acum se aude ciudat cand pornesc(cateodata nici nu porneste din prima, se aude asa un chiuit , cred ca e si bendix-ul busit) , probabil nu se mai realizeaza cum trebuie acel camp magnetic si mi-e sa nu se strice de tot pana la urma si m-ar interesa daca ar merge un electromotor de dacie clasica , pt ca unul nou e 500 ron in magazin death.gif

This post has been edited by Danos: 13 Sep 2009, 01:13


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 14 Sep 2009, 06:34
Post #2272


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




De 2 zile si-a revenit sonda de temperatura apa. Cand o pornesc dimineata sta la 1100rpm in schimb la cald nu urca de 600. Asa e normal? Inca ceva, mi-a sosit sonda la magazinul Bosch de pe C.Negruzzi, costa 38 lei dar cica e echivalenta(nu e originala Bosch). Mai merita s-o iau? E posibil sa nu fi fost a mea cu probleme? E ciudat ca si-a revenit asa de-odata...Astept pareri.Multumesc

This post has been edited by costi2: 14 Sep 2009, 10:11


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 14 Sep 2009, 16:15
Post #2273


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@costi2: scurgi antigelul din masina in niste vase, dupa scoti sonda de temperatura cu doua fire si mergi cu ea in acasa. iti mai trebuie un termometru de pana 100 de grade si un multimetru. incalzesti putina apa intrun vas pana la temperatura de 40 de grade(masurata cu termometru) cu sonda in apa, dupa ce sa incalzit masori ce valoare intoarce sonda pe multimetru, dupa repeti la 60 de grade, la 80 de grade. si vezi daca is ok valorile obtine. daca nu is ok nici asa apai e clar sonda devina. pentru functionarea la temperatura joasa pui apa intrun vas si cateva cuburi de gheata astfel o racesti inspre zero grade si masori si asa ce valoare iti intoarce sonda. dupa ce termini treaba cu sonda o pui la loc pe masina si pui antigelul la loc si faci aerisire! normal daca nu scoti antigelul tiar curge cam 2 litri, dar mai bine scoti tot si pui la loc cu aerisire calumea sa nu ai probleme.
Eu unul nu as cumpara sonda echivalenta, e ca si cum ai cumpara piese ECHIVALENTE DE SRL!!! no way!
LE: normal relantiul la dacia pe injectie nu are voie sa scada sub 750 rpm. valoarea normala ar trebuie sa fie cuprinsa intre 750-900 rpm.

This post has been edited by tester: 14 Sep 2009, 16:19


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 14 Sep 2009, 19:08
Post #2274


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




scuze!pe mine nu ma ajuta nimeni???in afara de baiatu cu turbo,istet copil,parca acest site e dedicat daciilor pe injectie,nu?eu am aceasta problema,putini cai ,e vreo solutie???


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 15 Sep 2009, 07:47
Post #2275


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@ady.cernea: locul asta nu e potrivit pentru tine sa afli cum sa iti tunezi masina, motor si ce mai vrei tu, pentru asta exista alte forumuri care iti ofera posibilitatea asta. daca printr-o intamplare ti se pare cai ai pierdut cai din cei 62 cati are dacia pe injectie putem discuta, dar nimeni de pe forum nu iti va recomanda vreodata sa scoti catalizatorul ca ti sar parea tie ca iti tine motorul in gatuit!!! daca e infundat catalizatorul atunci da masina e puturoasa dar rezolvarea nu e datul jos al catalizatorului ci inlocuirea lui cu altul daca nu nou macar sh.
Si nu uita fara jigniri, daca un user calca pe bec si te jigneste exista butonul de REPORT, folosestel cu incredere.
Pentru alte probleme tehnice ce le ai cu dacia ta si te putem ajuta te asteptam sa postezi problema dar dupa ce ai parcurs un pic topicul asta sa vezi daca nu cumva sa discutat problema, daca nu sa discutat dai drumul si scrieti problema si o sa incercam sa te ajutam daca om sti.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 15 Sep 2009, 08:18
Post #2276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(ady.cernea @ 14 Sep 2009, 19:08)
scuze!pe mine nu ma ajuta nimeni???in afara de baiatu cu turbo,istet copil,parca acest site e dedicat daciilor pe injectie,nu?eu am aceasta problema,putini cai ,e vreo solutie???
*



Acest site e dedicat Dacia de orice fel, nu doar pe injectie. Are chiar si topic-uri de diverse, cafenea, etc...
Pentru problema ta nu prea sunt solutii. Oricum, orice crestere a numarului de cai are implicatii in fiabilitatea motorului. Si cum ala de Dacie berlina nu e facut din piesele cele mai bune... o sa-ti crape.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 15 Sep 2009, 10:56
Post #2277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Azi am avut drum prin zona targului de la Vitan si m-am oprit pe chei aproape de targ la un showroom Dacia-Renault si ce sa vezi...mi-am comandat sonda care imi vine azi-dupa amiaza , ORIGINALA, la incredibilul pret de 17 RON. Ori sunt hoti cei de la Bosch, ori e vre-un pret vechi ramas la Dacia. La pretul asta o schimb si gata. Daca nu e sonda macar am una de rezerva.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 15 Sep 2009, 19:36
Post #2278


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




scuze pt deranj,scuze lui costi 2,vroiam tot ce se poate din xzxul meu,dar am fost indrumat si de alti ca nu merita tunat motorul nu merita,nu rezista,scuze tuturor!!!mi sa ivit si mie o problema!!!imi curge benzina la intrare in injector,nu la colier ,posibil la garnitura la intrare???nu se vede fisura,nu am explicatie! excl.gif


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_85
post 16 Sep 2009, 14:28
Post #2279


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 November 08




Salut am revenit cu o problema nici nu stiu cum sa va explic dar hai sa incerc: pornesc masina bag in viteza si dau sa plec si porneste foarte greu,mai mult de 40-45 km/h nu ia si la 2000-2400rot/min, daca sar de 2400rot/min se tureaza in gol(masina fiind in viteza). sper ca ma-ti inteles. Care sa fie buba? mad.gif


--------------------
dacia berlina 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 16 Sep 2009, 14:46
Post #2280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




daca masina se tureaza fiind in viteza atunci e clar discul de ambreiaj dus. patineaza.
altfel, nu are voie (de fapt nu are fizic cum) sa creasca turatia fara sa creasca viteza


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 74 75 76 77 78 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:52
Forum Renault