DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

239 Pages « < 76 77 78 79 80 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)

costi2
post 24 Sep 2009, 06:16
Post #2311


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Si la mine cred ca-i motorasul. Dimineata am pornit-o fara spritzuri, statea la 400 cred relantiul si am ciocanit usor pistonasul motorasului care nu iesea deloc in afara si brusc a revenit relantiul. S-ar putea sa fie identic cu cel de pe golf3, si cumnata-miu si l-a schimbat pe vremea cand avea golful, nu a luat bosch original ci tot unul facut pe nu stiu unde si l-a tinut mult si bine pana a vandut masina. Spune-mi si mie unde l-ai gasit la pretul asta ca as fi si eu interesat de unul. Merci


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 24 Sep 2009, 07:25
Post #2312


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




In Buzau are la aproape toate magazinele de piese auto , cam unde are bosch are si din acesta , mai ieftin , cica e din import (da nu scrie nimic pe el , doar pe cutie o firma romaneasca ce-l importa), da si garantie la el daca il montezi in service. Daca cauti cred ca-l gasesti si mai ieftin ,grabit fiind nu am mai colindat toate magazinele , apoi am vazut in alt magazin acelas motoras cu 105 roni sad.gif .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 24 Sep 2009, 08:16
Post #2313


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




Nu stiu cum naiba faceti dar ajungeti va bateti joc de masinile proprii!!! eu am o regula ori piesa buna ori trag masina pe dreapta pana ii gasesc/imi permit piesa.

@costi2: daca tot nu ai bani de piesa originala mai bine incearca sa desfaci motorasul sa vezi poate poate ii repari cumva "blocajul" ala.

@CGDBZ: motorasul cumparat de tine mai mult ca sigur e de ASAM... asa au inceput sa zica vanzatorii ca e de import si nu de fostul conex iasi!!! ca sa mai prinda in plasa pieselor ieftine si care se strica repede si pe alti fraieri.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 24 Sep 2009, 08:25
Post #2314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Columb , fraier .. , cum urmeaza sa ma mai etichetezi domnule 'tester' ,te rog frumos sa-ti temperezi vocabularul , lasa aerele de mare mecanin ca nu faci decat sa arati ca un pusti razgaiat . De ce nu-mi permit o piesa mai scumpa sau de ce nu-mi permit sa tin masina pe dreapta asta nu e problema ta .

This post has been edited by CGDBZ: 24 Sep 2009, 08:26


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 24 Sep 2009, 08:35
Post #2315


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




daca tu imi arati ca eu am scris in postul de mai sus "CGDBZ este un xxxxxx."(a se inlocui cu spusele tale ca sa nu mai interpretezi cum vrei) ma banez singur pe acest forum!!! daca nu intelegi nuanta spuselor mele apai e problema ta!!!
Plus eu nu sunt MECANIC!!! sunt un utilizator de dacie pe injectie care de cand e pe acest forum doar isi impartaseste cunostintele adunate dea lungul timpului. nici macar un post de al meu nu ridica o problema ci doar rezolvari! in secunda asta imi pare rau pentru sfaturile bine intentionate pe care ti leam dat pana in momentul acesta de acuma in colo nici macar nu ma mai obosesc sa citesc ce o sa postezi!
eu aici imi inchei "interventia" pe acest topic ca nu vreau sa il murdaresc! mai sunt destui care poate au nevoie de informatii si nu prostii si nu vor sa stea sa citeasca niste porcarii. daca mai ai ceva sa imi reprosezi la adresa mea de pusti razgaiat atunci poti folosi cu incredere PM. Nu ca il voi citi dar macar iti dau un loc unde sa te descarci ca prea ai sarit in sus de la un cuvant, poate ai vreo problema cu userul tester!?


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 24 Sep 2009, 16:19
Post #2316


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




pt tester!vreo idee???dupa cele scrise de mine???eu nu mai am,cred ca o dau la remat si cumpar alta!!!


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 24 Sep 2009, 17:00
Post #2317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am vrut sa postez la GPL dar cred ca e mai indicat aici .
Am o nelamurire cu pornirea la daciile pe injectie si GPL :
-daca merg numai pe benzina motorul porneste la sfert indiferent ca-i cald sau rece (binenteles ca iarna cand e ger nu o ia chiar la sfert la prima pornire)
-cand merg pe GPL porneste mai greu
Intrebare : la voi porneste la fel caci doar si pe GPL porneste intai pe benzina , nu ar trebui sa porneasca la fel de bine ?


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 24 Sep 2009, 17:12
Post #2318


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Originale, neoriginale...Cum va explicati ca masina mea are 20000Km si a picat motorasul si sonda de apa originale Bosch si pompa de frana originala Dacia? Fratilor, nu e BMW sa bagi ceva original si sa n-ai treaba. La firma am avut un Audi A6 din 96, V6 benzina, avea 240000Km cand l-a vandut si n-avea nici o treaba...Dacia e Dacie, nu contesc ca no name-urile sunt mai proaste dar sa dau pe un motoras 400 lei cand il pot lua cu 100...?;iau 4 de banii aia. Il mai desfac si a doua oara, poate totusi ai dau de cap.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 24 Sep 2009, 18:24
Post #2319


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@costi2: o masina care sta si nu e folosita se strica muuult mai repede ca una folosita cu cap!(aici ma refer fara forje aiurea, intretinuta cu consumabile bune, etc.)
cand vreti sa cumparati o piese nu ar strica sa verificati bine piata ca e imposibil sa nu iti gasesti piesa originala care sa se incadreze si in buget si sa fie si buna! aruca o vorba pe bursa poate gasesti la alti coforumisti piesa mai ieftin, am mai vazut ca si ydaniel mai vinde piese nu ar strica sa ii faci si lui o intrebare.
chiar daca o berlina injectata e tot DACIE nu inseamna ca e prosta si se strica la fiecare minut petrecut pe drum! cu cat folositi piese mai bune pe masina cu atat veti avea o satisfactie mai mare si vezi baga mai putini bani in piese si service!

@ady.cernea: daca vrei sa faci ceva calumea trebuie sa o iei sistematic! verifici cantintatea de benzina care ajunge la injector(presiune si cantitate), verifici aprinderea(bobina plus bujii, de ex masina mea a mers doar cu bujii Bosch pentru dacia pe injectie si merge foarte bine), filtru de aer, si restul de elemente ce tin de buna functionare a motorului si abia la final te legi de calculator.
problema poate sa fie cea mai simpla si mai nesimificativa dar sa te necajeasca.
plus nu ar strica sa descrii mai bine problema, cum anume e mai lenesa? la sprint de la zero? in mers cand ii dai talpa?

LE: am mai citit un pic posturile tale din urma si tot nu imi dau seama calumea problema descrio calumea...cel mai bine ar fi daca ai avea un prieten tot cu o dacie pe injectie cu care sa faci schimb de piese pentru teste ca asa iti dai seama cel mai bine ce anume are masina ta... apropo ce reglaj ai la culbutori? la ce turatie schimbi viteza? cum se tureaza masina? brusc sau lin?

This post has been edited by tester: 24 Sep 2009, 18:28


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 25 Sep 2009, 12:43
Post #2320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




QUOTE(costi2 @ 24 Sep 2009, 06:16)
Si la mine cred ca-i motorasul. Dimineata am pornit-o fara spritzuri, statea la 400 cred relantiul si am ciocanit usor pistonasul motorasului care nu iesea deloc in afara si brusc a revenit relantiul. S-ar putea sa fie identic cu cel de pe golf3.

@costi2:
Probabilitate mare ca de vina sa fie contactul de ralanti! Batand in tija motorasului, s-a inchis contactul de ralanti, si ECU Bosch a ajustat cursa tijei motorului in consecinta.
Codul de reper BOSCH al motorasului de ralanti este 0 132 008 600. In cazul in care nu te incumeti sa desfaci si lamelele contactului de ralanti, poti incerca la Dezmembrari sa cauti motoras, dupa codul de mai sus.

QUOTE(tester @ 24 Sep 2009, 08:16)
@costi2: daca tot nu ai bani de piesa originala mai bine incearca sa desfaci motorasul sa vezi poate poate ii repari cumva "blocajul" ala.

Acelasi sfat ti-l dau si eu.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 25 Sep 2009, 16:50
Post #2321


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Salutare,

O scurta intrebare, mi s-a aprins becul la bord de la alternator.
Pun contactul se aprin toate becurile, inclusv cel de la baterie, apoi pornesc motorul, toate se sting, dar cel de la baterie ramane aprins insa cu intensitatea scauzata (il vezi destul de greu ziua).
Am verificat prima oara sa fie cureaua ok, e si stransa suficent.
Am masurat si am observat ca incarca intre 11.8 si 12.1. Ce sa fie releul de tensiune, sau puntea de diode?
Am alternator de 50A cu releul de tensiune pe el.
Ah, si se mai aude un zgomot ciudat parca ar fi rulmentii de la alternator.
Cum verific puntea de diode, sa vad daca nu are vre-o dioda arsa?


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vilceanu
post 25 Sep 2009, 16:56
Post #2322


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 September 09
From: Drobeta Turnu-Severin




Salutare tuturor!
Am si eu o mare problema cu o Dacie berlina pe injectie din 2002.
Acum cateva zile am fost cu masina la un mecanic sa imi dea jos instalatia de gaz care o aveam pe masina. Cand am plecat de acasa masina mergea perfect.
Dupa ce mi-a dat instalatia de gaz jos (inclusiv cablajele instalatiei) am incercat sa pornesc masina si: SURPRIZA! Nu mi se mai stingea becul de la injectie.
Am stat langa mecanic o zi intreaga verificand toate cablurile masinii si s-a dovedit a fi legate cum trebuie, dar becul la injectie tot aprins sta.
Mentionez ca masina merge execrabil, ca si cum nu s-a alimenta suficient, scoate un fum negru, se ineaca, pocneste, se opreste din cand in cand!!!
Va rog foarte mult sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu ce ar putea avea masinuta!
Va multumesc anticipat! excl.gif


--------------------
Dacia 1410Li 2002 - MH 89 VMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 25 Sep 2009, 17:09
Post #2323


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@bozzo: daca vrei sa iti bagi tu nasul in alternator sa il repari vezi ca este un topic separat cum se repara si se testeaza pe bucatele, fa o cautare. normal incarcarea ar trebui sa fie intre 13.8V-14.4V.

@Vilceanu: verifica bujiile si distanta lor, ar trebuie sa fie 0.8mm. nu ar strica sa resetezi calculatorul masinii(cauta un pic in urma ca am explicat eu cum se face resetarea calumea fara a merge in service). dupa ce faci asta revino cu detalii despre cum se manifesta masina si daca nu si nu ar fi bine sa mergi intrun service care are tester clip pentru dacia pe injectie ca sa o testezi un pic.

LE: ca tot esti nou pe forum iti dau eu linkul de data asta cu resetarea calculatorului... http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1662163

This post has been edited by tester: 25 Sep 2009, 17:15


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady.cernea
post 25 Sep 2009, 19:27
Post #2324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 1 September 09




pt tester.la un sprint cu orice dacie li raman in urma.pt 40 000 km nu este normal.am avut buji bosch inainte de ngk,sincer nu se compara,sunt buji originale japan ,sport,am facut rost de un alt set pt un prieten tot li,cum se spune?nu au dumnezeu!!!sunt la ardere caramizii!!!ale mele sunt albe???de ce???ok,o intrebare de 10puncte.cum verifici debitul de benzina?alimentez doar de la mol,au o benzine cat de cat de calitate,sincer ma bazez pe slaba presiune de benzina,am un consum de 6l medie,scuze iara o obs!!!cum de numai tu si roland ati raspuns la problema mea ,nu am avut adevar?doar cei din sud se ajuta!!!nu vreau sa par prea impertinent,dar e un topic pt toti,nu????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????imi pre rau sa vad asa o difarenta,nu ma inscriam,sincer,oricum ,vad ca uni se ocupa de problema mea,le multumesc,dar va rog,o solutie???sunt incepator ,un pic de intelegere,va rog!!!cum verifici debitul de benzina??? wacko.gif wacko.gif wacko.gif


--------------------
dacia berlina 2001 tuning - sm 06 xzx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-84-SIN
post 25 Sep 2009, 19:46
Post #2325


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 January 09
From: Constanta




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=155935

Uite aici gasesti raspunsul la intrebarea ta de 10 puncte.

This post has been edited by CT-84-SIN: 25 Sep 2009, 19:47


--------------------
Dacia 1310 Li 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 26 Sep 2009, 04:00
Post #2326


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@ady.cernea: un pic de offtopic drept raspuns la afirmatia ta - daca iar incepi cu discriminarea s-ar putea sa ma supar si pe tine exact cum m-am suparat si pe CGDBZ si nu o sa va mai raspund la nici unul dintre voi, fiecare are timpul lui liber alocat forumului si poate nu sta toata lumea sa citeasca forumul asta plus nu toti au cunostinte incat sa poata da un sfat in probleme tehnice, daca te uiti in urma cine pune intrebari si cine raspunde ai sa iti dai seama mai bine de cum se petrec lucrurile pe topicul asta. si nu in ultimul rand eu sunt din iasi si am ajutat pe cine am putut si cat am stiut si eu niciodata nu mam uitat de unde e sau mai stiu eu ce alt criteriu.
revenind ontopic: debitul de benzina il masori scotand furtumul de tur de benzina care vine la injector si il pui intro sticla de plastic, apoi suntezi releul de alimentare pompa benzina(sau alimentezi intrun fel pompa de benzina pe direct) pentru exact un minut si vezi cata benzina iti scoate in sticla pompa.
ce cod au bujiile tale? sigur is bune pentru dacia pe injectie? la ce distanta is reglate?
in legatura cu treaba cu sprintul pot sa fie mai multe bube si aici ma refer la modul tau de a tura si schimba treptele. daca tu turezi doar pana la 2000 de ture si schimbi nu obtii nimic de la motor, in schimb daca il duci spre 3000 de ture in mers rapid si chiar inspre 3500 atunci treaba se va schimba si motorul va raspunde mult mai bine. plus e recomandat sa nu schimbi sub 2500 de ture pentru a nu avea probleme mai tarziu cu catalizatorul. si nu in ultimul rand depinde si ce tip de cutie ai tu pe masina pentru ca dacia pe injectie a venit cu vreo doua sau trei tipuri de cutii diferite daca nu ma insel(diferite ca si rapoarte ma refer).

This post has been edited by tester: 26 Sep 2009, 04:01


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bozzo
post 26 Sep 2009, 09:30
Post #2327


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




Salutare din nou,
In primul rand scuze ca nu am cautat mai bine sa verific daca exista un topic dspre repararea calculatorului.
2. Multumesc tester pentru ajutor, si acum pe bune hai sa nu ne mai certam pe aici.
@ady.cernea, tester are dreptate aici, nu s-au primit raspunsuri imediate, depinde de fiecare cand poate sa raspunda, si in ce fel. Iar treaba cu cei din sud nu e deloc adevarata, eu nu am observat nici o discriminare pe forumul asta.
3. Cred ca ar trebui sa bem o bere on line asa si sa ne mai linistim, sa dispara tensiunile de pe forum, ca pana la urma urmei am intrat aici sa ne ajutam, si sa aflam lucruri noi unii de la ceilalti. Si nu in ultimul rand sa ne respectam parerile (daca unii vor piese originale sau apeleaza la facaturi e treaba lor) le respectam alegerea. Puteam doar sa le spunem ce am fi facut in locul lor.
Bafta smile.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
batusai
post 26 Sep 2009, 18:51
Post #2328


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 26 September 09




Salut, sunt nou pe acest forum si va deranjez cu o problema am o dacie pe injectie si cand am vrut sa plec din fata blocului surpriza masina nu mai pleca adica am pornit-o am bagat in viteza si am dat sa plec abia pe la vreo 2000 si ceva de turatii a dat sa plece si mai mult de 40-50km/h nu prinde, daca sar de 2500 de turati se tureaza in gol si ca chestie am bagat in a 4 a si am luat piciorul de pe ambreiaj si nu a murit motorul(nici nu am atins acceleratia) ca si cum ar fi fost pe liber. Ce poate fi: discul,cablul de ambreiaj nu stiu.
sad.gif

This post has been edited by batusai: 26 Sep 2009, 18:53


--------------------
dacia 1310 2002 injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristianrobert
post 26 Sep 2009, 19:18
Post #2329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.146
Joined: 12 February 09
From: bucuresti-berceni




asa am patit si eu era placa am schimbat tot chitul ambreiaj si acum merge beton

This post has been edited by cristianrobert: 26 Sep 2009, 19:19


--------------------
dacia solenza scala 2004 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi2
post 27 Sep 2009, 09:43
Post #2330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 22 July 09




Merci de sfat. Am demontat azi iarasi motorasul, am curatat cu smirghel f.fin tablitele alea de pe chestia aia neagra de plastin(ca un cui) si am incercat sa maresc contactul dintretablitele respective si lamelele alea putin indoite. L-am montat la loc, am pornit masina si la vre-o 5 sec. s-a turat ca nebuna singura apoi si-a revenit. Sa vad la rece maine dimineata ce si cum.


--------------------
Dacia berlina 1310 Li 2000/benzina - B-21-VIL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danos
post 27 Sep 2009, 13:01
Post #2331


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 28 April 07




@tester, cum imi dau seama daca bujiile mele sunt ok ?
cam la ce perioada de timp trebuiesc schimbate, am vazut ca pe ale mele scrie bosh, nu stiu daca au fost schimbate vreodata, cert este ca eu nu am schimbat nimic de 2 ani si ceva de cand am masina, si care e treaba cu culoarea lor, iti dai seama dupa culoare daca sunt bune sau nu ?
la mine sunt negre, nu sunt caramizii, asta inseamna ca nu mai sunt bune ?


--------------------
Dacia Berlina Li 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos09
post 27 Sep 2009, 13:06
Post #2332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 September 09




Va salut am si eu o mica problema ca toti ceilalti, la care as dori, cu ajutorul vostru, sa o pot rezolva.Am un papuc pe injectie si cate o data mi se aprinde becul de la injectie in mers,dar mersul motorului nu se schimba de loc.Daca trag pe dreapta opresc motorul 5 sec.si il repornesc nu mai am treaba.Iar la pornire mi se aprinde becul astept sa se stinga si pornesc,fara probleme.Voi ce parere aveti? excl.gif

Attached thumbnail(s)
How_to_shit_on_Humans.jpg ( Size: 15.74k ) Number of downloads: 405


--------------------
dacia papuc 1307 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vilceanu
post 27 Sep 2009, 15:04
Post #2333


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 September 09
From: Drobeta Turnu-Severin




Salutare tuturor!
Am si eu o mare problema cu o Dacie berlina pe injectie din 2002.
Acum cateva zile am fost cu masina la un mecanic sa imi dea jos instalatia de gaz care o aveam pe masina. Cand am plecat de acasa masina mergea perfect.
Dupa ce mi-a dat instalatia de gaz jos (inclusiv cablajele instalatiei) am incercat sa pornesc masina si: SURPRIZA! Nu mi se mai stingea becul de la injectie.
Am stat langa mecanic o zi intreaga verificand toate cablurile masinii si s-a dovedit a fi legate cum trebuie, dar becul la injectie tot aprins sta.
Mentionez ca masina merge execrabil, ca si cum nu s-a alimenta suficient, scoate un fum negru, se ineaca, pocneste, se opreste din cand in cand!!!
Va rog foarte mult sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu ce ar putea avea masinuta!
Va multumesc anticipat!


REvin cu problema mea care, desi am restat calculatorul, am schimbat si verificat bujiile, nu a disparut.
Masina merge la fel de prost. In postul anterior am uitat sa mentionez ca masina are bobina de inductie noua, setul motor nou si multe alte chestii noi, motiv pentru care sunt foarte contrariat ca nu merge.
Tester te rog sa mai revii cu un sfat! sad.gif
Multumesc frumos!


--------------------
Dacia 1410Li 2002 - MH 89 VMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 27 Sep 2009, 16:45
Post #2334


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@batusai: nu are cum sa fie cablul de ambreiaj de vina, ori placa ori discul nu mai are riduri si nu mai prinde cum trebuie si il patinezi. recomandat e sa schimbi kitul de ambreiaj(placa presiune, disc ambreiaj si rulment) ca sa faci o treaba calumea si sa stii ca o sa te tina o vreme buna. ferestete de kiturile de asam sau alte firme obscure nu de alta dar o sa pice prea repede si banii care o sa ii dai sa schimbi discul din nou plus manopera mai bine ii dai de prima data pe o piesa calumea si stai linistit.

@Danos: in mod normal bujiile de pe dacie pe injectie duc lejer 30 de mii de km. cel mai bine iti dai seama de uzura lor dupa cat de mancat e partea metalica a electrodului cea care vine introdusa in motor deci cel mai bine te gandesti de cati km le ai si le schimbi. eu le schimb cam la 20 de mii de km ca e mai bine asa si oricum ele nu costa prea mult. daca zici ca is negre verifica distanta electrodului ar trebui sa fie de 0.8mm, daca distanta e buna atunci verifica distanta culbutorilor ar trebui sa fie 0.2 cu 0.25. si nu ar strica daca ai merge un pic mai turat, adica sa schimbi peste 2500 de ture, pentru ca bujiile se curata in mers turat.

@Dragos09: poti sa ai ori un mic scurt la vreun fir pe partea de injectie ori sa ai probleme la termostat sa ramana mai mult timp deschis decat ar trebui sau cine stie ce alta problema, sistemul de injectie de la dacia doar te atentionazeaza ca ai o problema dar nu si care e ea. cel mai indicat ar fi sa mergi in momentele in care ai becul aprins in bord sa faci un test clip la un service sa astfel vezi exact ce problema ar fi. dupa aia te putem ajuta/indruma sa iti rezolvi problema ca altfel bajbaim si nu e bine.

@Vilceanu: problema e ca nu am avut niciodata gpl pe masina si nu prea pot sa imi dau seama ce anume se schimba in momentul in care il pui pe masina sad.gif.
bobina noua ai schimbato in service? e exact aceleasi model pe care ai initial pe masina? is puse fisele in ordinea care trebuie? jocul la culbutori e ok?(trebuie sa fie 0.2 cu 0.25) tu cand aveai pe gpl porneai masina pe benzina? sau direct pe gpl? daca o porneai pe benzina cum s-a comportant masina inainte de a te duce la service? ce bujii ai pus pe masina? cod si producator.
eventual fa niste poze la motor pe zone si fire poate vad ceva in neregula sad.gif
dar cel mai bun sfat ar fi totusi sa mergi sa faci un test clip in service pentru ca nu costa prea mult cam 40 de ron si iti zice clar care e buba. plus ca pe langa verificarea calculatorului iti fac o verificare a mufelor si ti le si curata in acelasi timp.

This post has been edited by tester: 27 Sep 2009, 16:46


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vilceanu
post 27 Sep 2009, 16:49
Post #2335


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 September 09
From: Drobeta Turnu-Severin




Tester, daca spui ca e asa ieftin un test clip voi merge maine la reprezentanta la Dacia sa ii fac un test si voi reveni cu raspuns!
Sa iti raspund la intrebare: eu nu am mai folosit GPL de 6 luni, mergeam numai pe benzina, motiv pentru care am si hotarat sa renunt la instalatie.
Cand am mers la service pentru a-mi scoate instalatia de gaz masina mergea perfect, iar imediat dupa ce au scos instalatia nu mi se mai stingea becul la injectie si masina merge execrabil, dupa cum am mai zis.
Multumesc pentru promptitudine!


--------------------
Dacia 1410Li 2002 - MH 89 VMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 27 Sep 2009, 16:57
Post #2336


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




nu e musai la reprezentanta dacia la un service autorizat dacia cum iti vine tie mai indemana. de ex in iasi e reprezenta dacia intrun capat de oras si in partea cealalta e un service autorizat dacia care face testul clip si cam asta e pretul de 40 de ron. in cel mai rau caz daca nu te rezolva doar cu un test clip macar iti da indicii asupra vinovatului si il rezolvi mai tarziu ori tu personal ori intrun alt service care sa iti convina la pret.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 28 Sep 2009, 09:31
Post #2337


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@Vilceanu: Daca instalatia GPL era pentru injectie, ea a fost echipata cu un modul ELC(Electronic Lambda Control) adica cu o cutiuta care continea un montaj electronic, montaj INSERIAT pe firul de semnal al sondei Lambda.

Manifestarea descrisa de tine este caracteristica "defectului" pe care l-am mentionat eu. Este foarte posibil ca acel mecanic care ti-a dat jos instalatia sa nu iti fi refacut traseul electric de semnal al sondei Lambda dupa ce a deconectat modulul ELC! Din acest motiv, cand pui contactul si pornesti martorul de "avarie sistem injectie" ramane aprins!! El iti semnalizeaza lipsa "raspunsului" electric al sondei Lambda.
Verifica firele sondei Lambda si daca unul dintre firele ei este intrerupt(taiat) refa legaturile.

Spor la reparatii!
Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vilceanu
post 28 Sep 2009, 12:42
Post #2338


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 September 09
From: Drobeta Turnu-Severin




Instalatia GPL avea intradevar o cutiuta pe care scria lambda pe care mecanicul a scos-o odata cu instalatia, dar sa fiu sincer eu habar nu am care este sonda lambda de pe masina si nici sa ma mai duc la alti mecanici sa isi bata joc nu imi vine, deci daca imi puteti spune va rog cum arata si unde este amplasata sonda Lambda v-as fi foarte recunoscator!
Mii de multumiri tuturor celor care ma ajuta pentru rezolvarea problemei mele!


--------------------
Dacia 1410Li 2002 - MH 89 VMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 28 Sep 2009, 12:55
Post #2339


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




sonda lambda se afla intre catalizator si galeria de evacuare chiar inainte de catalizator


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 28 Sep 2009, 17:41
Post #2340


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@Vilceanu: deschizi capota si mergi pe partea vasului cu antigel si te uiti in dreptul lui in jos spre traseul de evacuare si ai sa vezi un fir gros care intra in teava de evacuare, piesa din traseul conectata cu firul respectiv e sonda lambda.


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...

Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova...


--------------------
Go to the top of the page
239 Pages « < 76 77 78 79 80 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 13:16
Forum Renault