dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
cristi2009 |
![]()
Post
#2341
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia1310 berlina
injectie
2003
- B-94-AMK
|
|||
costi2 |
![]()
Post
#2342
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Salut, am si eu o intrebare, atat am tot demontat la motorasul de relanti ca l-am zapacit de tot. Dimineata la rece se ridica la 2500, se ambaleaza singura de nebuna si cand o bag in sarcina moare motorul, asa ca am decuplat mufa ce intra in motoras. Intrebarea mea este daca se poate strica ceva la calculator daca stau cu mufa scoasa pana strang bani sa-mi iau motoras. Multumesc.
|
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
roland |
![]()
Post
#2343
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Calculatorul nu se strica indiferent ce faci cu senzorii, oricare ar fi ei.
E prevazut sa intre in regim de lucru avarie, etc... |
--------------------
.
.
.
|
|
costi2 |
![]()
Post
#2344
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Merci de informatie, mufa aia cu 4 fire ce intra in motoras are rol doar de a da informatii venite de la calculator motorasului sau are si rol de a intoarce informatia inapoi calculatorului? Adevarul e ca daca ar fi vara autentica acum nici nu m-as gandi la acel motoras...
|
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2345
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Am mers si eu cateva zile fara el , tremura la relanti si dadea in nas , la viteza constanta mergea bine .Ti-as spune sa incerci ceva , este o chestie de care nu sunt prea sigur si anume : la mine cele doua cleme care intra in locasul din rotita dintata (acelea cu contactele ) , una era o idee mai sus , cam o jumatate de milimetru , eu am tinut cont de asta si le-am pus la loc exact pe fiecare de unde era (cea cu contactul deasupra am bagato prima in locas). Este posibil ca acele locasuri in care intra clemele sa nu aive ghidajele care tin clemele la aceeasi inaltime astfel ca o clema va intra mai mult si una mai putin , in caz de le pui invers chiar daca le-ai pus corect(cea cu contactul deasupra introdusa prima) ,partea de jos a clemelor va fi in contact permanent . Deci daca am dreptate ar trebui sa faci in felul urmator pentru a fi sigur ca le-ai pus cum trebuie : Iei clema cu contactul de jos deasupra si o bagi in ambele locasuri si te uiti cu atentie in care locas intra mai mult (clema o pozitionezi exact in pozitia normala de montaj pe acel ghidaj si trebuie sa te uiti bine caci este diferenta foarte mica ) , acela e locasul pentru ea iar cealalta in celalalt . Daca nu ai uzat melcul sau rotita dintata si motorasul functioneaza nu vad de ce sa nu mearga , cureti bine contactele , apropii putin clemele (ai grija la montat sa bagi axul printre ele sa nu rupi vreuna) dai cu vasila pe unde trebuie si trebuie sa mearga dal incolo de motoras ca doar nu e pe toane. Mama cat am scris
![]() This post has been edited by CGDBZ: 30 Sep 2009, 21:45 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#2346
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Nu stiu ce sa mai zic cu problema mea cu becul de la injectie dar ce ma nelamureste pe mine e ca masina se comporta foarte bine dupa ce mi se aprinde becul,ma gandesc totusi sa nu fie ceva electric am sa verific si senzorul de caldura si sa vad ce se mai intampla.
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
costi2 |
![]()
Post
#2347
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Problema e ca nu am demontat niciodata clemele din locasul lor. Am curatat locul unde calca(lamelele dupa cuiul negru)si am arcuit nitel cele doua cleme(intr-adevar una e mai sus ca cealalta)si am gresat usor locul de contact. Nu stiu exact de ce se ambaleaza ca nebuna cand e rece, ajung cumva clemele arcuite prea jos pe cuiul necru(in partea ascutita?)
|
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#2348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
@costi 2:
Nu contactul dintre lamele si cuiul respectiv este problema ci cel din interiorul tijei de actionare! Iti atasez niste poze ca sa intelegi mai bine ce si cum. poza_29.JPG ( Size: 224.23k ) Number of downloads: 839 poza_28.JPG ( Size: 63.53k ) Number of downloads: 883 poza_30.JPG ( Size: 288.76k ) Number of downloads: 902 Oare nu citeste nimeni tutorialul cu atentie?! ![]() Spor la reparatii! Numai bine. LaterEdit: QUOTE mufa aia cu 4 fire ce intra in motoras are rol doar de a da informatii venite de la calculator motorasului sau are si rol de a intoarce informatia inapoi calculatorului? 2 fire ale mufei sunt alimentarea electrica a motorasului de c.c. iar celelalte doua sunt terminalele contactului de ralanti(contactul de ralanti ii spune ECU-ului ca motorul este sau nu la turatia de ralanti). Poza era in tutorial dar deh....de ce sa caute cineva ceva, nu? O mai postez o data, doar-doar o iesi ceva... info_electric.jpg ( Size: 47.79k ) Number of downloads: 857 This post has been edited by variable_dynamics: 1 Oct 2009, 08:18 |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2349
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
costi2 va trebui sa le scoti si sa le cureti , a explicat variable_dynamics foarte bine mai sus (sau cauta postul lui in care explica toata operatiunea) in plus sa cureti si interiorul locasului , la fund (cu un betisor de urechi , eu asa am facut) iar cand introduci clemele sa tii cont de ce am facut eu .Eu am mai facut o chestie ca sa fiu sigur ca nu stau clemele in partea inferioara in contact , am inseriat un bec cu o baterie si am pus firele pe cele doua cleme si becul a ramas stins , deci clemele erau in ordine , nu faceau contact .
|
--------------------
-
-
-
|
|
Danos |
![]()
Post
#2350
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Am schimbat azi bujiile la masina, le-am desfacut sa ma uit la ele si dupa ce am aflat(de la tester) ca distanta intre electrozi trebuie sa fie de 0,8mm , observ cu stupoare ca distanta la mine era de aproape 2mm
![]() DSCF1199.JPG ( Size: 260.87k ) Number of downloads: 858 Am plecat repede la magazin sa cumpar altele, nu avea decat doua tipuri, romanesti care costau 30 de lei si unele frantuzesti de Renault, care au costat 40 lei, normal ca le-am ales pe cele frantuzesti, ca tot acelasi tip aveam la masina, marca EYQUEM , sper sa fie bune, nu aveam Bosh pe masina(asa traiam cu impresia) DSCF1198.JPG ( Size: 149.57k ) Number of downloads: 270 Acum sper sa mearga mai bine masina, inca nu am mers cu ea, maine o sa vad cum se comporta, cert este ca mi-a pornit la sfert fata de inainte cand pornea tot din prima dar parca se auzea mai mult cum invartea electromotorul. Sper ca tot asta sa fie cauza pt care imi mirosea a benzina cand mergeam, probabil nu se facea arderea bine. Am schimbat si uleiul de cateva zile si nu stiu daca e normal ca uleiul uzat care l-am dat jos sa miroasa a benzina! Mi-e sa nu am vreo problema sa imi intre benzina in ulei, dimineata la rece cand pornesc masina scoate si un fum alb pana se incalzeste motorul, iar nici asta nu stiu daca e normal, dupa spusele unora cica e normal ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
costi2 |
![]()
Post
#2351
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Merci mult de informatie. Am dat cu search dar nu am gasit operatiunea pas cu pas de demontare a clemelor. M-am chinuit weekendul trecut sa demontez cele doua cleme si nu am reusit. Am vazut in poza ca ai reusit sa scoti melcul alb din interiorul rotii dintate. Eu am demontat tot ce se putea demonta la el(chestia aia din varf care apasa direct clapeta de acceleratie ca sa pot da ansamblul de rotite afara, motorasul) dar nu am ajuns la clemele respective pt. ca melcul se roteste pana la un anumit punct si cand e sa mai aibe un pic sa iasa afara se opreste(cred ca are vre-o siguranta ceva) si mi-a fost frica sa-l fortez. Mai imi sparg nitel creierasii cu el weekendul asta ca tot e decuplat electric dupa masina.
|
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2352
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Topicul lui 'variable_dynamics' il gasesti aici :
Dacia - Diverse > Tutoriale, Tips & Tricks - pagina 4 - NOVA/Berlina Injectie - motorasul de relanti Reconditionarea motorasului de relanti. Nu am stiut cum sa pun sa te duca direct acolo asa ca am scris unde anume gasesti topicul. Explica foarte bine cum se scot acele cleme.Ele sar putea sa fie problema la tine , sar putea ca partea cu contactele din interior sa fie mereu in contact ceea ce nu trebuie.Bafta This post has been edited by CGDBZ: 2 Oct 2009, 07:39 |
--------------------
-
-
-
|
|
tester |
![]()
Post
#2353
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@costi2: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=109481&hl=
@Danos: se vede clar cat de mult sa mancat bucata de electrod deci e clar ca au multi km bujiile vechi. bujiile EYQUEM is ok nu iti vor face probleme dar nu le stiu exact codul ca nu am la indemna manualul. treaba cu benzina in motor o poti urmari usor dupa nivelul uleiului daca iti face probleme iti va creste nivelul. iar treaba cu fumul alb poate sa fie ori de la condens(apare la cateva momente dupa pornire si tine pana se incalzesc bine tobele dupa care dispare complet si nu e o problema ca toate masinile oricand de scumpe ar fi tot au acelasi fenomen) ori de garnitura de chiulasa ciupita si arzi antigel dar asta o poti verifica usor dupa temperatura motorului adica ti-ar face probleme supraincalzindu-se, daca nu e asa apai stai linistit. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2354
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Uleiul vechi care l-am avut , il controlam mereu si nu aveam consum deloc(dar nici nu crestea nivelul peste masura), practic eu nu am completat deloc cu ulei intr-un an de zile, nu am facut nici multi km in acest an, aproximativ 4500, acum nu stiu daca motorul chiar nu a consumat sau o fi cum zice tester, adica sa intre benzina in ulei, cea ce ar fi grav.
Cert este ca de cand am schimbat uleiul(de cateva zile) parca masina merge mai greu, se tureaza mai tare, nu stiu ce sa mai cred, o fi din cauza ca am bagat un ulei semisintetic 10w40 si inainte aveam 20w50 mineral ? Poate imi spuneti si mie ce reprezinta piesa din poza de mai jos, ca eu habar nu am, am vazut ca nu au toate masinile asa ceva, un vecin are tot dacie pe injectie dar din 2000 si nu are si nici el nu stie ce ar putea fi, eu credeam inainte ca este pompa de benzina dar apoi am aflat ca pompa se afla in rezervor. This post has been edited by Danos: 2 Oct 2009, 17:06 Attached thumbnail(s) DSCF1205.jpg ( Size: 263.57k ) Number of downloads: 268 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#2355
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Danos: piesa din poza e canistra de carbon ca sa nu stau sa iti explic eu cum e treaba si ce rol are in sistem mai bine citeste ce a scris klaus in topicul asta: http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html ai destule detalii aici ce si cum si bine scris ca sa inteleaga toata lumea.
acuma sa te intreb asa cine naiba tia recomandat sa pui ulei 20w50 in dacia pe injectie?? nu de alta dar ar merita o mica palma dupa cap si sa ii zici ca mai sus de 15w40 nu se pune decat in motoarele terminate!!! recomandat e 15w40 mineral dar exista si semisintetic trebuie bine citit ambalajul uleiului. acuma ca ai pus 10w40 e muult mai bine pentru motor plus ca il schimbi cu o mie de km mai tarziu. acuma e important si ce standard respecta uleiul, aici ma refer la API/ACEA. dar orice ar fi e muult mai bine ![]() nu te pripi sa tragi concluzii aiurea!!! daca fumul e scos DOAR pana se incalzeste masina si implicit tobele atunci nui nici o problema!!! plus ca singurul fel in care iti poate ajunge benzina in ulei ar fi daca ai avea scapari de compresie. nu e ca la dacia pe carburatie care iti scapa benzina in ulei din cauza pompei de benzina!!! pompa de benzina la dacia pe injectie e in rezervor si furtumele ajung in injector si de acolo benzina ajunge in cilindri. deci ca sa ajunga in ulei ar trebui sa scape din partea superioara a cilindrilor in ulei. dar daca tiar scapa ar merge ca naiba masina si fumul scos nu ar mai fi alb ci albastrui!!! dpdv asta de vedere nu mis mare expert (si nici eu sau vreun amic deal meu nu a patit asa ceva ca sa mai stiu una alta din experienta ![]() This post has been edited by tester: 2 Oct 2009, 18:11 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2356
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
Multumesc tester pentru lamuriri, am citit si de canistra de carbon, acum ma gandesc ca poate fi si de la aia mirosul acela de benzina in habitaclu, am inteles ca aceasta canistra(filtru) de carbon are si un filtru de hartie care se cam umple de praf sau benzina si ar cam trebui schimbat dupa 5-7 ani, nici nu stiu daca s-or gasi prin magazine aceste filtre.
Uleiul nu mi l-a recomandat nimeni, decat fostul propietar mi-a zis denumirea uleiului pe care il baga si eu am zis sa cumpar tot acelasi fel, dar nu mi-a zis si ce specificatii avea, oricum eu atunci nu stiam nimic despre uleiuri si despre masina in general si am fost pur si simplu la magazin si am cerut acea marca de ulei pt dacia pe injectie, si asta a fost(nu stiam ca exista sintetic, semisintetic si mineral cu specificatiile lor), si a doua oara am bagat la fel acelasi ulei, norocul meu ca nu am facut multi km cu masina in acesti 2 ani(in jur de 10000km). Anul asta m-am documentat mai bine tot pe forum, am citit si am cerut informatii in topicul dedicat uleiurilor de motor si am ajuns la concluzia ca acest 10w40(specificatii: ACEA A3/B4; API SL/CF) e bun pt regimul de functionare a masinii mele, mai ales ca acum vine si anotimpul rece, am dat detalii despre ce ulei am luat in topicul dedicat http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2048064. Acum si consumul masinii mi se pare cam mare, cam 10l% numai in oras, nu am facut niciodata acel test clip, poate ar fi bine sa-l fac, poate as afla mai multe despre motor si buna lui functionare. |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#2357
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Danos: consumul masinii depinde si de conditiile de trafic din orasul tau plus modul in care teai dat la masina. trebuie sa accelerezi progresiv si nu agresiv si conteaza mult si turatia la care schimbi daca schimbi in regim subturat nu faci economie si nici daca o turezi prea mult. pana nu experimentezi diferite regimuri nu il gasesti pe cel potrivit pentru masina ta. plus cu cat e mai bine pus la punct motorul si ingrijit cu atat poti obtine consum mai mic si performante mai bine cand ai nevoie. deci consumabile de calitate schimbate la timp si drum liber
![]() in legatura cu testul clip nu te va ajuta prea mult daca doar vrei sa vezi cum merge motorul tau in momentele in care nu iti face probleme. e mult prea simplut testul nu e precum un test realizat cu ddt sau alt soft pentru logan sau alte masini. iti da doar erorile memorate si cateva valori pentru senzori(temperatura, sonda lambda, turatie, etc.) in momentele de functionare. testul clip e recomandat sa il faci doar cand ai o problema si iti "crapa maseaua" si nu ii dai de cap si atat. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
Danos |
![]()
Post
#2358
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 28 April 07 ![]() |
@tester, intr-adevar depinde si cum mergi cu masina, in cea ce priveste turatia la care ar trebui sa schimb vitezele, asta nu mai am cum sa verific pt ca masina mea nu are turometru si schimb dupa ureche
![]() Filtru de aer l-am schimbat primul , ca m-am gandit ca ar putea fi si el o cauza, dar nu am simtit nici o imbunatatire in mersul motorului dupa schimbarea lui. Tocmai de asta as vrea sa fac testul clip, pt a afla daca valorile acelea sunt in regula, nici nu stiu daca sonda lambda functioneazala mine pe masina avand in vedere ca eu am catalizatorul golit pe dinauntru, deci nu mai functioneaza, am inteles ca si sonda lambda are rolul ei si probabil ar fi si asta o cauza. This post has been edited by Danos: 4 Oct 2009, 01:10 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2003
|
|
tester |
![]()
Post
#2359
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@Danos: sonda lambda e inaintea catalizatorului si nu e influentata de lipsa acestuia. daca masina era alta norma de poluare atunci ar fi avut si sonda lambda si dupa catalizator pentru a putea vedea daca catalizatorul chiar isi face treaba. deci sonda pe care o avem noi pe masina e doar pentru a verifica rezultatul arderii chiar la iesirea din motor si astfel calculatorul stie ce corectii sa faca astfel incat motorul sa fie mai putin poluant. dar ce nu se poate face doar din calculator se face in interiorul catalizatorului, dupa incalzirea acestuia particulele "rele" din componenta fumului sunt arse odata intrata in contact cu ceramica din interior.
cat despre turometru se poate pune unul daca vrei, ori schimbi tabloul cu unul care are si turometru ori realizezi o varianta "altfel" si instalezi un turometru digital. daca nu ma insel bosso are pe masina un turometru digital luat de la adelaida. vezi in posturile scrise de el ca mentiona. dar na atunci cand are cineva o pasarica pe creier nu poti sa io scoti asa usor, tu mergi si fa testul daca tot vrei dar sa nu zici dupa ca nu team avertizat ca nu vei afla mare lucru din test! This post has been edited by tester: 4 Oct 2009, 07:13 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2360
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
salut!
Am o berlina pe injectie din 2001 si azi dimineata a facut niste figuri pe care nu le-a mai facut pana acum. Masina are 30k km, reviziile facute cand trebuie cu ulei de care trebuie. Am incercat sa pornesc masina si dadea sa porneasca dar nu putea, de parca lucrau doar 2 cilindri. Pana la urma a pornit si avea relantiul foarte jos in jur de 500 in cazul in care sta cam pe la 900 in mod normal si trepida foarte rau. am tinut-o accelerata, am incercat sa ma plimb cu ea si in sarcina si la viteza constanta merge bine dar cand sta la relanti merge foare prost. Am cauta in topicul asta cat am putut dar nu prea am gasit exact. Daca ma puteti ajuta v-as fi recunoscator. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2361
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@oprea-st: daca zici ca ai cautat pe acest topic inseamna ca nu ai cautat calumea. din cateva clickuri aflai imediat cum se testeaza bobina, cum trebuie sa arate bujiile, cum testezi alimentarea cu benzina, cum resetezi calculatorul, cum verifici motorasul de relanti, etc.
daca zici ca o simteai ca si cum ar fi mers in doi cilindri pai verifica daca iti functioneaza bujiile si bobina pentru ca doar aprinderea e separata pe cilindri si alimentarea cu benzina e comuna(doar de asta ii zice ca e injectie monopunct). iei un patent cu maner de plastic!!! ca altfel te curentezi si dupa ce reusesti sa pornesti masina incepi si scoti pe rand cate o fisa de la bujii si daca scoti una si mersul motorului nu se schimba inseamna ca bujii/fisa respectiva nu functioneaza si tot asa pana le testezi pe toate 4. cilindrul 1 e cel de langa baterie. bine de stiut ca dupa testare sa vezi exact numarul la care iti face probleme. pentru ca aprinderea e in pereche 1 cu 3 si 2 cu 4. adica daca nu iti face aprindere la 1 si 3 sau 2 si 4 te bagi si testezi si bobina, cum se testeaza? simplu cauti in urma intrun post de al meu ca am pus un document despre bobina. tot intrun post de al meu vezi ca e o poza despre traseul de vaccum nu ar strica sa il verifici ca poate sa ai probleme ca iti trage aer fals! dupa ce faci cateva teste revii si dai cat mai multe detalii si vedem dupa incotro te mai indrumam daca nui dai de cap. dar nu uita cauta ca sunt toate informatiile pe acest topic, pana iti raspunde lumea de aici mai repede gasesti informatiile singurel chiar daca e un pic de munca, daca nu sar gasi atunci ar fi o problema dar asa gasesti tot ce vrei. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
batusai |
![]()
Post
#2362
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 September 09 ![]() |
Care sunt simptomele stricarii ambreajului? tare mie ca sa dus ambreajul(pleaca greu de pe loc,mai mult de 40-50km/h nu prinde,daca bag in a 4 a si iau piciorul de pe ambreaj nu moare motorul zici ca e pe liber
![]() |
--------------------
dacia
1310
2002 injectie
|
|
tester |
![]()
Post
#2363
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@batusai: da ambreiajul e de 200 se recomanda schimbarea kitului complet(placa de presiune, disc de ambreiaj si rulment)
daca zici ca pe loc poti baga a 4-a si elibera si motorul nu se streseaza e clar ca e dus ambreiajul. LE: parca stiam eu userul tau dar nu stiam de unde....dar tiam mai raspuns odata!!!!! tu nu citesti unde ai mai postat? sau ai uitat? This post has been edited by tester: 4 Oct 2009, 17:35 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
batusai |
![]()
Post
#2364
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 26 September 09 ![]() |
Exact cand stau cu ea pe loc si bag a 4 a nu se streseaza sa moara motorul si cam ce firma mi-ai recomanda? Mii de multumiri
|
--------------------
dacia
1310
2002 injectie
|
|
tester |
![]()
Post
#2365
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu nu as pune altceva pe masina mea decat de uzina dar daca nu te dau banii afara din casa sunt si alte solutii precum luk (de la userii de pe forum am inteles ca ar fi ok) si autospeed ar fi dar nu stiu cat de bun e. dar oricum orice e mai bun decat ASAM. nu care cumva sa pui ASAM!!!
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2366
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
@tester din ce ai spus tu am testat tot in afara de bobina.
bujiile au fost schimbate acum 500 km si celelalte nu erau in stare proasta deloc. inca un lucru care poate ar ajuta lucrul asta s-a intamplat noaptea nu dimineata cum am spus si dupa doar o ora in care a stat pe loc. am mers cu ea si nu a avut nici o problema. a plouat si m-am gandit si eu ca face asa din cauza aprinderii. o sa verific bobina si sa mai verific o data bujiile si sa masor distanta cu lera. Oricum merci mult si daca va mai vine vreo idee nu ezitati sa raspundeti. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
costi2 |
![]()
Post
#2367
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Am rezolvat in weekend problema motorasului. L-am demontat bucati cf.indicatiilor si acum merge ca unul nou. Problema era din cauza contactelor de relanti din capat care erau in contact permanent. Dupa toata munca am observat ca nu e nevoie sa mai desfac melc si alte chestii pt.a ajunge la clemele respective, e de ajuns sa desfac ansamblu de pe masina, sa-l decapsulez si sa extrag cu penseta clemele afara. Mii de multumiri tuturor care m-au ajutat cu cate un sfat, m-ati scapat de o mare cheltuiala. Acum ca merge bine injectia, ca am carpit radiatorul care curgea ca o cismea si ca mi-am reparat capsulele voletilor, pot sa spun ca mai am doar nevoie de o pompa de frana noua si am in sfarsit si eu masina ! Multumesc mult inca o data !
|
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
sebask |
![]()
Post
#2368
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
Am citit pe aici dar vreau sa cer si sfatul vostru: am o Dacia Li care m-a lasat 40 km de B, undeva la tara-nu exista mecanic . A pornit,am iesit din curte,am oprit motorul sa inchid portile iar cand am vrut sa pornesc iar..... Electromotorul isi face datoria dar motorul nu . Masina e din 2000. Am verificat: benzina vine din rezervor,am scos furtunul am pus contact-aveam debit; am inlocuit bujiiile-erau vechi ; tot nu porneste. Motorasul imi tinea relantiul undeva la 1100 rot/min inainte,la itp mi-a spus sa-l schimb . Are cineva vreo idee cum o pornesc ? . . .
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
tester |
![]()
Post
#2369
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@sebask: becul de la injectie ti se aprinde in bord?? se stinge cand trebuie?
verifica releele in special cel cu alimentarea calculatorului. verifica si toate mufele din compartimentul motor. LE: dar parca mar duce si cu gandul la baterie slabuta... sa nu iti invarta destul de puternic pentru pornire. desi nu recomand deobicei incearca si o pornire prin impingere. This post has been edited by tester: 5 Oct 2009, 11:34 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
sebask |
![]()
Post
#2370
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 August 07 ![]() |
nu cred ca e bateria,electromotorul invarte super ; becul de la injectie se aprinde si se stinge cand trebuie ; am verificat vizual sigurantele si cele 2 relee de pe contraripa stanga . Releul calculatorului nu stiu unde se afla ?
5 Oct 2009, 11:52: bateria are si 'ochi magic' care arata incarcat ! This post has been edited by sebask: 5 Oct 2009, 11:52 |
--------------------
dacia
solenza
2004confort
- b07hot
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 19:46 |