dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
![]() ![]() ![]() |
dacia injectie, exclusiv sistemul de injectie (berlina/nova)
costi2 |
![]()
Post
#2401
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|||
CRICOCI |
![]()
Post
#2402
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 8 Oct 2009, 16:49) ce fel de becuri ai in far? ce valori ai obtinut la testarea din service? normal ar fi fost sa fie de 13,8V la relanti cu consumatori si 14.4V turat. am becuri de 55w iar valorile obtinute nu le cunosc, electricianul a spus ca e bine dar am aparat am sa masor si am sa revin. QUOTE(Crisescu @ 9 Oct 2009, 07:16) CRICOCI ,electricianul ti-a verificat si incarcarea ? Cel mai probabil nu mai ai firul gros de masa intre minusul alternatorului si caroserie. da mi a verificat incarcarea ,dar despre firul respectiv nu stiu nimic am sa ma uit ,electricianul a dat alternatorul jos pentru a verifica diodele , ma gandesc ca la montare il vedea el lipsa. dar relantiul meu sta undeva la 800 si chiar putin sub, am si Gpl indiferent pe ce o dau (gaz-benzina) relantiul tot asa sta, ce pot face pentru a ridica relantiul?, in schimb motorul nu trepideaza si bate rotund in relantiu,este posibil ca turometrul sa nu arate bine. This post has been edited by CRICOCI: 9 Oct 2009, 13:48 |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2403
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
salutare din nou!
am fost astazi la tara si am umblat pe la masina. mai exact am schimbat garnitura de la imbinarea dintre saxofon si galeria de evacuare si acum nu mai face ca un tractor. motorul trage la fel dar este muuuuult mai silentios. am schimbat filtrul de benzina din care curgea namol, nu benzina. am verificat daca trage aer fas pe la furtunasele din poza pe care mi-a dat-o tester si nu trage pe acolo. furtunasul care vine din capacul de la culbutori si care se duce in corpul injector langa circuitul de reciclare al vaporilor este crapat dar l-am astupat, l-am scos, am facut multe combinatii si mersul motorului nu se schimba in nici un fel. catalizatorul presupun eu ca nu are nimic. nu zdrangane nimic in el si motivul rperii garniturii de la evacuare: s-a desfacut o piulita care le tinea stranse si s-a dezintegrat. maine o sa ma dc din nou sa desfac capacul injectorului si sa-l fac sa stranga mai bine pe garnitura de sub el. daca mai aveti vreun sfat sa-mi dati ce as mai putea sa verific in afara de bobina, bujii, catalizator, filtru benzina, pompa benzina. multumesc mult pt sfaturi tester. esti foarte tare! ![]() 10 Oct 2009, 09:55: mai am o nelamurire. din poza pe care mi-a dat-o tester furtunul care iese din capsula unisens si se duce in bord la mine este tras ca si cum ar avea vacuum pe el, nu este rotund. sa fie de la capsula aia? This post has been edited by oprea-st: 10 Oct 2009, 09:55 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2404
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Vezi acel furtun cu motorul pornit , sistemul vacumatic nu functioneaza decat cu motorul pornit , daca ai actionat vre-o clapeta cu motorul oprit din aceasta cauza banuiesc ca sta acel furtun asa , cand pornesti motorul ar trebui sa-si revina.
This post has been edited by CGDBZ: 10 Oct 2009, 10:36 |
--------------------
-
-
-
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2405
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
nu si-a revenit. de cand l-am vazut adica acum vreo 4 luni asa sta. in masina se schimba alea fara nici o problema de pe dezaburire la picioare si asa mai departe.
as vrea sa reglez culbutorii azi, am gasit un topic de reglare tacheti pas cu pas dar acolo se descrie tehnica cu delcou, dar cum asta e pe injectie cum naiba se face? oare merge s avad cu fisa de la bujie cand este la pistonul 1? ar trebui sa dea scanteie, teoretic. This post has been edited by oprea-st: 10 Oct 2009, 10:43 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Inseamna ca asa sta furtunul la tine . Eu am reglat asa :
am scos capacul de la culbutori , - am invartit motorul pana parghiile (nu stiu cum se numesc exact) de la supapele pistonului 1 au fost ambele ridicate la maxim si semnul de pe volanta la gaura si am reglat ambele supape , -apoi am invartit usor motorul pana parghiile de la supapele pistonului 3 au fost ambele ridicate la maxim si am reglat jocul la ambele supape -apoi am invartit usor motorul pana parghiile de la supapele pistonului 4 au fost ambele ridicate la maxim si am reglat jocul la ambele supape , in aceasta pozitie semnul de pe volanta trebuie sa fie la gaura. -apoi am invartit usor motorul pana parghiile de la supapele pistonului 2 au fost ambele ridicate la maxim si am reglat jocul la ambele supape. This post has been edited by CGDBZ: 10 Oct 2009, 11:15 |
--------------------
-
-
-
|
|
tester |
![]()
Post
#2407
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@oprea-st: exista mai multe variante de reglare a culbutorilor, printre alte ar fi asta descrisa in poze din postul indicat de linkul urmator: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=834909
pentru a face un reglaj corect nu uita 0.20mm(A=admisie) cu 0.25mm(E=evacuare). daca nu il faci la valorile astea nu iti va merge corect motorul si nici noxele nu vor iesi cum trebuie!!! La fel de important e ca reglajul sa se faca cu motorul rece!! si metoda de mai sus e ok atat timp cat invarti de cateva ori motorul ca sa intelegi bine ordinea de deschidere a supapelor. Si fii atent ca CGDBZ nu tia zis care is supapele pentru admisie si care pentru evacuare!! le gasesti in poza din topicul asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1306245 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
tudoseady |
![]()
Post
#2408
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 August 09 ![]() |
daca vrei un reglaj bun vezi in linkul din postul lui tester reglajul de fabrica
Acesta este cel mai bun (reglaj in steaua manetoanelor),dar ai grija sa urmaresti foarte atent, cand invirti motorul,cand este sfirsitul de evacuare si inceputul de compresie pe fiecare cilindru in parte pentru a realiza un reglaj corect,altfel daca evacuarea nu este finalizata ori admisia deja a inceput risti ca reglajul sa fie eronat si sa muncesti degeaba. <span class='edit'>10 Oct 2009, 19:55:</span> Sau daca vrei un reglaj de service(mult mai simplu dar mai putin eficient): Se trage motorul la semn pe pistonul 1 (cel de la volanta) si se incepe reglajul incepind cu pistonul 1,reglind in ordine culbutorii nr1 2 3 5 fara a se regla culbutorul nr4 care este atacat,dupa ce s-a realizat reglajul acestora se trage motorul la semn pe pistonul 4 si se incepe reglajul incepind cu pistonul 4 reglind in ordine culbutorii nr 1 2 3 5 realizindu-se astfel reglajul tuturor culbutorilor cu un minim de efort dar cu un randament mai scazut fata de reglajul in steaua manetoanelor Spor la treaba si succes in realizari iIar ca sa diferentiezi supapele intre ele sa stii ca evacuarile sunt supapele nr 1 4 5 8 indiferent de la care piston incepi numaratoarea This post has been edited by tudoseady: 10 Oct 2009, 20:08 |
--------------------
dacia
berlina
2000 1410li
- ph 23 acs
|
|
Dragos09 |
![]()
Post
#2409
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 27 September 09 ![]() |
Salut Costi2,si cum ai rezolvat problema cu motorasul?Ai putut sa-i faci ceva sau ai cumparat altul?
|
--------------------
dacia papuc
1307
2001
|
|
B-58-PTM |
![]()
Post
#2410
|
Membru autentic Group: Members Posts: 848 Joined: 15 December 08 ![]() |
QUOTE(Dragos09 @ 11 Oct 2009, 09:44) Salut Costi2,si cum ai rezolvat problema cu motorasul?Ai putut sa-i faci ceva sau ai cumparat altul? si eu am rezolvat problema cu motorasul,datorita tutorialului lu TESTER,acum ationeaza ca inainte(era de la o lamela daia care era indoita si numai facea contact pe tija aia) |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
oprea-st |
![]()
Post
#2411
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 March 08 ![]() |
am fost acum i-am reglat culbutorii la un nene la tara care i-a reglat dupa metoda aia care simte cu surubelnita prin gaura bujiei cand e pistonul sus. am stat si m-am uitat la el, le-a reglat bine si acum toarce motorul incredibil, nici o trepidatie, merge in toate pistoanele trage perfect in toate treptele bag a 4-a la 40kmh si merge impecabil fara nici o trepidatie.
sunt foarte multumit. sper sa tina ceva reglajul asta. oricum mi i-a reglat cu 10 lei. sunt foarte multumit. in sfarsit merge masina cum ar trebui sa mearga. mai are doar o mica variatie de turatie la relanti: sta la 900 si din can in cand mai scade pe la 750 dar isi revine repede. multumesc foarte mult pentru sfaturi. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
iuser |
![]()
Post
#2412
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut ,am o dacia 1310 li 2002 si am o problema
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2413
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
@iuser: cum adica a curs apa din radiator?? ai pierdut pe la un furtum? ai radiatorul spart? a disparut apa din vas? ce intelegi prin putina apa? ceasul din bord ce tia zis, cat de cald era motorul in momentele alea? ce manifestare acul de la temperatura urca scade?
da toate detaliile ca sa te putem indruma calumea. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
iuser |
![]()
Post
#2414
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
nu stiu pe unde a curs apa ,cred ca pe la vreun furtun ,dimineata s-a aprins becul si am pus cam un litru de apa ,(am mers cu ea vreo 2 km apoi am pus apa),am mers 60 km becul nu s-a aprins ,apoi la drumul intors dupa vreo 20 km motorul nu mai trecea de 60-70 ,sta bine la relanti dar cand il accelerezi tremura si se aude ca un tractor
![]() This post has been edited by iuser: 11 Oct 2009, 18:04 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2415
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
daca zici ca ti sa aprins becul e cam urata treaba. tureaza masina si vezi daca iti scoate bule in vas. daca iti scoate sa dus garnitura de chiulasa. si vezi si daca scoate fum mult in aceleasi momente in care o turezi.
This post has been edited by tester: 11 Oct 2009, 18:21 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2416
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Cam cat ai mers cu becul aprins (presupun ca te referi la becul de la apa ) ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
iuser |
![]()
Post
#2417
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
fum nu scoate cand o turez ..bule chiar nu m-am uitat dar nu cred ...cu becul aprins nu am mers foarte mult vreo 2 km apoi s-a stins,dupa ce am pus apa.
|
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2418
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
2 km cu becul aprins e MUUUULT! verifica bulele... fumul il poti vedea mai bine dimineata pe vreme racoroasa si cu umiditate mare, plus eventual picaturi de apa ce se preling din tobe.
LE: fumul poate sa nu apara pana in momentul ce motorul nui incalzit fapt ce denota ca nu e ciupiutura mare in garnitura de chiulasa. This post has been edited by tester: 11 Oct 2009, 18:19 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
iuser |
![]()
Post
#2419
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
ma uit maine
![]() +bule This post has been edited by iuser: 11 Oct 2009, 18:25 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2420
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
GARNITURA DE CHIULASA!!! am scris cam repede fara sa bag de seama, scz.
LE: am corectat si mai sus. This post has been edited by tester: 11 Oct 2009, 18:21 |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
iuser |
![]()
Post
#2421
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
am mai scris putin:D scz ok am inteles acum, cum am si scris si in postul de mai sus cu apa:D
This post has been edited by iuser: 11 Oct 2009, 18:24 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2422
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
despre ce capac vorbesti?? despre capacul de la vasul de expansiune sau teai pus si chiar ai desfacut pe cel de la radiator??
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
iuser |
![]()
Post
#2423
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
cel de pe radiator
![]() 11 Oct 2009, 18:26: cel de pe radiator ![]() This post has been edited by iuser: 11 Oct 2009, 18:26 |
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
tester |
![]()
Post
#2424
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
te intreb direct... esti incepator?? daca da mergi la un service... nu e recomandare rea dar e inspre bine tau daca nu stii ce faci. completarea cu apa se face prin vasul de expansiune. si normal ca da apa afara daca nu are capacul la radiator! circuitul de racire e unul sub presiune!!!
|
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
iuser |
![]()
Post
#2425
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 11 October 09 From: Bucuresti ![]() |
ok ms mult:D .
|
--------------------
dacia
1310 Li
2002
|
|
costi2 |
![]()
Post
#2426
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
Salut Dragos,
L-am reparat dar din pacate a tinut pana azi dimineata. L-am desfacut de atatea ori ca mi-a venit acru. Banuiesc ca problema la mine e si mecanica, dupa mai mult de 12 ore de stat face figuri. Se pare ca n-am de ales si trebuie sa-mi iau altul, nu de alta dar vine frigul si o sa-mi fie tot mai greu fara el |
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#2427
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
QUOTE(tester @ 8 Oct 2009, 16:49) ce fel de becuri ai in far? ce valori ai obtinut la testarea din service? normal ar fi fost sa fie de 13,8V la relanti cu consumatori si 14.4V turat. Am verificat iar rezultatele sunt urmatoarele: 14.4 atat in relanti cat si turata nu sunt diferente, in schimb daca aprind faza scurta in relantii am 13.6 iar turata 14,4, daca aprind faza scurta+proiectoare, atunci am 12,5-12,7 relantii si 13,9-14,1 turata. Am verificat cabluri mase sunt ok, alte ideii daca mai aveti ca eu nu mai stiu, poate fii releul poate fi relantiul care este aproape 800 (cel putin asa arata turometrul) , se poate ridica relantiul de pe undeva ca si pe gaz si pe benzina este sub 800 putin. |
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
DaII |
![]()
Post
#2428
|
![]() DaII Group: Members Posts: 159 Joined: 24 September 09 From: Bucuresti ![]() |
sall..am si eu o problema pe la 50.000 am schimbat ambreajul..disc rulment si placa de presiune toate 3 de fabrica..le-a montat un mecanic care acum la treapta 1 la plecare de pe loc oricat as accelera tot trepideaza ca si cand nu ai sti sa pleci de pe loc, cand iei demaraj e bine..am si un papuc 2002 la fel am schimbat ambreajul acum 2 luni toate 3 piese fabrica la acelasi mecanic aceeasi problema..mecanicu mi-a spus ca s-ar putea sa faca figuri discul dar la amandou sa fie nashpa discul ?
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 2004
- IF-31-CLA
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#2429
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
Nu ai ce face , asta este calitatea pieselor noi .
|
--------------------
-
-
-
|
|
DaII |
![]()
Post
#2430
|
![]() DaII Group: Members Posts: 159 Joined: 24 September 09 From: Bucuresti ![]() |
numai spun ca prima oara luasem discul turcesc si era ondulat
|
--------------------
Dacia
1310
berlina 2004
- IF-31-CLA
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
ÎN ACEST TOPIC SE EXPUN PROBLEMELE SPECIFICE DACIA INJECȚIE, adică cele legate de sistemul de injecție, și toate componentele adiacente lui, diferite de cele de pe mașinile "clasice"...
Pentru celelalte probleme, sunt deja topicuri dedicate pe aria comună CLT si Nova... |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 18:43 |